Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/3, 2017 kl. 10:04, av Kid

Ängeln Del 3

Del 1 av 1 i serien Ängeln

Viktor och Ylva blir tillsammans. En kärlek som blir allt starkare.
Trots det har både Viktor och Ylva en partner vid sidan om.

~~Viktor kommer hem lite försenad till middagen. Han berättar om Ylvas avslöjande om ängeln och träffen med föräldrarna
- Nu har jag pratat med dem, säger han när han sätter sig ner vid bordet.
- Vad sa de, frågar mamma nyfiket.
- De var väldigt tacksamma, svarar Viktor. Du skulle se vilken söt unge Lisa är.
- Jag har sett ett fotografi av henne i tidningen och där var hon väldigt söt, svarar mamma.
Under samtalets gång märker Sandra att det är någonting speciellt med Viktor men kan inte riktigt räkna ut vad det är.
- Lovade de att hålla tyst, frågar hon.
- Ja, det gjorde de. Det bad jag speciellt om.
- Jaha, suckar Börje. Då får man fortfarande inte berätta för kompisarna om min son.
- Tyvärr, svarar Viktor. Tycker du jag är barnslig?
- Inte alls, svarar pappa. Det är klart att vi skyddar din hemlighet. Jag berättar ingenting.

Viktor kastar i sig maten och skyndar till sitt rum. Han duschar och byter kläder innan han går till Ylva. Han vill göra ett gott intryck första gången de träffas. Han känner sig otroligt lycklig när han för först gången i sitt liv är förälskad.
- Mamma, jag sticker ut nu, säger Viktor.
- Jasså, säger mamma och tittar upp på honom.
Hon ler när hon ser att han har klätt upp sig.
- Vem ska du träffa, frågar mamma och ler stort.
Han skrattar när han inser att mamma redan förstår vad som är på gång.
- Jag ska träffa Ylva, svarar han. Jag är så lycklig, mamma.
- Det ska man vara i din ålder, svarar mamma och tar hans hand.
- Jag är lycklig för att du är lycklig, fortsätter mamma.
Viktor kramar om sin mor.
- Du är världens bästa mamma, säger han. Jag älskar dig.
- Jag älskar dig också, svarar mamma och njuter av kramen.

Viktor skyndar sig hem till Ylva. Han dansar nästan fram på vägen. Pulsen slår hårt av den spänning han känner när han närmar sig huset där hon bor. Det är Ylvas mamma som öppnar när han ringer på dörren.
- Hej, är Ylva hemma, frågar han blygt.
- Hej Viktor, svarar Ylvas mamma glatt. Kom in. Hon är på sitt rum. Gå upp för trappen. Hennes rum är andra dörren på höger sida.
Viktor går upp för trappen med försiktiga steg. Han knackar försiktigt på hennes dörr. När hon öppnar dörren, står de för ett ögonblick och stirrar på varandra. Han ser att även Ylva har bytt kläder. Hennes ljusa hår skimrar i ljuset från lampan. Han beundrar hennes vackra kropp och framför allt hennes glittrande ögon. En kort kjol och matchande blus fulländar bilden av en vacker kvinna.
- Du är snygg, säger han beundrande.
- Tack, svarar hon och ler. Kom in.

När han går in i rummet, stänger hon dörren efter honom. Hon lägger sina armar på hans axlar och kysser honom. Han svarar försiktigt på kyssen och känner hur pulsen stiger i kroppen. Han drar in henne mot sin kropp och smeker ena handen över henne stjärt. Han kan inte dölja ståndet i byxan när hon pressar sig mot honom. Efter kyssen tar hon honom i handen och sätter sig på sängen. När hon lägger sin hand på sitt ben så hamnar hans hand på hennes lår. Han känner hur det rycker i staken när han känner hennes nakna hud. Han vet inte om hon gör det medvetet så därför gör han ingen ansats att smeka hennes ben.

- Hur känns det att komma tillbaka hit, frågar hon och ler. Här är du vår stora hjälte.
- Det är väl ok, svarar han blygt.
- Jag måste bara få fråga, varför vill du inte att det kommer ut att du är ängeln?
- Jag vet att din familj är glada, svarar han. Det räcker för mig. Jag vill inte komma i tidningen. Det blir bara jobbigt.
- Du är blyg, konstaterar hon.
- Jag trodde aldrig att jag skulle våga tilltala en tjej som jag gjorde med dig idag, säger Viktor, men när du tog min hand i skolan, kände jag något jag aldrig har känt förut. Jag kan inte förklara det men jag blev alldeles varm i kroppen.
- Åh Viktor, jag vet exakt vad du menar, för jag upplevde samma sak, svarar Ylva. När jag tog dig i handen, så ville jag inte släppa den.

Hon böjer sig fram och kysser honom ömt. Han känner hennes mjuka läppar mot sina läppar och njuter av kyssen. Nu vågar han smeka med handen som ligger på hennes ben. Han smeker handen över hennes lår medan kyssen varar. Kyssen blir allt hetsigare. När han pressar sig mot henne, lägger hon sig ner på sängen. Viktor följer efter och lägger sig bredvid henne utan att avbryta kyssen. Handen glider sakta, allt högre upp på hennes lår. När hon särar på benen, ökar pulsens slag markant. Han smeker handen över den tunna trosan och känner hennes våta blygdläppar. Ett stön kommer över hennes mun när han smeker med handen fram och tillbaka. Han stönar lika högt tillbaka när han känner hennes hand som med bestämda tag, drar ner gylfen och stoppar in handen i byxorna. Hon klöser sig ivrigt innanför kalsongerna och greppar hans hårda stake.

Nu är han kåt och ivrig. Han smeker handen innanför trosan. Ett finger smeker hennes våta blygdläppar innan fingret glider in i den varma vätan. Fingret glider fram och tillbaka medan hon runkar hans hårda kärleksstav. Han känner hur det drar ihop sig runt pungen. Utlösningen är nära.
- Vänta, stönar han och avbryter kyssen.
- Är det nära, frågar hon och ler.
- Det kan man lugnt säga, suckar han och drar sakta av henne kjolen.
Hon underlättar och lyfter på stjärten när han försiktigt drar av henne trosorna. Han tittar med beundran på hennes våta fitta. Han smeker med båda händerna över hennes lår och kysser dem. Med tungan slickar han sig sakta upp mellan hennes lår.
- Jaaaa, viskar hon tyst när tungan smeker hennes våta blygläppar.

Tungan glider in mellan de våta läpparna och smeker hennes inre väggar. Hon lyfter sig mot munnen och stönar allt högre ut sin njutning. Nu kommer Sandras upplärning väl till pass. Med skicklig tunga smeker han henne till en orgasm. Hon lägger händerna på hans huvud och pressar sig mot munnen när orgasmen sliter i hennes kropp. I våg efter våg sköljer orgasmen genom hennes underliv och Viktor slickar girigt i sig av hennes safter. När orgasmen är över ligger Ylva kvar med ett tillfredställande flin över ansiktet. Under tiden sliter han av sig kläderna och lägger sig tillrätta mellan hennes ben. Sakta pressar han sig in i hennes heta källa. Ylva lägger upp benen på hans höfter och pressar sig mot honom.
- Jag vill se dina bröst, stönar han.

Hon knäpper ivrigt upp sin blus och drar isär den. Han fångar in hennes ena bröst med munnen och smeker med tungan över den hårda bröstvårtan. Han knullar henne i ett allt hårdare tempo. Han stöter in sin kuk och känner hur hon kramar runt hans stake. Han suger och smeker hennes bröstvårta medan kuken pumpar hårt i hennes våta tunnel. Hon är trång och kramar hårt runt skaftet. Han känner att han närmar sig. Med några sista hårda stötar tar han sig mot målet. Han trycker sig in och sprutar in sin varma säd. Om och om igen, sprutar han in i hennes våta kärlekstunnel. Hon kommer samtidigt och kramar med benen runt hans höfter. Hon lyfter sig mot den hårda kuken och skriker ut sin njutning. De klamrar sig fast vid varandra medan orgasmen sakta drar sig tillbaka. Pulsen är hög och hjärtat slår hårt medan de ligger tätt mot varandra och njuter av efterskalven. När Viktor dra sig ur och lägger sig på rygg bredvid henne är han lyckligare än någonsin. En värme sveper genom hans bröst när han känner hennes hand i sin. Han kramar handen försiktigt och får en lika försiktig kram tillbaka.

Han lägger sig på sidan, vänd mot henne. Han smeker handen över hennes bröst och njuter av anblicken.
- Du är så snygg, Ylva, viskar han och kysser hennes ena bröst.
- Tack, vad snäll du är, svara hon och njuter av hans beundrande blickar.
- Det är otroligt. Vi har gått i samma skola i alla år och ändå har jag aldrig sett dig förut … som jag ser dig nu, menar jag.
- Nej, det hoppas jag verkligen, skrattar hon. Jag är ju naken.
- Du förstår väl hur jag menar, säger han. Jag kan inte uttrycka mig rätt.
- Jodå, jag förstår hur du menar, svarar hon. Men tänk efter, det finns flera hundra elever på skolan. Hur många av dem känner du, egentligen?
- Nej, det är sant, svarar han. Jag är glad att jag har träffat dig. Det är det bästa som hänt mig.
Ylva drar ner hans mun och kysser honom ömt.

De ligger länge och njuter av varandras närhet. Viktor märker hur lätt det är att prata med henne. De pratar om skolan, kompisar och händelser i livet, men de pratar inte ett ord om händelsen vid badplatsen. Under hela tiden de ligger och myser tillsammans, existerar inte ängeln och det uppskattar han. Han trivs och känner att han kan vara helt naturlig tillsammans med henne. Tiden går fort och det är dags att gå hem.
- Nu måste jag gå, säger Viktor. Det är skola i morgon.
- Kommer du förbi i morgon, så följs vi till skolan, frågar Ylva
- Självklart, svarar han lyckligt och kysser henne igen.

Under samma kväll njuter Sandra på samma sätt som Viktor. Hon stönar högt av njutning när kuken pumpar in med kraft. En våg av åtrå sveper genom hennes kropp. Hon lägger upp fötterna på hans höfter och pressar sig mot honom när det drar ihop sig i underlivet. Hennes stönande övergår till skrik när orgasmen håller hennes kropp i ett stadigt grepp.
- Åhh guuud, stönar hon när orgasmen kommer i våg efter våg.
Hon känner hur kuken sväller strax innan han sprutar in sin säd, långt in i hennes heta källa. Hon klänger sig fast vid hans kropp och känner hur han sköljer hennes inre med sin säd.

Han faller ihop över henne och blir liggandes. Hjärta slår hårt i hans kropp.
- Du är så underbar, suckar Börje och dra sig ur.
Han lägger sig på rygg bredvid henne.
- Jag kan inte få nog av dig, fortsätter han.
- Nu överdriver du, svarar hon och ler.
Hon njuter enormt av sex och vill ha det ofta. Nu, när hon inte längre har ett fast förhållande med någon, tänker hon se till att Börje och Viktor ger henne det hon vill ha.

- Var är Ulla, frågar Sandra och känner lite skamkänsla.
- Hon är hos Kerstin, en riktigt pratkvarn, så hon kommer inte hem förrän sent i kväll.
- Då är det bara Viktor som vi behöver oroa oss för.
- Han skulle hälsa på någon, och kommer lite sent, har han förvarnat om.
- Då är det bara du och jag, säger Sandra och ler.
- Vi behöver inte oroa oss för att någon stör oss, säger Börje och vänder sig mot henne.
Sandra kommer att tänka på att det var något speciellt med Viktor. Börje smeker utsidan av hennes lår och pressar upp henne på sidan så hon ligger med ryggen mot honom.

- Vem skulle Viktor hälsa på, frågar Sandra som inte kan släppa funderingarna.
- Jag vet inte säkert, men jag tror att det var tjejen som avslöjade att han var ängeln, Ylva tror jag att hon heter, svarar Börje.
Plötsligt vet Sandra var det är som är så speciellt med Viktor. Han har träffat en tjej, tänker hon. Han är förälskad! Sandra känner lite irritation och svartsjuka. Hon vill inte förlora honom nu. Träffa Ylva du, tänker Sandra men det ändrar inget mellan oss. Hon får annat att tänka på när Börje med en välriktad stöt tränger in i henne. Den grova kuken töjer ut hennes fitta och tänder hennes låga på nytt.

När Sandra närmar sig orgasm, drar han sig plötsligt ur och sätter ollonet mot stjärthålet. Innan hon hinner reagera, tränger han sig in i hennes bakre hål.
- Försiktigt, väser Sandra.
Han stannar upp när hela kuken vilar inne i den trånga kanalen. Han smeker en hand över hennes bröst och kysser hennes nacke.
- Är det ok, viskar han. Ska jag avbryta?
- Nej, men var försiktig, svarar hon.
Med försiktiga rörelser glider han fram och tillbaka. Han känner hur hon kramar hårt runt staken.
- Det är så härligt, stönar han och ökar lite på farten.

Nu när hon har vant sig, slappnar hon av och njuter. Hon känner att åtrån på nytt rusar runt i hennes blodomlopp. Hon pressar sig mot kuken och stönar högt när orgasmen sätter fart. Börje stöter hårt några gånger innan han trycker in hela kuken och sprutar in i hennes kramande stjärt. Han omfamnar henne och njuter tillsammans med henne då de kommer samtidigt. Han drar sig ur men ligger kvar tätt bakom henne och njuter av värmen från hennes kropp. En bra stund senare följs de åt till badrummet för en gemensam dusch.

Viktor har äntligen lyckats slita sig från Ylva och står i dörren till hennes rum.
- Ska jag följa dig ner, frågar Ylva.
- Nej, ligg kvar du, svarar han. Vi ses i morgon.
Han stänger dörren efter sig och smyger tyst längs hallen. När han passerar första rummet innan trappen, krockar han nästan med Petra som kommer ut från rummet. För ett ögonblick står de stilla och tittar på varandra. Viktor smeker sina ögon över hennes kropp, från låren upp till ansiktet.
- Hej Viktor, säger Petra och går fram till honom.
Hon lägger sina armar runt hans hals.
- Vad roligt att träffa dig igen, viskar hon och närmar sin hans mun med sina läppar.
- Ja …jag… har träffat Ylva, stammar han och lägger sina händer på hennes höfter.

Han har inget motstånd mot henne. Han kan inte låta bli att smeka hennes stjärt. Händerna smeker under kjolen, upp över stjärten. Kuken styvnar och pulsen stiger i hans kropp. Han protesterar inte när hon lägger sin mun över hans läppar. Han kysser henne ivrigt medan händerna förivrar sig innanför trosorna. Den ena handen smeker över hennes fitta. Han smeker hennes blygläppar medan kyssen blir allt hetsigare. Petra bryter kyssen och lägger handen över hans kuk. Hon smeker den hårda staken medan blicken vilar i hans ögon.
- Ska vi gå in till mig och fortsätta, viskar hon.
- Jag vill men jag kan inte, viskar han samtidigt som han fortsätter att smeka henne.
Han blir medveten om att han smeker henne och tar bort sin hand.
- Förlåt, viskar han och rodnar.
- Be aldrig någonsin om förlåt, säger Petra. Jag har ju sagt att jag är din när helst du vill.

Hon tar hans hand och för den upp mellan sina ben igen. Genast börjar han smeka henne igen. Deras läppar möts i en ömsint kyss. Hon avbryter kyssen men behåller sina läppar mot hans mun.
- Du förstår väl att vi kommer att älska med varandra, förr eller senare, viskar hon.
- Mest troligt, stönar han ärligt till svar.
Hon smeker försiktigt över den hårda kuken, utanpå byxorna. Viktor lutar huvudet mot hennes axel och stönar tyst.
- Snälla, låt mig gå, innan det kommer i byxorna, viskar han.
Petra ler då hon inser att han inte kan motstå henne. Han har inte kraft att säga nej. Hon lägger armarna runt hans hals och säger:
- Okey, men nästa gång är det inte säkert att jag släpper dig.
Innan han hinner svara, kysser hon honom intensivt. Kyssen är het och orsakar våldsam åtrå i hans kropp. När kyssen är över, har han åter händerna under henne kjol.
- Vi ses, viskar Petra och smeker handen över hans kind.
Han är nästan vimmelkantig av kåthet när han lämnar huset och går hem.

Petra går tillbaka till sitt rum och tar av sig kläderna. Hon är fruktansvärt kåt efter att ha hånglat med Viktor. Hon lämnar rummet och går in i Ylvas sovrum. För säkerhets skull låser hon dörren. Hon går fram till sängen och studerar Ylva som verkar sova. Hon viker undan täcket och konstaterar att hon ligger i bara trosor. Hon tar tag i trosorna och börjar dra dem av henne.
- Vad gör du, frågar Ylva sömnigt och lyfter samtidigt på stjärten.
- Har Viktor varit här, frågar Petra och särar på hennes ben.
- Ja, det har han, svarar hon, samtidigt som hon känner hur vällusten sprider sig i kroppen.
- Är han din pojkvän? Petra böjer sig ner och slickar med tungan över hennes fitta.
- Jag vet inte, det är för tidigt att säga än, men vi tycker om varandra, svarar Ylva.

Petra ställer sig på knä mellan hennes ben och pressar isär hennes ben med sina lår. Hon smeker hennes blygdläppar med ömsinta fingrar. Petra vet hur hon ska tända hennes åtrå. Det tar inte lång stund innan safter rinner rikligt ur hennes kärleksgrotta. Hon böjer sig ner och suger hårt på bröstet medan två fingrar glider in i den heta grottan. Fingrarna dansar fram och tillbaka. Ylva kan inte hålla tillbaka den åtrå som stiger i hennes kropp.
- Snälla Petra, jag ska upp i skolan i morgon, vädjar Ylva.
Petra lyfter på huvudet och tittar ner på henne. Hon närmar sig sakta hennes mun medan fingrarna smeker henne intensivt.
- Vill du jag ska sluta, frågar Petra. Du behöver bara säga till, så går jag min väg.

Ylva ger upp för den starka åtrå som rasar i hennes kropp.
- Nej, stönar hon och drar ner Petras mun till sina läppar.
Hon kysser henne samtidigt som hon lyfter sig mot fingrarna som smeker henne så skönt. Petra bryter kyssen och fångar in hennes blick. Hon ler segervisst mot henne. Ylva kan inte slita sig från hennes blick. Hon känner hur åtrån rasar i hennes kropp. Petras fingrar sätter hennes underliv i brand. Hennes skrik drunknar i den kyss Petra ger henne medan orgasmen rasar i hennes kropp. Med skickliga fingrar håller hon igång orgasmen. När den avtar, lägger sig Petra ner mellan hennes lår. Hon slickar i sig av de safter som rinner rikligt ur den våta fittan. Hon smeker in sin tunga, djupt in i hennes innerst. Ylva lyfter sig mot hennes mun och njuter.
- Åh guuud, det är så skönt, stönar hon.
Hon suckar besviket när Petra avbryter slickandet och lägger sig bredvid henne.
- Kom, viskar hon och särar på benen.

Under tiden kommer Viktor hem till sig. Han går in till sin mor, som har lagt sig, för att säga god natt och visa att han är hemma. Sedan går han direkt upp på sitt rum för att lägga sig. Han har inte legat länge förrän Sandra kommer in i rummet. Hon går fram till sängen och låter morgonrocken glida av hennes kropp. Trots att han har älskat mycket under kvällen, blir han kåt. Kuken ligger hård upp mot magen. Han är ung och orkar knulla hur mycket som helst.
- Jasså, du är hemma nu, konstaterar hon och smeker en hand mellan benen.
- Ja, svarar han fånigt och följer handens rörelser.
Hon ställer sig på knä i sängen och sliter bort täcket från hans kropp. Hon ler då hon ser den hårda kuken som står upp mot magen.
- Var har du varit, frågar hon och grenslar hans ansikte.

Han lyfter på ansiktet och smeker med tungan längs skåran. Sandra blundar och ryser av välbehag. När tungan smeker sig in mellan blygläpparna, pressar hon tillbaka huvudet mot kudden.
- Var har du varit, upprepar hon.
- Eh..hos Ylva, svarar han osäkert.
- Vem är det? Hon sänker fittan mot munnen och gnider lite över munnen innan hon lyfter på stjärten igen. Hon tittar fordrande på honom och väntar på svar.
- Det är hon som visste att jag är ängeln, svarar han.
- Är ni ett par, frågar hon.
- Jag tror det, svarar han. Hoppas i alla fall, så vi kan nog inte…

Längre hinner han inte innan hon pressar fittan hårt mot hans mun. Viktors tunga skjuter ut direkt och börjar slicka henne. Tungan glider in i hennes heta sköta och smeker hennes inre väggar. Sandra känner hur åtrån tar fart. Hon lättar lite på trycket för att ge honom utrymme att smeka henne. Han smeker sina händer över hennes stjärt och slickar henne intensivt. Sandra känner sammandragningarna och pressar sig mot munnen då orgasmen sätter fart. Hon gnider fittan över munnen och njuter av tungan som smeker henne under hela orgasmen. När den avtar, sitter hon kvar över munnen och vilar ett ögonblick. Hon tittar ner på honom och säger:
- Så länge jag vill, tillbringar vi natten tillsammans. Är vi överens?

Hon flyttar sig och sätter sig på hans bröst. Han tittar förvånad på henne under tystnad. Han smeker sina ögon över hennes kropp och inser att han inte kan eller vill stå emot henne. Ylva vet ju inte vad som händer då jag sover hemma, tänker han och möter hennes blick.
- Vi är överens, svarar han.
- Bra, säger hon och sätter sig tillbaka över munnen.
Sandra inser att hon har en viss makt över honom och det tänker hon utnyttja. Det är slut med upplärning och försiktiga smek. Från och med nu finns han bara till för henne. Hon stönar tyst när tungan smeker hennes inre. En våg av värme sveper genom hennes underliv.

- I fortsättningen kommer jag in till dig när jag vill älska, säger hon. Du får inte komma till mig.
- Varför det, frågar han förvånad och avbryter smekningen. Varför får jag inte komma till dig?
- Därför att jag vill ha det så, svarar hon fränt.
- Okey, jag förstår, svarar han snabbt. Jag kommer inte till dig.
Hon tittar leende ner på honom.
- Om du i fortsättningen gör som jag säger, så kommer du att uppleva underbar sex tillsammans med mig, säger hon. Det vill du väl?
- Helt säkert, svarar han och smeker in tungan i hennes heta grotta.
Sandra stönar tyst och njuter av tungans smekningar. Hon vill inte säga sanningen om varför han inte får komma till hennes rum på nätterna. Det är nämligen inte säkert att hon är ensam i sängen. Nu kan jag ta emot Börje på natten också, tänker hon och pressar sig mot hans mun.

Hon lyfter på stjärten och ställer sig upp på knä. Hon tittar leende ner på honom. Han följer efter med huvudet och smeker in sin tunga i hennes heta källa.
- Du tycker verkligen om att slicka mig, viskar hon, men nu vill jag älska.
Hon lägger sig ner på rygg bredvid honom och särar på benen. Hon hinner knappt landa på sängen förrän Viktor är över henne. Han tränger in i hennes våta fitta och stannar upp ett kort ögonblick. Han känner värmen runt sin stake och hur hennes kramande fitta mjölkar honom. Sakta börjar han glida fram och tillbaka i värmen. Deras läppar möts i en het och hungrig kyss. När han känner att han börjar närma sig, ökar han takten. Med hårda stötar tar han sig mot målet. Sandra lyfter upp fötterna på hans höfter och pressar sig mot honom då orgasmen närmar sig. Med ett gemensamt vrål kommer de samtidigt. De klänger sig fast vid varandra medan åtrån slungar dem upp i erotikens moln.

Viktor ligger kvar och njuter av hennes värme. Ingen av dem gör en ansats att dra sig ifrån varandra.
- Kan man älska mer än en tjej samtidigt, frågar han med låg röst.
Sandra ler stort och smeker en hand över hans rygg. Nu vet hon att han är i hennes händer.
- Javisst kan man det, svarar hon och kysser honom ömt.

En stund senare stiger Sandra upp ur sängen och lämnar rummet. Viktor ligger kvar i tankar. Det känns inte helt ok att vara tillsammans med två tjejer men han kan säga nej till Sandra. Dessutom gäller det ju bara nattetid, tänker han. Det ironiska i det hela är att samtidigt ligger Ylva i sin säng och har samma problem. Hon vill ha ett förhållande med Viktor men varken kan eller vill säga nej till Petra. Ovetandes om varandras problem, suckar de och somnar båda två, alldeles för sent på natten.

 

Forts. följer

  • Del 1: Ängeln Del 3.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.