Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/1, 2017 kl. 21:38, av Sixten

Behov inte bara av städning

Jag kunde bli kåt av att se porrfilm och av att läsa erotiska noveller. Jag runkade ofta. En dag ändrades mina sexuella beteenden. En kvinna dök upp.

Jag låg i sängen och fantiserade. Nu var det tunnsått med ligg så min fantasi fick vara ersättning. En utlösning, ett sprut rakt ut i luften fick vara min ersättning för avsaknad av sex med en kvinna.

Just nu hade jag börjat fantisera om Miriam, en kvinna jag legat med en gång i tiden. I mina tankar talde jag med Miriam och jag använde alla de kärleksord jag trodde att en kvinna tyckte om att höra. Dessa ord gjorde mig kåt och fick min kuk att bli hård och stor. Jag greppade tag i min kuk och fortsatte samtalet med Miriam medan jag sakta drog förhuden fram och tillbaka.

Å, du härliga kvinna. Du har en så vacker kropp och ett så vackert leende. Du är den mest åtråvärda jag träffat. Jag älskar dig Miriam. Dina bröst är helt underbara och din fitta, ja den är vackrare än någon annans. Dina fittläppar är så fint formade . Jag älskar dig. Jag älskar allt hos dig. Jag är kåt på dig. Snart får du min kuk. Jag vill in, jag vill in. In i din djupa, lena, våta fitta. Å, Mirjam
 

En härlig känsla hade gripit mig. Det kliade våldsamt i kuken. Jag kände att jag nu verkligen låg med Miriam. Det var henne jag såg, det var hennes fitta min kuk närmade sigl, Min fantasi hade lett mig in i upplevelse med en kvinna jag kände mig ha i min sig, en kvinna som jag upplevde som verklig.

Jag runkade snabbare och snabbare. Jag kände att jag strax skulle spruta. En varm hård stråle av vit spermakastades ut med kraft. Å, gud så skönt!

För ett ögonblick slöt jag ögonen. Så hörde jag något. Jag tittade upp. En kvinna stod bara ett par meter från min säng. Inte möjligt. Miriam? Nej, nu såg jag. Det var min städhjälp. Det var Rosita Olsson. Herregud, hon måste ha sett vad jag gjort.

-  Är du här? Så tidigt.
- Jag fick litet tid över.
-  Men, men ... Vad såg du?
-  Ett långt och kraftigt sprut. Du behöver inte skämmas,
-  Jag skäms
-  Inte ska du det. Det du gjorde var ju helt naturligt för en man
- Såg du när jag runkade och sprutade?
- Ja, hela proceduren. Ett härligt sprut. Det kom ju ända upp i ditt ansikte.
- Vad ska du tänka om mig?
- Bara gott. Vill du kan jag hjälpa dig
- Vadå med?  Med städningen? Självklart, det var väl därför du kom.
- Jag kan hjälpa dig med annat också.
- Med vad då?
- Jag skulle kunna hjälpa dig på ett personligt och behagligt sätt.

Jag hajade till. Här stod hon, min städtant, Rosita Olsson, framför mig när jag låg naken inför hennes syn. Sperma i ansiktet och på bröstet och min slaka kuk precis framför hennes ögon. En omöjlig situation.

Tankarna virvlade runt i mitt huvud medan jag tittade på min arbetsklädda städtant. Det var nog första gången jag såg henne som en kvinna. Hon hade en vacker kropp med ganska stora bröst, breda höfter, vackra ben, vackra ögon, fylliga läppar. Inbjudande. Hon var kvinna. En frestande sådan för den som  gav sig tid att se.

Hon gick ett par steg närmare, böjde sig ner, tog upp en näsduk ur sitt förkläde och torkade bort sperman jag fått i ansiktet.

- Den här städningen behövs också.  Jag tar golvstädningen senare. Nu behöver du min hjälp

Hon greppade min kuk och började runka den med varsamt men samtidigt också fast grepp.
Detta hade jag absolut inte kunnat tänka mig. Jag på rygg och min städhjälp står vid min säng och runkar min kuk. Hur många män har varit i en liknande situation? Ingen gissar jag. Men skönt var det. Kuken började resa sig. Rosita hade gott handlag.

Nu hade efter ganska kort stund min kuk fått fullt stånd. Min förvåning ökade då jag såg att Rosita börjat  ta av sig sina kläder

- Fan vad gör du människa?
- Vänta lite bara så får du se.

Framför såg jag en fulländad kvinnokropp. Att det var vacker hade jag redan sett men nu såg jag den fullt naken. Så vacker, så vacker. Min blick sögs till hennes fitta. Långa välfyllda fittläppar och en utputande klitoris hade jag nu inom nära synhåll. Anblicken av dem fick min kuk att resa sig ännu mer och med ens viste jag att det enda jag önskade var att få in min kuk mellan de läpparna och så tränga djupt in.

- Ditt läge lämpar sig bäst för en ritt, käre Arne, kåtgubbe där.

Snabbt var Rosita i sittande ställning över mig. Hennes ena hand tog fatt i min kuk och förde den till hennes fittöppning. Å, min gud, hon har den snart djupt inne i sig.

- Du tillåter väl Arne att jag sänker mig ner nu.

- Ja, ja gör det. Det här hade jag aldrig väntat mig. Jag är så kåt, så kåt. Jag älskar dig Rosita.
- Vänta med din kärleksförklaring. Det kommeratt bli skönare de kommande stundena..
- Du är vacker Rosita, varför valde du mig?
- Helt enkelt för att jag såg att du var en viril och kåt man. Jag ville inte missa chansen. Du är en riktig  kåting och det annonserade du ut så bra. 

Rosita hade fått kuken strax ovanför sin fitta. Hon sänkte sig sakta ner. Jag var nu jättekåt och tog tag i Rositas höfter och tryckte ner henne. Halva kuken kom in.

- Älskade Rosita, jag vill djupare in. Din fitta är så skön. Jag älskar dig.

Rosita började rida. Jag hade bara en tanke i sitt huvud. Kuken skulle djupare in. Jag tog om Rositas höfter igen och tryckte ner henne en andra gång.

- Din kuk är också skön, en av de bästa jag haft i min fitta.  Å, Arne varför har vi inte kommit på att göra det här
   tidigare?

Nu började Rosita rida av egen kraft. Snabbt upp och långsamt ner. Jag  såg hur hon njöt. Hennes kinder fick färg. Hon var snart blossande röd i ansikte. Hon började stöna och ropa mitt namn.

- Arne, Arne, åååååå Arne!
-  Håller du redan på att komma?
- Jag har inte långt kvar så det blir jag som sprutar först.
-  Sätt dig över min mun!
- Ska försöka, Jag älskar din kuk,  Ååååå Du, du, du. åååååå, ja, nuuu

Med nöd och näppe hann Rosita få sin fitta upp över min mun innan hennes fittsaft  välvde in i mitt gap. . Den underbara doften och smaken av vad som jag fick ta emot i mun och näsa var omöjliga att motstå. Det gick för mig på en gång.

Så låg vi varmt och skönt omslingrade, jag och min städhjälp.

- Har du upplevt det här hos andra du städar hos.
- Nej, men så har jag aldrig stött på någon herr i huset som ligger naken och onanerar.
- Tycker du det var hemskt?
- Absolut inte. Nu, efteråt är jag bara tacksam för vad du gjorde och att jag såg det.
- Hm. Ja, jo.
- Fint att  få ge dig mer än RUT-avdrag.
- Du vi kan väl göra om det?
- Ja visst. Så kunde jag kanske också bjuda på något mer
- Vad då?
- Jag kunde sända över min dotter på städning till dig. Hon fyllde 15 år i förra veckan. Könsmogen alltså. Vore 
   verkligen något för dig, kåtgubbe
- Du menar inte att hon skulle mer än städa.
- Jo visst. Jag vill att hon ska börja sitt kärleksliv med en mogen man.
- Duger inte jämnåriga åt henne.
- Jag är säker på att hon vill ha en mogen man.
- Du är då för genrös. Din dotter, det vore som grädde på moset för mig
- Det skulle kunna bli skönt både för henne och för dig. Men nu snackar vi inte mer. Ta mig, knulla mig! t

Så fick det bli. Jag var precis som Rosita fortfarande kåt. Det kändes underbart att få sticka kuken in i hennes våta fitta och köra den ända ner i botten. Den här gången låg jag i missionärsställning ovanpå Rosita. Jag smekte  henne så mycket jag kunde på alla upptänkliga ställen,  först  med fingrarna och sedan på hennes clitoris.med ollonet på min kuk.  Det gick för oss båda samtidigt. Strax därefter slickade jag hennes fitta med gott resultat för oss båda.

Vi hade en lång pratstund efteråt, Jag förstod att Rosita var så mycket mer än kvinnan i sitt vardagsyrke. Hennes erfarenheter som hon berättade om för mig fick mig att se på henne med häpnad och förundran. Jag började förstå hennes bevekelsegrunder för beslutet att låta mig bli den man som skulle föra hennes dotter in i det vuxna kärlekslivet. För övrigt hade jag som min  första sexkontakt som 17-åring haft en kvinna som var långt över fyrtio år och det hade varit bra för mig. En ung tjej skulle nog vinna på att få sins sexstart med en erfaren man.
 
Rosita försäkrade att hon skulle ha ett mycket ingående samtal med sin dotter Gunilla. Hon var säker på att hon skulle få dottern med på sina planer. Hon var fast övertygad om att dottern nu ofta upplevde en nästan oemotståndlig kåthet och inget  högre önskade än att få bli av med oskulden, få uppleva den underbara känsla en inträngande kuk kunde ge.

En vecka senare, vi hade den veckan bestämt att städdagen skulle vara en lördag, dök Gunilla upp med sin städattiralj.  Vi hälsade på varandra. Jag såg att hon var spänd. Det kanske inte var så lätt att vara i den situation hon lockats in i genom beskrivningar och instruktioner från sin mor.

Gunilla städade snabbt och ordentligt.

Nu var hon framme vid sin huvuduppgift, den att låta mig knulla henne. Det var darr på hennes röst när hon sade:

- Vill du att vi ska göra det mamma vill att vi ska göra.
- Nej jag vill att vi ska göra vad du vill göra. Kom sätt dig här bredvid mig.

Hon satte sig i soffan bredvid mig. Jag smekte hennes kinder. Försiktigt lät jag mina händer vandra över hennes bröst. Hela tiden fångade jag upp hennes reaktioner. Hon började skruva på sig. Hon var klart påverkade så jag vågade låta mina händer vandra ner över hennes mage ner till venusberget. Gunillas kinder hade börjat bli röda. Mina händer fortsatt smeka henne. Min mun sökte sig till hennes. Jag öppnade mina läppar stort och fick henne  efter en stund att också öppna sin mun för en djupare kyss. Jag förde in min tunga i hennes mun och mötte hennes tunga.

Gunilla var inte opåverkad. Vi tryckte oss mot varandra och nu förde jag in min hand mellan hennes ben. Gensvaret kom på en gång. Gunilla särade på benen. Hon var tänd. Hon var kåt.

Jag gned min hand fram och tillbaka mellan hennes lår och kände nu att hennes små trosor blivit våta. Jag var helt på det klara över att hon nu inte längre skulle kunna komma på idén att tveka. Själv var jag helt oförmögen till annat än att fortsätta.,

Jag drog av henne trosorna och fick lätt in två fingrar i hennes fitta.

- Har något gjort så här med dig någon gång?
- Ja
- Någon kille i din ålder
- Nej ingen kille, en av mina tjejvänner.
- Var det bra?
- Ja, ja. Fortsätt

Nu fick jag in tre fingrar. Jag förde dem in och ut och inriktade mig på att då och då låta dem komma åt hennes klitoris. Jag märkte att beröringent starkt påverkade henne.

- Arne, jag är så kåt. Jag vill ha kuk. Du blir min förste. Ta mig nu!

Hennes röst var både uppfordrande och bedjande. Jag såg kåtglansen i hennes ögon och kände mig lycklig. En skön lustförnimmelse spred sig i min kuk.

- Kom du min älskade! Vi går till min säng.

Väl inne i sovrummet tog vi snabbt av oss våra kläder. Gunilla lade sig på rygg i min säng. Hon särade på benen och sträckte upp sina händer mot mig.  Jag kom i hennes famn. Vi började kyssas. Våta, djupa kyssar som gjorde oss om möjligt än mer tända.

Jag hasade mig bakåt så att jag fick min mun tätt över hennes fitta. Jag kände hennes underbart hetsande fittdoft. Min mun, min tunga lät jag tränga in mellan hennes blygdläppar. Jag fick ner dem djupt in. När jag så drog mitt huvud fram och tillbaka mellan hennes uppsvällda  läppar  fick jag även in min näsa i vätan. Underbart. Det pirrade mer och mer i min kuk. Gunilla stönade.

- Kom med kuken nu!

Jag drog mig upp mot hennes överkropp, fick mina läppar mot hennes mun så att  vi kunde sätta igång djupkyssandet. Kuken var nu i närheten av Gunillas fitta med hennes hand i en säker fattning om den.
Jag kände hur hon trevande försökte styra den rätt. Jag tryckte på.

Kuken kom in ett litet stycke.

- Han kanske är för stor för min lilla tonårsrfitta.
- Å nej. Det kommer att gå. Har inte din mamma lovat dig att du och jag ska klara av det?

Jag tryckte på och så kom min kuk in ett litet stycke till. Nästa tryck och kuken gled lätt djupare. Gunilla stönade

Jag hade i förväg bestämt mig att knulla sakta och lugn för att undvika att skrämma upp Gunilla. Mycket långsamt tryckte  jag kuken mot djupet och drog sedan mycket sakta ut den, lät den i sitt yttre läge beröra Gunillas klitoris fram och tillbaka några gånger innan jag lät den ge sig in i djupet igen.

Jag såg att Gunilla njöt. Hon log, hon stönade, hon tryckte upp sitt underliv mot mig varje gång kuken var på väg in.

Först efter en ganska lång stund ökade jag takten. Det höll på att leda till utlösning för mig och jag blev tvungen att några gånger helt stanna upp. Varje gång det hände räknade jag  tyst och sakta till tio. En av gångerna räknade jag högt så att Gunilla skulle förstå att jag verkligen kämpade för att inte låta det gå för mig innan hon var framme vid sin orgasm.

Jag fingrade i Gunillas anus och lyckade efter en stund få in mitt långfinger. Genom fingret kände jag min kuk gå in och ut. Och nu precis som förr under min tid med Miriam förvånades jag över hur tunn mellanväggen mellan anus och fitta var.

- Du känner väl var jag fått in ett finger i dig. Hur känns det?
- Jättebra, skönt. Låt fingret vara kvar. Du är toppen Arne

Hon var så vacker denna unga kvinna, nästan barn men på väg att bli kvinna. Och hon var underbar
i sin kärleksdebut. Nu upplevde jag henne så intensivt som man någonsin kan uppleva en annan människa. Jag övermannades av stor ömhet för henne, kände att nu gjorde jag en behjärtansvärd och viktig insats, den att föra henne in i de vuxnas värld.

Jag var hennes, hon var min. Nu önskade jag inget annat än att vi skulle nå klimax samtidigt. Jag ökade takten, knullade henne fort, lät kuken vid varje stöt nå hennes botten med dess livmodertapp.

Det gick för oss. Samtidigt. Stor utlösning för oss båda. Gunilla måste ha fått en rejäl fontänorgasm och mitt sprut var kraftfull och kom i flera omgångar.

När vi vilat en stund, skönt omslingrande ville Gunilla bli tagen bakifrån. Jag gick henne till mötes och nu fick jag på nytt ett gott tillfälle att föra in ett finger i hennes bak. Gunilla njöt. Hon gungade i sin knästående ställning fram och tillbaka i god takt med mina stötar, Den här gången tog det litet längre tid innan vi fick våra orgasmer men de var lika sköna som förra gången.

Vi klädde på oss och ringde efter Rosita som snart var hos oss efter en snabb bilfärd. Gunilla kastade sig om sin mammas hals.

- Å, mamma, mamma. Arne och jag har haft så underbart. Tack mamma för att du ordnade ihop det för oss.

Nog vidtog en stund då Gunilla mångordigt och målande berättade för sin mamma om allt vi gjort.

- Nästa gång är det din tur att städa, mamma.

Kanske var det på väg att kunna bli varannan gång Rosita och varannan gång Gunilla. Det fanns en annan möjlighet också som jag inte kunder underlåta att tala om.

- Kanske kan det då och då bli tillfällen då ni städar samtidigt.

Både mamma och dotter förstod på en enda gång vad jag menade. De log och kom fram och kysste mig i tur och ordning.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Mysig inramning med hans kärleksfulla inställning och visst vill vi vet hur "rent" han fått efter en dubbel insats.....

Mr S

23/2, 2017 kl. 08:16