Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2016 kl. 08:25, av TheTenderPoet

När jag var 17 och grannfrun sexig.

Del 2 av 4 i serien När jag var 17 och grannfrun sexig.

Eva och jag fortsatte att träffas. Hon hade inget emot att introducera mig för hennes väninnor. Stöter på henne och hennes väninna Yvonne. Det visade sig att Yvonne också ville ha hjälp i trädgården.

Efter gräsklippningen mm hos grannfrun Eva letade vi båda efter möjligheter att träffas. Der var inte helt lätt att lyckas med det. Men när det gick tog vi vara på chansen. Hett och sinnligt, hon lärde upp mig från grunden och jag var hennes lydiga och lyckliga elev. 

Jag höll på att bli kär i henne men hon sa tydligt ifrån och förklarade att vi aldrig kunde bli ett par men att vi kunde ha väldigt roligt tillsammans. Det hade vi. 

En dag sa hon rent ut att eftersom hon inte hade några anspråk på mig kunde hon inte ha något emot om jag träffade andra. Att hon hade flera attraktiva väninnor som var alldeles för sexuellt frustrerade för att kunna motstå mig om de fick chansen. 

Först blev jag lite sur över att hon så lättvindligt kunde tänka sig att dela med sig av mig. LITE svartsjuk ville jag att hon skulle vara. Sedan började jag fantisera om flera mogna kvinnor och det tände mig. Hade ingen aning om vilken av Evas väninnor som kunde komma på fråga så jag fantiserade om dem alla. 

En av mina favoritobjekt var Yvonne, en kort och kurvig rödhårig kvinna. Mer gullig än söt, enormt kvinnlig. En dag stöter jag på Eva och Yvonne i ICA-affären. Vi småpratar ett tag och Yvonne bjuder med mig på fika, hon och grannfrun skulle just fika. Tackar ja utan större tvekan. Följer med dem direkt. Yvonne dukar upp åt oss på altanen. Det blir en trevlig stund i solen med två flirtiga damer. Eva ursäktar sig rätt snabbt med att hon måste på ett möte. Reser mig för att också gå men Yvonne ber mig stanna kvar. Säger att hon vill prata med mig. Hon tvekar lite sen säger hon:

- Jag har hört att du är bra på gräsklippning. Eva rekommenderade dina tjänster. Hon sa att du var fantastisk på att ta hand om hennes buske. Har du lust att tjäna lite extra på att jobba lite för mig också. 

Var lite undrande till om hon menade något mer än bara gräsklippning om hon ville samma som sin väninna. Det lät ju som att hon antydde det. Vilket fall som helst skulle jag få pengar och motion. I bästa fall riktigt riktigt trevligt. 

- Svårt att tacka nej till en så övertygande kvinna. 

- Kan du tänka dig att ta min buske också? Frågar hon. 

- Jag kan försöka, har den blivit vildvuxen? Hade faktiskt inte en tanke på dubbeltydigheten. 

- Är inte det en väldigt privat fråga att ställa till en dam? Säger hon skämtsamt strängt och ser mig djupt i ögonen.

Kommer på vad jag just sagt och rodnar rejält. Hon verkar roas av det. 

- Skojar bara med dig. Du tar väl inte illa upp? 

- Nej nej, Gud nej. 

Hon har knutit blusen under brösten som kvinnorna ofta gjorde på den tiden. Urringat. Kort kjol och bara lår. Redan hård. Hon sneglar på mitt stånd och säger: 

- Du verkar vara beredd på trädgårdsarbete direkt eftersom du har spettet med dig säger hon och nickar mot mitt skrev. 

Nu är hon rätt tydlig och det gör mig nervös och förväntansfylld. 

Hon visar mig vad som behöver göras. Omotiverat ofta böjer hon sig ner och pekar på något, med raka ben vänder hon upp baken mot mig, Hon visar lite mer varje gång. Herregud hon har inga trosor på sig! Anar den lurviga busken, nästa gång hon böjer sig ett par fantastiska blygdläppar. Nästa gång ser jag att hon är en äkta rödhåring, raktigenom. Just då visar hon en Rhododendronbuske. Kan inte låta bli dubbeltydigheten när vi ändå börjat: 

- En fantastisk buske, men den ser lite försummad ut. 

Hon fnittrar till och ska precis säga något. Vi avbryts av en bil som vrålar in på uppfarten, bildörr som slås igen och hennes man som stormar in i huset. 

- Typiskt att min man skulle komma hem så tidigt, just när vi har så trevligt. Kan du komma hit imorgon vid 10? Undrar hon. 

- Absolut! Säger jag. 

- Ser jag fram emot säger hon. 

Hon visar mig en genväg bakom huset till mina kvarter. Jag skyndar mig bort. Lättast om jag slipper hälsa på hennes man. 

Denna längtan. Slår hårt i mitt hjärta, i min puls, i detta ohejdbara stånd. Tar bara stigar hem för jag vill inte möta någon, får inte ner mitt stånd. När jag kommer hem är jag glad att föräldrarna är bortresta. Nu kan jag ta hand om min uppdämda lust. Fantiserar om Yvonne med bilderna av henne på näthinnan. Blir tvungen att spruta tre gånger under dagen för att lugna ner mig lite. 

Dagen efter vaknar jag tidigt av mig själv, när jag misstänker vad som väntar. Yvonne verkade helt tydlig igår. Fast helt säker kan jag inte vara. Tänk att jag snart ska knulla Yvonne, hoppas jag iallafall. Tänkter på hennes läckra runda skinkor, fasta lår, lurviga buske och mogna bröst. Hennes långa lockiga röda hår. Leendet som känns i hela kroppen. Hennes sexiga röst. Tänk att hon verkar tänd på mig. Först grannfrun Eva och nu Yvonne. Min bästa sommar hittills. Hur kan jag ha sån tur?!

Duschar precis innan jag ska till Yvonne. Går förbi Evas hus på vägen till Yvonne. Hon är ute i trädgården. Vi pratar lite. Eva säger med ett pillemariskt leende: 

- Du verkar ha charmat Yvonne rejält. Hon ringde mig igår och pratade om hur läcker hon tycker du är. Du har nog halva inne där. Får du chansen där så ta den. Hon är utsvulten sexuellt, bara så du vet. 

- Ingen kvinna slår dig, men Yvonne är väldigt läcker hon med, säger jag. 

- Lycka till! säger hon med ett varggrin. 

Går med lätta ben till Yvonne, har en lång skjorta som jag hoppas döljer mitt stånd ifall jag möter någon. Hjärtat dunkar häftigt. Nervös och kåt på det där härliga sättet. 

Hon verkar ha stått och väntat på mig. Hon vinkar glatt från långt håll. Hjärtat tar ett skutt. Hon har jeansshorts och en vit blus. När jag kommer närmare ser jag hur ruggigt sexig hon är i shortsen. De är minimala och framhäver bara hennes former. Nu ser jag också hur väl insynsskyddad hennes trädgård är och tänker att här kan vad som helst hända utan att någon ser. 

Hon ler varmt mot mig när jag är framme på baksidan av hennes trädgård. Hon öppnar famnen och trots att hon är någon decimeter kortare än mig är det jag som känner mig omsluten av henne. Lång go kram. 

- Vad härligt att du är här och att du kan hjälpa mig. Säger hon. Vi kan väl börja med fika. 

Hon visar mig till en berså. Vi småpratar och fikar. Har väldigt lätt att prata med henne trots att hon är vuxen och uppemot 40 år. Från ingenstans kommer repliken: 

- Jag undrar om du kan ge mig samma specialbehandling som du gav Eva? Hon spänner ögonen i mig och fortsätter, det är få kvinnor som behöver det så mycket som jag. 

Nu är det som en energibåge mellan oss och det suger tag i mitt underliv. Jag är het i ansiktet, det dunkar i tinningarna och jag är helt torr i halsen. Hon går verkligen rakt på sak. Jag är så nervös och kåt att jag knappt kan hantera det. Stammar fram att jag inte vet riktigt vad hon menar men att jag ska göra vad jag kan för att ta hand om hennes...trädgård. 

- Du är lite blyg och vågar inte riktigt vara säker på vad jag vill, det ser jag på dig. Tycker bara det är gulligt och charmigt, säger hon. Hjälper du mig att flytta undan bordet och resten?

Vi böjer oss ner och greppar tag i bordet. Hon visar en djup, djup urringning utan BH. Herregud vilka bröst. Tar för mig med blicken eftersom hon inte verkar ha något emot det. Hon frågar: 

- Gillar du vad du ser?

- Om! Det är oemotståndligt. 

- Då så, säger hon och skakar till med överkroppen så att båda brösten hoppar ur skjortan. 

Stirrar ohämmat och hungrigt och ser nog ut att vara nära kåtslag. Oh vilka bröst! Härligt runda och tunga. Det är en lång väg hon vill gå med bordet. Njuter av utsikten. Inte är bordet särskilt tungt, ändå är jag andfådd. Mer av situationen än ansträngningen. Hon tittar lika ogenerat på mig och märker bulan i mina shorts.

När vi ställt ner bordet hämtar hon en filt på altanen och tar med bort till bersån. Hon slänger den över axeln och svänger på höfterna när hon går. Långsamt och eggande. Shortsen är så små att man ser underdelen av skinkorna. Hon vänder sig om några gånger och ler mot mig. 

Framme vid bersån vänder hon sig om efter att ha lagt ut filten. Hon tar av sig skjortan och säger: 

- Nu är det min tur att få se något. Vad kan du visa mig? 

Försöker göra det sensuellt men vet inte om jag lyckas med det. Tar av mig skjortan långsamt och blottar min hyfsat vältränade - fast nog mest seniga - tonårskropp. Vet inte om det är situationen mer än min stripp som tänder henne men det glöder i ögonen. 

- Hade egentligen tänkt att förföra dig långsamt men jag kan nog inte hålla mig längre. 

- Anse mig förförd för länge sen vackra dam, säger jag. 

Hon kastar sig om halsen på mig. Känner hennes härliga bröst mot mitt. Vi kramas och kysser varandra som två utsvultna, som om våra liv hängde på det. Rått ursprungligt hångel. Efter 5 minuter frågar hon: 

- Vill du tillfredställa dig medan jag ser på? Har alltid tänt på det? 

Vi klär båda långsamt av oss. Hennes blick är fixerad på min gren. När kalsongerna åker av ser hon förtjust ut. Hon tar av sig allt och jag stirrar som förhäxad på hennes mogna kropp. Hon ser ut som en 50-talspinuppa. Yppig och kurvig. Hennes röda buske drar mina ögon till sig. Hon halvligger på rygg stödd på underarmarna. Jag börjar långsamt stryka mitt stolta spett. Vi har blickarna djupt i varandra och låter dem vandra över varandras kroppar, nyfikna och upphetsade. Tycker detta är grymt tändande. Hennes sexiga kropp och kåta blick. Hon smeker sina bröst och väger dem i händerna. Först när jag börjar närma mig upploppet börjar hon smeka sig själv, vilt och hetsigt. Med eld i magen och ögonen låsta i varandra kommer vi samtidigt. Jag sprutar rakt ut och en del landar på hennes bröst men det mesta far över henne. 

Vi kramas igen några minuter innan hon vänder på mig och föreslår en 69:a. Äntligen får jag utforska hennes fitta. Smeker med fingrarna och känner hur våt och hal hon är, slickar och kysser hennes lår innan jag slickar sakta, närmande mig hennes härlighet. Doften från hennes kön är upphetsande nog i sig. Arbetar mig igenom ljumskar och precis utanför blygdläpparna, längs med dem, särande på dem och in i hennes grotta med tungspetsen. Tungknullar en stund innan jag slickar ovanför clittan ett bra tag tills det är dags att den får all uppmärksamhet. Hon kan sin sak när det gäller avsugning, det är ett utdraget stegrande av lust, ren njutning. Hon njuter så tydligt och ljudligt att jag är tacksam att trädgården ligger så gömt och avskilt. Hon börjar skaka långt innan hon kommer, några korta passager, tätare och längre tills hon skakar och krampar okontrollerat medan hon trycker sitt underliv mot mig hårt och kvider lyckligt. Det är nog för att jag ska komma igen strax efter henne. Vi lägger oss bredvid varandra smått utmattade. 

Känner ganska snabbt att jag är på igen. Börjar smeka henne över ryggen och axlarna innan jag tar hand om hennes bröst. Sätter mig bakom henne och smeker och masserar dem, rullar bröstvårtorna mellan fingrarna, känner hela bröstens ljuvlighet, omväxlande masserar hårdare och smeker lätt längs med, utifrån och in mot vårtgårdarna. Hon börjar stöna och lutar huvudet bakåt, smeker mina ben. Hon böjer huvudet bakåt mot mig och vi kommer precis åt att kyssas. Lägger henne ner på rygg och låter tunga och läppar ägna sig åt hennes bröst. Utgår ifrån hur Eva vill få sina bröst kyssta och slickade och försöker känna in Yvonnes optimala njutning, ganska likt Evas. Plötsligt ser hon på mig och säger: 

- Nu måste jag få känna din kuk i mig. 

Hon lägger ner mig på rygg och fattar tag i min kuk, för den rätt och sjunker ner på den med en ilning. Att se min kuk spetsa och sära på hennes buske är en makalös syn. Den varma och tajta känslan när hennes fitta masserar mitt spett är obetalbart. Nu visar hon ännu mer sitt uppdämda behov av sex. Hennes ansikte en anatomikarta över lustens uttryck. Brösten guppar aptitretande över mig. Går helt upp i stunden. Sommaren är nära med lukter och ljud. Och vi ägnar oss fullständigt åt varandra. Begär och hetta. Stigande puls och andning. Vi klättrar mot toppen av varandras klimax och blir vildare och vildare. Ger varandra allt vi har och exploderar tillsammans i en lång orgasm. Efter några minuter kysser hon mig och säger: 

- Jag tror jag behåller dig som trädgårdsmästare, du vet hur man tar hand om en buske. 

- Det här gör jag gärna om. Gud vad sexig du är! 

Det blev fler behandlingar av Yvonne. Hon var inte tyst heller om sin trädgårdshjälp fick jag veta senare. Den berättelsen väntar också på att få bli nedskriven.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.