Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2017 kl. 23:14, av Sixten

Ylva och hennes väninna

Ylva och jag hade funnit varann och hunnit med att ha gott tillsammans i sängen. Ylvas bästa väninnan togs med i leken till allas vår tillfredsställelse. Novellen börjar med mitt första möte med Ylva.

Ylva var en pigg 24-årig tjej som jag träffade på en dansrestaurang i Stockholm. Jag kunde inte låta bli att bjuda upp henne till dans. Vi kom in i en härlig dansrytm. Då och då kom vi mycket nära varandra och de gångerna passade jag på att dra henne tätt intill mig. Min kuk var efter några tryckningar fullt inställd på att få komma in i en Ylvas fitta senare på kvällen. Det kändes tydligt. Min kuk hade samma målsättning som resten av mig.

Ylva försökte inte öka avståndet till mig och min erigerade kuk. Hon verkade trakterad av att jag höll henne tätt intill mig. Hon lade sin kind mot min och dansen fortsatte med oss båda hårt tryckta mot varandra.
Klockan var inte mer än drygt elva förrän jag vågade kasta fram mitt förslag.

- Du, kanske det kan vara dags att dra sig hemåt nu?
- Hem till dig eller till mig?
- Vi går till den som bor närmast.

Det visade sig att Ylva bodda bara ett par kvarter från dansstället. Promenaden var snabbt avklarad.
Medan Ylva plockade upp sin portnyckel ur handväskan kramade jag om henne och stal en djup och lång kyss. Ylva hade kyssts förr. Det märkte jag genast. Hennes tunga virvlade runt i min mun. Kyssen ökade min längtaan.

Jag drog mig ut ett stycke från henne så jag kunde krama om ett av hennes bröst. medan vi fortsatte att kyssas.  Efter en stund drog sig Ylva ifrån mig.

- Vi måste komma in nu.

Jag uppfattade den bedjande, längtande blicken i Ylvas ögon. Hon ville in. Det var fullt klart att hon ville till sängen i förhoppning att få en hård kuk in i sin fitta, Kanske hon börjat bli våt nu. Hon är då för god och jag är så djävligt kåt. Visst måste vi in.

Vi skulle upp till fjärde våningen. Hissen var upptagen och kom inte ner till oss. Vi började gå. Vägen uppåt tog tid och den gav mig tid att både tänka och längta.

Vad är hon för slag tjej? Kanske har jag misstagit mig.Hon är kanske en bland de tjejer sån som helst vill hångla men inte vågar ta steget fullt ut, som bara tillåter att man smeker deras bröst och som säger nej när man försöker få in en hand mellan deras lår. Hon kan vara en sån tjej, en som skulle göra mig väldigt besviken och få mig att gå hem med värkande och otillfredsställd kuk.

Men jag kanske har tur. Hon kanske önskar precis det jag är inställd på, att få ett skönt och förlösande knull.

Vi kom in i Ylvas lägenhet, Ett rum och kök. Väldigt trevligt möblerat. I en alkov med ett vackert, halvt fördraget draperi framför en bred säng.

Här skulle vi kunna älska. Det spände i kuken. Jag var på bettet. Jag var kåt. Snart, snart ska jag ha min kuk i Ylvas fitta. Hur kan hennes fitta se ut?  Snart skulle jag få svar.

Med kraxig röst fick jag ur mig:
- Vi tar väl av oss?

Jag fick en glad men otydbar blick från Ylva. Vad ville hon säga, var det ett ja eller ett nej?
Jag började ta av mig skorna och knäppa upp skjortknapparna och hann dra av mig skjortan innan Ylva
gjorde en enda rörelse för att få något av sig. Jag började bli osäker.

Men så blev det med ens fart på Ylva. Nu hann jag inte med i hennes avklädningstakt.
Hon stod nu naken framför mig. En vacker ung gudinna. Jag drog av mig sista klädesplagget, kalsongerna. Kuken flög ut och intog en bestämd givaktställning.

- Han är grann, en av de största jag sett. Kom, kom Freddie, kom genast!

Ylva drog bort förhänget och slängde sig på rygg i sängen. Jag kom efter, ställde mig på knäna mellan hennes särade ben och nu såg jag hennes underbart vackra fitta med långa välformade blygdläppar och i överkanten en pärlstor utbuktning under ett hudveck, hennes uppsvällda klitoris.

Jag hade behövt vara blind för att inte se att Ylvas fitta var våt. Min kuk skulle inte ha någon svårighet att tränga in och bli mött av goda, kåta motjuck. Älskade Ylva, jag är så kåt på dig.

Jag lutade mig ner över Ylva och med ett stadigt grepp runt kuken förde jag den mot Ylvas fittöppning. Jag var spänd och lycklig ända till bristningsgränsen.  Jag visste att hon ville och att jag skulle bli mycket väl mottagen.
Just när jag skulle trycka in min kuk for Nalle Puhs bestämda åsikt fram i mitt minne.

"Fastän det är väldigt gott med honung, så finns det ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre".

Denna sköna stund, förväntans stund, detta härliga ögonblick med all den sköna njutning om bara några ögonblick var helt nära.

Spännande. Denna glada unga tjej var säkert hundraprocent beredd att ta emot en stenhård kuk i sin fitta. Jag kände att jag redan i detta startläge var halvvägs till orgasm.

Hur skulle jag uppleva kontakten med hennes fitta? Skulle hon kunna ge mig det skönaste knull jag någonsin skulle få?

Prova då, sa jag mig. Fundera inte så mycket utan  bestäm dig. Vad skulle jag göra först? Slicka hennes fitta eller snabbt skjuta in kuken?

Jag vet inte vad som styrde mig. Jag gjorde ingetdera. Jag stack in två fingrar i Ylvas fitta och började fingerknulla henne Jag stack in dem så långt jag kunde nå. Jag blev riktigt blöt om fingrarna, drog ut dem och förde in dem i Ylvas rumpa och kunde efter en stund få in ytterligare ett finger. Ylva gav ifrån sig njutningsfulla stönanden som ökade i styrka när jag tryckte in min mun mellan hennes fittläppar och lät min tunga spela mellan dem. Ylvas kåta, stönande ljud började åtföljas av korta, snabba underlivsörelser upp och ner.

Jag la mig vinn om att få min mun längre och längre in i Ylvas fitta. Jag fick gensvar genom högre och högre stönanden från henne. Jag lyfte upp mitt ansikte och tittade på henne. Hon var nära nu. Jag med.

Jag förde munnen till Ylvas klitta och fick grepp om den med mina läppar. Den kontakten förde Ylva över gränsen till en fantastisk fontänorgasm som gav mig mängder av hennes underbara fittvätska i min mun. Min orgasm uteblev inte.

Vi vilade.

Ylva ville fortsätta. Jag är omättlig, sa hon till mig. Hennes hand gled till mitt skrev, kände på min slaka kuk. Den kunde inte vara på annat sätt efter dess explosiva och sköna tömning. Ylva ville få se den, känna på den, smaka på den. Så hon ställde sig ner på huk framför mig. Hon runkade kuken, tittade upp mot mitt ansikte, log mot mig och slickade på ollonet.

Reaktionen var omedelbar. Kuken återtog den hårdhet den behövde för att kunna tränga in i  fittan.. Ylva förde sina läppar ända in till kukroten, drog så munnen fram och tillbaka över kuken. Detta var helt underbart. Jag hade inte varit med om någon kuksugning tidigare.

- Jag älskar dig Ylva. Du är suverän. Jag är redan kåt igen.

Ylva hade räknat ut hur hon ville ha fortsättningen. Hon förde sitt underliv i läge över min kuk och sänkte sig sakta ner. Men en hand såg hon till att kuken träffade rätt och gled in i hennes fitta. Nu blev det en härlig ritt. Hon är erfaren, det gick inte att missförstå. Hon lyfte sig upp och sänkte sig ner sakta, sakta. Underbart skönt

- Du gör mig lycklig med din härliga ritt.

Den här tjejen kan sin sak och hon vet vad hon vill. Sakta, sakta rörde hon sig så att hon fick hela kuken ända till roten in i sin nu helt öppna fitta. Hon kastade en blick på mig och kollade min reaktion. Jag är säker på at min uppsyn fick henne att inse att jag tyckte att det hon gjorde var underbart skönt för mig. När kuken kommit tillbaka till hennes fittmynning tog hon om den och förde den till sin klitta och lät den ge klittan massage.

Proceduren gjorde henne heltokig. Hon arbetade med sin kropp i alla riktningar innan hon fick kuken att åter glida in i sitt fittdjup. Hon stönade och skrek kuk, fitta, knulla, djupare in, hårdare, kom nu snart kåtgubbe, gör din hona med barn.

Jag blev plötsligt rädd. Jag hade utgått ifrån att hon använde p-piller. Jag var inte beredd att bli pappa. Ylva såg min oro.

- Du kan inte Freddie, du slipper bli pappa. Jag använder P-piller.

De orden fick mig att sluta hålla emot och nu fick jag släppa loss och låta kuken bli styrd som Ylva och hennes fitta ville och det blev snart snabba utlösningar från både henne och mig.

Under bortåt en halvtimme fick Ylva och jag nu tid att bekanta oss med varandra utan att använda våra nedre känsliga regioner för den saken skull. Vi började berätta om våra förhållanden och minnen. Jag uppfattade ganska snart att Ylva hade mer att bjuda på utöver sin fitta. På en kort stund började jag förstå att Ylva skulle kunna få ett stort utrymme i mitt framtida liv.

Innan vi somnade denna vår första kväll tillsammans provade vi ett samlag med Ylvas anus och min kuk som huvudagerande. För oss båda var det första gången vi gav oss in på analsex. Det avlöpte bra tack vare den olja Ylva plockade fram och som jag varsamt och rikligt försåg hennes bakre hål med. Jag för min del plockade fram en kondom ur plånboken. Ylva gillade starkt vad vi gjorde men jag var en aning tveksam. Jag tyckte det var litet väl trångt. Men jag kunde inte klaga, det var tillräckligt skönt och värt en prövning.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ylva och jag förenades i henne säng kanske tjugo o gånger innan hon vid ett av mina besök kom ihåg att hon lovat en väninna, Jill, att titta över till henne.

Jag stannade kvar i Ylvas lilla lägenhet när Ylva gav sig i väg. Efter ett tag började jag titta mig omkring litet grand, kikade in i Ylvas skafferi och drog ut några byrålådor. I en av dem fann jag en tjock anteckningsbok. Min nyfikenhet gick inte att hindra. Jag började läsa. Ylva hade en hel del anteckningar fördelade på olika datum.
En dagbok. Intressant. Texten var inte utförd med bokstäver utan med stenografiska tecken.

Jag hade för åtskilliga år sedan lärt mig en del stenografi och kunde nu hyggligt läsa vad Ylva skrivit. Jag var nämnd några gånger under den senaste månaden.

"Jag träffade Freddie på Blå Lagunen. Han dansade bra. Han tryckte och jag kände hans kuk. Han följde mig hem. Vi knullade. Jätteskönt´"

Litet längre fram kunde jag läsa: " Nu har Freddie och jag knullat nio gånger, hans kuk är den största jag haft i min fitta"

Jag hörde att en nyckel stacks i dörrlåset. Med nöd och näppe fick jag anteckningsboken tillbaka på dess plats.
In kommer inte bara Ylva utan också hennes väninna Jill. Jag fick en lång och ganska talande blick från Jill när hon såg att jag satt naken på Ylvas säng.

Från Ylva fick jag höra
- Jill var nyfiken på dig.
- Välkommen Jill!

Vad skulle jag säga? Inte kunde vi ha Jill här om jag och Ylva skulle knulla.

Jill kom fram till mig. Jag tog henne i hand. Hon tog om mig och gav mig en lång kram.
På något sätt kände jag att hon var kåt. Hon tryckte sig emot mig.

- Ylva har sagt vi kanske kunde ha trevligt tillsamman. Jag har inte så roligt nu. Min kille har övergivit mig.
 - Vad ska jag göra åt det?

Ylva tittade mig stint i ögonen.
- Freddie, du är väl en gentleman. Försök gissa vad Jill behöver.

Tanken svindlade. Ville Ylva att Jill skulle få känna på min kuk?

- Ylva har berömt dig. Hon vill låta mig få vara med till en del. Jag är hennes bästa väninna.

Jag satte mig på sängkanten. Vart skulle det här ta vägen? Jag hade fattat vad de ville.
Jill satte sig bredvid mig. Helt klart ville hon göra allt som hon och jag kunde göra tillsammans. Jag förstod det på en gång. Hon tog om min nacke och drog mitt huvud emot sig. Hennes läppar kom nära min mun. Våra läppar möttes i en intensiv och het kyss och mitt hjärta bultade hårt i bröstet. Jag lät min tunga försiktigt glida in i hennes mun och jag hörde hur hon drog efter luft när våra tungor möttes.

Hennes hand vandrade ner till mitt skrev och hon fick grepp om min kuk som hon började runka.

- Smek mig, viskade hon.

Jag kunde inte låta bli. Jag fick en hand in under hennes trosor och var snart framme med den vid hennes fitta. Mina fingrar sökte henne klitoris och fann den. Jill stönade.

Upphetsat pressade Jill in en hand mellan våra kroppar och började snabbt smeka mig. Hon fick snart tag i min kuk . När jag kände att jag närmade mig en orgasm stirrade jag på henne för att visa att jag var nära en utlösning. Jag såg att hennes ögon var svarta av upphetsning. Jag var lika långt kommen som hon och vi fick våra orgasmer samtidigt. Hon utan att ha fått av sig kläderna.

Men dem fick hon snabbt av sig. Hon ville fortsätta. Hon ville få in min kuk i sin fitta.

Jill var litet fetlagd. Jag hade från början trott att det inte skulle vara någon särskild njutning att knulla med henne men jag hade fel. Hennes fitta var lika, i varje fall nästan lika god som Ylvas. Att hon var litet tjock och hade stor mage var inget hinder för mig att njuta. Fittan var säkert lika djup som Ylvas. Jag kom ju i botten på hennes lika lätt som jag gjorde i Ylvas.

Medan Jill och jag knullade hade Ylva suttit på en stol intill oss och sett på oss i kåtdränkt dimma. Hon måste ha pullat sig. så att hon nu var helkåt. Hon puffade till Jill för att få henne att gå ur sängen. Jill kom långsamt på fötter och satte sig på stolen som Ylva nyss suttit på.

Ylva började genast smeka min kuk. Hennes grepp om kuken kändes underbar och fick snabbt god effekt. Min kuk var snart i full resning. Jag snurrade runt och kom i överläge. Ylva styrde kuken vant och skickligt till den plats där hon ville ha den. Kuken gled utan hinder in i hennes  våta och ¨öppna fitta. Herregud så skönt det kändes.

Jill sträckte sig in över sängen och tog mig om baken. Hennes långfinger som hon nyss haft i sin fitta fann snabbt vägen in i min rumpa. Hon lät den glida in och ut.

- Ös på nu Freddy, ge Ylva allt vad du kan!
- Ja, ja
- Sedan får du ta mig en gång till.

Dessa kvinnor var omättliga. Hur mycket sperma hade jag kvar att ge dem? De ville ha den ur mig. Nu fick Ylva sin del. Jag kände mig härligt utpumpad men fick inte vila särskilt länge för nu var Jill vid sidan av mig och sög min kuk utan hinder av att den var indränkt av Ylvas fittsafter.

Kuken kom i stånd. Jill ville bli tagen bakifrån, ställde sig på alla fyra och jag besteg henne. Långa, sakta skjut. Jill rörde sig framåt och bakåt allteftersom jag stötte in i hennes nu mycket våta fitta. Vi knullade länge. Ylva satt åter på stolen och såg på och gav oss en det tillrop.

- In med honom nu. I botten med din kuk Freddie. Å vad gott det ser ut. Du har världens bästa kuk
​  i din fitta   nu, Jill.

Till slut gick det för både Jill och mig.
______________________________________________________________________________

Ylva, Jill och jag blev med tiden ett alltmer samknullat gäng. Ylva och jag är nu gifta. Jill kommer ofta på besök hos oss för att i praktiskt handlande återuppleva det vi tidigare upplevt tillsammans. Oftast har vi haft våra träffar när Jills make, Hasse, är på travbanan. Sköna stunder för oss. Men, men är Hasse verkligen på travbanan som Jill tror att han är.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.