Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3, 2018 kl. 20:30, av Sixten

Underbar natt tillsammans

I denna berättelse som i stora delar är sann berättar de båda älskande, Anna och Adam, var för sig hur de upplevde natten tillsammans.

Adam
Jag hade just tillträtt min första tjänst som lärare. Jag undervisade i svenska och engelska i tre gymnasieklasser.

Skolan var relativt nybyggd. Den var trivsam och välordnad. Jag trivdes bra men det var jobbigt för mig eftersom jag var ute på min första lärartjänst.

När lördagen kom jag var i allmänhet ganska slutkörd.

Men den här lördagen kändes annorlunda. Ett par av mina lektioner hade blivit inställda och jag hade kommit i kapp med rättningar av prov och annat skolarbete. Jag var därmed för första gången på länge skönt utvilad när jag steg upp och som vanligt genomförde mitt lilla gymnastikprogram

På kvällen hade lärarkåren anordnat dans på skolan. Det skulle bli en skön omväxling som jag verkligen såg fram emot. Och den blev något alldeles extra för att nu inte tala om natten.

Jag hade duschat , rakat mig väl, tagit på mig en ny vit skjorta och en likaledes nyinköpt slips och kom fram till skolans matsal i god tid för att kunna gå runt
i salen och prata med mina kolleger. Vi fick en god entrédrink. Jag skålade med alla i min närhet, log och skämtade. Det vackraste svarsleendet kom från Anna.
Det var nog ingen tvekan om att hon var kollegiets piggaste och gladaste kvinnliga lärare. Jag såg henne djupt i ögonen. Hennes ögon glittrade och hennes läppar
formade sig som till en kyss.

Vid matbordet kom Anna och jag ett stycke från varandra men jag vinkade till henne ett par gånger och vi höjde våra glas för en skål på avstånd. När måltidsstunden var över och matborden skjutsade åt sidan vidtog dansen.
Sedan jag dansat med min bordsdam bjöd jag upp Anna till dans.

Det blev en tango. Anna följde mina danssteg utan minsta tvekan. Vi kände oss med en gång samdansade. I flera av turerna kom jag mycket nära henne. Våra
kroppar tryckes mot varandra. Hennes kropp kändes mjuk och skön mot mig.Mot slutet av dansen var vi som klistrade intill varann. Jag kände mig härligt
glad och upptänd och märkte hur kuken började resa sig.

Jag kunde inte låta bli att trycka mig hårdare mot Anna. Hon besvarade min tryckning och hon log. Så kysste hon mig i ett långt tangosteg. En varm, mjuk mun, fuktig och lätt öppnad. Jag besvarade kyssen och
våra tungor möttes.

Efter tangon bjöd jag Anna på en dry martini.

- Du dansar underbart , sa jag. Och din kropp är så skön, liksom din mun.

- Tack, för komplimangen. Vi blev allt litet heta mot slutet av dansen. Jag kunde inte undgå att märka att det inte var något fel på din beredskap

Anna
Radion spelade romantiska melodier, som precis passade min sinnesstämning, när jag höll på att göra mig i ordning för lärarkollegiets fest. Det kändes nästan som jag var tonåring igen och skulle på min första skoldans. Medan jag badade och klädde mig vandrade tankarna, men stannade hela tiden hos Adam, den nye läraren på skolan.. Han var verkligen en godbit, lång och mörk med bruna spelande ögon. Jag undrade om han skulle komma ikväll. Jag hade varit intresserad av honom en längre tid, men ännu hade inget hänt, mer än det vanliga kollegiesnacket och samarbetet, eftersom vi båda undervisade i engelska. Hans andra ämne var svenska och mitt franska. Jag undrade om han var singel precis som jag, men jag hade fått det intrycket…

Får se nu…spetstrosor, spetsbehå, mörka glittrande stay ups. Men vilken klänning skulle jag välja. Kände för att ta något riktigt sexigt att försöka förföra Adam med. Vad kunde han gilla bäst då…den vita långärmade med bar rygg…byxdressen vars top var ganska genomskinlig… Till slut bestämde jag mig för den svarta djupt urringade klänningen Hmmm…syntes bh:n eller skulle jag gå utan? Nej, det gick nog bra, det vore kanske FÖR utmanande att gå utan. Klänningen var ganska kort med en slits nästan ända upp till midjan!

I skolan brukade jag alltid ha mitt långa mörka hår uppsatt, för att se ordentlig och effektiv ut, men nu bestämde jag mig för att ha det utsläppt och borstade det tills det blänkte. Så en konstfull ögonmakeup, lite rouge och läppstift. Slutligen tog jag lite av min nyköpta parfym, ja, den var jag nöjd med, doften var spännande och sexig.

Den tidiga vårkvällen var ljum. Jag tog en tunn kappa över klänningen och promenerade den ganska korta biten till skolan. Där höll man just på att samlas – och jo – det ilade till i maggropen – där var Adam! Vi fick våra välkomstdrinkar och Adam skålade med mig och såg mig djupt i ögonen. Tyvärr hamnade vi en bit ifrån varandra vid bordet. Jag kom att sitta bredvid gamle Olle, som undervisar i latin, historia och samhällskunskap. Han brukar vara ganska trevlig och humoristisk, men ikväll hade han nog tagit några drinkar för mycket redan före festen, för snart kände jag hans hand glida uppför benet, medan han lystet sneglade ner i min urringning. Det var riktigt obehagligt, men jag skrattade och tog bort hans hand. När middagen var över flydde jag ut till damrummet för att slippa dansa med honom och då jag kom tillbaka bjöd Adam genast upp mig till en eldig tango.

Det kändes precis lika underbart att dansa med honom som jag trott att det skulle. Han höll mig tätt intill sig och jag kände doften av hans rakvatten och hela hans varma kropp mot min. Jag blev riktigt yr av hans närhet och kunde inte låta bli att kyssa honom. Han besvarade min kyss med hetta och när han pressade sitt underliv mot mig kände jag att han inte heller var opåverkad.

Efter dansen smuttade vi på var sin dry martini och pratade och skojade. Vid det här laget var jag rejält kåt, fittan kändes våt och bultande. Men jag gjorde allt för att dölja det, jag tyckte redan att kollegerna tittade menande på oss.

Adam
Jag visste inte om Anna var gift eller sambo eller sällskapade med någon man och det gjorde mig en aning osäker. Men när jag frågat henne rakt på sak och fått besked om att hon var singel och ledig blev jag säkrare och djärvare. Under en av danserna förde jag henne in i salens mörkaste hörn, kysste henne intensivt, tog på hennes bröst, som jag fann välformade och fasta men ändå gudomligt mjuka. Jag masserade brösten försiktigt med den ena handen och förde samtidigt den andra ner mot hennes lår.

Vi tryckte oss hårt mot varann. Jag kände att min kuk åter hade styvnat . Jag var verkligen upptänd, mer än jag någonsin varit i hela mitt liv. Det är förunderligt, tänkte jag, fantastiskt och underbart att jag kommit så här nära en kärleksfull och vacker kvinna och får njuta så intensivt av henne.

- Anna, jag vill ha dig
- Inte nu och här, Adam. Men sen. Strax. Jag vill bli din.

Anna tog mig i handen och ledde ut mig ur salen. Vart var hon på väg? Kom sa hon och drog mig med när jag tvekade.

Så stannade vi utanför ett av materialrummen , där vi har bl a klassuppsättningar av engelsk litteratur. Anna öppnade sin handväska och tog fram sin nyckelknippa och så låste hon upp och drog in mig i rummet.

- Nu Adam, nu är det vår kärlek som gäller. Här inne, det kunde ha funnits en säng, ska vi ha vår första herdestund. Älskade Adam. Jag är tokig i dig. Jag är din, bara din.

Så gjorde Anna det ingen annan kvinna gjort med mig tidigare. Hon drog ner blixtlåset i mina byxor och greppade tag i min kuk , som stod snett upp och som var
styvare än jag någonsin tidigare upplevt.

Anna
Under nästa dans kysste Adam mig intensivt, medan han masserade mina bröst på det mest upphetsande vis. Bröstvårtorna styvnade, fittan blev allt våtare och jag njöt ohämmat. Jag kunde knappt bärga mig och när Adam viskade att han ville ha mig , tänkte jag att nu var det nog bäst att vi lämnade salen med alla nyfikna kolleger. Jag tog Adam i handen och ledde honom med mig till det materialrum som låg närmast till. Dit smet vi in och yr av åtrå öppnade jag hans gylf och tog fram hans kuk, som vid det här laget var stenhård och tycktes mig enorm. Jag var lite rädd för vad Adam skulle tänka om mig som tog sådana här initiativ första gången vi var tillsammans på det här viset, men han viskade
- Anna, oh Anna, jag vill ha dig, måste få dig NU!

Hans händer fumlade med blixtlåset i ryggen och plötsligt låg klänningen på golvet runt mina fötter. Han smekte och kysste mina bröst.

- Åh, Adam, det är underbart, fortsätt…fortsätt!

Hans läppar sökte mina i en kyss som blev allt hetare. Under tiden vandrade hans händer allt längre ner längs min kropp och tände små eldar överallt där de drog fram, tills en hand letade sig in under troskanten och rörde vid min heta, bultande fitta. Jag smekte hans underbara kuk och lade mig sedan på knä och tog den i munnen. Adam stönade hest.

Adam
Tankar och känslor rusade genom min hjärna huller om buller.

Vilken kvinna! Vad gör hon? Oj, hon greppar min kuk. Min gud! Så avancerad hon är. Så vacker hon är! Vilka läppar! Vilken blick! Hon är nog lika kåt som jag. Vad underbart! Fort av med hennes kläder. Jäkla blixtlås! Men vilken härlig mun. Vilka bröst! Oj, oj! Så skön hela hennes kropp är.

Mina händer hade vandrat in under hennes trosor och fingrarna nådde hennes våta fitta. Kan en fitta verkligen vara så våt? Och fittläpparna så svullna? Anna! Anna! Men vad gör hon? Så har då ingen kvinna gjort med mig tidigare. Läpparna! Vad himmelskt skönt!

- Anna, vad gör du med mig? Ta det lugnt så jag inte sprutar för fort!

Jag såg ner i Annas hårsvall. Jag såg hennes guppande huvud och jag kände ilningar genom hela min kropp då hon drog sin mun fram och tillbaka hårt sluten runt min kuk. Hennes läppar var ena stunden runt ollonet och andra stunden långt ner på kukskaftet. Jag tror inte hon tog kuken särskilt djupt in i sin mun men det hon gjorde med den var underbart skönt inte minst när hon lät sin tunga spela över ollonet .

Jag hade nu blivit störtkåt. Njutningen strålade ut i min kropp. Nu fanns ingen återvändo. Kuken måste få komma in i Annas grotta.

Jag överlade med mig vilka ord jag skulle använda. Accepterade Anna alla könsorden eller tyckte hon kanske att de var vulgära? Ska jag säga kuken eller penis? Ska jag säga knulla eller pippa? Ska jag säga fitta eller murra? Nej penis är så neutralt men kuk låter som något styvt och stort. Och pippa vad är det för barnspråk? Knulla har mer must i sig än pippa. Säger man knulla så behöver ingen ifrågasätta att det är skönt. Och fitta är ett så härligt inbjudande ord. - Jag får nog våga använda alla de gamla sköna, goda könsorden. Anna måste acceptera.

- Anna, nu vill jag knulla dig på riktigt. Min kuk längtar efter din fitta. Jag är heltänd
på dig. Jag har aldrig varit så kåt och kuken aldrig så stor och styv.

Anna vände upp sitt ansikte mot mig, log, drog ett par tag i min kuk, reste sig upp och gick bort till rummets enda bord, böjde sig fram och la sin överkropp på bordet.

Hennes bak var nu som en kärlekssignal vänd mot mig. Anna särade på sina ben och jag kunde nu se hela härligheten, skinkor, anus och en del av fittan. Jag tog ett par steg fram mot henne men stannade, tittade hänryckt på det vackraste i kvinnoväg jag någonsin sett. För några ögonblick gav skönhetsintrycken en större upplevelse än min förväntan att få tränga in i ljuvligheten.

Anna
Jag märkte att Adam verkligen njöt av att jag sög hans kuk, som blivit så stor och hård. Åh Adam, så underbart skön du är! Nu går det snart för mig! Just då sa Adam att han måste få komma in i mig. Någon säng fanns här ju inte…men ett bord… Jag lade mig framstupa över bordet, särade på benen och öppnade min heta, våta fitta helt för Adam. Adam, varför kommer du inte? Jag märkte att han tvekade, men så sa han: - Anna! Vad du är vacker! Och plötsligt var han hos mig, tog tag om mitt hår och drog det bakåt och kysste mig medan han trängde in i mig bakifrån med en häftig stöt!

- Adam! Vad du är skön! Och så stor! Ta mig, ta mig! Jag är din, bara din!

Jag kramade hans fantastiska kuk med mina fittmuskler. Adam stönade och viskade mitt namn i mitt öra och vi hittade en ljuv rytm tillsammans… Aldrig hade jag varit med om något skönare. Adam var absolut den sexigaste man jag träffat och han fick mig att känna mig så vacker och sexig som jag aldrig känt mig förut.

Adam
Vad sköööönt! Kuken gled utan hinder in i Annas vidöppna fitta. Den var så härligt skönt våt och kuken gled så fint. Jag hade, kåt som jag var, tydligen trängt på så hårt att jag bottnat redan vid första skjutet in. Där stannade jag en liten stund och kände hur Annas fittmuskler kramade om kuken. Vilken njutning! Anna kunde sin sak.

- Du Anna är också så skön och du gör det så skönt för mig. Jag har aldrig varit så kåt tidigare i mitt liv. Din fitta är underbar. Den kramar jättegott.

Jag kände hur det bultade i kuken och hur njutningen gick i vågor genom den och resten av mitt underliv. Jag ökade takten, kunde inte stilla mig.

- Hinner du med, Anna? Det går snart för mig. Nu strax. Kom min älskade ! Kom!

Jag fortsatte att pumpa på, störtkåt som jag var. Anna sköt emot och vi kom in i en snabb, gemensam takt. Anna började kvida litet svagt och så kom det, stönet och hennes skrik.

- Adam, Adam, nu, nuuuuu! Åååååååh! Jag döööööör! Adam! Ååååååååååh

Jag kände Annas fitta dra sig samman gång på gång, orgasm för orgasm och jag kunde inte hålla emot. Jag sprutade. Inte bara en gång, två, nej tre och så en fjärde gång.

Jag greppade tag i Annas axlar för att inte ramla till golvet. I mitt ljuva, matta tillstånd viskade jag i hennes öra.

- Min älskade Anna, du var underbar. Jag älskar dig.

Anna
Nu gick det för oss samtidigt gång på gång! Jag hade aldrig varit med om något liknande! Efter extasen infann sig en ljuvlig, dåsig matthet.

- Adam, så skönt vi har det. Jag tror jag älskar dig!

Oh, vad jag önskade att vi nu haft en skön säng att krypa ihop i tillsammans. Men här stod vi lutade mot ett hårt bord…

- Du Adam, ska vi inte ta och gå hem till mig? Där är onekligen lite bekvämare än här. Jag bor inte så långt härifrån, 5-10 minuters promenad.

- Det här tycker jag behöver firas med lite champagne, sa Adam. Jag råkar ha en flaska stående hemma, ska vi hämta den först? Så får du se hur jag bor också. Men jag bor i andra änden av sta´n , så då får vi nog ta taxi.

- Mmm…det låter gott. En jättebra idé. Nej, jag orkar nog inte gå så långt i de här högklackade skorna, så vi kanske får kosta på oss en taxi.

- Det tycker jag vi är värda efter den här underbara stunden, sa Adam och gav mig en lång mjuk kyss medan vi började gå mot dörren.

Adam
Jag vet inte riktigt hur vi tog oss ut ur materialrummet. Jag var så härligt matt. Jag gick som på moln. Vi lyckades beställa en taxi och for hem till mig där jag hämtade en champagneflaska som jag haft liggande en lång tid. Och så for vi hem till Anna.

Hon hade en underbar tvåa, stora rum, ett fint, modernt kök och stor balkong. Medan jag öppnade flaskan och tog fram glas så dukade Anna fram ost, vindruvor och kex. Vi skålade, vi drack, vi skrattade och vi diskuterade. Tidigare på kvällen hade våra kroppar fått sitt nu fick intellektet sitt. Vi talade om än det ena, än det andra. Om ekonomi, barnuppfostran, resor (om dem vi gjort och om dem vi ville göra), om litteratur och till och med politik. Jag var i det mesta överens med Anna och fann vårt samtal mycket stimulerande. Jag kände mer och mer att Anna var min kvinna, den jag ville dela mitt fortsatta liv med.

Champagnebuteljen började bli tömd. Anna tittade på klockan:

- Hon är snart fyra, vi borde sova. Men gud vad kul det är att prata med dig Adam.

Anna gick runt bordet, tog mig i handen och ledde mig till sitt sovrum. Vi började klä av oss. Jag tittade hela tiden på Anna och upptäckte nu att hon hade väldigt raffiga kläder, sexiga vill jag nog påstå. Hon var underbart frestande där hon stod några meter från mig och tog av sig det ena plagget efter det andra.

När vi stod helt nakna framför varandra väcktes min åtrå igen. Jag kände hur kuken växte och märkte att Anna inte var opåverkad när hon sa:

- Å, gud vad stor och vacker han är.

Jag satte mig ner på sängkanten.

- Anna, kom! Sätt dig här i mitt knä vänd mot mig!

Och Anna satte sig som jag ville så att hennes fitta gled ner över min erigerade kuk. Vi kysstes, jag smekte hennes bröst och jag tog försiktigt på hennes clitta. Jag kände hur det bultade i kuken. Antagligen kände Anna något liknande. Hon började höja sig och sänka sig. Gång på gång. Nu var vi i gång igen. Blodet sjöd i våra kroppar och varje rörelse vi gjorde ledde till njutning.

Anna hade sina ben ovanpå sängen och för varje lyft hon gjorde sköt hon ifrån med sina hälar och jag hjälpte henne upp med händerna under hennes skinkor.
Våg efter våg av lustfyllda känselexplosioner fortplantade sig i min kropp vid varje inträngande. Vi började båda småstöna, jag nafsade Anna på axeln varje gång hon tryckte hårt mot mitt underliv och lät sina fittmuskler krama kuken.

Jag ville ha utösning. Jag reste mig upp, höll Anna intill mig, vände mig mot sängen och lade henne på rygg utan att rubba kuken ur hans läge. Och så började jag köra in och ut med all min kraft.

Anna särade sina ben mer och mer och drog knäna högre och högre upp mot sina axlar. Jag förundrades över hur vig och mjuk hon måste vara. Hon bjöd verkligen på sitt sköte, gjorde det lättillgängligt. Det måste vara en kvinnlig instinkt som hon fick utlopp för, den att göra det lätt för mannen och ge honom alla möjligheter att befrukta henne.

Fortare, hårdare ända tills explosionen kom. Annas fitta måste ha blivit totalt fylld av den sperma som i flera kaskader sprutades in i den.

Anna
Jag fick inte se Adams lägenhet denna gång, för han sprang bara in och hämtade champagnen medan jag väntade i taxin. Snart var vi hemma hos mig och festade på kex, ost och vindruvor till champagnen. Vad trevligt vi hade! Vi hade så mycket att prata om och tyckte lika i allt väsentligt. Det kändes som jag hade träffat min själsfrände. Underligt… Det hade jag inte varit beredd på. Vi trivdes lika bra med att diskutera som att älska. En bra grund. Jag kände mig så trygg och tillfreds tillsammans med Adam.

Plötsligt slog emellertid tröttheten till och jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Oj, vad fort tiden hade gått – när jag tittade på klockan närmade hon sig redan fyra på morgonen. Jag tog Adam i handen och ledde honom till mitt sovrum helt inställd på att ramla ihop i sängen och sova som ett barn. Men när vi stod där nakna inför varandra och jag såg Adams kuk växa sig stor igen, kände jag att jag ville ha honom igen.

Hur kan en man ha allt? Adam är så fantastiskt snygg och sexig, men också trevlig, omtänksam och humoristisk. Och trygg. Precis en sådan man som jag vill leva resten av livet tillsammans med

Adam satte sig på sängkanten och tog mig i sitt knä vänd mot honom. Jag omslöt hans kuk med min fitta. Åh! Den nådde djupt in i mig. Adam smekte mina bröst och min clitta. Det kändes som jag skulle sprängas av ren njutning! Vi hjälptes åt att komma varandra så nära som möjligt. Jag minns inte vad vi gjorde, bara en stor njutning som gjorde att jag svävade bortom tid och rum…

Åh Adam, jag vill vara nära dig, nära dig, du är så skön, jag kramar din kuk.

Adam reste sig och vände på oss så att han hamnade ovanpå mig på sängen. Han pumpade hårt in och ut, jag stönade och lyfte benen så högt upp jag kunde för att han skulle nå så långt in i mig som möjligt.

Fortare, hårdare

- Ja! Ja! Adam! Ohhhhh!

Igen gick det samtidigt för oss. Min fitta blev helt fylld av Adams sperma.

- Så skönt, Adam! Du är underbar! Jag vill ha ett barn med dig!

Herregud, vad sa jag nu? Redan! Men det känns så. Och är det inte det den här underbara akten egentligen ska gå ut på? Om allt stämmer är det nog naturligt att man vill ha den logiska följden av detta också…

Sedan orkade jag inte tänka mer. Jag lade mig tillrätta i Adams varma famn och somnade fylld av en otrolig lyckokänsla.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sixten

Den här novellen skrev jag ihop med en kvinna som jag hade omfattande kontakt med via Internet. Vi låg aldrig med varandra min vi kunde genom våra samtal konstatera att vi båda var ordentligt kåta och att vi gärna ville träffas.

Det var roligt och uppeggande att skriva novellen ihop. När jag nu läser den slås jag av att det finns skilda kännemärken i novellen på hur en kvinna och en man beskriver den kroppsliga åtrån och samlagets genomförande.

Jag hoppas att läsaren vid läsningen känner igen sina manliga alternativ kvinnliga beteende och känslor.
Sixten

15/3, 2018 kl. 13:51