Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/11, 2008 kl. 23:08, av Hannes II

Big Brother vecka 6

Del 6 av 14 i serien Big Brother

Tillvaron kändes verkligen glassig! Fem veckor i huset och mitt enda problem var att försöka undvika att ha sex offentligt! Egentligen så undrade jag varför jag hade blivit utvald som deltagare. Alla andra i huset verkade vara exhibitionister medan jag var pryd som en kyrkmus.
Ingen verkade känna på sig direkt att de skulle åka ut så stämningen var inte spänd utan för omväxlings skull ganska avspänd när vi slog oss ner i soffan fram teven. Klara och Cornelia fnissade åt något vid sidan om mig och Anton satt och pratade med Malin. Linda stod och rökte en av mina hemlig vän cigaretter och Robin vinkade åt henne när Adam dök upp i rutan.
- Hej hallå huset, hälsade han.
- Hej Adam, hälsade vi tillbaka.
- Verkar som om det är hög stämning i huset, sa Adam.
Alla nickade och höll med samtidigt som Linda slog sig ner i soffan bredvid mig.
- En av er skall ju ut, sa Adam.
Allvaret sänkte sig över huset.
- Hannes har som vanligt lyckats fixa immunitet så kampen står mellan er andra, sa Adam.
Som vanligt stod han och snurrade lite på kuvertet med domen innan han sprättade upp det. Adam läste namnet på lappen och nickade lite samtidigt som han hummade.
- Det var jämt denna vecka, sa han, - men den som får lämna huset ikväll är Malin.
Jag kunde höra hur Malin snyftade till samtidigt som det kom suckar av lättnad från de övriga deltagarna.
- Det skiljde tre röster till den närmaste, sa Adam.
Det hade blivit lika stökigt när alla kramade om Malin för att säga hej då. Jag väntade på min tur och när hon gled in i min famn så viskade hon:
- Det var du som var min hemlige vän!
Jag ryckte till lite av bekännelsen och Malin gled ifrån mig med en klurig min. Minnet av vår stund i badrummet fick mig ofrivilligt att bli hård och lite generad sjönk jag ner i soffan igen.
- Så lite klipp från veckan som gått, sa Adam.
Det var inga direkta höjdpunkter som Adam visade utan en ganska tråkig samling klipp. Antons och Lindas diskussion om huruvida hon var nikotinberoende var det roligaste där var.
- Så har vi givetvis fått lite mail under veckan också, sa Adam.
Ett var från mina kursare som tyckte att jag kunde ta och komma ut eftersom de snart var ruinerade på grund av vårat vad! Jag skrattade länge och glatt åt deras mail och skänkte alla pengar jag redan skrapat ihop en varm tanke.
- Givetvis så har Hannes beundrarinna Nea hört av sig, sa Adam.
"Drömmer och längtar efter dig jämt Hannes! Du är så söt. Kram Nea"
Långt inne så undrade jag vad det var för tjej som skickade sådana brev? Vi kände inte varandra men hon uppträdde som om hon gjorde det! Var vi deltagare verkligen så utlämnade att den som ville kunde lära känna oss så bra bara genom att följa os på teve? Frågan fascinerade mig men jag hann inte fundera längre förrän Adam avbröt min tankekedja.
- Så för att avsluta, sa Adam, - nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!
Sin vana trogen sprang Robin bort till brevlådan och kom tillbaka med ett kuvert som han högtidligt sprättade upp med alla deltagare nyfiket väntandes omkring sig.
"Husets uppdrag vecka 6 är som följer: Deltagarna skall lagvis göra en docka av valfri lagmedlem. Laget bestämmer själva vem som skall vara förebild. Material kommer att finnas tillgängligt. Dessutom får kläder och liknande i huset användas fritt. Det lag vars docka är mest lik vinner. Lagen består av:Hannes-Klara-Cornelia, Linda-Anton-Robin
- Hannes! Vrålade Klara och Cornelia i mun på varandra.
- Ja vadå? Sa jag i ett försök att spela dum.
- Du skall vara förebild, flinade Klara och smekte mig upp över insidan av låret.
- Kan vi inte diskutera det här? Sa jag desperat samtidigt som jag stoppade Klaras hand.
- Nix, sa Cornelia.
- Gissa vilken del vi skall vara extra noga med? Fnissade Klara.
- Nej, sa jag skeptiskt.
- Kuken! Flinade Cornelia.
- Men ge er, stönade jag.
- Den här gången kommer du inte undan, fnissade Klara.
Tjejerna drog med mig bort till festrummet som var uppdukat som det brukade vara. Desperat försökte jag att slingra mig ur situationen samtidigt som vi åt men Klara och Cornelia var obevekliga. Jag suckade tung och gav upp! För att trösta mig så svepte jag snabbt min öl och hämtade två nya flaskor innan jag gick ut på innergården.
- Hej! Hörde jag en röst när jag kom ut.
Jag ryckte till lite av rädsla innan jag så Linda komma mot mig.
- Blev du också utvald? Frågade hon.
Jag nickade bara och drack ur den ena ölen. Lite irriterad satte jag mig ner i trappen till trädäcket. Efter en stund slog sig Linda ner bredvid mig.
- Du! Jag vet att vi inte kommer så bra överens men kan vi inte hålla ihop den här gången? Frågade hon.
- Inga problem! Svarade jag, - men Cornelia och Klara har bestämt sig så för egen del så är det kört.
Linda fnittrade till lite bredvid mig.
- Jo de går ganska hårt åt dig, sa hon, - men du är ju en av favoriterna här inne.
Jag tittade lite förvånat på Linda som log mot mig.
- Det är just den där valpaktiga charmen och oskuldsfullheten du har som får tjejerna att falla, sa hon.
Innan jag hann svara så kom Cornelia ut på gården.
- Jasså det är här du är, sa hon, - kom så dansar vi.
Innan jag hann protestera så drog hon upp mig i armen. Linda nickade och såg ut som "vad var det ja sa".
- Okey då! Sa jag och följde lydigt med Cornelia.
Inne i festrummet agerade Anton och Robin discjockeys medan Klara stod och svängde lite i takt till musiken. Klara sken upp när hon fick syn på mig och Cornelia nickade åt henne när hon slog armarna om halsen på mig. Musiken och Klaras varma kropp drog mig med och tillsammans började vi svänga runt. Bredvid oss så hade Linda och Robin börjat dansa de med och Anton agerade ensam bredvid stereoanläggningen.
För första gången sedan jag kom in i huset så översköljdes jag spontant av en känsla av upphetsning! Vanligtvis så brukade jag få arbeta ganska hårt för att få komma till hos tjejerna men inne i huset så hade jag haft fullt upp att värja mig mot två stycken! Egentligen så var jag ganska korkad som inte utnyttjade läget och hade sex så ofta jag kunde!
Det behövde ju inte ske offentligt vilket de senaste veckorna visat och ingen åtgärd hade vidtagits åt den döda vinkeln precis innanför badrumsdörren! Dessutom så var det så få deltagare kvar i huset att det inte var någon större risk för att någon skulle ha vägarna förbi.
- Vi drar till badrummet, viskade jag till Klara.
- Varför då? Viskade hon tillbaka.
Jag svarade inte utan pressade bara mitt begynnande stånd mot henne. Klara fnittrade till och pressade sina läppar mot mina. Hon kysste mig glupskt och krävande och hon var lite rödblommig om kinderna när hon avbröt kyssen och tog mig i handen.
- Kom då, sa hon.
Cornelia tittade lite förvånat på oss när vi gick iväg men Klara vinkade bara åt henne att följa med. Konstigt nog blev jag inte generad eller besvärad av Klaras tilltag. De hade i och för sig gjort klart sinsemellan att jag inte tillhörde någon av dem så länge vi var inne i huset men på något sätt så kändes det konstigt!
- Vi skall knulla, sa Klara till Cornelia när hon kom ifatt.
- Va? Sa Cornelia frågande.
- I badrummet innanför dörren, sa Klara.
- Hannes frivilligt? Frågade Cornelia förvånat.
- Ja ja du får du med, sa jag och tog hennes hand.
Tjejerna fnittrade upphetsat på vägen bort mot badrummet. Vi hade knappt hunnit innanför dörren förrän Cornelia började dra av mig kläderna. Klara drog smidigt av sig klänningen hon hade på sig och slängde den på golvet en bit in i badrummet. Hennes trosor åkte samma väg tätt följt av min t-shirt.
Samtidigt som Klara och jag kysstes med öppna munnar så lirkade Cornelia av mig byxor och boxer. Det var befriande skönt att bli av med kläderna och jag stönade till när Cornelia tog mig i munnen samtidigt som jag lekte med Klaras stora bröst.
- Knulla mig, gnällde hon, - snälla knulla mig!
Jag gled ner med en hand mellan hennes ben och jag ryckte nästan till av förvåning när jag kände hur het och våt hon var. Snabbt satte jag mig på huk framför henne och lät tungan glida upp mellan hennes såphala blygdläppar. Klara stönade till högt och vinklade ut knäna så att jag skulle kunna komma åt bättre. Hon kved till när jag lät tungan glida upp i henne och när jag tittade upp på henne så kunde jag se hur hon tittade ner på mig med blank blick.
- Knulla henne nu, viskade Cornelia i mitt öra.
Snabbt ställde jag mig upp och nästan lite hårdhänt vände jag på Klara och tryckte upp henne mot väggen. Hon stönade upphetsat till och svankade ut med rumpan mot min stenhårda lem.
- Ta mig, gnällde hon när jag positionerade mig rätt.
Klara kved till när jag i en enda långsam rörelse gled i till roten i henne. Långsamt gled jag in och ur henne några gånger innan hon vände på huvudet och tittade med blanka ögon på mig.
- Snälla hårdare, bönade hon.
- Ja hårdare, väste Cornelia bredvid mig.
Jag tittade på Cornelia som smekte sig själv med en hand mellan benen och en om ett av sina bröst. En våg av upphetsning svepte genom min kropp och i ett hårt och stadigt tempo började jag att ta Klara mot väggen. Klara stönade och kved samtidigt som hon mötte mig hårt. Jag greppade henne om brösten bakifrån och hon flämtade till när jag rullade hennes stenhårda bröstvårtor mjukt mellan tummarna och pekfingrarna.
Min lem gled kladdig och blank in och ut ur Klara med ett slaskande läte. Synen tände mig ytterligare och jag gled ur Klara så långt jag kunde utan att glida ur henne för att glida in i henne igen. Klara mötte frustrerad mina rörelser och hon tittade upphetsad på mig.
- Retas inte, sa hon.
Klara signalerade tydligt att hon närmade sig klimax och när hennes kön drog ihop sig inför orgasmen så kände jag att jag inte heller hade långt kvar. Utlösningen tvingade mig att luta händerna mot väggen för att inte ramla omkull. Framför mig upptryckt mot väggen kved Klara ut sin orgasm samtidigt som jag pumpade stråle efter stråle säd upp i hennes heta inre.
Jag var alldeles svettig och skakig i benen när jag kom tillsans igen. Både Klara och Cornelia flämtade tätt intill mig. Klara vred sig lite mot mig och fångade in mig i en kyss. Mjukt och stilla i efterdyningarna av våra orgasmer lät vi våra tungor dans om varandra.
- Jag vill! Orkar du en gång till? Frågade Cornelia upphetsat bredvid mig.
- Jag tar dig i sängen sedan, sa jag.
Orden hoppade bara ur munnen på mig och om det inte vore för att jag var så utpumpad efter utlösningen så hade jag blivit generad. Cornelia sprack upp i ett stort leende som sa mer än alla ord skulle kunna beskriva. Klara flinade mot mig och jag kunde se vad hon tänkte men jag brydde mig inte längre!
*
Cornelia kurade ihop sig bredvid mig i sängen och det var helt uppenbart vad det var hon ville! Klara som låg på min andra sida var betydligt mer avspänd och jag uppfattade det som att hon bara spänt följde händelseutvecklingen. Jag hade nyktrat till betänkligt och upphetsningen från tidigare hade runnit av mig. Samtidigt så visste jag vad jag hade lovat Cornelia men jag hade ingen som hels intention att ta initiativet! Det brukade inte vara något som helst problem men det verkade som om Cornelia inte kunde tolka min sinnestämning riktigt.
- Du Hannes, började hon försiktigt.
- Mmm, svarade jag.
- Det där du lovade förut?
- Mmm!
- Jag blev ganska upphetsad av att se Klara och dig så! Sa hon osäkert.
- Du får säga vad du vill ha, sa jag, - det har inte varit något problem tidigare.
- Hon vill knulla, viskade Klara.
- Det märker jag väl, viskade jag tillbaka.
- Sätt på mig Hannes! Viskade Cornelia.
Cornelia pressade sig hårt mot mig samtidigt som hon kysste mig. Jag kunde känna hur Klara smekte mig ner över magen och jag underlättade för henne när hon krånglade av mig boxern. Med en hand pressade jag henne neråt och hon fattade direkt vad det var jag ville. Jag frustade till in i munnen på Cornelia när Klara tog mig i munnen! Klara sög och slickade min lem med långa långsamma rörelser.
- Är han redo? Viskade Cornelia.
Klaras upphetsade ansikte dök upp bredvid mitt och Cornelias! Cornelia bara log mot Klara när hon la sig ner på rygg och drog mig med sig. Jag krånglade mig tillrätta mellan Cornelias särade ben när Klara greppade mig. Långsamt drog hon min lem mellan Cornelias kladdiga veck innan jag började glida in i henne.
Cornelia var otroligt våt och het och hon pressade mig hårt mot sig. Jag kunde känna hur hennes kön arbetade för att anpassa sig efter min storlek och Cornelia kved till under mig när jag började glida in och ut ur henne! Cornelia var upphetsad och hon klättrade snabbt upp mot klimax.
När hennes kön drog ihop sig och började pulsera omkring mig så var jag inte i närheten av utlösningen! Cornelias kropp skakade och krängde under mig medan orgasmen rev i hennes kropp! När jag mötte Klaras blick bredvid mig så kunde jag se hur upphetsad hon var.
- Ta mig, viskade hon, - snälla!
Jag rullade av Cornelia och ställde mig tillrätta mellan Klaras särade ben. Bredvid oss så kurade Cornelia ihop sig samtidigt som Klara greppade mig och drog mig intill sig. Hon var precis lika het och våt som förra gången inne i badrummet och hon kved till när jag hårt trängde in i henne.
Snabbt och med målet att ta mig själv till utlösning så började jag att ta Klara som stönade förnöjt under mig samtidigt som hon hela tiden mötte mina rörelser. Klara kysste mig girigt samtidigt som jag med stadig takt tog mig mot den efterlängtade utlösningen. Utlösningen kom oväntat och hårt och i skuggan av min egen orgasm så kunde jag förnimma hur Klara passerade sitt eget maximum. Mycket nöjd och med två heta tillfredställda kvinnor på var sin sida om mig drev jag in i sömnens rike.
*
Jag hade verkligen inte sett fram emot veckans uppdrag men tjejerna var till min stora glädje mycket balanserade i sin iver att lösa uppdraget.
- Så här gör vi, sa Klara, - vi gör två papier-maché avgjutningar av Hannes och sätter ihop dem.
- Hur då? Frågade jag skeptiskt.
- Jo först så får du ligga på rygg så gör vi en avgjutning av framsidan och sen så vänder du på dig så gör vi baksidan. Sen så får vi fixa till kanterna och sen så är det bara att sätta ihop delarna.
- Låter komplicerat, sa Cornelia.
- Har du gjort det förut? Frågade jag.
- En gång i skolan, sa Klara, - men det var bara en ansiktsavgjutning men det borde funka.
- Okey, sa jag, - jag har ingen bättre idé så kör igång.
Efter lite arbete med att ordna till alla pappersremsor så var allt klart för att sätta igång. Jag drog av mig alla kläderna förutom kalsongerna och la mig ner. De i klister doppade pappersremsorna var kalla och våta mot min kropp men långsamt och metodiskt så täckte Klara och Cornelia in hela min kropp. Jag skrek nästan rakt ut när tjejerna försökte dra loss den hårda avgjutningen från min kropp.
- Fan, sa jag, - det har torkat fast i håret på mina ben!
Tjejerna fnittrade samtidigt som de med ett snärtigt ryck drog loss avgjutningen. Det sved som tusan men när jag såg resultatet så kunde jag inte bli annat än imponerad. Avgjutningen var verkligen bra och med rätt målning så skulle den bli riktigt bra. Utan att protestera så vände jag på mig så att tjejerna kunde gjuta av baksidan.
Ansiktet var lite obehagligt att gjuta av men jag lyckades att kväva känslan av klaustrofobi så att Klara skulle få avgjutningen klar. Efter avslutat arbete så var jag alldeles kladdig av klister på hela kroppen och jag längtade vansinnigt efter att få duscha av mig.
- Du kan duscha av dig nu Hannes, sa Klara, - sen så skall vi bara gjuta av höjdpunkten.
- Vadå? Frågade jag oförstående.
- Lemmen, sa Klara och flinade.
- Aldrig i livet! Sa jag.
- Vill du vinna? Frågade Cornelia.
- Jo, svarade jag, - men därifrån att….
- Mest lik vinner, sa Cornelia.
- Just det, sa Klara, - gå och duscha nu.
Irriterad gick jag iväg till badrummet för att duscha av mig! Jag irriterade mig på att hela tiden få min vilja överkörd av Klara och Cornelia. Men det som irriterade mig mest var att jag inte kunde säga ifrån. Irritationen rann av mig i takt med tapetklistret och efter en stund så stod jag bara och njöt av det varma vattnet i duschen.
- Är du klar snart? Ropade Cornelia.
- Kommer! svarade jag.
- Det räknar vi med, skrattade Klara.
Lite generad torkade jag mig torr och därefter drog jag på mig ett par surfarshorts och en t-shirt. Klara och Cornelia satt på golvet och väntade på mig när jag kom ut till dem.
- Fan inte här, sa jag, - inte inför kamerorna.
- Jag täcker, sa Cornelia och höll upp en handduk.
- Sluta sjåpa dig, sa Klara och drog ner mig.
De fnittrade lite båda två när jag la mig tillrätta bakom handduken. Klara hjälpte mig att dra av shortsen och det var lite generad som jag la mig ner. Jag ryckte till lite när Klara greppade mig men ganska omgående så kunde jag känna hur upphetsningen smög sig på mig.
- Se till att han blir stor, fnissade Cornelia.
Långsamt började Klara att smeka upp mig i hela min längd och jag kunde höra att båda tjejerna började andas lite tyngre.
- Ta honom i munnen, sa Cornelia.
Innan jag hann protestera så hade jag glidit in i Klaras heta mun. Hennes tunga gled runt kanten av mitt ollon och jag sköt upp höften i upphetsning. Långsamt sög Klara mig och jag kunde känna hur utlösningen stadigt kom närmare! Avgjutningen var för länge sedan bortglömd och allt jag ville var att få tömma den heta säden i Klaras mun!
Magen knöt sig av upphetsning inför utlösningen och jag kved till när säden började pumpa ut! Klara slickade girigt i sig av den heta säden och när jag landat satt båda tjejerna och tittade på mig.
- Hur gick det med avgjutningen? Frågade jag.
- Den fixar vi på fri hand, fnissade Klara.
- Klara var bara sugen på lite kuk, fnittrade Cornelia.
Med kinderna hettande av genans så drog jag på mig shortsen. Jag kunde bara fantisera om hur episoden skulle framställas i Adams klipp vilket fick mina kinder att hetta än mer av genans.
*
Det var med en olustig känsla som jag slog mig ner i soffan för veckans nominering. Dockan hade visserligen blivit jättebra och likheten var slående men det var inte det som oroade mig utan vad som hamnat på film!
- Hej hallå huset! Skrålade Adam.
- Hej Adam! Svarade vi unisont.
- Det är dags att avtäcka lagens dockor, sa Adam.
Det var med spänning som jag följde avtäckningen av det andra lagets docka. Jag blev nästan full i skratt när jag såg deras version av Linda! Den såg ut helt ärligt för bredövlig ut! De hade sytt en docka och det enda som verkade överensstämma med verkligheten var storleken på bysten. Jag kunde se hur besvärad Linda såg ut när hon fick syn på den mycket porträttlika papier-maché kopian av mig.
- Ja spontant så är det nog ganska klart vem som vunnit, sa Adam, - men för formens skull så får tittarna på sig till i morgon kväll att rösta fram sin vinnare.
Det var med betydligt lättare sinne jag lämnade soffan efter att Adam försvunnit i rutan. Oron över vad som skulle visas av allt sex med Klara och Cornelia fanns kvar men jag var ganska säker på att jag skulle bli kvar i huset ytterligare en vecka.
*
Med Klara och Cornelia på var sin sida om mig i soffan så väntade jag spänt på att Adam skulle tillkännage vem som vunnit veckans uppdrag. Adam snurrade och vände på kuvertet innan han sprättade upp det och läste resultatet.
- Som väntat, sa han, - Hannes lag vann en förkrossande seger.
Klara och Cornelia tjöt till bredvid mig och båda kramade om mig. Efter en stund lugnade de ner sig och jag kunde titta över på det andra laget. Anton, Robin och Linda satt spända och väntade på att en av dem skulle åka ut.
- Vinsten för veckans vinnande lag är precis som tidigare immunitet, sa Adam, - men immuniteten gäller inte den här veckan!
Det gick ett sus genom huset när alla tittade förvånat på varandra. Adam gjorde en konstpaus och såg finurlig ut i största allmänhet innan han fortsatte.
- Ingen deltagare kommer att lämna huset denna vecka utan istället så kommer det att komma fyra nya deltagare, sa Adam.
Adam hade knappt hunnit avsluta meningen förrän ytterdörren öppnades och allas blickar vändes mot de nya deltagarna!


12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.