Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/12, 2016 kl. 11:44, av Sixten

I herrgården som ung, nu hemma på äldre dagar

Jag var 15 år när greven, min arbetsgivare, upptäckte att jag var en färdigutvecklad kvinna. Hans uppvaktning och erövring av mig skedde med snudd på tvång men var ändå omåttligt skön.

Nu är jag till åren kommen. Jag sitter i mitt kök och ibland går tankarna tillbaka till min ungdom. Nyss kom jag att tänka på hur jag blev av med min oskuld. En härlig upplevelse måste jag tillstå.

Jag har allt en hel del känslor kvar i min åldrande kropp. Jag känner ofta när jag pullar mig att jag nästan når fram till orgasm och enstaka gånger får jag, tack och lov, en härlig och kraftig orgasm. Jag tror inte att kvinnans känsla för sex och längtan efter en rejäl kuk någonsin upphör.

Jag erkänner att jag är en kåt gammal käring. Nåja, så gammal är jag väl inte. 71 år och ser rätt bra ut fortfarande. Spegeln ljuger ju inte. Rynkorna i ansiktet är inte så många.

En karl skulle jag förstås ha. En kuk är bättre än mina fingrar.  Just nu slår mig tanken att det var rätt länge sedan jag fick en kuk i min fitta.

Jag ska nu berätta för er hur jag blev av med min oskuld.

Tekla är mitt namn, Jag kommer från en fattig statarfamilj. Far var statare och gjorde dagsverken på herrgården. Mor arbetade också där, mjölkade kor och hjälpte till i köket ihop med en annan  kvinna,

När jag blivit 15 år var det dags för mig att hjälpa till med försörjningen. Jag fick precis som mina föräldrar arbete på herrgården. Jag fick mestadels städa och tvätta. Det var ett hårt jobb med länga arbetsdagar. Mamma och pappa var glada åt att jag var med och försörjde vår familj.

Det fanns en ung grabb som jobbade på gården, mest var det i stallet.  Han hette Per. Redan min andra arbetsdag råkade vi stöta  på varandra. Jag stod framåtböjd i vedboden och lade träd i en vedhämtare. Pelle kom bakifrån och började treva på min bak. När jag vände mig om slog han sina armar om mig och kysste mig. Det blev ingen lång kyss. Grevinnan ropade på mig så jag slet mig lös, tog vedkorgen och gav mig iväg in i stora huset.

Känslan av Pelles kyss bar jag länge med mig, men det hände inget mer mellan oss den närmaste tiden. Det var i stället greven som kom mig nära.

En dag, å så väl jag minns den, dök greven upp i köket där jag höll på att städa.  Rutger hette han. Han var en mycket stilig karl. Jag fick hjärtklappning bara av att se honom.

– Jaha, här har vi vår nya hjälpreda. Kom fram till mig så vi får hälsa.

Jag tog ett steg framåt.

– Du är en väldigt vacker ung flicka. Kom närmare!

Jag tog ett par steg.

– Tveka inte nu!  Vi vill väl båda bli bekanta med varann.

Jag tog ett par steg till, var nu ganska nära greven. Jag kände mig spänd, aningen rädd. Vad skulle det bli av det här.

Greven tog det sista steget som skilde oss åt.

– Du är då i din fagraste ungdom. Fina bröst tycks du redan ha fått.

Med de orden tog greven mig om ryggen med sin högra arm och med den vänstra började han nu smeka mitt högra bröst. Det gav mig en känsla jag aldrig haft i min kropp. Det kändes så skönt, verkligen pirrigt. Jag kom inte på något att göra eller säga.

Greven bytte grepp och började nu massera mitt vänstra bröst. Ilningar gick genom min kropp. Vad var han egentligen i färd med att göra?
– Hur känns det kära vän?
Jag vågade inte ge ett svar.
– Sa du något?
Jag teg.
– Säg något. Jag försöker bara vara snäll mot dig.

Jag kände hur känslorna i min kropp började koncentreras mer och mer till mitt underliv.
Nu började greve Rutger ta av mig min blus. Jag varken vågade eller ville hindra honom.
Jag såg upp i hans ansikte och såg att hans ögon hade fått en extra glans.

Nu visade sig mina bröst öppet för honom.
– Vackra, mycket vackra.

Han böjde sig framåt formade sin mun runt ett av mina bröst. Hans tunga spelade över bröstvårtan och han sög litet lätt. Det var skönt. Behövde jag vara rädd?  Vad tänkte han göra med mig mera?  Skulle han fortsätta och ta på andra ställen på min kropp?

Köks-Anna som stadigt jobbade i herrgårdsköket hade berättat för mig att greven knullat henne bara tre dagar efter det hon börjat sitt arbete på hos greveparet. Innan han kört in sin kuk hade hon varit rädd men så hade det blivit så himla skönt.  Han hade senare knullat henne en andra och en tredje gång och det hade känts som en stor förmån och varit det skönaste hon varit med om. Du ska se, Tekla, det dröjer nog inte länge förrän han har sin kuk i din fitta. Låt honom få det. Du kan inte ana hur skönt det är.

– Om du är riktigt snäll mot mig och gör allt jag säger ska du få fem kronor extra som lön den här veckan.
Sedan drog han av mig min kjol och mina underbyxor och så tog han mig på fittan.
Det gick så fort och jag blev så överraskad att jag skrek till.
– Åh!
– Va?
– Åh!
– Haha, det hade hon inte trott, lilla grynet. Kom så går vi in på kammaren!
– Va?
– In på kammaren, sa jag.  Strula inte! Kom bara!

Jag kommer så väl ihåg allt som hände. Både vad vi gjorde och vad vi sa. Jag blev som vax i hans händer. Han var en stilig man och han var min chef.

Greve Rutger fick upp mig på en soffa. Där låg jag nu framför honom med fittan i vädret. Jag var nog litet rädd men jag kände också att det var spännande. Här skulle ske något jag aldrig varit med om, bara hört talas om. Det fanns all anledning att vara nyfiken och så började det kännas på ett alldeles särskilt sätt i fittan och området omkring.
– Var försiktig, snälla! Jag har aldrig varit med om det här
- Gör bara som jag säger så blir det bra för oss båda. Är du kåt nu?

Jag minns att jag nickade jakande med huvudet. Kåt var jag och det rejält. Jag tittade på hans kuk som hade kommit ut i sin frihet. Kan en sådan där storing få rum i mig, tänkte jag. Det är en sak att peta in ett par fingrar men det här var väl lika grov som åtminstone fyra fingrar sammantagna.

Jag minns att när jag tänkte på det viset så blundade jag. När jag efter en stund tittade upp var greven helt naken och stod på knäna mellan mina ben.

Sedan gick det fort. Han lyfte isär mina ben. Hans kuk var framme vid slidöppningen. Han puffade på för att komma in. Det gick inte.
– Du är trång. Isär mer med bena!

Jag drog benen isär så mycket jag kunde och greve Rutger fortsatte att försöka puffa in sin kuk. Vid fjärde försöket, jag räknade noga, kom den in ett stycke och det gjorde en aning ont. Han fotsatte att trycka på och plötsligt var kuken inne ett ganska bra stycke. Greven började kyssa min mun. Han pillade också runt min fitta. Min ängslan försvann. Med ens var jag ordentligt våt i fittan och kuken gled utan större motstånd ända in.

Sedan började det verkligt sköna. Rutger drev kuken in och ut, ganska långsamt först. För varje rörelse in eller ut kändes det himmelskt. Känslorna fick mig att börja stöna. Vilken härlig sysselsättning vi hade, jag och min arbetsgivare och greve. Hela jag njöt. Min fitta flödade av väta.

– Nu går det djäkligt lätt, eller hur Tekla.  Det kan absolut inte göra ont.
– Tack snälla greven. Tack det är så skönt. Tänk att jag äntligen fått knulla.

Sedan satte greven fart. Det blev än skönare. Fittan flödade och jag skrek av vällust.

– Gör mig inte på smällen!
– Det ska vi slippa. Slå bara inte benen om min rygg. Låt mig komma ut när jag känner att jag är nära.
– Men snälla greven, knulla fortare . Åh.

Nu var kuken i botten på fittan och nu var den ute vid öppningen, så var den djupt inne igen. Och det gick fort. Jag skrek igen och igen av vällust och greven pumpade ivrigt på.

- Nu, nuuuu
Det var greven som skrek till . Han måste ha reagerat som han skulle, var väl van har jag nu efteråt tänkt, för utan dröjsmål kände jag att kuken låg på min nakna mage. Jag kände spermastänk långt upp på halsen.

Jag föll in i något slags nirvana. Lycklig men hela jag var som en geléklump.

Jag minns att när vi tagit oss ur halvsovande tillstånd så bjöd mig greven på en cognac och så gav han mig fem kronor. Jag neg och tackade och gick ut i köket för att fortsätta arbeta.

Det finns mycket som är kärt att minnas från min ungdomstid på herrgården. Det blev rätt mycket knullande. Det fanns många att komma i säng med och alla var villiga, inte minst jag. Jag är tacksam för att jag fick möjlighet att knulla så mycket som jag kom att göra. Det är i linje med min filosofi. En kvinna ska utnyttja sin kropp till att njuta så mycket hon kan. Det fick jag under de här ungdomsåren på herrgården tillfälle att göra många gånger. Pelle och jag knullade rätt ofta sedan jag fått honom att skaffa kondomer. Rättaren hade sina herdestunder med mig uppe på höskullen och ladugårdsförmannen tog hem mig till sin sängkammare när hans hustru var i stan för att handla. Ett par gånger knullade också greven och jag efter den där första gången.

Med tiden såg jag inte till honom så ofta. Det var synd för egentligen var han min stora kärlek. Han tog sig in i näringslivet och kom att inneha en del ordrörandeposter i både stora och medelstora företag. Jag antar att han tog för sig en hel del av de kvinnor han mötte i affärssammanhang.

Nu i dag är Rutgerr snart 80 år och har lämnat sina styrelseposter i alla företag. Jag vet inte om han vid sin ålder har några sköna stunder med sin hustru men det är nu länge sedan han slängde några blickar efter mig.
Ansvarig för gårdens skötsel är nu sonen Gerhard. När jag anställdes på gården var han en liten knatte på ett par år. I dag bör han vara strax under sextio år. Han är en grann pojke. Reslig och vacker precis som sin far. Jag undrar om han har något kuttrasju på sin kvinnliga personal.

Ja, här sitter jag i drömmar och tänker på gamla tider. När jag tänker på allt det sköna jag varit med om är det inte utan att jag känner mig en aning kåt. Nu är jag ju änka. Min make, honom som jag lärde upp till en god älskare och troget höll fast vid, dog för ett par år sedan och lämnade ett stort tomrum efter sig.

Inte ska jag sitta här längre och fördjupa mig i gamla minnen. Nu tar jag och brygger kaffe och tar mig en whisky. Kaffet var just färdigbryggt då de ringde på dörren. Jag öppnade. Framför mig i dörröppningen  stod nu Gerhard.

– God dag, fru Svensson. Får jag stiga på?
– Välkommen Gerhard! Vill du ha litet kaffe och kanske en whisky?
- Ja tack.
- Jag kom för att bjuda dig till den trädgårdsfest vi ska ha när pappa fyller 80. Festen blir på
   på lördag i nästa vecka klockan två. Pappa var särskilt angelägen om att bjuda dig.

Vi slog oss ned, drack vårt kaffe och tog en rejäl whisky båda två. Jag förstod snart att Gerhard visste om att hans far och jag knullat med varann.

– Hur står det till med kärleken nu, Tekla?
– Det är inte som det var förr, Gerhard. Jag är ju änka som du kanske vet.
- Du är tillräckligt ung för att skaffa en ny karl.
– Jag vet inte om jag vill ha någon karl boende här.
– Men en som kommer på besök litet då och kramar om dig, vore väl inte dumt.

Gerhard såg mig in i ögonen
- Du har fortfarande en förförisk blick i dina ögon. Du är helt säkert fullt viril. För tidigt för dig att sitta med     arrmarna i kors. Fortsätt att gå på kärlekens stigar, det kommer du att må bra av.

Gerhard gick fram till mig och placerade en lång och inbjudande kyss på mina läppar. Här fanns det jag ville ha det förstod jag på en gång. Gerhard var lik sin far. Hela han var som en invit till kärlek. Jag kände att känslorna, de gamla välkända och uppfordrande hade återkommit till min fitta.

– Vi sätter väl oss på soffans så kommer vi närmare varann.


Jag godtog genast Gerhards förslag. Strax satt vi kökssoffan och omfamnade varann. Gerhard gjorde som hans pappa hade gjort för länge sedan. Han smekte mina bröst och strax hade han fått av mig mina bysthållare. En hand hade han fått in under kjolen. Den var på väg upp uppför ett av mina lår och nu strax var den intill fittan.

Min tunga virvlade runt i Gerhards mun. Jag greppade om den hand Gerhard hade på mitt lår och förde den mot min fitta. Gerhard stack in två fingrar och började föra dem fram och tillbaka.

– Skönt, skönt Gerhard, Jag längtar efter din kuk. Du är en man av den kaliber jag gillar.
– Är du kåt nu, Tekla.
– Ja, ja. Kan inte vara kåtare än i ditt sällskap

Nu fick Gerhard bråttom. Snabbt fick han av sig sina kläder och hjälpte mig av med mina. Jag tog hans hand och förde honom i in i min sängkammare.

– Lägg dig på rygg, Gerhard. Jag vill rida dig.

Jag satte mig ner över Gerhard och han styrde in sin kuk i min fitta. Det blev en underbar ritt både för honom och för mig.  Det smaskade ljudlig om fitta och kuk. Några gånger då kuken var i innersta läge gjorde jag roterande rörelser. Det lyste ur Gerhards ögon. Han var kåt.  Det kunde jag inte undgå att märka. Jag red honom ibland snabbt och ibland mycket sakta. Jag kände mig ung på nytt, glad över att ha fått en kuk djupt inne i min fitta. Den gjorde gott och min fitta gjord Gerhard gott.

– En sån skön fitta du har, Tekla. Det gamla gardet kan.
– Å, ja. Inte att undra på när man en så vacker och kåt karl att rida på.
– Jag kommer att spruta dig full.
– Det ska du snart få göra. Spruta på!
.
Jag red på och så med ens sprutade det ur Gerhards kuk. Min fitta blev full av hans sperma och jag fick en härlig orgasm.

Jag lade mig på rygg. Det bästa jag nu kunde ge den unge greven var allt det goda han kunde slicka fram från min fitta. Gerhard fattade snabbt galoppen och hade snart både tunga, läppar och ibland näsa och någon gång till och med sin haka inne i min fittöppning. Underbart. Lusta och njutning i toppklass. Det gick för mig. Det gick för Gerhard.

Vi vilade oss. När vilan var över gjorde jag Gerhards kuk stor med min mun och hans kuk trängde så in i min fitta. Vår missionärsställning fick efter uthållig och skönt knullande en underbar avslutning för oss båda och därmed hade jag under eftermiddagstimmarna fått tre orgasmer.

Trädgårdsfesten blev lyckad. Vackert väder. Trevliga människor Och så höjdpunkten. Rutgerr upptäckte mig, kom mig till mötes och omkramade mig. Vi gick och ställde oss bakom ett buskage och han stack in sina fingrar mellan mina ben och pullade mig så pass passionerat och ivrigt att jag fick orgasm. Två gamlingar som fortfarande kände sig unga. Han åttio år och  jag  sjuttioett år.
– Rutger är vi inte litet för gamla för det här.
– Kanske jag, men absolut inte du, Tekla.

Rutger hade rätt. Jag hade stor portion ungdom kvar i både kropp och sinne.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sixten

Den här novellen har en fortsättningsnovell som också handlar om Tekla.
Den heter TEKLAS NYA ÄLSKARE.
Varma hälsningar till alla mina läsare
Sixten

14/11, 2018 kl. 14:04

#1

Jaca

Inget dumt ämne som Du tar upp, lite av Historieätarna över den...
Du kan dock som jag ser det bygga vidare på detta ämne, utveckla den, fördjupa hennes bravader så att säga...
Gillar den och tanken som Du har, en mycket trevlig stunds läsning måste jag medge...
//Jaca

21/12, 2016 kl. 12:24