Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2017 kl. 16:42, av sabadongelov

Bubbelpoolen

Två tonårstjejer, två medelålders pappor, en bubbelpool. OBS: Våldet är inte i sexet.

~Lily ser försiktigt åt Astrids håll och beundrar lite lätt avundsjukt den mörkhyade skönheten. De breda höfterna och fylliga rumpan, den smala midjan och den generöst tilltagna bysten, allt tätt paketerat i en ganska liten vit bikini, som smiter åt på de rätta ställena och utgör en fin kontrast till den mörka huden. Inte undra på att männen på festen har haft svårt att slita blicken! De går i samma klass, men är inte nära vänner. Astrid tillhör de coola tjejerna medan Lily är en av popsnörena. Men nu när de sitter så här i bubbelpoolen med Charles och Sebastian, pappor till två andra tjejer i klassen, så känns det ändå tryggt att hon är med. Tryggt och lite extra pirrigt.

För de är inte särskilt nyktra och Charles och Sebastian har varsin grogg i handen samt någonting hungrigt i blicken. Hon ser hur båda tittar på henne, även om Charles just nu är mer fokuserad på Astrid. Männens blickar får hennes kinder att bränna och hennes blod att rusa nedåt i hennes kropp, mot underlivet som känns tungt och känsligt. Det är upphetsande, men också skrämmande. Lily är oskuld och planerar att spara sig till den dagen hon träffar den rätte. Och vare sig Charles eller Sebastian vore den rätte! De är gifta båda två och Charles är dessutom pappa till Emma, en av Lilys bästa kompisar. I början kändes det konstigt att sitta i bubbelpoolen med honom. Hon har visserligen alltid tyckt att Charles är både snygg och charmig, på ett sådant där moget och belevat sätt som en del äldre män kan vara. Och hon tror sig veta att även Charles haft ett gott öga till henne. Han har till och med sagt till henne att hon är smart och mogen för sin ålder, och inte som de andra flickorna. Men deras sociala relation och sammanhang var som en barriär mot risken att attraktionen skulle utvecklas till någonting mer. Det fick Lily att känna sig trygg och modig, ibland till och med retsam. Här i poolen, med alkohol i blodet och med knappt några kläder på sig, känns det inte alls lika självklart att ingenting mer skulle kunna hända.

Som tur var hamnade Astrid och Charles ganska snart bredvid varandra, vilket gjorde att Lily kunde slappna av något, samtidigt som hon kände ett lätt stygn av svartsjuka. Men svartsjukan smälte snabbt bort när Sebastian flyttade sig närmare Lily och la hela sin intensiva fokus på henne.

Plötsligt avbryts hon i sitt grubbleri av att en stor hand placerar sig på hennes lår, under den bubblande vattenytan. Sebastian lutar sig närmare och ler menande.

- Tänk att Sara hade en så söt och mogen klasskamrat! Hade jag vetat det hade jag gått på fler klassträffar, så att vi hade kunnat prata mer!

Han smeker lite med tummen över hennes lår och det bultar till i underlivet på henne. Hon ler, men ryggar för säkerhets skull tillbaka något.

- Hade jag vetat att Sara hade en så snygg och ungdomlig pappa hade jag hälsat på Sara mer...

Sebastians hand flyttar sig nästan omärkbart längre upp längs hennes lår och han följer med i hennes rörelse, så att avståndet mellan dem förblir konstant.

- Vilken tur att vi i alla fall träffades nu!

Lilys och Sebastians vänslande avbryts av ett stön följt av ett vått läte. Lily sneglar åt Charles och Astrids håll och ser att Astrid nu sitter i Charles knä. De kysser varandra djupt och hungrigt, med munnarna öppna mot varandra och Charles tunga djupt begraven i Astrids mun. Det ser både djuriskt primalt och vackert sensuellt ut på en och samma gång. Astrids mörka, lena, mjuka och smidigt blanka kropp mot Charles mycket större, muskulösare, håriga och ljusare kropp. Hans grova händer som ömsom smeker, ömsom knådar Astrids rygg och skinkor. Lily känner hur hon blir ännu våtare, samtidigt som hennes oro tilltar över den eskalerande situationen. Men kyssas är väl iofs inte så farligt? Bredvid henne grymtar Sebastian till när även han ser vad som händer på andra sidan bubbelpoolen. Lily kan inte avgöra om grymtningen är av upphetsning eller irritation. Eller kanske både och.

Vad det än är känner hon snart Sebastians tjocka tumme mot sin haka. Han utövar ett lätt tryck mot hennes huvud för att få henne att åter vända sin uppmärksamhet mot honom. Hans andra hand flyttar sig något längre upp längs hennes lår och han böjer sig framåt mot henne igen. Hans varma andedräkt ångar mot hennes kind i den lätt kyliga sommarnatten.

- Vill du ha någonting mer att dricka? En cider kanske?

- Nej tack Sebastian. Det behövs inte.

Lily ler. Hon är redan mer än salongsberusad. Visserligen har hon varit fullare än så här förut, men det känns som att det vore en dålig idé att dricka mer. Hennes mer förnuftiga jag skriker åt henne att hon inte kan lita på Sebastian, hur het han än må vara.

- Självklart. Självklart. Jag bara tänkte att du kanske ville väta läpparna med någonting.

Han ser henne rakt i ögonen, utan att vika en tum. Hans hand på hennes lår smeker sig uppåt, tills hans fingrar nuddar det tunna tyget i hennes bikiniunderdel, där det spänner över hennes vulva. Lily flämtar till och ryggar på nytt bakåt.

- Sebastian!

Han bara ler och böjer sig fram så att hans ansikte kommer så nära hennes att hans skäggstubb nästan raspar mot hennes kind och haka. Samtidigt tar han tag i hennes högerhand med sin andra hand och för den mot sin breda bringa, så att hennes fingrar trasslar in sig i det våta håret på hans bröst.

- Ja, Lily?

Hon använder sin hand på hans bröst för att trycka bort honom, men han är som granit mot hennes slanka fingrar.

- V-vad gör du? Jag är inte en sådan...

Han sluter det sista avståndet mellan deras läppar, kysser henne fjäderlätt och låter sin tungspets snudda vid hennes underläpp.

- Jag vet att du inte är det. Det gör dig bara ännu finare...

Och så kysser han henne igen. Känslan är mer berusande än all alkohol hon druckit under kvällen och hon ville bara smälta ner i en pöl. Hon kan inte förmå sig att göra annat än att tafat möta hans erfarna och självsäkra läppar när de tar för sig av henne. Handen vid hennes underliv tar sig större friheter och han börjar smeka med sitt grova pekfinger över bikintrosan, precis ovanför punkten där hennes skåra löper mellan de släta, hårlösa och vid det här laget svullna blygdläpparna. Med den andra handen flyttar han hennes högerhand längre och längre ned, förbi hans bröstkorg och mage ned till hans badbyxor. Väl där sluter han hennes hand så gott det går runt någonting stort, hårt och varmt under badbyxetyget. Lily flämtar chockat till igen och hon drar sig undan från hans kyss.

- Nej Sebastian!

Sebastian ska precis till att säga någonting då de avbryts av röster från andra sidan poolen.

- Vänta Charles, vänta! Jag har aldrig gjort det förut... och du har ingen kondom, du skulle kunna göra mig på med barn!

Astrid sitter fortfarande i Charles knä, men hon sitter liksom högre upp och Charles har båda sina händer nere vid hennes rumpa, den ena med ett stadigt tag om hennes ena höft, precis ovanför vattenytan och den andra längre ned, under bubblorna. Bredvid dem flyter deras badkläder på det virvlande vattnet. Charles har ansiktet tryckt mot Astrids nacke och mumlar i hennes öra.

- Jag lovar att vara försiktig och dra mig ur innan jag sprutar... Du är så vacker Astrid, jag bara måste ha dig!

Lily kan se hur Charles manövrerar sin arm under vattnet och plötsligt börjar han pressa nedåt med handen på Astrids höft. Med en utdragen och njutningsfull grymtning från Charles och en gnyende snyftning från Astrid halkar hon nedåt i några centimeter i hans knä. Bredvid Lily frustar Sebastian och knyter näven som nyss höll hennes hand runt hans badbyxebeklädda kuk. Hans ögon lågar av ilska och Lily kan se att han är på väg att resa på sig. Känslorna och tankarna virvlar i hennes huvud, och innan hon vet vad hon gör har hon slutit handen runt hans skaft på nytt och försöker tafatt smeka upp och ner. Hon ler försiktigt mot honom.

- Bry dig inte om dem, Astrid är en stark tjej, hon kan ta vara på sig själv.

Lily vet inte riktigt om hon tror på sina egna ord, men hon kan se på Sebastian att han är på väg att göra något dumt, som att slå Charles. Och rädslan för att se de två papporna slåss får henne att agera innan hon hinner tänka. Rädslan... och besvikelsen över att deras förbjudna stund kanske skulle vara över samt svartsjukan över att Sebastian och Charles skulle slåss om Astrid. De senare två känslorna trycker hon dock djupt ned i bröstet.
Sebastian knyter näven en sista gång, drar ett djupt andetag och vänder sig mot Lily på nytt. Hans blick liksom klär av henne naken inpå själen och någoning farligt glimmar i hans ögon. I hennes hand kan hon känna hur hans kuk bultar genom det våta tyget. Innan hon säga något mer dyker han på henne på nytt och kysser henne. Djupare den här gången. Hans stora tunga invaderar hennes mun, följer hennes tänder och slingrar sig runt hennes tunga. På nytt känns det som att det går alldeles för snabbt, så att det suger till av svindel i maggropen på henne och hon försöker putta honom ifrån sig. Men han har henne som i ett järngrepp och hans händer är överallt på hennes kropp, smeker och känner. På andra sidan poolen fortsätter Charles att bit för bit trycka ner Astrid i sitt knä under njutningsfulla grymtningar från honom och små tjut, snyftningar och gnyenden från henne. Men även om Lily är både nyfiken och lite upphetsad över det som händer där, drunknar det i det som Sebastian gör med henne.

Lilys kropp står i brand. Upphetsning och rädsla tävlar om vilken känsla som ska ta överhanden när Sebastian tar sig allt större friheter. Hon vet knappt hur det gick till, men han har redan fått av henne bikiniöverdelen och knådar ett fast bröst i sin stora hand samtidigt som han trycker sig allt närmare. Den andra handen arbetar otåligt med knutarna som håller fast hennes bikiniunderdel. Han avbryter kyssen kort och ser djupt i ögonen på henne.

- Du är så fin Lily! Så väldigt fin!

Lily stelnar till och sätter sin andra hand på hans bröstkorg. Men hon släpper inte hans bultande badbyxbeklädda kuk, som känns brännhet i hennes lilla hand.

- Inte så Sebastian! Jag kan... runka dig! Eller suga... Men inte så!

Hon hade inte planerat att hålla hans stora, hårda kuk i handen, än mindre ta den i munnen. Men hon vet att hon menar vad hon säger.  En del av henne vill det nu, även om en annan del är vettskrämd över att han inte ska nöja sig med det. Och så finns den där tredje, irrationella delen, den allra längst ner i djupet av henne, som vill att han ska göra henne till sin.

Men Sebastian tar ingen notis. Lily både ser i hans ögon och känner i hans hand att det är som om en best frigjort sig från hans inre. Plötsligt märker hon hur hennes bikinunderdel släpper och glider av henne. Vattnet i bubbelpoolen virvlar smeksamt runt hennes underliv och det känns som att de sista förtöjningarna brister och hon faller. Sebastians badbyxor åker av lika snabbt och innan hon hinner reagera har han fått upp henne ur vattnet och ner på trädäcket som omger poolen. Hans fingrar gräver sig in i hennes slanka lår och med lätthet särar hans starka armar på dem, så att han kan ta sin plats där, fortfarande ståendes i poolen. Vattnet når honom nästan upp till höfterna, men inte så långt att det förmår dölja hans lika delar imponerande och skräckinjagande kön. Det breda ollonet ser ut som att det ska spricka när som helst, och från den stora mynningen i dess mitt pumpas en strid ström försats. Det grova skaftet är omslingrat av tjocka ådror och längs med hela undersidan löper det kraftiga urinröret, ner till de lågt hängande pungkulorna. Alltihop inramas av oregerligt och krusigt mörkt könshår. Lily känner hur hennes mun blir torr. Hur ska den där någonsin få plats i hennes trånga lilla slida?

Men hon hinner inte fundera över den frågan någon längre stund, för Sebastian skrider omedelbart till handling. Precis som hon sliter blicken från hans stora kuk och vänder den upp mot hans vilda ögon, böjer han sig ner mot henne och bryter med högra handen ner sin kuk så att det feta ollonet kommer att vila mot hennes lilla slidmynning. Hans ansikte är nu bara milimeter från hennes och han börjar trycka på. Hon spänner låren och sätter sina händer mot hans höfter för att hålla emot, men det är lönlöst. Han är för stark. Hon är dock också för trång för att han ska kunna tränga in, så med en frustrerad grymtning tar han ny sats. Denna gång rammar han sig in istället och med ett vrål av triumf och njutning spränger han sig in i hennes orörda inre. Det svartnar för Lily av smärtan, och hon öppnar munnen för att skrika, men inget ljud kommer. Hon hade hört att det skulle göra ont, men inte så ont! Hennes ögon tåras och hon ser ner mot punkten där deras kroppar förenas. Hans kuk är inte ens begraven till hälften i henne, men det känns inte som att det finns någon mer plats någonstans. Hela hennes inre är fyllt av honom och blodet sjunger i hennes ådror. Han möter hennes blick igen. Den vilda upphetsningen är där, men också någonting annat.

- Förlåt Lily.

Sedan vräker han sig in på nytt med ännu en vällustig grymtning. Denna gång hittar luften fram till hennes lungor och hon tjuter på nytt, när hans kuk gräver sig ännu djupare in i hennes kvinnliga inre.

Charles frustar. Astrids trånga fitta kramar om hans kuk som ett skruvstäd av sammet. Hon är så trång, mjuk och len att han knappt vet vad han ska ta sig till. Vetskapen om att han är hennes första, liksom att hon är helt oskyddad och att han skulle kunna göra henne med barn får hans blod att koka och han vill inget hellre än att bara vräka sig in i henne. Men för hennes skull gör han sitt bästa för att tygla sin lust och hålla tillbaka. Han vet att hon redan har ont som det är. Därför smeker han henne lätt över hennes markerade kindknota innan han med ett nytt stön pressar henne ned över sin kuk ytterligare några milimeter och begraver sig ännu djupare i hennes våta värme. Hon gnyr i hans knä och hennes slanka fingrar gräver sig in i musklerna på hans bröst. Mörka, smala fingrar mot hans förvisso solbrända, men ändå vita hy. Även den sensuella kontrasten håller på att driva honom till vansinne. Det är både vackert och spär på känslan av erövring ytterligare. Han ser nedåt och tittar på hur hennes släta, blanka och mörka blygdläppar pressas inåt i hennes slidkanal av hans grova, ådriga och vita kuk.

Han vänder blicken mot Astrids ansikte. Han kan se i hennes grimas och tårblanka ögon att hon fortfarande har ont. Men hon kämpar inte emot på samma sätt längre. Låter det ske. Han vet att han nått framt till henne. Att hennes inre, hennes undermedvetna, är införstått med vad som händer, även om hennes medvetna jag fortfarande är förvirrat.

- Lova att du... ahh... inte kommer i mig Charles?

Han skäms lite när han svarar, väl medveten om att han inte kan ge några sådana löften. Men alkoholen, lusten och den oerhörda njutningen av att vara begraven i hennes sugande djup sköljer effektivt bort det värsta av det dåliga samvetet.

- Jag lovar. Jag, nghh, lovar!

Han drar henne nedåt igen. Denna gång stöter han även uppåt med höfterna, för att kunna tvinga in ännu mer av sin sprickfärdiga kuk i henne. Vattnet runt om dem skvalpar med rörelsen och hon snyftar till på nytt. Han ska just till att kyssa henne igen då han hör Lily tjuta av smärta och vanmakt. När han lutar huvudet för att blicka bortom Astrid kan han se Sebastian mellan Lilys särade lår, med överkroppen lutad ned över henne och Lilys handleder i sina händer. Han rammar sig hårt och brutalt in i Lily, som tjuter med varje stöt. Åsynen av Sebastians grova behandling av Lily får Charles blod att koka på nytt, fast denna gång tar ilska och vrede överhanden över lusten.

Kroppen pumpar adrenalin och fylls med raseri. Med en viljeansträngning och ett kladdigt läte drar han av Astrid från sin fortfarande stenhårda kuk och sätter ned henne på poolkanten. Sedan reser han sig upp och börjar vada genom den virvlande poolen. Vattnet forsar av honom och rinner längs hans spända muskler. Sin ålder till trots är han en formidabel man. När han kommer upp bakom Sebastian och Lily tar han tag i håret på den förres bakhuvud och sliter honom bakåt med ett kraftfullt ryck.

- Vafan gör du?!? Låt Lily vara, din sjuke jävel!!!

Sebastian tumlar bakåt i vattnet, men återfår snabbt sin fattning och riktar sin fokus mot Charles. Han knyter nävarna och ansiktet förvrids i en vredgad grimas, innan även han går till attack. Med ett vrål svingar han mot Charles, som precis hinner få upp garden, så att han tar slaget på underarmen istället för på käken. Striden blir brutal och intensiv, men kort. Charles blöder från ett jack i underläppen och runt ena ögat har det börjat svullna upp. Men han står upp, flåsandes, med lika hård kuk som tidigare, medan adrenalinet och segerruset pumpar runt i kroppen på honom. Sebastian ligger över ena poolkanten och försöker kravla upp. För sitt inre ser Charles den andra pappan stå böjd över Lily, hans grova kuk begravd i flickans trånga fitta och hans ansikte en mask av njutning samtidigt som hon gråter av smärta. Charles tar tag i Sebastian och häver ur honom ur poolen, så att han hamnar på rygg. Sedan hoppar han själv snabbt upp och innan Sebastian hinner reagera mer än att sätta upp sin ena arm till skydd stampar Charles honom hårt i skrevet. Sebastian tjuter till i falsett när Charles häl dräms ner med full kraft i hans pungkulor, sedan drar han ihop sig i fosterställning och blir liggandes.

Lily håller handen för sin halvöppna mun och ser skräckslagen på Charles, sedan på Sebastian och så på Charles igen. Det hände så plötsligt och gick så fort att hon knappt hann reagera innan slagsmålet var i full färd. Men så fort hon insåg vad som höll på att hända kravlade hon undan från de två kombatanterna och anslöt sig till Astrid för att från ett visst avstånd böna och be Charles och Sebastian att sluta slåss. Men deras böner var för intet, de båda papporna var som uppslukade av sin vrede mot varandra. Och nu ligger Sebastian ihoprullad på marken, kvidandes och Charles står flåsandes bredvid honom, den breda tunnformade bringan hävandes med varje andetag och den stora, ådriga och ilsket mörka kuken pulserandes i takt med hans hjärtslag. Lily nästan ryggar tillbaka när Charles vänder sin intensiva och lågande blick mot henne och Astrid. Med några långa steg är han framme hos dem och han för en av adrenalin darrande hand mot hennes kind.

- Gjorde han dig illa?

Charles röst är tjock och grötig. Upphetsningen och begäret ruvar bakom omtänksamheten. Lilys blick fladdrar för en sekund ner till hans kuk, innan hon möter hans blick på nytt. Den är lika bultande hård som tidigare och en stor droppe försats har precis bildats på det stora, rödlila ollonet. Vore det inte för situationens allvar och känslorna som stormar inom henne hade hon förmodligen funnit scenen komisk. Men nu känns den som allt annat än lättsinnig och skämmig. När hans grova fingrar når hennes kind lägger hon sin egen finlemmade flickhand mot hans stora manshand. Men istället för att ta bort hans hand blir hennes hand kvar över hans när han kupar hennes haka. Hans ögon är lika delar oro och omtänksamhet som lust och brinnande begär. Hon slår ner blicken.

- Det är ok.

Hennes röst är liten och bräcklig. Hon borde gå därifrån. Men hon gör det inte. Strax bakom henne står Astrid. Inte heller hon går och Lily tycker sig känna Astrids blick bränna i ryggen. Charles tar ett kliv närmare henne och hans stora kropp tornar upp sig över henne, bara centimeter ifrån hennes.

- Du förtjänar bättre Lily! Du förtjänar en man som bryr sig om dig...

Charles för hennes ansikte uppåt, så att deras blickar möts. Sedan smeker han med skälvande hand längs med hennes nacke och axlar innan han drar henne till sig och söker hennes läppar med sina. Hans stora burriga skägg kittlar henne i ansiktet när deras munnar möts. Lily kan känna blodsmaken på Charles mjuka läppar och i bakgrunden kan hon höra skrålet från festen. Hennes hjärta bultar i allt snabbare takt, men hon rör sig inte, utan står stilla, som vore hon fastfrusen. Charles väljer att tolka hennes passivitet som en inbjudan och hans händer tar för sig av hennes unga och tajta kropp samtidigt som hans tunga särar på hennes läppar. Mot sin mage kan Lily känna hettan från hans enorma kön. Hon ska precis till att slingra sig ur hans grepp, då han för ner sin högerhand över hennes lätt rundade mage, över det buktande venusberget och in i glipan mellan hennes slanka lår. Lily flämtar till när hon känner hans grova fingrar ömsint smeka längs med hennes slutna skåra. Charles nafsar henne lätt i örsnibben och flåsar i hennes öra.

- Undersköna Lily...

Hans röst är lika grötig och spänd som tidigare och Lily får känslan av att han anstränger sig för att hålla sin sprängande lust tillbaka, för att hindra sig själv från att ta henne rakt upp och ner. Med lätt darrning på handen smeker han henne försiktigt fram och tillbaka över hennes vulva och hans stora långfinger glider in mellan hennes förvånansvärt våta blygdläppar. När hans fingertopp hittar  hennes blodfyllda och känsliga klitoris stönar hon och trycker sig ofrivilligt mot hans grova och håriga kropp. Varför är det så skönt? Varför känns det så mycket mer än när hon smeker sig själv på sitt flickrum? Charles pekfinger smeker i en cirkel runt hennes klitta och Lily flämtar med öppen mun mot hans breda axel. Trots fingrets grovlek och hans egen skälvande upphetsning lyckas han smeka på ett så fjäderlätt sätt, att det stundtals känns som att han knappt nuddar henne och det är nästan olidligt skönt. Lily lägger armarna runt hans breda ryggtavla så gott det går och klamrar sig fast. Hennes naglarna borrar sig in i hans kött. Charles andra hand tar tag om hennes högra skinka och kramar till. Hårt. Krävande. En skarp kontrast mot den mjuka och flyktiga beröringen vid hennes kön. Hans heta och klibbiga försats rinner från hans läckande ollon längs hennes mages rundning.

- Jag vill ha dig. Jag måste ha dig. Du ska bli min. Bara min!

Lily hör inte orden, så mycket som hon känner vibrationerna från Charles mörka och skrovliga stämma mot halsen, men innebörden går inte förlorad på henne. Hon gnyr och rör höfterna i takt med hans rörelser. Trycker sitt underliv mot hans smekande fingrar. Känner hur hon blir våtare och våtare. Hur hennes kropp förbereder sig för att ta emot honom. Eller det är så det känns i alla fall. Som att hennes kropp har bestämt sig och att det inte finns någonting hon kan göra åt det. Charles ökar takten i sitt smekande och Lily stönar högre. Även han börjar röra sina höfter mot henne, pressar sin svullna kuk fram och tillbaka över hennes höfter, så att förhuden rör sig över det svullna ollonet. Otåligheten och begäret pulserar ur honom som vågor och får luften runt Lily att dallra av lust. Hela hennes väsen är fokuserat på punkten där hennes lår möts och njutningen strålar upp genom hennes kropp.

- Charles!

Lily snyftar fram hans namn. Förmår inte säga mer innan orgasmen sköljer över henne. Hela hennes kropp skakar. Hon öppnar munnen för att tjuta ut sitt klimax, men inget ljud kommer över hennes läppar. Charles slösar ingen tid med att vänta tills hon ridit ut orgasmen, utan han lägger försiktigt men bestämt ned henne på poolkanten och tar sin plats mellan hennes särade lår, i stort på samma sätt som Sebastian gjorde. Lily borde säga åt honom att stanna upp, att låta bli, men hon är fånge i sin egen njutning. Eller det är i alla fall vad hon intalar sig själv när han sänker sin stora, muskulösa manskropp ned över henne. När hans stora ollon nosar i Lilys känsliga slidmynning drar hon efter andan och nyktrar till, som om hon fått en spann vatten hälld över sig. Men innan hon hinner protestera har han täckt hennes mun med sin och för andra gången på samma kväll invaderas hennes mun av en äldre mans tunga. Han omfamnar hennes kropp i med sin och håller henne fast som i ett skruvstäd samtidigt som han kysser henne liderligt och utan att tänka möter Lily honom försiktigt med sin egen tunga. Kyssen är intensiv och varar så länge att Lily nästan tappar andan. När Charles till slut drar sig tillbaka från hennes läppar kan Lily se hur hungern lyser ur hans ögon.

- Charles väntAHH!

Längre än så kommer hon inte innan han med kraft börjar tränga in i henne. Charles är om möjligt ännu större än Sebastian och trots att Lily är våt från sin orgasm och Sebastian nyss tagit hennes oskuld går det väldigt trögt. Charles blir alldeles högröd i ansiktet och senorna står ut i hans nacke, när han tar i  för att forcera in mer av sitt rasande kön i hennes sugande trånga djup. Svetten pärlas i hans panna och han frustar och stånkar av ansträngning såväl som njutning. Lily snyftar och gnyr och borrar in sina naglar i Charles darrande spända biceps. Det gör ont när den grova kuken pressar sig in, men inte lika ont som när Sebastian tvingade sig in i henne. Hennes tidigare orgasm har smort och förberett hennes inre för penetrationen. Hennes kropp är redo, även om hennes psyke inte är det. Och blandat med smärtan finns en njutning hon inte upplevde med Sebastian. Hon flämtar och ser upp mot honom med bedjande ögon.

- Charles...

Han tar ömt om hennes kind och smeker bort en tår med tummen, men han slutar inte att tränga in i henne. Gesten är dock tillräcklig för att Lily ska känna en obekant men behaglig värme och känsla av tillgivenhet gentemot Charles sprida sig inom henne och blandas med upphetsningen, oron, smärtan och njutningen. Rent intellektuellt kan hon konstatera att det är sjukt att hon känner så, med tanke på vad som hänt och vad Charles är i färd med att göra, men hon kan inte förneka sina känslor. Och i takt med att Charles enorma kuk borrar sig allt djupare in i henne, så tar hennes känslor alltmer överhanden och trycker undan hennes rationella jag. Med en ansträngning trycker hon sina lår mot hans höfter och låser vristerna över hans rumpa. Till slut kan hon känna hur han bottnar i henne, hur hans stora ollon kysser hennes livmoderhals djupt inut i henne och toppen av hans krusiga könshår kittlar mot hennes släta blygd. Det är både skönt och lite obehagligt, känslan av att vara fylld till bristningsgränsen av en man. En man gammal nog att vara hennes egen far. Som just brutalt slagit ner en annan man i samma ålder i strid om henne. Ljuden från festen en bit bort känns overkliga. Allt som spelar roll finns framför henne, här och nu. Finns ovanför henne. På henne. I henne. Charles smeker henne över kinderna, stönar och drar sina höfter bakåt. Lily möter hans blick. Sedan vräker han sig in i henne på nytt, rammar in sin stora kuk i hennes trånga tonårsfitta. Lily tjuter av både njutning och smärta, när det grova skaftet dundrar in i henne på nytt och Charles ollon kraschar in i hennes livmoderhals. Det känns som om han försöker gräva sig in i hennes livmoder för att kunna pressa in den sista biten av kuken som inte fått plats i hennes slidkanal. Ovanför henne stånkar och frustar Charles och svett droppar från hans näsa.

- Så skön Lily, du är så skön, så skön...

Lily stönar. Charles drar sig ut och stöter in på nytt. Och igen. Ut och in, ut och in. Han arbetar med hela kroppen. De starka, svettiga musklerna spänns och slappnar av om vartannat. Deras älskog ger upphov till våta, kladdiga läten och Lily kan inte hindra sig själv från att kika ner mellan deras kroppar. Även denna gång är det en kontrast, men nu är det istället hon som är den ljusa, med sina mjölkvita, släta blygdläppar som töjs till bristningsgränsen runt hans grova, ådriga och mycket mörkare kuk. De tunga, håriga pungkulorna som daskar mot hennes runda skinkor. Synen svindlar, får det att suga till i magtrakten på henne. Han, inuti henne. Utan skydd. Han gör henne till sin. Hon blir hans. Det bara är så. Lily försöker inte ens be Charles att dra sig ur och spruta utanför. Hon vet att han inte kommer göra det ändå. Istället gnyr hon. Charles stöter sig snabbare och hårdare i henne och det gör ont djupt inut henne. Men det är också skönt på något konstigt, dubbelt sätt. Till slut vrålar Charles så högt att de nästan måste ha hört det uppe i huset. Han vräker sig in en sista gång och håller sig djupt inuti henne. Hon kan känna hans massiva kuk bulta och pulsera och hon vet att han tömmer sig i hennes innersta. Hon slappnar av under honom, urlakad, trots att hans kuk fortfarande är hård i hennes mörbultade fitta.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.