Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/1, 2017 kl. 15:56, av WAMPyrellagirls

Ostronrestaurangen

Del 1 av 2 i serien Ostronrestaurangen

Det är inte alla restauranger som serverar enbart det som står på menyn. Här kommer ett kort resetips för den som råkar hamna i Köpenhamn och som alltid är det oklart vad som är riktigt sant, när Wampyrellagirls skriver noveller. ;)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Smajlis

Ligger den granne med Den Konglige Pölsemand måntro? Höhöhö.

5/5, 2017 kl. 18:29

#7

Smajlis

Ligger den granne med Den Konglige Pölsemand måntro? Höhöhö.

5/5, 2017 kl. 18:29

#6

WAMPyrellagirls

Tack morsan! Du har förstått hur vi tänker när vi skriver, att det skall ge läsaren fantasi och idéer och många gånger kanske göra vardagen lite roligare. Den där ostronrestaurangen, du varje dag passerar på vägen hem, är kanske inte så oskyldig, utan anstränger sig lite extra för att göra gästerna nöjda. Medveten om att det kan hända, kanske ger läsaren en lite roligare hemväg. ;)
Tina W

13/1, 2017 kl. 08:16

#5

morsan

En skiss man kan fantisera vidare om själv, välskriven och ROLIG!!
Mycket tilltalande med en humoristisk sexnovell som dessutom sätter fantasin i rörelse!
Inkluderar även den andra "ostronnovellen" i det omdömet.
Topp! :D

10/1, 2017 kl. 17:20

#4

Huldran

Vill också... Vart tog vägen vägen??

8/1, 2017 kl. 23:12

#3

WAMPyrellagirls

Tack Huldran och blåögd för roliga kommentarer o givetvis har Huldran tagit fel väg! ;)

8/1, 2017 kl. 09:33

#2

Huldran

Hmm... en sidegade? Den restaurant har jeg ikke fundet. Selv om jeg har været i København på rejse i... hrm.. tjenesten. Måske jeg har taget den forkerte vej?

8/1, 2017 kl. 03:16

#1

blåögd

Länge sen jag var i Köpenhamn! Låter som ett alternativ till fiket där man kan få speciella "smörrebröd" om man bara vet hur. Extra krämiga i mitten... ;)
Tack för ett leende och en mysig läsning. Som alltid med er: oväntat och välskrivet och med en ypperligt väl avvägd ironisk touch. Tummen upp!

8/1, 2017 kl. 00:37