Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/3, 2018 kl. 19:57, av Sixten

Tvillingarna

Jag träffar den ena systern och blir hembjuden till henne och träffar så den andra systern

Jag hade kommit in i delikatessbutiken och såg på en gång en av det vackraste kvinnor jag någonsin sett. Hon stod just och smakade av en ost. Jag hörde hur hon begärde att få smakprov på ytterligare en annan ost. Jag ställdemig vid sidan av henne och frågade:

​- Kanske jag kan ge er ett tips?

 Kvinnan log mot mig och jag gav henne ett par tips och hon smakade på mina rekommenderade ostar och gillade dem och köpte rätt stora bitar av dem

​- Ja, det var det. Om jag nu bara kunde välja något gott vin på Systembolaget.
- Jag tänker mig också dit. Kanske vi kan göra sällskap?

​Vi kom överens att följas åt för våra nästa inköp Jag köpte min ost och så gick vi iväg tillsammans.
​På vägen presenterade vi oss för varandra. Jag fick veta att hon hette Mona Åkesson och talade om för henne mitt namn Mikael Söderman.

​Det var lätt att få gensvar från Mona, Hon log så gott som hela tiden. Hon var både vacker, behaglig och glad. 

​Vi handlade vårt vin. Vi köpte båda var sina tre  flaskor.

- Tänker du ha fest hos dig i kväll?
​- Jag tänkte bjuda min syster. Hon kommer över till mig vid sjutiden. Förresten, du kunde vara med oss.
​  Det vore kul att lära känna dig litet mer.

​Jag tackade ja till hennes inbjudan och strax efter sju ringde jag på hennes dörr.
​Mona öppnade. Genast såg jag hennes syster ett stycke in i tamburern. Jag häpnade.
​De båda syskonen var otroligt lika varandra, jag kunde inte på en gång uppfatta vem av dem som 
var vackrast.

​- Välkommen Mikael. Här har du min syster Rita

​Jag sträckte fram hande nför att hälsa på Rita men hon föll i mina armar och gav mig en riktig kram.

​Vi bänkade oss vid bordet Jag fick Mona på min högra sida och Rita satte sig mitt emot mig. 
​Vi bjöds på en härligt god köttstuvning. Både Rita och jag berömde Mona både för maten och det  goda vin hon bjöd på

​När jag druckit mitt andra glas började jag känna mig lättsinning. Mona  lade sin hand oå mitt lår och Rita blinkade mot oss och gick sedan från bordet för att sätta igång dansmusik.

​- Visst vill ni dansa, eller hur Mikael?

​Mona gav mig en hand och drog upp mig från stolen och snabbt satte vi igång vår dans.​Det blev två varv runt golvet utan att våra kroppar nuddade varandra  men när tredje varvet började så ​tryckte sig Mona hårt mot mig. Hjärtat flög upp i halsgropen. Inviten var så uppenbar att jag inte kunde tvivla. Men hur skulle det gå till? Skulle Rita skickas hem eller skulle hon få bli åskådare? Skulle hon få vara med? Jag omslingrad av två kvinnor? Vilken fest  i så fall.

​Jag kände hur kuken blev rejält styv. Mona log mot mig.

​- Du dansar bra, så härligt tätt, vi har då fått bra kontakt, eller hur?

​Jag stannase upp med dansstegen, drog Mona ännu tätare intill mig och kysste hennes mun Kyssen varade en lång stund och var avgjort erotisk. Vi blev stående med våra tungor spelande i varandras munnar..

​- Kan inte jag få en dans med Mikael nu?

​Det var Rita som gjorde sig påmind. Mona och jag lösgjorde oss från varandra.

​- Kom i min famn, käre Mikael!

​Så var jag igång med att ha Rita im i  mina armar. Hon dansade minst lika bra som Mona. Kanske ville hon reta mig för hon höll sig ett bra stycke ifrån mig under tre eller fyra varv men sedan  kom hon plötsligt tätt inpå mig. Det var ingen tvekan att hon nu måste ha upptäkt att jag hade ejm rejäl  ståkuk.

- Du dansar så bra Mikael, och du håller så bra. Kyss mig!

​Jag kysste henne precis som jag nyss hade kysst Mona. Rita tryckte sig tätt och hårt mot mig. Hon började gnida sitt underliv fram och tillbaka över min kuk som nu var stenhård och sände njutningar runt i hela mitt underliv.

​Jag började gnida mig mot henne.

- Vi är visst kåta båda två, Mikael.
​- Ja, ja. 
​- Vill du knulla med både med mig och Mona?
- Självklart 

​Rita grep mig i handen och ledde mig in i en stor sängkammare. I den fanns två breda sängar.


​- Vad känner och tänker Mona när vi drar iväg till din säng.
​- Hon unnar oss säkert en god stund tillsammans. Du är väl fortfarande kåt hoppas jag.

​Det gick fort för både mig och Rita att få av oss kläderna.

- Är du och din syster alltid kåta samtidigt?
- Ja så gott som alltid.
- Är det för att ni är tvillingar? Ni ser så lika ut att ni  måste vara  enäggstvillintgar.
​- Javisst är vi det. Innan du gått hem kommer du att veta om vi är lika i sängen.
​- Ska bli jätteskönt, jag hoppas för dig också och för Mona med. Jag är jättekåt nu.

​Nu var Rita naken. Hon ställde sig bredbent framför mig , särade sina ben och höll
​med några fingrar isär ​sina yttre fittläppar. Hennes fitta var underbart vacker i sin rödrosa färg

​- Å vad din din kuk är grann. Du är beredd ser jag, du har redan en försats. Det blir
​  ingen match för dig att glida in. Å, vad kåt jag är!

​Rita lade sig raklång på sin säng, särade sina ben och drog upp sina knän. Jag såg in i hennes vidöppna välformade fitta. Min kuk var nu jättehård.

​- Kom, skynda dig. In med kuken!  Jag kan inte vänta. Kör in honom till botten!

​Jag kom snabbt i läge och precis när jag lät kuken glida in kom Mona in i rummet helnaken
​Jag kysste Ritas bröst. Kuken lät jag glida långsamt in och ut. Jag satte vänstra handens långfinger intill min kuk så att  den kom att gnida mot Ritas klitoris när jag stötte in och drog ut. Rita stönade  och gnydde och ropade gång på gång ut hur stor och god bamsekuk han hade i fittan.

​Vid sidan av oss hade Mona börjat smeka sin fitta. Hon hade tummen på sin klitta och långfingret och pekfingret sköt t hon in och ut i sin fitta. Hon gav ifrån sig flera stön och så ropade hon plötsligt:

- Kom över till mig. Jag vill ha din kuk
- Nej för fan, inte än skrek Rita.

​Jag förstod att om jag skulle få Mona till freds så måste jag sätta fart med mitt knullande av Rita. Jag ökade farten. Rita skrek av vällust och stötte hårt emot mig när kuken var på väg in.

​Rita var nu mycket våt. Hon slog sina ben runt min midja. Nu var jag fast och det i rätt ögonblick. Jag fick en härlig utlösning. Sperman sprutade med hög kraft in i Ritas härliga fitta. Jag såg i hennes ögon att hon var i njutningarnas himmel, såg hur hon fylldes av en överväligande njutning och jag hörde hennes orgasmskrik.

​Jag rullade av Rita och hann få en stunds vila innan jag hade Mona över mig. Kvar i efterdyningarna av min orgasm kände jag hur Mojna greppade min kuk och började runka den. När hon inte snabbt nog fick den styv förde hon sin läppar runt den  och lät dem vandra upp och ner utefter kukskaftet. När hon var vid kukhuvudet lät hon sin tunga vispa runt. Hennes målmedvetna arbete ledde efter en stund till det resultat hon önskade. Jag hade på nytt ett präktigt stånd.

​Vi flyttade över i Monas säng. Hon beordrade mig att ligga på rygg och förde sin fitta över min mun. Jag kände hennes härliga fittdoft och kunde inte annat än börja slicka henne. Min tunga lät jag löpa från klitoris ner mot mellangården och tillbaka. Jag lyckade pressa den in ett stycke, trängde på  med mina läppar så jag fick in dem mellan  Monas fittläppar och så var  det fritt fram för mig att suga i mig hennes goda och berusande fittvätska.som flödade till en grad jag aldrig upplevt med någon annan kvinna. Underbart. Det kändes skönare och skönare i kuken och känslan av att den skulle komma med ett sprut ökade.

​Rita anslöt sig. Hon höll ett stadig och styrande tag i min kuk och gled med sin öppna fitta ner mot den.
​Så sänkte ho sig den sista biten tills  kuken träffade fittans öppning  och sekunderna därefter hade hon min kuk djupt inne i sig.

Ritas ritt blev intensiv. Upp och ner i snabbt tempo. Mina njutningar var de starkaste jag haft i mitt liv. Monas goda upphetsande fittdoft och Ritas bearbetning av min kuk kunde inte leda till annat än en snabb och våldsam utlösning med hårt sprut av sperma djupt in i Ritas fitta.  Rita fick utlösning sekunderna efter hon fått mitt sprut i sig  och Mona gav upp ett orgasmvrål nästan samtidigt.

Vi låg alla tre efter en stund  stilla tätt intill varandra. Jag låg emellan systrarna. Deras kroppvsvärme gav mig välbehag.

​Mona fick upp oss genom att föreslå fortsättning på vår måltid

- Låt oss ta nägra glas vin till  och sedan fortsätta med kärleken !

​Sagt och gjort. Strax satt vi helnakna vid matbordet med välfyllda glas framför oss. 
​Nu blev det en ivrig diskussion. Först tackade vi och berömde varann för den sköna
​stund via hittills haft tillsammans i sängarna. Sedan började vi debattera om vad som givit
oss den största njutningen. Vi komm inte fram till någon enad uppfattning.men både Mona och Rita
​var överens om att  suga kuk var bland det allra bästa, det var den bästa inledning man kunde
​ha för att vara säker på en skön fortsättning. De var också överens om att känslan de fick när
​de blev slickade på fittan var helt underbar.

​Systrarna blev inte överens om vilken samlagsställning som var bäst. Mona höll före att hon helst ville
​bli tagen bakifrån medan Rita allra helst ville rida.

​När de kommit så långt ställde de sig frågan hur de skulle göra för att få sina parntners att snabbt förstå hur de ville bli behandlade och knullade. Många både dråpliga, tokiga och omöjliga förslag dök upp medan de skrattade  och försökte få mig att komma med förslag.

​Mona tyckte det gick för långt om de lät någon text tatueras ovanför fitthåret. Till slut kom man överens om att brodera en text på framkanten på sina trosor. Man enades om texten​:
TA BORT TROSAN - IN MED KUKEN

​Varje gång vi träffades i fortsättningen, och det var många gånger, var det jag som drog av tvillingarna deras trosor


 

 

 

 

 

 

 


​- J

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Loopslingan

För många år sedan var jag, en ljus sommarkväll, på Bollnästorgets gammeldansbana på Skansen och dansade då några turer med bl a två tvillingsystrar. På den tiden fick man köra upp med bil nästa intill dansbanan och när sista dansen var slut så var jag på väg till min Volvo 142. Skulle precis låsa upp då en av tvillingsystrarna kom fram och sa att de var utelåsta från sin bil. Det var också en Volvo 142 och på de bilarna kunde man enkelt trycka ner en knapp på dörren, slå igen den och så var bilen låst och nyckeln kunde sitta kvar i tändningslåset. Det var vad som hade hänt tvillingarna. De frågade om jag kunde skjutsa dem hem, ut på Värmdölandet, men jag tog en chansning. Det fanns inte så många låskombinationer på den tidens bilar så jag provade min nyckel i deras dörrlås och den fungerade. Tvillingarna blev jätteglada och insisterade på att jag skulle följa med med dem hem vilken jag gärna ville för jag tänkte att det kunde bli en spännande fortsättning på kvällen. Det blev det också och jag fick stoppa in "min nyckel" i två beredvilliga "dörrlås" som öppnade för mig flera gånger den natten."Det kan bli sköna trekanter första natten även med obekanta damer". Skön novell med härlig "kåtfaktor"

19/10, 2018 kl. 22:17

#1

Sixten

En gång följde jag på sena natten med en mycket vacker kvinna, som jag knullat med en tid, hem till hennes väninna, som propsade på att vi skulle övernatta hos henne. Vid det tillfället förstod jag inte riktigt att denna kvinna var ute efter en trekant så jag tog med mig min kvinna hem till mig. I efterhand har jag förstått att en accept från mig hade kunna leda fram till ett skönt äventyr med båda kvinnorna. - Det är det tillfället som inspirerat mig till den här novellen.

19/3, 2018 kl. 21:42