Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/12, 2008 kl. 20:39, av Hannes II

Big Brother vecka 8

Del 8 av 14 i serien Big Brother

Tjejerna runt mig i badtunnan tittade på mig med blanka ögon. Nelly satt och andades tung med huvudet på min axel och hon gled lite långsamt fram och tillbaka på min slaknande lem.
- Vem fick lottnummer två, frågade jag lite ironiskt.
- Jag, sa Cornelia.
De hade inte förstått ironin i min fråga men jag hade å andra sidan inte förstått att de verkligen hade dragit lott!
- Jag drog nitlotten, sa Lisa.
- Fan va skönt det där var, viskade Nelly.
Hon gav mig en puss på munnen och gled av mig och satte sig med en nöjd min bredvid Lisa i tunnan.
- Trodde aldrig att jag skulle få vara med om det här, sa Klara, - med tanke på Hannes skräck för att hamna i bild.
Jag sneglade bort mot gårdskameran som jag viste hade filmat allt. Samtidigt så insåg jag att det inte skulle synas så mycket ändå! Vi satt nersänkta i vattnet och visste man inte bättre så såg det bara ut som om satt och vi kramades.
- Äh, sa jag, - de ser ingenting ändå.
Tjejerna fnissade lite och jag njöt av att sitta med fyra vackra tjejer i det varma vattnet. Veckorna inne i huset hade verkligen förändrat mitt liv! Utanför huset så hade jag varit ganska osäker och tafflig när det gällde tjejer. Faktum var att jag bara hade varit tillsammans med en tjej innan jag bokstavligen blev överfallen av Klara och Cornelia.
- Är du redo för mer? Frågade Cornelia.
Jag hade inte räknat med att hon skulle göra något i tunnan så jag tittade lite förvånat på henne.
- Jag blev skitkåt av din och Nellys uppvisning, sa hon.
- Jag med, sa Klara, - men Lisa och jag får vänta på vår tur.
- Jag kan hjälpa dig! Erbjöd sig Lisa.
Jag kunde se hur Klara ryckte till av överraskning av Lisas erbjudande. Nyfiket studerade jag Klara för att se hur hon skulle reagera.
- Jag har aldrig varit tillsammans med en tjej tidigare men.., sa hon.
Hon lutade sig lite försiktigt mot Lisa som snabbt drog Klara intill sig samtidigt som hon pressade sina läppar mot Klaras. Klara kved till och besvarade Lisas kyss med öppen mun. Jag hade aldrig sett två kvinnor kyssa varandra tidigare och synen av de vackra kvinnorna som förlorade sig i varandra fick mig att börja bli hård.
- Gillar du det du ser? Frågade Cornelia samtidigt som hon smekte mig över lemmen.
Jag nickade bara och kände hur jag blev hårdare i Cornelias hand samtidigt som jag njöt av att se Lisa och Klara kyssa varandra. Cornelia gränslade mig snabbt och smidigt positionerade hon mig rätt innan hon bestämt gled ner över mig. Hon var så våt att jag utan några som helst problem gled in till roten i henne.
När jag sneglade på Klara och Lisa så kunde jag se att Lisa satt och förde två fingrar in och ut ur Klaras kön. Klara hade slutit ögonen och hon lutade sig bakåt och jag kunde se hur mycket hon njöt av Lisas fingrar. Plötsligt så kände jag en hand komma ner mellan Cornelias ben.
- Orkar du med Klara om jag hjälper Cornelia? Frågade Nelly.
Jag hade långt kvar till utlösningen så jag nickade mot Nelly som började smeka Cornelias känsliga kön. Nästan omedelbart så kunde jag känna hur Cornelias kön drog ihop sig och jag kunde se i hennes ansikte att orgasmen inte var långt borta. Hon kved till när hon fick orgasm och hennes kön pulserade hårt runt min lem samtidigt som hon pressade sig hårt mot mig.
- Kom Klara, sa Nelly och tog Klaras hand.
Jag kunde se hur upphetsad och nära orgasmen Klara var när Cornelia gled av min hårda lem och matt satte sig bredvid mig. Klara var hetsig i sina rörelser och hon kunde inte snabbt nog sätta sig tillrätta i mitt knä. Hon var precis lika våt som Cornelia varit och jag försvann upp i henne utan problem.
- Rid honom, väste Lisa.
Hon satte sig bredvid oss och gav mig en hetsig kyss innan hon kysste Klara.
- Sitt still, sa hon med tydlig adress till Klara.
Jag kunde känna hur hon gjorde något med handen vid Klaras rumpa och när Klara kved till så förstod jag långt innan jag kände Lisas finger vad hon gjorde. Klara bet sig i läppen när Lisa pressade upp fingret i stjärten på henne! Jag kunde känna hur Lisas finger rörde sig inne i Klara och det fick mig att bli fruktansvärt upphetsad.
När Klara skrek till fick hennes hårt pulserande kön min egen utlösning att ta fart. Den lilla säden jag hade kvar pumpade under nästan smärtsamma sammandragningar upp i Klara som skakade av sin egen orgasm i min famn. Nästan övertydligt så kände jag hur Lisas finger försvann ut ur Klaras rumpa och jag kunde höra hur Klara suckade till av tillfredställelse.
- Tack, viskade Klara matt när hon kommit till sans.
- Tack själv, svarade jag.
- Gruppsex i badtunnan! Det trodde jag inte om dig! Sa Klara och fnissade till.
- Skulle du tycka jag var töntig om jag berättade att jag bara haft sex med typ en tjej innan jag kom in i huset? viskade jag
- Nej, jag tycker du är gullig, svarade Klara.
- Skönt? Frågade Lisa som dök upp intill Klaras och mitt ansikte.
Jag kunde se hur Klara rodnade lite innan hon nickade till svar.
- Jag vet inte om jag orkar mer, sa jag med adress till Lisa.
- Det hade jag inte räknat med, fnittrade hon, - tre tjejer på raken!
Jag kunde nästan känna hur det hettade lite på kinderna av Lisas replik. Jag hade haft sex med tre tjejer på en gång framför en kamera och jag brydde mig inte! Inte ens mina kompisars reaktion kunde få mig att ångra det som hänt. Jag tänkte utnyttja varje tillfälle som gavs inne i huset för när jag kom ut så hade jag ingen aning om hur många tjejer som skulle kasta sig om halsen på mig. Däremot så tänkte jag fortsätta att vara diskret för jag var fortfarande inte exhibitionist!
*
Svetten rann av mig när jag gick på gångbandet! Jag hade gått i över en timme och började bli lite stel i benen. Uppe på däcket satt de andra deltagarna och pratade och tittade på. Anton och Erik satt tätt intill varandra och jag kunde se hur Robin kastade äcklade blickar då dem. Jag tyckte det bara var kul att Big Brother vågade visa upp att det fanns människor som hade en annan läggning än normens heterosexuella.
- Nu får du ge dig Hannes! Ropade Nelly plötsligt.
- Vadå? Frågade jag.
- Jag vill också ha en chans på den här veckans uppdrag, sa hon.
Jag hade egentligen inte tänkt på uppdraget utan jag använde gåbandet för det var betydligt mer behagligt än att gå fram och tillbaka på innergården.
- Okey då! Sa jag och hoppade av bandet.
De andra visade med inga miner vad de tänkte när Nelly hoppade upp på bandet och började gå. Själv så tänkte jag ta och fräscha till mig med en dusch. På däcket låg resten av tjejerna i bikinis och solade med Robin sittandes pratandes bredvid. Jag kunde se att han njöt av utsikten och jag fnissade till lite för mig själv.
- Jag tar och duschar, sa jag.
- Ta med några läsk ut när du är klar, sa Klara.
- Inga problem, svarade jag.
När jag kom in så såg jag ingenting eftersom kontrasten mellan inne och ute var så stor. Jag drog av mig den svettiga t-shirten och kastade in den på min säng innan jag gick vidare ut till badrummet. Det varma vattnet strilade ner över mig när jag så hur Lisa kom in i badrummet.
Jag vinkade som svar på hennes "hej" och jag följde henne med blicken när hon gick bort till handfaten. Hon sneglade hela tiden in mot mig och jag fnissade till lite när jag förstod att hon spanade in mig där jag stod naken i duschen. Det hade gått två dagar sedan jag hade haft sex med tjejerna ute i badtunnan men Lisa hade inte gjort några försök vilket förvånade mig lite.
- Kom, sa jag och vinkade mot henne.
- Vadå? Frågade hon samtidigt som hon gick fram mot mig.
Jag kunde se hur hon lystet tittade på mig och jag gjorde inget för att skylla mig heller. Sju veckor i huset hade fått min prydhet att försvinna helt även om jag fortfarande inte var någon exhibitionist och i möjligaste mån försökte undvika kamerorna.
- Kom in, sa jag.
Hon sprack upp i ett stort leende när jag tog tag i armen på henne och drog in henne till mig under det strilande vattnet. Lisa gled upp intill mig samtidigt som hon slog armarna om min hals och kysste mig. Jag hade aldrig varit tillsammans med någon tjej som var så smal och slank som Lisa så försiktigt kände jag mig fram över hennes kropp.
- Vad gör du? Frågade hon fnissandes.
- Har aldrig varit med någon så smal tjej som du, svarade jag.
- Är det därför du tittat så nyfiket på mig? Frågade hon.
- Delvis, svarade jag.
- Och mer? Frågade hon nyfiket.
- Alltså du och Klara i badtunnan, började jag.
- Varför välja bort halva befolkningen när man istället kan knulla med hela, kom den rappa kommentaren.
Jag måste ha rodnat lite för Lisa fnissade och strök mig över kinden med handen.
- Glömde bort att du egentligen är en blyg kille, fnissade hon.
- Det är okey, svarade jag.
- Du fattar nog inte hur populär du är bland tjejerna både utanför och i huset, sa hon.
Jag ryckte lite på axlarna samtidigt som jag skruvade lite generat på mig.
- Snälla blyga Hannes, fnissade Lisa.
Jag viste inte vad jag skulle svara så jag var tyst samtidigt som jag pussade henne lite lätt på halsen.
- Kan jag kvittera in min lott nu? Frågade Lisa med skrovlig röst.
- Här och nu? Frågade jag förvånat.
- Vi kan ställa oss i döda vinkeln borta vid dörren om du vill, sa hon.
Duschen var till största delen täkt med frostat glas vilket effektivt begränsade insynen även om det gick att se att det stod någon i därinne. Skulle vi ha sex i duschen så skulle det garanterat synas vad vi gjorde utan att det för den skull gick att se något. Alla viste redan att jag haft sex inne i huset så varför skulle jag försöka att dölja det längre? Det var en sak att visa upp sig direkt mot kameran men skuggspel det brydde jag mig inte om längre. Att någon annan skulle komma in i badrummet medan vi älskade bekymrade mig föga efter det som hänt i badtunnan.
Långsamt drog jag i snöret till Lisas bikinitopp och när hon kände vad jag gjorde så sprack hon upp i ett stort leende. Med ett stön pressade hon sig mot mig samtidigt som hon kysste mig med hetta. Lisas underliv pressades hårt mot mitt och jag kunde känna hur hon roterade mot mitt allt hårdare stånd.
Jag tråcklade av henne bikinin och tryckte upp henne mot duschväggen. Hon svankade ut hårt mot mig när jag pressade mitt stånd hårt mot hennes rumpa samtidigt som jag smekte henne upp över magen. Jag kunde känna hur hon höll andan när jag närmade sig hennes små bröst och jag njöt av känslan av att glida upp över de små kullarna. Lisa kved till när jag varsamt började rulla hennes stenhårda bröstvårtor mellan fingrarna.
- Snälla ta mig, ta mig! kved hon osammanhängande.
Snabbt satte jag mig på huk bakom henne. Lisa förstod vad jag skulle göra så hon särade snabbt på benen och svankade ut hårt. Girigt lät jag tungan glida in i hennes kön bakifrån och Lisa stönade till av upphetsning.
- Snälla knulla mig, vädjade hon.
Jag reste mig upp och med en hand om Lisas höft och den andra om min hårda lem så positionerade jag mig rätt. Lisa gick upp på tå när jag började tränga in i hennes våta heta inre.
- Jaaa, kved hon samtidigt som hon gled ner hårt över min lem.
Lisas kön kramade hårt om min lem när jag mjukt började ta henne. Hon följde med i mina rörelser samtidigt som jag smekte med händerna över hennes smala kropp. Hennes rumpa var kvinnligt rund och mjuk och ställningen hon stod i förstärkte rumpans rundning.
- Gud va skönt! Flämtade hon samtidigt som hennes ben började skaka.
Lisas tydliga signalerande att hon närmade sig klimax fick mig att bli ännu mer upphetsad så jag tog henne hårdare vilket bara fick Lisa att stöna ännu mer.
- Nu!! Väste hon till och pressade sig hårt mot mig.
Lisas kön kramade mig hårt och hårt började jag att pumpa min säd upp i henne. Jag höll hennes späda kropp hårt samtidigt som stråle efter stråle av säd pumpade ut. Tungt sjönk vi ner på golvet i duschen flämtandes båda två. Plötsligt så blev jag medveten om vattnet som strilade ner över oss.
- Vilken orgasm! Sa Lisa och fnittrade till, - de ljög inte tjejerna.
- Vadå? Frågade jag osäkert.
- Klara sa att jag skulle få mig mitt livs påsättning och det stämde, fnissade hon.
Lisas tydliga referens till att tjejerna pratat sex om mig fick mig att rodna. Lisa fnissade och drog upp mig från golvet.
- Kom, sa hon, - de andra andrar nog var vi är.
*
- Var det skönt? Frågade Klara när vi kom ut torra och påklädda på innergårdens trädäck.
- Skitskönt! Sa Lisa innan jag hann svara.
Alla tjejerna fnittrade till när jag generat satte mig ner i en av solstolarna på däcket. Till och med Anton flinade mot mig där han satt tät intill Erik.
- Om det inte vore för Anton så, sa Erik med tydlig adress till mig.
Jag ignorerade hans kommentar och svepte över med blicken till Robin och Linda istället. Robin blängde avundsjukt på mig medan Lindas blick fick mig att rycka till! Den var het och full av avund! Snabbt slog Linda ner blicken när jag mötte hennes och förundrad så försökte jag komma på en förklaring till hennes beteende.
*
Jag hade gått rejält långt på gåbandet så nar jag slog mig ner i soffan för veckans utröstning så var det utan några som hels tvivel om att jag skulle bli kvar i huset en vecka till. Klara och Nelly satt och fnittrade i soffan bredvid mig och Robin satt och grymtade samtidigt som han blängde surt växelvis på Linda och mig.
- Hej hallå huset! Skrålade Adam.
- Hej Adam! Svarade vi alla.
- Veckans uppdrag var ju ganska enkelt och tittarna har kunnat följa era distanser direkt i rutan, sa han.
Adam visade ett klipp där Linda stretade på på gåbandet samtidigt som en stegräknare tickade på i nedre hörnet av bilden.
- Eftersom vi haft kalla fakta när det gäller vilka som gått längst så har vi inte heller haft något nomineringsmöte utan de två som gått kortast fram till i går midnatt var automatiskt nominerade, sa Adam.
Det var ett helt nytt upplägg och jag kunde se att de andra deltagarna var lika förvånade som jag.
- Den som åker ut ur huset ikväll blir därför, började Adam.
Han fingrade lite på kuvertet som han höll innan han snabbt sprättade upp det och läste tittarna vilja.
- Som jag trodde, muttrade han, - den som får lämna huset ikväll är… Robin!
- Va fan! Skrek Robin till.
Jag har nog aldrig sett någon bli så förvånad någon gång! Robin var helt klart överraskad och inte ett dugg beredd på att få lämna huset. Det uppstod lite tumult medan han hämtade sin väska och alla kramade om honom innan han försvann ut genom ytterdörren.
När jag tittade mig omkring på de kvarvarande deltagarna när allt lugnat ner sig och alla satt sig ner igen så insåg jag att jag var den enda heterosexuella mannen kvar i huset! Ensam med fem tjejer! Hur skulle det sluta?

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.