Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/7, 2017 kl. 20:55, av Sixten

Klara

Jag hade nu sett henne flera gånger, åtminstone vid mer än fem tillfällen. Hon började intressera mig. Att jag just denna dag skulle få en närmare kontakt med henne var en överraskning men ännu mer förvånansvärt var att vi skulle bli ett älskande par.


Jag hade nu sett henne flera gånger, åtminstone vid mer än fem tillfällen. Hon började intressera mig. Att jag just denna dag skulle få en närmare kontakt med henne var en överraskning men ännu mer förvånansvärt var att vi skulle bli ett älskande par.
Det var i saluhallen jag såg henne första gången och nu några dagar senare denna härliga försommardag såg jag henne igen precis när hon tog steget in i hallen. Jag tvekade inte, jag följde efter utan att ha någon egentlig avsikt att handla.
Det enda jag ville var att få njuta av hennes vackra uppenbarelse Hon hade något visst över sig som skilde henne från andra kvinnor jag sett. Allt var vackert hos henne. En välformad figur, vackra fylliga läppar, en genröst tilltagen byst och ett leende som gjorde mig knäsvag.
Går det att nå henne, frågade jag mig. Hon är en rikemanshustru förmodar jag. Det säger i alla fall hennes moderna och vackra kläder. Men jag är ju en ung och än så länge ganska fattig person som först nyligen kommit ur barnskorna.
Visst kunde jag duga för henne. Hon har väl känslor och kanske hon skulle vilja ha en ung förhoppningsfull, frisk, ung, och lidelsefull man till omväxling mot det självupptagna, förgubbade karlar som hon säkert har i sin umgängeskrets. Jo, det måste jag tro. Visst är det värt att göra ett försök att komma nära henne.
Jag hann få betjäningsnumret till delikatessdisken efter henne. När hon stod och talade med expediten om olika köttkvaliteter och ostsorter stod jag strax bakom henne och sög in den underbart doftande parfym som hon stänkt på sig. Jag kände mig längtande och osäker och faktiskt litet kåt. Hon var hög vilt och jag är tjuren tänkt jag.
Jag råkade knuffa till henne helt lätt. Hon vände sig om mot mig. Hon log. Det var något visst med hennes leende. Ett stolt leende men ändå inbjudande, en glimt i ögonen som var svårtolkad men förförisk..
-  Jag ber om ursäkt
- En liten oavsiktlig beröring, sånt händer
Vi såg varandra djupt in i ögonen. Kanske var det först nu hon observerade mig och bedömde mig. Min kuk hade nu nått sin maximala storhet. Hur kunde jag bli så kåt på en kvinna som jag inte kände. Hur skulle det är utveckla sig?
Expediten överräckte ett uppvägt, putsat och inslaget  köttstycke till kvinnan som gjorde mig så kåt. Av någon anledning råkade hon tappa köttpaketet. Jag böjde mig ner och tog upp det hon tappat och gav det till henne. Hennes tack och leende gjorde mig yr. Vad håller på att hända?
- Tack för er hjälpsamhet. Ni kanske kunde hjälpa mig. Jag tänker köpa en hel del mer. Vill ni följa med mig runt  i hallen? Jag kanske tappar mer.
Hon gav mig chansen. Jag kunde inte annat än svara ja.
Hennes inköp var snabb avklarade och vi kom tillsammans ut ur saluhallen med mig som den som bar det hon inhandlat.
- Unge man, tänk om dagens ungdom vore som ni. Nu är jag dum. Varför säger jag ni? Ja kan ju säga du. Jag heter Klara. Vad heter du?
- Jag heter Jesper.
- Jesper, jag vill att du följer mig hem. Jag tror jag kan bjuda på något som jag tror att du kan tycka om.
Med raska steg satte Klara iväg mot stadsdelen med de största och mest påkostade villorna. Jag fick anstränga mig för att kunna hänga med. Strax var vi fram och inkomna i Klars elegant inredda villa. Jag hjälpte henna av med hennes kappa.
- Så där, Jesper. Nu ska vi väl kunna hitta på litet ersättning för din hjälp.
Klara log brett mot mig och tog de få stegen fram till mig. Hon var nu så nära mig att hennes mun inte var mer än någon decimeter från min. Så lade hon sina armar runt mina skuldror och förde sin öppna mun mot min. En djup kyss. En lång och eggande kyss.
Klara kropp var tätt intill min. Jag kände att min kuk nu var i full resning.
- Du har visst grejor, unge man. Toppen. Kom!
Klara tog mig i handen och jag följde snällt med. Mitt hjärta bultade. Vad skulle ske. Var vi på väg till ett sovrum. Men nej. Vi hade kommit in i ett TV-rum. Klara gjorde några tryckningar på en fjärrkontroll-
- Vänta här och se på film. Jag kommer strax tillbaka
Hon försvann och jag började se på en film som dök upp på rutan. Det var inte vilken film som helst. En riktigt härlig porrfilm med tjusiga fittor och stora kukar. Handlingen var snabbt framme vid en välfotograferad trekant. Härlig film. Det stramade hårt i mina byxor.
Var detta något som Klara och hennes make brukade titta på? Precis när båda männen i filmen riktade sina kukar mot kvinnas ansikte i färd med att runka fram sina sprut kom Klara helnaken fram till mig. Filmen fick vara mina ögon fästes på Klaras vackra kropp. Jag såg på hennes grandiosa fitta, på de stora långa fittläpparna och på hennes toppiga ganska stora bröst.
- Nå, Jesper, vad tyckte du om filmen
- Bra, men det är mycket bättre att se på dig.
- Kom nu Jesper så går vi till min säng.
Med fullstor ståkuk följde jag efter Klara. Här fanns hennes breda stora säng. Klara lade sig på rygg och vinkad mig till sig.
Skulle jag lägga mig vid sidan av henne eller på henne. Jag tog en kort funderare men hann inte bestämma mig förrän jag hörde en dörr slå igen och en röst ropa: Klara. Klara, är du hemma?
- Snabbt nu Jesper, gå ut genom dörren, fortsätt i gången så kommer du in i köket. Från köket kan du gå rätt ut i vår trädgård. Skynda dig. Vis ses i saluhallen
Jag hann i väg utan att hennes man fick klart för sig att Klara hade besök som han inte skulle ha gillat.
Det var ju fan tänkte jag. Jag kommer inte att stå ut resten av dagen om jag inte får knulla. Jag förstod att jag måste ut på Nätet och söka. Snart satt jag vid min dator och sökte efter dejtingsajten. Jag hittade en som jag aldrig besökt tidigare. Den verkade lovande. Många av kvinnorna hade lagt ut nakenbilder på sig och de kom med direkta erbjudanden. Dels var det mycke unga tjejer, kanske bara 15 år gamla och så fanns en stor andel kvinnor i mer mogen ålder.
Jag bläddrade fram och tillbaka, lade ut ett ansiktsfoto på mig och beskrev mig som ungdomlig och sportig och ofta kåt och i beredskap att ge någon lämplig kvinna sköna stunder. På kort stund var jag överöst av förslag från än den ena, än den andra.
Plötsligt hoppade jag till. Framför mig på skärmen fanns ett strålande vacker foto på Klara. Hon, denna högreståndskvinna på en dejtingsajt med huvudtema sex. Jag kunde knappt tro mina ögon. Hur tordes hon? Det skulle inte dröja länge innan hennes bekantskapskrets skulle veta vad hon var ute efter. Men hennes väninnor kanske var fullt medvetna om att Klara var ute efter sexuella äventyr, kanske i första hand med unga killar
Hon visade en ansiktsbild. som gav ett gott intryck. Man kunde inte se men ana att hon hade en grov kuk instucken mellan sina läppar Men så hade hon en extrabild, ett nakenfoto, som visade henne tillbakalutad i en soffa med uppdragna och särade ben och därmed full insyn på hennes fitta.
Jag var nära att börja runka. Men jag ville gå ett steg längre. Jag ville med min kuk komma in i denna vackra inbjudande fitta som jag nu hade avbildad på min datorskärm. Klara, Klara, jag vill knulla dig., komma djupt in i din våta fitta.
Men just nu får jag nöja mig med någon annan. Jag kan inte ressten av dagen springa omkring och vara kåt, jag måste ha tag i någon som snarast kan ersätt Klara  under de närmaste timmarna.
På den dejtingsajt som Klara använt för sina kåta rop efter karlar fanns många med samma avsikter som hon. Jag hittade lätt en fyrtioårig rätt snygg kvinna och bestämde träff med henne .
Kvällen räddades. Inom mindre än en timme var jag hemma hos kvinnan och inom en dryg halvtimme hade jag sprutat hennes fitta full med min säd tre gånger.
Nästa dag var jag fotfarande kåt. Jag gick till saluhallen tre gånger men såg inte till Klara På kvällen runkade jag ett par gånger  medan jag tänkte på henne.
Ytterligare en dag försvann utan någon kontakt med Klar men så återvände turen. Jag såg Klara på långt håll inne i saluhallen.
- Klara, jag har längtat efter dej
– Och jag efter dej. Du följer väl med hem?
Den här gången avlöpte allt väl. Klara kunde berätta att Kalle, hennes makeflugit till England för affärer. Hon hade vinkat av  honom på Arlanda  och skulle nu ha fritt spelrum för sina sexuella äventyr åtminstone i fyra dagar.
Vi hamnade helnakna i bredvid varandra i Klaras breda säng. Jag såg och upplevde att Klara var rejält kåt och kände mig säker på att hon skulle ge mig härliga utlösningar. Hennes högra hand hade börjat runka min kuk och med den vänstra handens fingrar hade hon börjat pulla sin fitta. Fittlläpparna hade särat sig och jag såg den vackra rödaktiga färgen innanför den. Jag tycker fittor oftast är mycket vackra. Klaras var en av de vackraste jag sett.
Jag förde mitt ansikte tätt intill Klaras fitta, lyfte bort henne hand och började slicka. Klara gav till ett förtjust utrop. Min tunga och mina läppar förde jag fram och tillbaka från Klaras klitoris till mellangården mot hennes anus. Jag kände hur Klaras kropp skälvde.
- Å, vad skönt Jesper.  Fortsätt, fortsätt!
Jag fick in min tunga ganska djupt ena stunden, andra lät jag den slicka Klaras klitoris. Med ena handen tryckte hon ner mitt huvud hårt mot sin kärleksöppning. och samtidigt tryckte hon upp sina höfter mot mitt huvud. Så gick det för henne. Hon gav till ett högt vällustskrik.
Jag förstod att jag måste låta henne vila en stund men jag upplevde att jag hade svårt att göra det. Min kuk var stenhård och den längtade efter att få komma in i Klaras fitta.

Jag tittade upp mot Klaras ansikte. Det var i skön vila. Helt klart var Klara nu i en mycket skön och avslappnad vila. Min erfarenhet sa mig att hennes ansiktsuttryck om en liten stund skulle bli en lejoninnas. Säkert skulle hon vilja ge mycket mer.
Förändringen kom om några minuter. Klara drog upp sina knän och särade stort på sina ben.
- Kom in i mig nu Jesper. Jag vill ha din kuk djupt in.
Det blev helt naturligt missionärsställningen. Kuken gled lätt in och kom med en gång ända ner i botten på Klaras nu genomvåta fitta. Jag kände att ollonet nuddade livmodertappen. Underbart, jag var igång med ett samlag som skulle visa sig bli det skönaste jag någonsin haft.
Å, vad din kuk gör gott. Den är nog den största jag haft i mig. Härligt Jesper. Knulla på!
Jag tog det lugnt i början. Stannade upp då och då, kysste hennes mun, förde också ett finger till Klars clitoris. Nu blev hon till sig. En lång stund klämde hon fram alla benämningar hon kunde tänka sig att ge min kuk och hennes egen fitta.
- Grovkuken din, din sprutkuk är så skön och min fitta svämmar snart över med min kåtsaft. Älskar du min fitta,  Jesper?
Då och då kramade Klara min kuk genom att spänna sina slidmuskler. Där hade hon kraft. Toppenskönt.
Efter en stund kände jag att jag  ville komma med min säd. Hon hade förstås p-piller för nog var hon fortfarande tilllräckligt ung för att kunna få barn. Det var bara att sätta fart och det gjorde det.
Nu gick det fort. Klara hängde fint med. Vi kom båda i en härlig gemensam takt och det kunde inte sluta på annat än ett sätt, orgasmer för oss båda, för Klara var det till och med en fontänorgasm.
Uttröttade, lyckliga, låg vi nu tätt intill varandra. Jag kysste hennes bröst.
Vi lade oss sida mot sida och jag fick in min kuk igen. Nu började vi ett långsamt och skönt knullande. Jag kunde inte motstå frestelsen att sticka in ett långfinger i hennes röv. Som vanligt fick jag känna det jag alltid känt när gjort samma sak med andra kvinnor. Även hos Klara var det en förvånansvärt tunn vägg mellan anus och slidväggen.
- Är det skönt, Klara?
- Ja mycket, du får hemskt gärna knulla mig i baken
- Det har jag bara gjort en gång förut men det blev ganska misslyckat
- Lugn Jesper, jag ska undervisa dig.
Klara gav mig klara instruktioner. Hon gav mig en kondom, jag fick hämta en olja och med den smörja in ett bra stycke in  i anus. Så fick jag gå och tvätta mina fingrar, Klara ville ha dem rena så att jag skulle kunna smeka hennes clitoris medan jag rövknullade henne. Jag berömde henne för hennes känsla för hygien.
Där här blev riktig skönt, faktiskt som det verkade mest för klara. Hon gav ifrån sig många uppskattande skrik. Min kuk hade det gott. I det här bakre hålet var det klart trängre än i det främre och det gjorde min kuk gott.
- Du är mitt Gullhjärta, Klara. Du har en lika god bak som fitta. Jag älskar dig och det gör min kuk också
- Det ska du och han fåt göra länge och många gånger, du min goda knullare.
Naturligtvis gick det än en gång för oss båda.
När vi så efter åtskilliga minuter kommit ur vårt nirvana fick jag en fråga av Klara.
- Vill du ha en rackabajsare nu?
- Ja, gärna.
Klar bjöd mig på en fin cognac.
När vi druckit några glas klämde Karlar fram en uppmaning.
- Det återstår något att göra.
- Vadå?
- Vi måste ha en 69-a.
Den genomfördes och den blev för mig nog den mest bestående upplevelsen. Doften av Klara fitta gjorde mig knulltokig och jag trodde en stund att vi kunde hålla på med sugandet och slickandet hur länge som helst men till slut kunde ingen av oss fortsätta. Var sin hejdundrande utlösning satte punkt för dagens sköna övningar.
Nar jag senare på kvällen efter att ha sett några porrfilmer ihop med Klara och medan hon höll en hand runt min kuk och jag hade två fingrar i hennes fitta så fick jag Klaras bestämda löfte att vi snart, mycket snart skulle träffas igen för fortsatta sköna stunder.
 
 

 

 

 

 

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Javisst finns det män, vilka vill hjälpa till med att bära butikens påsar ut till bilen. Mötas på nytt och sedan fråga, om det inte finns mer att hjälpa till med.

Jesper passade på och fick chansen att 'hålla handen' med Klara. Till alla yngre män vill jag säga; Läs och lär. Kanske har ni turen? Det gillar jag.

18/8, 2017 kl. 13:14

#1

Sixten

Den här novellen skrev jag när blivit bekant med en elegant kvinna, reslig och vacker och mycket kåt men gift som krävde väl förberedda möten Hon gav mig många härliga orgasmer.
Sixten

20/7, 2017 kl. 09:13