Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4, 2018 kl. 12:22, av njnj

Mamma Karin

Karin, en ganska liten, välformad, frånskild kvinna och mamma, snart fyrtio år gammal juckar frenetiskt med sin välformade rumpa på sängen, hennes stora bröst guppar fram och tillbaka när hon knullpumpar sina fingrar in och ut i sin fitta.

- Knulla mig! Ja, knulla mig, mmm, helvete! Jag är så kåååt, mmm, knulla mig, snälla knulla min kåta lilla fitta!

Karin, en ganska liten, välformad, frånskild kvinna och mamma, snart fyrtio år gammal juckar frenetiskt med sin välformade rumpa på sängen, hennes stora bröst guppar fram och tillbaka när hon knullpumpar sina fingrar in och ut i sin fitta. Klockan är bara två på eftermiddagen men den snygga brunetten har redan onanerat sig till en orgasm och är ivrigt påväg emot en andra.
Hon hade unnat sig en gin och tonic efter lunch, alkoholen fick henne att släppa hämningarna. Karin försökte hålla sina sexuella begär under kontroll sedan skilsmässan, men det är inte alltid så lätt. Innerst inne är hon fortfarande den där extremt kåta kvinnan hon var när hon hade ett förhållande, hon längtade tillbaka till de dagliga knullen hon och hennes man njöt av.
Passionen lyser i hennes söta ansikte, hennes bruna halvlånga hår klibbar svettigt emot nacken. Hennes ansikte är rodnat för hon jobbar hårt och frenetiskt, fingerknullar sin drypande kåta fitta. Alkoholen släppte lustarna fria, lustarna som alltid funnits där.

- Jag är en slyna, säger Karin för sig själv.
- En kåt slyna!

Hon stirrar ner på sin kropp, tittar på sina stora skälvande bröst som gungar fram och tillbaka när hon dunkar in sina fingrar i sitt fitthål så att det skvätter fittsaft.
Karin är en och sextio lång och har en oerhört yppig kropp, själv älskar hon sina stora välformade tuttar. Män på stan vrider på huvudet när de möter henne och det vet hon om, innerst inne vill hon bara hoppa i säng och knulla med varenda en av dem.
Ibland vill hon till och med knulla sin egen son. En bild målas upp i hennes fantasi, Karin börjar fingerknulla ännu snabbare, röd som en tomat i ansiktet är hon av de fräcka, förbjudna, fantasierna om sitt eget barn.

Henrik är en lång, ståtlig, snart fullvuxen, ung man. Karin hade på senare tid ibland noterat en väldigt lovande bula mellan benen på honom. Oftare och oftare de senaste månaderna, i takt med att hennes sexlust ökade efter skillsmässan hade hon kommit på sig själv med att titta på honom och fantisera om hur Henrik såg ut naken. Skulle han få ett stenhårt stånd om han såg sin mammas nakna kropp? Skulle han spruta för mamma? Kunde han hålla den hård för att kunna knulla sin egen mamma igen och igen och.. Så gick tankarna i Karins huvud.

- Helvete! Knulla mig snälla! Utbrister hon, med kraftig rodnad i ansiktet av incest-fantasierna.

Den nakna mamman fingerknullar så hårt och snabbt hon kan, knullar rytmiskt in dem i sin trånga sugande fitta. Låtsas som att fingrarna är hennes barns stenhårda kuk.

- Knulla mig, Henrik! Viskar hon och hetsar upp sig över att säga sitt barns namn högt.
- Åh, såååja Henrik.. Knulla mamma älskling, jag vet att du vill.. Knulla mammas våta fitta! Knulla mammas fitta med din hårda kuk!

Karin rider på gränsen till orgasm, hon fantiserar, ser bilder av sin son på näthinnan, hon stönar, gnyr och pratar med sig själv.

- Älskling! Knulla mammis! Knulla sönder mammas kåta incesthål! Stönar hon medan rammar fingrarna i fittan.

Hon är fullständigt uppslukad i sina incestuösa fantasier. Fittsafterna flödar ur hennes heta fitta, det rinner.
Till slut kan hon inte längre stå emot.

- Jag kommer älskling! Mamma kommer!

Karin skriker ut sin orgasm, ingen är ju hemma. Ingen kan höra henne skrika till sin förbjudna fantasi-älskare.

- Spruta i mammas fitta älskling! Gör det bara!

Karins orgasm gör henne helt omtöcknad, hon ligger på sängen, fittan pulserar spasmiskt och läcker fittsaft. Hon halvsover nästan två timmar efter, när och vaknar drar hon på sig en kort morgonrock av frotté som hon knyter kring sin midja. Hon går ut ifrån sovrummet, obekymrad över hur hennes stora BH-befriade tuttar guppar under morgonrocken eller hur avslöjande kort den är som knappt täcker hennes runda persikoformade stjärthalvor. 


---------------------

På kvällen har Henrik kommit hem, Karin går fortfarande omkring i morgonrocken, hon ska ju ändå ingenstans så det gör väl knappast någonting.

- Alla mina kompisar pratar om hur snygg du är. Du borde se själv hur du ser ut i den där slampiga lilla morgonrocken med de där slanka benen och dina stora bröst.

Karin känner hur generad hon blir, det hettar i ansiktet. Samtidigt växer hennes sexlust till outhärdliga proportioner. Hennes sons chockerande kommentarer får hennes fitta att bli alldeles fuktig, blöt.
Det blir en lång, spänd tystnad. Henrik sänker blicken och tittar för första gången öppet på sin mammas kropp med åtrå. Karin känmer hur hennes fitta bultar när hon ser en bula uppenbara sig mellan benen i sin sons jeans. Han får stånd av att titta på sin egen mammas kropp, tänker hon.

- Snälla, sluta stirra på mig så där, du gör mig nervös.
- Tror du ag har den rätta utrustningen för dig mamma, jag har sett hur du tittar.

Hennes kåta son öppnar sin bälte, drar ner gylfen och sliter byxorna och kalsongerna ner på halva låren. Karin flämtar hjälplöst när hon ser sin sons stora kuk.
Den är större än vad hon någonsin vågat drömma. Ett stort, ådrigt kukskaft står givakt framför henne, med en omkrets som säkert utmanar hennes handled. 
Hans kuk måste vara så hård den kan bli, tänker Karin omtöcknat. Ingen kuk kan möjligen bli styvare än så. Framför hennes ögon rycker och pulserar hans köttiga knullskaft, med rytmiska ryckningar. Hans ollon är svullet, lila-aktigt och spänt. Karin hade aldrig sett en mer inbjudande kuk i hela sitt liv.

- Henrik! Henrik, vad i helvete! Ta.. Stoppa tillbaka den där nu! Henrik, snälla! Vädjar Karin utan att egentligen mena det.
- Har jag den rätta utrustningen mamma? Frågade Henrik med ett flin samtidigt som han sakta runkar den med sin ena hand.
- Kan du inte öppna morgonrocken mamma? Då skulle min kuk bli ännu hårdare.

Karin känner hur en spärr släpper i henne, den sista barriären som hindrat henne ifrån att fullborda alla hennes depraverade, incestuösa lustar. Hypnotiserat stirrar hon på sitt barns hårda stånd, hon är bara halvmedveten om sina händer som börjat knyta upp morgonrockens skärp.
Hon öppnade den. Hennes stora tuttar faller åt sidorna något, krönta av vackra vårtgårdar med bröstvårtor som nu är svullna och styva av upphetsning. Henriks blick vandrar ifrån hennes stora bröst till hennes slimmade midja och vidare ner till hennes lätt behårade fitta. Våtheten i mammans fitta är uppenbar, hon är minst lika kåt som honom.

- Gillar du vad du ser, Henrik? Flämtar Karin.
- Mm, herregud! Viskar Henrik.

Hans enorma kuk börjar pulsera ännu hårdare, hårt bultande över hans mage. Den ystra mamman ser fascinerat på hans uppsvällda ollon, hur det läcker försats som droppar ner på hans mage.
Hon vill suga på den! Karin känner hur hon darrar okontrollerat, sexlusten byggs på och sköljer över henne kropp, över hennes fitta. Jag måste suga på den, tänker hon. Helvete, jag bara måste få suga på min egen sons hårda kuk!

- Henrik, sätt dig upp! Sitt på kanten. Säger Karin plötsligt.

Henrik gör som han blivit tillsagd av sin mor. Med en kort paus för att med ett ryck riva av sig jeansen. Karins fitta är alldels plasvåt, det rinner nedför hennes lår. Skamfyllt ställer hon sig på knä framför honom och låter en hand glida uppför hans ben för att greppa om kukroten.

- Herregud, vilken bjässe! Väser hon.

Hon stirrar spänt på hans svullna försatsdrypande ollon medan hon börjar runka hans kuk så hårt hon kan.

- Är det skönt Henrik? Mmmm. Gillar du det? Gillar du hur mamma runkar din kuk åt dig?
- Mmmm, ja! Stönar Henrik.
- Sug den, mamma! Sug på kuken mamma!

Karin sänker sitt rödbrusiga och skamfyllda ansikte till sin sons svullna kukhuvud. Hon fortsätter att runka hans styva kuk medan hon börjar lapa med tungan på hans spända försats-glansiga ollon, girigt slickar hon i sig av hans sipprande genomskinliga kåtsås.
Hon kysser hans kukhuvud med läpparna, sluter dem om det och börjar suga. Gradvis öppnar hon munnen mer och mer, suger och sörplar på hans stenhårda kuk. Centimeter för centimeter jobbar hon in sin sons stora kuk i munnen och ner emot halsen. Tillslut har hon fått in hela sitt barns svullna kuk i munnen, halvvägs ner i strupen.
En djupt rotad känsla av nöjdhet och tillfredsställelse sköljer genom hennes kropp. Hon vet att hon kommer känna sig oerhört skamsen över att ha släppt efter för sina incestuösa begär. Men, för tillfället kan hon enbart känna njutning. Äntligen gör hon det. Äntligen har hon sin pojkes stora, vackra kuk nerkörd i sin hals.
Karin sluter sina ögon och tänker inte på någonting förutom smaken av hans svulla saftiga kuk. Hennes tunga virvlar slipprigt över hans glansiga ollon och lapar i sig av hans salta kåtsaft som sipprar fram. Hennes fitta blir bara våtare och våtare ju längre tiden går. Hon njuter, hans försats är härligt välsmakande. Hans kuk seglar enkelt upp på förstaplatsen över kukar hon någonsin sugit av.
Karin sluter sina läppar hårt, bildar en girig, sugande ring kring hans hårda bultande kukskaft. Sen börjar hon suga sin sons kuk hårt, munknullar den. Hennes huvud guppar upp och ner våldsamt, hon knullar sin sons stora stenhårda kuk med munnen.

- Åh, helvete, mmm! Stönar Henrik.

Det syntes väl på hans minspel att hans kuk-älskande mamma har växlat upp. Hennes fylliga, mjuka, våta läppar glider upp och ner kring hans stenhårda kuk.

- Hårdare mamma!

Han begraver sina fingrar i hennes hår och håller hennes huvud stilla, Karin sörplar belåtet på hans kuk.

- Helvete mamma, jag kommer spruta om du fortsätter suga så där!

Det är precis det som Karin vill. Hennes fitta är så kåt att det bränner, hon är desperat efter att få känna sitt välhängda barn ramma in sin stora kuk djupt i hennes kåta fitta. Men hon vill suga ut och smaka på hans sperma först, hon hungrar efter det. Hon bara måste få smaka på sin sons härliga spermasprut.
Hon suger hårdare och hårdare ända tills det inte går att höra hans stönande över alla gurglande, sörplande kuksugar-ljud.
Karin håller hårt kring kukroten, känner hur den bultar i hennes grepp. Hon börjar runka den samtidigt som hon suger hårt på ollonet, hon runkar hans blodfyllda kukskaft så hårt hon kan.

- Lek med mina pungkulor! Ber Henrik.

Han håller hårt om hennes nacke och lutar sig bakåt.

- Snälla mamma! Åhhh, jag måste spruta! Lek med pungkulorna, hjälp mig spruta!

Karin gör som hennes son säger, utan avbrott i sitt rytmiska kuksugande, hon ansiktsknullar hans ståkuk med närmast mekaniska rörelser. Hon sluter handen om hans pung. Kupar den och känner hur tung och spermafylld den är, hur mycket sperma som snart ska skölja ner i hennes trånande strupe.
Den kuksugande mamman börjar leka med sin sons svullna pungkulor, tar dom ömt mellan fingrarna. Henriks redan stenhårda kuk blir ännu styvare och pressas ner i hennes hals, Karin vet att han bara är sekunder ifrån att spruta.
Hon suger hans bultande kuk så hårt hon kan, hela hennes ansikte är alldeles rött av förryckt passion. Handen runkar vilt upp och ned för hans stålhårda kukskaft så att pungen flyger omkring.

- Jag kommer! Åååh! Sug ut det mamma! Nu kommer jag! Mmmmmmmmm!

Henrik börjar stöta ut strålar av tjock sperma i mammas mun. Karin gnyr av lust och njutning kring hans sprutande kuk, hon suger och runkar den ännu hårdare. Hans första sperma-explosion åtföljs av stråle efter stråle efter stråle av tjock, trögflytande härlig sperma.
Det är den största och våldsammaste spermasats den kåta mamman någonsin hade svalt. Hon hade hoppats att hennes son kunde ge henne en riktigt mättande portion säd och hon behövde inte bli besviken. Åter och återigen sprutar säden ur hans svullna ollon och sprayar ner insidan av hennes munhåla och ner i halsen.
Karin klamrar sig fast vid hans bultade kuk, sväljmusklerna jobbar febrilt med att försöka svälja ner pojkens sperma som börjat rinna nedför hennes kinder och haka.

- Mmmm, så jävla skönt! Säger Henrik med en fånigt flin när hans mamma tillslut låter kuken glida ut ut hennes mun.

Hon slickar sig om läpparna, slickar i sig det sista av hans salta säd. Den kåta mamman stirrar på sin sons stora kuk. Den är fortfarande hård som en stålkolv, trots all sperma den alldeles nyss sprutat ner i hennes mage. Hennes fitta bultar som ett hjärta under ett intervallpass. Henrik kan uppenbarligen ge henne det hårda knull hon vill ha.

- Din lilla jävel! Du vet hur kåt jag varit sedan skilsmässan. Sen visar du mig din kuk och får din egen mamma att suga av dig, horribelt!

Henrik skrattar åt sin mammas hyckleri men hans skrockande förvandlas snabbt till stönande när hon plötsligt slänger av sig morgonrocken och exponerar hela sin härliga nakna, stor-bröstade kropp för honom.
Hennes stora tuttar skälver, den knullhungriga mamman lägger sig på rygg på vardagsrums-mattan. Hon stirrar på Henriks kuk medan hon hittar en bra juck-position på mattan, sen särar hon på sina lår och lyfter sin kropp högt i luften så att hennes fitthål öppnas för honom.

- Mmmm, mamma! Stönar Henrik med blicken fäst på hennes fitta.
- Knulla mig, min son! Säger Karin med mjuk röst.
- Jag är alldeles för kåt för att be dig sluta, även om jag skulle vilja. Det är ju incest! Förbjudet! Ta av dig kläderna, skynda dig, jag behöver bli knullad!

Henrik sliter av sig resten av kläderna. Karin tittar förväntansfullt upp på honom när han går ner på knä mellan hennes särade lår. Karin slingrar sig under honom. Han tar stöd med händerna på var sida om henna, hans svullna, pulserande kukskaft är bara centimeter ifrån hennes inbjudande, drypande hål.

- Stoppa in den mamma!

Karin böjer sig genast ner och greppar om hans bultande knull-påle och styr hans svullna ollon emot hennes putande fittläppar. Hon ryser till när hon känner hans kukhuvud nudda vid hennes heta fitta och hur den börjar plöja in mellan hennes drypande fittläppar.

- Henrik! Stönar hon.

Karin börjar omedelbart jucka sin fitta emot hans stenhårda kuk med kraftiga stötar.

- Knulla mig Henrik! Mmmm.. Ååååh.. Aaaaah! Knulla mig älskling, knulla din mammas fitta! Henrik, jag behöver det, mamma behöver din hårda snopp! Spetsa mig med den Henrik!

Henrik juckar sin stora kuk hårt i sin mammas greppande, sugande, drypande fitta. Återigen känner hon den där djupt rotade känslan av nöjdhet bubbla inombords, den fullständiga extasen av att bli knullad av sin sons kuk.
Hans kuk är lång och fet. Karin kan känna hur hans kuk bultar i hennes fitta, hur den bänder isär de fittsaft-glänsande fittväggarna när den borrar sig djupt in i henne. Hennes stora tuttar guppar i takt med de passionerade och alltmer frenetiska jucken.

- Hela vägen in Henrik! Uuuunggg! Vill ha den.. Mamma vill ha den så jävla djuupt!
- Älskling! Knulla mammis! Knulla sönder mitt kåta incesthål! Hon upprepar det hon sagt tidigare under dagen, när hon onanerade. Skillnaden är att nu är det hennes sons stenhårda kuk som rammar hennes incesthål, inte hennes fingrar.

Henrik rammar ursinnigt sin kuk i sin mammas trånga saftiga fitta, till slut drar han den hela vägen ut och körde den hela vägen in till botten av hennes våta lilla fitta med varje drag.
Karin tror nästan att hon ska svimma av att plötsligt bli så fullständigt fullproppad med kuk. Hon är alldeles omtöcknad medan hennes kåta barn knullar hennes fitta, använder hennes fitta för att runka sin kuk in och ut i hennes våta hål.
Henrik låter sin kropp vila emot hennes och pressar hennes stora bröst emellan dem. Han drar i hennes ben och får henne att korsa dem kring hans rygg. Sen börjar han knulla hennes fitta så hårt och snabbt han kan igen, rammar in den med långa, ivriga juck.

- Unnggghhh! Henrik, din lilla mammaknullare! Unngghhh! Stönar Karin dimmigt.
- Jag är din kåta hora älskling! Din kåta incesthora! Hör du det, knulla mig som en horslyna!

Karin börjar göra motjuck igen, hennes stora tuttar skumpar som gelé när hon pumpar sin trånga, sugande fitta emot hans knullande kuk.

- Ungghhh! Den är så stor Henrik! Ungghh! Åhh, hårdare Henrik! Hårdare, du får mamma att komma!
- Unnggghh! Ååh, Henrik, din snopp är så jävla stoooor!

Henrik tar ett fast tag om hennes rosiga skinkor. Han rammar sin kuk in och ut i hennes fitta med vild, intensiv takt, borrar sin kuk ända in emot hennes livmoderhals med varje stöt. Karin skriker ut sina lustar, slänger ur sig alla sina tankar och fantasier.

- Unnggghh! Åååh, helvete Henke, lilla gubben! Knulla min fitta!
- Knulla din mamma Henrik! Unh.. Unh.. Unh! Jag älskar det! Jag älskar att bli knullad som en riktig liten hora! Knulla in den så djupt du kan älskling! Jag älskar din kuk, min son! Mmmm, mamma behöver verkligen bli knullad!
- Hårdare. hårdare, Henrik! Mmmmm, snälla knulla mig så hårt du kan!
- Jag vill att du sprutar sperma i mammas incesthål! Fyll mammas incestfitta med spermier älskling!

Karin slänger med huvudet, hennes söta ansikte ser alldeles förvridet ut av de intensiva lustfyllda känslorna. Hon saxar ihop sina anklar och börjar jucka med rumpan som en brustig tik, med högljudda flämtninginar och stön. 

- Hårdare Henke! Unngghh! Hårdare, hårdare, knulla hårdare!
- Töm din pung i mammas kåta fitta älskling! Mamma är ditt brunstiga avelssto!
- Knulla skiten ur mig! Para dig med mamma älskling, gör mig med barn gubben! Karin klöser honom på ryggen.

Hon gnyr och gnäller när hon känner hur hennes fitta spasmiskt börjar krama kring hans knullande kuk. 

- Ååh, helvete! Du får mamma att komma nu gubben! Knulla min fitta älskling, spruta i mammas fitta nuuuuuuu!
- Ååååh! Mmmmnnn, Unngggh! Kommmmmerrr!

Hennes fitta drar rytmiskt och krampaktigt ihop sig om hans kuk, det dryper fittsafter kring hans knullande kuk, fittan suger sig fast, klämmer, kramar och drar i den. Henrik slutar plötsligt med sina vildsinta juck, mammas hungriga masserande fitta tvingar kuken att spruta igen, hennes sköte mjölkar en andra sats sperma ur pojkens kåta kuk.
Hans svullna ollon är pressad emot botten av hennes glödheta fitta, kuken sprutar och sprutar, Karin känner hur hans säd sprayas ut inne i hennes fitta, smörjer hennes slidväggar med lugnande loskor av tjock sperma. Han sprutar mer än vad som ryms i mammas fitta, Karin känner hur det läcker ut och bildar en liten pöl under hennes försiktigt juckande rumpa.
Spermaspruten blir försiktigare och försiktigare ända tills Henriks kuk har tömt ur varenda liten droppe djupt inne i hennes sköna hål.

- Mmmm, det var skönt mamma. Viskar Henrik i hennes öra och kysser hennes hals.

Henrik drar sakta ut sin slaknande kuk ur mammas nyknullade sköte. Han ser hur lite sperma rinner ut när hennes fittläppar till slut släpper taget om hans ollon.


------------------------------------------

Tack för att du har läst! Glöm inte att lämna en kommentar, betyg eller ett PM om du gillade den. Titta gärna in i min profil, där hittar du fler noveller på temat.

41 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

peterman12387

Härligt och upphetsande

23/1, 2021 kl. 22:25

#5

griffin

Väldigt upphetsande

2/3, 2019 kl. 03:36

#4

petras

sexig och pirrig läsning.

30/7, 2018 kl. 12:18

#3

Loopslingan

Härligt uppkåtande berättelse och god språkbehandling. När en mamma låter sig knullas av sin son så finns det väldigt mycket av både kåta och kärleksfulla känslor och dessutom en djup samhörighet. För sonen kan de bli en himmelskt ljuvlig upplevelse att både få tränga in i sin mamma och sedan får tömma sig ohämmat i hennes fitta.

21/6, 2018 kl. 12:26

#2

kjelle

Skön läsning, jag blev styv i byxan och bara längtade att få uppleva allt det ni gjorde.

4/6, 2018 kl. 16:24

#1

roljoh

Kuken i handen.
Varför ska detta vara förbjudet. Det är nog inte många incestsamlag som leder till befruktning. Men till väldigt sköna och känslosamma tillfällen.
Vår kultur skulle tillåta att äldre kvinnor/mödrar skulle inviga sina söner i konsten att "älska" med en kvinna.
Snacka om kvalitetssäkring.

28/4, 2018 kl. 23:39