Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2017 kl. 13:17, av Plutten_123

Det lilla huset

Del 1 av 3 i serien Det lilla huset

Flickan är naken, sånär som på sina vita sockar och ett litet rött linne......

Ibland får berättelser eget liv, trots att man haft en tanke om hur och vad de skall innehålla. Den här berättelsen är inte alls som jag planerat från början vilket inneburit att jag skrivit om den ett flertal gånger.

Från början var den enbart tänkt som ett normalt ageplay/incest inslag men allteftersom dök saker upp, åsikter, tankar. Vilket gjort att själva "sexet" tonats ner i några avsnitt och en bakgrundsstory dök upp, på ett sätt jag inte alls tänkt.

Jaja, ni får läsa den om ni vill. Annars låt bli, men jag vill gärna ha respons :-)

//Plutten

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Det har så sakteliga börjat skymma på, solen sänker sig långsamt ner i havet och kastar sina sista långa krusade strålar som glittrar och glimmar till över havet. Vågorna rullar sakta tyst in mot stranden vars vita sand mörknar i takt med att himlen börjar anta en midnattsblå nyans. Huset, målat i rött med vita knutar tycks övergivet där det står i ensamt majestät vid havsbrynet. Från de öppna fönstren hörs ljud av musik och andra mänskliga aktiviteter.

Gående upp från havet hand i hand, syns två personer med solens sista ljus i ryggen. De traskar upp mot huset och hänger av sig handdukarna på trästolarna som står utanför huset. Den ena personen böjer sig mot den andra och säger något som får den andra personen att skratta. Ett porlande skratt hörs i skymningen och de öppnar dörren till huset för att gå in.

Genom det öppna fönstret på övervåningen ser man en liten ljuskälla som försöker lysa upp det i övrigt nedsläckta flickrummet. Det är en liten flickas rum med rosa spetsgardiner, pastellfärgade tapeter, en samling teddybjörnar på byrån samt kläder slängda högt och lågt. Ett sminkbord står i ena hörnet belamrat med allsköns smink på, en del affischer av popstjärnor på väggarna. Sängen, en sån där bred sak med en vit sänggavel i järn, bäddad med rosa sängkläder och ett vitt överkast med ett antal nallar på. En platteve på väggen ovanför byrån, tillsammans med stereon hon önskade sig i present när hon fyllde femton. Givetvis finns en bärbar dator i rummet med webbkamera och skrivare så flickan kan hålla kontakten med sina kompisar på facebook, skype, snap, insta och allt vad det nu heter.

Det här är flickans sista sommarlov innan allvaret börjar. Hon har nyss fyllt sexton och är på väg att lämna barndomen bakom sig, vilket börjar synas på hennes kropp men ännu inte på hennes rum. Den lilla späda flickan som står på alla fyra i sängen och kämpar med all energi hon har för att kunna ta emot den enorma kraft som kommer tryckande bakifrån, är inte så liten längre. Flickan är naken, sånär som på sina vita sockar och ett litet rött linne. De vita liljekullarna vilka varit instängda under sommarens varma sol och inte fått en brunare nyans, skumpar nu omkring på ett nästan obscent sätt hängandes fritt under henne när hon står på alla fyra. Hennes inte helt solbrända, fasta rumpa gnider sig ivrigt mot mannen bakom henne. De välformade och av solen brunbrända låren är brett åtskilda så mannens penis med högsta hastighet obehindrat kan gå in och ut i hennes saftiga, pirrande och unga fitta, bakifrån.

Dunk…dunk…dunk… är allt som hörs under en lång stund i rummet. Dunk… dunk… dunk…
Det dunkande ljudet är ljudet av flickans sänggavel vilken slår i väggen om och om igen av mannens allt hårdare stötar.

Mannen håller ett hårt tag kring hennes höfter och med en lite dimmig blick i ögonen tittar han ner på hur han gång på gång kör in sitt organ i den unga flickans kön. Hennes säng gungar och gnisslar i takt med påsättningen nu... Några nallar faller av när hennes armar plötsligt viker sig och hon undslipper sig ett stön när hennes huvud landar på kudden. Mannen frustar till och verkar närma sig slutet på sitt lopp. "Ta emot kuken för pappa... ta den.". Säger mannen och tar ett stadigt tag i flickans ljusa hår med ena handen och försöker få andra handen runt hennes små toppiga bröst samtidigt som han försöker nå så långt in som möjligt i hennes kropp med sin lem. Hon grimaserar illa och ser inte ut att tycka om hur han tar tag i hennes hår, men han lyckas dra upp henne på sina armar igen och pumpar nu på ännu hårdare i hennes unga kön.

Hettan i flickans fitta börjar bli värre och hon inser att hon är på väg att komma. Med ansiktet förvridet i extas, som om hon hade blivit torterad, börjar den unga blondinen jucka hårdare och snabbare med sin rumpa mot mannens hårda kuk, tills hon totalt tappar kontrollen över sin kropp. Hon pressar sig så hårt bakåt att deras safter skvätter upp på mannens mage samtidigt som hon skriker ut sin njutning så det måste ha hörts till de flesta rummen och av de övriga i huset. Men det bryr sig tjejen inte om, huruvida någon annan hör henne eller inte. Hon är inte fokuserad på något annat än orgasmen, vilken får hennes kropp att spännas i en båge och blöta ner mannens penis och skrev med ännu mer heta fittsafter. Det pirrar, hettar och drar. Kramperna sprids till slidan, livmodern, bäckenbotten, låren och magmusklerna och till slut krullar hennes tår ihop sig i full extas. Den förbjudna njutningen har gjort henne extremt upphetsad och nu när allt släpper rullar en varm jättevåg in över flickan, hettan sprids ut i varenda fiber av hennes böljande kropp. Flickan skälver till som i spasmer och sjunker ner mot den mjuka sängen.

”SMACK SMACK SMACK” hörs i rummet och mannen vars pung daskar mot hennes våta vulva och skinkor, ger ifrån sig ett grymtande ljud och faller framåt för att bli liggande ovanpå henne när hon sjunkit ner mot sängen, utan att för den sakens skull glida ur henne. Han tycker det är härligt att knulla den unga flickan. Kuken glider lätt in och ut i hennes varma blöta fitta ”Ååååhhh du är så trång!” Väser han bakom sammanbitna tänder, av njutning. Han juckar frenetiskt, utlösningen verkar nära nu. Flickan lyfter på huvudet från sängen och ber mannen mellan sammanbitna tänder ” Du får spruta i mig "stönar flickan "Jag har skydd pappa”. Han har ändå inte en tanke på att dra sig ur henne utan sprutar med full kraft sin sperma in i hennes kärleksblomma.

Hon känner hur lemmen inuti henne växer till och rycker märkbart till. Därefter kan hon känna den varma strömmen av säd nå ända upp på livmodertappen. Stråle efter stråle av pulserande varm sperma slungas längst in i fittan vilken drar ihop sig runt mannens kuk i takt med hans stötar. Mannen känner hur hon kramar som i kramper om hans penis och hon skriker rakt ut att hon kommer igen..

Deras våldsamma orgasm avtar och ebbar ut. Hennes orgasm har varit lång och intensiv och nu ligger hon och hämtar andan under mannen som av ansträngningen andas tungt och ligger kvar över henne med lemmen djupt inkörd i henne. Efter en stund slaknar snoppen och med ett sörplande ljud glider den sakta ut ur hennes sugande fitta. Kuken droppar av sperma och lämnar ett segt spår på flickans kropp när mannen sakta lägger sig på rygg i sängen. Den nakna tonårskroppen glänser av svetten på hennes mjuka hud. Flickan reser sig på ena armen och böjer sig mot honom för att ge honom en mjuk kyss och lägger sig därefter på rygg. Fortfarande med linnet hopknölat som en korv ovanför hennes bröst där vårtorna ännu är styva. De är bägge tillfredsställda för stunden där de ligger bredvid varandra, pustar ut och andas tungt.

Musiken nerifrån letar sig slutligen in i det i övrigt annars så tysta rummet och nu dunkar de senaste poplåtarna även här...

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Mysläsare-66

Denna var väldigt bra och upphetsande, mycket fina beskrivningar som hettar enormt. Tack

11/4 kl. 17:00

#2

Ronneby

WOW vilken härlig novell.

4/2 kl. 00:20

#1

Buff

Otroligt vacker serie, välskriven och tack och lov varken förutsägbar eller tjatig, som så ofta blir på detta tema, kan istället känna igen mig och relatera. Dina reflektioner höjer kvalitén enormt.

2/1, 2018 kl. 19:57