Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2008 kl. 11:32, av Hannes II

Big Brother vecka 7

Del 7 av 14 i serien Big Brother

Det var som om alla deltagarna var i chock när ytterdörren öppnades och två tjejer och två killar gjorde entré. Den ena av tjejerna var lång, smal och blond medan den andra var kort och mörkhyad med håret i en lång fläta ner på ryggen! Helt uppenbart kom hon från Indien och hon såg otroligt bra ut. Den ena av killarna var biffig med tribal-tatueringar på armarna medan den andra såg ut som och uppförde sig som en homosexuell enligt alla mina fördomar! Jag kunde se hur Anton reagerade bredvid mig i soffan vilket bara bekräftade min fördom. Det blev lite stökigt innan jag tog initiativet och reste mig upp för att hälsa.
- Välkomna, sa jag, - jag heter Hannes.
- Jag heter Nelly, sa den mörkhyade tjejen.
Hon slängde sig om halsen på mig och hennes doft slog emot mig när hon pressade sig hårt emot mig i kramen.
- Fan va läcker du är Hannes! Viskade hon i mitt öra, - jag skall ha dig!
Jag ryckte till när jag kände hennes våta tunga mot min hals strax nedanför örat. Innan jag hunnit reagera så hade hon släppt mig och med ett stort leende gått vidare till Klara som stod bredvid mig. Lite skakad följde jag Nelly med blicken när den långa, smala blondinen slog armarna om min hals.
- Hej Hannes, sa hon.
Instinktivt la jag upp händerna på hennes smala höft när hon pressade sig mot mig.
- Jag heter Lisa, sa hon och gav mig en puss mitt på munnen.
När Lisa gled ifrån mig så kunde jag se blicken hon fick av Cornelia! Den var svart och jag såg ogillandet. Innan den biffiga killen hunnit fram till mig så gled Cornelia upp vid min sida och krokade min arm samtidigt som hon blängde på Nelly och Lisa.
- Jens! Sa biffen kort.
Jens var redan på väg bort från mig när jag besvarade hälsningen.
- Hannes, svarade jag.
Innan jag hann irritera mig på Jens uppträdande så var den sista killen framme vid mig.
- Men gud va kul att äntligen få vara här, sa han.
Innan jag hann reagera så gav han mig en lätt kram.
- Erik heter jag, sa han.
- Hannes, svarade jag chockat.
- Såklart du gör goding, sa Erik och försvann bort mot Anton.
Bredvid mig fnittrade Cornelia och jag tittade lite frågande på henne.
- Va? Frågade jag.
- Av fyra nykomlingar i huset så stötte tre av dem på dig, sa hon och fnittrade.
- Äh! Sa jag och satte mig i soffan igen.
Klara och Cornelia slog sig snabbt ner på var sin sida om mig och jag kunde se hur de blängde på Nelly och Lisa. Jag skrattade till lite för mig själv när jag insåg att de markerade revir.
- Samling, tjoade Adam i teverutan.
När alla tagit plats i soffan igen så fortsatte Adam:
- Då har ni hälsat på varandra och jag hoppas att det går bra för de nya deltagarna.
Han gjorde en paus och fortsatte:
- Veckans uppdrag ligger i brevlådan som vanligt men Hannes, Cornelia och Klara har immunitet. Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!
Robin sprang bort till brevlådan och hämtade kuvertet med veckans uppdrag. Han skrattade till lite när han sprättat upp kuvertet och läst uppdraget.
- Men kom igen då! sa Linda irriterat.
Veckans uppdrag var ganska intetsägande och det kändes nästan som att behöva slösa bort en immunitet på ett sådant lätt uppdrag. Samtidigt så kändes det skönt att inte behöva anstränga sig på en hel vecka eftersom jag ändå inte kunde bli utröstad.
*
Alla tjejerna utom Linda klängde på mig hela tiden och jag fick ingen tid för mig själv. Irriterad letade jag hela tiden efter någon typ av fristad. Lättad kom jag på att i bikten kunde jag vara för mig själv även om jag var tvungen att filosofera lite kring det som hände i huset. När jag skulle stänga dörren om mig så trängde sig Nelly in och innan jag hann reagera så slog hon igen dörren och låste den.
- Men.., började jag.
- Tyst! Sa hon, - jag har varit tänd på dig i sex veckor nu och äntligen har jag tagit mig in i huset så nu är det bara en tidsfråga.
- Vadå tidsfråga? Frågade jag oförstående.
- Innan vi har knullat! Flinade hon.
- Glöm det! Sa jag, - jag är redan upptagen.
Nelly var exotisk och olik alla andra tjejer jag lärt känna men jag hade fullt upp med Klara och Cornelia. En tjej till var mer än jag skulle klara av.
- Ha! Sa hon, - Både Klara och Cornelia var överens om att du inte skulle tillhöra någon under tiden här i huset så du är lovligt villebråd.
Jag viste inte vad jag skulle svara på det påståendet och innan jag kommit på något bra svar så fortsatte Nelly:
- De får tåla lite konkurrens för sex kommer vi att ha i en eller annan form.
Hon slog armarna om min midja och kröp in i min famn. Mot bättre vetande så drog jag henne intill mig när hennes doft slog emot mig. Nelly var så exotisk att jag inte kunde låta bli att fascineras av hennes utseende. När hon pressade sina läppar mot mina så gav jag ganska fort efter och besvarade hennes kyss.
*
Jens var en dryg idiot! Han gick på som en buffel och jag irriterade mig kopiöst på hans uppträdande. Han raggade stenhårt på Linda hela tiden trots att hon sa ifrån och jag kunde se hur desperationen blev större i hennes ögon hela tiden. Robin hade det inte lätt! Han försökte ställa upp och freda Linda men Jens var så mycket större än Robin så jag förstod att han inte vågade gå på alltför mycket.
Samtidigt så hade jag mina egna problem med att freda mig från fyra tjejer som drog i mig! Utanför huset så hade jag ansett att det var ett angenämt problem eftersom jag inte var van vid att tjejerna drog i mig hela tiden. Inne i huset så blev det bara jobbigt eftersom jag inte kunde smita undan någonstans vilket incidenten med bikten bara visade.
Dessutom så hade rivaliteten mellan Klara och Cornelia på ena sidan och Nelly och Lisa på den andra börjat att mattas av. Jag kunde konstatera att tjejerna hade en mer avslappnad attityd sinsemellan och jag kunde se tecken på att framförallt Nelly lyckats charma Cornelia. Tjejerna satt ofta och viskade med varandra samtidigt som de tittade bort mot mig och jag behövde inte vara någon Machiavelli för att förstå att något var på gång.
*
Pressen på de deltagare som inte hade immunitet började synas tydligt! Samtidigt så såg jag tecken hos Linda som pekade på att hon när som helst skulle tappa tålamodet med Jens som inte ville eller verkade vilja förstå att hon inte var intresserad av honom. Urladdningen kom efter nomineringsmötet när Big Brother som vanligt dukat fram alkohol i festrummet.
Jag kunde höra hur Linda skrek till och när jag snurrat runt så såg jag hur Jens trängt upp henne i ett hörn. I ett försök att värja sig så örfilade hon honom samtidigt som hon skrek:
- Ge fan i mig, släpp!
Jens ryckte till och jag kunde se hur förvånad han såg ut.
- Djävla slyna, skrek han samtidigt som han slog Linda över ansiktet med knuten näve.
Jag kunde se hur han lyfte armen för att slå till igen när jag kastade mig fram.
- Vad gör du? Skrek jag samtidigt som jag tog tag i hans höjda arm.
Jens snurrade runt och jag hann precis ta ett halvsteg bakåt för att inte träffas av slaget som han måttade mot mig. När han tog ett steg till framåt för att greppa mig så krokade jag hans ben och fällde honom lätt. Jag kunde se hur hatet lyste i hans ögon när han kravlade sig upp och innan jag hann reagera så var han över mig.
I ren desperation så sparkade jag honom så hårt jag kunde över hans vänstra knä. Jag kunde känna hur mitt smalben mötte hans hårt spända muskler, hur dessa gav vika och hur kraften i min spark transporterades in i benet därunder som började vika sig. Som i ultrarapid såg jag hur benet vek sig under Jens som tungt föll mot marken.
Innan något mer hann hända så var rummet fullt av människor! Jag förstod ganska snabbt att det var folk som tillhörde produktionen och effektivt skärmade de av Jens som låg och skrek på golvet. De gjorde sitt bästa för att hålla honom nere och jag kunde se att minst en fått näsblod av Jens vevande nävar.
- Hur är det! Skrek Cornelia nästan hysteriskt när hon tog tag i mig.
- Linda! Sa jag, - hur är det med Linda?
Jag kunde se hur Linda satt på golvet med håret hängande ner över ansiktet. Snabbt var resten av tjejerna framme vid henne och kramade om henne. Adrenalinet pumpade fortfarande när personalen lyckades bära ut Jens som fortfarande var helt sjövild. Jag skakade nästan lite när jag sjönk ner i soffan och spänningen började lätta lite.
Det var ingen rolig kväll när allt lugnat ner sig och vi alla satt i soffan framför teven med Adam i rutan. Husmötet var med anledning av det som hänt och jag kunde se hur bekymrad Adam var. Jag hade fått prata med en sköterska som även hade plåstrat om Linda som hade fått en rejäl blåtira över ena kinden.
- Jag ber om ursäkt för det som inträffat, sa Adam, - men Jens är avskiljd från tävlingen för att ha brutit mot regeln att inte bruka våld inne i huset. Hannes rådiga ingripande betraktar vi inte som regelbrott och därmed så är denna veckas utröstning genomförd även om det inte blev på det sätt vi tänkt.
Det som hänt hade jag inte ens kunnat drömma om i min fantasi! Att det skulle kunna uppstå mer eller mindre pinsamma situationer inne i huset det hade jag räknat med men att någon skulle ta till våld! Tjejerna var nästan överdrivet omtänksamma mot mig men jag kände att jag behövde det när jag fått lite distans till hela händelsen.
*
Eftersom Jens blivit utkastad för regelbrott så kändes kvällen för utröstning ganska konstig! Spänningen var borta och alla var ovanligt avslappnad i soffan framför Adam.
- Eftersom det blev lite konstigt den här veckan så har vi beslutat att veckans immunitet kommer att gälla även nästa vecka, sa Adam, - dessutom så kommer det att finnas ytterligare en immunitet i veckans uppdrag.
Stämningen kändes med ens ännu mer avslappnad och jag kunde se på Klara och Cornelia hur nöjda de såg ut.
- Så lite klipp från veckan som gått, sa Adam.
Givetvis så var de tvungna att visa klippet när Nelly trängde sig in till mig i bikten. Alla skrattade så de tjöt åt min besvärade min. Nelly log nöjt mot mig och jag kunde se på Cornelia att hon inte misstyckte. Jag undrade vad de kommit överens om men jag antog att jag skulle få reda på det tids nog.
- Veckans mailskörd toppas som vanligt av Hannes, sa Adam, - Hannes är tydligen tjejfavoriten här inne och det märks.
Adam skrattade gott när han läste upp några av mailen. Som vanligt så var det små dikter och kärleksförklaringar som fick mig att rodna.
- Nea har som vanligt skickat lite mail, sa Adam och såg finurlig ut, - "Vill ha dig Hannes! Jag kan inte vänta på att få träffa dig! Kram/Nea".
Jag kände mig förbryllad och generad av Neas mail! Hennes kärleksförklaringar fick mig att fundera på hur jag uppfattades i teverutan! Den bild som sipprade in via mail och som förmedlats av Nelly och Lisa överensstämde inte med den bild jag hade av mig själv och det skrämde mig lite.
- Som vanligt ligger veckans uppdrag i brevlådan, sa Adam, - Vi hörs i morgon kväll. Hej då huset!
- Hej då, svarade alla unisont.
Robin sprang som vanligt bort till brevlådan och hämtade kuvertet med veckans uppdrag. Han sprättade snabbt upp kuvertet och började läsa högt. "Husets uppdrag vecka 8 är som följer: Huset skall gå från Stockholm till Göteborg på gåbandet som finns ute på gården. Alla deltagarna skall vara med och den som gått längst under veckan är immun vid veckans utröstning".
- Fan va jobbigt, suckade Linda.
- Kan behövas lite motion, sa Robin, - har lagt på lite här inne.
- Jodå! Det står ett gåband här ute på gården, sa Lisa som rest sig och tittat efter.
- Vet du att jag blir kåt av att röra på mig, viskade Nelly.
Jag skakade på huvudet och Nelly fnissade.
- Kom Hannes, sa Cornelia och drog mig i handen, - maten är framdukad.
Bråket som varit i huset verkade ha fått alla deltagarna att dricka mera! Om det var ett uttryck för att man ville förtränga händelsen eller för att man ville fira viste jag inte. Robin och Linda försvann snabbt och jag anade att de ville ha lite skönt för sig själva. Anton och Erik verkade ha funnit varandra och de stod med armarna om varandra och pratade med resten av tjejerna. Jag tog tillfället i akt och snappade åt mig ett par flaskor cider och smet ut på gården med siktet inställt på badtunnan.
Vattnet i badtunnan var sådär precis lagom hett och jag njöt i fulla drag av att sitta ensam och titta upp på natthimlen. Inne i huset pågick festen för fullt och jag var tacksam för att jag hade kunnat smita undan för att få vara lite för mig själv.
- Här är han, hörde jag plötsligt någon ropa.
På altanen stod Klara och ganska så fort kon Cornelia, Nelly och Lisa ut de med. De viskade något mellan sig och försvann in igen. Deras uppträdande fick mig att bli full av onda aningar. Ganska snart så var de tillbaks igen men den här gången med handdukar svepta om kropparna. De fnittrade när de klättrade upp till tunnan och drog av sig handdukarna.
Alla tjejerna hade bikinis på sig och en efter en gled de ner i vattnet till mig. Nästan lite irriterat konstaterade jag att min tid av lugn och ro var över när Klara sträckte fram en flaska cider till mig.
- Här, sa hon.
Jag tog emot flaskan och tog en klunk. Tjejerna fnissade lite och satte sig tillrätta i tunnan. Klara och Cornelia närmast mig och Lisa och Nelly mittemot. Jag kunde se hettan i Nellys ögon när hon tittade på mig och jag funderade febrilt för att lista ut vad tjejerna hade för sig.
- Du Hannes! Sa Cornelia med len röst.
- Mmm, svarade jag utan att ta blicken från Nelly.
- Jo du vet Klara och jag hade ju en överenskommelse.
- Jaha, sa jag och tittade på Cornelia.
Hennes ögon var blanka och jag visste såväl vad det betydde men jag kunde inte sätta in det i sammanhanget med de andra tjejerna i tunnan.
- Nelly och Lisa ingår i den överenskommelsen, sa hon.
- Och? Frågade jag med stigande spänning i kroppen.
- De får knulla dig lika mycket som Klara och jag, sa Cornelia.
- Men va fan, utbrast jag, - har jag ingenting att säga till om?
Jag var pinsamt medveten om att min kropp reagerade samtidigt som gårdskameran påminde mig om var jag var.
- Det vet du väl Hannes, sa Klara, - när det gäller sex så är det alltid vi tjejer som bestämmer.
- Och hur hade ni tänkt lägga upp det här då? Frågade jag, - kölapp eller?
Alla tjejerna fnittrade till innan Cornelia tog till orda:
- Vi drog lott och först ut är Nelly!
Jag svalde hårt och mötte den heta blicken från den vackra indiskan. Plötsligt blev jag medveten om Klaras och Cornelias händer på mina lår.
- Jag vill ha dig här och nu i badtunnan, sa Nelly med låg röst.
- Snälla, sa jag uppgivet.
- Hannes raring, sa Cornelia, - det är ingen idé att du konstrar eftersom du vet att vi får som vi vill.
- Skall ni sitta kvar eller? Frågade jag och slog ut med armen mot Klara och Lisa.
- Jag tittar gärna på, fnissade Lisa, - så att jag vet vad jag har att vänta.
- Vi vill ju vara säkra på att du sköter dig, sa Cornelia.
Hon lutade sig mot mig och lät tungan glida in i min mun samtidigt som jag kände hur två händer gled ner mellan mina ben. Jag var pinsamt medveten om hur hård jag var och Klaras utrop fick mig att bli generad.
- Trodde väl det, sa hon och strök med handen över min hårda lem.
Jag stönade in i munnen på Cornelia när någon av tjejerna klämde mig hårt över lemmen.
- Han är din Nelly! Sa Cornelia och sjönk tillbaka på sin plats.
Jag ryckte till lite av förvåning av att ha Nellys ansikte bara några decimeter från mitt. Hennes ögon var kolsvarta och hon hade målat ett litet kastmärke i pannan. Bröstvårtorna på hennes små bröst syntes tydligt genom bikinitoppen när hon närmade sig mig.
- Här, sa hon och gav Klara ett litet tygstycke.
Det tog en stund innan jag kom på att det var bikinitrosan. När tjejerna började dra i mina boxer så lyfte jag villigt på rumpan för att underlätta. Nelly hasade upp över mina ben och hennes hud var len och het mot min. Jag smekte henne om midjan ner över hennes lena rumpa när hon satte sig tillrätta i knäet på mig.
- Jag har varit konstant redo i flera veckor nu, viskade hon samtidigt som hon greppade mig.
Hennes lilla hand skickade en våg av upphetsning genom min kropp. Nelly lutade sig in för att ge mig en kyss samtidigt som jag kunde känna hennes heta kön mot min lem. Hon lät sin tunga glida in i min mun samtidigt som hon sänkte sig ner över min lem och kombinationen fick mig att frusta till av upphetsning.
Nelly gled upp och ner på min lem några gånger innan jag var helt inne i henne! Hon stönade in i min mun när jag drog ner henne över mig för att komma längre in. Långsamt började hon att rida mig med armarna om min hals. Våra rörelser fick vattnet i badtunnan att skvalpa runt och små vågor bildades som rullade fram och tillbaka i tunnan.
Nelly kysste mig med sådan hetta att jag tappade greppet om situationen. Det var bara hon och jag där! Nelly var trång och skön och hon stönade uppmuntrande in i munnen på mig hela tiden. Hon blev hela tiden hetsigare och jag märkte tydligt att hon närmade sig orgasmen. När hennes kön drog ihop sig så kände jag igen signalerna på min egen utlösning.
När Nelly satte sig hårt på mig samtidigt som hennes kön började pulsera om mig så fick hennes kvidande av välbefinnande mig att passera gränsen. Hårt började jag att tömma mig i Nelly och jag kunde känna hur hennes kropp girigt kramade ur mig all säden! När jag kom tillsans igen så rös jag till av den svala nattluften samtidigt som jag blev medveten om de andra tjejerna i badtunnan.
- Wow! Sa Klara.
- Jag kan knappt vänta på min tur, sa Lisa.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mangan

Helt underbar serie.. 5/5

11/11, 2011 kl. 22:33