Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/9, 2017 kl. 19:40, av TheTenderPoet

Min unga hyresvärdinna hade erotikparty

Hade hyrt ett tillfälligt rum i Sth när jag fick jobb där. Hyresvärdinnan hade ordnat erotikparty med sina väninnor. En av dem avslöjar för mig att de andra slagit vad om mig. Om hur pryd jag var. Och om de kunde förföra mig.


För några år sedan fick jag ett jobberbjudande i Sth. Hann inte fixa egen lägenhet med så kort varsel så jag hyrde ett rum hos en ung kvinna som fått ärva en fyra. Pernilla hette hon, 25 år gammal, kallade sig Nilla. Jag var dubbelt så gammal som hon. När jag svarade på hennes annons fick hon veta hur gammal jag var, men hon sa att hon inte hade några problem att "hyra ut till en gubbe :-)". Hm. Men när jag väl dök upp för att kolla på rummet trodde hon att det var någon annan som också skulle kika på rummet men var betydligt yngre. När jag presenterade mig sa hon: 

- Men du är ju ingen gubbe. 

- Tja, det beror på hur man räknar sa jag. Jag har ju åldern inne. 

- Jag hade gissat på typ 37 sa hon. 

Jag tog rummet. Det var helt OK. Och Nilla verkade funka som hyresvärdinna. 

Vi kom snabbt in i en skämtsam jargong, hon skojade mkt om min ålder och jag om hennes ungdom. Hon var egentligen en toppingla men åldersskillnaden gjorde att jag inte hade en tanke på henne på det sättet. Det fick bara inte hända att jag började känna för någon som var hälften så gammal som jag. 

Det finns inte så mycket tid att leta efter lägenhet, nya jobbet slukar mycket energi. Så jag blir kvar i Nillas lägenhet. Hon lagar nästan ingen mat så jag har fri tillgång till hennes kök. Jag lagar mycket mat och ibland bjuder jag Nilla om hon är hemma, hon älskar min mat. 

När jag bott där 8-9 månader säger hon till i början av veckan att hon ska ha ett party i lägenheten på fredag. Hon vill förvarna för det är ett homeparty med sexleksaker. Ett tjejgäng i hennes ålder. Hon undrar om det stör mig - och det gör det egentligen - men när hon säger att gubbar i min ålder är väl inte så frigjorda som hennes generation, då känner jag mig provocerad att inte vara pryd. Fan flyger i mig och jag säger att det beror på hur högljudda de är när de druckit bag-in-box en hel kväll och börjar prova dildos allihopa. Jag ser helt allvarlig ut när jag säger det. Hon börjar protestera tills jag gapflabbar. Hon blir lite småsur att hon går på det. 

Men det slutar med att jag säger att jag är helt bekväm med att de är där och har home-partyt. Vilket inte är alldeles sant men herregud det är ju hennes hem. Jag vill inte bråka om det. 

På fredagen när hennes gäster kommer står jag i köket och gör ett storkok kycklinggryta med lite indisk touch som jag tänkt ha till lunchlådor. 

Nilla tar med alla ut i köket och presenterar mig för dem. Det är Fiona som bryter lite på engelska, hon är här för att plugga. Lite Uma Thurman över hennes mun. Lång, slank och allvarlig. Ger lite äldre intryck än de andra. Väldigt bra på svenska, borde bott här länge. 

Nästa jag hälsar på är Millan, en knubbig mörk tjej med jättehylla, smilgropar och långt lockigt hår. Glad och trevlig. 

Sen är det Madde som hälsar, hon ser mig i ögonen och ser ut som att hon upptäckt något och ser mig ännu djupare i ögonen. Halvlångt rakt hår med slingor, ett makalöst charmigt leende, asymmetriskt ansikte med ojämna tänder och lite snett leende, men allt bidrar till att göra henne snyggare. Jag är så betagen av suget i hennes blick att jag inte märker resten av kroppen. Det känns som att vi connectar omedelbart och vi har knappt pratat än.  

Sen är det Lena, en blond ovh yppig kvinna. Mkt kvinnlig. 

Och den sista jag hälsar på är Linn. En smärt, brunhårig, kortklippt kvinna. Piggögd och energisk. 

De är betagna av matdoften. Jag frågar vad de tänkt att äta. De hade bara tänkt beställa hem take-away libanesiskt. Jag föreslår att de äter det jag håller på att laga vilket alla tycker är en toppenidé för den som skulle hålla i presentationen hade blivit försenad. Så vi äter och dricker lite. De berömmer min mat vilket gläder mig. Det blir snabbt avslappnat och roligt. Mycket diskussioner om vilken generation som är mest frigjord när det gäller sex, de skojtrackar mig för att jag är gubbe och jag ger tillbaka i min tur, kul smågnabbande. Den försenade demonstratisen kommer precis lagom tills när alla ätit klart. De försvinner ut i vardagsrummet och jag gör ett nytt storkok istället. Några av tjejerna undrar varför Nilla behöver dildo när hon redan har en man i huset. Nilla hyschar åt dem rädd att jag hört vilket jag ju faktiskt gjorde. 

Jag gör mitt nya storkok klart. Sätter mig och läser i köket med ett glas vin. Gör mig ärenden in i vardagsrummet under sexpartyt bara för att retas lite, genera dem med att jag ser deras sexparty. Det har sin begränsade charm, ser på blickarna att de vill vara ifred. Skärper mig och fortsätter läsa i köket. Jag hör deras uppspelta och samtidigt generade kommentarer och skratt. Ju mer tiden går och vinet rinner ner desto mer avslappnade och bekväma blir de. Hör hur demonstratisen tackar för sig medan jag packar in det avsvalnade storkoket i lunchlådor. 

Madde kommer snabbt ut i köket, det ser nästan ut som att hon skyndar för att få vara ifred lite och umgås med mig. Först bara ler hon mot mig flera sekunder. Sen pratar vi och hade någon sett oss skulle de nog sagt att det var uppenbart att vi var intresserade av varandra. Gester, kroppsspråk, leenden, uppsluppna blygheten...allt. 

Vi hör de andra vara på väg mot köket fnissiga och uppspelta. Madde och jag ser besvikna ut. Nilla ser det och frågar: 

- Jaha, avbröt vi något? 

Ingen av oss vågar säga något. Millan säger: 

- Men gud vad ni är söta när ni är generade. 

 Jag bryter vart samtalet är på väg och frågar dem: 

- Blev det något beställt eller? 

- Oh ja, halva katalogen i stort sett, säger Nilla. 

- Det gläder mig, säger jag, jag tänker mig den samlade tillfredsställelsen som den beställningen ger upphov till. 

- Utslag på Richterskalan faktiskt säger Linn. 

- Hade hon med sig något ni kunde köpa direkt eller får ni vänta på allt? 

- Vi fick ett litet smakprov, såna här man fäster på ett finger och vibrerar med, säger Lena. 

- Fast Lena är inte helt sanningsenlig. Hon var snabb att norpa åt sig dildosarna som fanns tillgängliga, säger Linn. 

- Men vi kom ju fram till att jag var den som hade gått utan sex längst så att det bara var rättvist, säger Lena. 

De andra mumlar lite. 

Jag går på toan och när jag kommer ut står Madde och väntar på mig. Det är bara en liten hall där man knappt kan mötas. Tror hon ska in på toan efter mig. Försöker lämna plats så hon kommer förbi men hon tar tag i mig och håller mig kvar

- Får jag prata lite med dig? säger hon. 

- Javisst säger jag. 

- Jag ville passa på att prata med dig medan de andra inte hör, jag gillar inte riktigt vad de har planerat. Känns inte bra att svika dem heller genom att berätta det här. 

Det känns spännande och lite nervöst att stå så här. Undrar vad hon vill säga. 

- Tycker inte om vad de tänker göra med dig, eller egentligen sättet de tänker göra det på. De har slagit vad om de kan förföra dig. Någon har sagt att hon är övertygad om att du är frikyrklig och pryd. En annan att du nog är en spelartyp som ser igenom det hela och låtsas spela med för att se hur långt ni tänker gå men kommer avbryta när det blir skarpt läge. Någon tror att du går all in. osv. Jag och Nilla försökte avstyra det hela men blev nedröstade och vi har en överrenskommelse i gruppen om att det som majoriteten bestämmer...så gör vi. 

- Tack att du talar om det här och förvarnar mig. Hade det varit ett grabbgäng som betett sig så här och jag varit med hade jag gjort som du. 

- Inte för att jag har något emot att du och tjejerna har sex men jag kände något mellan oss. Nån aning om en början. Så varför vara blyg? Vill du dejta mig? Oavsett hur det går här. 

- Wow! Hemskt gärna. Jo jag kände samma sak. Men jag är ju så mkt äldre än dig, hur...

- Tyst nu. Ålder är bara en siffra. 

Hon kysser mig och jag svarar och det är mjukt, trevande och sensuellt. Vi lutar pannorna mot varandra. Hon säger:

- Det blir för komplicerat detta med att de försöker slå vad om dig. Jag drar nu. Ha kul med dem och ta för dig. Så ställer du och jag oss över detta som en parantes. Eller? 

- Om du säger det och det funkar för dig. Känns lite konstigt för mig med. 

- Men de är lite vilda mina väninnor så passa på. Hur många gånger i livet får man en sån chans. 

- Kanske det. Men det är dig jag vill lära känna. 

- Det hinner vi. 

Vi kramar om varandra länge och det känns underbart. Känner lukten från hennes hud. Vi byter mobilnummer sedan går hon ut i köket och säger adjö till de andra. Skyller på ett telefonsamtal från en kompis i kris. 

Det känns väldigt konstigt att ha romantiska känslor för en kvinna samtidigt som jag anar vart kvällen skulle kunna vara på väg. Jag har varit dålig hela livet på att ta möjligheterna när de kommer. Det kanske är dags att ta för sig. Tycker tjejerna får skylla sig själva efter det de har planerat och eftersom Madde tyckte det var OK så är det väl lika bra att gå all in. Jag har aldrig haft sex med flera kvinnor samtidigt - om det nu blir så - men det har alltid varit en av mina favoritfantasier. Det är inte alls säkert att de vill gå så långt. Eventuellt vill de bara retas lite. 

Tvekar ett tag, tar några djupa andetag innan jag går in i köket igen. Som om ingenting hade hänt. Men allt hade hänt och var på väg att hända. Kanske. Jag skulle aldrig nånsin planera in en sån krock mellan ömhet, känslor och hjärta på ena sidan och lust, erotik, sex på den andra. Hjärta versus kuk. Men livet planeras inte, det händer. Man tar emot eller avstår. Så jag går in i köket med svällande hjärta som öppnat sig för Madde och redan halvhård kuk som redan började förbereda sig. Jag är glad att jag duschade precis innan de kom. Ren och redo. 

När jag kommer ut i köket skojar de med mig om att jag skrämt iväg Madde. 

- Ja jag är ledsen men jag kan ha den effekten på kvinnor säger jag och ler som att jag inte riktigt menar det. 

- Skrämmer vi dig då? Undrar Lena. 5 unga kvinnor uppkåtade av vin och erotikparty. 

- Nja just åldersskillnaden och vetskapen att ni nog är ganska pryda gör ju att jag vet att inget kommer hända.
 
- Pryd?! säger Fiona upprört och sätter händerna i sidorna. 

- Jag undrar vem som är pryd säger Millan och ser mig intensivt i ögonen. Hittills har vi ju inte sett särskilt mycket erotisk aktivitet från din sida. 

- Nej det skulle kännas gubbsjukt om jag tog initiativet. Det KAN jag inte i såna här lägen. Och jag har inte sett särskilt mycket erotisk aktivitet överhuvudtaget här ikväll. 

- Kanske mer fördomsfull och inskränkt än pryd? säger Fiona. Vad är ålder egentligen? Ingen av oss tänker gifta oss med dig. Men OM, bara om, någon skulle bli lite sugen, säger du verkligen nej då?  

- Skulle det verkligen hända - vilket jag inte tror - får vi ta det då. Vad tror ni? Tror ni att jag vill? 

Nu blev det högljutt. Många åsikter samtidigt. Jag utskiljer "det vågar du aldrig", "klart du gör, du är man, du har kuk", "nej jag tror han är religiös", "börjar han inte se lite kåt ut". 

- Vi får väl testa och se, säger Millan. Hon ber Nilla sätta på musik och börjar dansa utmanande framför mig. Hon rullar sensuellt på höfterna och luftjuckar framför mig. 

- Såja, nu är det åtminstone någon som släpper på prydheten säger Linn. Då ska väl inte jag vara sämre. Hon knäpper upp behån utan att ta av sig klänningen och börjar smeka sina bröst utanpå kläderna. 

Jag spelar återhållsam men inom mig brinner det. Tänker att jag kan dra ut på det. Låta dem få jobba lite. Nilla tittar ursäktande på mig. Jag mimar "ingen fara". 

Lena och Fiona börjar hångla framför mig. 

- Går du igång på tjejsex? frågar Lena. 

- Ni får väl ta reda på det säger jag. 

De fortsätter hångla och nog är det sexigt som tusan. Jag är rejält hård men har en lång skjorta som hänger utanpå jeansen, döljer nog mitt erigerade tillstånd. 

Linns bröstvårtor syns tydligt genom klänningen, hon nyper den ena medan hon masserar sitt andra bröst. Sexigt som fan. 

Linn står med armarna i kors lutad mot diskbänken. Hon ser besvärad ut. 

Millan dansar närmare och säger: 

- Nu är det upp till bevis om vi ska kunna tro på att du är lika frigjord som vi i den yngre generationen. 

Inser att hon har rätt och att det nog är dags att bli aktiv. Jag går fram till Linn och kysser henne, hon ser förvånad ut men svarar efter ett tag med både läppar och tunga. Det hörs ett jubel från tjejerna. "No more pryd" hör jag någon ropa. Jag går bakom Linn och sticker ena handen innanför blusen, hon är ganska nätt så jag når båda bröstvårtorna med ena handen om jag sträcker ut fingrarna ordentligt. Jag masserar med den handen medan jag smeker henne över magen och höfterna med den andra. Jag kysser henne i nacken. Hon stönar. 

Millan kommer och avbryter, tar mig i handen och visar mig bort till Lena. 

- Tycker du inte att Lena ser lite varm ut. Hon har för mycket kläder på sig. Kom så hjälper vi henne. 

Lena sträcker villigt upp armarna när Millan tar av henne blusen. Hon har en snygg röd behå som får jobba för att hålla inne de rejäla brösten. Jag lossar behån och befriar hennes bröst. De är ljuvliga men Millan har fler order. När Lena fått av sig alla kläder lutar hon sig bakåt och ler mot mig. Nog är hon äkta blondin alltid. En blond tofs framför grottan. Millan säger: 

- Vilken dildo tycker du passar bäst till Lenas fitta? Hon visar tre olika sorter. 

- Tycker nog den här ser ut som att den skulle kunna funka säger jag och tar upp en naturfärgad dildo och räcker över den till Lena som skakar på huvudet och säger: 

- Jag tycker du kan behålla den och hjälpa mig lite. 

Nu står alla tjejerna där och hetsar. Jag tvekar lite för syns skull. 

- Kom igen nu! Knulla Lena med dildon, säger Fiona. 

Lena särar ännu mer på benen och ler mot mig: 

- Ja gör det, jag vill det, säger hon hest. 

Jag smeker henne först lite med handen och fingrarna. Drar över den sexigt välvda fittan. Känner den blöta skåran och drar med två fingrar över den. Hon är redo. Så upphetsande att se hur blygdläpparna särar på sig och hur rosetten släpper in dildon när jag långsamt för in den. Hon skälver och suckar. Hon roterar långsamt med underlivet medan jag för in löskuken. Jag knullar henne med följsamma tag. Sedan trycker Millan ner mitt ansikte mot Lenas buske. Jag ser frågande upp på Lena. 

- Jodå, bara du inte slutar med dildon under tiden. 

Jag stöter dildon in i henne medan jag slickar henne. Inte helt lätt rent praktiskt men hennes uppenbara njutning är belöning. Hon luktar kåda och barrskog. Jag hittar den vibrerande funktionen på dildon och sätter igång den. Smeker hennes breda kvinnliga höfter. Den dubbla behandlingen ger snabb effekt. Plötsligt hårdnar hennes Clitta mellan mina läppar och så kommer hon plötsligt och sprutar rakt i ansiktet på mig. Oj en squirter! 

Tjejerna jublar och applåderar. 

- Ok. Nu var den värsta isen bruten, säger Linn men jag tycker du är chockerande påklädd. 

Hon börjar slita i mina kläder. De andra tjejerna hjälper till, de river och sliter ivrigt av mig kläderna och det är underbart att se deras iver. Tänk vad lite vin och ett sexparty kan åstadkomma. Jag inbillar mig inget. De var lätt berusade och kåta efter sexpartyt i en relativt trygg miljö. De var fem mot en så det var inte de som behövde vara rädda. Jag råkade finnas tillgänglig. Det skulle inte hindra mig från att njuta av detta once-in-a-life-time-event. Jag drar djupt efter andan och tar in stunden. Känner mig hypersensitiv. När de drar av mig kalsongerna hoppar min hårde fram ivrig att få vara med. 

Ett jubel från tjejerna. 

Trots min ålder skäms inte min kropp för sig. Hyfsat vältränad. Själv tycker jag att jag är för senig och har för kraftiga ådror på armar, händer och fötter. Det här är första gången det händer något med så här pass mycket yngre tjejer för min del. Har alltid gillat mogna kvinnor. Men det här kunde vara kul som omväxling. Tjejerna är ju läckra och situationen grymt upphetsande.  

- Ett steg till mot frigjordhet, säger Lena. 

Hon och Fiona går ner på mig. De suger, och slickar, ollon, kuk och pung som om deras liv hängde på det. Linn och Millan har också klätt av sig nu. De gnider sig mot mig, kysser och smeker och det är helt ljuvligt. Millan är yppig och skön. Linn är nätt och sexig. Kvinnors kroppar, de är så olika men jag tar emot dem alla. Linn lutar sig så jag kommer åt att slicka hennes små men fasta bröst. Hon har ovanligt smala men långa bröstvårtor. Jag tar in dem i munnen och leker ömsint och bestämt med dem. Och samtidigt denna sköna behandling av min kuk. Jag klappar och smeker Fiona och Lena där jag kommer åt, på huvudet och övre delen av ansiktet. Vinkeln up pifrån när jag ser deras huvuden turas om att omsluta min kuk. När jag börjar stöna och darra till drar sig Fiona ur. Jag rycker okontrollerat och skriker medan hon riktar kuken mot sitt ansikte när jag sprutar, hon målar sitt ansikte vitt med min sperma. Hon slickar i sig det hon kommer åt. 

- Det var bara början säger Millan. Hon kysser snabbt upp min stolte igen. Hon gnider sina bröst mot kuken. Nu får du bevisa hur frigjord du är, säger hon. Det gills inte förrän du har knullat på riktigt.

 Hon vänder sig om och vänder upp baken, tar stöd mot diskbänken med armarna. Mmm, svart fittpäls på ett par tydliga fittläppar som väntar på att något hårt ska passera in. Jag ställer mig precis bakom. 

- Ja ta henne bakifrån nu. Knulla Millan, skanderar de andra. Stöt kuken i henne. 

Jag ställer mig bakom henne och tar tag i brösten samtidigt som jag drar med kuken utanför hennes fitta. Pälsen är mjuk och våt av hennes safter. Hon gnider sig mot mitt spett. 

- Vad väntar du på?! Kom igen, uppmanar tjejerna. 

Nej precis, vad väntar jag på? Jag glider in i henne och hon rister till och stönar. Hennes fitta är varm, våt och hal. Jag stöter långsamt och rytmiskt. Hennes fitta omsluter min kuk som en trång handske på en hand. Hade aldrig trott att jag skulle tycka det var upphetsande med att andra kvinnor ser och hejar på. Jag upptäcker att det förhöjer upplevelsen. Två av dem, Fiona och Linn har tagit av sig allt utom trosorna och använder sina nya små stimulatorer innanför trosorna. Deras kåtstön och flämtanden ackompanjerar Millans och mitt knulldunkande. 

Nilla står lutad mot köksbordet med armarna i kors och ser misstroget på, som att hon inte tror sina ögon, vad som händer i hennes kök. Hon är fullt påklädd men högröd i ansiktet. Om det är ilska eller genans är svårt att säga. Det kan ju vara lite upphetsning också. 

Millan börjar stöna högre och tätare. Hon motjuckar allt intensivare. De andra hetsar med kåta hejarop. Millan kommer med ett utdraget och darrigt gny. Hon krampar hårt om min kuk innan jag är riktigt nära. När orgasmkramperna släppt hinner jag knappt dra mig ur förrän Linn tar mig i handen och drar med mig till en av köksstolarna. 

Hon föser mig milt ner. Hon sätter sig i mitt knä och börjar kyssa mig på halsen och bröstet. Det går ilningar av vällust genom huden och hela min kropp. 

Nilla kommer fram och frågar: 

- Om du orkar efter, får jag också låna dig en stund? 

- Självklart, du är ju grymt sexig och förresten... värden borde väl ha första tjing egentligen. Kul om du vill vara med. Jag har väntat på det, säger jag. 

- Du kan väl hoppa in redan nu, säger Linn. Vi kan väl dela. 

- OK, värden måste också bevisa att hon inte är pryd, säger Nilla och börjar klä av sig. 

Jag tittar fascinerat på medan Nillas kropp kommer fram. Hon klär av sig långsamt och sensuellt medan Linn fortsätter kyssandet nu ner mot min mage. Nilla har en sexig kropp, fasta, unga bröst, tajt rumpa och vältränade höfter. välklippt buske med halvt utvuxet hår. 

Nilla går fram och kysser mig, mmm eld i de läpparna. Linn leker med tungan över mitt ollon under tiden. Jag är stenhård. Linn känner det och kan inte vänta. Hon sätter sig i mitt knä och sjunker leende ner över min påle. Hon flämtar till och börjar rida. Nilla och jag tar hand om varsitt av Linns små, hårda bröst med sina långa bröstvårtor. Jag smeker bröstet med omväxlande lätta och mer bestämda tag innan jag slickar det. Leker länge med tungan runt bröstvårtan, suger och nafsar i den. Vi kysser varandra alla tre. Turas om. 

Hör höga kåtljud från de andra. Fiona och Lena ligger i en 69:a och slickar varandra med smaskande ljud medan Millan smeker sig själv och masserar ena bröstet med den andra handen. Millan ser på oss andra med glansig blick. 

Linn försöker balansera ritten med bröstbehandlingen så hon glider mest fram och tillbaka på mig. Väldigt skönt. Jag är så koncentrerad på tjejerna så jag håller längre. Linn ber oss släppa brösten så hon kan rida mig, vilket hon gör med en feber jag aldrig upplevt innan. Hon är ett riktigt vilddjur vilket de andra märker och kommenterar. Hon bara ler. Nilla tar min hand och för din till sin fitta. Jag känner över den korta stubben och smeker med stora rörelser innan jag känner på skåran som är rejält våt och redo. Hon darrar till när jag börjar smeka henne på riktigt. Jag har ett stadigt tag om Linns skinkor, hon rider i ett vansinnigt tempo nu. Hon har en utdragen stegring fram till en explosiv orgasm, hon skakar till och faller med armarna om mig. Hon är varm och utmattad, andfådd och flämtande. 

Nilla ställer sig upp på stolen över mig och jag börjar slicka, blygdläpparna är utflikade i mitten, som en ros. Snart börjar Linn också slicka. Ibland kolliderar våra tungor. Det är en härlig mix av läppar, tungor och blygdläppar. Nilla luktar nygräddad fruktkaka och vi äter.

Millan är på väg att komma, hon fladdrar intensivt med handen och flämtar med tätare och tätare takt. 

Fiona och Lena är också på väg låter det som. Herregud vilken underbar kör av kåta röster. 

Linn har tagit hand om Nillas clitta medan jag slickar runt anus och har ett finger inne. Nilla rister till och benen skakar medan hon får en riktigt kraftfull sprutorgasm, hon sköljer stråle efter stråle på Linn och det rinner ner på mig. Samtidigt går det för Fiona och Lena kommer strax efter. Nilla, Linn och jag sjunker ner i en hög på golvet, med armarna om varandra. Lena kommer fram och undrar om jag är ledig. 

- Ta för dig säger jag glatt. 

Alla tjejerna hjälps åt att binda mina händer vid köksbordet. Lena lägger en stolsdyna under huvudet på mig innan hon grenslar mig. Härligt att se min kuk klyva hennes blonda buske. Förrut var det dildon nu är det äntligen jag. Skönt på något sätt att vara bunden och maktlös. Tjejerna hejar på Lena, Fiona smeker hennes bröst bakifrån. Jag är på väg att komma och säger det. Lena säger att hon är skyddad. Det behövs inte lång tid förrän jag sprutar och det nästan svartnar för ögonen. Lena fortsätter rida efter ett kort tag. Hon behöver bara en minut så har hon en mindre jordbävningsorgasm. Hon krampar runt kuken så jag nästan blir rädd. 

Vi är helt överens om att ingen av oss lider av någon större prydhet  Vi fikar och eftersnackar nakna och med armarna om varandra. 

 

 

 

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TheTenderPoet

Tack för responsen DaoDao!

27/10, 2023 kl. 09:51

#2

DaoDao

Härligt beskriven "reverse gangbang". Sådant är svårt att skriva så det blir trovärdigt och upphetsande - och du gjorde det väldigt bra!

Mer sånt! :)

26/10, 2023 kl. 22:03

#1

erosvän

Där skulle man varit med.

15/8, 2018 kl. 07:42