Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/6, 2017 kl. 11:42, av Mollegubben

Ta kontrollen

Del 1 av 4 i serien Fotbollstjejen

Hon hade retat mig länge. Nu skulle jag visa henne att hennes beteende inte var okej.

Jag såg att hon såg mig och hon log så där äckligt sexigt som vanligt mot mig. Sedan böjde hon sig utstuderat fram med raka ben för att plocka upp bollen framför sig. De svarta shortsen spände över hennes lilla fasta rumpa. Den där rumpan som jag så många gånger kollat in. Sedan kollade hon mot mig igen för att verkligen kontrollera att jag sett. Och sedan det där leendet igen. Som om hon visste hur jobbigt det var för mig. Jag förbannade henne, samtidigt som det var härligt att se. 

 

Jag fortsatte iväg mot omklädningsrummet för att ta hand om mina fotbollsgrabbar, och gjorde mitt bästa för att ignorera Frida. Utan att lyckas som vanligt. Speciellt när hon var klädd i full fotbollsmundering så var det extra svårt att hålla borta blicken. De höga strumporna som slutade under knäna, de tajta svarta shortsen som slutade en bit ner på låren och så den nakna biten slanka lår och knä däremellan. Och så den något mer löst sittande matchtröjan som ändå avslöjade lite av den runda formen av brösten därunder. 

 

Det hade varit en jävulsk dag på jobbet, och jag hade redan varit trött när jag kom till matchen. Sedan en halvtaskig insats på matchen av grabbarna som jag tränade. Så nu var jag både irriterad och jävligt trött. Jag använde min sista energi till att upprätthålla någon slags peppande och uppmuntrande tal till de12-åriga grabbarna innan jag tog bollsäcken och lämnade dem för att åka hem och vila. 

 

På väg mot bollboden för att slänga in bollarna så såg jag hur Frida precis då gick in i bollboden med ett gäng koner och västar. Ilskan blossade plötsligt upp i mig. Den lilla jäntan kunde inte tro att hon kunde gå runt och retas så där ostraffat. Jag skulle fan i mig be henne lägga av med sitt sätt. Och det på skarpen. 

 

Det var ju inte bara en gång hon retat mig. Det hade börjat redan förra hösten, alltså för drygt 9 månader sedan. I början lite försiktigt och när hon såg min reaktion allt mer och oftare. Jag visste att hon var 17 år, eftersom hon var både spelare och ungdomsdomare i klubben. Hon passade alltid på att reta och flörta med mig. När hon dömde en av våra matcher tidigare på våren hade hon  skakat min hand länge och knappt släppt taget, samtidigt som hon viskade något om min stora starka hand och vad den kunde göra mer. Eller när jag stod i klubbkiosken och hon envisares med att komma fram och handla småsaker så fort ingen annan var i närheten. Och samtidigt passa på att ge mig skälmska blickar. Jag ger mig fan på att hon avsiktligt hade dragit ner dragkedjan i Adidasjackan för att visa en del av den tajta tröjan under. 

 

Eller en annan gång i vintras när hon avsiktligt strök sig mot mig när vi båda två hämtade bollar i den trånga bollboden. Och så det där blickarna. Fan de där jävla blickarna. Sådana där blickar ska man inte få av en 17-åring, speciellt inte om man själv är 40. 

 

Så där hade det hållit på. Och nu var jag trött på det. Jag var gift, och hade barn. Hon kunde inte tro att hon skulle kunna hålla på så där mot mig. Att hålla på och retas så där var inte okej. 

 

Innan jag slet upp dörren till bollboden så såg jag mig omkring för att förvissa mig om att ingen var i närheten. Sedan gick jag in och stängde och låste dörren. Eftersom jag inte såg henne direkt så förstod jag att hon var i den inre, bakre delen bakom några hyllsektioner. Plötsligt tittade hon fram bakom en hylla. Först förvåning, sedan ett glatt leende.

”Tja!” sa hon nonchalant. ”Läget då?”, fortsatte hon efter att ha låtit sin blick glida ner över min kropp retsamt. 

 

Jag kände hur det kokade i mig. Och det skulle koka över inom några sekunder. 

 

”Du ska passa dig jävligt noga! Jag vet inte vad du tror du håller på med, men…”

”Men vaddå?” avbröt hon mig uppnosigt när jag tvekade en sekund. 

”Du kan inte tro att du kan gå runt och hålla på så där!”

”Så där vaddå?”

”Du vet precis vad jag menar. Spela inte dum nu! Lägg av med det där du håller på med annars…” Återigen tvekade jag men försökte kompensera det med ett hotande pekfinger i luften samtidigt som jag tog ett steg mot henne. 

”Annars vaddå?”

”Annars vet jag inte vad jag gör”, morrade jag dovt, med ett tonfall och röstläge som till och med förvånade mig själv. Något glimrade till i Fridas ögon innan hon slog ner blicken i golvet och sjönk ihop något. Hennes plötsliga undergivenhet förvirrade mig och jag tog ett steg till mot henne. Då kände jag hennes doft. En god blandning av ungdomlig parfym och en sötaktig doft av fräsch svett. 

 

Plötsligt visste jag inte vad jag skulle göra. Hade jag skrämt henne? Hon blev så tyst och passiv. Inte alls den kaxiga lilla jäntan jag var van vid. Hade jag gått för långt? Kanske misstolkat henne ändå? Brösten under tröjan rörde sig med hennes små andetag. Den ena fotbollsstrumpan hade åkt ner en bit och visade en del av ett benskydd. På knäet syntes en lite jordig gräsfläck. Det mörkblonda håret var uppsatt i en hästsvans, men några hårtestar hade lossat och hängde ner bredvid ansiktet. Och så hennes doft. Oj vilken underbar doft! Mot min vilja så kände jag hur det svällde innanför mina egna shorts.

 

”Du, jag…” började jag innan hon vände upp ansiktet mot mig igen och log. Hennes ansiktsuttryck fick mig att tystna igen, och det lågan tändes i mig igen direkt.

”Du vet inte vad du gör?” upprepade hon. ”Vet du inte hur man hanterar tjejer eller? Har du blivit så gammal att du glömt hur man gör?”

 

Det blixtrade till i huvudet på mig och jag tog det sista steget som skiljde oss åt. Hon backade när jag kom emot henne, men jag följde efter tills hon backade emot en arbetsbänk. Hon tittade kaxigt upp mot mig när jag såg ner på henne då jag var huvudet längre än henne. 

 

”Jag vet precis hur man gör med små olydiga flickor som du”, väste jag.

”Visa då! Visa vad du kan!” provocerade hon. 

”Jag ska fan visa dig”, sa jag och tog tag om henne och vände henne om. 

 

Hon satte händerna på bänken när jag tryckte ner henne mot den med en hand på hennes rygg. Den runda rumpan putade sexigt och jag tvekade en sekund. Sedan lät jag min andra hand falla och gav den ena skinkan en mjuk dask. Hon fnittrade till förtjust. Jag daskade igen, aningen hårdare.

 

”Är det allt du har?” fnittrade hon retsamt.

Då slet jag tag i shortsen och drog ner dem i en hastig rörelse. Jag flämtade till när jag såg de vita bomullstrosorna som satt som ett andra skinn om den runda rumpan. Min kuk stod nu som ett spett och jag försökte rätta till den något innanför shortsen. 

”Gillar du vad du ser?” frågade hon och sneglade bak på mig. 

 

Försiktigt lade jag en hand på hennes ena skinka. En lite mörkare rand på trosorna syntes längs med stjärtskåran där svetten runnit till. 

”Ska du bara stå där och gapa, eller?” manade hon på mig. 

Jag gav henne ett par mjuka daskar till, utan att våga ta i speciellt mycket nu heller. Smisk hade aldrig varit riktigt min grej. Eller så hade jag bara aldrig fått chansen att testa.

Hon vickade förföriskt på rumpan, och fnittrade glatt igen. Återigen kände jag hur det hettade till inom mig. Vad fan gjorde hon med mig? Det här var inte jag. Jag var ju lyckligt gift, och var en hederlig familjefar. Inte någon som gav sig på unga tjejer. 

 

Istället för att bara gå därifrån, vilket mitt förnuft sa till mig, så fann jag mig plötsligt dra ner de vita trosorna istället. Frida gav till ett lite förtjust läte, och vickade återigen på rumpan så där sexigt. Någon annan del av mig drog sedan ner mina egna shorts och kalsonger så att mitt hårda stånd sprätte fram. Som i trans tog jag plats bakom henne och lät min kuk leta sig in mellan hennes ben. Hon gnydde upphetsat och manade på mig.

”Ja, ja!” stönade hon och tryckte sig mot mig.

 

Min kuk gneds mot mjuka, våta blygdläppar, utan att komma in. Fram och tillbaka gned vi oss emot varandra. Sedan stod jag inte ut mer, utan böjde lite på knäna för att hitta rätt vinkel. Vi stannade båda upp när våra kön hittade rätt. Lemmen pressades in lite mellan blygdläpparna och de slöts mjukt om ollonet när det precis gled in i henne. Jag hörde mig själv grymta nöjt samtidigt som Frida flämtade till. Vi stod så där några sekunder innan jag långsamt tryckte mig in i henne. 

 

För första gången i mitt liv, som 40-åring, fick jag penetrera en tonårsfitta. Som blyg tonåring hade jag aldrig lyckats komma till skott i den åldern. Min sexuella debut blev först i 20-årsåldern med en lika gammal tjej. Och känslan var obeskrivlig. Jag älskade min fru, jag tyckte fortfarande att hon var otroligt sexig och vi hade ett bra och aktivt sexliv. Men synen av den slanka och fasta kroppen som nu satt uppträdd på mitt bultande stånd var något helt fantastisk sexigt. Och den varma, kramande fittan som var som ett mjukt skruvstäd runt min kuk fick mig att glömma alla tankar på allt annat än den koncentrerade känslan av sexuell lust.

 

Efter att ha börjat knulla Frida lite lugnt så bubblade det redan oroligt i pungen, så jag var tvungen att lugna ner mig ytterligare. Hon vred sig dock som en mask och gjorde sitt bästa för att öka tempot. Men det var en farlig lek. Jag riskerade att bränna av satsen i henne efter bara någon minut. I desperation så slet jag ut kuken ur henne och såg hur min lem hoppade till varefter en vit droppe säd rann fram och droppade ner på golvet. 

 

Jag behövde verkligen en liten paus, för det hade varit riktigt nära. Jag vände runt Frida och lyfte upp henne på bänken. Hon var rosig om kinderna och hon andades flämtande medan hon sparkade av sig trosorna och shortsen. Blicken var dimmig och hela hennes ansikte utstrålade upphetsning. Hur fan kunde en så ung tjej vara så sexuellt mogen? För en sekund så tvekade jag när jag tänkte på att hon precis spelat match och varit svettig. Men sedan tittade jag ner mellan hennes stretande ben och såg det rakade skötet med den lilla tofsen hår ovanför springan. De små söta blygdläpparna var något helt annat än min frus mogna sköte, som i sig var härligt. Men jag ville inte missa chansen att känna och smaka. Svett till trots. 

 

Frida satte ena fotbollsskon på mitt bröst och tittade uppnosigt på mig. 

”Jasså, du gillar att knulla småtjejer? Men ska du få fler chanser så måste du göra bättre från dig än det där. Hihi!” fnittrade hon. 

Foten gled neråt och dobbarna rev över min kropp. Vid mitt fortfarande stenhårda stånd tog hon det lite försiktigare, men lät ändå spetsen på skon glida över kuken. 

 

Jag tog tag som vardera sko och särade på hennes ben igen. Sedan lät jag mina händer glida upp över strumporna, förbi de skrapade knäna, vidare in längs med den mjuka huden på insidan av låren. Vid skötet lät jag mina fingrar glida över den fuktiga springan. Sedan masserade jag mjukt runt blygdläpparna utan att vidröra dem. Frida gnydde upphetsat. När jag böjde mig fram för att låta min tunga smeka blygdläpparna så flämtade hon till och när jag lät tungspetsen glida in mellan dem för att hitta klitoris så stönade hon högt. Lugnt och metodiskt lekte jag med min tunga och fingrar för att lära mig vad som funkade på henne. 

 

Snart hade jag henne sprattlandes i mitt våld. Smaken av svett var borta och ersatt med hennes flödande saften, som smakade så där upphetsande som en kvinna gör. När hon till slut nådde klimax så kände jag fotbollsskorna dunka i min rygg och hennes lilla kropp skakade i orgasmvågor. 

 

Efter att hon lugnat ner sig något så reste jag mig upp och ställde mig mellan hennes ben. Kuken gled lätt in i henne. Jag drog upp fotbollströjan en bit så att jag fick se mer av den unga kroppen under mig. En svart sport-bh stängde in tuttarna och höll dem hårt på plats. Frida förstod dock vad jag ville så hon drog upp bh:n så att brösten föll ut. Jag höll på att spruta när de mjuka, runda kullarna med små ärtstora bröstvårtor uppenbarandes för mig. Det gick självklart inte att låta bli att fånga in dem i mina händer. Så mjuka och fasta. Efter att även ha smakat på de söta små bröstvårtorna, så ställde jag mig upp, tog tag om hennes höfter och började knulla av mig. 

 

Hon hade fått sitt, nu skulle jag minsann få mitt. Snabba hårda stötar växlades med lugna djupa. Ibland stannade jag upp och bara lekte med ollonet i mynningen, för att i nästa sekund trycka mig så långt in som möjligt. 

 

Tanken om skydd dök upp när det började närma sig för att avlossa mitt skott. Att göra en 17-åring gravid var ingen bra idé. Och det var tanken på att knulla en oskyddad, viril tonåring och att spruta henne full med min säd som fick det att blixtra till i mig. Orgasmen kom rusande snabbare än vad jag hade kontroll på, och i en sista vettig tanke så drog jag mig ur henne och greppade kuken. Jag tömde mig i stötar över hennes mage och sköte. 

 

Långsamt gick det upp för mig vad jag gjort. Så jävla dumt gjort. Men jag kände samtidigt tillfredsställelsen i kroppen som en mjuk, varm omslutande filt av total avslappning. 

 

”Jag visste väl att du skulle klara av en liten tjej som jag”, kvittrade Frida nöjt och hoppade ner från bänken. ”Men nästa gång får du spruta i mig. Det blir så jäkla kladdigt annars. Hihi!” 

Hon drog en hand över magen genom min rinnande sperma. 

”Jaja, kläderna ska ju ändå tvättas”, fortsatte hon och drog ner bh:n och tröjan innan hon böjde sig ner och plockade upp trosorna och shortsen. 

Själv drog jag upp mina egna kalsonger och shorts. Min kladdiga lem stod fortfarande förvånansvärt hård, som om den var redo för en omgång till.  

”Vi ses då!”, sa Frida, ställde sig på tå och pussade mig på kinden samtidigt som hon smekte min bula i shortsen. Hon klämde till lite över kuken, och sedan gick hon. Dörren till bollboden låstes upp, öppnades och stängdes, sedan var hon borta. 

 

Jag hade gått in i bollboden för att ta kommandot. För att visa vem som bestämmer. Jag hade smiskat Fridas rumpa och sedan knullat på henne hårt och sprutat på henne. Jag hade visat vilken man jag är, på något fånigt manschauvinistiskt sätt. Ett beteende som jag egentligen föraktar. Men jag hade ändå tagit henne. Så varför fick jag ändå känslan av att det inte varit jag som styrde eller bestämde? Och det där med ’nästa gång’. Vad fan menade hon med det?

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Ett - noll till Frida! Vilken man kan stå emot en sådan utmaning och lockelse? Men det var då det.
Numera dessvärre livsfarligt för en man, då "Me To" kommer att hänga över hans huvud under år framöver. Och för oss som gärna vill "deltaga i spännande lekar" har vardagen blivit något mindre solig.

En trevlig novell, lätt att ta till sig och gilla - om man är tillräckligt vidsynt. 5P. //Huldran

2/5, 2019 kl. 22:25