Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/1, 2018 kl. 20:48, av TheTenderPoet

Fjärrkontrollerna

Del 1 av 1 i serien Inneboende hos min faster

Fick bo hos min faster Ullis när jag gick sista året på gymnasiet. Trivs bra både med henne och hennes kompis Helen. Lite tänd på dem båda. En dag när jag kommer hem sitter de båda vid köksbordet och ser hemliga ut.


När jag gick sista året på gymnasiet fick jag bo hos min ingifta faster. Hon var skild från min farbror men hade bra kontakt med släkten fortfarande. Hon hade vuxna utflugna barn och hade ett helt hus för sig själv. Mamma frågade å mina vägnar om jag kunde bo där innan jag ens visste om det. Men det passade mig bra för jag gillade faster Ullis, som vi kallade henne. Hon var rolig, pigg och lätt att prata med. Dessutom var hon väldigt sexig. En decimeter kortare än mig. Rejäla kurvor överallt. Brunt, långt, lockigt hår. Smilgropar, fräcka ögon och ett smittande skratt. 

Efter mitt lilla rum utan kokmöjligheter i samma stad var det en rejäl uppgradering. Faster Ullis och jag blev snabbt bekväma med varandra. Hon hade nog räknat med att jag inte var så självgående men jag var inte bortkommen i köket så jag fick ofta göra mat. Tyckte bara det var kul. Hon uppskattade det och skämtade om att hon borde adoptera mig. 

En kväll kom hennes kompis Helen dit i ett ärende. Faster hade inte kommit hem än så jag bjöd in Helen att vänta och gärna äta med mig och faster. Jag höll just på att laga mat, min egen variant av Chili con carne. Hon tvekade lite och drog i sina blonda lockar men jag övertalade henne. Jag sa att jag verkligen behövde hjälp med provsmakningen. Hon smakade och blundade med ett leende: 

- Mmm, den är snudd på perfekt. Lagom stark, bra syrlighet, fin balans i smakerna, men jag skulle ta lite lite salt till. Prova själv! 

- Misstänkte det. Brukar undersalta först, blir det för mycket är det svårt att ändra. 

Jag smakar och hon har helt rätt. 

- Jo precis, lite mer salt. 

Saltar lite till och räcker henne sked med smakprov. Hinner se att hon är lika lång som jag och att hon är söt och gullig. Hon tar tag i mina händer och håller kvar medan hon smakar och ser mig i ögonen. 

- Perfekt, ändra ingenting. 

- Förutom att ha bra smak vad gör du annars? Frågar jag. Vi sätter oss ned vid köksbordet och bekantar oss med varandra tills faster kommer en kvart senare. Hon ser lite förvånad ut att Helen och jag redan verkar bekanta. 

- Trevligt att du hälsar på Helen, du stannar väl på middag. Känner ni varandra innan? 

- Nej vi kommer bara bra överens säger Helen. Jag kanske adopterar honom. 

- Stopp jag ligger före i kön där. 

- Vi får väl dela på honom. 

- Innan ni har bestämt detaljerna om den delade vårdnaden av mig tycker jag att vi äter lite. Välkomna till bordet damer. 

Det blir en trevlig middag. De berömmer min chili och jag suger åt mig. Vi pratar om allt och de skojar mycket om att adoptera mig. Mycket sexuella anspelningar. Även om det bara är skämt njuter jag av det. Det är ju två heta damer. 

När Helen ska gå ger hon mig en avskedskram som är trivsamt lång och varm. 

Ullis säger halvt på skämt: 

- Jag då, ska jag inte få en kram bara för att jag bor här. 

- Klart du ska säger jag och ger henne en bamsekram, den blir också lång. Känns riktigt gott. 

- Nu är det bäst att jag går innan det blir incesthångel säger Helen. 

- Vi är ju inte släkt egentligen...säger jag överdrivet bestämt och snabbt. 

- Skojar bara säger Helen och skrattar. Hoppas vi ses igen. 

Nu ses vi ofta. Det verkar nästan som att vi letar efter anledningar eller ursäkter att ses alla tre. Det blir trevligt och roligt och jag trivs fantastiskt bra med dem. Särskilt som jag är lite tänd på dem båda två. 

Från kvinnornas synvinkel, scen i Ullis kök: 

Kvinnorna sitter vid köksbordet och pratar med varandra. Plötsligt tar Helen tag i Ullis händer och ser henne i ögonen. 

- Vi måste prata om en sak. Hur vi ska få tag på män åt oss. Jag står snart inte ut, jag har inte haft sex på...jag minns inte på hur länge. Jag kastar mig snart över första bästa man. 

- Men din man då? Är han inte...? 

- Det var länge sen han fick upp den. Vi är bara kompisar nu. 

- Oj förlåt jag visste inte. Näeh jag har ju inte heller legat runt direkt. Min man och jag hade inget sexliv mot slutet innan vi skiljde oss och jag har inte dejtat mer än några få som visade sig vara uppblåsta egon. 

Helen rodnar lite och säger: 

- Det här är fruktansvärt pinsamt men tror du att...är det möjligt...finns det nån chans att din brorson..eller ingifta brorson Micke skulle kunna tänka sig...

- Du vill knulla Micke, säger Ullis. 

- Jo om du lägger det på det viset, jo jag vill det. Men vill han och är det OK med dig? 

- Om han vill?! Du har halva inne redan, han är mogen det ser jag. 

- Oj wow! Men du då?! Ni verkar också tända på varann. 

- Tror du?! Jo det har varit påfrestande ibland att bo i samma hus. Ibland vill jag bara kasta mig över honom. Samtidigt, även om vi bara är ingift släkt känns det lite förbjudet, dessutom tjugofem års skillnad. Fast å andra sidan råkade han säga att han gillar mogna kvinnor när vi hade druckit några glas vin. 

- Vad säger du, ska vi försöka förföra honom båda två? Var och en för sig. Eller kanske t o m en trekant? Så länge det inte blir pinsamt mellan oss om det skulle hända något. 

- Inte då, det klarar vi. Har du någon plan?!

Helen tar fram två små manicker och två fjärrkontroller. 

- Vet inte exakt hur men jag tror att vi kan improvisera fram något utifrån de här fjärrstyrda vibratorerna. Säger Helen. 

- Har du hunnit testa? frågar Ullis. 

- Inte än, vi skyndar oss på innan Micke kommer hem. Du ser på bruksanvisningen här hur man sätter in den. 

Båda kvinnorna lyfter på sina sommarkjolar och sätter in dem. De hinner bara rätta till sig så stormar Micke in. 

Scenbyte, från Mickes håll:

Jag har varit hos en kompis och pluggat men skyndar mig hem för att träffa Ullis och kanske Helen. Så mycket jag vågar skynda mig utan att bli svettig i sommarvärmen. Jag ringer på klockan och stiger in strax efter. Jag har tur, både Ullis och Helen är hemma, sitter vid köksbordet och ser hemlighetsfulla och ertappade ut.
 
- Hej snyggingar, vad gör ni då? 

De stammar och rodnar, tills Ullis säger: 

- Vi försöker bara få igång våra nya fjärrkontroller, vi har köpt likadana till våra TV men vi har fått inte fått igång dem än. 

- Det fixar jag, säger jag medan jag snabbt tar bådas fjärrkontroller och tar dem med mig till mitt rum. De protesterar högt men jag tolkar det bara som att de inte vill vara till besvär. 

Mitt rum ligger i direkt anslutning till köket, ett ganska stort rum. Jag slår på datorn och skriver upp kontrollernas serie- och produktnummer. Gogglar dem och får en smärre chock när jag ser att numret hör till en fjärrstyrd vibrator. Shit! Hur har de tänkt att använda dem? Undrar om det är något lesbiskt eller om de tänkt förföra mig på nåt sätt? Det kan de väl ändå inte, sån tur har jag inte. Jag kan ju bara inte avslöja att jag vet att det är fjärrkontroller till vibratorer. Men jag kan spela med i spelet. Ingen vet att den andre vet. Undrar hur de tänkt att använda dem?! Inte har de dem på sig nu. Skadar ju inte att prova lite försiktigt. 

---

Scenbyte, kvinnorna. 

De mumlar lågt. 

- Shit vi hann inte och nu kan vi inte ta ut dem utan att han märker det. 

- Ja nu har vi ju inte hunnit planera in hur vi skulle förföra honom. Hade ju inte tänkt att det skulle bli så här snabbt.
 
- Å andra sidan, detta kan bli hur spännande som helst, bara spela med. 

- Du kanske har rätt. Bara att spela med. 

---

Scenbyte, Micke: 

Jag trycker lite snabbt på båda kontrollerna och hör två flämtanden. Väntar lite innan jag trycker igen. Ingen reaktion. Trycker lite längre och hör små pip. Jodå de har dem inne. Detta kan bli spännande. Jag går ut i köket och sätter mig mitt emot dem. 

- Det var ett enkelt fel på dem, batterierna satt fel. Nu är det fixat. 

- Tack vad gullig du är säger Ullis. 

- Dricker ni kaffe? frågar jag. Finns det lite till mig med? 

- Jodå, bara ta för dig. Av allt, säger Helen, ser mig i ögonen och ler. 

Jag slår mig ner med kaffet och fjärrkontrollerna. Leker lite förstrött med dem. 

De har fullt sjå att dölja vad de upplever när jag trycker på kontrollerna. Ganska snabbt börjar de bli lite röda i ansiktet. Det tar inte lång tid innan jag ser kåtglans i ögonen. Gud vad det tänder mig också. Fortsätter trycka från och till medan jag dricker kaffe och låtsas som ingenting. De försöker prata med mig men är uppenbart splittrade, hesa och med lätt vibrato i rösten. Faster Ullis försöker avspänt dricka kaffe men jag ser att hon darrar på handen. Hon håller på att spilla ut kaffet när jag trycker till igen på fjärrkontrollen. 

Tänker att jag ska ge dem en paus från att vara sedd av mig. Och att de inte ska se mitt uppenbara stånd. Går fram och slår på tv:n. Riktar båda kontrollerna omväxlande mot tv:n medan jag trycker så varierat och oförutsett som möjligt. Mumlar lite om att det är konstigt att det inte funkar. Jag frågar efter tv:ns manual. De påstår att kontrollernas manual är hemma hos Helen. Men Ullis hämtar tv:ns manual. 

Medan jag trycker som att jag testar om kontrollerna funkar ser jag hur kvinnorna får allt svårare att sitta still, vara tysta och kontrollera sig. Jag fortsätter testa och ser dem ständigt byta kroppställning. Det är inte lätt för dem att dölja andfåddheten. De är högröda i ansiktet. 

Jag skulle aldrig kunna påstå att jag själv är opåverkad i det här läget. Stämningen är extremt upphettad. Jag är så upphetsad att jag skakar. Att vara bland två kvinnor som jag är tänd på och veta att jag stimulerar dem med fjärrkontrollerna. Att vi inte låtsas om det. Mitt stånd känns stenhårt i jeansen. Som att jag har ett spett nerstoppat i kalsongerna. 

Efter 10 minuters testande kommer de båda fram till mig med varsin öl. De har med en till mig också. Har inte sett så illröda ansikten sen jag såg engelsmän på charterresa sist. 

- Vi tänkte att du har gjort dig förtjänt av en öl säger Helen. 

- Tack, säger jag och skålar med flaskan mot deras. Tycker jag bara touchar men det vill sig inte bättre än att flaskan går sönder och all öl spills ut över Ullis t-shirt. Min första tanke är att det verkligen framhäver hennes bröst. Hon har ingen behå, massiva magnifika bröst. 

- Spiller du ner din faster med öl? Säger Ullis. 

- Förlåt men oj wet T-Shirt säger jag. Det var verkligen inte meningen men resultatet är ju fantastiskt. Förlåt om jag är för rättfram. 

- Då får väl inte jag vara sämre säger Helen och häller ölen över sin T-shirt.

Ingen behå där heller. Små tighta bröst med tydliga bröstvårtor. 

- Oj wet t-shirt-contest säger jag. Inte lätt att vara domare här. 

- Den här värmen och blöta t-shirts, det är väl inte mer än rätt att du hjälper oss nu säger Ullis. 

- Absolut, ska hämta en handduk, säger jag. 

Efter att jag hämtat handdukar och fortsatt trycka på kontrollerna under tiden börjar jag försöka torka av Heléns t-shirt. Jag gör det så smeksamt jag kan. Hon är redan så uppvärmd att hon håller på att explodera vid första kontakten. Hon flämtar och stönar. 

- Torka ordentligt så du inte missar något säger Helen. Hon kastar huvudet bakåt och stönar. 

Jag trycker på kontrollerna och det är åskhett i rummet av kättja. 

- Du glömmer väl inte bort din faster säger Ullis och stjäl mig från Helen. 

Hon tar av sig t-shirten och säger: 

- Tror du kommer åt bättre att torka av nu säger hon medan hon ser mig i ögonen, med en mäktig glöd. 

Jag torkar med handduken för syns skull men kastar den snart och ägnar brösten full uppmärksamhet med händerna. 

- Jag hann ju aldrig smaka på ölen, säger jag. 

- Passa på att smaka det lilla som finns kvar på fasters bröst, säger Ullis. 

- Det ska jag absolut säger jag. 

Jag tittar upp nerifrån brösten med tungan ute, ser glöden i hennes ögon. Börjar omsorgsfullt slicka med långa tag samtidigt som jag trycker på fjärrkontrollen som styr hennes vibrator. Hon ger ifrån sig njutningsstön. Hon skakar till nu varje gång jag slickar eller trycker på fjärrkontrollen. Trycker på Heléns också. Nu njuter även hon hörbart. 

Helen tar båda fjärrkontrollerna från mig och säger att jag får lättare att koncentrera mig då. Hon tar över och intensifierar frekvensen. Jag sätter mig ner på en stol och lyfter ner Ullis i mitt knä. Jag slickar Ullis bröstvårtor och hon darrar hela tiden nu. Tänker att det är inte klokt, här sitter jag och slickar fasters bröst och det känns fantastiskt. Medan jag slickar bröstvårtorna skriker hon till med allt tätare intervaller tills hon kommer med en flämtning och krampskakningar. Hon faller i mina armar och kramar om henne. Hon rycker till. 

- Pausa, skriker hon till Helen. 

Helen har lagt sig på rygg i soffan och går upp i brygga av njutning när hon trycker på fjärrkontrollen. Jag går fram och ger henne en rejäl tungkyss innan jag tar av henne t-shirten. Hon sträcker villigt upp armarna. 

- Gör din plikt unge man säger hon. 

Jag lägger mig ner bredvid henne och går genast ner på hennes bröst. Hon är om möjligt ännu mer uppvärmd och känslig på brösten. Jag masserar och slickar hennes bröst sensuellt och mjukt. Det verkar lagom i sammanhanget. Hon går upp i brygga och torrjuckar, hon skriker och stönar, flämtar och gnyr. Hon har små men gulliga bröst. När jag övergår till att nafsa med läpparna runt hennes bröstvårtor kommer hon snabbt i en explosion och skakar uppe i brygga innan hon avslappnat lägger sig ner på rygg. Hon har ett saligt leende på läpparna. Vi kysser varandra. Först nu tänker jag på hur tänd jag själv är. Men faster och Helen har inte glömt. 

- Nu är det din tur unge man säger Helen. Nu ska tant Helen och faster ta hand om dig, eller hur Ullis. 

- Så blir det definitivt säger Ullis medan hon går fram till oss på soffan. 

Forts. följer

 

 

 

 

  • Del 1: Fjärrkontrollerna.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Wingman1969

Tog ju slut när inledning var klar... ;-(

2/3, 2019 kl. 22:54

#5

Saramilf1

Härligt sexig novell

26/1, 2019 kl. 08:36

#4

Saramilf1

Härligt sexig novell

26/1, 2019 kl. 08:36

#3

TheTenderPoet

Tack! Livet kom emellan så fortsättningen försvann. Den kommer så småningom.

4/3, 2018 kl. 01:42

#2

TheTenderPoet

Tack för det!!

28/1, 2018 kl. 00:51

#1

~K~

Ganska likt en av mina fantasier - så jag gillar. Skarpt!

27/1, 2018 kl. 05:33