Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/10, 2008 kl. 12:17, av Hannes II

Big Brother vecka 5

Del 5 av 14 i serien Big Brother

Det var med blandade känslor jag slog mig ner i soffan kvällen för veckans utröstning. Jag skulle bli kvar i huset ytterligare en vecka men jag hade fortfarande ångest för sexet inför kameran med Klara och Cornelia.


- Hej hallå huset, skrålade Adam som vanligt i teverutan.


Hela huset svarade och stämningen blev genast mer alvarlig bland dem som var nominerade.


- Veckans nominering är ju lite annorlunda där Hannes, Klara och Cornelia har frikort, sa Adam.


Han gjorde en konstpaus och lekte lite med kuvertet där röstresultatet fanns. Nästan lite utstuderat långsamt sprättade han som vanligt upp kuvertet och läste det.


- Den som åker ur Big Brother-huset den här veckan är med 64% av rösterna…….Linus!


Jag var inte förvånad! Linus hade verkligen missat fototävlingen och han var ganska anonym inne i huset. Han såg ganska sammanbiten när tjejerna kramade om honom innan han hämtade sin packning för att lämna tävlingen. Stämningen blev genast mer uppsluppen när alla som varit nominerade förstod att de skulle bli kvar en vecka till. Samtidigt så blev jag mer sammanbiten för det var nu som veckans filmklipp brukade visas och jag viste ju vad som komma skulle!


- Och nu lite roliga filmklipp, sa Adam.


Det var en hel del klipp från deltagarnas jakt på bra fotografier och en del scener var riktigt dråpliga. Men klippet jag fruktat kom aldrig någon gång!


- På grund av lite tekniska problem som nu är åtgärdade, sa Adam, - så har inte alla kameror fungerat som de skulle under veckan. Bland de kameror som inte fungerat tillfredställande finns sovrumskamerorna.


- Yes!! Skrek jag rätt ut och sträckte upp armarna i luften.


Det blev dödstyst runtomkring mig och alla tittade konstigt på mig. Lite generat sjönk jag tillbaka i soffan när alla började skratta runtomkring mig.


- Vad var det där om? Frågade Adam nyfiket.


- Ähh, sa Linda, - Hannes har som vanligt knullat som en kanin utan att det kommer i bild.


- Jag låter dig stå för offentligheten, svarade jag rappt.


Linda blängde surt på mig när Adam fortsatte:


- Som vanligt så har det droppat in ett antal mail under veckan som gått.


Alla vände uppmärksamheten mot Adam. Linda och Robin var fortsatt populära men även jag fick min beskärda del av beundrarposten. Kompisarna hade hållit sig lugna för en gång skull vilket jag inte misströstade över.


- Speciellt så är det en av Hannes beundrarinnor som utmärker sig, sa Adam, - hon skickar mail flera gånger om dagen och så här kan de låta" Du är sötast av alla i huset Hannes och jag drömmer om dig varje natt! Du är min allra hetaste fantasi och jag önskar att du var min. Kram/Nea".


Alla i huset jublade när Adam läst klart! Mailet var väldigt sött men samtidigt på något sätt rätt så scary! En helt okänd tjej skickade beundrarbrev som var hetare än Sahara.


- Så för att avsluta, sa Adam, - nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!


Sin vana trogen sprang Robin bort till brevlådan och kom tillbaka med ett kuvert som han högtidligt sprättade upp med alla deltagare nyfiket väntandes omkring sig.


"Husets uppdrag för vecka 5 är som följer: Hemlig vän: alla deltagare har en hemlig vän som de skall skämma bort utan att denne kan lista ut vem som är den hemlige vännen. Den som blir avslöjad blir automatiskt nominerad. Deltagarna samlar poäng efter hur mycket de skämmer bort sin hemlige vän. Den som får flest poäng blir immun mot utröstning. Namnet på varje deltagares hemliga vän lottas fram och finns nedskrivna i de bifogade kuverten . Lycka till/Big Brother"


Robin tittade runt alla förväntansfulla ansikten innan han spred ut kuverten som en solfjäder i handen och höll fram den mot Anton som satt närmast. Anton tog ett av kuverten och Robin sträckte fram de återstående kuverten till Malin. Robin och jag var sist ut och jag nickade åt honom att han fick välja vilket av de två kuverten han ville. Högtidligt sträckte han över det återstående kuvertet till mig.


Alla deltagare spred ut sig så att ingen skulle kunna se när de sprättade upp sina kuvert för att ta reda på vem som var den hemliga vännen. Mycket långsamt drog jag upp det dubbelvikta pappret som låg i kuvertet och vek försiktigt upp det. "Din hemliga vän är: Linda". Jag stönade tyst inombords! Av alla i huset så fick jag den personen som jag minst ville ha att göra med.


- Kom Hannes, sa Cornelia, - dags att äta.


För en gång skull så brydde jag mig inte om hur mycket alkohol jag drack! Veckans uppdrag hade fått mig lite irriterad samtidigt som de trasiga kamerorna i sovrummet fått mig att vara lite mindre försiktig. För första gången på över en månad så blev jag så där härligt berusad att alla bekymmer blev oväsentliga.
Cornelia och Klara strök omkring mig som katter runt het gröt och jag såg tydligt hur upphetsade de var. Båda två smekte mig oblygt då och då och det verkade som om de tävlade i att stjäla åt sig heta kyssar. Alkoholen hade fått mig att tappa omdömet och upphetsad av tjejernas närgångna smek så följda jag efter dem ut på gården.


- Kom vi badar, sa Klara.


Snabbt drog hon av sig klänningen och gled ner i badtunnan i bara trosorna. Cornelia fnissade bredvid mig när även hon drog av sig alla kläderna ner till trosorna och gjorde Klara sällskap.


- Kom Hannes, lockade Cornelia.


Utan att tveka klädde jag av mig och hoppade ner i badtunnan i bara kalsongerna. Klara och Cornelia positionerade sig på var sin sida om mig och vi låg i det varma vattnet och tittade upp på stjärnhimlen.


- Vackert, sa Klara.


Cornelia och jag hummade till svar.


- Fan det är upptaget, hörde jag Robin säga.


När jag vände på huvudet så stod Linda och Robin på terrassen och tittade på oss.


- Knullar ni eller? Frågade Linda.


Innan jag hann svara så sa hon:


- Javisst ja inte Hannes inte! Han knullar aldrig så att andra ser det!


Plötsligt blev jag medveten om kamerorna på gården som alla var riktade mot tjejerna och mig i badtunnan.


- Fan va du skall förstöra, stönade Klara.


- Vadå? Sa Linda, - är du Hannes hemliga vän eller?


- Ooahh, skrålade Robin, - vilken bra idé för er tjejer! Suga av den hemlige vännen.


- Pucko, sa Linda och drog med sig Robin in.


Jag hade nyktrat till betydligt och lite irriterad på mig själv så klev jag ur badtunnan.


- Nej vad gör du? Sa Cornelia.


- Går och lägger mig, svarade jag.


Utan att bry mig om tjejernas gnäll så gick jag vägen om badrummet och borstade tänderna innan jag kröp ner i sängen. Alkoholen hade nästan fått mig att trilla dit och jag förbannade mig själv för mitt dåliga omdöme. Jag vaknade knappt när Cornelia och Klara kröp ner i sängen på var sin sida om mig.


*


Det var något bakfull som jag vaknade morgonen därpå. Både Cornelia och Klara sov djupt bredvid mig och jag lyckades krångla mig ur sängen utan att väcka någon av dem. Varmvattnet i duschen hade väl aldrig varit så skönt och jag stod länge och lät det varma vattnet strila ner över mig. För ovanlighetens skull så satt Robin ute vid matbordet när jag kom ut i köket efter att ha klätt på mig.


- Tjena, hälsade jag.


- Morgon, svarade Robin och Anton nickade mot mig som svar.


- Tung i skallen? Frågade Anton.


- Mår väl som jag förtjänar, svarade jag.


- Någon som vill ha kaffe? Frågade Robin.


Anton och jag svarade ja i munnen på varandra.


- Vi sätter oss på verandan, sa jag.


- Okey, sa Robin och började att fixa med kaffekokaren.


Jag slog mig ner i en av solstolarna och njöt av den tidiga solens värme mot min trötta kropp. Anton gled ner i stolen bredvid mig och jag kunde se att han tittade nyfiket på mig.


- Du släppte loss rejält igår va? Frågade han när jag tittade frågande på honom.


- Vet jag inte, svarade jag, - men jag tittade definitivt för djupt i flaskan.


Anton skrattade till.


- Klara och Cornelia var ganska sura på dig, flinade han.


- Jag fattar inte att man kan vara så oblyg som de är, suckade jag.


- Du är en pryd kille du Hannes, sa Anton.


- Nä men det känns som om jag är den enda normala människan här inne, sa jag.


- Kan ligga någonting i det, svarade Anton.


Vi satt tysta en lång stund och jag bara njöt av tystnaden och värmen.


- Undrar varför det tar sån förbannad tid för Robin att koka kaffe? Försöker han koka ihjäl vattnet eller? Sa Anton efter ett tag.


Jag började gapskratta direkt och Anton kunde inte hålla sig han heller när Robin kom ut med tre rykande muggar.


- Vad är det som är så roligt? Frågade han.


- Fick du koka ihjäl vattnet eller? Frågade jag.


- Äh! fick jag till svar.


Kaffet var himmelskt gott och jag smuttade på den varma drycken när det skramlade till i skjutdörren ut till altanen.


- Fan va jag är röksugen, stönade Linda, - jag kan suga av nån för ett paket.


Linda slog sig ner på altanen med täcket om axlarna och började leta efter fimpar på marken. När Linus blev utröstad så slängde han över sina återstående cigarettpaket till mig fastän jag inte rökte. Utan att reflektera vidare över vad jag skulle göra med dem så hade jag stoppat ner dem i min väska.
Cigaretterna skulle bli mitt första fjäsk som hemlig vän till Linda. Problemet var bara att hitta ett lämpligt tillfälle att lämna över dem. Min tankekedja stördes av att Malin kom ut. Linda började genast klaga och jag tittade trött på Anton som gav mig samma blick tillbaka.


- Vilket jäkla liv det blev här, sa jag och reste på mig.


- Jag får din plats? Frågade Malin.


- Slit den med hälsan, sa jag, - tack för kaffet Robin.


Robin nickade till svar när jag gick in i huset. Klara och Cornelia hade vaknat och sovrummet var tomt. Snabbt plockade jag fram ett av cigarettpaketen och krafsade ner en liten lapp som jag satte fast på paketet och så la jag paketet i Lindas säng. När jag lämnat kaffemuggen i köket så gick jag ut på gården igen där Linda fortfarande gnällde över sina cigaretter.


- Jag är inte beroende av cigaretter, sa Linda, - jag klarar mig utan men just nu behöver jag röka.


- Du ser, sa Anton, - du är beroende.


- Det är jag fan inte alls, sa Linda irriterat.


- Fan va jobbiga ni är, sa Malin och gick därifrån.


När jag satte mig bredvid Anton så ställde sig Linda upp. Hon blängde irriterat på mig innan hon försvann bort mot Malin som helt uppenbart försökte att smita undan. Anton och jag tittade efter Linda när hon försvann in efter Malin.


- Hon är inte sann, sa jag med ett skratt.


- Va fan skall man prata med Linda om egentligen? Schampo och balsam eller? Sa Anton.


- Ingen aning, sa jag och skakade på huvudet.


Anton och jag satt och pratade när det plötsligt hördes ett vrål från sovrummet!


- Underbart! skrek Linda och höll upp cigarettpaketet när hon kom utspringande.


Hon slet upp paketet i farten och han knappt ut på gården innan hon tände den första cigaretten. Hon hyperventilerade nästan när hon rökte den första cigaretten. Efter en stund lugnade hon ner sig och höll upp lappen jag skrivit mot oss.


- Titta, sa hon.


- Slit dem med hälsan. Din hemlige vän, läste Anton.


- Någon som fjäskar rejält, sa jag.


- Vem det än är så har han räddat mig, sa Linda.


- Men beroende är du inte, sa Anton ironiskt.


Linda tittade på Anton utan att visa om hon förstått ironin eller inte.


*


Alla var mer än vanligt vänliga mot varandra i huset under veckan. Jag antog att det berodde på att fjäsket för den hemlige vännen inte skulle framstå som uppenbart. Jag hade inte kunnat lista ut vem som var min hemlige vän och jag var lite besviken på mig själv. Linda hade fått det andra och sista paketet med cigaretter och tyckte själv att jag hade lyckats kamouflera överlämnandet så att ingen skulle kunna lista ut vem det var.
När jag skulle lägga mig så såg jag en hopvikt lapp som låg på kudden! Nyfiket vek jag upp den lilla lappen och läste, "Sätt på ögonbindeln och kom till badrummet i natt klockan två. Stå helt still och var alldeles tyst. Se till att ingen ser dig komma eller gå. Din hemlige vän". Instinktivt tittade jag mig omkring som om den hemlige vännen skulle stå och titta på mig men ingen följde mig med blicken. Jag hade svårt att sova i väntan på att klockan skulle bli två och rastlöst låg jag och vred på mig i sängen.


Klockan två smög jag försiktigt ut till badrummet. Innan jag steg in satte jag på mig ögonbindeln och i totalt beckmörker öppnade jag dörren och klev in. Omedelbart så var det någon som stod nära inpå mig och när jag öppnade munnen för att fråga vem det var så kände jag ett finger över mina läppar.
Det var helt uppenbart att den som var min hemlige vän inte ville att jag skulle få reda på vem han eller hon var. Plötsligt så känner jag hur någon lägger handen utanpå mitt kön! Jag skulle precis skrika till av överraskning när någon lägger handen över min mun.


- Tyst, hörde jag någon väsa.


Det var definitivt en av tjejerna men vilken av dem kunde jag inte avgöra. Jag kunde känna hur upphetsningen spred sig i kroppen när den okända tjejen mjukt drog ner mina boxer. Det dröjde inte många sekunder förrän jag kunde känna en varm andedräkt mot min lem. Omedelbart började jag att bli hård när jag förstod vad det var som skulle hända!


Jag hade full erektion bara några sekunder efter att den okända tjejen tagit mig i munnen. Hon lät tungan glida runt flänsen på mitt ollon innan hon mjukt stimulerade den känsliga strängen. Den som sög av mig gjorde det helt uppenbart inte för första gången utan jag närmade mig snabbt utlösningen. Samtidigt så försökte jag febrilt lista ut vem av tjejerna det var som satt på knä framför mig.


Både Klara och Cornelia hade gett mig oralsex men jag kunde inte skilja dem åt på tekniken så det skulle kunna vara någon av de två. Men samtidigt så kunde jag inte räkna ut vare sig Malin eller Linda! Linda hade i och för sig erbjudet sig att suga av någon för ett cigarettpaket men hon kunde inte veta att jag var hennes hemliga vän! Eller?
Signalerna jag fått från Malin hade jag aldrig tolkat som om hon vore intresserad men jag kunde inte räkna ut henne heller. I jakten på att samla poäng för att vara kvar i huset så var jag övertygad om att både Linda och Malin skulle vara beredda att använda sex för att lyckas.


Ovissheten fick mig att bli mer upphetsad än jag brukade bli. Min okända välgörarinna var erfaren nog för att märka att jag närmade mig klimax för hon började bearbeta min lem med förnyad intensitet. Det kändes som om mina ben skulle vika sig under mig när jag passerade krönet. Säden pumpade ut med en kraft som förvånade mig men tjejen framför mig slickade girigt i sig allt.


Jag var tvungen att sätta mig ner efter den kraftiga utlösningen och jag kunde höra hur min hemlige vän smet ut ur badrummet samtidigt som jag drog ögonbindeln av mig. Ingenting i badrummet skvallrade om vem som mer varit där och lite besvärad av situationen så drog jag på mig boxern och smög tillbaka till sängen och kröp ner.


*


Kvällen före nomineringen hade vi fått skriva ner på en lapp vem vi trodde att den hemlige vännen var samt om vi lyckats lista ut några andra hemliga vänner. Till min stora irritation så hade jag inte lyckats lista ut någon hemlig vän och jag kände mig olustig och osäker när vi slog oss ner i soffan framför teven.


- Hallå huset! Skrålade Adam.


- Hallå Adam, skrålade alla till svar.


- Veckans uppdrag har varit ett av de svåraste verkar det som, sa Adam, - för ingen har lyckats lista ut sin hemliga vän.


Jag stönade till eftersom det innebar att en chans till immunitet var borta.


- Många har definitivt varit innovativa när det gäller att samla poäng och den mest innovativa av de alla är nog Hannes hemliga vän!


Det var dödstyst i huset och alla tittade på mig. Jag svepte med blicken över tjejerna men ingen avslöjade med en blick om det var de som sugit av mig.


- Hannes fick sig en omgång oralsex i badrummet, flinade Adam.


Jublet som fyllde huset går inte att beskriva. Kuddar kom flygande från alla håll och jag hade fullt upp att värja mig.


- Och som vanligt har väl inget hamnat på film, misströstade Linda.


- Helt rätt, sa Adam, - men det räcker tyvärr inte till att knipa immuniteten.


Jag var fortfarande delvis täckt av kuddar så jag hann inte se om någon av tjejerna såg besviken ut.


- Den som samlat flest poäng är faktiskt Hannes, sa Adam.


Jag blev mycket förvånad men samtidigt mycket glad eftersom det innebar att jag hade överlevt ytterligare en vecka i huset.
 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.