Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2017 kl. 23:14, av TheTenderPoet

Iakttagna tillsammans

Del 2 av 3 i serien Stugsommaren och fågelskåderskan

Det visade sig att Stinas heta vänner också ville leka fågelskådare. Visst ställde vi upp.

Stina och jag fortsätter träffas under sommaren. Jag jobbar en del men pendlar ofta till stugan några dagar i veckan även när jag jobbar. Stina och jag har en stadig och intensiv sommarflirt. Ibland nöjer vi oss med att titta på varandra i kikaren men ofta ses vi när vi båda är där ute vid våra stugor. Det är oerhört hett mellan oss, när vi väl träffas snittar vi på tre gånger per dygn. Sexet med Stina är lärorikt för mig, jag lär mig ge mig hän, ge och ta. Det känns som att vi bejakar livet när vi är tillsammans. Stina är tydlig med att jag inte ska förvänta mig en relation efter sommaren men att vi kan njuta så länge det varar. Hon säger att hon redan lever med en man på sin huvudort men att de båda har ett öppet förhållande och tar en paus under somrarna. Ett uns av svartsjuka känner jag. Men nog ska jag vara glad för det som finns mellan oss. 

Mot slutet av sommaren berättar Stina att hon ska få besök av sina vilda väninnor. Att hon inte vet om hon vågar låta oss träffas. Så vilda är de. De är i hennes ålder och de flesta är skilda eller singlar. De tar för sig av livet. Stina säger att de haft mycket roligt tillsammans genom åren. Jag frågar om de också är ornitologer. Hon ler brett. 

Jag får besök av vänner från min hemstad, 7-8 personer. De stannar en vecka och vi har trevligt med mat och vin och diskussioner långt in på nätterna. Mot slutet av veckan åker vi in till lanthandeln alla. Precis när vi betalat och ska gå stöter vi på Stina och hennes väninnor, vi presenterar våra respektive vänner för varandra och säger artigt att vi borde ses allihopa nån gång. Tror inte vi hinner det innan mina vänner åker hem. Stina och jag kan inte låta bli varandra utan måste hångla lite. Tror vi förvånar våra båda kompisgäng. Stina viskar till mig innan hon går: 

- Om du inte känner dig jättedum inför det så får du gärna nakenbada lite när mina väninnor kikar. Vanliga tiden. Jag vet att jag ber dig om mycket Tommy...

- Ingen fara, tanken tänder mig lite. De ser heta ut dina väninnor. 

Mina kompisar undrar varför jag inte sagt något om min nya flickvän. Jag förklarar att hon inte är en flickvän men de tror mig inte riktigt. Jag hör på tonfallet när Stinas väninnor går iväg att Stina har en liknande diskussion med sina kompisar. 

Mina kompisar stannar bara över natten och åker tidigt morgonen efter. Det blir tomt när de åker men lite pirrigt också att inte veta vad som händer med Stina och hennes väninnor nu när jag har chansen. Tänker på dem nu efteråt, Stina och så 4 fräscha väninnor, som om det inte räckte med Stina, min babe, min mogna läckerbit. 

Där fanns Åsa, en stor robust kvinna, inte tjock bara storväxt, säkert en decimeter längre än mig. Mörkt och långt lockigt hår, lite runt ansikte med liten rund mun och tjocka läppar. Sen var det Kicki, som de kallade henne, också mörk, spretig frisyr, medellängd, stora ögon och mun med sensuell underläpp. Där var Nina, medellängd, robust på ett väldigt kvinnligt sätt, halvlångt rött hår, brittisk aristokratnäsa, speciella intensiva ögon. Och där var slutligen Elin, blond med en ganska kort frisyr som framhävde hennes långa nacke och vackra hals- och käklinje. Blåa ögon, en kraftig men perfekt näsa, på henne. Vackert åldrade mogna kvinnor.

Tänker att det är lika bra att börja direkt om det eventuellt ska bli nån action. Stina hade ju hintat om att hon skulle visa mig för sina väninnor i kikaren. Som den erfarne exhibonist jag börjat bli tänder det mig. 

Kör en ordentlig omgång med hantlar och skivstång och springer en halvmil innan badet. Har inte hunnit träna medan vännerna var där. Tar med tvål och handduk och går ner till sjön. Har tajmat tiden perfekt. Om de kollar borde de vara redo nu. Ser något glittra till från Stinas stugas håll, kan vara reflexer från kikaren. Klär av mig med spänning i hela kroppen, tvålar in mig vänd mot Stinas stuga. Får hålla mig, när jag tvålar in min halvstyva kul blir den fort stenhård. Ja ja, låt det hända tänker jag. Tar tid på mig att både tvåla in och skölja av mig. 
Inne i stugan plingar det till i mobilen:

- Tack för showen älskling, gud vad sugen jag blir. Mina väninnor gillade också föreställningen. De kan inte fatta att jag haft sån tur. 

- Kul att de gillade det, tände mig lite att tänka på det. 

- Jag såg det. :-). 

- Mina kompisar tyckte också att jag haft tur som fått tag på dig.

- Jag var rädd att du skulle skämmas inför dina kompisar att du hade en sån gammal älskarinna. 

- Inte då, stolt och och glad. Du jag är väldigt sugen på dig nu.

- Mmm, då är vi två. Tyvärr ska vi iväg ikväll men är du hemma imorgon sliter jag mig från väninnorna och kommer över en sväng. 

- Härligt! Ser jag fram emot. 

- Vi hörs närmare imorgon, puss darling. 

- Puss sötnosen! 

Har svårt att tänka på annat än sex efter en veckas celibat. Men läser en deckare och tar det lugnt. Vaknar dagen efter och tänker genast på att jag ska träffa Stina. Mums! Stina messar och säger att hon ska komma på eftermiddagen. Hon får veta att hon är hemskt välkommen. 

När jag hör hennes bil går jag ut på gårdsplanen och hälsar henne med en lång kram och vi kysser varandra länge. Sedan avbryter hon och säger: 

- Jag vill prata med dig om en sak.  

- Okeey, drar jag undrande på det. 

- Du kanske tycker det här är lite konstigt, hur kinky är du? 

- Jag vet inte än. Har inte testat gränserna riktigt. 

- OK grejen är att mina väninnor har lite idéer, de vill att vi ska titta på dem när de nakenbadar, i kikare. Och...att du och jag kör en liveshow för dem nere vid vattnet. Att de ser oss knulla i kikaren. 

Jag blir lite överraskad, har ju hört att de är vilda hennes väninnor men det här...tänder faktiskt på det. Hon tolkar mitt dröjande fel och säger: 

- Förlåt, de är lite galna mina väninnor, känn ingen press, vill du inte så...

- Nej jag var bara lite överraskad. Jag är på. 

- Är du?!! Kul. Jag går igång på det här. Också. Jag ska messa dem direkt. Bjuder du på kaffe först? Jag sa till dem att det blir om två timmar i så fall. Men hur ska vi kunna hålla oss så länge?!

- Ja det blir tufft! Jag menar du lider ju av kronisk oemotståndlighet. 

Hon fnissar generat men glatt åt min kommentar. Sedan dricker vi kaffe på uteplatsen och pratar om senaste veckan. Om våra respektive vänner. Hur vi haft det men att vi ändå saknat varandra. Sedan föreslår jag ett oändligt långt förspel innan vår show. Att vi lägger oss på filtar ute och smeker varandra över hela kroppen utan att röra de erogena zonerna. Hon gillar idén att vi tvingas dra ut på det. 

Vi klär av oss och lägger oss på filtarna. Ibland är vi passiv-aktiv i smekandet och turas om. Ibland smeker vi varandra samtidigt. Det är en skön sensuell känsla att dra ut på det så. Rysningar av vällust när våra händer går på vandring över huden. Efter ett tag känns hela kroppen aktiverad och extra känslig. Vi myser och njuter intensivt tills hennes mobil vibrerar, alarmet för att det är dags. Vi kramar om varandra och går sedan ner till sjön. Kikaren ligger redan redo där nere. Det ska bli spännande att se kvinnorna nakna. 

Vi lägger oss ner i gräset framför sjön. Då kan man stödja armbågarna i marken och hålla kikaren stadig. De har inte dykt upp än. Jag överlämnar kikaren åt Stina. Solen är precis lagom varm på ryggen. Huden minns alla smekningar nyss, den efterklangen möter ljumma vindar som blåser runt sjön. Stina ger till ett litet utrop och räcker mig kikaren: 

- Nu tror jag att de är på väg. 

Jag ser dem dyka upp i kikaren. Wow, tänk att jag snart ska få se 4 sexiga kvinnor klä av sig. Och tänk att Stina och jag ska knulla inför dem. Vilken sommar! Det här hade jag aldrig trott när jag köpte stugan. Först går Åsa ner till vattnet. Oj de andra står och väntar. I tur och ordning. Fullt fokus på en i taget, inte mig emot. Hon har en tunn klänning på sig som smiter åt kring henne när hon går ut i vattnet, doppar sig upp till hakan och sen går upp igen. Hennes kraftiga bastanta bak ser underbar ut när hon går upp. Hon vänder sig om och jag anar ett par fina bröst under den våta klänningen. De sitter brett isär och har gigantiska bröstvårtor som skjuter ut klänningen som trubbiga spetsar. Hon smeker sig lite över brösten och tittar åt mitt håll. Nu drar hon klänningen över huvudet och har ingenting under. Rejäla och kvinnliga former. En lurvig mörkbrun buske, hon drar fingrarna genom fitthåret och ser intensivt åt mitt håll. Sedan vinkar hon och går upp. Jag ser snabbt på Stina bredvid mig som tittar på mig. Hon säger:

- Du ser redan upphetsad ut älskling. 

- Jag är nog det, tack darling att du medverkade till det här. 

- Jag blir bara glad om jag kan hjälpa mina vänner och min loverboy. Missa inte nästa nu. 

Rycker åt mig kikaren och ser precis Elin gå ner mot vattnet. Hon har jeansshorts som framhäver hennes smäckra rumpa, riktigt runda och fasta skinkor, som en hundrameterslöpare. Hon tar av sig jeansen och har string under, snurrar runt några varv så jag verkligen får se hennes häck i rörelse. Undrar om hon är stolt över den, det borde hon vara. Hon rör sig så himla elegant med den långa eleganta nacken. Äntligen tar hon av sig blusen, under ett par greppvänliga ganska små bröst, avlånga på bredden. Hon virvlar runt i bara trosor tills hon tar av dem också. En liten besvikelse, hon har rakad fitta, ingen favorit för egen del. Fast när jag ser närmare ser jag att det passar just henne. Hon har tjocka, välformade blygdläppar som kommer till sin rätt utan hår. Hon kastar en slängkyss åt mitt håll innan hon går. Jag ger Stina en snabb kyss medan de byts av. Mmm den välkända smaken av hennes mun. Nu kommer nog nästa, greppar kikaren igen. 

Behöver bara vänta några sekunder sedan kommer Kicki. Herregud vilken entré. Hon vickar på höfterna när hon bestämt går ner till vattnet. Kort kjol och knytblus. Ljuset bakom henne skiner som en gloria i utkanten av hennes spretiga frisyr. Hon ler mot mitt håll. Står still och sedan sliter hon isär blusen och slänger iväg den. Hon håller sina bröst i händerna, oh de är greppvänligt normalstora och jag vill hålla i dem. Hon väger brösten i händerna och slickar sig runt munnen. Sedan vänder hon sig om och böjer sig fram så jag ser nästan ända upp, sedan drar hon sakta sakta upp kjolen över ryggen så jag ser allt, en enormt bakmusad fitta, visar mycket blygdläppar bakifrån, svart päls, välklippt. Hon vänder sig om och sliter av hela kjolen. En vacker syn. Hon vinkar och går därifrån. Oj oj vilken show. 

När det är Ninas tur känner jag Stinas arm över min rygg. Nina har sitt röda hår uppsatt, det passar henne. Hon har en sidenmorgonrock hon tar av sig. Under har hon en grön bikini som framhäver hennes kvinnliga yppiga former, Hon springer ut i vattnet och doppar sig sedan står hon med vatten upp till naveln, tittar åt mitt håll och tar av sig bikiniöverdelen som haft fullt sjå att hålla inne hennes massiva bröst. Hon sträcker på sig och putar med brösten åt mitt håll, knådar dem i sina händer. Samtidigt känner jag Stinas händer som vandrar nerför ryggen och börjar smeka mina skinkor. Mmm. Nina böjer sig ner i vattnet och tar av sig bikinitrosorna som hon håller upp som en trofé. Hon ser åt mitt håll och pekar frågande ner mot sitt underliv. Hon gissar mitt svar och vänder sig om. Vattnet kläs av henne när hon går upp. Avslöjar en fast men kraftig rumpa, lår jag vill smeka och saxa mina ben omkring. Hon vänder sig om och visar sin rödhåriga buske, hon gör några smekande rörelser över fittan, genom håret. Vinkar åt mig och går upp. Det ilar genom hela kroppen när jag inser att nu är det Stinas och min tur. Att vi kommer ha dessa 4 kåta kvinnor som åskådare. 

Vi hoppar upp och råhånglar oss fram till rödglödgad lust. Hon känner att jag är hård och jag drar med handen över hennes sjöblöta fitta. Vill inte tjuvstarta utan fortsätter hångla. Vi tar varandra i händerna och springer ut i vattnet, tumlar runt lite och svalkar av oss. Stina tar tag i min kuk och drar med mig upp ur vattnet. 

- Nu får det vara hur det vill med mina väninnor. De borde vara på plats nu. Jag kan inte vänta längre jag måste ha dig nu. 

- Nej det börjar bli omöjligt. Jag är så kåt nu.

Vi ställer oss i vattenbrynet mot varandra och hon för ner min hårda lem så den hamnar rätt. Jag känner våra nybadade våta kroppar mot varandra. Hennes blöta hår i mitt ansikte. När våra kön nosar på varandra och det känns underbart halt och varmt tar hon tag i min rumpa och trycker till. Hemma. Det är den känslan som sprider sig i kuken när jag är inne i henne. Vi tar tag i varandras skinkor och hjälper till med händerna. Vinkeln på oss är sådan att vi står i profil mot de vilda väninnorna. Vi juckar som om vi höll på att drunkna och att erotiken skulle rädda oss. Frenesi, uppdämd kåthet och samlad lust rider våra kroppar och sinnen. När vi närmar oss upploppet stannar vi och kysser varandra, fortfarande inne i henne. Nån minut sen kör vi igen. Två minuter av ömsesidiga stön, gnyn och stegrad upphetsning. Snabbare, hårdare och mer och mer och mer tills jag exploderar i ett vrål som rullar över sjön. När jag skjuter min sista laddning långt upp i henne kommer hon också, nästan tyst men i nästan okontrollerbara spasmer. Hon hänger över mig och jag kramar om henne tills hon samlat sig. Hon går upp och tar upp kikaren och kollar sina väninnor. 

- Jodå, de är på plats och är uppenbart tända på vår show. Alla har sina dildos framme. 

- Wow! Att vi kunde hjälpa till med det. 

- Ja visst är det häftigt, kul att du gillar det. Nu ska jag suga dig hård igen. 

Hon sänker sitt ansikte mot kuken och suger den hård på nolltid. Nu vill hon att jag ska ta henne bakifrån. Jag älskar att se henne vända upp baken och sära på fittan med händerna. Välkomna mig in i lustens grotta. Jag tar emot inbjudan och styr kuken rätt in i det ljuva våtvarma. Vet inte vem av oss som sett till att vi hamnat i profil igen men det borde bli en härlig utsikt för väninnorna. Kuken smeks och kramas av hennes fittväggar. Jag ser oss speglade underifrån i det stilla vattnet när vi knullar igen. Känner och njuter av varje drag ut och varje stöt in. Lusten fortplantar sig ut i hela kroppen. Tydligen är vi så tända fortfarande att det inte tar många minuter den här gången heller. Efter 5 minuter kommer Stina och den här gången vrålar hon så det borde höras över hela sjön. Det är allt jag behöver för att komma jag också. Jag drar mig ur precis innan och skjuter en stråle över hennes rygg. För showens skull. Sperman blänker i solen.  

Nu är det min tur att kolla kikaren och se vad väninnorna håller på med. Nog är de tända alltid. De sitter rufsiga och vilda på bryggan med dildos i full gång. Oj vad sexigt, jag vinkar till dem, de vinkar tillbaka, någon av dem med dildo. 

Vi tar ett snabbt bad och jag går ner på Stina och slickar igång henne. Jag sjunker ner på stranden mot en solvärmd sten och Stina sjunker våt ner på min kuk. Hon gnider sig bara fram och tillbaka ett tag tills hon rider mig i mitt knä. Jag tar hennes mogna bröst i mina händer och suger och slickar dem, jag kommer åt om jag sjunker ner till halvliggande. Vilken kvinna, jag får inte nog av henne. Hon gör några korta avbrott för att kyssa mig. Rider mig i en långsam njutbar avslutningsritt. Börjar känna av i kuken att det är tredje gången av en vild session. Ollonet är känsligt men inte för känsligt. Vi knullar lite längre den här gången. Hon är som en erotikens våg när hon omsluter min kuk med sin fitta, rider böljande och gungande. Efter ett fantastiskt långt tag kommer jag först och hon inte långt efter. Orgasmdyningarna rullar genom oss. Hon sjunker över mig och vi ligger länge så i en efterknullsomfamning. Det har nästan börjat bli svalt när vi går in och duschar av oss. 

Vi har en trevlig kväll med mat och vin innan vi somnar. 

Vaknar upp morgonen efter med kroppen full av kärleksminnen. Det dunkar skönt i ollonet som det kan göra efter ett megaknull. Ligger och ser Stina bredvid mig, det ser ut som att hon ler i sömnen. Vill inte väcka henne. Går upp och fixar frukost. Väcker henne med kaffe på sängen. Vi äter frukost och morgonmyser. När hon ätit upp och tömt två muggar kaffe ser jag plötsligt kåtblicken i hennes ögon. Det tänder kåtandarna i mig. Och inte är jag så försumlig att jag negligerar en dam i nöd. Frågar henne om hon är sugen. Hon säger att hon vill smaka på mig också. Och jag på henne. Det blir en 69:a där vi tar oss tid och njuter länge. Hon ligger mer stilla än hon brukar vilket gör att jag kan finslipa njutningen åt henne med läppar och tunga tills det blir för bra och hon börjar rycka och darra. Då får jag lite svårare att komma åt men tillräckligt för att fortsätta stimulera. Hon suger och slickar mig med en erotisk elegans som tar andan ur mig. Jag är så koncentrerad på att ge henne njutning så jag glömmer min egen för ett tag ovh Stina hinner komma före mig i en riktigt kraftfull och utdragen orgasm. När jag kommer en stund senare vill jag förvarna men för första gången håller hon kvar och sväljer allt. Vi hinner inte med så mycket mer för hennes väninnor ringer och påminner att de hade planerat en utflykt. Stina skyndar sig hem och lämnar en eftersmak efter sig av ett perfekt dygn.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

TheTenderPoet

Tack Jaca! Nästa del är upplagd här. Väntar bara på godkännande.

23/1, 2017 kl. 17:11

#8

Jaca

Trevligt med lite skön sommaraktivitet..
Bra och trevligt skriven, en skön stunds läsning och ser fram emot fler delar.. ;-)

23/1, 2017 kl. 16:53

#7

TheTenderPoet

Nu är nästa del i denna serie klar. Den väntar på godkännande bara. Hoppas ni gillar den!

23/1, 2017 kl. 07:57

#6

TheTenderPoet

Tack Huldran!

14/1, 2017 kl. 20:11

#5

Huldran

Sommaraktivitet med råge, vill jag påstå! ;-) .

14/1, 2017 kl. 18:06

#4

Alexa

Kul! Väntar med spänning :)

14/1, 2017 kl. 14:14

#3

TheTenderPoet

Förlåt! Blandade ihop dem. :-) Här finns en nästa del halvfärdig. Innehåller rollspel.

14/1, 2017 kl. 13:58

#2

TheTenderPoet

Tack Alexa! Det var roligt att höra att den uppskattas. Har så många andra halvfärdiga i andra serier, så just denna dröjer nog ett tag är jag rädd.

14/1, 2017 kl. 13:56

#1

Alexa

Härligt! En sådan sommar vore inte fel. Ser fram emot en fortsättning.

14/1, 2017 kl. 10:50