Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/4, 2018 kl. 09:19, av Sixten

Läslust?

Jag besökte stadsbiblioteket i går och fick en oväntad upplevelse

Jag gick in i stadsbiblioteket för att välja ut en bok att läsa under veckoslutet. Jag tänkte i första hand låna någon biografi.

​När jag passerat de öppnare delarna av biblioteken och nästan var framme vid de hyllor som jag visste hade biografier stannade jag överraskad till. Vid väggen bakom hyllraden satt en ung, vacker kvinna och läste med en bok framför sig på ett bord. Jag stannade till och granskade henne och nu blev jag verkligen förvånad. Hon hade sina blickar i boken framför sig men händerna hade hon nedanför bordsskivan och hon rörde dem upp och ner mellan sina ben

​Vad höll hon på med? Var det möjligt? Onanerade hon? Jag stod still en lång stund och iakttog henne och hennes rörelser. Så såg jag att hon satte ordentlig fart på handrörelserna och att hon slöt sina ögon.
Det var fullt klart att hon var på väg att få orgasm.

Nu hände allt fort. Ett stön och ett rop kom från henne. Helt klart ropade hon ordet kuken och i ögonblicket efteråt föll hon fram med sin överkropp över bordet.

​Jag visste inte vad jag skulle göra. Skulle jag försiktigt dra mig tillbaka, skulle jag säga något till henne eller skulle jag gå fram till henne?

 Jag tog några steg närmare henne.

​- Allt väl? Du svimmade väl inte?

​Kvinnan lyfte upp sitt huvud och fick syn på mig. Hon tycktes till en början förvirrad precis som om hon inte visste var hon var men så fick hon ur sig ordet förlåt.

- Var det något spännande i boken som fick dig att falla i hop? Vad läste du?

​Jag tog nu ytterligare ett par steg närmare henne och var nu alldeles vid hennes sida och kunde se ​titeln på boken hon hade framför sig​: Mannens sexualitet.

​- Vad gillade du i boken?

​Den unga kvinnan såg blygt på mig.

​-  Jag måste tillstå att jag blev påverkad. Ska jag skämmas tycker du?
​-  Å nej. Jag kanske också skulle ha blivit påverkad.
​-  Jag blev så himla kåt. Jag kunde inte låta bli att göra det jag gjorde.
​-  Det är helt naturligt att bli kåt.  År du kåt fortfarande?
​- Ja, kunde vi inte knulla med varandra här och nu?
​-  Är du helt galen?
​- Hjälp mig, snälla. Jag vill. Jag vill knulla med  dig.
​- Absolut inte. Här kan man upptäcka oss.
​- Vi syns inte. Här är det oftast tomt. 
- Nej säger jag. Jag törs inte.
​- Men du, älskade du, stoppa några fingrar i min fitta!

​Det kanske kunde klaras av i avskildhet här bakom hyllorna och det går förstås snabbt att avbryta.
Jag hade börjat känna mig rejält kåt. Kvinnan som jag nyss sett få en orgasm var frestande.​

​Jag kröp ner under bordet hon satt vid och förde min högra hand till hennes skrev. Hennes trosor hade en stor våt fläck framtill . Kvinnan lättade på kroppen och så var det bara att dra av henne trosorna och fort föra in pekfingret och långfingret.

​- Underbart. Fortare, fortare, djupt in!

​Jag jobbade på en kort stund sedan drog jag ut fingrarna och slickade av dem.

​- Stick  in din kuk nu! 
- Går inte att göra här
​-Vi går till bortre hörnet

​Vilken envis kvinna! Så djärv hon är. Kan vi verkligen våga?  Kåtare kvinna har jag aldrig mött.
​Men det är förstås inte så många här på biblioteket nu. Om vi gör det fort så kanske ingen hinner se oss.

 Visst ​skulle det vara skönt. Kuken vill ju.  Svårt att avstå. Ja, jag knullar henne.

​- Du, jag ställer upp, kom!

​Vi gick bort till bortre hörnet och kvinnan ställde sig med ryggen mot väggen. Efter ivrigt och nervöst fumlande lyckades jag få in kuken i hennes  våta fitta och nu blev det ett härligt knull. Hon, jag viste inte vad hon hette,
​kom med häftiga och underbart sköna motstötar.

​Plötsligt gick det för den obekanta kvinna jag knullade. En riktig fontänorgasm med mängder av fittsaft. Och så gick det för mig också. Härligt. Underbart. Sperman sprutade in i den obekanta kvinnans innersta.

​Vi stod en stund helt stilla. Kunde inte röra oss. Vi njöt av sköna efterdyningar. Så drog jag ut kuken, drog upp byxor och blixtlås. Kvinnan rättade till sin klädsel. Så fick jag veta att hon hette Sara och hon fick veta att den som knullat henne heter Roger.

​Vi kom överens om att fortsätta vår bekantskap och bestämde tid och plats för nästa träff som vi skulle ha hemma hos henne.  Jag valde hastigt och på måfå en bok ur hyllan med biografier

Så gick vi ut, en i taget. Jag stannade vid utlåningsdisken. Där stod biblioteksföreståndaren Vera Eriksson som jag ofta samtalat med.

​- Nå Roger fann du vad du sökte.
​- Ja, absolut.
- Kan du följa med in på mitt rum en stund?

​När vi kommit in i Veras kontorsrum spände hon ögonen i mig.
- Du tror nog att du gjort ditt bästa fynd på biblioteket någonsin gissar jag men nu är du allt illa ute Roger du är väl medveten om att du överträtt både anständighet och lagbestämmelser.

​Jag kunde inte undgå att känna obehag, nästan fasa.
​- Jag såg allt ni gjorde när jag kom för att hjälpa dig leta.
- Vera, kan du glömma vad du såg?
- Jag kan det om ditt knullande i fortsättning sker här i mitt rum.
- Vad menar du?
​- Jag menar att det kan vara dags du ägnar dig  litet mer åt mig.
- Va då?
​- Här inne kan du och jag ha låst om oss och göra vad vi vill. Du måste hålla med
​  om att vi  känt oss dragna till varandra länge , eller hur?
​- Jo 
​- Jag har många gånger fantiserat om dig och din  kuk..
​- Jaså
​- Roger, gå nu in på min toalett och tvätta din kuk och kom så ut till mig  så ska jag suga av den.
​- Oj!
​- Skynda dig, jag är faktiskt  ordentligt kåt.

​Jag gjorde en noggrann tvätt och gick tillbaka in i kontorsrummet där jag mötte Vera
Hon var nu  helnaken. Jag kunde inte låta bli att hänföras av hennes vackra kropp, med de vackra brösten. Och de fylliga läpparna. Opåverkad kunde jag inte vara. Jag kände hur kuken svällde.

Jag gick närmare Vera. Vi kom tätt intill varandra. Vera gick ner på knä och tog
min kraftigt erigerade kuk i sin mun. Vera kunde  verkligen suga.. Det tog inte ​lång stund innan jag sprutat hennes mun full med min sperma, Den kom så fort att hon hade svårt att svälja. Men nöjd var hon. Hon reste sig upp och kysste min mun och lät en del av den mottagna sperman få komma in i min mun.


​- Nu kanske du inte kan någon mer gång men Roger vi kan fortsätta en annan gång, då du på nytt fått "läslust"..

​- Nej, vi  försöker nu. Jag kan nog få stånd en gång till. Jag är fortfarande kåt och  vill uppleva din fitta med en gång.

- Ta mig mot väggen! Gör som du gjorde med kvinnan i biblioteket.

​Vera ställde sig mot väggen och  jag stack in min kuk som gled till botten på en gång. Nu när mitt spermalager var i det närmaste slut fick jag tillfälle att pumpa  in och ut långt fler gånger än jag någonsin gjort i ett samlag.. Vera njöt och viskade kärleksord i mitt öra. Jag upplevde vårt samlag ​som ett av de skönaste jag någonsin haft.. Det gick för Vera flera gånger, kanske tre, kanske ​fyra gånger. Efter varje orgasm var Vera beredd på nytt efter mycket kort uppehåll.
För mig ​var samlaget en enastående upplevelse. Veras fittmuskler var i ständigt arbete. De kramade min kuk nästan hela tiden. Så kom mitt sprut, befriande och omöjligt att hålla tillbaka.

​När vi kelat en stund efter vår älskog gick Vera och hämtade en bok åt mig. Den hette ​Kvinnans sexualliv.

​- Tag med den hem och tillfredsställ din läslust. Nästa gång du känner sexlust så vet du att du kan komma till mig.  

Jag  lämnade Vera och biblioteket efter den mest upplevelserika dag jag haft. Nu visste jag var jag kunde tillfredställa både min läslust och lust.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Jaha, Sixten. Nu är Du avslöjad. Det är därför Du läser så mycket... ...och inte endast biografier. Men mig får Du inte in mellan bokhyllorna. Jag är alldeles för blyg... Kanske? //Huldran.

21/4, 2018 kl. 16:19