Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/12, 2016 kl. 21:45, av hunken07

Lantlig idyll

Del 4 av 5 i serien Sara

Sara fortsätter sitt utforskande. Både hemma och på landet.

Måndag morgon. Mitten av oktober. Det skulle kunna vara förfärligt.
Men det hade nu varit några strålande veckor och det skulle fortsätta så minst en bit in i nästa vecka. Vindarna var fortfarande milda och en smula värme dröjde kvar i solen. Sara var på väg till jobbet. En rask promenad på 30 minuter för att väcka knopp och kropp. Hon tyckte verkligen om att ta den här morgonpromenaden när det var vackert väder.
Ett leende smög sig över hennes läppar. Det här tycktes vara en bra period i hennes liv. Det hon upplevt med Lena … Tänk att hon hade blivit smekt av en kvinna. 
Och smekt tillbaka. Njutit av det. Och så Oskar som hon tagit kommandot över. 
Låtit kåtheten segra. Ja, så hade det varit i båda fallen: hon hade ställt sin egen lust i centrum och följt dess väg.
Hon tänkte: “Jag vill ha mer sånt i mitt liv! Mer av mig! Och min egen lust!”

Väl på sjukhuset var det bara att konstatera att allt var som vanligt. Full fart hela dagen.
Knappt tid att äta lunch. Krånglande läkare som inte förstår att det alltid är syrran som vet bäst. Men ändå, tyckte Sara, var det ett viktigt och meningsfullt arbete hon gjorde.
Det var först på slutet av sitt pass som hon fick tid att titta till Lena.
Vackra Lena med sina strålande ögon och fantastiska kropp. Så full av liv på sin resa mot en obeveklig död. När man såg henne kunde man inte ana att hon var dödligt sjuk i cancer. De senaste veckorna hade hon dessutom sett piggare ut än på länge, vilket gjorde Sara glad. Nej, hon hade inga förhoppningar om ett mirakulöst tillfrisknande, men hon gladdes åt att Lena fortfarande kunde få några dagar eller nån vecka då hon mådde tillräckligt bra för att vara uppe och röra sig och till och med ta sig ut emellanåt.
- Hej, Lena! Du ser ut att må riktigt bra i dag.
- Ja, jag är ovanligt pigg och har tagit en ganska lång promenad med min man.
- Vad trevligt. Hur är det med honom?
- Nja, han är nog mer ledsen än vad jag är just nu. Har lite svårt att acceptera …
- Det är ju en ganska vanlig reaktion bland anhöriga, Lena. Alla är inte så i “nuet” som du är. Som kan acceptera att den tid man får, det är allt man har. Och att man ska försöka göra det bästa av det.
- På tal om det …
- Vad?
- Att göra det bästa … Det vi hade tillsammans den där natten … Det var bland det bästa jag någonsin upplevt. Så sensuellt, vacker, berusande erotiskt, starkt - och jäkligt skönt!
- Mmm, jo … Så var det för mig också. Har tänkt mycket på det.
- Skulle du kunna tänka dig att göra om det? Jag menar med mig?
- Ja, jag tror det … Nej, jag är faktiskt helt säker på det.
Lena och Sara såg varandra djupt i ögonen. Båda log innerligt mot varandra.
Lena fnissade till och rättade till en lock av håret.
- Jag är också helt säker på att jag skulle vilja göra om det.
- Ja, men jag tror inte att det är nån bra idé. Jag skulle kunna förlora jobbet om nån upptäckte oss.
- Jag förstår det, Sara. Men jag har en idé. Det är faktiskt så att jag lyckats tjata till mig permis i helgen och hade tänkt åka ut till vår stuga vid havet. Du får gärna följa med.
- Men, vad skulle din man säga om det? Blir det inte märkligt om jag …
- Det behöver du inte oroa dig för. Han har full förståelse för min “to-do-list” och att en av de punkterna är att få älska med en kvinna.
- Men nu har du ju redan gjort det.
- Men det vet han inte om än. Och hur skulle han kunna ana att det kan ha hänt här?
Och dessutom … Jag känner att det finns mer kvar att utforska när det gäller att älska med en kvinna.
Lena log busigt och strök handen lite över bröstet. Man anade en bröstvårta som började styvna under hennes blus. Sara kände direkt hur hon började andas lite snabbare.
- Jag är inte säker … Och hur skulle vi ta oss till stugan? Jag har varken bil eller körkort och att åka sjuktransport dit blir ju inte direkt en diskret entré.
- Nej, verkligen inte. 
Lena och Sara skrattade gott åt bilden som dök upp deras hjärnor. “Diskretion, en hederssak”. Inte direkt.
- Min man, Lasse, kan köra oss dit.
- Men det blir ju jättemärkligt! Vi åker dit för att, ja du vet, och han ska köra?!
- Vi åker dit för att älska, det var det du ville säga. Men nu åker jag till landet med en syrra som kan ta hand om mig. Vad som sen händer … Han kommer bara att vara glad för min skull. Jag lovar.
- Men om vi ska vara i huset alla tre … Du och jag i sängen … Ska han sitta ute på en klippa och vänta tills vi ropar in honom, eller vad?
Lena skrattade gott och tog Saras hand. Höll den försiktigt och smekte lätt med fingrarna.
- Nej, din tok. Han får minsann köra in till stan igen efter att ha släppt av oss.
Det ska vara din och min kväll, ömhetens och det sensuellas kväll. De heta kyssarnas och de utforskande tungornas kväll, fingrarnas kväll … Snälla, följ med mig.
Sara kände hur bröstvårtorna spände under tyget och hur hon blivit blöt mellan benen. Det var så otroligt lockande, det gjorde hennes glödande kåt. Att känna Lenas fingrar över sin hud, hennes tunga runt en bröstvårta …
- Sara, jag ser att du vill. Jag ser hur lusten lyser i dina ögon. Snälla, följ med.
- Ja, jag vill. Min kropp skriker efter det. Men … 
Tänk om det kommer ut? Kollegorna …?
- Vem tänker du skulle berätta? Jag, du eller Lasse? 
Några andra kommer inte att veta.
Snälla …? Jag vill så gärna ha dig. Få älska med dig. På riktigt.
Lenas hand la sig försiktigt utanpå Saras skrev och rörde sig i en cirklande rörelse.
Sara kunde inte hindra att ett stön smög sig över läpparna.
- Ja, Lena. Jag vill, jag vill, jag vill. Jag måste få veta hur det är att älska på riktigt med dig.
- Tack, Sara! Jag tror inte att någon av oss kommer att bli besviken. Kom nu, ge mig en kyss i smyg.
Sara böjde sig fram och kysste Lena ömt. Men kyssen övergick snabbt i passion och tungor som virvlade runt varandra. Lenas hand trycktes nu med hårdare och snabbare rörelser mot Saras hungrande sköte. Sara stönade högt in i Lenas mun.
- Lena, du måste sluta, jag klarar inte …
- Jag vill inte sluta.
- Men du måste. Jag kan inte stå här och komma med ett tjut när det är personal överallt.
- Jo, kan kan du väl … Lenas ögon glittrade av bus och kåthet.
Sara tog ett bestämt tag runt Lenas handled, drog bort handen och stod och kämpade för att få kontroll på andningen igen.
- Lena, du får vänta tills på lördag.
- Den som spar han har, log hon tillbaka. När passar det att vi hämtar dig?
- Jag jobbar kväll på fredag och skulle behöva få sova ut. Runt 10?
- Ja, det blir alldeles utmärkt. Visst har du mitt mobilnummer? Bra. Då kan du väl skicka över din adress så plockar vi upp dig.
- Det blir bra. Jag längtar redan efter lördag.
- Jag med. Väldigt mycket.
Lena log sitt underbara leende mot Sara och nöp sig lätt i bröstvårtan.
- Du får tand om dig själv så länge. Jag måste rusa nu.


När Sara kom hem efter jobbet låg det en paketavi tillsammans med den andra posten innanför dörren. Ja, äntligen, tänkte Sara, det är leksakerna jag beställde på nätet.
Hon klädde på sig igen och gick med raska steg och ett hemligt leende på läpparna ner till den lokala ICA-butiken där paketet låg och väntade. Hon plockade ihop lite mjölk, bröd och annat som behövdes, betalade i kassan och gick sen för att hämta ut paketet. 
Den som ansvarade för paketutlämningen var en tjej i 20-årsåldern. Sara stod och spanade in henne medan hon betjänade de som var före i kön. Hon var verkligen snygg. Vackra ögon, kyssvänlig mun, långt svart hår, lite exotiskt utseende och under butiksskjortan kunde hon ana ett par ganska stora bröst och hennes tajta jeans avslöjade en läcker rumpa.
“Ibland önskar jag att jag var 20 igen och hade en sån där kropp”, tänkte Sara.
Samtidigt klädde hon av henne med sin inre blick och tänkte på hur det skulle vara att få smeka hennes fasta kropp. “Men shit! Jag står ju här och kåtar upp mig!”
Nu var det Saras tur och när hon lämnade fram lappen slog det henne plötsligt att avsändaren kanske inte alls var så diskret som det utlovats på nätet.
“Ja, ja, det är ju inte så mycket att göra det nu i vilket fall som helst”.
Den unga tjejen kom tillbaka med paketet och lämnade över det till Sara.
Sara andades ut: det stod bara en vanlig persons namn som avsändare. Puh!
- Var det bra så, frågade tjejen i kassan.
- Ja, det var allt, svarade Sara.
- Ha en trevlig kväll, log tjejen mot Sara. Jag fick också paket därifrån i veckan.
- Va?
- Jag har också köpt därifrån, sa tjejen och blinkade med ena ögat. Hoppas du får en trevlig kväll nu.
- Öh … Jo … Det ska jag nog få, sa Sara och kände att hon rodnade lite.
- Hej då. Vi ses.
- Jo, det kanske vi gör, svarade Sara och kände sig helt förvirrad.
När Sara kom hem skyndade hon ut i köket för att plocka in matvarorna.
Och sen … Dags att öppna paketet! Med ivriga fingrar slet hon upp paketet och plockade fram sin beställning ur förpackningarna. “Så, jäkla läckra. Jag kan knappt vänta”.
Där på bordet låg nu en ganska stor, men väldigt mjuk och lätt rundad dildo som enligt uppgift skulle ha helt underbara vibrationer. Dessutom hade hon köpt en svart analplugg som även den hade vibrationer. Lite mindre spännande var förpackningen med glidmedel, men den kanske skulle visa sig bra att ha. Egentligen hade Sara velat rusa rätt in i sovrummet, slänga av sig kläderna och ta sig en provtur, men hon stålsatte sig och började fixa i ordning en enklare middag. Hela tiden kände hon hur kåtheten stegrades i kroppen och hon fick behärska sig för att inte fuska och slänga i sig maten. Hon ställde in disken när hon var klar och gick för att ta en dusch. Ställde under de varma strålarna och tvålade in sig långsamt. Lät händerna stanna en extra stund vid brösten, smeka ut löddret, långsamt reta de redan styva bröstvårtorna, nypa lite. Händer som rör sig nerför magen, bak över rumpan där de stannar ett tag, smeker in mellan skinkorna, rör sig över mellangården, trycker prövande mot det pulserande skötet, ett finger som cirklar över den bakre öppningen.
Och så rör sig händerna i en annan riktning,  trever ner i det mjuka mellan skötet och ljumsken - men inte röra mer än så! - en handflata som cirklar över blygdläppar och klitoris.
Ett finger som delar blygdläpparna och trycks in i skötet. “Men nu är det inte ett sköte längre, det är en pulserande fitta”, tänker Sara. Ett finger i fittan som blir två, som kröks upp mot den främre väggen, den andra handen som masserar klitoris och plötsligt …
- Åhh … Aahhh … Jaaa, ja!
Orgasmen hade överraskat Sara totalt. Hon brukade ju aldrig komma så snabbt.
Kanske var det dagens uppdämda kåthet i kombination med vetskapen om de nya leksakerna? Sara torkade sig och gick naken mot sovrummet.
“Det kanske var lika bra att kåta av sig lite innan jag börjar med leksakerna. Annars vet jag ju inte hur bra de är, för nu hade jag nog kunnat komma bara jag hållit en vibrerande mobil mot fittan.” Sara fnissade lite för sig själv, kröp ner under täcket och drog dildon och pluggen närmare sig. Hon smekte med fingrarna över dildons mjuka silikonyta, fingrade lite på reglagen för att försöka förstå hur den fungerade och efter en stund hade hon fått grepp om det. Näst i tur för undersökning var analpluggen. Svart, len - men samtidigt lite farlig tyckte Sara. “Varför köpte jag den här egentligen? Jag vet ju inte ens om jag gillar att nåt så stort där. Ett finger brukar jag ju gilla, men den här …? Ja, om man inte har provat får man ju aldrig veta. Och rädda flickor får aldrig kyssa vackra pojkar. Eller flickor heller, för den delen”.
Pluggen hade bara en knapp som styrde olika typer av vibrationer, så den skulle vara enkel att hantera. “Och nu: dags för en provtur!” Sara satte igång dildon så att det fick pulserande vibrationer med ganska låg intensitet. Hon lät den vandra över kroppen bara för att undersöka hur det kändes på olika ställen. Efter en stund fastnade hon över bröstvårtorna och lät den leka runt där. Först höger, sen vänster, tillbaka, ner under brösten. Upp mot bröstvårtorna igen. Mmm, det var skönt. Sara nöp lite i den lediga vårtan medan dildon bearbetade den andra. Hon kände hur det sköna spred sig och skapade vibrationer i fittan.
Lät den vandra neråt och vila mot utsidan av blygdläpparna. Röra sig längs springan, upp för en försiktigt beröring vid klitoris. Sara kände hur vätan spreds och blygdläpparna blev blodfyllda. “Mmm, hittills verkar den ju funka bra. Måste prova ett annat program nu.” Sara bytte program till lite tätare pulsering och ökade på intensiteten i vibrationerna. Lät toppen av dildon söka sig direkt mot klitoris och ett stön kom över hennes läppar. Ändrade läge så att rundningen följde skötets konturer och gav vibrationer längs hela blygdläpparna. Det var underbart skönt! Sara nöp sig samtidigt i ena bröstvårtan och kände hur orgasmen var på väg att byggas upp. 
“Jag måste vänta lite. Det är bara för skönt när den vibrerar mot klittan!”
Sara satte toppen av staven mot sin öppning och tryckte långsamt i den. Registrerade var det kändes som skönast. Började föra den sakta in och ut. 
Ökade vibrationerna och nu började hennes bäcken röra sig ofrivilligt, utanför hennes egen kontroll.
“Mmm, åh, ja … Det är mycket skönare än jag trodde … Lite snabbare bara …”
Sara drog upp vibrationerna till max, förde staven snabbt in och ut, ända in i botten och ut till öppningen, en storm av sensationer slog igenom henne. Drog ut den lite, drog den längs skåran och satte spetsen mot klitoris.
“Åååhh … Aargh … Ja! … Mmm …” Hon var otroligt nära att komma nu. Men inte än!
Först skulle hon ju prova pluggen också! Sara la ifrån sig staven och greppade pluggen. 
La sig tillrätta och började trycka den mot sin bakre öppning. Långsamt och försiktigt.
Den yttersta toppen tog sig in, men längre kom hon inte. “Det är väl nu jag ska prova med lite glidmedel”, tänkte Sara. Hon tryckte ut en klick i handen och smörjde sen in pluggen.
Det som var kvar i handen masserade hon in över sitt bakre hål och lät sedan ett finger smyga sig in. Gjorde små cirklande rörelser med det för att mjuka upp.
Sara noterade att det var mycket skönare när hon hade lite glidmedel och tänkte att det var ju bra att det kom till användning i vilket fall som helst. Hon tog pluggen och tryckte den mot öppningen igen. Nu gled toppen in mycket lättare, men sen var det fortfarande trögt.
“Slappna av nu, Sara. Annars får du ju inte veta. Kom igen!”
Hon koncentrerade sig på att slappna av samtidigt som hon tryckte pluggen lite hårdare inåt.
Och nu gled den in. Det gjorde lite ont precis i början, men sen … Det började sprida sig en skön känsla. Med långsamma tag lät hon den åka in och ut. “Det gör både lite ont och är väldigt skönt precis i öppningen. Och det är härligt snuskigt!” Hon tryckte på knappen som startade vibrationerna. “Åh! Mmm … Det sprider sig till fittan också”.
Sara fortsatte att föra pluggen in och ut och samtidigt smekte den andra handen över fittan. Det var faktiskt otroligt skönt, men hur skulle det kännas att vara fylld i båda hålen? Det var ju det hon hade velat veta från början. Hon tryckte in pluggen och greppade staven igen.
Satte igång den på en jämn och ganska kraftig vibration och tryckte in den i botten.
Det var en helt ny känsla. Hon kände sig uppfylld på ett sätt som hon aldrig gjort förut. Staven började åka snabbare och hårdare in i fittan nu, den lediga handen kramade ett bröst. Magmusklerna började aktiveras, höften strävade uppåt. 
Juckande mot staven.
Högre och högre tempo på staven nu och den lediga handen smeker klittan.
Den är så svullen nu att det bara behövs en lätt beröring för att Sara ska stöna högt.
Handen över klittan rör sig snabbare, staven pumpar in och ut - allt är kåthet och njutning.
Sara känner att orgasmen inte går att hålla tillbaka längre, även om hon skulle vilja vara kvar i det här sköna mycket, mycket längre. Hennes egna stön fyller sovrummet.
“Gud … så skönt … Åhh … Åhh … Ja! … JA! … AAAARGH!!!”
Efteråt låg Sara kvar i sängen helt utmattad och det tog en lång stund innan hennes andhämtning hade lugnat sig. “Shit! Det där var det häftigaste jag varit med om! 
Jag har aldrig kommit så hårt och länge tidigare.”
Sara släckte sänglampan och somnade som en stock. Leendet på läpparna dröjde sig kvar.


**********
Och så äntligen var det lördag. Och vädret var fortfarande underbart.
Lena och Lasse, hennes man, plockade upp henne strax efter klockan tio.
Lena verkligen strålade och gav Sara en lång och innerlig kram.
Lasse hälsade artigt och tog i hand. Han var en man i 50-års åldern.
Sara tyckte att han såg stilig och kraftfull ut. Snygg i håret med lite grått vid tinningarna, en antydan till lite mage men inte mer, breda axlar, kloka ögon och sannolikt en fast rumpa.
Han såg helt enkelt otroligt välbevarad ut ut för sin ålder, tyckte Sara.
Resan till stugan skulle ta en timme och de tillbringade tiden med att prata om än det ena, än det andra. Det fanns en lättsamhet i samtalet som Sara tyckte mycket om och hon tänkte att hon skulle kunna tillbringa många kvällar i samtal med Lena och Lasse.
När de kom fram såg Sara att det som beskrivits som en “stuga” egentligen var något helt annat. Det var ett ganska nybyggt enplanshus i vinkel, med en stor stenlagd och insynsskyddad altan som vätte ut mot glittrande fjärd. Fasen ut mot havet bestod till största delen av glas och utsikten inifrån huset var helt enkelt hänförande. Inredningen gick i marin stil och Sara förstod snabbt att det här var en “stuga” som var värd en förmögenhet.
De tog en kopp kaffe tillsammans innan Lasse gjorde sig klar för avfärd.
- Ha det nu så trevligt här ute, flickor.  Och hör av er om det är nåt. Annars kommer jag och hämtar i morgon vid tre-tiden. 
- Så, tidigt, undrade Lena.
- Ja, så att vi slipper de värsta köerna in mot stan, sa Lasse. Jag har en del jobb jag måste klara av till kvällen.
- Ja, då anpassar vi oss till det, svarade Lena. Tack för skjutsen.
- Allt för dig, det vet du. Vi ses i morgon.
De såg Lasse åka iväg och stod sen och såg på varandra.
- Ska vi börja med en liten kort promenad, sa Lena.
- Det låter bra.
- Vi går ner mot havet bara. Det räcker gott för mig skulle jag tro.
Det gick ut och Lena fattade Sara under armen. Ibland behövde hon stanna upp och då lutade hon sitt huvud mot Saras axel. När de kom ner till havet efter några minuter stannade de upp i solen, fortfarande nära varandra.
- Det är vackert här, sa Sara.
- Ja, jag tycker väldigt mycket om den här platsen. Den har betytt mycket för både mig och Lasse. Det finns många fina minnen härifrån.
- Och du är också vacker. Vackrare än vanligt, faktiskt.
- Tack. Jag känner mig vackrare också. Gladare. Piggare. Och du ser strålande ut du med.
- Hur känner du dig för det här … med oss?
- Förväntansfull är nog rätt ord. Lite som att vara på en dejt.
- Ja, men det är ju faktiskt en dejt också, fnissade Sara.
- Ja, eller ett bortrövande. Hur känner du själv?
- Det är pirrigt. På ett bra sätt.
Lena vände sig om så att hon stod mitt framför Sara, fortfarande nära. Hon smekte sakta Saras kind med sin öppna handflata och log. Sara la händerna på Lenas höfter och drog henne ännu lite närmare. Nu kunde de känna värmen från varandras kroppar och höra andetagen. Sakta närmade sig deras läppar varandra och det förenades i en kyss som började lite trevande men blev mer och mer passionerad. Sara flyttade sina händer innanför Lenas uppknäppta jacka och de sökte sig upp längs hennes sidor tills de vilade på utsidan av brösten. Lena drog henne närmare så att deras sköten vilade mot varandra och smekte Sara över ryggen och ner mot rumpan. Saras händer drogs mot Lenas bröst som om de vore magneter och smekte försiktigt. Ett stön i kyssen, händer som kramar Saras rumpa, andra som anar en styv bröstvårta under ett hindrande tyg. Kroppar som trycks tätt, tätt tillsammans.
- Sara, jag vill ha dig. Jag vill älska med dig.
- Jag vill också. Mycket! Men det är nog bäst att vi går in.
De skyndade sig upp till huset igen. Så fort de kommit in gick de till sovrummet.
Lena satte sig på sängen.
- Sara, kom. Låt mig klä av dig, se på dig.
Hon sträcker upp händerna mot Saras blus och knäpper sakta upp knapparna, öppnar upp och låter en hand smeka över magen och upp mot bröstens undersida. Saras bröstvårtor spänner mot bh-tyget och Lena nyper mycket lätt i ena vårtan.
- Ta av dig blusen nu.
Lena drar ner blixtlåset i Saras byxor, knäpper upp en knapp och börjar sakta dra ner dem över höfterna. Sara ryser av njutning när händerna smeker över hennes nakna hud.
Snart ligger byxorna i en hög på golvet runt Saras fötter och hon kliver ur dem.
- Vänd på dig nu.
Sara ställer sig med ryggen mot Lena som knäpper upp hennes bh, snurrar Sara och lyfter sakta bort bh:n så att brösten blottas. Lena smeker brösten ömt och försiktigt, ser hur det knottrar sig runt vårtorna och hur topparna sträva ännu mer uppåt. Hon låter båda händernas tumme och pekfinger forma sig i ett grepp runt de styva bröstvårtorna.
Nyper, drar lite försiktigt, långsamt, sensuellt. Sara kan inte låta bli att stöna.
Lena drar henne närmare och kysser hennes bröst. Låter tungan rita cirklar.
Cirklar som blir mindre och mindre och till slut har hon Saras vårta i munnen. 
Suger. Nafsar.
- Åh! Ja … Det är så skönt, viskar Sara hest.
Lena drar sig undan och sätter tummar innanför kanten på Saras trosor. För dem retligt långsamt neråt, stannar upp, för händerna innanför trostyget och kramar rumpan, smeker in i klyftan mellan skinkorna. Låter en hand smeka sakta utanpå trostyget över skötet. Tyget är blött och Sara kan inte hålla tillbaka stönen. Efter en lång stund ligger till slut trosorna på golvet.
- Nu vill jag titta på dig, fina Sara. Ta ett litet steg tillbaka.
Lena tittar på Sara och lusten i henne når nya höjder. Hon dricker och berusar sig på den vackra bilden av den nakna Sara. De runda brösten som fortfarande har spänst i sig, bröstvårtorna som står rakt ut, midjan som övergår i höftens rundning, ögonen med den kåta blicken. Och så skötet. Nästan helt rakat och med blygdläppar som öppnat sig av upphetsning, fukten som glittrar … “Snart, snart, ska jag få smaka på henne”, tänker Lena.
- Du är helt underbar, Sara. Helt fantastiskt underbar.
- Tycker du? Gör jag dig upphetsad? Kåt?
- Om!
- Vad bra, säger Sara och låter sina händer treva över den egna kroppen.
- Kan du inte smeka dig lite, ber Lena.
- Jo, om du strippar för mig samtidigt, svarar Sara. 
Sara smeker sig över brösten, ner över magen, drar ett finger över blygläpparna.
Hon gör allt för att hetsa upp Lena och samtidigt hetsar hon upp sig själv. 
Situationen får henne att gå igång alldeles otroligt och hon känner att hennes safter rinner ner längs insidan av låren. Och Lena njuter i fulla drag hon med. Så sakta hon förmår klär hon av sig plagg efter plagg samtidigt som hon smeker över sin kropp. Men det är svårt att inte öka tempot eftersom hon helst av allt vill vara naken nu och ligga omslingrad med Sara i sängen. Till slut står hon inte ut längre utan kastar trosorna till andra sidan rummet och lägger sig i sängen.
- Kom nu. Kom och älska med mig.
- Du behöver inte be två gånger.
Nakna ligger de omslingrade på sängen och kysser varandra tills de nästan tappar andan. Händerna rör sig oavbrutet över den andras kropp. Ena stunden är det ett bröst som blir smekt, i nästan ögonblick en pulserande fitta. De gnider sig mot varandra och och låter vätan landa på den kroppsdel som är till hands. Allt är kyssar, tungor, smekningar och stön.
- Vänta lite!
Lena skjuter Sara ifrån sig och ställer sig sen på alla fyra över henne. Som ett hungrigt rovdjur som precis fångat sitt byte. Sara ligger flämtande kvar och ser den brinnande kåtheten i Lenas blick. Väntar på nästa rörelse. Ett initiativ.

 

Lena känner passionen pulsera inom sig. Hon har längtat så länge efter det här ögonblicket. Hon vill styra det som kommer att hända nu. Och njuta av varje ögonblick.
Sakta och försiktigt kysser hon Saras hals, nafsar lätt i örsnibben. Låter sin kropp sjunka ner mot Saras och känna henne tätt under sig. Hennes styva bröstvårtor mot sina egna bröst. Värmen från Saras fuktiga och varma sköte mot hennes eget. Hon vilar i det. Suger i sig varje förnimmelse av den vackra kvinnokroppen under hennes egen. Och så låter hon sin tunga och kyssar vandra sakta neråt. Gör små blöta spår på Saras kropp. 
Stannar upp vid bröstvårtan och andas sakta på den. Formar läpparna till en liten strut och blåser, ser hur den styvnar ytterligare. Sänker munnen och suger in den. Njuter av att ha Saras känsliga bröstvårta i munnen och känna hennes andning öka av behandlingen
Lena njuter fullt ut av att höra stönen och känna hur Saras höfter roterar upp mot henne för åstadkomma lite friktion. Det varma och blöta gnids mot insidan av hennes lår. Hon stannar där länge, gnider sin egen pulserande mittpunkt mot Saras lår.
Känner hur hennes egen väta gör det halt och skönt. Skönare och skönare.
“Jag får inte ligga såhär länge till, då kommer jag att komma”, tänker Lena.
Sara stönar högt nu och trycker sig upp mot munnen som behandlar hennes bröst så underbart. 
- Åh, Lena … Det är så skönt … Känns långt där nere i mig … Sluta inte.
Men Lena rullar av henne för att hålla tillbaka sin egen orgasm. Stannar upp. 
Bara ser några ögonblick på Sara och fångar ögonblicket.
Men hon är ivrig nu och kan inte hålla sig ifrån Sara länge. Hennes högra hand rör sig långsam nerför Saras mage och lägger sig helt stilla över hennes sköte. Känner hennes puls som dunkar snabbt mot fingertopparna. Munnen söker sig till Saras vänstra bröstvårta.
Suger in den hårt, nafsar, drar ut en bit med hjälp av tänderna. Sara stönar högt.
Lena låter långfingret glida in mellan Saras särade yttre läppar, cirkla lite vid ingången.
Hon trycker in fingret lite och rör det framåt-uppåt. Håller trycket. Känner hur Saras fitta drar ihop sig varje gång hon suger tag i bröstvårtan. Hon tar ut fingret och sätter det på Saras känsligaste ställe. Hennes klitoris är stor och hård. Gnuggar försiktigt. Små rörelser.
- Lena … Åh .. Ahh … Om du fortsätter så där … Mmm … Jag kommer snart …
Lena vill dra ut på det. Hon har fler saker hon vill utforska. Hon lägger handflatan mot skötet igen och trycker sakta, precis som hon brukar göra på sig själv när hon vill hålla sig kvar på gränsen till orgasm en liten stund till. Hon ser njutningen som står skriven i Saras ansikte.
Låter blicken vandra ner längs kroppen och ser hur skötet hela tiden strävar upp mot hennes hand och noterar stönet som hörs när hon låter långfingret dela läpparna igen.
Munnen på bröstvårtan igen, långfingret mot klitoris, några snabba rörelser …
- Åååååhhh! Aaaahh! Jaaa! Gnggh!
De snabba rörelserna var allt som behövdes för att ta Sara över kanten.
Hon står nästan i brygga nu och hela hennes kropp skakar när våg efter våg av njutning sköljer över henne.
Lena tittar kärleksfullt på hennes ansikte medan orgasmen klingar av.

 


Till slut öppnar Sara ögonen igen.
- Åh, Lena, det där var … Helt galet underbart. Tack!
- Du var så vacker när du kom, Sara. Och jag älskade att få ge dig den där njutningen.
- Och jag älskade att få den. Och nu är det min tur att ge. Lägg dig på rygg.
Lena rullade över från sidan och la sig på rygg. 
I hennes ögon fanns bara tillit och längtan.
Och en brinnande kåthet. En kåthet som tände Sara på nytt.
Hon låg på sidan och tittade på Lenas underbara kropp. De där underbara brösten, den släta magen, höftens rundning, det renrakade och bulliga venusberget som reste sig, fukten som glimmade där. Hon lutade sig över henne och kysste henne djupt samtidigt som hon lät handen röra sig i cirklande rörelser över det fuktiga skötet. Sara kände sig ivrig att få ge Lena samma underbara njutning som hon själv hade fått och hade svårt att hålla igen.
Hon kysste sig ner mot brösten och tog in en vårta i munnen. Sög och nafsade.
Hon stack in först ett finger och sedan två i den pulserande fittan och lät dem sakta åka in och ut. Sedan stack hon dem så djupt in hon kunde och lät samtidigt tummen massera Lenas klitta.
- Åh, ja, knulla mig med dina fingrar … Mmm … Mera … Åh!
Sara kysste sin väg nerför Lenas mage och stannade sedan upp med munnen precis ovanför venusberget. Sakta blåste hon lite över området där klittan fanns innan hon placerade en öm kyss där. Hon såg upp på Lena och sökte hennes blick.
- Ja, snälla fortsätt. Jag vill. Slicka mig.
Sara låg och drog in hennes kåta dofter och njöt av situationen. “Aldrig att jag hade trott att jag skulle vilja slicka en annan kvinna. Men shit vad jag vill det nu!” tänkte hon.
Hon drog ett långt tag med tungan nerifrån och upp. Kände smaken av Lena och insåg att hon gillade den. Hon hade faktiskt en mildare smak än vad hon själv hade.
Hon särade mer på Lenas ben för att komma åt bättre och särade sen på hennes blygdläppar. Det var verkligen en underbar syn. Hon satte försiktigt tungan mot de inre läpparna och slickade med små rörelser. Lena stönade högt och kramade samtidigt sina bröst. Sakta utforskade Sara Lenas ångande sköte och lät tungan följa varje kontur och vrå.
Efter en stund lät hon den vandra uppåt och satte tungspetsen mot en mycket svullen klitta.
- Mmm … Åhhh … Där … Slicka mer där … Mmm …
Händer tryckte nu Saras huvud mot njutningens centrum. Tungan arbetade retsamt vidare. Två fingrar sökte sig på nytt in i Lenas fitta och knullade henne långsamt. Efter någon minut lät Sara sin andra hand smyga sig in under Lenas rumpa och ett finger tryckte försiktigt mot hennes bakre öppning tills den yttersta fingerleden trängde in.
- Åh, Gud … Ja! Så skönt! Mera!
Sara lät mer av sitt finger glida in samtidigt som hon ökade tempot med tungan.
De två fingrarna i Lenas fitta trycktes nu upp mot hennes främre vägg.
Hennes höfter roterade nu okontrollerat i en njutningsfull dans.
- Åh … Det är så skönt .. Knulla mig överallt … Slicka mig … Ååhh …
Sara drog ut sitt finger ur Lenas bakre hål och började pressa in sin tumme i stället.
Hon lät nu sin tunga fladdra över klittan och Lena tryckte hennes huvud allt hårdare mot sig.
Samtidigt rörde sig Lena i knullande rörelser mot tummen där bak.
- Nära nu … Sluta inte … Åh! … Ja, ja, ja! … Hmmpff! ÅÅÅHH!
När orgasmen sköljde över Lena knep hon ihop benen så att Sara låg som i ett skruvstäd.
Sara lät händer och tunga vara stilla medan Lenas kropp skakade i orgasmen, men hon behöll trycket för att förlänga orgasmen. När orgasmen började klinga av lät Sara sin tunga virvla i en vild dans över Lenas känsliga klitta och hon kände hur hennes fitta drog ihop sig  runt sina fingrar. Samtidigt som hon slickade löst men väldigt snabbt lät hon fingrarna fara så snabbt och djupt in som hon kunde. Det dröjde inte mer än ett par minuter innan Lena kom igen. Inte lika hårt den här gången, men betydligt längre och hon darrade i hela kroppen.
Sara slickade sig upp längs Lenas kropp och kysste henne sedan djupt på munnen.
Lena såg kärleksfullt på henne.
- Det där var precis så underbart som jag har drömt om, sa Lena.
- Håller med.
- Jag visste faktiskt inte att jag tyckte om att ha saker där bak.
- Men det gör du tydligen.
- Ja, det var supersexigt och skönt. Gillar du det?
- Mmm, men jag har inte vetat det så länge, faktiskt.
- Glad att du lät mig prova, log Lena. Men du …
- Ja?
- Jag är faktiskt inte riktigt klar. Det är en sak jag måste få veta.
- Vad?
- Hur det känns att slicka en annan kvinna.
- Du är hjärtligt välkommen att prova.
Faktum var att Sara blivit så kåt av att ge Lena njutning att hon höll på att explodera.
“Jag skulle kunna smeka mig själv till orgasm på en minut, men det här blir ju ännu bättre.”
Sara rullade över på rygg och särade på benen.
- Varsågod. 
Lena flyttade sig neråt så att ansiktet hamnade i höjd med Saras ångande sköte.
Hon låg där helt stilla och bara njöt av det hon såg. “Tänk att jag längtat efter det här i så många år utan att vågat göra något åt det. Och nu … äntligen.”
Försiktigt sträckte hon ut tungspetsen och lät den nudda Saras blottade klitoris.
Lät den fladdra helt lätt några gånger ackompanjerad av Saras stön.
Hon flyttade ner lite och lät hela tungans bredd svepa upp längs blygdläpparna några gånger för att sedan sticka in spetsen i öppningen så långt hon kunde. Lena älskade varje sekund av det och gned sig samtidigt mot det hopknölade täcket i en omedveten rörelse. Hon återgick till att slicka med stora breda tag och satte samtidigt tummen mot Saras klitta.
- Hmm … Fortsätt … sådär … Åhh …!
Hon satte nu munnen mot klittan och sög på den, ungefär som den hade varit en mycket liten kuk och lät samtidigt två fingrar söka sig in i Saras fitta. För varje gång hon sög in klittan i munnen drog fittan ihop sig runt hennes fingrar. Lena var nu även medveten om sin egen kåthet och juckade i ett allt högre tempo tempo mot täcket för att stimulera sig själv.
- Snälla slicka snabbt över klittan! Så … ja … Mera!
Saras höfter lyfte sig upp mot den sköna tungan och hon hörde sina stön sväva ut i rummet.
Lena ställde sig upp på alla fyra nu och svankade med baken samtidigt som hon lät sin lediga hand smeka sin egen klitoris. 
- Snälla, ett finger i rumpan … Och sluta inte slicka … Jag är så nära … Ååhh!
- Jag är också nära. Kom med mig!
Lena slickade så intensivt hon nånsin kunde nu medan hennes långfinger knullade Sara i stjärten. Den andra handen smekte klittan och det var så skönt att hon knappt kunde andas.
Hon såg upp på Saras. Ögonen slutna. Flämtande mun. Svettdroppar i pannan.
Saras händer ömsom kramade brösten och nöp i vårtorna.
- Lena … så skönt … jag klarar inte … kommer … Nuuuu! Åh!
Saras orgasm tog även Lena över kanten och hon stönade in sin egen njutning i den pulserande fittan framför henne. En lång, lång stund låg de båda skälvande i njutningens efterdyningar. Flämtande. Omtumlade. Utmattade.
- Det där var … Nej, jag har inga bra ord för det … Lena, du …
- Jag vet, Sara, jag vet. Så var det för mig också. Precis allt jag drömt om.
- Varför har ingen berättat för mig att den kan vara så här att ha sex?
- För att de flesta du känner inte har haft sex på det här sättet kanske?
- Ja, så är det nog. 
- Men du Sara …
- Ja?
- Jag behöver nog sova en stund nu. Känner mig helt slut. Och sen vill jag ha lunch.
- Låter bra. Vi måste vila upp oss nu så att vi orkar …
- Älska hela natten …?
- Nånting ditåt hade jag tänkt mig, ja.
Det sista Lena noterade innan hon somnade var den underbara doften av deras kåthet som dröjde sig kvar i rummet. Ett minne väl värt att bevara.

 

 

 

 

 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.