Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/11, 2016 kl. 08:32, av thework

Älskade dotter

Han var tacksam att Sara var kvar hos honom, hon hade alltid varit pappas flicka, hans lilla älskling, och det skulle aldrig förändras.

Hej, detta är i grunden en översatt novell, men jag har tagit mig stor kreativ frihet.

Kommentarer uppskattas, Håll till godo :)
----------------------------------------------

Peter suckade och stängde av datorn. Var hittar de dessa usla skådespelare? tänkte han medans han gick mot duschen. Det var säkert tio år sedan kvinnan i videon var tonåren, med ett amerikanskt plastigt utseende som varken var tilltalande eller ungdomligt. Det som hade tilltalat honom var hur hon iklädd en skolaktig kjol och med håret uppsatt i två tofsar, suttit på knä och sugit av en betydligt äldre man, gammal nog att vara hennes pappa. Det var fantasin som gjorde honom kåt.
I duschen tvålade han in sig, till sist kuken. Den var fortfarande stor och svällde än mer medan han tvålade in sig. För ett par veckor sedan hade han på en tubesajt hittat ett klipp med en tjej som på något sätt påminde om hans egen dotter. Kanske var det den släta huden, de rosiga kinderna de klara nyfikna ögonen? Det han fastnat mest för var dock hennes perfekta små bröst och runda putande rumpa, en kropp så fast som den kan vara på en 17 åring. Men sedan den där sena natten kunde han inte hitta klippet igen trots att han försökt komma på vad han sökt på.
Vad skulle Sara, hans dotter, säga om hon visste att hennes farsa ibland tänkte på hur det skulle vara att ligga ovanpå hennes unga kropp stötande sin hårda kuk in i henne tills de båda kom tillsammans en rungande orgasm. Troligen skulle hon ge honom en örfil och ta sina kläder och dra.
Han fortsatte tvåla in sin kuk som nu blivit hård av alla tankar på sin dotter. Han stängde sina ögon och runkade sakta dess fulla längd. Orden kom långsamt över hans läppar.  ” Ja älskling, fortsatt runka av mig, pappa älskar när du smeker, kuken”.
Sara var centrum i hans liv, han hade aldrig varit tänd på henne när hon var yngre, men de senaste åren sedan hon började gymnasiet och hans fru inte längre var kvar i huset, kunde han inte hålla ögonen ifrån henne. Hon var mer söt och vacker än snygg, med en rund bred rumpa och handflats-stora fasta bröst, håret var ofta uppsatt i hästsvans och han visste att hon rakade sig där nere. Han hade ett par gånger råkat se henne naken eftersom hon hade en ovana att glömma låsa om sig i badrummet, minnet av hennes kropp var fastbränt i hennes huvud till denna dag.
Han ökade takten med sin tvåliga hand och stötte med kuken in i vad han föreställde sig var sin Saras tighta fitta.
”mmm älskling, du är så våt och skön”.

Sara öppnade köksdörren och slängde sin ryggsäck i pinnsoffan. ”Pappa  jag är hemma!”, inget svar. Som alltid efterskolan gick hon fram till kylen och drack mjölk direkt ur paketet. Vafan! - mjölken rann ur mungipan ner på hennes röda linne.
Med ett grepp om ryggsäcken skyndade hon sig uppför trappen mot sitt rum, farsan måste fortfarande vara på jobbet. Väl i sovrummet drog hon av sig sitt linne och drog ner den korta gröna kjolen och sina vita hotpants i ett tag. Endast iklädd sin morgonrock trippade hon iväg mot duschen. Konstigt - Dörren till duschen var lite öppen och det var tänt där inne - han måste glömt släcka imorse.

Det var inte förren hon i princip var ända framme vid dörren som hon hörde att duschen var på och förstod att han måste vara hemma. Precis när hon skulle vända tillbaka mot sovrummet hörde hon hans röst.
”Fan älskling, ta emot pappas kuk... jag måste få trycka in den i din fitta”.
Trots att han pratade tyst kunde Sara höra orden kristallklart. Vem var med honom i badrummet? Vem knullade pappa med? Och varför kallade han sig pappa? Ilskan kom från ingenstans när hon tänkte på att någon annan tjej kallade honom pappa, det var bara hon som fick göra det! Sakta och ljudlöst närmade hon sig dörrspringan för att få reda på vem som var med honom därinne.
”Oh, fan älskling. Känner du min kuk i dig? Känner du hur hård jag är i dig... Sara.” Hans hand kramade runt kuken och varje tag blev hårdare och hårdare ju närmare han var att komma, han låg på gränsen nu.

Sara stod med vidöppen mun och stirrade in på sin nakne far som stod med slutna ögon och med handen runt sin grova hårda kuk. Ensam? Fantiserade han om att han knullade med henne? Det kan ju inte vara sant?
”Jag kommer, jag kommer i djupt in i din fitta älskling”. Hon såg hur hans skinkor krampade medans han stötte in i sina tvåliga händer och hur hans sperma slungades genom luften rakt mot henne men landade på den röda badrumsmattan mitt på badrumsgolvet. Sara smet snabbt iväg tillbaka till sitt rum. Väl inne stängde hon dörren och satte sig chockerad på sängkanten. Fantiserade farsan om att knulla med henne?

Hon hade aldrig sett en kille komma tidigare och var förvånad över hur upphetsad hon blivit av att se sperman pumpa ut från sin pappas ollon. Utan att tänka på det sökte sig hennes fingrar innanför morgonrocken, ner mellan hennes lår och längsmed springan. Hon började smeka klitoris runt, runt medans hon la sig bakåt översängen med fötterna stickandes ut över sängkanten. Hennes andra hand sökte sig till hennes bröst och hon nöp bröstvårtan mellan tummen och pekfingret. Hans tänder runt min bröstvårta. Hon var väldigt, väldigt våt, upphetsad, kåt. Hon smekte musen med cirkelrörelser och stängde ögonen för att minnas vad hon sett. Pappas kuk...så stor... och hård... han smekte den hårt medans hennes namn kom över hans läppar.. Han hade kommit medans han tänkte på henne! Hennes hand ökade tempot och hennes höfter pressades rytmiskt emot handen. Rosenröda kinder. Flämtande.
”...Knulla... knulla mig pappa, snälla knulla mig”. Med de orden tryckte hon upp fingrarna i sin plaskvåta mus förställde sig att det var henne pappas kuk som tänjde ut henne. ”Herregu... ” gnällde hon medans hon kände hur vågen av njutning sköljde igenom hennes kropp. ”pappa jag kommer, jag kommer”. Hennes lår klämdes ihop, hela kroppen stel medans hennes fitta krampade med rytmiska hårda sammandragningar. Efteråt kom kraftlösheten i en lika intensiv våg. Med benen särade och armarna utsträckta låg hon flämtande på sin säng.

Utanför sin dotters sovrumsdörr reste sig Peter från nyckelhålet. Shit. Såg jag precis det där? Absolut! Hade han inte kommit två gånger redan skulle gått in direkt och tryckt sig in i hennes våta mus. Han gick försiktigt mot sitt sovrum huvudet snurrade av vad han nyss sett.

Han älskade sin Sara, som en pappa borde. Men när hennes mamma inte längre var kvar hade det ändrats. Först hade han inte träffat någon ny eftersom han hade Sara att ta hand om, hans jobb tog också det mesta av den resterande tiden och att gå på dejt hann han helt enkelt inte med. Visst hade han någon gång fått till det på någon konferens men oftast var det bara porren han hade att vända sig till. Men han ville ha mer än porr. En vuxen man behövde mer än porr, och sakta hade hann börjat fantisera om unga kvinnor och hur han tog för sig av deras unga varma kroppar.
Han var tacksam att Sara var kvar hos honom, hon hade alltid varit pappas flicka, hans lilla älskling, och det skulle aldrig förändras.
I sittsovrum försökte han komma framtill vad han skulle göra nu. Funderade han verkligen på att ha sex med sin dotter? Hon var egentligen perfekt. En fantastisk kropp, vackert mjukt ansikte och en rumpa med var en sån vacker kontrast till hennes midja. Han älskade när hon hade tajta jeans. Hennes mus var säkert tajt och varm, kramandes. Men ville han veta? Fantasier var en sak, att verkligen veta, var en helt annan sak.

Han ville inget mer, och kände hur kuken börjat svälla igen vid tanken på att pressa in den i sin dotters trånga tonårsfitta.
Men han ville inte tvinga henne till något, det vore helt fel. Han älskade Sara men hur kunde han få henne att ligga med honom frivilligt? Men hur?
Nästa dag gick Peter till jobbet som vanligt. Han skulle köra runt till lite olika klienter för att stämma av att projekten gick som de skulle. Eftersom han inte behövde åka förbi kontoret bestämde han sig för att ta lunchen hemma. Sara var i skolan, eller jobbade hon på caféet idag kanske? Han kom inte ihåg.
Han tog med sig några mackor och satte sig vid datorn i sitt sovrum. Snart var han inne på tubesidorna och surfade planlöst runt. Sara hade uppenbarligen samma typer av fantasier som honom själv. Han behövde bara komma på ett sätt att visa henne att de dem.

Som en blixt från klar himmel slog det honom, han hade sökt på my little darling daughter när han hittade det där klippet. Klippet med en tjej som var så lik hans dotter. Peter ställde ifrån sig kaffekoppen och klickade sig snabbt fram till klippet. Hon var verkligen lik och nu när han tänkte på det var gubben inte helt olik honom. ”Suck daddys, cock.. Daddy wants to cum in his darlings wet pussy”. En stund satt han bara där och smekte sin kuk genom byxorna, huvudet fyllt av klippet på skärmen, vad han sett igår och sin dotters ansikte. ”Fan! klockan är redan två” Med det kalla kaffet i handen, reste han sig hastigt för att stänga ner flikarna och datorn. Plötsligt slog det honom, han klickade upp klippet i helskärm, skruvade upp volymen lite och klickade i repeat, sen gick han långsamt ut ur rummet. Med lite tur skulle Sara hitta datorn på när hon kom hem.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Vilken underbar läsning. Lite pang på, men det är ju inte alla som skriver flera kapitel innan det händer något. Själv har jag inte gåvan att få ner mina tankar på pränt. Hoppas att du fortsätter din författarbana med samma glöd och intresse.

30/11, 2023 kl. 02:24

#1

Jaca

Ett ämne som berör, både i negativ och positiv bemärkelse kan man lugnt säga!!
Helt klart läsvärd och nått som säkert händer runt om i stugorna!!
Du skulle enkelt ha kunnat vara ännu mer kreativ, liksom hållit oss läsare lite på "halster" och lindat in det lite mer!
Blev lite väl "pang på" vilket Du INTE ska se som nått negativt på nått sätt utan byggt upp det lite före situationen i duschen, men det är min åsikt och som sig bör ska man även framhålla "skjuta från höften" noveller likväl längre intriger, helt klart skulle Du kunna bygga vidare på denna, göra en egen "twist" på det hela efter ditt huvud, tycke och smak!
Ger dig tummen upp för den!! ;)

22/11, 2016 kl. 11:04