Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/5, 2017 kl. 16:17, av Blyerts

Lesbisk front slår till

Hon talade för mig att jag var ett ryggradslöst kräk och att det var ett under att jag överhuvudtaget kunde stå upprätt

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

50 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

urban42

Utsökt som vanligt.

11/6, 2017 kl. 14:42

#7

GOLFER

Instämmer med Ellie. Var får man tag i dina e-böcker?

1/6, 2017 kl. 12:47

#6

Ellie

Fin! Helt i min smak.

23/5, 2017 kl. 20:40

#5

2010

Suverän!
Vi vill ha fler Blyerts, snart!

21/5, 2017 kl. 15:09

#4

blåögd

Den här behövde jag. Precis nu. Precis rätt. Kram.

10/5, 2017 kl. 23:26

#3

GOLFER

Lugn, fin och härlig! Väntar alltid på nya noveller av dig.

8/5, 2017 kl. 13:00

#2

Huldran

Efter hårda ord och beskyllningar, dörrlås som byts ut och en pilsner, infinner sig lugnet. Men även eftertankens kranka blekhet och känslan av: "Det var det!"

Så kommer en ny tid, kanske är det i tidens anda? En knytnäve far genom luften med blodvite som följd. Men hjälpen är nära och offret överlever. Tackar för stödet med att utmana sig själv och bjuda ut den hjälpande handen. Kvinna ung och vacker låter sig förföras, tror mannen. Vilken inte förstår att det är han själv, hon redan bestämt sig för.

Kärlek kan börja över en tallrik och genom mannens mage, medan kvinnan kan finna den i ett snabbt ögonkast! Ibland. //Huldran.

7/5, 2017 kl. 23:58

#1

Mats R

Hej Blyerts! Det var länge sedan, jag har bara varit inne på dessa sidorna någon enskild gång under de senaste åren. Men idag när jag loggade in såg jag att den första novellen i registret var denna, skriven av dig.

Du har absolut inte tappat något! Lika trevligt som förr att läsa dina alster. Jag kommer nog att titta in lite oftare i fortsättningen. Tack för en 5-stjärnig novell!
Mats

7/5, 2017 kl. 20:04