Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/6, 2017 kl. 11:43, av TheTenderPoet

Utpressad

Ett brutalt skämt med en taskig gubbe gick fel, ertappades och var tvungen att jobba åt honom. MEN det innebar att jag fick vara i närheten av sexiga kvinnor hela sommaren. En dag behövde en av dem tröst.

Utpressad

Det var en varm sommar på Öland när jag var 18 år. Fick bo i en släktstuga helt själv. Hade ett sommarjobb men det blev inställt. 

I byn fanns folk som inte alls passade in. Ett filminspelningssällskap. Porrfilm helt enkelt. Han som var boss där, Gunnar, hade gjort sig ovän med alla och helt omöjlig i byn. Jag och en kompis tänkte vi skulle skoja till det med honom. Planen var att flytta hans vräkiga Porsche och ställa den mellan två klippblock. men vi blev tagna på bar gärning och de trodde givetvis att vi tänkte sno bilen. Min kompis hann smita så hag stod ensam kvar. Jag fick välja på att jobba där som alltiallo hela sommaren eller bli överlämnad till polisen. Lätt val. Jag skulle inte få någon lön men äta hur mycket jag ville. 

Hade väldigt kluvna känslor inför porrgänget. Gunnar satte liksom tonen genom att vara ett allmänt gubbslem. Det var ingen rolig stämning. Men jag fick bra kontakt med de flesta tjejer där. Och vilka tjejer! Det var bara toppbrudar. Och visst som 18-åring och vara omgiven av så mycket naket. Det fanns ju en spänning i det. 



Jag fick göra det mesta i huset. Köpa mat, koka kaffe, springa ärenden, byta filmrullar. Assistera vid inspelningar. Var inte riktigt bekväm med det konstlade sexet. 

Den stora kvinnliga stjärnan Lotta hade tjurat ihop på Gunnar förmodligen på väldigt goda skäl och vägrade komma ut från sitt rum. Hon hade en viktig scen som borde göras den dagen. Gunnar visste att jag kom bra överens med henne. Han kallade till sig mig och gav mig order att göra henne nöjd. Det var ju luddigt tänkte jag och gick till stjärnans rum och knackade på. 

- Lotta, det är bara jag Johan. Kan jag komma in? 

Hon gick och öppnade dörren.

- Kom in Johan! Har Gunnar skickat dig? 

- Jo jag fick order att göra dig nöjd. Att göra vadsomhelst. 

- Ja jag blev förbannad på honom, han blir alltid så oförskämd när jag vill ha min lön. 

- Inte kul! Hur känns det då, hur är det med dig? 

- Det tog när han kallade mig gammal rugguggla. 

- Det förstår jag, jävligt orättvist. 

- Du tycker inte att jag är en rugguggla va Johan sa hon och öppnade morgonrocken. Hon strök fingrarna genom håret på sin mus. 

- Är du tokig! Du är en av de sexigaste kvinnor jag sett i verkligheten! 

Hon var visserligen bland de äldre i branschen med sina 30 år. Men det var definitivt inget som märktes på henne. Långt kolsvart hår, vältränad, gudomliga former, svart buske över en vackert välvd grotta. Finlemmad, sexiga bröst, normalstorlek men formen...Sen hade hon en skön personlighet. Hon hade en skön svart humor som jag gillade. Och nu öppnade hon morgonrocken och visade mig härligheten

- Du fick ett uppdrag Johan och nu behöver jag att du bevisar att jag inte är en rugguggla, jag vet det är barnsligt och jag borde inte ta åt mig men jag är extra skör just nu. Så jag säger att du ska vara extra snäll mot mig och göra det lite skönt för mig. Kan du det Johan? 

- Klart jag vill. Kom här så får du en kram först. Fast jag är lite nervös för jag är ju inte i närheten av dina vanliga motspelare. 

- Men det är dig jag vill bli tröstad av nu för jag litar på dig. Ge mig sextröst nu. Sexual healing baby. 

Hon behövde inte tjata. Vi hånglade några minuter, visst hade jag drömt om henne men trodde aldrig...Jag hade ytterst begränsade erfarenheter, men jag följde med flödet, dit våra läppar, tungor, händer tog oss. Jag slösade all min ömhet som jag lagrat i mig alldeles för länge. Jag glömde hur lite jag visste om sex och gav mig åt stunden. Jag sa åt henne att lägga sig ner på soffan och slappna av så skulle jag smeka henne över hela kroppen. Jag lät mina händer leda mig, ibland bara lätt nuddstryka på hennes rygg, andra gånger längre rejälare tag. Jag var uppmärksam på hennes reaktioner för att se vad hon njöt mest av. Hon gillade när jag cirklade med fingrarna långsamt 4-5 sek på ett begränsat område. När jag strök lite mer rejält på låren började hon ge trivselljud ifrån sig. 

- Mmm Johan. Du har talang för ömhet. Vad skönt det är. 

- Det är du som lockar fram det. Bara njut. 

Jag började efter en halvtimme komma in på de känsligare områdena, närmade mig hennes härliga bröst, smekte det ena medan jag slickade det andra. Slickade utifrån och in mot bröstvårtan, cirklade precis utanför bröstvårtan och sedan direkt på, runt några varv på vårtgården, upp på själva vårtan några varv, runt över hela bröstet. Nafsade lite bara med läpparna på vårtan, slickade många varv omväxlande på vårtgården och runt på sidorna av bröstvårtan. Hörde henne andas snabbare och njöt av det. Bytte bröst, ungefär samma procedur. Hon stönar och flämtar. Jag säger åt henne att lägga sig ner på magen. Smeker baksidan av låren och hennes fasta skinkor, lägger mig lätt på henne, kysser rygg och nacke. Lägger mig tillrätta som om jag skulle in i henne men juckar bara några tag ibland. Precis utanför. Stryker och trycker lite mot blygdläpparna med min kuk. Jag ber henne vända sig om och smeker först och slickar sedan uppför låren. Jag närmar mig omständligt hennes buske. Det luktar speciellt, ny men god doft, honung, jordgubbar och kanel. Ber henne visa mig hur och ber om ursäkt att jag är så ovan. 

- Slicka först här precis på sidan av blygdläpparna, mmm precis, ahhhh, nu med långa tag på blygdläpparna, jaa...gott, in i mitten nu med långa tag, oooh..., som en lappande katt nu, lite högre upp, lite till, där perfekt...och så cirklar du lite här ibland (visar med fingrarna) och ibland in i mig med tungan...jaaaa vad gott...och nu bara liksom fladdrar du med tungan här så länge du or-ka-aa-aar...du lär dig snabbt...fortsätt Johan...där precis...ahhh...skönt...jaaa (jag fortsätter så i 5-10 min, hon skakar till några gånger då och då, det kommer tätare, jag fortsätter och jag märker på henne att hon kommer närmare och närmare) nu...jaaaaa...ah-a-a-a...mmm...a-a-a....a-a...a-a-a....JAAAAAAAAAAAAA! Hon skakar till och vrålar rakt ut. jag lägger mig snabbt bredvid henne och kramar om henne. Hon pustar nån minut sedan säger hon: 

- Nu ska jag göra det skönt för dig Johan. 

Hon lägger mig ner på rygg, kysser mig, smeker mig över bröst och mage, jag ryser och njuter. Hon drar med sina bröst över min hårda påle, det är så sexigt att se det samtidigt som jag känner det. Sedan tar hon ett grepp om förhuden och drar den sakta upp och ner några gånger sedan ser hon mig i ögonen samtidigt som hon öppnar läpparna och börjar bearbeta kuken med läppar och tunga. Hon slickar längs med den, virvlar över ollonet, nästan sväljer den hel, varierar så tills jag kommer med ett lyckostön och det skvätter lång väg. Det går ganska fort, jag var ruggigt tänd. 

Hon lägger sig bredvid mig och stryker mig över magen. 

- Tror du att du har mer att ge, räcker orken för att göra mig lycklig en gång till? 

- När man har en så här sexig kvinna framför sig vore det nästan brottsligt att inte orka. 

Hon tar ett stadigt grepp om min stake och den reser sig lydigt och snabbt. 

- Oj det blev ingen vila här inte. Jag är sugen och vill ha mer av dig, luta dig tillbaka så ska vi se vad som händer. Hon slickar nån minut sedan sänker hon sig ner över min kuk. Det är en upphetsande syn att se min kuk försvinna in i hennes håriga buskage. Åh det är så skönt när hon sänker sin mjuka varma grotta över mig. Och hon börjar genast rida i ett hårt tempo, omväxlande med att sitta kvar över mig och glida fram och tillbaka. Jag ser hennes snygga bröst guppa strax över mig, det är en härlig syn. Ibland böjer hon sig fram så jag kommer åt att slicka hennes bröstvårtor. Hon klämmer åt om kuken med sina fittmuskler, ahhh...trodde inte det kunde bli ännu skönare. Är fortfarande alldeles övertänd över att som ung vanlig man ha sex med en sån här drömkvinna. Hon märker nog att jag är nära. Hon lutar sig fram och kysser mig och säger lågt: 

- Är du nära? 

- Ja, definitivt. 

- Då kan jag försöka hinna ifatt dig så kommer vi tillsammans. 

Hon smeker sig själv samtidigt som hon rider mig och när hon börjar närma sig orgasm blir det svårt att hålla tillbaka. En kvinnas orgasm är oemotståndligt upphetsande. Och när Lotta börjar skaka och jag hör på henne att hon kommer är det allt som behövs. Hon skriker och jag kommer, herregud vad jag kommer i denna makalöst heta kvinna. Hon lägger sig ner på mig och säger andfått: 

- Jag behövde det här. Ett äkta uppriktigt hett och mysigt knull. 

- Jag med, det här skakade min värld. 

- Vi är inte särskilt bra på ordentliga fasta relationer någon av oss i den här branschen, men vi kan väl göra det här till en vana. Får jag dela dig med några av de andra tjejerna här? tror de blir sugna om jag tipsar. 

- Det blir ju svårt att säga nej till. 

Jag hade inga illusioner. Visste att jag såg ganska vanlig ut, hade normal kuk och inte var nån sexatlet. Det var situationen som skapade möjligheterna. Att jag var den enda mannen i sällskapet som var någorlunda normal och snäll mot dem. Men jag var inte den som klagade när det regnade porraktriser. Det hände mer den sommaren men det är en annan historia.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

TheTenderPoet

Tack! Det var roligt att höra!

29/11, 2019 kl. 16:52