Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/7, 2017 kl. 13:17, av TheTenderPoet

Oväntat möte på tåg

Möte på tåg. Återser min tonårstids dröm. Grannmilfen. Hon sätter sig vid mitt bord i restaurangvagnen. Det tar ett tag innan vi känner igen varandra. Det var ett tillfälle i tonåren när hon nästan förförde mig. Ska jag fråga vad som hände?


Nu var det äntligen semester. Jag var enda tandläkaren kvar på kliniken under några veckor. Det hade blivit mycket övertid, hur mycket som helst att göra. Mest akuta grejer som krävde full koncentration. Nu kunde jag andas ut. 

Precis lagom till ledigheten hade jag börjat komma över skilsmässan från min fru. Vi hade glidit allt längre från varandra de senaste åren tills det bara fanns leda och tomhet kvar i relationen. Tror knappast vi hade kämpat så länge om det inte var för att det hade varit så bra de första åren. Åtminstone för mig var hon mitt livs kärlek. Så även om relationen rent logiskt var bortom räddning tog det lång tid att acceptera det. När vi äntligen skilde oss sörjde jag det vi en gång hade varit och möjligheten till vad vi hade kunnat bli. Jag sörjde innerligheten, förtroligheten och värmen. Sörjde blicken i hennes ögon när hon tände till. 


I ett halvår hade jag gett mig hän åt sorgen, tömt hela bägaren i botten. Inte självdestruktivt utan bara naturlig saknad, sorg och så småningom melankoli. Jag tror inte på att fly eller stoppa undan. Gå all in i brytningen för att kunna gå vidare. Hade knappt haft en tanke på sex på länge men nu när ledigheten och sommaren var här började jag öppna mig för möjligheten.

 
Kliver på tåget som ska ta mig till en helg i några kompisars sommarstuga. De skulle inte vara där just nu. Jag får låna den över helgen. Jag behöver nog komma ner i varv innan det går att njuta av ledigheten så sommarstugan som ligger mitt ute i skogen passar perfekt. 


Det är en varm sensommardag och jag börjar äntligen se alla kvinnor runtomkring. Har inte riktigt sett dem sedan skilsmässan. Att jag gör det nu ser jag som ett friskhetstecken. Dessutom är de sommarklädda. 
Sätter snabbt ner bagaget vid min plats och går direkt till restaurangvagnen. Är bland de första så jag kan välja plats. Jag tar gott om tid på mig att äta, Tar en öl också. Börjar känna mig riktigt avslappnad och tillfreds. 
När det börjar bli fullt vid borden i restaurangvagnen kommer det fram en kvinna och frågar om hon får slå sig ner vid mitt bord. Hon är mörk och kanske 10 år äldre än mina 42. Hennes leende är ljust och brett och ser lite bekant ut. Jag lägger genast ifrån mig boken och mobilen som jag är upptagen av. För att vara öppen för ett äkta slumpens möte. 


Vi börjar båda med lite avväpnande skämt som gör att det snart blir ett avspänt och öppet samtal. Under ytan skaver ett avlägset minne, det är något bekant över henne. Särskilt leendet. Men jag kan inte komma på det. 
Vi berättar om våra respektive liv. Det finns mycket gemensamt, resor, intresse för kultur bl a. Sen upptäcker vi att vi bott i samma stad, t o m på samma gata - då slår det mig vem hon är. 


- Men då är du ju Siv, grannkvinnan, utbrister jag förvånat. 


- Och du är Micke, grannpojken, dig hade jag nog inte riktigt känt igen. 


- Jag såg att det var något bekant över dig men kunde inte komma på det förrän nu. Samma charmiga leende. 


- Oj tack! Och du är lite mindre blyg nu märker jag, ler hon. 


Vi fortsätter vårt samtal med att uppdatera oss om våra familjer. Jag berättar om min skilsmässa. Hon hade skiljt sig för 10 år sedan. Hon hade levt vilt och fritt sedan dess sade hon medan hon rörde vid min kaffekopp, det såg förstrött och oavsiktligt ut men jag kunde inte undvika att fundera över eventuella signaler. 


Hon hade varit den sexiga grannfrun när jag växte upp. Inte i början. De var utomlands några år och kom tillbaka när jag gick trean på gymnasiet. Då hade hon skippat glasögonen och skaffat linser, hottat upp sig. jag hade säkert ändrat smak också. Helt plötsligt en dag när jag kom hem från gymnasieskolan satt hon i köket och drack kaffe med mamma. 


Det var trevligt och hon var så flirtig hon kunde vara mot en 15 år yngre kille. Hon kommenterade att jag hade blivit man. Hon undrade om jag tränade, om jag hade flickvän. Jag hälsade henne välkommen hem till Sverige och sa att hon passade i linser. Men jag var rätt blyg och vågade inte se på henne så länge i taget. Jag var helt tagen av hur attraktiv jag tyckte hon hade blivit. 


När jag sitter här på tåget i nutid undrar jag om Siv kommer ihåg en händelse som var stor för mig. Jag frågar henne inte jag tänker bara. Tänker tillbaka. 


Någon månad senare när jag kommit hem från skolan och mamma precis åkt iväg till jobbet ringer det på dörren. Jag öppnar och spärrar nog upp ögonen för där utanför står Siv i en läcker bikini och ett varmt leende. 
- Ursäkta om jag stör säger hon men jag bakade precis bullar och upptäckte att jag hade slut på pärlsocker. Du tror inte ni har lite hemma som jag kan låna? 


Hon håller ett sånt där 2 1/2 dl-mått framför sig. Jag tar - förmodligen med stora ögon - emot måttet och ber henne följa med in. 


- Mamma brukar alltid ha pärlsocker hemma. Det borde finnas. 


Jag är hur nervös som helst av att vara så nära en attraktiv kvinna i bikini. Hon följer med mig in i köket. Jag måste kliva upp på en stol för att komma åt inne i köksskåpet där bakgrejerna finns. Jag är så nervös att jag darrar, jag undrar om hon märker något. 


- Hur går det? Hittar du något däruppe? 


- Inte än, men jag är rätt säker på att det finns här, säger jag med darrig och grötig röst. 


- Ingen fara, Det är ingen panik om du inte hittar det. 


Det är tyst ett litet tag sedan säger hon med lätt darr på rösten hon med:

 
- Har du fortfarande ingen flickvän?

 
- Nej, det har inte blivit så. 


- Konstigt du borde ha tjejer i kö efter dig. 


Blir hur generad som helst och vet inte vad jag ska säga. Då hittar jag pärlsockret. 


- Där är det, jag hittade sockret. 


Jag går ner och vänder mig om. Hon står väldigt nära så jag krockar nästan med henne när jag vänder mig om. Hon skriker till och tar tag i mig. Hon håller kvar i mina armar och stryker nästan smekande nedför dem innan hon släpper. Under laddad tystnad häller jag upp sockret i hennes mått. Hon håller fram den framför magen så att jag nästan måste nudda hennes bröst för att hälla i. Jag skakar lite på handen, är andfådd som om jag sprungit fort och länge och hållit andan efteråt. Hög puls. Hennes magiska, farliga leende. Det dunkar i kuken som är hårt fångad i de tajta jeansen man hade på den tiden.

 
Hon är så lockande snygg att jag tappar namn på allt omkring mig. Hennes leende så ljust och varmt att det får solen att framstå som blek.  


- Micke...säger hon dröjande...jag undrar...


Då ringer telefonen och bryter förtrollningen. Jag står envist kvar tills hon säger: 


- Ska du inte svara?


- Jag borde nog det säger jag.

 
Det var bara en väninna till mamma som lät besviken över att hon inte var hemma. 


Vad det än var Siv hade tänkt säga eller göra verkar det borta nu. Hon tackar för sockret och går ut. Fem minuter senare ringer det på dörren igen.

 
- Jag glömde en sak, säger hon, går fram till mig och ger mig en kyss rakt på munnen. 


Jag hinner totalt överrumplad bara börja svara så är hon plötsligt borta igen. Hon lämnar ett stjärnfall efter sig, som lyser inom mig. 


- Tack! Ropar jag fånigt efter henne. 


Det här lämnar mig i total förvirring och med hur mycket känslor som helst kvar att hantera. Känner mig romantisk och upphetsad. Funderar mycket på vad det var som hände där egentligen. Vi hinner inte ses mer för plötsligt har de flyttat. 


Jag tänker tillbaka på detta medan jag har henne framför mig på tåget och hon märker att jag tänker på något. Jag känner att det hettar i ansiktet men säger att jag bara kom att tänka på något. 


Det är väldigt lätt att prata med henne och det går några timmar. Vi pratar jobb, skilsmässorna, resor och livet. Hon berättar om hur hon levde upp efter skilsmässan, att hon aldrig varit otrogen mot sin man, bara nästan några få gånger säger hon. Att hon plötsligt tog för sig efter skilsmässan. Jag säger att det varit för färskt att jag först nu börjat se mig omkring igen. 


Vi slösar komplimanger på varandra och det är en flirtig stämning mellan oss. 
Hon har en somrig klänning i röda, gula och orangea toner. Halvkort, snyggt rufsig frisyr. Hon ser väldigt fräsch ut. När jag tänker efter tror jag hon är femton år äldre än mig, dvs femtiosju ungefär. Ofattbart, hon ser så strålande ut. 


- Du såg bra ut som ung och nu har du mognat till en riktig man, en mogen och uppdaterad Micke. Så trevligt som jag haft med dig nu är det ofattbart att din fru lämnade dig. 


- Tack, ska du säga. En sån puma som du är. Måste erkänna en sak, när jag var ung var du min mogna-kvinnor-dröm. 


- Tack själv ditt charmtroll! Oj, tänk om jag hade vetat det på den tiden. 


Hon går fram till kassan och hämtar påtår. Under tiden inser jag att jag måste fråga - om hon nu alls minns - vad som egentligen hände den där gången när hon lånade socker. Jag ser hennes former genom klänningen, fantastiskt eggande, bara något fylligare än i min ungdom men det klär henne. Hon kommer med sitt kaffe och ler hela vägen. Jag tar sats för att fråga: 


- Du kanske tycker det är konstigt men jag bara måste fråga en sak. Hoppas du inte tar illa upp. 


- Det kan jag inte tänka mig att jag gör. Vad har du på hjärtat vännen? säger hon medan hon lägger sin ena hand på min underarm.

 
- Jag har funderat jättemycket på vad det var som egentligen hände den där gången när du kom in och lånade socker när vi bodde grannar. Inbillade jag mig bara att...? 


- Oj, nu är jag avslöjad, rodnar hon. Jag hade hoppats att du hade glömt bort det. Det är pinsamt men jag hade faktiskt tänkt att förföra dig den gången. Jag hade planerat det en tid. Du bara utstrålade en oemotståndlig ung, hormonstinn pojke som höll på att bli man. Du visste inte om det heller. Blygheten gjorde dig bara ännu gulligare. I sista stund undrade jag var det var för barnarov jag höll på med och bangade ur. Men jag har ångrat det ibland. Särskilt nu de senare åren när jag börjat ta för mig mer av sex. 


- Du hade mig helt och hållet i det ögonblicket där. Jag totalföll för dig. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Funderade väldigt mycket på det då vad det var som egentligen hände. Det var skönt att höra din version och tänka på hur nära det var. Tänk att möta dig här på tåget så slumpmässigt. Skål för ödet, säger jag och höjer min kaffekopp mot hennes. 


Hon ser fundersam ut. Sedan säger hon: 


- Jag har en jättekonstig fråga, den här gången är det jag som är nervös. Det är svårt att få fram det för jag borde vara för gammal för dig nu men...vad säger du om att vi spolar tillbaka bandet och omformar det som hände? Spelar om scenen så att den blir längre, annorlunda och mer barnförbjuden? Ett rollspel. 


Hon rodnar faktiskt och darrar på rösten när hon säger det. Jag tar hennes hand över bordet, håller den och smeker insidan av handleden. 


- Wow! Jag är hedrad och tycker att det är en lysande idé. Men du får tänka på att det är 15 år sedan jag dejtade någon annan än min fru. Om du vill ta dig an en oerfaren yngre medelålders man så är jag på. Jag tycker du är förbluffande läcker. 


- Jag har väntat 25 år för länge. Jag tar dig som du är. Vad säger du om att du kommer hem till mig om två dagar. 


- Det låter strålande! 


Hon har redan berättat att hon ska på bröllop nästa dag. En väninna till henne. Det är bara några mil mellan oss, sommarstugan och hennes hem. Hon ger mig adressen. Väl framme är jag av tåget först. Jag väntar på henne på perrongen. Vi kramas plötsligt och börjar kyssas på perrongen, ett hastigt underbart hångel innan vi skiljs. 


Jag är exalterad och går på moln. Hämtar ut min hyrbil och åker ut till stugan.

 
Bestämmer mig för att gå all-in i rollspelet. Ägnar mycket tid åt att leta efter tidstypiska kläder. Får leta länge i second hand innan jag är nöjd. Jag är uppspelt och nervös för dejten och rollspelet. Det är svårt att koppla av när jag är så uppvarvad men jag gör vad jag kan. Motion och meditation. 


Dagen för rollspelet och dejten gör jag mig i ordning i god tid. Rakar mig riktigt slät. Knappar in hennes adress i mobilen och den visar fel, som tur är hinner jag ändå för jag är ute i god tid. Siv har bett mig byta om sen. Väl framme går jag med bankande hjärta fram till hennes ytterdörr och ringer på. Hon öppnar snabbt och ger mig en ordentlig kram. Mmm det känns gott. Jag räcker över en flaska gott vin. Hon tycker vi kan börja med kaffe (som om jag behöver varvas upp ännu mer). 


Vi är båda lite härligt nervösa. Två koppar kaffe och två bultande hjärtan sitter vid ett fikabord och väntar högtidligt på sex. Visst, jag är hur nervös som helst men det känns så rätt. Hennes villa är ganska lik mitt barndomshem i planlösningen. Det hus där sockerincidenten utspelade sig första gången. Kanske skulle bli lättare att leva sig in i rollspelet då. Hon tar min hand och säger:

 
- Nu fixar vi till den hår scenen som den borde utspelat sig. Gör dig redo så kommer jag om några minuter. 


Jag kramar hennes hand och ler mot henne. Hon går iväg och jag tar snabbt på mig mina kläder, tajta jeans och holkärmad T-shirt. Verkligen retro. Det dröjer några minuter sedan ringer det på dörren. Jag går och öppnar och...flämtar till. Hon ser ut nästan precis som den gången när hon fyrar av sitt leende. Samma sminkning som på den tiden. Bikini i den stilen man hade då, tror t o m hon lyckats hitta en likadan bikini. En svart bikini fr ca 1980. Flashback. Jag förflyttas 25 år tillbaka i tiden. Åren har varit vänliga mot henne. Hon är anslående läcker. Tunga mogna bröst ser mig i ögonen.

 
- Har du mamma hemma Micke? 


- Nej hon stack precis iväg till jobbet. 


- Då kanske du kan hjälpa mig i stället, höll just på att baka bullar när pärlsockret tog slut. Du tror inte ni kan låna mig lite? säger hon och räcker fram måttet.

 
Jag nuddar hennes fingrar när jag tar emot måttet. Och det är som för 25 år sedan. Jag känner mig oerfaren och tillbaka i mina sena tonår. Känner de tajta jeansen krama om min hårda kuk precis som den gången. Den enda skillnaden är att jag inte försöker dölja det nu. Hela kroppen känns som en känslig ståkuk. 


Jag går före henne mot köket och ber henne följa med in. Vad jag skulle vilja gå bakom henne istället. Jag vet att hon går så graciöst med sträckt rygg och nacke. Jag är lika upphetsad idag som när jag var 17. Går upp på köksbänken och öppnar skåpet. Letar efter pärlsockret som verkar gömt sig. Känner hennes blickar i ryggen. Hör hennes hesa lätt nervösa röst bakom mig: 


- Du har inte skaffat flickvän sen sist Micke? 


- Nej jag har inte det. 


- Jag ser att du tränar. 


- Periodvis. 


- Det är konstigt att du inte har massor av tjejer efter dig. De borde stå i kö. 


Lever mig in så att jag blir generad nu också. Hittar sockret precis som den gången. Går ner från bänken och vänder mig om. Hon står så nära nu också. Hon griper tag i mina armar för att hålla balansen, smeker längs med dem när hon släpper dem. Herregud det är elektriskt! 


- Ger du mig lite socker sötnos? säger hon och håller upp måttet framför magen. Hon står så nära att jag måste hälla precis framför brösten. Hon lutar sig plötsligt närmare så jag häller ner socker mellan hennes bröst.

 
- Oj Micke häller du socker på granntantens bröst. 


- Oh förlåt mig. 


- Det är inte mer än rätt att du hjälper till att plocka upp sockret. 


Jag har inga problem att leva mig in i det nervösa himmelrike detta skulle försatt mig i. Jag fumlar tafatt efter sockerkorn mellan hennes bröst. Tar god tid på mig.

 
- Du kommer inte åt riktigt, var inte blyg, sockret måste ju upp eller hur. 


Jag lyder och gräver innanför hennes bikinibehå. Massiva och ljuvliga rör sig brösten under mina händer. Hon är grumlig på rösten när hon säger. 


- Jag tror inte du fått tag på alla korn. Fortsätt! 


Hon börjar bli kåtglansig i ögonen, det är underbart att se. Jag övergår till mer eller mindre massage och knådande medan jag utropar ibland att jag hittat ytterligare ett sockerkorn. Hon stönar lågt. Hon säger att det är lika bra att jag kollar ordentligt så att det inte är något socker kvar på brösten kvar när hennes man kommer hem. Vänta så ska du få komma åt bättre säger hon och sliter av sig överdelen. Ut studsar hennes ljuvliga bröst. 


- Inspektera noga nu så att du inte missar något socker säger hon. Du kanske t o m ska smaka så du verkligen är säker att det inte är något socker kvar. Jag tror det har skvätt ända upp hit säger hon och pekar på öronen. Du kan börja där. 


Jag nafsar och suger i örsnibbarna, slickar i örat. Hon ryser och stönar. 


- Tror det är lite på halsen också, säger hon och sträcker på nacken.

 
Jag fortsätter längs med halsen, långsamt.

 
- Och brösten måste du inspektera så det inte finns något socker kvar säger hon med ostadig röst. 


Det är ju nya bröst för mig. Jag har inte smekt och slickat bröst på femton år, mitt ex var överkänslig i brösten och ville inte att jag rörde dem så det är med nyväckt iver jag utforskar Sivs bröst med läppar och tunga och med smekande händer. Det är nästan som för första gången. Lukten, mmm, hennes bröst doftar grädde och nybakat bröd. Jag är darrande åtrå och lust, ger mig hän åt henne och stunden. Jag slickar längs med hela brösten in mot centrum, växlar bröst ofta. Cirklar och fladdrar med tungspetsen runt vårtgårdarna och bröstvårtorna, nafsar med bara läpparna. Kvidanden från Siv visar att hon gillar det. Tar hand om ett bröst i taget. Roterar runt bröstvårtan några varv och sedan ner på vårtgården, snurrar runt med tungspetsen, runt vårtan med något hårdare tryck med tungan och tillbaka ner på vårtgården med lite hårdare tryck där också. Hon andas tyngre och jag är hur hård som helst. Jag växlar bröst och upprepar behandlingen. Jag går runt henne och kysser henne i nacken och på axlarna. 


- Det kan ha fastnat lite här också, säger jag medan jag omsorgsfullt kysser och nafsar på nacke och axlar. 
Hon stönar lågt. Sedan vänder hon sig om. 


- Men tänk om du också fick socker på dig, säger hon. Har du något emot att granntanten undersöker dig ordentligt? Vore det skamligt?

 
- Ta för dig. Det vore bara noggrant och seriöst. Man får inte slarva med sådant.

 
Hon sliter av mig t-shirten. Smeker mig över axlar, bröst och armar. Jag gillar hennes blick, att vara föremål för kvinnlig lust. Hon kysser mig lätt och nafsande på hals och axlar. Ber mig vänta med att svara på kyssar och nafsar och slickar på läpparna. Mmm...sensuellt. 


- Nu kan du...


Jag svarar direkt, vi trevar lite sedan tar det eld i kyssandet. Tunghångel. Vi tar tid åt kyssandet tills hon ger sig ut på vandring längs med min överkropp, slickar och kysser. Strax innan bältet stannar hon och tittar upp: 


- Vad tror du, är det överdrivet att inspektera om det finns socker innanför byxorna? Är det osannolikt? 


- Det osannolika inträffar ju ändå ibland. Jag skulle säga att det vore föredömligt av dig.

 
Hon stryker över bulan utanför jeansen och jag stönar. 


- Det kan ha samlats massor av socker just här, vilken utbuktning, det måste vi ju bara ta hand om.

 
Jeansen åker av, vi måste hjälpas åt, de är så tajta. Hon stryker över kalsongerna och det går ilningar genom mig. Hon drar av kalsingarna och fram hoppar min sedan länge försummade kuk. Hon kysser runt den och det är upphetsande i sig. Hon tittar upp och ser bedårande ut:

 
- Inget socker än men vi måste vara noggranna. 


Hon pussar ollonet och slickar prövande.

 
- Jo jag tycker nog att det smakar lite sött. Får nog gå grundligt tillväga här. 


Och det gör hon. Slickar längs med ollonkanten, utmed hela kuken, suger in pungkulorna i munnen, tillbaka upp. Suger på ollonet. Slickar och suger beslutsamt. Jag är elektriskt uppladdad, mätaren står på rött. Det går rysningar och ilningar genom hela kroppen. Precis innan det går slutar hon och tittar upp lite retfullt:

 
- Än får det inte gå för dig. Unga män ska hållas lite på halster. Nu är det nog min tur att fortsätta bli inspekterad säger hon. Du har inte kontrollerat hela mig än och jag är ju mycket mer lättklädd så det kan ha smugit in lite socker. Gör din plikt unge man, säger hon och lägger sig på rygg i en soffa. Hon ler sexigt och inbjudande mot mig. 


- Det är klart jag ställer upp för grannfridens skull, säger jag och drar ner bikinibyxorna. Herregud vilken sexig och lurvig fitta hon har. Tydliga och breda blygdläppar. Mörkbrunt hår. 


Kysser magen och längs med ljumskarna, buffar in nosen i lurvet och drar in doften. Hon luktar skog, godis och kryddskåp i en ljuvlig mix. Bara lägger munnen mot och andas varmt en halv minut innan jag börjar slicka. Jag mumlar lite om hur jag inspekterar och letar efter socker. Allt för rollen. Hon verkar extremt känslig eller bara ovanligt kåt så jag tar tid på mig och utforskar inre och yttre blygdläppar, inuti med tungspetsen. Slickar långsamt tills hon är intensivt njutande. Då ökar jag och fladdrar snabbare precis ovanför clitoris. Hon skakar och stönar och rycker till ibland. När hon stegrar sig och är nära att komma ber hon mig att pausa och ser mig i ögonen med glödande blick: 


- Vill du knulla granntanten nu Micke? 


- Jag har längtat länge efter detta. 


Hon för mig rätt när jag lägger mig tillrätta och glider in i henne som ett tåg in i himmelriket. Hon ser mig i ögonen och ryser till. 


- Gud vad skönt, flämtar hon. 


 Passformen är perfekt och den intensiva njutningen i varje stöt får mig att stöna högt. 


- Jaaaa....knulla granntanten nu, stönar hon. 


Jag är helt och hållet närvarande i varje stöt. Hon är både småtrång och hal. Vi ser varandra i ögonen och det är underbart att se kättjan i blicken. 


Vi är ju båda upptända nog så trots att vi vill dra ut på det går det fort fram till orgasmen. Hon kommer bara lite före mig. Hennes orgasmkramper räcker för att jag också ska komma. Vi skriker båda rakt ut och jag är glad att hon inte bor i lägenhet. När vi hämtat andan rullar jag av henne och vi lägger oss sida mot sida och kysser varandra. Jag smeker henne över hennes fasta skinkor och lår. Över den axel jag kommer åt och ryggen. Hon ler stort. Hon smeker min rygg. Sedan för hon mig milt ner på rygg. Siv ser ner mot kuken och tänker säga något men ändrar sig och säger något annat: 


- Oj, det trodde jag inte. Jag tänkte säga att det nog är dags för en ny inspektion men jag ser att det inte behövs. Unga pojkar är så virila. 


Jo jag blev hård igen av hånglet. Hon känner på kuken att den är hård nog och sedan gränslar hon mig resolut. 


- Nu ska granntanten rida, jag hoppas att det är OK! 


- Jo...aaaargh vad skönt...det kan jag inte ha något emot. 


Känner lika härlig passform men från en annan vinkel. Tycker det är underbart att se hennes lurv sluka min kuk gång på gång. 


Jag ser hennes fylliga bröst guppa över mig. Det är en dröm som slår in. Jag älskar att ha kvinnan ridande på mig, att se kvinnan aktiv och hur hon styr akten efter sin lust. Jag låter händerna göra allt vad de kan för henne bröst.

 
- Jaa, fortsätt så. 


Nu stegras puls och andning i takt med upphettningen lite långsammare. Vi hinner njuta mer. Ännu mer eftersom hon lägger sig still och bara kysser mig ibland. Ömhet och passion i underbar balans. Just nu är vi tillsammans det vi åtrått. Händerna kan inte slita sig så långa stunder från brösten men gör små avstickare till lår och skinkor. Eller axlar och armar. 


Kommer till en platå av njutning där den håller sig ett tag. Vet inte varför sånt händer men det är lika skönt varje gång det gör det. Hon rider mig lugnt och leende, lutar sig bakåt och blundar, sitter rakt upp och glider fram och tillbaka ibland. Lägger sig ner och vi kysser varandra medan hon vrider sig på mig, jag motjuckar medan jag håller henne om höfterna, takten ökar, vi flämtar, stönar och kvider. Hennes kåtljud är musik, jag vill aldrig sluta lyssna på den låten. Vi är varma, lätt svettiga och i synk. Snabbare, samtidigt, vi ökar ytterligare. Ögon mot ögon som speglar hettan. Det går för mig och jag rycker till, skjuter kaskad efter kaskad upp i henne. 
- Ja spruta i mig Micke, fyll mig med din ungsäd. Aaaaaah....


Där går det för henne också. Jag kramar om henne medan hon skakar till. Hon faller över mig och skrattar till lyckligt och lättat. Jag smeker henne över ryggen. Efter några minuter glider hon av, lägger sig på sidan och lägger ena benet över mina ben. Stryker med fingrarna över min mage och bröst. Lutar huvudet i handen och säger: 


- Nu måste vi väl ändå ha gottgjort vad vi försummade för 25 år sedan va. 


- Ja herregud det var magiskt. 


- Tänk om jag hade fått ta din oskuld på den tiden, du var oskuld vid sockerincidenten va?


- Jo visst var jag det. Hm...så tydligt?


- Jo men jag tyckte det var gulligt. Vet du, den enda jag talade om det för, att jag nästan förförde dig var min väninna om du minns henne, den blonda med skoaffären. 


- Visst minns jag henne. Hon var också charmig. 


- Vi pratade t om om att förföra dig tillsammans. 


Oh som om det inte var nog med att Siv nästan förförde mig. Tanken tänder mig. Och nu när jag tänker efter var det ett tillfälle när jag var inne i skoaffären och Siv var det också som de tittade på mig och tisslade lite och det såg verkligen inte ut som att de pratade illa om mig.

 
- Oj där ser man, du går tydligen igång på det.

 
Hon tar tag i min hårda kuk, med frågande blick. 


- Absolut, säger jag med ett varggrin. Men det är du som är min supermilf.

 
- En gång till? 


- Hur skulle jag kunna säga nej. 


Hon vänder sig på alla fyra och vänder upp sin läckra bak mot mig. Jag styr villigt in kuken mellan hennes våta blygdläppar. Åh hennes fitta är så skön! Hon lyckas motjucka på ett sätt jag aldrig varit med om i den här ställningen. Hon kramar lätt om min kuk med sina fittväggar, perfekt motstånd, perfekt vått och halt. Jag håller tag i hennes höfter och stöter i lugn takt tills hon säger: 


- Hårdare Micke, knulla mig hårdare! 


Jag ökar takten så jag hör pungen daska i varje instöt. Siv är högljudd nu. Stönar utdraget och kraftigt. Så jag ger mig också hän, håller inte igen. Brölar ut min kättja. Stöter intensivt. Hon hjälper sig själv med handen tills hon vrålar och rycker fram sin orgasm. Hon krampar så hårt att jag fastnar med kuken, väntar ut tills hon släpper och frågar om jag kan fortsätta. Det går bra. Stöter en halv minut sen kommer jag så det svartnar för ögonen en kort stund. Vi lägger oss bredvid varandra på hennes vardagsrumsmatta. Pustar ut och myser, smeker varandra avslappnat och fullständigt lyckligt utmattade. 


Den sommaren blev en enda gemensam erotisk och romantisk period i våra liv. 

 

 

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

:-) Det gläder mig att höra Huldran! Tack för responsen.

19/8, 2017 kl. 19:47

#3

Huldran

Bra, TTP. Den här novellen skall Du behålla. Jag tillhör den sorten, som skulle kunna be om att få låna lite socker. Ha ha!

Blåögd har redan sagt det. Sexigt, lockande och en skojig vinkling med det nostalgiska spelet! Här är det några som vågar, trots att deras kroppar säkert inte ser ut som i tjugoårsåldern! (Jag tänker på kvinnan framförallt). // Huldran.

18/8, 2017 kl. 12:41

#2

TheTenderPoet

Varmt tack Blåögd! Det var kul att höra.

25/7, 2017 kl. 14:23

#1

blåögd

Sexig, underbart lockande och rolig vinkling med 'spelet'.

25/7, 2017 kl. 13:28