Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/3, 2017 kl. 01:46, av Mr_Solen

Trippel Glädje

Livet kan ibland vara orättvist. När man hittat lyckan och kärleken och något tragiskt händer är det inte lätt. Tur att det finns de i närheten som kan hjälpa en ur eländet och det dessutom skapar njutning på ett sätt man inte upplevt, blir det härligt.

Glädje sorg glädje

 

Jag har alltid bott i förorten till sthlm som är som en egen liten stad. Ett litet centrum med de nödvändigaste och runt om blandad bebyggelse med både lägenheter och villor gör att man har allt man behöver. Bussarna till Stockholm går från torget så vill man uppleva storstaden tar det bara 45 min dit. Det finns skola och t o m ett gymnasium vilket gör att man kan vara kvar här tills man flyttar hemifrån. Bland ungdomarna har det funnits en lång tradition att ha en stark gemenskap och hänga med varandra från att man börjar skolan och går ut gymnasiet.

 

Nu när vi kommit upp i gymnasiet vart det att man umgicks även med de som just kommit in. Jag gick sista året och på våren kändes det ganska skönt att få gå ut skolan. Men det var även lite vemodigt. Vi träffades oftast i centrum och hängde på caféet. I vår grupp var det väl ca 10 personer och vi bodde alla i lägenheterna närmast centrum. Att det vart fester på helgerna hände men vi var ändå ganska sansade med alkoholen vilket givetvis gladde vår föräldrar.

 

Inför avslutningen hade skolan sin traditionsenliga ”skolbal”, nåja det var väl inte som i filmerna där alla var superuppklädda osv utan en ganska lugn stämning men det brukade vara lite uppträdande och givetvis dans som gjorde att det vart trevligt. När läsåret började i höstas hade det kommit till en ny tjej som just flyttat hit med sin mamma. Hon var en väldigt söt tjej som inte var den som tog plats men kom ganska snabbt in i vårt gäng trots att hon valt att gå kvar i sin gamla skola. Vårt prat om balen gjorde att Fia kände sig lite utanför av att hon inte direkt kunde vara på balen. Några i gänget hade blivit ihop och men de flesta var ensamma. Jag funderade på hur jag skulle få in Fia på dansen men ett samtal med ansvarig lärare gjorde att jag kunde köpa en biljett även till henne. Att jag dragit till med att vi var tillsammans kanske bidrog till lösningen.

 

När vi träffades senare på fiket meddelade jag den glada nyheten och Fia for direkt upp och kramade mig som tack. Anna, som var gängets ”matchmaker” började genast kommentera som en radioreporter om att vi nu såg, det kanske kommande parets första kram och inför den stundande dansen skulle det bli ”oliiidligt” spännande att se om de hittade kärleken. Jag njöt av den korta kramen och faktiskt fick Annas ord mig att våga ta ett steg till. Kommande helg en vecka innan dansen vågade jag ringa Fia på lördagsförmiddagen och fråga om hon ville hitta på något. Det kändes givetvis väldigt pirrigt men jag tänkte att man måste ju våga för att vinna. Den korta stund som gick innan Fia svarade fick mig nästan att lägga på i nervositet. Men när hennes svar kom att det vore jättetrevligt, släppte allt och den sköna känslan inföll.

 

Vi hade bestämt att vi skulle åka till stan, lite för att få chans att vara själva och att det var lite kul att gå och shoppa, båda ville vi handla lite nya kläder till dansen. Ganska snart var vi inne i shoppandet och hade det jättekul In och prova massa kläder och efter den femte butiken var vi så inne i allt att Fia utan att tänka följde med in i en provhytt när jag skulle prova ett par byxor. Tidigare hade vi sedesamt väntat utanför, jag tänkte inte på det förrän jag stod i bara kalsonger och höll på att ta på mig byxorna som skulle provas. De var lite små och jag fick kämpa lite för att få på dem och när jag skulle vika in kuken såg jag Fias blick. Jag lyckades tråckla in allt och när jag speglade mig mötte jag Fias blick som fått ett nytt skimmer.

 

Nu kan jag inte hålla mig sa hon, och gav mig en ordentlig kram. Jag vart lite överrumplad men väldigt glad och njöt direkt av hennes värme. Vi höll om varandra ett tag och som om vi båda ville det söktes våra munnar till varandra och den första pussen som snabbt vart till en kyss kändes helt underbar. Vi hörde hur det stojades utanför och snabbt fick jag på mig mina byxor och jag var tvungen att vrida mig lite för att inte avslöja ett begynnande stånd som kyssen framkallat. Ut från butiken gick vi hand i hand och utanför drog jag henne till mig och gav en ny kram som åter slutade med en kyss. Jag kände hur det var väldigt pirrigt på alla sätt men mest av glädjen att vi kanske hittat varandra, att jag gillade Fia var helt klart.

 

Vi tog en paus och käkade varsin sallad på ett uteställe, och att sitta och se på Fias söta ansikte var verkligen mysigt. Fia berättade att hon direkt lagt märke till mig när hon flyttat hit men vågade inte säga något först. Jag kontrade med att även jag kastat mina blickar och känt en skön längtan. Vi gick vidare men nu tog det längre tid eftersom vi med jämna mellanrum stannade och kramades och kysstes. Det var ganska varmt ute och vi hade vårkläder på vilket gjorde att vår kroppar kändes mot varandra och för varje kram pressade vi dem mot varandra och att känna hennes bröst mot mitt vart nästan för mycket.

 

Här ska vi in, sade Fia och drog in i en underklädesbutik, jag kände direkt att jag inte var van att se alla BHar och trosor hänga på ställningarna men Fia var snabbt framme vid ett ställ och började välja och leta storlekar. Hon fick fram ett par och gick mot provhytten, jag insåg att här var det inte läge att följa med in så jag höll mig på avstånd fast jag kunde nästan ana en liten besvikelse i Fias blick när hon gick in.

 

Hon var snabbt klar och hade bestämt sig för en uppsättning som hon visade upp och frågade var jag tyckte. Jag som knappt inte sett underkläder så kunde inte annat än att tycka de var fina. Nu var vi fullpackade på påsar och satt på bussen hem, det kändes lite ovant att hålla handen men väldigt mysigt och vi bestämde att vi skulle tala om för alla att vi blivit tillsammans. För trots den korta stund som gått kände vi båda samma pirr och längtan och glädje. Jag följde med till hennes port där vi kunde kyssas en sista gång innan vi skiljdes.

 

Mamma som jag alltid haft en bra kontakt med tyckte jag verkligen lyckats hitta fina kläder. Jag hade inte berättat att jag skulle åka med Fia som sällskap men hon hade verkligen vart ett stöd och fått mig att välja kläder som jag själv inte vågat köpa. Jag fick mannekänga lite och åter fick jag beröm, men samtidigt frågade hon hur jag lyckats så bra med inköpen. Jag vägde om jag skulle berätta men tänkte att det var lika bra att göra det så sanningen i alla fall skulle komma fram. Mamma kramade om mig sa direkt att hon var jätteglad att jag hittat en tjej och om hon var så duktigt på kläder så var hon ett bra kap. Det sista sa hon på sitt retsamma sätt men hon hade ju rätt. Fia var verkligen duktig och jag kände en viss stolthet i att ha blivit tillsammans med henne.

 

Efter maten ringde telefonen och såg att det var Fia, jag drog mig in i mitt rum och Fia tackade för sällskapet och att hon kände sig helt sprallig och hade vart på väg till mig flera gånger. Kan du inte komma till mig sa hon. Självklart svarade jag och var direkt på väg, i farten hann jag säga till mamma att jag skulle ut och träffa kompisar, men repliken kom direkt om att jag skulle vara försiktigt och tänka på säkerheten. Jag hade inte kommit så långt i mina tankar att vi även kunde ha sex med varandra men på den korta sträckan till henne hann det gå många tankar och även om jag skulle köpa ett paket med kondomer. Valde bort det för att inte få det att verka som jag var den värsta sexgalningen.

 

Jag hade inte tänkt på om Fia var ensam hemma eller ej och när jag ringde på dörren kände jag det härliga pirret men det var som om Fia stått vid dörren och väntat för hon öppnade direkt och när jag kommit n fick jag direkt en kram och en kyss och hennes underbara blick som verkligen glödde. När jag kom in i vardagsrummet mötte jag oförberett hennes mamma som även hon var väldigt snygg och ungdomlig och att de var mor och dotter gick inte att ta fel på. Jag hälsade artigt och ganska snart, över en kopp thé, kände jag hur nervositeten släppte. Nina, som hon hette, sa lite retsamt att Fia hade vart som förbytt när hon kom hem och nu var hon så nyfiken att träffa mig. Det kändes ganska skönt att prata och att inte behöva smyga med något. Jag avslöjade att även jag berättat att jag träffat en tjej. Det var kläderna sa jag och berättade om mammas slutledningsförmåga. Både Fia och Nina skrattade gott och Nina sa att, ja vi mammor känner våra barn.

 

Sen kom det som först kändes lite pinsamt men Nina sa kort att vi var ju båda 17 år och visste säkert allt om hur det fungerade med kärleken och vad som kan hända om något går fel men att vi alltid, oavsett vad som hänt, skulle få hjälp. Sen fick jag kortversionen av att Fia kommit till i Ninas ungdom då de inte skyddat sig. Allt kändes lite mäktigt att ta in men jag förstod ju att Nina ville oss väl. Fia förstod att vi nog behövde vara själva och drog med mig till hennes rum och i dörröppningen sa hon lite triumferande att vi inte ville bli störda för vi skulle in och hångla. Allt vart så komiskt och åter kom ett befriande skratt.

 

Väl på rummet hamnade vi i hennes säng och till tonerna av lite skön musik gled vi in i varandras armar och kunde hångla loss. Jag kände förstås att jag inte ville gå för fort fram även om kuken sa något annat. I en paus i kyssandet berättade Fia lite mer om det Nina sagt om att hon kommit till oplanerat och att Nina bara vart 16 år. Hennes pappa var helt borta vilket hon givetvis tyckte var tråkigt. Vi fortsatte prata och snart hade vi berättat med om oss själva om roliga och tråkiga barndomsminnen, självklart avbrutna av sköna kyssar och smekningar och för varje gång var det som att våra händer sökte sig till de känsliga områdena.

 

Jag hade läst många noveller och just att hitta varandras erogena zoner var en sak som ständigt återkom och som verkade vara nyckeln till bra sex. Jag kysste henne på halsen och direkt märke jag att Fia fick en ny takt på andningen. Stärkt fortsatte jag kyssandet upp mot pannan och ner för att möta hennes läppar och nu vart det en kyss som vart väldigt intensiv och hetsande. Jag lekte med hennes nackhår och huden som verkligen var mjuk och skön och nu vred sig Fia loss och lade sig på mig medan vi fortfarande kysstes. Jag kände att jag inte kunde undgå att hon kände min styva kuk och snart hände jag hur hon pressade sig mot den. Jag fick verkligen hålla igen så jag inte gjorde det klassiska att komma i byxorna, men genom att börja smeka henne mer så gick det bättre.

 

Mina händer låg på hennes nakna rygg då toppen glidigt upp och att känna den sköna huden var helt underbart, jag smekte upp och möttes av hennes BH band och då vågade jag inte gå längre. Fia satte sig upp och jag så hennes busiga blick och hur underbart söt hon var. Att hon satt och gungade lite på kuken gjorde att jag åter kände hur skönt det var och att Fia känt kuken var helt klart. Hon började sakta dra upp sin topp och med ett sexigt knyck åkte den av och nu fick jag se hennes bröst i bara BHn. Jag hade givetvis haft många sköna runkstunder och drömt om att få älska med en tjej, och nu var jag närmare än någonsin. Fia började dra i min T-shirt som snart låg på golvet. Nu började hon knäppa upp sin BH och vipps var brösten att fria, och att jag inte ”sköt” i byxorna var ett under.

 

Hon böjde sig fram och våra kroppar möttes och vi riste till båda två av njutning. En ny hetsig kyss fick våra lustar att öka ytterligare. Jag fick dock ett visst uns av förnuft och frågade Fia hur långt vi skulle gå för jag insåg att vi knappt prata om sex och gränser och allt, framförallt att jag inte hade några kådisar. Fia hoppade upp och började rota i en låda och fick fram en tjusig lite ask med texten ”För ett säkert kärleksliv”. Hon öppnade asken och den var breddfylld med kondomer i olika färger och hon berättade att hon fått den på sin 15 årsdag. Åter kom hon upp på mig och jag vågade smeka hennes bröst och fångade upp vårtorna och genast fick jag kvitto på att det var rätt då Fia stönade till av njutning.

 

Nu vart det åter mer kyssar och vi började slita i resterande kläder. Det tog inte lång tid förrän vi låg nakna och fortsatte hånglandet. Jag kände att jag ville utforska Fias kropp mer och började kyssa halsen och vidare ner mot brösten. Fias andning var koncentrerad och när jag fånga in ena vårtan med läpparna stönade hon till, växlade till andra innan jag fortsatte ned över magen och nådde hennes kala venusberg. Lyfte upp hennes ben och såg hennes fitta, ja den första riktiga fitta jag sett, som blänkte av hennes safter. Lite resolut och säkert lite för fort gick jag ner och började tafatt slicka henne. Jag märkte att hon stöna extra när jag nådde vissa delar och genom att slicka mer där började hon flämta och cirkla med underlivet. Jag vågade pressa in ett finger i henne och det var tydligen det som behövdes för att hon skulle komma i en orgasm. Allt kändes så nytt och spännande men jag förstod att det vart skönt. Fia låg och flämtade medan jag slickade och smekte henne lite lugnare.

 

Fia drog upp mig och greppade genast min nu minst sagt stenhårda kuk. Försatsen rann för fullt och jag kände att det kunde komma när som helst. Fia tvekade inte och gick ner och sög in kuken. Jag kände hur det nästan brann till av njutning och kände hur det började rycka och utlösningen komma. Jag försökte varna Fia men hon sög in den längre och höll mig fast och nu kunde jag inte hålla mig utan med ett kvävt stön tömde mig i hennes mun. Fia svalde och slickade och jag njöt av att känna hennes tunga när de sista dropparna kom ut.

 

Fia mötte min blick och såg väldigt nöjd ut och berättade att just detta var något som hon fantiserat om och det var verkligen så häftigt som det verkade. Vi kramades och njöt av närheten och vi var nog båda fortfarande lika kåta för det tog inte lång stund innan kuken stod igen. Fia tog asken och plockade fram en kondom. Grön blir bra sa hon jag gillar grönt, hon öppnade den och verkade van att handskas med kondomen men när hon skulle rulla på den gick det inte bra. Jag kände hur det spände lite väl mycket och hon fick avbryta.

 

Jag har väl aldrig tänk på storleken på kuken men helt klart var att den är ganska grov och kanske 19 cm. Hon tog fram en svart och provade den och då gick det lite bättre även om det spände runt kuken. Jag insåg att det kanske skulle bli jobbigt om hon var jättetrång och frågade igen om hon var redo. Fia bara nickade och sa att hon hade längtat så, jag satte mig mellan hennes lår och lät ollonet glida mellan läpparna för att gå mot öppningen. Jag pressade på lite försiktigt och sakta kände jag hur den kom in i henne. Hon stönade och gnydde och sa kort mera, mera. Kände hur halva var inne och började jucka lite försiktigt men Fia ville tydligen ha mer och började pressa på min rumpa med fötterna.

 

ÅÅ ja mer knulla mig! Av alla noveller jag läst så var det väl ingen där tjejen pratade och stönade och njöt som Fia gjorde, och nu började jag stöta lite fortare. Det tog inte lång tid innan hon spände sig och stönade ut sin orgasm. Jag kände att jag hade lite kvar och öka de på tempot. Fia fortsatte sina stön och läten och nu började en kapplöpning och nu kunde jag inte hålla tillbaka mina stön och känslan att få pressa in kuken och känna hur det sprutade går inte att beskriva. Fia stönade ut ytterligare en orgasm innan vi sjönk ihop bredvid varandra fortfarande flämtandes efter den sköna orgasmen.

 

Fia kom till sans och sa kort att hade hon kunna drömma om att det var så skönt hade hon inte väntat så länge. Fast hon lade till att, det inte funnits någon som var som jag och att hon älskade mig. Jag kramade om henne och kysste henne innan jag sa att jag älskade henne lika mycket. Vi låg och myste en lång stund innan jag så att kockan var över midnatt. Tur det var lördag annars hade väl morsan fått dåndimpen. Fia smekte sin fitta och insåg att den ömmade lite men på ett väldigt skönt sätt. Vill du ha mer frågade jag lite glatt,  men vi var nog överens om att det fick räcka för ikväll.

 

Vi fick på oss kläderna och kysste varandra innan vi öppnade dörren ut till vardagsrummet. Vi mötte Ninas glada leende som frågade om hånglandet gått bra. Vi slog ner våra blickar och så fortsatte hon med att det kom väldigt annorlunda ljud från vad det normalt sätt brukar göra när man bara hånglar. Fia kontrade snabbt med att ”vi har inte gjort något” men självklart förstod hon vad Nina menade. Nina sa på ett bra sätt att om vi älskar någon mer gång så skulle vi tänka på att vi båda var väldigt högljudda, och så brast alla och vi skrattade förlösande. Asken kom väl till pass, triumferade Fia ut för att visa att vi vart ansvarsfulla.

 

Vi skiljdes efter en lång kyss i hallen och på vägen hem kände jag en lättnad över att även blivit av med oskulden. Mamma var vaken när jag kom hem och jag gled ner på soffan och kände mig fortfarande upprymd av kvällen händelse. Mamma frågade vad som hänt, men sa att hon fått ett samtal från Nina som berättade att hon hade två turturduvor hemma och att hon var glad att vi funnit varandra. För trots att vi bara vart tillsammans så kort tid hade tydligen Fia vart kär i mig en längre tid.

 

Jag låg i sängen och kunde inte låta bli att klämma på kuken och normalt hade den rest sig direkt men nu var den sovandes och snart somnade även jag. Fia kom hem till mig dagen efter och även mamma vart lika begeistrad över vår kärlek som verkligen lyste. Vi hängde på mitt rum och jag insåg att vi inte hade några kondomer annars hade vi väl knullat igen. Fia berättade att hon först vart lite rädd att jag skulle vara för stor men när kåtheten tog över så släppte spänningarna och allt vart bara skönt.

 

Vi gick hand i hand till skolan på måndagen och mötte våra klasskompisar som alla lyckönskade oss för att vi funnit varandra. Tiden gick fort och dansen skulle gå av stapeln, vi var hemma hos Fia och förberedde oss och när vi kom ut och Nina såg oss vart hon häpen över hur fina vi var. Man kan nästan tro ni ska gifta er sa hon lite utmanande. Efter ett antal foton i olika poser kom vi iväg och kvällen vart helt underbar. Vi dansade och hade det jättetrevligt och att få dansa tryckare med Fia var inte lätt då hon förföriskt pressade sitt ben mot kuken så jag även kände hennes venusberg. Kuken vart givetvis hård och jag viskade till henne att vänta tills vi kommer hem då blir det knulla av Fia pressade lite till och svarade att hon nästan inte kunde vänta.

 

Nina var iväg på någon jobbgrej så vi fick vara själv en stund och när vi snabbt fått av oss kläderna vart det en skön dusch tillsammans. Fia behövde bara nudda kuken för att den skulle resa sig och med den i handen gick vi till hennes rum. Vi hade nu hunnit lära oss mer vad som verkligen var skönt och att få ligga i en 69 var något vi gillade och just att få en utlösning innan vi knullade gjorde att jag kunde hålla mig längre. Fia gillade att rida mig och att se hennes sexiga bröst guppa då hon satte fart var så upphetsande i kombination att hon verkligen pressade in hela kuken i fittan. När hon sen böjde sig fram kunde jag knulla på henne medan vi kysstes och det var ofta det som behövdes för att vi skulle få orgasmer.

 

Sommaren kom och vi njöt av allt och även att få komma ut på vårt landställe där man verkligen kunde gå lite lättare klädd. Problemet var att vi kunde kåta upp varandra men inte ha någon kondom tillgänglig för stunden. Både jag och Fia var dock noga med att inte fuska då vi verkligen ville vara ansvarsfulla. Fia skulle ha gått till doktorn och fixat P-piller men samtidigt var hon osäker då Nina tydligen fått jätteproblem av dem och Fia var rädd att det skulle drabba henne med. Jag försäkrade att det funkade lika bra med kondomer och nu hade vi hittat en sort som passade perfekt.

 

Nina hade fått jobb på ett daghem och skulle väl försöka söka in till högskolan men ville jobba lite innan och jag hade fått jobb som elektrikerlärling på en firma i närheten. Vi bodde lika mycket hos mig som hos henne och det mysiga var att vi stärkte vår kärlek hela tiden. Efter som vi tjänade pengar hade vi bestämt att vi skulle åka på en semesterresa till solen. Förväntansfulla åkte vi till Arlanda och att få kliva in i hotellet och det underbara rummet var verkligen mysigt. En stor dubbelsäng tog upp stora delar av rummet, vilket var lyxigt då vi bara hade 140 sängar hemma. Fia vräkte sig på sängen och jag följde efter och det vart en lite brottningsmatch som slutade med att vi vart av med kläderna och att vi ville älska var helt klart.

 

Jag gick upp och skulle hämta kondomen men hur jag än letade i hela packningen hittade jag inga. Även Fia letade men de var som borta. Lite molokna insåg vi att det var bara att ge sig ut på kondomjakt. I hissen ned konstaterade vi att det var lite pinigt att fråga i receptionen så vi gick ut på stan och efter lite frågande hittade vi en butik som sålde. Kåtheten fick oss att övervinna blygseln och strax hade vi ett paket visserligen av en okänd sort men vi hade fått försäkringar om att de var säkra. Vi var ju i ett EU land och då borde väl även kondomerna vara EU godkända skämtade vi.

 

Vi passade på att äta lite enkelt innan vi kände att det var dags för hotellet. Inne på rummet var Fia snabb att slita av mig shortsen och direkt gick ned på knä och började sug upp mig. Det tog inte lång stund innan jag var helt styv och medan jag fiskade fram en kondom och började träd på den fick Fia av sig sina kläder och stod väntade och vaggade med rumpan. Passformen var lite annorlunda men det funkade och nu var vi redo. Jag slickade henne en kortis för att hetsa ytterligare och när hon började stöna gick jag upp och ganska snabbt fick in kuken. Fia hade lättare att ta hela kuken nu och at stöta in den direkt i botten var något hon älskade.

 

Jag tog tag om höften och började knulla henne i ganska högt tempo. Fia var så kåt att ganska direkt skrek ut sin orgasm. Och jag kunde med ett skönt vrål pressa in kuken och tömma mig. Vi gled ner på sängen skönt tillfredställda och kände hur skönt allt var. Jag tog tag i kondomen som såg lite konstig ut och när jag kikade närmare såg jag att den spruckit. Paniken kom och jag sa till Fia vad som hänt och vi kollade i hennes fitta och där flödade sperman ur henne. Vi var båda lika förtvivlade och orliga och Fia började räkna på fingrarna och insåg att hon var i värsta tiden för att bli gravid.

 

Hon tog sin telefon och med gråten i halsen ringde hon Nina som lugnade henne och sa att det borde finnas ”dagenefterpiller” vi somnade tillslut och nästa dag vart det en jakt på pillren men trots att vi besökte vartenda ställe som kunde tänkas ha hittade vi inga. Vi kunde ändå njuta av solen men oron fanns där hela tiden. Vi vågade inte använda kondomerna mer och fick nöja oss med att slicka och suga varandra.

 

Väl hemma pratade vi med Nina och jag berättade även för mamma som försökte lugna hon med att vi först ska se om det blivit något och sen får vi bestämma hur vi ska göra. När det blivit dags för att göra testen var det lite andäktigt och Nina var med för att stötta och givetvis var provet positivt. Nina kramade om oss och som om hon hade övat sa hon kort att vi ska vara glada att vi har varandra och att vi älskar varandra. Sen drog hon enkelt vilka alternativ som fanns och att påstå att vi var redo att bli föräldrar var inte klart men samtidigt så kändes det som att det ändå var väldigt fint och lite spännande. Nina avslutade med att oavsett vad vi bestämde så skulle hon stöta oss.

 

Fia och jag tog en promenad och det kändes lite speciellt att ha ett så viktigt beslut att fatta men vi resonerade eller egentligen gjorde vi inte det för vi kände båda att det bara inte gick att ta bort det. Vi älskade varandra och att få ett barn var ju egentligen något som bekräftade vår kärlek. Vi kramade och kysstes över beslutet. Vi hade konstaterat att vi var ju klara med gymnasiet och vi hade jobb även om Fia ville fortsätta på högskolan för att bli förskolelärare, men hon kunde vänta ett par år.

 

Vi pratade vidare om lite praktiska saker som var vi skulle bo och att få tag på lägenhet var inte det enklaste så vi insåg att det bästa var att bo hos Fia. Hos mig var det väldigt trångt och jag hade mina småsyskon som tog plats. Vi gick hem till mig och berättade för mamma och hon sa genast att vi hade fattat rätt beslut och vi fick en stor varm kram av henne och även av pappa som även han gav sitt stöd. Hemma hos Fia mötte vi Nina och Fia sa glatt att gissa vad? Du ska bli mormor! Nina kramade om oss och sa även hon att vi fattat rätt beslut.

 

Det var ganska mysigt att känna glädjen att bli pappa och givetvis vart det massa praktiska saker. En sak var att det skulle va bra med körkort Jag anmälde mig snabbt och påbörjade utbildningen. Samtidigt var det alla planering och alla kontroller och hur allt praktiska funkade. En sak var att eftersom vi inte var gifta vart det en procedur med att jag verkligen var pappa till barnet. Jag pratade med mamma om det och hon kom direkt med den enkla lösningen att vi skulle gifta oss. Hon berättade att alla papper och allt vart mycket enklare om man var gifta även senare på BVC osv. Jag funderade och insåg att jag skulle fria.

 

Med en nyköpt ring och ett stort fång rosor gick jag till Fia som var hemma. Nina hade just kommit hem och de var fullt upptagna med någon planeringsdetalj. Jag höll rosorna bakom ryggen och gick fram och pussade Fia och sa att jag måste fråga en sak. Båda stannade upp och vände sig mot mig. Jag var givetvis jättenervös men, ää det fick gå. Jag hade hunnit tänka ut ett romantiskt lite tal där jag fick med hur mycket jag älskade henne och att vi hade en härlig glädje att se fram mot och att jag gärna ville förstärka den med, och så gick jag ner på knä och sa de magiska orden, ”vill du gifta dig med mig” samtidigt som jag höll fram rosorna och asken med ringen. Nina var den som först sa något om att mer romantisk hade hon aldrig vart med om. Fia fanns sig och nästan skrek ut, JAAAA det vill jag. Jag tog fram ringen och trädde på den på fingret och även om det inte var värstingringen så blänkte stenarna i solljuset.

 

En stor kram och kyss följde och Fia var tvungen att fråga hur jag kommit på detta. Jag avslöjade att mamma förslagit det då det var mycket enklare när barnet föddes. Nina insåg snabbt hur rätt hon hade och sa direkt att min mamma var väldigt förutseende. Jag ringde hem och sa att hela ligan skulle komma hit för en spontan förlovningsfika. Efter kramar och lyckönskningar vidtog en härlig brainstorming om hur vårt bröllop skulle ske. Fia och jag hade aldrig diskuterat det så det var lite spännande men ganska snart hade vi kommit fram till att vi skulle använda föreningslokalen som fanns i huset och att vi inte skulle ha ett kyrkligt bröllop.

 

Kommunen hade ett vigselrum i stadshuset och vi stegade dit för att även fixa alla papper. Vi hade tur och fick en tid redan om 3 månader och Fia konstaterade att magen inte skulle vara jättestor då. Man vill ju inte ha en jättemage på bröllopskorten skämtade hon.  All planering flöt på och vi genomförde bröllopet som vart så himla fint. Fia och jag var verkligen så lyckliga. Vi hade nu massa planering för nedkomsten men med nytaget körkort och den lätt begagnade bilen vi fått i bröllopspresent från mamma och pappa kunde vi enkelt åka runt och köpa in allt som behövdes. Magen växte men glädjande kunde vi ha ett skönt sexliv och njutningen att inte behöva använda kondom gillade vi båda. Om Fia var naturligt kåt innan så var det något som verkligen hade ökat. Hon kände att hon på ett mödravårdsbesök var tvungen att fråga men barnmorskan hade lugnat oss med att vissa upplever en ännu starkare lust under graviditeten och att så länge det inte gjorde ont var det bara att njuta.

 

Så kom dagen då värkarna kom och vi åkte in och strax föddes vår dotter Saga utan problem. Hon var helt frisk och vägde3.5 kg och var 48 cm lång. Väl hemma började vi så smått få kläm på allt. Vi hade givetvis stor hjälp av våra mammor och ibland så kunde vi med varm hand lämna över Saga till dem så vi kunde smita in på rummet och älska. Barnmorskan hade berättat att vissa kunde tillfälligt tappa lusten direkt efter men inte Fia. Allt var verkligen så underbart. Och Saga ammade och växte som hon skulle, jag hade förberett jobbet på att jag tänkte ta ut en hel del pappatid då jag verkligen vill njuta av att få se henne växa till sig. Fia tyckte jag var så underbar som  gjorde så och givetvis tyckte det var skönt att få komma och jobba.

 

Nina var hemma från jobbet och jag och Saga låg på golvet och lekte eller hon låg med sin favis grej som hon bet på då det ringde på dörren. Nina hoppade upp och öppnade och in kom en kvinna och en man som sa att de var från polisen. Det har inträffat en olycka och Det är Fia som förolyckats. Båda Nina och jag skrek ut vår oro rädsla. Jag kände hur hela jag skakade. De berättade att hon låg på sjukhuset men var allvarligt skadad. De erbjöd sig att skjutsa mig dit och jag såg Ninas oro och insåg att hon ville med. Snabbt ringde jag mamma som turligt var hemma och sa att vi kommer över med Saga.

 

När vi kom fram hade det som befarats redan skett och vi fick se Fia ligga med ett ljus och vi kunde smärtsamt ta farväl av henne. Nina och jag tog en taxi hem till mig och möttes av en Saga som var i högform. Hur kan hon vara så glad tänkte jag men insåg att hon var ju glädjen i sorgen. Det tog ett tag att komma över sorgen men Saga var det som fick oss att kämpa vidare och både Nina och jag kände efter ett par månader hur det värsta trycket släppte. Nina hade direkt sagt att jag gärna fick bo kvar och därmed få hjälp med Saga vilket jag tacksamt tog emot.

 

Jag hade inte vart ut med kompisar eller så under hela tiden och Nina nästan krävde att jag skulle gå ut när det vankades AW på jobbet. Att sitta med jobbarkompisarna och dricka öl kändes verkligen trevligt och även att våga ta kontakt med andra tjejer. Vi hade hamnat på något ställe i stan och genast hade en tjej kommit och börja ragga på mig. Vi dansade lite och jag kunde släppa tankarna på Fia för en stund. Men när vi satt och pratade och jag berättade att jag var ensamstående pappa var det som att tjejen fick kalla fötter och drog som en avlöning.

 

Jag kom hem i skaplig tid och mötte Nina som satt i sin morgonrock i soffan och tittade på TV. Jag sa kort att jag bara skulle in och ta en dusch vilket fick mig att piggna till och bli fräsch. Nina hade under tiden fixat thé och mackor som om hon visste att jag var hungrig. Jag berättade om kvällen och även om tjejens reaktion. Nina tröstade mig med att det fanns i tjejer i samma sits, ensamstående med ungar, som säkerligen hade en annan syn. Jag insåg att hon hade rätt. Jag hade aldrig sett på Nina som mer än Fias goa mamma men när hon flyttade sig lite råkade morgonrocken för en stund glida upp och jag såg hennes ena bröst och vårta för en kort stund.

 

Självklart var det säkert en olyckshändelse men likväl fick det mina känslor att svaja och ett begynnande stånd växte till sig. Jag koncentrerade mig på TVn men min kåthet var väkt och insåg att jag inte ens runkat sen Fia gått bort. Jag fick ändra ställning lite så inte ståndet skulle synas, men mina blickar kunde inte låta bli att dras mot Nina. Filmen tog slut och jag var raskt på väg till mitt rum och snabbt fick ner brallorna och tog en runk som varade i max tio drag. Spermans sköt ut på golvet och den sköna känslan av avspändhet kom. Efter upptorkningen gick jag ut för att ta lite dricka och mötte åter Ninas uppenbarelse med den halvöppna morgonrocken. Hon var djupt inne i en ny film och verkade inte tänka på att hennes bröst syntes.

 

Jag gick in på rummet och i sängen fick jag verkligen skärpa mig för att försöka släppa tankarna på Nina. Veckan gick på som vanligt och att se Saga utvecklas var verkligen spännande och även Nina gladdes åt hennes framsteg. När helgen kom ville Nina att vi skulle äta lite godare mat och ha lite vin till. Jag funderade och insåg att det var två år sedan Fia och jag träffades. Nina hade verkligen ansträngt sig och vi åt en underbar god mat och vite vin till gjorde att det vart en skön avslappnad stämning. Nina hade en blus som visade upp en klyfta och som satt ganska tajt över brösten. Den kändes som att sista knappen kunde gå upp när som helst, och med mer vin hade jag svårt att hålla blicken ifrån den.

 

Denna gång såg Nina att jag kikade och påfallande ofta möttes våra blickar och att se Ninas ögon var nästan som att se in i Fias, jag vart både lite sorgsen men ändå pirrig av känslan. Knappen var verkligen på väg att öppna sig och det var som att blickarna inte kunde slita sig. Kuken hade givetvis reagerat och låg styv i brallan. Att bli kåt på Nina? Förnuftet sa att jag inte men samtidigt så allt var ju väldigt naturligt. Vi levde nästan som en familj. När så knappen gick upp då Nina gjorde en häftig rörelse under någon berättelse som jag inte minns vad den handlade om, fick jag se mer av brösten. Han hade ingen BH på sig vilket hon oftast inte hade då även hon hade ganska små bröst.

 

Jag kände under bordet hur våra ben låg mot varandra och jag fick nästan känslan att Nina ville något mer. Jag kände hur pirret övergått till en ren kåthet och när Nina sträckte på sig och började sig lite bakåt spändes brösten ut och jag såg två styva vårtor under det tunna tyget. Vi bröt upp och hjälptes åt med disken och utan att tänka på det vart det påfallande närgånget. I ett läge såg jag rätt in på Ninas helt blottade bröst och jag kunde inte låta bli att kika och att Nina såg att jag såg var klart. Som av en händelse ”råkade” hon spilla vatten på blusen som direkt vart genomskinlig, Hon svor, lite spelat, över hur klantig hon var medan hon började knäppa upp blusen och med kökshandduken torka av de blöta brösten. Jag stod helt förstenad och såg de helt fria brösten med de styva vårtorna.

 

Jag var bara tvungen att rätta till kuken och detta noterade Nina. Vårt spel fortsatte och det var som att vi både nu förstod vad som höll på att hända. Nina gick och bytte kläder och även jag kände för något lättaren än jeansen. Shortsen kändes befriande och för att spela lite till lär jag bli kalsongerna. Nina kom ut i sin morgonrock och vi förberedde lite fredagsmys. Nina skulle böja sig ner och ta fram en skål och då hände den första riktiga närkontakten. Hennes rumpa hamnade rätt mot kuken om än för en kort stund men ack så skön. Jag vågade inte greppa tag om rumpan även om kuken och hela jag ville det.

 

Åter i soffan och nu såg vi på en film som på beställning innehöll en del heta scener. Ninas morgonrock var på väg up och givetvis spanade jag på den sexiga vårtan. Våra händer låg i soffan och nu vart det lite närkontakt med lillfingarna. Sakta vart det lite till och snart smekte Nina min hand. Jag kände mig fortfarande lite fastfrusen, blicken var mer på hennes bröst en på filmen och när hon vände sig mot mig och hennes nu klart kåta blick fångade mig vågade jag smeka hennes hand. Våra händer spelade sitt spel och med blickarna mot varandra vart hela stämningen väldigt intensiv. Ninas morgonrock hade glidit upp en bit till och kuken stod rätt upp genom de lösa shortsen. Det var Nina som inte kunde hållas sig och böjde sig fram och kysste min mun, tungorna var snabbt med och den kyssen vart verkligen het. Vår händer började gå på upptäckts färder och snart var de farligt, eller härligt, nära våra erogena zoner.

 

Mina händer smekte hennes lår och vidare upp och nu kunde jag inte motstå att lägga handen på hennes bröst och smeka och krama det lite försiktigt samtidigt som vårtan retades i handflatan. Nina stöna till av njutning hennes hand hamnade på min kuk. Min hand gled ner på hennes mage och hon särade på sina ben föra att bjuda in mig till de nedre regionerna. Sakta lät jag fingertopparna spela över venusberget som var helt rent från hår och nu kände jag hettan från fittan. Lät fingrarna glida längs läpparna och Nina stönade till av njutning.

 

Kom, sa hon och drog mig i handen in till hennes sovrum. Väl där fick vi av oss kläderna och kuken var stenhård och stod rätt ut. Nina var lite längre och särade lite på benen så kuken hamnade mellan hennes lår upp mot fittan. Vi kramades och smektes medan vi kysstes och allt kändes så skönt. Jag började smått fundera på att få knulla henne och nu kom tanken på skydd. Som om Nina läste mina tankar sa hon att hon vart tvungen att steriliseras sig så risken för barn fanns inte. Jag kände en befrielse och började stöta kuken mellan låren. Jag började till mig så den gled mellan hennes läppar som var helt blöta och på ett så hetsigt sätt gled ollonet mot öppningen och så kom känslan när det gled in.

 

Nina stöna till och om vi vart högljudda var hon definitivt det med och direkt kom de sköna orden; Ja knulla mig. De gick inte att stöta såg mycket i denna ställning och jag chansade på att sängen skulle vara mjuk när jag pressade oss moten så vi ramlade. Nina vek upp benen och jag fångade mig med händerna och kunde direkt sätt upp ett högt tempo. Nina stönade och skrek och snart kom hon i en otroligt häftig orgasm där hela hon skakade. Jag kände att jag hade inte långt kvar och pumpade på med kraft och med ett skönt befriande bröl kom jag i henne. Vi kramades och kysstes medan vår njutning avklingade

 

Nina höll upp kyssen och sa kort att hon verkligen hade längtat på detta tillfälle. Vi pratade och kysstes lite lagom busigt och snart hade jag fått klart att detta var Ninas önskedröm att få hoppa in i stället för Fia. Hon älskade Saga och ville gärna få vara nära henne och med en ny relation för någon av oss skulle det fina vi hade brytas. Jag kände att det verkligen var praktiskt och att jag egentligen trivdes ganska bra. Med sexet vart det en ny dimension och jag vågade se Nina med nya ögon. Allt kändes förståss lite nytt och spännande, speciellt med närheten, men jag skulle helt klart kunna njuta av situationen.

 

Nina berättade att jag var den första man hon vart med sedan fia föddes, jag vart först lite chockad men Nina förklarade att killar hamnat lång ner på listan efter det som hände med Fias pappa. Jag frågade givetvis om hon vart helt utan relationer och sex. Nina skruvade lite på sig och sa att hon alltid haft sin leksaker i nattygsbordet och att hon ändå haft relationer. Min nyfikenhet väcktes och nu kom avslöjandet om att hon var bisexuell och haft olika relationer i hemlighet med andra kvinnor. Fast just nu har jag ingen var hon snabb att tillägga.

 

Jag kände att det vart väldigt mycket på en gång men ändå så häftigt att i alla sorg kunde detta hända. Som en gonggong vakande Saga till och pockade på uppmärksamhet och vi var båda snabbt uppe och tog hand om henne. När hon blöjbytt och mätt somnade in insåg vi att vi var nakna och skrattade lite åt det komiska. Avsaknaden av sex gjorde att jag kände kåtheten igen och att få se Nina naken räckte för att kuken skulle börja styvna. Efter lite behövlig dricka i köket var Nina snabb och gick ner och sög in den och på två röda var den helstyv. Jag drog upp henne och halvsittandes på köksbänken kunde jag knulla henne, Jag kom åt de sköna brösten och rullade vårtorna med fingrarna. Nina verkade gilla det och bad mig suga på hennes bröst. Kuken åkte ur men det var så skönt att få suga på hennes vårtor och jag kände hur hon pressade mitt huvud närmare. Jag tog ett finger och smekte hennes klitta och lät det glida in i henne, vilket vart det som behövdes för att hon skulle komma.

 

Nina hoppade ner och började åter suga på kuken och hennes tunga var magisk och jag kände hur det började rycka. Jag stötte in lite i henne och även försökte dra ut om hon inte ville ha sperman i munnen. Nina sög på och fick ur sig att jag skulle fylla henne, jag juckade på och kände hur hon fick in hela kuken vilket var extra skönt och så kom ryckningarna hon sög hårdare och jag kände hur det kom närmare. Jag skrek ut att jag kommer och pumpade in allt i hennes mun. Hon höll kuken stilla som om hon ville känna strålarna. Jag märkte att hon svalde bort allt som kom och när de sista strålarna kommit ut började hon slicka rent hela kuken och avslutade med att ge ollonet en puss.

 

Vi kramades en lång stund och bara njöt av närheten. Våra övningar gjorde att vi båda kände oss trötta och efter kvällsbestyren sa Nina att jag skulle komma i hennes rum och visst var det mysigt att sova tillsammans. Jag låg och funderade på oss och kunde inte låta bli att fråga; tror du vi vågar visa vår kärlek öppet? Nina svarade lite sömnigt att de får ge sig, just nu är jag så lycklig med det som är.

 

 

 

 

 

 

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En mycket bra novell.

28/12, 2023 kl. 16:24