Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/4, 2017 kl. 20:57, av Mlucky

Solsemester

En efterlängtad solsemester som startar på bästa tänkbara sätt!!!

Äntligen var de framme! En hel vecka för sig själva, inga störningsmoment. 

Huset de fått låna av gemensamma bekanta var som en dröm. Stor terass med pool alldeles vid stranden. Det låg uppe på en höjd så det var väl insynsskyddat, de kunde njuta av varandra utan att oroa sig för åskådare.

 

Han gick ut på terassen i den varma kvällssolen och ropade åt henne att med sig varsitt glas Cava, de var ju trots allt i Spanien…

De kysste varandra djupt och glasen glömdes snabbt bort!

Han tog av henne den tunna sommarklänningen samtidigt som hon knäppte upp hans skjorta. Snart låg de nakna på solsäng och hånglade som ett par som verkligen åtrår varandra. Han började styvna ordentligt, hon kände också hur kroppen reagerade. Hon reste sig och lät solen smeka hennes kropp, han tyckte att hon var gudomligt vacker i solskenet! Hon ställde sig med varsitt knä på vardera sida om hans huvud, han tittade längtansfullt upp och mötte hennes blygdläppar när hon sänkte sig ner över honom. Han älskade att slicka henne, hon älskade att rida på hans tunga. Det här kunde inte gå fel!!!

Hon roterade sin höft och njöt i fulla drag när hans läppar masserades hennes blygdläppar, tungan lekte så djupt i henne som han nådde. När han sen bytte fokus till hennes klit tog det inte lång stund innan hon exploderade i stark orgasm. Det gick som tryckvågor genom hennes kropp samtidigt som hon stönade högt av njutning.

 

När hennes första orgasm lagt sig grenslade hon hans nu stenhårda och längtande kuk, den gled in utan problem! Hon böjde sig fram och kysste hon djupt samtidigt som de njöt av att han var begravd djupt inne i henne. Kropparna rörde sig mjukt och rytmiskt i takt med varandra. Hon reste sig lite så att han kom åt att ta hennes ena bröstvårta mellan sina läppar, hon stönade högt när han masserade och bearbetade hennes bröst med läppar och tunga. Hon reste sig till helt sittande samtidigt som hans hand smekte hennes klit. Båda närmade sig nu, han tändes oerhört av att se och höra henne njuta. Till slut exploderade han, hans kuk formligen vibrerade när hans sats pumpades upp i henne. Hon njöt av att känna honom komma och kramade åt extra för att få ur honom de sista av hans droppar. I efterdyningarna av hans första orgasm kom hon en andra gång för kvällen.

 

De låg kvar och myste i varandras famn, han reste sig och hämtade de bortglömda glasen. Det fanns lite kolsyra kvar i dem och drycken var numera varm. De drack snabbt upp den innan han hällde upp ett nytt glas med kall bubblande Cava. De satt och pratade en stund och tittade djupt in i varandras ögon ett tag. Så underbart att få rå om varandra på det här sättet. Hon reste sig upp, hon ville visa sina nya skor. Det var ett par med lite högre klack än hon var van vid. Hon gick lite fram och tillbaka på terassen endast iklädda dessa. Han kunde inte bestämma sig för om solnedgången, havsutsikten eller hon var vackrast. Han kom på sig själv att le åt de oväsentliga funderingarna.

 

Han gick fram till henne och omfamnade henne bakifrån. Hon stod framåtlutad mot räcket och spanade ut över havet. Han upptäckte aldrig att hon fått syn på någon nere på stranden…

Han började styvna igen när hon tryckte sin underbara rumpa retsamt mot honom. Han älskade den och det visste hon! Han smekte hennes bröst samtidigt som hon ställde sig till rätta, hon fattade bestämt tag om hans kuk och guidade in den i hennes våta längtande fitta. Samtidigt har hon intensiv ögonkontakt med den unga spanjoren nere på stranden. En surfarkille som ser ut som en vältränad ung gud med sin våtdräkt halvt nerdragen runt midjan. Hon bjuder surfarkillen på en show nu, stönar extra högt och kastar med huvudet. Hon har lite svårt att se på det avstånd de befinner sig på men det ser ut som om han reagerar. Hon tar bort en hand från räcket och tecknar åt den unga mannen att komma närmare. Han är inte sen att lyda. När hon sedan inser vad hon gjort är hon så inne i det hon gör just nu att hon glömmer bort att killen är på väg att göra dem sällskap. Han å andra sidan har inte förstått att en till deltagare är på väg upp till huset. Han njuter för fullt av att få ta henne bakifrån där de står. Det dröjer inte länge innan han känner hur det vibrerar i kuken igen och han tömmer sin andra sats för kvällen upp i henne. Hon känner sig lite besviken, han blev klar så snabbt nu. Hon som hade byggt upp för en ordentlig orgasm.

Han säger att han ska gå in i huset och torka av sig lite. Hon står kvar iklädd endast sina skor med höga klackar och hans säd rinnandes längs benet. Just då kommer den unga spanjoren runt hörnet på huset. Hon vill ha mer och den unge mannen har eld i blicken. Hon lägger sig på solsängen som är vänd mot huset på rygg och visar med benen brett isär. Surfaren är inte sen att lyda, våtdräkten har han tagit av sig och med kuken ståtligt vajandes närmar han sig hennes längtande fitta samtidigt som deras blickar äter upp varandra. Han tränger sakta in i henne och mumlar lågt, hon stönar och njuter av upphetsningen att känna en helt okänd man tränga in i henne så här. Orgasmen låter inte vänta på sig nu, hon kommer ljudligt. Kastar med huvudet och saxar benen runt den unge surfarens rygg. Hennes kropp vibrerar, tredje gången ikväll hon kommer. Hon kysser den unge mannen passionerat med mer tunga än hon själv var förberedd på! Samtidigt kommer hennes man ut genom skjutdörrarna till huset, tydligt upphetsad av det han sett. Mannen ställer sig på knä bredvid solsängen samtidigt som hon vrider sitt huvud. Med glansiga ögon tar hon honom ivrigt i munnen. Hon är så kåt och tillfredställd nu att hon skulle gå med på vad som helst. Hon suger honom girigt, leker med tungan längs hans kuk, masserar den med läpparna. Mannen känner hur han är på väg att komma igen i hennes underbara mun. Han kommer samtidigt som surfaren frustande tömmer sin sats i hennes fitta. Hon har svårt att ta in alla intryck men känner att det var häftigt att två män kommer i henne i stort sett samtidigt. En ny upplevelse för henne men kanske inte den sista...

 

När allt ebbat ut drar sig surfaren ur hennes värkande fitta. Han vinkar och går därifrån fånigt leende. Hon och han ligger kvar på terassen och myser. De kysser varandra djupt och inser att den här semestern var välbehövlig…

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Mlucky

Tack för dina synpunkter Huldran, jag ska se om jag kan fila till det där med identiteten när båda killarna är med :)

28/4, 2017 kl. 08:01

#1

Huldran

Solsken och värme på den lånta terrassen, den fysiska kärleken kommer snabbt. Även orgasmerna med. Den egna, manliga kärleken kompletteras snart av en lokal förmåga, vilken ångande het ger fortsatt förnöjelse. Tänk den som fått vara med ändå.

Ett litet problem är bara, att han är han, vilken som, med varken namn eller nummer. Men kanske det inte spelar någon roll, då kvinnan trivs med dem båda!

27/4, 2017 kl. 23:42