Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/3, 2018 kl. 10:13, av sammet

Den där dagen Bok 1 Kapitel 4 Början

Del 4 av 65 i serien Den där dagen...

Kapitel 4

Jag vaknade på morgonen och insåg att jag sovit normalt. Inga drömmar i natt. Jag tittade mig omkring och insåg att jag låg i mitt eget rum i min egen säng. Skillnaden var dock att Rebecka låg där bredvid mig och sov. Jag tittade på henne och log, det var lördag idag och då var jag träningsfri

Så jag kunde ligga kvar utan att behöva smyga mig upp, jag kunde ligga där fundera på hur samtalet med ”mamma” skulle gå i morgon. Det kunde bli intressant insåg jag

Jag bestämde mig för att kontakta min socialkontakt på måndag och höra om jag kunde få pengar till att handla kläder till studenten. Eftersom jag skulle träffa hennes föräldrar på tisdagen så kände jag att ville ha lite finare kläder. Skulle jag inte få några pengar så hade jag lite undanstoppat som jag kunde ta av

Jag kom på att jag fick handla en present till Rebecka med. Jag fick lösa det innan jag åkte till ”familjen” i morgon. Medan jag låg där och funderade samtidigt som jag tittade på henne så kände jag två saker. Dels att jag var kissnödig och att jag började bli kåt

Jag smög mig upp så försiktigt jag kunde från sängen. För att ta hand om det ena problemet jag gick på toaletten. När jag var färdig så gick jag tillbaks in i rummet och la mig i sängen igen.

Jag låg och tittade upp i taket och kände att kåtheten inte lagt sig utan tvärtom den pockade på igen. Men jag ville inte väcka henne utan jag låg där och funderade på ingenting. Efter stund så började hon röra på sig och hon slog upp ögonen och tittade på mig med ett leende

-       God morgon

-       God morgon

-       Sovit gott?

-       Jadå själv?

-       Som en stock.

-       Samma här sa jag med ett leende.

-       Hungrig frågade jag?

-       Mm sa hon som en varg

-       Då fixar vi lite frukost

Jag steg upp och klädde på mig en T-shirt och ett par shorts. Rebecka tog på sig sina kläder hon hade haft igår vilket var samma som jag T-shirt och ett par shorts. Jag reflekterade över att hon inte tog trosor och Bh på sig.

Vi gick ut i köket och började fixa ihop frukosten. Vi stötte i varandra emellanåt, smekte och rörde vi varandra lite som att vi ville kolla så den andre verkligen var där.

Hon stod med ryggen mot mig vid ett tillfälle och jag tittade på henne. Jag gick fram bakom henne och tog ett mjukt tag om hennes bröst. Jag började smeka och krama dem samtidigt som jag kysste henne i nacken. Hon stönade till, min kuk reste sig i shortsen så att de stod ut.

Hon tryckte sin rumpa mot den för att liksom kolla om jag var beredd. Nöjd med gensvaret så vände hon sig om och slog sina armar om min hals.

Vi började hångla på allvar, mina händer var överallt på hennes kropp. Hon släppte greppet om min nacke och hennes händer letade sig ner till min kuk. Hon tog den i sin hand och började runka mig.

Jag stönade till i hennes mun och mina hand letade sig ner mellan hennes ben, jag hittade hennes fitta och kände hur blöt hon var.

Mina fingrar letade sig in mellan benen på henne och jag började pulla henne snabbt och rakt på. Hon fick fram min kuk och jag kunde känna hur hon lekte med försatsen på mitt ollon och smorde in sina fingrar med den.

Jag tog bort hennes händer från min kuk och tog ut mina fingrar från hennes fitta, jag lyfte upp henne på diskbänken och flyttade hennes shorts åt sidan. Jag tog kuken i min hand och satte den mot hennes fitta och tryckte till. Hon stönade och njöt.

Jag drog igång i ett högt tempo direkt. Jag var kåt och inte kände att jag inte hade tid med några längre förberedelser jag vill knulla. Jag höll ett väldigt högt tempo och pumpade på henne.

Hon satte händerna på diskbänken och spjärnade emot, jag smekte vart jag kom åt och knullade som i raseri nästan. Jag ville knulla hårt och snabbt och bara tömma min sperma i henne. Hennes andning ökade och stönandet blev högre och snabbare

-       Ja knulla mig hårt ge mig din sperma, knulla mig

Detta sporrade mig att öka takten ännu mer. Jag knullade nu så hårt och snabbt jag inte fattade hur jag lyckades.

-       Ja ja nu kommer jag skrek hon ut

jag kände att det gör jag med och jag bara sprutade min sats rakt in i henne. Jag sprutade och sprutade så att det svartnade för ögonen på mig. Hon skrek hon med och skakade i kroppen. Hon slog armarna runt min hals och borrade in huvudet mot min axel och bara andades tungt och snabbt.

-       Jävlar sa jag

-       Mm jävlar sa hon

-       Du gör mig så satans kåt, jag har varit kåt sen jag vaknade sa jag

-       Mm detsamma och jag med.

Jag lyfte ner henne fortfarande med kuken i henne hon slog benen runt mig jag kysste henne och hon kysste mig tillbaka.

-       Jag smiter in på toa sa hon fixar du färdigt frukosten?

-       Javisst sa jag

Hon gick iväg, och jag gjorde färdigt frukosten. Hon kom tillbaks efter ett par minuter, pussade mig på kinden och satte sig ner vid bordet och vi åt och pratade. När vi var färdiga och disken var klar så undrade hon

-       Vad skall vi göra nu?

-       Jag måste kolla om det finns tvättid sa jag, sen vet jag inte faktiskt några idéer?

-       Mm jag tänkte att vi kunde köra ut i skogen och gå en runda

-       Absolut sa jag, hänger du med ner i tvättstugan?

-       Javisst.

Vi gick ner i källaren och det fanns tid på kvällen så jag bokade den och sen gick vi upp igen.

-       Kan jag låna duschen frågade hon.

-       Javisst sa jag

Hon gick in på mitt rum och hämtade en necessär och en handduk. Hon gick in på toaletten. Hon stängde inte dörren så jag tog det som en invit att följa med. När jag kom in på toaletten efter henne så hade hon fått av sig tröjan.

Jag såg hennes vackra bröst och ställde mig i dörren och tittade på henne. Hon vände ryggen mot mig och böjde sig framåt samtidigt som hon drog ner shortsen. Jag stönade till hennes rumpa var underbar och jag hade fri sikt till hennes fitta.

Hon steg in i duschen och skruvade på vattnet, jag satte mig på toaletten och tittade på henne när hon tvålade in sin kropp och duschade av sig. När hon var klar så steg hon ut ur duschen och började torka sig. Jag klädde av mig och hoppade in i duschen jag med.

Jag vred på vattnet och började tvåla in mig. Jag tvålade in kuken extra mycket och jag såg hur hon tittade på mig när jag gjorde det. Jag sköljde av mig och gick ut ur duschen tog en handduk och torkade av mig,

-       Retsticka

-       Detsamma sa jag

-       Jag älskar din kuk bara så du vet

-       Jag älskar din rumpa och fitta bara så du vet

-       Va bra sa hon och log

Vi gick in i sovrummet och klädde på oss och sen gick vi ut. Vi gick till hennes bil hoppade in och körde iväg. Det tog ungefär en halvtimme att komma ut till skogen. Vi parkerade bilen och gick ur och hittade ett löpspår som vi följde.

Vi gick hand i hand och njöt av vädret och framförallt att vara nära varandra. Vi hade gått ungefär 3 kilometer när vi kom tillbaka till bilen. Solen hade börjat värma på så vi var rätt varma.

-       Vad vill du hitta på nu undrade hon

-       Vi kan väl köra en runda till en camping som jag var mycket på när jag var yngre? Den ligger vid havet så vi kan få lite svalka med? 

-       Absolut sa hon,

Vi hoppade in i bilen och jag guidade henne så att vi kom dit vi skulle. Vi parkerade bilen och gick genom campingen. En våg av minnen sköljde över mig. Det var här jag tagit min första fylla.

Det var här en massa saker hänt. En massa goda minnen men även men massa mörka minnen jag stängde ögonen snabbt och kom tillbaka till verkligheten. Jag visade henne runt och berättade ett antal anekdoter för henne, b.la. om när jag och en kompis sett hur ett äldre par haft sex på nakenbadet bredvid campingen.

Var vi lekt och hur oskyldigt allt var. Vi gick ut på bryggan och jag berättade om när jag suttit här ute under ett fruktansvärt åskväder och sett hur blixtarna slagit ner i vattnet.

Det var en upplevelse utöver det vanliga, hur vi hoppat från bryggan ner i vattnet, hur min kompis slagit upp huvudet när han gjorde det. Han fick söka upp sjukhuset för att sys. Och en massa saker till som hänt, vi hade campat här under ett x- antal år så det var många minnen som kom tillbaks.

Jag tystnade och tittade utöver havet.

-       Men det är inte alla minne härifrån som är ljusa sa jag

-       Ok

-       Det finns mycket svart och hemskt också, det var här som min pappa för första gången tvingade mig till en sexuell handling

-       Oh fy fan

-       Mm fy fan, jag var tio år gammal och jag minns det som om det hände igår, övergreppen fortsatte i två år, sen slutade han tvärt.

-       Ok du behöver inte berätta

-       Jo det behöver jag, men om du inte orkar höra så säg till.

-       Inte just nu, kan vi inte bara titta ut över vattnet hålla varandra i handen och njuta?

-       Absolut

Vi stod där längst ut på bryggan och höll varandra i handen. Mina tankar rusade i huvudet och jag kände en viss tillfredställelse över att jag vågat åka hit igen, jag var även glad över att jag åkt hit med Rebecka.

-       Hur länge campade ni här?

-       Från och till i 6 år

-       Det måste ha varit fantastiskt

-       Ja både och, när det bara var mamma här så var det helt ok. Men när pappa kom så var det tillbaka i gamla spår så att säga.

-       Ok

-       Men för ett ”normalt” barn så var det säkert fantastiskt

-       Mm

-       Kom sa jag

Jag tog henne i handen och vi gick tillbaka till stranden. Jag ledde henne uppför en strandvall och nerför den. Vi gick vidare i ungefär 200 meter sen stannade jag,

-       Härinne gömde jag mig när det blev för tufft hemma.

-       I det snåret?

-       Mm inne i det snåret fanns det en koja

-       En koja?

-       Ja jag byggde en koja därinne, det tog två somrar att få den färdig

-       Ok tror du att den är kvar

-       Vi kan väl kolla sa jag, vi måste ta oss runt snåret och gå in bakifrån

-       Ok

Jag anade en nyfikenhet i hennes röst, hon verkade rent av uppspelt, jag log och tog henne i handen igen, vi gick runt snåret till baksidan. Det såg mindre ut än vad jag mindes det.

Men så är det väl alltid med det som man upplevde som stort som liten och som växer i sina minnen oftast är mindre när man blir äldre. Jag fick leta en stund efter ingången, den var rätt övervuxen.

Jag la mig ner på knä och kröp in genom ”ingången” och tittade mig omkring, kojan var borta men marken var fortfarande tillplattad. Rebecka kom efter mig och vi satte oss på marken.

-       Den är borta, sa jag med lite melankoli i rösten

-       Kan du inte berätta hur den såg ut?

-       Jag snodde bräder lite här och var ifrån, jag fixade spik och andra verktyg här och varifrån.

Jag ställde mig upp och började teckna och visa hur den sett ut. I mitt minne var det kojan stort som ett slott men det var en lite fyrkant med en presenning som tak.

Men den var min och det var nästan så att jag fick en tår i ögat. När jag berättat färdigt så satte jag mig ner igen bredvid henne. Hon tittade på mig, hon lutade sig fram och gav mig en kyss. Jag besvarade kyssen och vi la oss ner och hånglade med varandra en bra stund. Vi la oss på rygg och tittade upp på himlen och vi var i en annan värld kändes det som.

-       Hur känns det nu?

-       Det känns ok, jag är glad att jag fick konfrontera minna minnen och jag är glad att du var med mig när jag gjorde det.

-       Jag är glad att fick vara med dig när du gjorde det.

-       Då har jag mer att ta upp i ”förhöret” i morgon sa jag med ett snett leende

-       Berättar du allt för ”mamma” vad heter hon förresten? Jag kan ju inte kalla henne ”mamma” när jag träffar henne.

-       Hon heter Agnetha, hennes man heter Claus, de har två söner Ante har du träffat och sen har de Jörgen med.

-       Ok vad sysslar de med?

-       Agnetha arbetar i affär och Claus är egenföretagare han köper och säljer antikviteter. Ante går i skolan han är ett år yngre än oss och Jörgen arbetar som snickare han är 4 år äldre än oss.

-       Bra sa hon då har jag lite kött på benen tills jag träffar dem.

-       Skall vi gå ut i verkligheten igen?

-       Det gör vi

Vi kröp ut och gick tillbaka till campingen. Vi gick mot kiosken som låg en liten bit från stranden. Jag berättade om när blixten slog ner precis utanför kiosken. Jag visade henne märket som blivit av nedslaget.

-       Vi satt därinne ett par stycken och spelade kort när det small, fy fasen vad vi blev rädda sa jag med ett skratt.

-       Det kan jag tänka mig.

-       Vi gick in i café delen av kiosken och beställde varsin kopp kaffe och satte oss ner.

-       Niklas?

Jag vände mig om och såg en kille som satt vid bordet bakom oss

-       Ja?

-       Känner du inte igen mig?

-       Martin?

-       Ja Martin sa han, har jag förändrats så mycket?

-       Nej sa jag men jag kände inte igen dig direkt. Vad gör du här? Campar ni fortfarande här hela familjen?

-       Ja det gör vi men numera så har jag en egen husvagn

-       Ok, förlåt sa jag detta är Rebecka

De hälsade på varandra.

-       Vad gör du här? Det var en del år sedan du var här sist.

-       Det fanns vissa saker jag ville visa Rebecka och sen har jag en massa minnen härifrån som jag kände att jag ville dela med mig av. Detta stället var en stor del av min barndom.

-       Jo så är det, jag gjorde likadant med min tjej. Jag tog hit henne och delade med mig av mina minnen härifrån. Det var en fantastisk tid att få tillbringa sina somrar här.

-       Hur är det med din syster frågade jag?

Martin sneglade på Rebecka och sen tittade han på mig,

-       Vad menar du?

-       Vadå hur menar jag bara undrade hur det var med din syster.

Jag kunde känna att han var defensiv och jag undrade varför.

-       Har du glömt vad som hände?

-       Vadå hände? Har det hänt något med din syster?

Han stirrade på mig med en klentrogen blick sen så sa han

-       Ja hon blev våldtagen här för 3 år sedan, det måste du komma ihåg,

-       Jag har inte varit här på 5 år så nä det visste jag inte jag beklagar, du behöver inte berätta om du inte vill.

-       Har inte dina föräldrar sagt något?

-       Jag träffar inte mina föräldrar svarade jag kort

-       Oh ok det visste jag inte. Men vad som hände den korta versionen, Micke du vet ägarnas son?

-       Jo det svinet kommer jag ihåg. Hur är det med hans ben?

-       Jodå han haltade sist jag såg honom. Var det du som gjorde det?

-       Mm sa jag, vad sa han hade hänt?

-       Att han trillat med sin cykel och brutit benet och att det inte läkt ordentligt

-       Jag skrattade till, men fegisar brukar inte säga hur saker och ting har gått till. Han bröt inte benet men hans knä trasades sönder ganska rejält, och en cykel hade inget med det att göra kan jag säga

-       Bra, men syrran var det, den korta versionen. Han attackerade min syster, drog in henne i dungen och våldtog henne. Sen hotade han att döda henne om hon berättade något. Det gick en tid och hon blev psykiskt dålig. Sen kom sanningen fram och han åkte dit för det, han sitter inne nu. Han fick 5 års fängelse. Det blev skandal, hans föräldrar fick sälja campingen. De fick flytta från där de bodde och börja om på annan ort.

-       Hur är det med din syster nu?

-       Bättre men inte bra, men hon sitter mest inomhus antingen hemma eller här i husvagnen.

-       Vilket jävla as, sa Rebecka med en skarp ton hon såg riktigt förbannad ut.

-       Mm han är ett as och en jävla mobbare och ett riktigt svin sa Martin men du var aldrig rädd för honom Niklas. Jag tror att det retade gallfeber på honom, du fick rätt mycket stryk av honom. I alla fall de första åren. Men du vek aldrig ner dig.

-       Nä han skrämde mig inte, och nej jag var inte rädd för honom han var en mes, jag har mött monster och han var inte det. Han var en översittare med rika föräldrar som hade makt i denna lilla bubblan här ute. Han tilläts hålla på som han gjorde för att alla var rädda för hans föräldrar som skyddade honom. Hade de markerat mot honom. Så hade många saker aldrig hänt. Inte mot mig eller andra barn som råkade utför honom och framförallt inte din syster.

-       Vad hände med hans knä? frågade Rebecka

Jag ryckte till och tittade på henne.

-       Han hoppade fram ur en buske när jag var ute och gick. Jag tror faktiskt att jag var på väg till din husvagn Martin vi skulle cykla in till byn för att handla om jag inte minns fel. Vi skulle träffa Christer han som bodde inne i byn men de hade husvagn här ute ändå. Vilket jag alltid tyckte var lustigt. Det är 2 kilometer hit från byn och de åkte hit på semester. Du skulle skjutsa mig för jag hade ingen cykel. Men som sagt han hoppade fram och knuffade mig så att jag ramlade. Men jag låg inte kvar utan jag reste mig upp snabbt och det var han inte beredd på. En ordväxling följde och han skulle flyga på mig, jag varnade honom och sa till honom rör mig och du kommer ångra det. Du vet hur han var/är, han slog jag parerade. Sen slog jag honom på näsan, jag träffade inte rent så den klarade sig. Men det började blöda, sen slog jag till honom under nyckelbenet. Efter det gav jag honom en chans att backa, men han fattade inte eller kunde inte vika sig. Han slog igen men efter slaget vid nyckelbenet så hade han ingen kraft. Då sparkade jag på utsidan knäet och han rasade ihop. Sen gick jag till dig och vi cyklade iväg till byn.

De stirrade på mig.

-       Bra sa Rebecka, han fick vad han förtjänade.

-       Jag gillar inte översittare och mobbare. Sa Jag

-       Tack sa Martin du har gjort min dag.

-       Är din syster här frågade jag?

-       Mm hon sitter i husvagnen

-       Får jag träffa henne?

Martin såg tveksam ut och drog på svaret.

-       Vi pratar inte om det som hänt så du får inte säga något om det om hon kommer ut vilket jag inte tror men vi kan väl försöka. Ni kom ju bra överens.

-       Mm vi gjorde det och jag skulle vilja hälsa på henne, jag lovar att inte säga något.

-       Ok då går vi.

Vi gick förbi dansbanan, förbi toaletterna och sen kom vi fram till deras rad av husvagnar. Hela deras släkt hade husvagn här, de bodde alltid på samma platser.

-       Hur länge har ni campat här?

-       Det är väl 24 år i år tror jag.

-       Ok

-       Mm vänta här.

Martin gick in i ett av förtälten och försvann in i husvagnen.

-       Vad var det mellan er?

-       Hur menar du? Mellan oss

-       Ja var ni tillsammans?

-       Nej det var inget sådant. Men jag tror att hon misstänkte att allt inte stod rätt till hemma hos mig. Så hon ”tog” hand om mig eller vad man skall kalla det. Så att hon råkat utför det hon gjort gör mig förbannad, och sen så skulle jag vilja betala tillbaka och vara där för henne.

-       Ok jag förstår.

Vi stod där i kanske 5 minuter, Rebecka tog mig i handen och det lugnade ner mig, jag var ganska upprörd av det jag fått reda på och det kändes lugnande att få hålla henne i handen, det skänkte mig ro.

Martin kom ut ur förtältet, han var inte ensam Camilla gick bakom honom, jag kände knappt igen henne. Hon hade varit snygg, ja som en 11-12-13 åring kunde tycka att en tjej var snygg.

Hon var sig inte lik hon såg ut vara 30 år äldre än vad hon var, om jag inte mindes fel så var hon 3 år äldre än oss alltså 22 år. De gick fram långsamt till oss, jag släppte Rebeckas hand och gick fram till henne. Jag tog hennes haka i min hand, hon ryggade bakåt lite.

Jag stannade med handen i en sekund sen lyfte jag upp hennes ansikte så att jag kunde titta på henne. Jag lutade mig fram och kramade henne, jag stod där med henne i min famn.

Jag sa inget på ett tag vi bara stod där. Hennes föräldrar och andra släktingar tittade på oss med spända ansikten. De var beredda på att något skulle hända.

-       Hej Camilla sa jag

-       Hej Niklas sa hon, vad gör du här?

-       Jag minns sa jag, och sen ville jag tacka dig för alla de gånger jag fick gråta ut hos dig. Nu får du gråta ut hos mig

-       Du vet sa hon?

-       Jag vet sa jag och jag önskar att jag varit här när det hände. Då hade han inte bara haltat när jag lämnat honom

-       Var det du?

-       Mm det var det

-       Det räddade förmodligen mig. För jag slet mig och han kunde inte springa efter mig

-       Bra sa jag

Hur länge vi stod där i varandras famn vet jag inte men det var nog inte så länge Jag kände hur hon började skaka till och hon grät. Jag lät henne gråta och jag betalade tillbaka. Hon tittade upp och förbi mig.

-       Vem är det?

-       Det är min flickvän Rebecka, vill du träffa henne? Orkar du?

-       Ja jag vill hälsa på henne

Vi gick fram till Rebecka och de hälsade på varandra

-       Hej Camilla

-       Hej Rebecka

-       Var rädd om honom sa Camilla

-       Det skall jag vara svarade Rebecka jag lovar.

-       Niklas nu vill jag gå tillbaka in

-       Varför frågade jag?

-       Vad menar du?

-       Varför skall du gå in igen? Hur länge skall han få vinna? För varje minut som du sitter därinne i ditt ”fängelse” så vinner han. Du har inte gjort något fel. Det var han som gjorde fel och det är han som skall lida inte du

-       Du vet inte vad du pratar om sa hon med darrande röst

-       Det gör jag visst sa jag, jag vet precis vad du pratar om. Jag tittade henne rätt i ögonen, jo Camilla jag vet precis vad du talar om. Men jag låter inte honom vinna, för om jag låser in mig så vinner han. Det retar honom säkert något kopiöst att jag går runt och inte är rädd. Så varför skall du gå runt och vara rädd, du måste ta kontroll över ditt liv. Följ oss nu till bilen, sen skall du se att det inte är så farligt

Hon stirrade på mig. Rebecka tittade på mig och Martin stirrade han med. Han var den ende som inte förstod vad det handlade om. Jag anade att deras mamma var på väg

-       Kom nu följ oss till bilen och visa honom att du inte låter honom vinna.

Jag såg att Martin stoppade sin mamma med en rörelse

-       Jag vågar inte viska Camilla

-       Vad är du rädd för han lär inte hoppa fram ur en buske och om han skulle göra det så kommer han att halta på båda benen när jag är färdig med honom. Han sitter i sitt fängelse och han kommer inte ut i första taget så nu är det dags för dig att lämna ditt. Följ oss till bilen sa jag igen.

Rebecka kom fram och tog Camilla i handen.

-       Kom sa hon följ med oss

Rebecka började gå med en tveksam Camilla i handen men hon följde med. Jag nickade till Martin och vi gick ett par meter bakom dem. Martin vinkade till sin mamma och de stod där och såg förundrade ut. Jag såg att deras pappa mimade ett tack och vinkade sen gick han fram till deras mamma och kramade om henne.

-       Tack sa Martin

-       Ingen fara sa jag.

-       Vad menade du med ditt ”fängelse” och att du vet?

-       Det är en historia för en annan dag sa jag men jag vet precis vad hon går igenom. Ni måste sluta linda in henne i bomull ni måste hjälpa henne att ta kontrollen över sitt liv.

Vi gick förbi platsen där vi haft vår husvagn. Jag ruskade på mig och gick vidare. Camilla och Rebecka pratade lågmält med varandra och jag kunde inte höra vad de sa. Jag brydde mig inte jag var bara glad att se att Camilla vågade.

-       Var det därför du inte kom tillbaks när dina föräldrar gjorde det? De campade här fram till för 1 år sedan. Sen kom de inte tillbaka.

-       Varför de inte kom tillbaka vet jag inte jag har ingen kontakt med dem längre sa jag.

-       Ok

Vi kom fram till Rebeckas bil. Jag skakade Martins hand och sa hej, jag gick fram till Camilla tog henne i min famn och kramade henne

-       Det är inte du som skall sitta fängelse det är han. Du måste våga, tack för allt du gjorde för mig jag kommer aldrig glömma det.

-       Håll fast i henne sa Camilla hon är guld värd, jag skall försöka våga

-       Bra sa jag.

Camilla och Rebecka sa hej till varandra och vi satte oss i bilen och körde iväg. Vi satt tysta en stund, jag var tvungen att samla mina tankar och reda ut hur jag kände

-       Hur mår du?

-       Jag är ok förbannad men ok

-       Känner väl ungefär likadant, jag hatar mobbare

-       Då är vi två

-       Var han hemsk?

-       Micke, han var fjant som jag sa innan en feg jävla fjant. Som har fått vad han förtjänade eller inte nog men han är i alla fall inspärrad ett tag till. Frågan är vad som händer när han kommer ut. Sådana som han inte brukar ändra på sig. Det enda som glädjer mig är att våldtäktsmän inte har det så lätt i fängelse. Jag hoppas att han får vad han förtjänar där.

-       Jag tror att Camilla är eller har varit kär i dig.

-       Jaså? Vad grundar du det på?

-       Sättet på hur hon pratade om dig när vi gick till bilen.

-       Ok jag har aldrig hyst några sådana känslor för henne, hon var som en storasyster för mig. Någon jag kunde ty mig till när det var jobbigt. Någon att prata med

-       Mm hon sa det, men jag är rätt säker på att hennes känslor var mer än en storasysters

-       Ok som sagt från min sida så fanns inga sådana. Hon är blond du vet sa jag och log lite okynnigt

Hon tittade på mig allvarsam blick. Jag log och blinkade

-       Hon log tillbaks och sen började hon skratta lite. Du är speciell

-       Mm det kan du skriva upp. Jag hoppas att hon vågar gå ut nu.

-       Jag lämnade mitt nummer så hon kan ringa mig om hon vill

-       Tack sa jag det var snällt.

-       Självklart jag gillar inte i heller att folk lider på grund av idioter. Vart skall vi nu?

-       Jag är hungrig vi kör någonstans där vi kan äta

-       Ok vart

-       Har inte en aning har du något förslag?

-       Mm kanske

-       Härligt vart skall vi

-       Du får se

Vi körde mot staden igen, resan tog ungefär 45 min. Sedan stannade Rebecka utanför en restaurang, den såg rätt alldaglig ut på utsidan. Vi gick in och kom i en lokal med lite äldre interiör. Det var rätt dunkelt därinne som i kontrast till ljuset därute.

-       De har stans bästa pasta här

-       Ok då kör vi på det.

Vi beställde in och åt under tystnad, maten var god och man fick massor av den. Jag åt upp min portion innan Rebecka hade ätit upp sin. Jag lutade mig tillbaka när jag var färdig och tittade på henne när hon åt.

Jag mådde efter förutsättningarna bra, det kändes bra att ha konfronterat de minnena jag hade från campingen. Det kändes riktigt bra att jag kanske fått Camilla att inse att det finns en värld utanför hennes murar. Att jag kanske hade sått ett frö till hennes befrielse.

-       Vad tänker du på?

-       Förlåt?

-       Vad tänker du på?

-       Bara på dagen och hur den utvecklats

-       Nöjd?

-       Mm faktiskt och jag är väldigt glad att du var med mig, tack för stödet det betyder mycket.

-       Självklart sa hon bara

Hon åt vidare och jag tittade på henne igen. Jag undrar vad som skall till för att skrämma henne, vill jag ta reda på det?

-       Vad tänker du på nu?

-       Vad det skall till för att du skall bli rädd så att säga

-       Va?

-       Hur skall jag säga? Du har på de tre senaste dagarna fått reda på rätt hemska saker och du bara står där hur stadig som helst och tar in och går vidare. Hade det varit jag så hade jag nog letat efter utgången så att säga

-       Det tror jag inte en sekund på sa hon

-       Nej kanske inte men sen har jag fått mer i min ryggsäck än vad jag tror att du har

-       Så är det kanske men du är min och jag vill veta allt om dig. Både det bra och det dåliga. Jag är övertygad om att du är en god människa. Så nej jag springer inte mot utgången. Tvärtom jag blir bara ännu mer övertygad om att du är en god människa framförallt efter idag. Dels hur du hanterade Camilla men även när du berättade vad du gjorde med mig Micke. Även hur du hanterade situationen med Jonas. Men det är en massa andra små saker som gör mig övertygad om att du är en god människa. Du har haft en massa otur i livet men du har inte låtit det knäcka dig tvärtom.

-       Jag har gjort saker som jag inte är stolt över, saker som kanske kommer att få dig att få en annan bild av mig.

-       Som vad?

-       Oj ja jag har slagits en hel del. Alldeles för mycket och en gång slog jag lite för mycket så att han jag slog hamnade på sjukhus och han låg inne i två månader. Som tur var så blev han fullt frisk

-       Ok varför slog du honom?

-       Jag minns inte, det var sprit inblandat. Jag hanterar inte den så bra så jag försöker numera hålla mig borta från den. I alla fall ren sprit, jag dricker ett glas vin eller två ibland men det är min gräns.

-       Ok får du blackouts?

-       Det har hänt sa jag mer än en gång.

-       Ok men du har kontroll på det?

-       Ja sa jag, mina vänner satte sig ner med mig och förklarade att om jag inte skärpte till mig och slutade med spriten så skulle de lämna mig så att säga. Jag tog dem på orden så jag har inte druckit ren alkohol på 1 år. Droppen för dem var misshandeln av den killen. Den var tydligen hemsk och jag slog ner två av mina kompisar när de skulle stoppa mig.

-       Ok, varför drack du så?

-       För att hantera ångesten, det blev min medicin

-       Ok hur hanterar du den nu?

-       Träningen den ger mig det jag behöver

-       Hur kunde du träna om du drack som du gjorde?

-       Jag vet inte men det funkade på något vis

-       Men du dricker inte mer?

-       Inte ren alkohol nej, ett glas vin eller två då och då men inte mer.

-       Bra då vet jag det

-       Du letar inte efter utgången?

-       Nä sa hon verkligen inte

-       Ok

Jag blev imponerad av henne. Hon satt kvar och bara tittade på mig med en min av fast beslutsamhet. Jag log

-       Vad ler du åt?

-       Hur imponerad jag är av dig

-       Vad menar du?

-       Som sagt jag var rädd att du skulle springa din väg allteftersom jag berättar om mig själv som sagt min ryggsäck är stor

-       Äh jag är övertygad om att som du själv sagt att du aldrig skulle göra mig illa. Fortsätter du att hålla dig borta från spriten så kommer du inte att slåss eller hur?

-       Nej inte om jag inte blir tvingad till det så kommer jag inte slåss nej.

-       Bra något mer?

-       Nej inte nu sa jag och log

-       Var skall vi sova i natt? Hos dig eller mig?

-       När kommer dina föräldrar hem?

-       Jag skall hämta dem på flygplatsen kl. 14 i morgon

-       Ok skall vi sova hos mig? Jag måste tvätta ikväll som du vet. Skall vi hämta din tvätt så kan du tvätta hos mig? Så har vi film och tvätt kväll?

-       Javisst och käkar pizza

-       Det blir perfekt, skall vi köra hem till dig och hämta tvätten?

-       Nej inte nu, vad skall du ha på dig på tisdag?

-       Vet inte sa jag

-       Vadå vet inte?

-       Nej jag vet inte. Det blir väl ett par jeans en tröja, ja inget avancerat

-       Nej det skall du inte

-       Jaså? Sa jag med ett snett leende vad skall jag då ha på mig?

-       Kostym sa hon enkelt

-       Jag har ingen kostym

-       Nej jag vet sa hon jag kollade din garderob igår

-       Jaså?

-       Mm sånt tjejer gör vet du kollar in garderober hos sina pojkvänner

-       Ha, ha jaså så det säger du

-       Mm så är det, flickvänners rättighet

-       Aha då vet jag det

-       Då kör vi och handlar

-       Ok sa jag

Vi betalade och gick. Jag tittade i plånboken, jag hade inte så mycket pengar med mig.

-       Vi får köra hem till mig först sa jag om vi skall handla jag måste hämta pengar

-       Jag har du kan låna av mig så länge

-       Ok sa jag tveksamt

jag gillade inte att låna pengar, men jag kunde betala henne ikväll när vi kom hem.

-       Du kan betala mig sen antingen i kontanter eller in natura sa hon och log okynnigt

Jag snubblade till lite när jag hörde vad hon sa.

-       Mm 20.5 cm natura

-       Haha ja precis

Vi satte oss i bilen och körde iväg till ett köpcentrum som låg lite utanför stan. Vi gick in och hon tog mig i handen och drog in mig i olika herr affärer och jag vet inte hur många kostymer jag prövade.

Vi hittade inget som föll mig på läppen, varken i pris eller stil, hon verkade ta mina nej som en utmaning. Till slut kom vi in i en affär det första jag såg var en stålgrå kostym som inte var i det senaste modet. Utan den var egen så att säga.

-       Den skall jag ha sa jag

-       Ok pröva den

-       Jag tog min storlek och gick till ett provrum

-       Vänta du måste ha en skjorta med

-       Ok sa jag det har jag en hel hög hemma annars sa jag

-       Mm jag såg det du gillar skjortor?

-       Ja sa jag skjorta och jeans funkar för det mesta

-       Mm det gör ju det

Vi gick förbi ett ställ med skjortor, jag såg en skjorta utan krage som jag tog med mig och gick in i provrummet. Jag bytte om och tittade mig i spegeln och blev överraskad över hur bra jag klädde i kostym.

Jag hade aldrig haft en på mig så jag visste inte hur det skulle bli men det såg bra ut tyckte jag. Jag gick ut för att visa Rebecka

-       Wow sa hon jisses vad snygg du blev i den

-       Jag tar den

-       Vad kostar den?

-       Vet inte sa jag,

Jag kollade prislappen 2000 kr det skulle göra ett jättehål i min plånbok men det fick det vara värt jag fick ta det med soc. tanten på måndag. Skjortan kostade 350 kr.

-       Det blir 2350 kr för allt har du så mycket med dig? Jag har 500 i plånboken

-       Ja det löser vi sa hon

Vi gick till kassan och expediten tog emot kläderna och sa

-       Bra val sa hon kvalitén är galet bra. Den är sänkt med 80% för att ingen ville ha den men det är min favorit i butiken. Hennes leende var vackert

-       Oj sa jag det var en rejäl sänkning

-       Rebecka lutade sig mot mig och viskade - håll ögonen på rätt ställe

-       Va?

-       Sluta stirra

-       Jag stirrar inte sa jag. Ja bara på dig

-       Mm men hon skulle kunna äta upp dig

-       Ok men det får hon inte det är bara du som får

Expediten samlade ihop mina kläder och packade ihop dem och la dem i en påse jag betalade och vi gick ut. Jag var väldigt nöjd med att jag bara behövt låna 50 kr av Rebecka.

-       Skor

-       Va?

-       Skor sa Rebecka

-       Men jag har lågskor hemma

-       Mm men inga som passar till kostymen

-       Och hur vet du det?

-       Jag gick husesyn igår

-       Ok och du kollade in mina skor?

-       Mm tjejgrej

-       Ok sa jag och log, men då kör vi till min moster

-       Va sa hon

-       Min moster har en skoaffär i en annan stad

-       Ok vart

-       2 mil härifrån om det är ok?

-       Javisst sa hon lite överraskad

Vi gick ut till bilen och körde iväg. Vi körde ut på motorvägen och det tog ungefär 20 min att köra dit.

-       Har din moster en skoaffär?

-       Ja sa jag vi hade en bra relation när jag var liten jag var ofta hos henne och hennes man min ingifta morbror. Sen när vissa saker hände så fick jag inte åka till dem mer. De fick ett eget barn och deras tid gick till honom vilket är fullt naturligt. Jag har inte träffat henne på 7 år tror jag så det kan bli spännande och se vad som händer när jag dyker upp.

-       Nervös?

-       Ja lite men det är en sådan dag idag att möta demoner från förr. Ja min moster är ingen demon på det sättet men jag har inte kontaktat någon släkting de senaste 4 åren, jag vet inte ens om hon vet om jag lever. Så det kan bli ”spännande”

-       Ok jag lovar att hålla dig i handen

-       Tack sa jag

Vi körde under tystnad och kom fram till hennes affär som låg i samhällets centrum. Jag andades in djupt och öppnade dörren och gick ut. Vi gick fram till affären och gick in.

-       Ett ögonblick

-       Javisst sa jag

Min moster stack ut huvudet

-       Niklas?

-       Ja sa jag

-       Niklas är det du? Lever du?

-       Ja sa jag det gör jag

Jag såg hur det darrade i hennes ögonlock. Hon tog ett par tveksamma steg mot mig och sen sprang hon fram och kramade mig.

-       Niklas, Niklas, det är verkligen du, jisses vad lång du blivit och stor

Hon tog ett steg tillbaka och höll i mina axlar och tittade på mig. Sen kramade hon mig igen, jag kramade henne tillbaks och det kom en tår i mitt öga med.

-       Var har du varit?

-       Jag bor själv numera, jag drog för 4 år sedan och sen är det en lång historia om vad som hänt efter det men jag lever och mår bra. Just nu oförskämt bra.

-       Ok vill du inte säga mer än så?

-       Jag tänkte efter innan jag svarade, inte hela historien nu. Men kortfattat så räddade min kompis mamma mitt liv, hon tog hand om mig. Jag fick ny adress, skyddad, nytt efternamn och jag är i statens händer så att säga. Jag tränar och idrottar, jag tar studenten på tisdag. Jag lever och jag mår bra.

-       Säkert?

-       Ja säkert och det är anledning till att jag är här sa jag, jag behöver nya skor tyckte Rebecka.

-       Rebecka?

-       Ja min flickvän

Det var som att min moster inte sett skönheten bredvid mig. Hon hade bara sett mig och nu så reagerade hon.

-       Hej förlåt jag blev bara så överraskad över att se Niklas att jag inte såg dig förlåt mig

-       Ingen fara sa Rebecka

Jag kunde ana en tår i hennes öga med.

-       Jaha sa min moster i affärsmässigton skor sa du?

-       Ja skor till denna. Jag visade min kostym jag hade tagit den med mig in.

-       Ok kom, hon tog mig bort till herravdelningen. Storlek?

-       44.5

-       Ok hon tog fram 4 par pröva dessa

-       Ok jag satte mig ner och prövade det ena paret efter det andra.

-       De skall du ha sa hon, det var det sista av paren

-       Ok sa jag då tar jag dem.

-       Vad säger du sa min moster till Rebecka?

-       Jo de är snyggast

-       Vad skall du ha på dig frågade min moster?

-       Vad?

-       Ja vad skall du ha på dig på studenten?

Rebecka förklarade och min moster lyssnade. Jag bara log ingen kan skor som min moster.

-       Ok vad för skor till det?

Rebecka förklarade.

-       Vänta lite sa min moster, storlek?

-       38.5

-       Ok

-       Vad händer viskade Rebecka

-       Nu är det din tur och hon kommer inte ge sig förrän du har rätt skor till din outfit, det är bara att glida med. Ingen kan skor som henne jag lovar.

Min moster kom tillbaka med 5 par skor till Rebecka,

-       Pröva

Det var ingen fråga utan nästan en direkt order. När hon kom till det tredje paret sa min moster

-       De skall du ha.

-       Ok sa Rebecka

Jag bara log, jag tittade på hennes förvirrade blick och jag sa

-       Vi tar dem med.

-       Bra vill ni ha kaffe jag fikar precis, det brukar inte komma så många kunder vi denna tiden en lördag.

-       Absolut sa jag

-       Har du te frågade Rebecka

-       Javisst. Kom sa hon

Vi gick bakom disken och inpå lagret och satte oss ner. Min moster dukade fram två koppar åt oss hon hällde upp kaffe och tevatten från två termosar.

-       Jag dricker både kaffe och te sa hon det är därför jag har två kannor.

-       Tack sa vi båda

-       Nå Niklas så det är dags för studenten?

-       Ja sa jag, går ut på tisdag efter tre år.

-       Vad har du läst?

-       Jag valde en teoretisktutbildning för att jag inte vet vad jag vill i livet. Mer än att bli bäst inom min idrott men jag är inte dummare än att jag inser att jag måste ha något mer. Och då tyckte jag att en teoretiskutbildning var bäst om jag bestämmer mig en dag för vad jag vill bli när jag blir vuxen. Om den dagen kommer sa jag med ett skevt leende.

-       Nä dum har du aldrig varit, visste du att han har gått i specialklass?

-       Va sa Rebecka? Vadå specialklass?

-       Ja inte för de som är dumma tvärtom. Han gick i specialklass för de som är intelligenta

-       Nä sa hon och tittade på mig

-       Vi har inte kommit så långt sa jag lite förläget

-       Det är inget att skämmas för

-       Nej det gör jag inte men jag gillar inte att skryta och mina betyg på gymnasiet motsvarar inte vad jag egentligen kan.

-       Varför?

-       En massa anledningar, inget intresse. Mer än i vissa ämnen, So ämnena och svenska är väl där jag toppat så att säga

-       Vilka betyg får du där frågade Rebecka?

-       5: or svarade jag lite förläget, i engelska med. Men i matte och de andra ämnena så har jag bara glidet och tagit reda på vad som krävts för 3: or

-       Slarvpelle sa min moster skarpt

-       Mm sa jag

-       Jaha Rebecka vad är dina ambitioner?

Hon ryckte till och tittade på min moster

-       Ja jag vill bli ekonom, jag har sökt in på högskola nu till hösten.

-       Ok bra, du då Niklas?

-       Jag skall jobba hade jag tänkt och se vad jag vill göra. Jag satsar till 100% på min idrott så den går först. Men framförallt så vet jag inte vad jag vill göra då kan jag lika gärna jobba och tjäna pengar fram tills jag bestämt mig för vad jag vill göra.

-       Ok du får ett år på dig sen letar jag upp dig och då skall du ha bestämt dig.

-       Ok jag ville inte säga emot henne eller jag kanske inte vågade när hon satte den sidan till så kunde hon vara rätt sträng.

-       Bra så om ett år så kommer du hit och så fikar vi och bestämmer vad du skall läsa

-       Avgjort sa jag

-       Så är du duktig på din idrott?

-       Ja det är jag riktigt duktig

-       Ok bra inga skador

-       Inga bestående nej. Jag hade problem med ljumsken i vintras men det är bra nu.

-       Bra

-       Hur är det med min kusin och morbror?

-       Det är bra med dem, din kusin går i första ring nu. Hon sa skolans namn, jag och Rebecka studsade till lite. Han gick på vår skola

-       Vad är det?

-       Vi går på samma skola

-       Aha ok det visste jag inte

-       Inte jag heller och jag har inte sett honom

-       Han har inte sett dig heller eller han har inte sagt något i alla fall.

-       Det är bra med din morbror han jobbar och står i.

-       Samma jobb

-       Hon skrattade till och sa ja han kommer inte därifrån.

-       Han har ett viktigt jobb sa jag

-       Mm sa hon

-       Vad jobbar dina föräldrar med? frågade hon Rebecka som suttit tyst och lyssnat på oss.

-       Min mamma är läkare och min pappa är arkitekt

-       Ok bra yrken, var bor ni?

-       Samma stad som Niklas

-       Ok hus eller lägenhet?

-       Hus, pappa har ritat det

-       Ok, har du syskon?

-       Nej jag är ensam

-       Ok, vilken tid går du ut på tisdag?

-       Jag? Jag vet faktiskt inte sa jag lite generat

-       Va? Vet du inte

-       Nä det är inte förrän på tisdag, jag såg att Rebecka himlade med ögonen och log,

-       Han går ut 16.27

-       Tack

-       Varför frågade jag lite misstänksamt?

-       Vad tror du mitt gudbarn tar studenten, tror du inte att jag skulle vilja vara där sa hon i arg ton,

-       Är du min gudmor? Sa jag förvånat

-       Ja visste du inte det?

-       Nej sa jag min pappa sa alltid att det var min farmor

-       Jaså det gjorde han. Han ville det men det satte jag stopp för

-       Ok sa jag där ser man.

-       Mm inte alla är rädda för honom skall du veta

-       Nä då är vi två

-       Är du inte rädd för honom

-       Min blick blev stenhård, nej inte nu mer, nu är det han som är rädd för mig, mycket rädd. Rebecka hajade till, min moster la sin hand på hennes arm för att tysta henne.

-       Bra sa min moster, berätta

-       Nu?

-       Ja nu berätta

-       Ok.

Jag satte igång och berättade vad som hänt sista gången jag träffade honom. Min moster satt stilla hela tiden jag berättade, Rebecka hoppade till emellanåt av det jag berättade. Inte så mycket när jag sa vad jag gjort mot honom utan när jag berättade vad han gjort mot mig den kvällen det small.

-       Där och då fick det vara nog sa jag, jag var nästan 15 år och det fick vara nog, han slog mig sönder och samman men jag slog tillbaka och jag lämnade nog honom i sämre skick än vad jag var i. Jag tog mig hem till ”mamma” och hon ringde en ambulans och jag låg inne i 2 veckor. Sedan flyttade jag hem till dem. Sen kontaktade jag socialen och sen rullade det på. Jag bott själv sedan jag var 15 år.

-       Och du hade inte en tanke på att kontakta oss andra?

-       Nej av två anledningar, för det första så visste jag inte var jag hade er andra. Hur mycket visste ni? För det andra jag vågade inte. Med tanke på att jag inte vet hur långt hans skulle våga gå om han fick reda på vart jag var.

-       Ok jag hade inte sagt något.

-       Nej jag förstår det nu men jag vågade inte chansa

-       Men det gör du nu?

-       Ja jag är tillräckligt stark nu, eller jag tror det i alla fall. Jag är inte rädd längre men det har tagit 4 år att komma hit så att säga.

-       Ok polisanmälde du honom

-       Mm men mamma skyddar honom sen så är han respekterad i sitt yrke och i stan där vi bodde så ingen trodde på mig. Jag var besvärlig.

-       Satans människor

-       Mm sa jag, min tillit till mänskligheten är inte stor sa jag.

-       Men hur tog du dig till ”mamma” som du kallar henne ni bodde en bra bit från dem.

-       Jag gick och liftade mitt i vintern. Så det är därför jag var nära att inte klara det.

-       Jisses sa Rebecka

-       Mm så är det. Jag är inte religiös men den kvällen så var det något som höll sin hand över mig och de två första nätterna på sjukhuset.

-       16.27?

-       Ja 16.27 tydligen sa jag och log mot Rebecka

-       Nu skall jag stänga, det har varit underbart att träffa dig Niklas. Jag höll på att få en hjärtattack när jag såg dig, men så glad jag blev. Får jag berätta för din morbror att du lever?

-       Javisst som jag sa jag är inte hemlig längre. Jag är inte rädd, och efter vad du sagt så stannar det där?

-       Ja sa hon det gör det.

-       Det var väldigt att träffa dig med Rebecka.

-       Vad kostar skorna frågade jag?

-       Tror du att du skulle betala. Frågade hon lite strängt

-       Ja någon uppfostran har jag. Jag tar inget för givet

-       Det skulle vara höjden om du skulle behöva betala sa hon lite surt.

-       Som sagt lite uppfostran har jag.

-       Du får inte betala du heller sa hon till Rebecka när hon öppnade munnen jag bjuder på dem om du lovar att ta hand om honom.

-       Jag lovar, sa Rebecka med en allvarlig ton

-       Bra

-       Då kommer jag att stå utanför skolan 16.27 på tisdag

-       Ok tack.

-       Sen går vi och äter middag. Det var ingen fråga utan ett konstaterande.

-       Men jag har träning

Hon lyfte bara på ögonbrynet och tittade på mig.

-       Vad sa du?

-       Jag har träning. Jag kunde se hur Rebecka log och bara skakade på huvudet

-       Jaså det tror du? Vi skall gå och äta middag, och försök inte smita.

-       Ok jag och resignerade. Jag insåg att jag inte skulle vinna detta slaget så det var lika bra att backa.

Hon kramade mig länge och viskade

-       Så glad jag är att du är ok och har det bra. Jag är väldigt glad att du vågade komma hit.

-       Det är jag med och jag är glad att jag inte är ensam om att inte vara rädd för honom.

-       Hon släppte mig och sa då ses vi på tisdag

-       Det gör vi.

Vi gick ut från affären och tog oss till bilen och satte oss, jag la händerna för ansiktet och jag grät för första gången på säkert 10 år. Tårarna bara rann och jag visste inte varför, jag bara grät.

Rebecka sa inget hon la sin ena hand på mitt knä och smekte mig, hon sa ingenting. Tårarna bara rann och jag kunde inte kontrollera mig. Jag vet inte hur länge jag grät men det kändes som en evighet men när jag tittade på klockan så hade det bara gått 5 minuter.

-       Hur är det?

-       Jag vet inte och jag vet inte varför jag grät. Det var väl en massa spänning som släppte, men det känns ok nu. Tack för att du lät mig gråta.

-       Självklart, precis som jag förväntar mig att du skall vara där när jag gråter.

-       Tack

Hon startade bilen och körde iväg, jag stirrade ut genom fönstret och tänkte igenom vad min moster sagt.

-       Hur är det?

-       Va? Sa jag och återvände från mina tankar

-       Hur är det?

-       Jodå det är bara bra tror jag. Tårarna som kom var inte ledsna tårar så att säga tvärtom det var glädjetårar.

-       Ok sa hon frågande

-       Ja jag insåg att jag inte är ensam i det här. Jag har i alla fall en familjemedlem som tror på mig.

-       Aha du har två allierade

-       Två?

-       Mm jag med

-       Tack

-       He, he då blir det ingen träning på tisdag sa hon med ett snett leende

-       Nä tydligen inte

-       Hon är rätt bestämd

-       Mm du anar inte

-       Jo jag kan ana, den blicken hon har. Man vågar inte säga emot henne.

-       Nä det gör man inte, min mormor hade en likadan

-       Jaså?

-       Mm hon dog för ett par år sedan har jag fått reda på. Jag kunde inte gå på hennes begravning dock, men jag brukar besöka minneslunden där hon ligger. Det var en riktig krut kärring, med samma blick som min moster. Man sa inte nej till henne heller.

-       Men det kan väl bli trevligt att äta med din moster också får du fira din student med någon.

-       Jag skall ju fira med dig

-       Jo men det är inte samma sak

-       Jaså?

-       Nej det är din familj som du får fira med. Sen firar vi tillsammans då blir det på ett annat sätt

-       Säger du det så är det väl så

-       Mm så är det

-       Jaha specialklass?

-       Mm sa jag lite generat, hon tar alltid upp det. Såhär i efterhand så är hon den ende som faktiskt visat lite stolthet över det. Min egen familj gjorde det aldrig, de hånade mig för det i stället så det är väl därför som jag aldrig pratar om det. Ingen av mina kompisar vet. Inte ”mamma” eller hennes familj i heller. Jag gick i den klassen från 1 - 6:an innan vi flyttade och då hamnade jag i vanlig klass på nya skolan. Jag gjorde allt för att inte sticka ut där. Jag anpassade mig och visade inte framfötterna. Jag tog reda vad som skulle krävas för att komma in på gymnasiet och anpassade mina prestationer utifrån det. Sen har jag flugit under radarn på gymnasiet med. Jag har toppat där jag varit intresserad och gjort vad som krävts i de andra ämnena.

-       Men hur hamnade du i specialklass?

-       Alla elever på skolan fick göra ett par test. Vi som fick tillräckligt bra resultat på de testen fick gå tillsammans och läsa i en annan takt än de andra eleverna. Vi började till exempel med engelska redan i första klass. Vi höll en annan takt än de andra klasserna. Det var inte lätt alltid på skolgården, men jag var rätt bra på att slåss redan då så de vågade inte tillslut mobba oss för hårt.

-       Ok hur smart är du?

-       Oj jag har inte en aning faktiskt, jag har inte gjort något IQ test eller så men jag klarar mig.

-       Vad menar du med klarar mig?

-       Ja det är ingen som sätter mig på plats så att säga. Jag klarar mig.

-       Ok du vet vad du skall svara om någon testar dig?

-       Ja precis, jag misstänker att dina föräldrar kommer testa mig med tanke på deras utbildning. Det är jag inte rädd för om inte din mamma ställer en massa anatomiska frågor eller om din pappa börjar prata om italiensk arkitektur. Så kommer det gå galant.

Hon tittar på mig med en frågande blick.

-       Ja du är deras dotter, de är högutbildade. De vill inte att deras dotter skall träffa ”fel” kille. Sen kan jag nog tänka mig att ingen kille kommer att vara ”rätt” men jag kan i alla fall uppfylla vissa krav där då intelligens är en av dem.

-       Ok så är det kanske det har jag aldrig tänkt på.

-       Jag säger inte att det är så utan jag tror att det är så. Framförallt när vi inte är äldre än vad vi är.

Samtalet tog slut vi rullade in på deras garageuppfart. Rebecka sprang in och samlade ihop sin tvätt och kom ut igen. Hon packade in sakerna i bilen och backade ut och körde iväg.

Vi körde hem till mig och vi gick in, vi samlade ihop min tvätt och gick ner i tvättstugan. Den som tvättat före mig var klar med maskinerna så vi fyllde dem med tvätt och satte igång dem och gick upp.

Jag bytte om till mys kläder och Rebecka gjorde detsamma. Andra shorts och en annan T-shirt idag men lika sexig var hon.

-       Vad vill du se för film?

-       Vad har du?

-       Allt möjligt

-       Vad menar du?

-       Kom skall jag visa dig,

Vi gick in i mitt träningsrum, där var en inbyggd garderob jag öppnade dörren och garderoben var full av VHS band.

-       Det är bara att välja och vraka sa jag, de står i dubbla rader. Har du någon speciell genre du gillar?

-       Oj sa hon det var en massa filmer

-       Mm där är en del

-       Har du Sixteen Candles?

-       Jadå sa jag

-       Kan vi se den?

-       Absolut sa jag,

Jag letade upp den och tog ut den ur garderoben. Vi gick in i vardagsrummet jag matade in filmen och satte på den. Rebecka hade krupit upp i soffan och lutade sig tillbaka.

Jag stod där och tittade på henne och bara njöt. Jag gick och satte mig bredvid henne och hon kröp in i min famn. Efter stund så la hon sitt huvud i mitt knä, hon låg som en boll och det såg inte bekvämt ut.

-       Vänta lite sa jag, res dig upp

Hon gjorde som jag sa och jag gick bort till kortsidan av soffan och satte mig.

-       Så nu kan du ligga bättre sa jag

-       Tack

-       Ingen fara

Hon la sig ner i knäet på mig igen och vi fortsatte titta på filmen. Jag började leka med hennes hår, jag drog det mellan mina fingrar. Hon började smeka mig på insidan av låret, det kittlade lite samtidigt som det var skönt.

Jag smekte henne över hennes armar, ner över ryggen och på utsidan av hennes lår. Jag la min hand på hennes rumpa och smekte henne där. Hon vände lite på sig jag kom åt hennes rumpa bättre och fortsatte smeka henne.

Vi tittade färdigt på filmen och bara njöt av att vara nära varandra, jag tittade på klockan. Det var dags att gå ner till tvättstugan,

-       Det är dags att gå ner till tvättstugan

-       Mm sa hon

-       Sover du?

-       Nä men jag njuter av ditt smekande jag älskar dina stora varma händer på min kropp.

Hon reser sig från sitt liggande läge och sätter sig grensle i mitt knä och börjar hångla med mig. Jag svarar på hennes kyssar, jag lägger mina händer på hennes rumpa och börjar massera henne. Hon stönar till

Jag börjar dra med tummen längs med hennes fitta jag känner genom tyget att hon blöt. Jag för in fingret innanför hennes shorts och hon har inga trosor på sig. Jag börjar massera hennes klitoris med min tumme.

Hon stönar till i min mun och kysser mig intensivare. Jag lyfter upp hennes tröja och tar ett av hennes bröst i min mun och börja suga och slicka på hennes bröstvårta. Samtidigt kör jag in min tumme i hennes fitta och hon börjar rida den.

Med andra handen så masserar jag hennes rumpa och hon stönar och suckar av välbehag. Hon ökar takten i ridandet och efter stund så känner jag hur det klämmer om min tumme. Hon får orgasm

-       Shit vad gör du med mig säger hon så jävla skönt det var

Hon tittar mig i ögonen och säger

-       Nu vill jag ha kuk i stället för din tumme

Hon reser sig upp och tar av sin tröja och kliver ur shortsen. Jag gör likadant och snart är vi nakna. Jag sätter mig ner och hon grenslar mig igen. Hon tar tag om min kuk och för in den i sin fitta och börjar rida mig. Först rider hon i ett lugnt tempo och vi kysser varandra.

-       Jag älskar att känna din stora kuk i mig, den fyller mig så bra stönar hon.

-       Detsamma jag älskar att känna din trånga underbara fitta krama min kuk, det är så jävla skönt att vara i dig,

Hon ökar takten i ridandet. Jag hjälper henne att hålla takten med mina händer på hennes höfter. Hon fortsätter rida en stund till innan hon säger

-       jag kommer snart

Hon ökar takten lite till och ridare fortare och snart så känner jag hur det klämmer om min kuk och hon stönar ut sin orgasm.

-       Ohhh ja så jävla skönt det är.

Hon fortsätter i ett lugnare tempo och rider sig igenom orgasmen. Sen ökar hon takten igen

-       Jag kommer igen jisses vad skööööönt nästan skriker hon Ohhh fy fan vad skönt det är

Jag bara tittar på rent fascinerad av hur hon kommer och hennes reaktioner på sina orgasmer, hon är så härligt avslappnad och tillåter sig att njuta. Hon rider sig igenom dessa orgasmer med. Hon pustar och säger

-       Nu orkar jag inte komma mer nu får vi byta ställning.

-       Ok

Jag lyfter upp henne med kuken fortfarande i henne och lägger ner henne på soffan med henne underst och mig på henne. Jag börjar knulla henne med långa tag. Men efter ett tag så märker vi att soffan är för liten att ligga i.

Så jag säger till henne att ställa sig upp och vända sig mot mig så att jag kan ta henne bakifrån. Hon vänder sig om och jag får hennes vackra rumpa framför ögonen.

Jag tar tag i kuken och sätter den mot hennes fitta och hon pressar sig bak mot mig och börjar knulla min kuk. Jag låter henne styra takten, jag masserar hennes rumpa och bara njuter av hennes knullande av min kuk.

Jag sätter mina händer på hennes höfter och börjar knulla henne med långa sköna tag. Jag börjar i ett långsamt tempo och bara njuter

-       Ta mig hårdare stönar hon knulla mig hårt

Jag ökar takten

-       Fortare stönar hon

Jag ökar takten ännu mer. Nu börjar jag känna ilningarna i pungen, jag känner att jag snart inte kan hålla mig längre utan ökar takten ännu mer. Jag känner hur hon börjar smeka mina kulor.

Det blir för mycket för mig jag känner att jag sprutar, jag darrar i benen när orgasmen kommer det känns som att jag skall trilla men jag håller balansen. Jag hör henne stöna och säga

-       Ja spruta mig full ge mig din sperma fyll mig till bredden

Orgasmen börjar avta och jag kommer till sans igen och stannar upp i knullandet. Jag bara flåsar och försöker hitta rätt med andningen igen och komma i fas.

-       Fy fan vad skönt säger jag

-       Mm säger hon, jag bara älskar hur din kuk växer till sig precis när du kommer. Det känns som att ditt ollon blir större och trycker utåt så att säga. Det är en underbar känsla.

-       Mm och jag älskar när din fitta klämmer och drar ihop sig när du kommer.

Jag drar mig ur henne och tittar lite fascinerat på när jag ser att sperman börja rinna ur henne längs låren på henne. Hon reser sig upp och vänder sig om och kysser mig och viskar

-       Jag är galet kär i dig

-       Detsamma säger jag, jag är galet kär i dig.

-       Hon fnissar och säger säg det en gång till

-       Jag är galet kär i dig

Hon kysser mig igen

-       Jag får ta hand om det som rinner ur mig,

-       Det låter som en bra ide säger jag,

Hon går in på toaletten, jag hör hon spolar och kommer in i vardagsrummet igen jag står kvar på samma ställe

-       Tvätten?

-       Tvätten

Vi klär på oss och jag kan inte låta bli att ta henne i min famn och kyssa henne.

-       Det var helt underbart när jag red dig i soffan den ställningen får vi köra fler gånger

-       Absolut det verkade som du kom rejält och flera gånger

-       Mm minst 5 gånger sen blev det för mycket. Det blev nästan för skönt

-       Ok spännande

-       Mm det trodde jag inte. Men så var känslan det gjorde nästan ont att andas

-       Oj

-       Mm, du?

-       Mm

-       Får jag smaka på din sperma sen?

-       Visst vill du att jag kommer i din mun?

-       Mm jag har aldrig testat det, mer än den halva gången med dig

-       Ok men du skall inte känna dig tvingad eller att det är något som jag går runt och drömmer om så att säga

-       Gör du inte det då?

-       Nej faktiskt inte, allt vi gör tillsammans är väldigt nytt för mig och för första gången

-       Ok nej jag vill verkligen testa. Det enda är att du kommer så mycket så jag vet inte om jag klarar av hela satsen,

-       Du får flytta på kuken när det blir för mycket

-       Mm får göra det.

Vi gick ner i tvättstugan och tömde maskinerna och la in i torktumlaren och hängde en del i torkrummet. Vi gick upp igen

-       Mat?

-       Javisst vi sa Pizza va?

-       Absolut

-       Ringer du och beställer

-       Javisst vad vill du ha

-       Vad skall du ha?

-       Jag tar nog en Vesuvio

-       Då tar jag samma

Jag ringde och beställde och de var klara som vanligt på en kvart. Vi tog på oss skor och gick iväg. Pizzerian låg rätt nära så det tog inte så lång tid för oss komma dit. Vi hämtade pizzorna och gick hem och satte oss i soffan och käkade

-       Nu får du välja film sa hon

-       Ok sa jag

Jag gick in i rummet och plockade på mig en av mina klassiker favoriter. BEN HUR

Jag satte på filmen och vi började käka. När vi ätit färdigt så la vi oss i soffan och skedade och mös oss in i varandra. Vi somnade och låg där och mös, jag hörde hur det ringde på avstånd. Jag vaknade till och Rebecka med,

-       Det ringer på dörren sa jag

-       Mm

Jag reste mig upp och gick och öppnade

-       Hej sa grannen som jag hjälpt med kassarna

-       Hej sa jag hur är läget?

-       Jodå bara bra det är inte så att du har lite socker jag kan låna?

-       Jovisst kom in

-       Tack

Hon räckte fram en kopp som jag kunde fylla. Jag hörde hur Rebecka smög upp bakom mig och sa

-       Hej Rebecka

-       Hej

-       Det är min granne som jag hjälpt vid ett par tillfällen

-       Mm

Jag tog koppen och gick ut i köket. Jag fyllde på med socker och gick tillbaka, när jag kom ut i hallen så kände jag på stämningen att något var fel. Men jag kunde inte sätta fingret på det förrän jag såg Rebeckas ögon de var rätt svarta

-       Varsågod här är sockret

-       Tack, hej då

-       Hej då

Jag hörde Rebecka mumla låna socker jo tjena

-       Vad sa du?

-       Trodde verkligen att hon behövde låna socker

-       Eftersom du säger det så som du gör så misstänker jag att du inte tror det

-       Nä inte för en sekund, det var något annat hon var ute efter

-       Ok? Och vad var det sa jag lite naivt kanske

Hon tittar på mig argt först men något i mitt ansikte och blick lugnade henne för hon började le

-       Hon ville ”låna” dig eller rättare sagt det du har mellan benen

-       Ok sa jag lite chockat, hur vet du det?

-       Det syntes på hennes min, hon var inte glad att jag var här. Hon trodde att du var själv

-       Ok som sagt jag är rätt grön på det där med att tolka signaler osv men jag litar på vad du säger. Fast det är klart hon vet ju inte om mina preferenser.

-       Vadå? Ja just det hon är blond

-       Mm hon är ju det så det enda hon får låna av mig är lite bärhjälp och socker

Hon fnissade till och la sina armar runt min hals och pussade mig på näsan,

-       Du är för go vet du det

-       Det är du med, jag har aldrig haft någon som ”vaktat” på mig innan det är rätt mysigt. Men du måste samtidigt lita på att jag är med dig och ingen annan. Jag vill inte ha någon annan och jag har bara ögonen för dig. Så du behöver inte skrämma bort folk från mig.

-       Jag förstår, hur hade du reagerat om någon sett ut som en katt som skulle slicka i sig grädde när de tittade på mig?

-       Jag hade markerat att jag var din och sen hade jag litat på att du markerat att du inte var intresserad. Jag kan förstå att du markerar och som sagt jag gillar det men jag är din och bara din. Jag är inte intresserad av någon annan, du är bättre än jag på att läsa sådana signaler. Så du får gärna markera när jag inte märker vad som händer. Jag är väl naiv eller nåt men som sagt jag märkte ingenting. Det kan ju också bero på att jag inte är intresserad av henne på det sättet.

Hon tittade på och tänkte efter,

-       Ok deal sa hon om du lovar att göra samma sak för mig

-       Absolut sa jag. Är där en kille som går över gränsen så markerar jag

-       Bra 

Jag lutade mig fram och kysste henne länge. Vi stod där och kysstes en lång stund och bara njöt av varandra och av att vara unga och kära.

-       Tvätten?

-       Tvätten

Vi hoppade i våra skor och gick ner i tvättstugan och vek ihop kläderna och bar upp dem. Vi delade upp tvätten och hon packade ner sin tvätt. Jag vek ihop min och la den på sina platser i skåpen.

-       Är det säkert att du är 19 årig kille?

-       Vad då?

-       Du viker tvätt lägger den i ordning och ser till så att allt är på sin plats

-       Pappa som är militär, och om man inte gjorde det ordentligt så fick man ”belöning” så att man lärde sig till nästa gång

-       Oj förlåt sa hon

-       Det är lugnt det kunde inte du veta. Vissa vanor sitter kvar, det är klart jag velat vara som alla andra ibland men nu är det som det är. Du behöver inte be om ursäkt för sådant som du inte vet något om, och skulle det bli fel ibland så gör det inget det i heller.

-       Ok det låter bra för jag pratar ibland utan att tänka

-       Mm och det är en av dina charmiga saker så sluta inte med det. Jag gillar din spontanitet, jag är inte van vid den bara men jag gillar den. Den är del av dig och jag gillar dig väldigt mycket. Som sagt jag är galet kär i dig

-       Charmtroll sa hon och log

-       Mm så är det

-       Mm och jag gillar dig med väldigt mycket och jag är galet kär i dig med

-       Kom hit så jag får kyssa dig

-       Mm jag gillar när du kommenderar mig

-       Så det gör du?

-       Mm det gör jag

Hon hade en speciell blick i ögonen som jag inte riktigt kunde tolka.

-       Så om jag kommenderade ner dig på knä framför mig så skulle du göra det

-       Mm

-       Kom hit och ställ dig på knä

Hon gick långsamt fram mot mig och ställde sig på knä och tittade upp på mig.

-       Ta fram min kuk

Hon drog ner mina shorts och min kuk kom fram.

-       Runka den

Hon tog den i sina händer och började runka den. Den växte till sig snabbt och blev hård på bara några sekunder.

-       Sug mig

Hon tog in kuken i sin mun och började suga mig. Hon lekte och spelade med tungan över min kuk, hon runkade mig samtidigt. Hon varierade sitt sugande med att slicka mitt ollon. Jag var väldigt kåt nu inte bara av vad hon gjorde utan även av situationen av att hon gjorde vad jag sa.

-       Sluta suga

Hon slutade och tittade upp mig med sina lysande blåaögon

-       Klä av dig och lägg dig på sängen

Hon reste sig upp och tog av sin tröja och drog ner sina byxor och steg ur dem. Hon vände sig om och gick bort till sängen. Hon svängde sexigt på sin rumpa. Hon la sig på rygg i sängen och tittade på mig.

-       Smek dig själv

Hon började smeka sig själv. Hon lekte med sina bröst, hon smekte dem klämde på dem och tog sina bröstvårtor mellan fingrarna och klämde dem mellan sina fingrar. Hon särade på benen så att jag hade full insyn till hennes kön.

Det glittrade av hennes safter. Hon gled ner med ena handen och började leka med sin klitoris. Hon smekte och lekte med sina blygdläppar. Jag stod som i trans och bara tittade på.

Jag märkte knappt att jag tagit min kuk i handen och stod och runkade, hon tog ett fastare tag om sitt ena bröst och knådade det. En av hennes fingrar hade försvunnit in i hennes fitta.

Hon låg nu och pullade sig själv, hon savade rejält och det plaskade när hennes finger åkte in och ut ur hennes fitta. Jag runkade fortare nu men allt mitt fokus låg på vad hon gjorde.

Hon förde nu in två fingrar i sin fitta och pullade fortare. Hennes stönande hade nu ökat och jag var rent fascinerad av vad som hände. Kuken stod stenhårt och jag ville bara köra in den i henne. Men jag höll mig jag fortsatte att titta på det som utspelades framför mig. Snart så andades hon fortare och fortare

-       Hon stönade ut jag kooooommer Ohhh gud jag kommer

Jag bröts lite ur min trans när jag hörde det och jag gick fram till sängen och lutade mig fram och kysste henne

-       Sug min kuk

Hon vände på huvudet och tog min kuk ï munnen och började suga mig. Jag blundade och bara njöt, hon sög ivrigt. Jag öppnade ögonen och såg hur hon fortfarande pullade sig själv samtidigt som hon sög mig.

Det blev för mycket för mig jag drog mig ur hennes mun och kröp upp i sängen och satte mig mellan hennes ben. Jag tog tag i hennes höfter och drog henne närmre mig och tog kuken i handen och styrde in den i hennes fitta och började knulla henne.

Jag var så kåt att jag inte körde något finlir jag bara knullade och drog igång i ett högt tempo direkt. Jag ville bara knulla och komma. Jag pumpade henne och hon stönade och såg ut till att vara långt borta.

Jag stämde in i stönandet och knullade henne hårt nästan brutalt, min kuk värkte så stor den kändes. Jag kände att jag var på gång och tänkte på det hon sagt innan hon ville smaka på min sats.

-       Jag kommer snart kom hit och satsen i din mun

Jag drog mig ur henne och satt med kuken i handen på knä och hon reste sig upp och tog kuken i munnen och sög mig. Jag kände att nu kommer jag.

-       Jag kommer stönade jag ut

Och jag kände hur satsen pumpade ur mig rakt in i hennes mun. Första sprutet kom som en raket och sen kom andra och tredje och fjärde. Jag var så borta så jag såg inte eller kände inte var jag kom eller hur jag kom jag bara sprutade.

Jag öppnade ögonen och såg en leende Rebecka med min kuk i munnen. Hon hade sperma på hakan och ner över halsen. Det rann ner mot hennes bröst. Jag anade även lite sperma i hennes mungipa. Hon sög och slickade på min kuk

-       Snälla sluta suga det gör lite ont nu, han är känslig

-       Oj förlåt

-       Ingen fara sa jag och log, så jävla skönt det var

-       Mm sa hon, vilken känsla det var när du sprutade mig i munnen. Första sprutet var sjukt kraftigt jag höll på att klökas men jag klarade mig. Jag klarade ett sprut till sen blev det för mycket. Men det var magiskt att se dig komma och försvinna bort.

-       Det var galet skönt att spruta dig i munnen. Men inte lika skönt som i fittan men skönt var det, du sög fantastiskt.

Hon log mot mig.

-       Jag skall bara tvätta av mig kommer strax.

Hon gick ut på toa och kom tillbaks efter en stund jag låg utmattad på sängen och tittade i taket. Jag var väldigt nöjd med tillvaron. Hon kom in och la sig på sängen och tittade på mig,

-       Tycker du att jag är konstig som går igång på att du kommenderar mig?

-       Nej det gör jag inte, jag går också igång på det

-       Bra sen du gjorde det häromdagen så har jag tänkt mycket på det och jag vill inte att du skall tycka att jag är konstig.

-       Nä det gör jag verkligen inte. Jag vet inte vad jag själv känner av att jag går igång på att kommendera dig. Men just nu så känns det ok. Det är inget jag skulle vilja göra hela tiden, för jag gillar när du tar initiativ med.

-       Jag med men ibland så vill jag att du ”bestämmer” över mig

-       Mm jag med. Jag märkte häromdagen att du fick en speciell blick. Du hade samma nu så jag skall hålla koll efter den

-       Jaså? Det hade jag inte en aning om

-       Nä det är inte så konstigt vi är nybörjare på det här. Hur var det att ta satsen i munnen?

-       Det var spännande, det kändes lite extra busigt, hur var det för dig?

-       Underbart och som du säger lite busigt. Det smakade inte konstigt?

-       Nä då lite salt det var konsistensen som var lite konstig men det funkade.

-       Det var väldigt upphetsande att se dig pulla dig själv till orgasm. Jag går igång på att se dig leka mig själv

-       Mm jag har förstått det sa hon och log mot mig. Jag skulle vilja se dig runka

-       Ok då får jag tänka på det

-       Mm det tycker jag

Jag lutade mot henne och kysste henne. Vi låg där och små hånglade en stund och bara njöt av att vara två unga människor som var kära i varandra. Vi njöt av livet.

-       Vad är klockan?

-       Jag tittade på min klocka den är 22.10

-       Ok inte så sent alltså

-       Nä vad tänkte du på?

-       Jag vill åka ner på stranden och gå en runda

-       Då gör vi det, sitter i sanden och njuter av kvällen

Vi klädde på oss och gick ut. Vi hoppade in i hennes bil och körde genom stan i försommarkvällen. Radion spelade någon låt som jag inte minns. Jag bara satt där i mina tankar och njöt.

-       En krona för dina tankar sa hon

-       Jag tänker inte på något speciellt mer än att jag är nöjd och glad. Såhär tillfreds har jag nog aldrig känt mig

-       Inte jag i heller jag är så avslappnad och nöjd så det nästan är löjligt

-       Mm jag förstår vad du menar

-       Vilken strand vill du till?

-       Spelar ingen roll så länge du är där

-       Smöris sa hon och log

-       Mm

Hon körde genom stan och ut till en strand utanför stan. Vi parkerade och gick ut, jag tog hennes hand i min och vi gick ner till sanden och satte oss ner. Hon kröp in under min arm och burrade in sig. Vi satt där och tittade utöver havet och njöt av varandras närvaro. Hur länge vi satt där utan att säga något vet jag inte

-       I morgon är det tillbaka till verkligheten sa hon

-       Mm sa jag så är det

-       Jag kommer sakna dig

-       Och jag dig massor

-       Mm massor

-       Om jag får tid över på kvällen får jag ringa då,

-       Självklart du får ringa när du vill. Jag vet dock inte när jag är hemma det beror på hur länge ”mamma” håller mig kvar i sitt förhör

-       Jag misstänker att jag komma att fastna i ett liknande när jag berättar att jag skaffat pojkvän. Jag undrar hur de kommer att ta det

-       Ja du jag undrar hur ”mamma” kommer ta det. Hon är som sagt rätt beskyddande av sig. Så det kan bli spännande.

-       Mm jag känner ungefär likadant

-       Förresten bara så du vet så skall jag ut och springa i morgon bitti. Så sover du så kommer jag inte väcka dig. Jag brukar vakna rätt tidigt.

-       Får jag hänga med?

Frågan ställde mig lite så jag blev tyst

-       Förlåt jag kanske tränger mig på hon stelnade till lite

-       Nej absolut inte jag blev bara förvånad över att du vill hänga med. Jag har aldrig sprungit med någon innan på mina egna träningar. Det är klart att du får hänga med.

-       Hon log och sa tack

-       Ingen fara

Jag kramade henne hårdare och höll henne nära mig. Det var en underbar försommarnatt. Det var inte varmt men inte kallt heller. Hon tittade på mig och i hennes blick kunde jag se kärlek. Vi pratade om lite av varje en stund Sen så tyckte Rebecka att det var dags att köra hem.

 

-       Sova?

-       Ja det tycker jag, jag är ganska trött.

Vi borstade tänderna och hoppade ner i sängen. Jag låg bakom henne och höll om henne, vi somnade och.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.