Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2, 2018 kl. 11:27, av Jaca

Den vackra Eva...

Ser henne direkt som jag kommer ner i hotellbaren, det går inte att missa henne där hon sitter vid ett bord...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Jaca

Ja Du Huldran, vilken man med sinnena i behåll kan glömma ett sånt möte!!.. ;)
Även om jag inte anser mig själv som nån gåva, varken till novellskrivandet eller kvinnan som sådan så måste jag ändå känna mig stolt över att ens vara i närheten av att få dig att rodna!!..

Ja visst det är lite konstigt, eller så tilltalar denna novell dem inte!..

Ja, det har Du helt rätt i Blåögd.. Men hon är inte den enda som skulle vara underbar att möta i en het novell!.. ;)

Tackar och bugar för berömmet från er båda!..

6/4, 2018 kl. 19:26

#2

blåögd

Åhå. Den där Eva verkar vara någon man skulle vilja träffa. Det låter som ett underbart möte!

6/4, 2018 kl. 12:17

#1

Huldran

Jaså, Jaca. Du kommer ihåg det här mötet på hotellet i norr. Efter att jag läst vad Du skrivit, är det nästan så att jag upplever det hela på nytt. Och det på flera sätt -- You know...

Nu skall jag inte säga något mer. Kanske rodnar jag mot min egen spegelbild av förlägenhet över att händelsen nu blivit offentlig. I övrigt bra historia och detaljrikedom. Tempus kräver däremot en ny liten kurs enligt tidigare anvisningar. Kram på dig. //Huldran.

PS. Konstigt att inga andra av högra handens bröder skrivit en rad tidigare. DS.

5/4, 2018 kl. 14:55