Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/7, 2008 kl. 08:36, av Hannes II

Frågespalten

En insändare till en frågespalt i en ungdomstidning får oanade konsekvenser för en oerfaren ung man som desperat försöker hålla fasaden uppe.

Mina kursare runt omkring mig skrattade så att de kiknade och jag hade gjort dem ofrivilligt sällskap. Vi satt nere i sektionens kafeteria mellan några föreläsningar, drack kaffe och läste Veckorevyn. Egentligen så var det ganska komiskt att kemisektionen prenumererade på Veckorevyn men den balanserade alla tidskrifter med kemitekniskt innehåll och studenthumor var inte alltid logisk. Det första som lästes var alltid sexfrågespalten där allsköns pubertala frågor ställdes och det var en sådan som orsakat skrattattacken bland mina kamrater.

- Vänta, den här tar alla rekord, sa Kalle som läste högt i tidningen.
- "Hej Veckorevyn! Jag har ett stort problem som jag inte vet vad jag skall göra åt. Min flickvän vill alltid suga av mig varje morgon och hon sväljer alltid min sperma efteråt. Den är nyttig och proteinrik säger hon, stämmer verkligen det? Jag tycker det är så jobbigt för jag blir så trött men vågar inte säga ifrån. Snälla vad skall jag göra?"

Alla tjöt åter av skratt och jag deltog även om det var lite mer återhållsamt än tidigare.
- Killen har ju ett drömläge, sa Martin, - att få morgonståndet avsuget är ju det skönaste som finns!

Alla killarna runt omkring mig nickade och höll med och tjejerna flamsade och anklagade dem för att vara sexistiska. Mitt emot mig satt Jennifer och tittade på mig med sina djupa blåa ögon. Jag fick alltid en känsla av osäkerhet när hon tittade på mig för hon mötte alltid min blick lite för länge och jag kunde inte tolka hennes signaler. Vi hade känt varandra de tre veckor som gått sedan våra universitetsstudier börjat.

- Vad säger du då Hannes? Frågade hon, - tycker inte du att en morgonavsugning är det bästa som finns?
Jag kände hur det hettade på mina kinder när hon fixerade min blick och jag var fullkomligt övertygad om att hon kunde se rakt igenom mig.
- Visst, sa jag så nonchalant jag kunde.

Innerst inne så visste jag att hon kunde se att jag ljög eftersom sanningen var den att jag inte hade en aning! Jag var tjugo år gammal och hade fortfarande inte varit tillsammans med någon tjej! Oskuld! Det så förhatliga ordet brände som skam i mig. Jag ville så gärna hålla fasaden uppe om att jag var erfaren och kunde välja vilka tjejer jag ville och jag var livrädd för att Jennifer skulle avslöja min stora hemlighet. Hon log så där mystiskt mot mig igen som hon brukade och med hettande kinder slog jag ner blicken och bara kände att jag ville sjunka genom jorden.

Jag hade sett Jennifer direkt när vi började och hon var vad jag alltid fantiserat om. Hennes blonda uppenbarelse var min allra hetaste våta dröm och jag visste att hon visste det för jag kunde se det på henne. Att hon dessutom visste om min största hemlighet gjorde att jag var livrädd för henne och jag försökte i största möjliga mån att hålla mig undan från henne samtidigt som jag inte längtade efter något annat än att få vara nära henne. Som för att retas med mig så försökte hon alltid att få mig till labbpartner och hon satte sig alltid bredvid mig på föreläsningarna.

I och för sig så var hon duktig och hon klarade matematiken betydligt bättre än jag även om jag var bättre på laborationerna så vi kompletterade varandra bra. På senaste pubkvällen så hade jag fått i mig lite mer alkohol än jag brukade så jag var lite mer avslappnad än jag brukade och Jennifer och jag hade dansat hela kvällen.

När kvällens sista tryckare hade börjat spela så hade hon glidit tätt intill mig och slagit armarna omkring mig och så hade vi svängt runt i takt till musiken. Henne kropp hade varit precis så varm och mjuk som jag fantiserat om och hennes heta andedräkt mot min hals när hon sjöng med i låtarna fick hela min kropp att skrika efter henne! Alkoholen tog tyvärr ut sin rätt och jag mådde inte helt bra när jag tog farväl av Jennifer för att ensam vingla hem.

*
Jennifer hade återigen lyckats se till att vi skulle laborera ihop men laborationen intresserade mig så mycket att jag inte hade tid att oroa mig för henne. Vi arbetade snabbt och koncentrerat och var klara långt innan tiden var ute och när vi stod i korridoren utanför labbet efteråt så frågade hon:

- Kan vi inte skriva klart labbrapporten hemma hos mig idag?
- Okey med mig, svarade jag.
- På en gång?
- Kan vi inte vänta till ikväll? Frågade jag, - jag skulle gärna vilja ge mig ut och springa en vända först.
- Det går bra, sa hon, - kommer du runt fem eller?
- Fem blir bra, sa jag.
- Då syns vi sen, sa hon och log.

Det gick inte bra att springa eftersom jag bara tänkte på Jennifer hela tiden. Prick fem ringde jag nyduschad och fräsch på dörren till studentkorridoren där Jennifer bodde och hon kom och släppte in mig. Hon gav mig en liten kram och sen så visade hon in mig till sitt rum. Vi satt tätt bredvid varandra hukandes över hennes lilla Mac och kämpade för att få beräkningarna att stämma överens med resultaten av laborationen. Jennifers mjuka kropp och underbara doft fick mig hela tiden att tappa fokus på rapporten och blickarna hon gav mig skickade ilningar längsmed min ryggrad.

Efter ett par timmar gick hon och hämtade ett par koppar te och några mackor och medan hon var borta så passade jag på att titta runt i hennes lilla studentrum samtidigt som jag sträckte på mig. Hon hade lyckats få rummet att bli mysigt fastän vi bara läst i en dryg månad. Jag kvävde en impuls att tjuvkika i hennes sängbordslåda vilket var tur för plötsligt stod hon där ljudlöst i dörren bärandes på en liten bricka.

Vi slog oss ner vid skrivbordet igen och fortsatte att försöka få ordning på rapporten samtidigt som vi fikade. Framåt niotiden hade vi fått ordning på allt och beräkningar och uppmätta värden stämde överens. Jag pustade ut rejält och lutade mig tillbaka i skrivbordsstolen medan Jennifer skickade iväg rapporten till den kursansvarige. När hon stängt av och vikt ihop den lilla Macen så tittade hon på mig och direkt fick jag den där känslan av obehag.

- Du svarade aldrig ordentligt på vad du tycker om morgonavsugningar, sa hon.
Omedelbart så började det att hetta på kinderna och när jag vände mig bort för att resa mig från stolen så tog hon tag i min arm och höll mig kvar. Motvilligt mötte jag hennes blick.
- Du har aldrig gjort det va?

Frågan var mer ett påstående och jag kände hur det hettade om möjligt än mer på kinderna.
- Det är okey! Jag förstod det, viskade hon, - jag kan visa dig om du vill?
Innan jag hann reagera så lutade hon sig emot mig och gav mig en kyss. Hennes heta mjuka läppar trycktes mot mina och jag flämtade till av förvåning när hon lirkade in sin tunga i min mun och smakade på mig.

- Jag vet att du vill ha mig, viskade hon och tittade på mig med blanka ögon, - jag kan se det i dina ögon.

Hon reste sig upp och drog mig med bort till sin säng där hon mjukt knuffade ner mig efter att hon dragit t-shirten av mig. Hela min kropp pulserade av värme efter Jennifers heta händer på min kropp. Hon drog snabbt av sig mysbyxorna hon bar och kastade sin topp på golvet innan hon kröp upp bredvid mig i sängen.

- Du fattar inte hur fin du är va? viskade hon när hon kröp upp över mig.
Jag lyckades skaka på huvudet samtidigt som jag lät händerna glida upp om hennes midja för att dra henne intill mig. Hon pressade villigt sin heta mjuka kropp mot mig samtidigt som hon fångade in mig i en het kyss och la sig ovanpå mig. Trevande och försiktigt smekte jag henne över ryggen ner mot svanken och hon stönade svagt in i min mun och pressade underlivet hårt mot min erektion.

Lemmen i mina byxor bultade hårt och instinktivt så pressade jag den mot Jennifer som kysste mig hetsigt samtidigt som hennes mjuka händer lekte med lockarna i mitt hår. Hon knäppte snabbt upp låset till sin behå och drog den av sig och blottade därmed sina vackra bröst för mig. Bröstvårtorna på hennes fylliga bröst var hårda och jag kunde känna dem mot mitt bröst när hon la sig ner igen. Stärkt av min egen upphetsning smekte jag henne ner över rumpan och mjukt masserade jag den samtidigt som hon stönade uppmuntrande in i min mun.

Mjukt gled hon ner vid sidan om mig och utan att ta munnen ifrån min knäppte hon snabbt upp mina byxor och tillsammans så krängde vi av dom tillsammans med mina boxer. Det var befriande skönt att få av byxorna och upphetsningen hettade i mitt ansikte när Jennifer greppade min lem. Jag stönade till förvånat och hon log mot mig samtidigt som hon krängde av sig sina trosor och kastade ner dem på golvet.

- Slappna av och njut, viskade hon.

Försiktigt började hon att hasa ner längsmed min kropp samtidigt som hon smakade på min hud och lämnade svala fläckar och linjer av saliv efter sig. Mjukt blottade hon mitt ollon innan hon blåste en het ström av luft mot det. Försiktigt började hon att rita långa streck på min lem med tungspetsen och hennes tunga skickade ilningar av njutning in i min kropp. Hon kysste mig på ollonet samtidigt som hon tittade mig i ögonen som att få bekräftelse på min upphetsning. Långsamt lät hon tungan virvla några varv runt ollonet innan hon lät det glida in i munnen. Hettan och värmen var det mest underbara jag någonsin upplevt.

Utstuderat långsamt lät hon min lem glida in och ut ur munnen varvat med att låta tungan stryka längsmed hela min längd. Hennes ena hand masserade mjukt min pung och hon stimulerade skickligt den känsliga strängen på ollonet. Inte en enda gång släppte hon ögonkontakten med mig och jag kunde se i hennes ögon att hon gillade det hon gjorde! När jag kände att utlösningen började närma sig så började hon runka och suga mig hårt. Jag kunde känna hur utlösningen tog sats ur ett oanat djup och Jennifer stimulerade strängen hårt med tungspetsen när jag under kraftiga konvulsioner pumpade all min säd in i munnen på henne.

Hjärtat dunkade hårt i min kropp av den ansträngande upphetsningen och jag kunde som i en dimma förnimma hur Jennifer kröp upp vid min sida. När jag kom till sans igen så låg hon vid min sida och tittade på mig. Hon log stort mot mig och gav mig en kyss.

- Var det så skönt som du fantiserat om? Frågade hon.
- Bättre, sa jag och skrattade lättat till.
- Det blir ändå bättre i morgon, sa hon och log finurligt mot mig.

Hennes ord överraskade mig eftersom jag inte förväntat mig att hon ville att jag skulle stanna kvar över natten. Förmodligen så såg hon min förundran för hon sa snabbt:

- Varför är du så osäker? Är det inte uppenbart att jag är kär i dig och vill ha dig?
Ömheten som välde genom min kropp fick det nästan att tåras i ögonen på mig och jag drog henne intill mig och kramade henne hårt.
- Jag är kär i dig också, viskade jag, - du är allt jag någonsin drömt om.
Så låg vi en lång stund och bara kramade om varandra hårt samtidigt som tankarna bara snurrade runt i huvudet på mig.

- Vill du slicka mig nu? Frågade Jennifer plötsligt.
- Vet inte hur man gör, sa jag nervö
st.
Hon fnittrade till lite och krånglade oss tillrätta så att jag kom att ligga mellan hennes särade ben. Det var först nu som jag för första gången såg hennes kön och synen av hennes renrakade heta, våta och svullna kön fick mig att skaka till av upphetsning. Doften som slog emot mig var underbar och jag kunde känna en känsla av berusning.

- Slicka mig, kved hon otåligt och pressade mitt huvud neråt.
Försiktigt började jag att pussa henne i ljumsken och Jennifer kved till som i förväntan när jag lät min tunga glida över hennes svullna blygdläppar. Hon frustade frustrerat till när jag kysste henne på insidan av låret.
- Snälla, pep hon.

Långsamt lät jag tungan glida mellan hennes blygdläppar och jag kunde känna hur alla vecken delade på sig och reaktionen från Jennifer var överväldigande! Hon sköt upp höften mot min tunga och stönade högt när jag lät tungan glida över den lilla hårda knoppen längst upp. Smaken av Jennifers kön var olik allt annat jag någonsin smakat men den var helt underbar. Försiktigt började jag att utforska hennes kön med min tunga och påmanad av Jennifers upphetsning så slickade jag henne hårdare och hårdare.

Försiktigt satte jag ett finger mot hennes slidmynning och det kändes nästan som om hennes kön sög in mitt finger i hennes heta våta inre. Hennes kön pulserade om mitt finger när orgasmen bröt igenom i hennes kropp när jag sög hårt på hennes klitoris. Fascinerat tittade jag på hur hennes kropp krängde och skakade av extasen för att långsamt dö ut och efterlämna enstaka ryckningar.

- Var det verkligen första gången? Frågade hon matt.
Jag nickade försiktigt mot henne.
- Hur skall det då bli när du fått öva lite?

Lite generat ryckte jag på axlarna och kröp upp bredvid henne. Försiktigt smekte jag med handen över hennes mjuka mage upp över ett av brösten. Bröstet var sammetslent och den hårda bröstvårtan kontrasterade underbart till det i övrigt mjuka bröstet. Långsamt lät jag handen glida över till det andra bröstet.

- Tycker du om dem? Frågade Jennifer.
- De är underbara! Svarade jag lite generat.

Jennifer log mot mig och jag kunde inte annat än att le tillbaka mot henne. Jag lät min hand glida över hennes kropp och jag bara njöt av känslan av att känna den heta mjuka kvinnokroppen under min hand. Försiktigt smekte jag hennes kind samtidigt som jag lutade mig mot henne. Jennifers mjuka tunga letade sig in i min mun och hon drog mig mot sig så fort våra läppar vidrörde varandra.

Vi tumlade kyssandes runt i sängen och till slut hamnade jag underst med Jennifer ovanpå mig. Jennifer hade uppenbart svårt att behärska sig och hon gned sig mot min lem samtidigt som hon kved svagt. Jag kunde känna hennes våta heta kön mot min lem och hennes väta rann ner över mig.

- Snälla! Får jag ta din oskuld? Viskade hon.

Jag visste att min röst inte skulle bära men på något vis så lyckades jag ändå viska fram ett svagt "Jaa". Leendet jag fick som svar av Jennifer gick inte att beskriva och mjukt greppade hon mig. Hon drog mig långsamt fram och tillbaka mellan sina våta blygdläppar några gånger innan hon positionerade sig rätt! Mjukt började hon att sänka sig ner över mig och för första gången i mitt liv så försvann jag upp i en kvinna.

Den heta, lena och våta sensationen som omslöt mig fick mig att flämta till högt. Jennifer log mot mig och sjönk ner helt så att hela jag var långt uppe i henne. Hennes muskler kramade hårt om mig och jag kunde känna hur hon nästan pulserade om mig samtidigt som min egen lem bultade hårt.

Långsamt började hon att glida av mig och jag trodde aldrig att känslan av att glida ur en kvinna kunde vara så underbar. Mjukt gled hon ner över mig igen efter att jag nästan kunnat känna den kalla luften i rummet mot mitt av hennes safter våta ollon. Hon upprepade proceduren några gånger innan hon i långsamt men stadigt tempo började rida mig.

Mjukt smekte jag hennes kropp upp längsmed utsidan av låren, över midjan för att slutligen kupa hennes underbara bröst. Jennifers bröstvårtor var hårda i mina handflator och hon kved svagt när jag mjukt masserade dem mellan mina fingrar. Hennes små kvidanden över gick i stön när hon allteftersom ökade takten.

- Åh så skön du är, stönade hon.

Hon lutade sig framåt och kysste mig hetsigt samtidigt som jag kunde känna hur hennes kön drog ihop sig och blev trängre. Jennifer red mig hårt när jag kände hur min egen utlösningen började närma sig. Jennifer vek inte en sekund från min blick och långt inne i hennes ögon så kunde jag se hur hennes orgasm var på väg.

Hon satte sig hårt på mig samtidigt som hon skrek till. Hennes kön pulserade hårt runt min lem och med Jennifers krängande kropp i min famn så fick jag mitt livs första orgasm i en kvinna! Instinktivt pressade jag mig hårt mot henne och krampaktigt tömde jag stråle efterstråla av säd djupt inne i henne.

Jag kramade den heta kvinnokroppen hårt som låg ovanpå mig och flämtade. Jennifers andedräkt var het och snabb mot min hals och jag kunde känna hur hennes kön fortfarande rytmiskt kramade om mig. Långsamt lyfte hon på huvudet och med en hand förde hon bort det blonda håret från ansiktet. Hennes ögon lös av tillfredställelse och mjukt placerade hon en kyss på mina läppar.

- Tack, det var underbart, viskade hon.

Jag viste inte vad jag skulle svara så jag kramade om henne lätt. Vi låg länge och bara kände varandras varma kroppar mot varandra utan att såga någonting. Långsamt gled min slaknande lem ur henne och jag kunde känna hur min heta säd rann ner på min mage. Jennifer fnissade till lite och gled ner vid sidan om mig.

- Skall vi duscha? Frågade hon.

Jag nickade och tillsammans gick vi ut till Jennifers lilla badrum där vi trängde ihop oss i hennes dusch. Med det varma vattnet strilandes ner över oss kysstes vi och Jennifer fnittrade glatt när jag tvålade in henne. Efter att vi duschat klart och torkat oss bäddade vi ner oss i hennes säng och utmattad av älskogen var jag på väg in i sömnen rike när Jennifer viskade:

- I morgon så skall du få din livs första morgonavsugning.

Aldrig tidigare har jag längtat så efter att få vakna som jag gjorde då och det var med ett leende på mina läppar som jag somnade med Jennifer i min famn.

57 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Mr. D

Väldigt bra. Inte utan att man blir lite sugen på att plugga kemi.
Och nästan så att den förtjänar en oskuld-tag.

1/5, 2013 kl. 11:30

#3

Ulla Sand

Skönt! Synd att dennna frimodighet inte fanns när jag studerade kemi...

4/1, 2013 kl. 16:55

#2

Ronneby

Mycket trevlig läsning.

21/2, 2012 kl. 03:06

#1

Nils

Att få ett så skönt erbjudande som väntar på morron.Jag har inga ord av förväntan på en dag.

5/9, 2009 kl. 12:34