Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/12, 2016 kl. 15:15, av TheTenderPoet

En natt med så lite måne som möjligt

Del 1 av 2 i serien Grevinnan

En desperat situation hade mer eller mindre tvingat mig till en desperat åtgärd. Men jag hade ingen aning vad konsekvensen skulle bli.


När jag smög fram i mina svarta kläder i den totalsvarta kvällen tyckte jag det var klokt att jag hade valt en natt med så lite måne som möjligt. Var inte ett dugg bekväm med någonting av det jag var på väg att göra. Det var en serie av dumma beslut, dåligt omdöme och ren otur som hade lett mig in i knipan. Nu var det total jävla panik. Måste ha tag på pengar inom några dagar. Annars skulle både jag och min familj drabbas av oproportionerligt våld hade de lovat, de där som man inte ska ha någonting alls att göra med. Det här var verkligen inte jag men vad gör man?!

Ofattbart nog var jag på väg att göra inbrott hos det lokala greveparet, de verkade täta och kunde förhoppningsvis avvara mer än någon annan i samhället. Det kändes ändå inte bra. Trots att greven var allmänt avskydd i samhället, omöjlig att ha att göra med, dryg och arrogant. Grevinnan var en helt annan sort men ändå ganska ensam och utanför i det lilla samhället. Guilty by association. Hon såg inte ut som en lycklig människa, något trött i blicken. Annars en elegant och sexig kvinna, storväxt men välproportionerlig. Tränade mycket. Rödblond, klassiskt vackert ansikte. 

Grevens Bentley var borta och grevinnan brukade spela bridge på lördagkvällarna hade jag hört så jag förutsatte att huset var tomt. Så här smög jag, 24 år gammal och desperat med en tom säck i näven. Huset var helt mörkt, jag smög fram mot baksidan av huset och tog mig lätt in via ett fönster som jag bara skruvade loss några lister på så kunde jag lyfta ut hela rutan. Allt verkade lugnt, om man inte räknade med hjärtat som slog öronbedövande högt. Hade ingen aning vad som var värdefullt, tog lite grejer som såg värdefulla ut och la i säcken. Sedan smög jag långsamt och försiktigt uppför den breda trappan som ledde upp till andra våningen. Den knarrade inte alls, inte för att jag trodde någon var hemma men man vet aldrig. Tänkte sovrum och smycken. Går förbi några rum tills jag kommer till ett rum som ser ut att vara grevinnans sovrum, en enda säng, aha skilda solvrum. Går över en tjock matta som sväljer alla ljud fram till ett litet sminkbord och hoppas på smycken. Böjer mig fram mot bordet men känner plötsligt något hårt i ryggen. Sekundsnabbt skjuter chocken upp som ett kallt spjut genom ryggraden. 

- Upp med händerna och rör dig inte ur fläcken. Vad fan gör du i vårt hus?! Det är en kvinnoröst som darrar av ilska och kanske rädsla. 

Jag stammar och hackar fram något ursäktande. Men det gör bara grevinnan (verkar troligast att det är hon) ännu argare. Det här var det värsta som kunde hända. Shit, shit, shit!!! Att bli ertappad i en sån här situation. Det är varmt i rånarluvan och jag känner kallsvetten utmed ryggen. 

-Käften, jag vill inte höra några patetiska ursäkter. Sätt långsamt händerna i kors bakom ryggen. 

Hör en låda dras ut och sedan hur något knäpps till om handlederna. Handklovar, hon var välförsedd. 

- Är det nu du ska säga att det är inte alls som jag tror och att du kan förklara allt?

Det finns inget bra svar på den frågan inser jag. Muttrar lite bara. 

- Vänd dig långsamt om och gå nedför trappan. 

Hon följer efter med vad jag antar är gevärspipan i ryggen. Hon leder mig till ytterligare en trappa neråt. Väl nere befaller hon mig att klä av mig på överkroppen och sätta mig på en märklig stol med remmar, hon spänner fast händer och ben. Själv har hon bara en morgonrock på sig, men ordentligt åtknuten. 

-Så nu har jag dig ordentligt fast. Känns det bra eller?!

- Har aldrig varit med om något värre och det är bara att erkänna att jag varit rejält dum. Men vad är det här, vad tänker du göra? mumlar jag halvt skräckslaget inifrån luvan. 

- Först och främst ska vi se vem du är, och sedan får jag tänka ut något. Hon sliter av masken och utbrister förvånat:

Micke! Det här trodde jag verkligen inte om dig. 

- Fan jag vet. Det finns inget enkelt sätt att förklara det här. Det är oursäktligt, jag har hamnat i världens knipa och var desperat. 

- Du kunde bara frågat om ett lån istället, har alltid haft ett gott öga till dig, nu blir jag besviken. Jag tror jag måste straffa dig på något sätt istället. Jag sätter på dig ögonbindeln under tiden. Kommer snart igen. 

Kikar mig omkring så gott det går under tiden (så gott det går under ögonbindeln, det är en glipa) och det gör mig inte lugnare, det ser ut som en tortyrkammare. Ena kortväggen består nästan bara av en spegel. Undrar vad greveparet brukar hålla på med här? Det här känns inte bra, och det värsta är att jag förtjänar det. 

Hon kommer efter en stund, hör henna öppna och stänga en dörr till, det låter nästan som att det är någon annan med henne. Hon tar av mig ögonbindeln men det är bara grevinnan, omklädd, en heltäckande läderdräkt. Jag ser mig om mer ordentligt. 

- Du ser skräckslagen ut Micke, ja skyll dig själv. Fast de här redskapen är det mest greven som får smaka, jag är inte intresserad men jag ger honom en omgång ibland för hans skull. Han får inte upp den på normalt sätt. Du ser spegeln därborta, han gillar också att se mig ha sex med andra män, se på bakom den genomskinliga spegeln. Du kunde fått pengar så istället Micke. Knullat mig och låtit min man se på och fått betalt för det. 

Är fortfarande för chockad för att ta in det helt, men nog är det något pirrande med den idén, även om det känns lite konstigt med att greven skulle se på.

Och hon är makalöst sexig i läderdräkten. Det här var innan catwoman men lite åt det hållet. Hon ställer sig framför mig och säger:

- Jag funderar på vad som kan vara ett lämpligt straff för dig. Tycker du att jag är sexig? Hon svänger höfterna fram och tillbaka. 

- Om, har alltid tyckt att du är en både sexig och elegant kvinna. Den där dräkten gör det inte sämre. 

- Då tror jag att "se men inte röra" blir ett lämpligt straff för dig. 

- Jag är rädd att jag är helt utlämnad åt dig och att du kan göra vad du vill med mig. Bara rätt åt mig. 

Hon vänder sig om och vickar sexigt på sina kvinnliga höfter. Det knarrar om läderdräkten. Som om det inte räckte med vickandet så börjar hon cirkla med hela underlivet och nu är det väldigt hårt mellan fickorna. Det instängda ståndet spänner plågsamt. Hon vänder sig om och ser mot mitt underrliv, ler lite snett och stryker långsamt utanpå byxorna över min kuk. Det ilar av hetta redan vid den lilla beröringen. Hon sätter sig i mitt knä, ansikte mot ansikte och säger lågt och hest: 

- Det var ju inte så svårt att hetsa upp dig. Nu ska vi se hur du gillar detta. 

Långsamt, långsamt, kysser hon halsen och ansiktet, sedan slickar hon mig i öronen och det är hur upphetsande som helst. Stönar högt. 

- Aha du gillar det, säger hon i en retfull ton. 

Hon fortsätter slicka mig i öronen. Har alltid älskat det, det gör mig galen. Hon märker det. Slickar några minuter. Känner hennes andedräkt, den luktar småsött och gott. 

Hon vänder sig om igen, vickar på häcken. Går bakåt och nuddar mitt skrev ibland. Kuken är svullen och hård. 

-Nu Micke ska du göra din plikt och göra det skönt för grevinnan. 

Hon knäpper upp och öppnar en lucka framför underlivet och blottar en rödblond, lurvig fitta. Lägger upp sina svarta lackstövlar på ryggstödet vid sidorna av mitt huvud, tar stöd med armarna mot en bänk bakom henne, skjuter fram underlivet mot mitt ansikte. Hon luktar gott, natur och mustigt, barr och kardemumma. Först gnider jag bara in ansiktet i härligheten sedan börjar jag bearbeta henne med tunga och läppar. Hon är redan lite blöt, det bådar gott, hon börjar gny nästan genast, slickar sakta med långa drag och liksom kartlägger fittan med min tunga, undersöker den noga utifrån och in. På det här sättet känner jag samtidigt vad hon går igång på. Hitter hennes väg till njutning. Lite frustrerad är jag att jag inte kan röra händer och armar. Skulle vilja ta ett stadigt grepp om hennes höfter. Min kuk skaver i sitt trånga läge. Känns som om den spränger jeansen snart. Hon darrar av kättja, hon trycker fittan mot mitt ansikte, ibland formar jag tungan som en strut och tränger in så långt tungan når i henne. Safterna rinner längs mina kinder. Nu blir det ökat tempo strax ovanför clitoris, snabba utflykter ner på clittan, så med allt tätare intervaller tills jag stannar på clittan och fladdrar tills hon exploderar och trycker fittan hårt mot mitt ansikte, konvulsion på konvulsion genom hennes kropp. Hon vilar bara en liten stund sedan hoppar hon upp igen. Hon drar raskt av mig byxor och kalsonger. Hon ser på kuken med glöd i blicken. 

- Nu ser det ut som att den vill vara med, oh redan en försats. 

Hon drar lätt, lätt med nageln över ollonet. Hon drar några retsamma drag med förhuden över ollonet och det är så skönt. Hon drar av sig lädret på underkroppen men behåller det på överkroppen, hon tar på sig sina svarta lackstövlar igen, sätter upp den ena stöveln på bänken framför mig. Hon vrider sig så hon står halvsnett framför mig. Så tar hon tag i kuken och använder den som en dildo, gnider den längs med fittläpparna. Det är underbart mjukt och blött. Nog gillar hon att ha kontroll, hon utnyttjar mig för sin njutnings skull och jag upptäcker att det känns upphetsande. Då och då slukar hon min påle med sin grotta, några juck och så kliver hon retfullt av och fortsätter med att använda kuken som dildo. Hon hittar nåt sätt att hela tiden få mig väldigt nära orgasm och sedan hejda precis innan. Jag är spänd som en gitarrsträng uppdragen så hårt att den nästan går av. Det gör mig superkänslig över hela kroppen. Hon märker att jag är väldigt mottaglig för beröring, hon släpper kuken och smeker mig över hela kroppen, slickar på halsen och bröstet, jag ryser av vällust. Inga kyssar än, hon kanske vill hålla distansen, ha helt och hållet kontroll. Åh vad frestande det är, vad jag vill smeka henne. 

Nog drar hon det här till sin spets, med att "se men inte röra", märkligt frustrerande och upphetsande samtidigt. 

- Vill du att jag ska suga din kuk Micke? Säger hon förföriskt och ser mig djupt i ögonen. 

- Jaaa! Det klart jag vill, men jag vill komma åt att röra mig mer, smeka dig. 

- Men nu blir det så här, det är en del av ditt straff att det inte går precis som du vill. Vill du att jag suger och slickar dig? 

- Ja självklart. 

- Om jag nu fortfarande vill det säger hon dröjande. 

- Jo snälla! 

Hon drar långsamt och lätt med fingertopparna utmed skaftet och jag ryser. Sedan böjer hon sig ner och öppnar munnen och börjar leka med tungan runt ollonet och upp och ner längs med kuken med bara tungspetsen. Mmm det här är ren lust. Total njutning. Efter några minuter börjar hon suga. Precis som innan vet hon exakt när hon ska pausa eller hejda sig för att det inte ska gå för mig. Är så tänd, så tänd. Hela jag är ett erigerat organ känns det som. Jag hade aldrig kunnat hejda mig annat än under detta tvång. Bara ögonblicket innan det ska gå för mig hejdar hon sig igen och tar några steg tillbaka. 

- Är det frustrerande? Det är det att ha inbrott i sitt hus också. 

- Förlåt, jag är hemskt ledsen för det. 

- Den ursäkten gör dig redo för mina bröst. 

Hon börjar dra ner blixtlåset i läderjackan, retfullt sakta och omständligt. Fram skymtar en djup klyfta. Riktiga meloner blottas långsamt, mogna och rejäla. Det var på den tiden man inte opererade brösten i allmänhet och det var tur för de här brösten var sexiga. Påverkade av ålder och tyngdkraft men läckra på det moigna sättet. Hon tar dem i sina händer. Väger dem lite i sina händer. Stora mörka vårtgårdar. Hon lyfter upp vårtorna till munnen och slickar på dem samtidigt som hon ser mig i ögonen. Hon ler lite snett. 

- Ja Micke, du ser plågsamt kåt ut. Jag ser att du gillar mina bröst. 

- Du är nog den sexigaste kvinnan jag sett. Och brösten också ja. Herregud du är så läcker att jag är rädd för min hälsa. 

- Smickrare där. 

Hon fortsätter slicka och smeka sina bröst. Sedan sätter hon sig framför mig så jag äntligen kommer åt hennes bröst med tunga och läppar. Jag kastar mig in i min uppgift med lust. Och med sprängande stånd som jag inte har någon användning av. Hon verkar väldigt känslig på brösten, hon njuter uppenbart. Jag koncentrerar mig på att bygga upp intensiteten på slickandet långsamt, mitt i ett aaahhh hoppar hon upp och greppar min kuk. 

- Det vore nog tortyr att dra ut på det här längre. Tror du är redo. Minst sagt. 

Hon grenslar sakta kuken och det är himmelskt. Jag är hemma. Det är varmt och halt och underbart mjukt. Hon bara sitter kvar ett tag och kysser mig, sedan börjar hon rida. Jag försöker dra ut på det och hinna njuta innan det går. Jag är intensivt närvarande och njuter av de minuterna som om det var en evighet. Eftersom jag inte kan röra mig själv kan jag ha fullt fokus på hur det känns i min egen kropp. Känner varje juck, hur njutningen i kuken fortplantas ut i hela kroppen. Vågor av vällustrysningar. Det känns påtagligt hur explosionen byggs upp sekund för sekund. Hon lutar sig fram och väser i mitt öra: 

- Det gör inget om du sprutar i mig. Fyll mig nu med din sperma. 

Och det kommer inte dröja länge det vet jag. Känner mig elektrifierad hela jag. Det närmar sig, håller emot, lite till och...dääär kommer jag i en våldsam orgasm. Jag sprutar rakt upp i grevinnan och hon låter sig villigt fyllas. Hon låter mig bara vila några sekunder, sedan fortsätter hon rida mig. Nästan plågsamt först när kuken är överkänslig precis efter, det går över och hon behöver bara en minut innan hon också kommer i en kraftfull orgasm. Hon faller skakande över mig, sedan börjar hon kyssa mig och våra tungor efterknullar. 

- Nu när jag smakat dig tror jag att jag behåller dig över helgen och du har faktiskt inget att säga till om, säger hon. 

- Jag har väl inte det säger jag.

Inom mig höjer jag armen som i en målgest och skriker YES!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

TheTenderPoet

Håller just nu på med en fortsättning på den här.

10/1, 2017 kl. 16:40