Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/5, 2018 kl. 11:08, av TheTenderPoet

Maggan på macken

Del 1 av 1 i serien Maggan på macken

En kvällsöppen mack jag brukade handla i när jag jobbade sent hade en särskilt trevlig personal, Maggan. Hon och jag började fika ibland. Råkade nämna att jag gillar överraskningar. Hon hade verkligen en överraskning i beredskap för mig


Bodde för långt från mitt jobb för att jag skulle kunna gå eller cyckla. Att ta bilen var inte heller en bra lösning, ont om P-platser. Jag tog oftast bussen. När jag hade jobbat sent var affärerna ofta stängda men det fanns en mack som hade öppet sent i närheten av bussstationen. De hade inte så stort urval av mat men det nödvändigaste. Det hände ofta att jag slank in där och handlade lite innan jag åkte hem. Inte minst för personalens skull. Det jobbade en väldigt charmig kvinna där. Lätt att prata med. Mörk, halvlångt hår, glasögon, bred mun och ett makalöst leende. Nätt figur, pigg och energisk. 45-årsåldern, 7-8 år äldre än mig. 


Tänkte att jag kanske inbillade mig men jag tyckte att hon såg extra glad ut när jag kom in i affären. Vissa kvinnor har en särskild dragningskraft utan att man kan sätta fingret på vad det är som gör det. Hon var sån, enorm karisma. Tyckte jag iallafall. Vi var på något sätt blyga mot varandra båda två. Det släppte efterhand och vi började närma oss varandra försiktigt. Lite mer prat varje gång. 


En gång när jag hade handlat där och hon jobbade hade vi småskämtat lite, jag betalar och går mot bussen. Då ringer ett okänt nummer. Jag svarar: 


- Hej, det är Micke. 


- Hej Micke, det är Maggan från macken. Du saknar inte något. 


- Neej...tror inte det...fast det gör jag nog eftersom du frågar. 


- Du glömde ditt bankkort här. 


- Oh shit! Vad klantigt. Men vad bra att du ringde. Kommer direkt. 


- Du är välkommen. 


Skyndar mig tillbaka. Rusar in andfådd i affären, hon håller på med en annan kund men räcker mig leende kortet. Jag tackar och skyndar mot bussen. 


Väl på bussen kommer jag på att jag ju har Maggans eller hennes jobbmobils nummer i och med att hon ringde. Perfekt läge att försiktigt komma över kund-säljarrelationen. Skickar ett utförligt tackmess och ber om ursäkt om jag stör. Det dröjer en halvtimme innan hon svarar. Hon säger att hon haft fullt upp och inte hunnit kolla sin privata mobil. Hon ringde från den för jobbmobilen hade laddat ur. Jag stör inte, tvärtom säger hon. Hon hade sett mitt hela namn på bankkortet och det fanns bara en i mitt samhälle med det namnet när hon letade på Eniro. Hon hoppades att hon inte gick för långt där. Jag snokade för en god sak och tänkte att du behövde ditt bankkort sa hon. Jag lugnade henne och sa att jag tyckte det var helt rätt gjort. Sedan följer ett trevligt messande hela kvällen tills jag är hemma och hon slutat jobba. Några timmar senare skickar hon ett godnattmess. Känns gulligt. 


Vaknar med en go känsla dagen efter. Att Maggan och jag kanske börjar närma oss varandra. Tänker att kvinnor i ett så offentligt yrke kan känna sig utsatta och att hon borde ha massor av män som stöter på henne. Jag vill inte vara en av dem som stör henne. Å andra sidan höll hon ju kontakten hela kvällen igår via SMS. Tänker att jag ska ligga lågt ett tag vilket fall som helst. Jag kollar mobilen hela tiden för att se om hon hört av sig. Ingenting. Lite besviken. 


Men morgonen efter väcks jag av ett SMS från henne. 


- Hoppas att jag inte är för påflugen nu men jag tänkte att du kanske skulle kunna tycka det vore trevligt med en fika. /Maggan


Det ilar till i magen. En fika kan vara totalt oskyldigt, med nån man vill vara kompis med. Eller alla nyanser därifrån till någon man vill ha vildsint sex med. Jag förhåller mig öppen och svarar: 


- Hej! Klart jag inte tar illa upp. Det är bara roligt att du hörde av dig. Tycker också att det vore trevligt med en fika. Idag redan? 


- Gott! Visst idag passar mig bra. Ska vi ses på Espresso house? Kl 15 t ex? 


- Funkar bra för mig! Då ses vi där. 


- Trevligt! Vi ses! 


Nu blir jag nervös och funderar vad jag ska ha på mig och hur långt hon vill gå. Tar lite lätt uppklätt. Jag går dit i god tid. Behöver motionera av mig lite av nervositeten. Jag är där 10 min innan, går en snabb runda och ser att hon inte kommit  Ställer mig utanför och väntar. Några minuter i kommer hon. Ser henne på långt håll. Våra leenden går varandra till mötes. Vi hälsar med en go kram. Hon luktar mycket lätt av en bara antydd parfym. 
När vi slagit oss ner med våra kaffekoppar och fikabröd är det lite stelt några minuter innan det släpper och sedan är det så avspänt det kan vara i en sån situation. Vi berättar om våra liv. Det är nog så att vi båda fiskar efter information om den andre. Hon är skild, har två barn och delad vårdnad, har en bra relation med barnens pappa men har det jobbigt med ett tidigare ex som inte vill släppa. Hon säger att hon tycker det är skönt att vara singel men att hon saknar någon ibland. 


Vi har liknande intressen och smak. Hon antyder att hon inte är så välartad som man kan tro. Känns riktigt bra att börja lära känna henne utanför hennes yrkesroll. Hennes privata jag är ledigare och yvigare. Timmarna går. Plötsligt upptäcker vi att vi är helt ensamma kvar och att  de håller på att stänga. Vi reser oss upp och ber personalen om ursäkt. Väl ute säger jag:


- Du det här var riktigt trevligt. 


- Tycker jag också, måste hem nu tyvärr. Min tur att ha barnen. De dyker snart upp hos mig. Men vi kanske kan göra om det här. 


- Det tycker jag. Definitivt! 


Vi kramas och går åt varsitt håll. Jag undrar mycket om hur det gick egentligen. Det verkade gå bra. Hon såg ut att ha trevligt. Hennes kroppsspråk ger lite dubbla signaler och det gör mig förvirrad.

 
Veckorna som följer har vi hyfsat tät kontakt. Messar och träffas på hennes mack, stannar ofta till där innan jag tar bussen hem efter jobbet. Hon verkar uppriktigt glad att se mig när jag kommer in i macken. Det är ett spel som pågår. Vi antyder lite försiktigt båda två om vart vi kanske är på väg. 


Tänker att det är min tur att föreslå en date. Blir nervös och ballar ur några gånger innan jag vågar. Jag tänker att skitsamma om hon hör att jag är nervös då visar det ju att jag är intresserad. Så med hårt slående hjärta och hela regionens fjärilar i magen frågar jag henne en dag när vi möts i macken. Hon svarar ja med ett leende som antyder mer. Vi bestämmer tid och plats för en ny fika. Två dagar senare. 


Väl där blir det både mer privat och mer öppet. Berättar om egenheter vi har. Vet inte vem som börjar. Jag berättar bl a att jag brukar använda biltvätt som meditation. Köra dubbla tvättar, lägga ner sätet, luta mig bakåt och sätta på en avslappnings- CD. Hon berättar om underliga matvanor. Den här leken, att avslöja smått besynnerliga vanor är riktigt rolig och gör som att vi närmar oss varandra rejält. Hon antyder igen att hon har en vildare sida än vad jag kanske anar. Jag säger med en blinkning: 


- Vem vet du kanske överraskar mig en dag. 


- Gillar du överraskningar? undrar hon. 


- Oh ja! 


- Då vet man inte, jag kanske gör det, säger hon och ler. 


Vi sitter kvar i timmar. Plötsligt ringer hennes mobil och hon kollar vem det är. Sedan säger hon: 


- Ledsen men jag måste ta det här. 


- Lugnt! 


Hon går iväg och pratar och ser bekymrad ut. Hon kommer tillbaka och rafsar snabbt ihop sina ytterkläder. Säger utan att se på mig:


- Måste rusa, vi ses. 


Sitter kvar och känner mig dum. Gick jag för långt i avslöjandeleken? Framstod jag som för märklig? Hade hon en nödkompis som hon kunde ge signaler till att ringa, som hon kunde skylla på för att snabbt rusa iväg? Eller var det helt utanför henne och mig? Ganska troligt också. I vilket fall som helst var jag väldigt osäker. 
Hon hör av sig senare på kvällen och ber om ursäkt att hon rusade iväg. Det hade låtit som en akut situation med barnen men hade varit helt odramatiskt når hon väl kom hem. Hon sa att hon hade haft jättetrevligt och att hon gärna fortsatte träffa mig. Hon skrev att jag skulle säga till nästa gång jag skulle tvätta bilen så kunde hon bjuda på en biltvätt. Schysst tänkte jag. Och framförallt lättnad, att hon verkar lite intresserad. 


Tänker att bilen behöver tvätt och jag meditation så jag slinker in i macken och Maggan jobbar som tur är. Hon hittar en tid redan dagen efter om det är OK efter stängningsdags. Hon är ändå kvar och gör efterarbete. Visst är det OK för min del. Det kommer precis in en annan kund så vi säger ett hastigt adjö. Men hennes varma leende följer med mig resten av kvällen. 


Det handlar ju bara om en vanlig biltvätt så jag vet inte vad det är som gör mig så nervös och att jag får en känsla av nånting mer. Dagen för biltvätten känns det som om jag skulle på dejt. Som om jag hade svalt små maskiner som ligger och brummar i magen. 


När jag stiger n i macken ser jag en särskild glimt i Maggans ögon, jag kan ha tagit fel för nästa gång jag kollar är hon normal. Det är bara en kund kvar som går direkt efter jag kommit in. Hon räcker mig ett plastkort för biltvätten och säger att det är förbetalt och att hon bjuder på det. Istället för blommor säger hon blygt och lite tvekande som om hon är rädd att jag ska ta illa upp.


- Åh vad gulligt säger jag och kramar om henne. 


Håller kvar. Det känns riktigt bra. Hon luktar svagt av en parfym. 
Min tvättid börjar snart så jag kör in bilen i tvätthallen. Sätter i kortet och sätter mig i bilen. Fäller ner sätet lite, sätter på meditationsskivan men har svårt att koppla av. Det vanligtvis sövande ljudet från tvättspolarna som går över bilen påminner om att Maggan bjuder. Plötsligt knackar det på rutan. Utanför står Maggan och tecknar brått att hon vill in i bilen. Jag öppnar fumlande min egen dörr där jag sitter och hon slänger sig in över mig. Hon har inte helt lyckats undkomma tvättspolarna. Lite blöt är hon. 


- Ursäkta att jag tränger mig på säger hon men du sa ju att du gillar överraskningar så nu chansar jag vilt här. Dra tillbaka ditt säte lite. 


Jag drar tillbaka det. Hon sätter sig gränsle över mig och ler stort. Lutar sig bakåt, då ser jag att hon inte har någon behå längre. Hennes arbetsblus är våt och framhäver hennes små läckra bröst. 


- Säg till om jag är för på, säger hon. 


- Nej det här är den bästa överraskning jag nånsin fått säger jag. 


- Vad tycker du om min wetshirt-look? 


- Kan inte annat än gilla det skarpt. Tänk att du hann fixa det innan du kom hit.

 
- Hi hi, jag ville ha något som passade i en biltvätt. 


Hon böjer sig fram och drar fingrarna genom mitt hår, jag njuter av beröringen och smeker i min tur henne över ryggen. Utanför går biltvätten för fullt. 


- Jag har längtat efter att dra fingrarna genom dina lockar länge säger hon. 


- Ta för dig säger jag. 


- Det är inte det enda jag längtat efter, säger hon hest och möter mina ögon med en het blick. 


Vi ser varandra i ögonen två sekunder, jag är redan andfådd. Sedan kastar sig våra munnar mot varandra som om kyssandet vore en dryck för den som gått utan vatten tre dagar i öknen. Jag sitter i min bil i en biltvätt men är mera hemma än vad jag varit på länge. Vi kysser hetsigt och intensivt med en öm glöd. Jag drar med läpparna över brösten utanpå blusen. Nafsar med läpparna på bröstvårtorna. Jag börjar fumla med knapparna. Hon stönar: 


- Riv isär min blus. 


Jag fattar ett tag om det blöta plagget och rycker till så knapparna flyger. 


- Åh vilka fina och sexiga bröst säger jag och smeker dem. 


- Ahh vad skönt när du rör dem. 


Jag smeker dem ett tag innan jag går ner på dem med tunga och läppar. Hennes bröstvårtor är långa och stenhårda. Jag ägnar dem, verkligen ägnar dem all min uppmärksamhet. Långa drag med tungan över hela brösten. Hennes hud smakar grädde. Jag låter bröstvårtorna bli centrum som alla slickningar leder till. Går över till att koncentrera mig på bröstvårtorna. Hon kvider och stönar. Jag cirklar lätt och långsamt runt bröstvårtans sidor, sedan ner på vårtgårdarna och trycker lätt med tungspetsen, nafsar lätt med bara läpparna runt vårtan, ökar takten och trycket runt bröstvårtan och ner på vårtgårdarna. Byter bröst ofta. Ökar tryck och fart. Jag kysser henne på munnen och ber henne ta av sig byxor. Drar tillbaka sätet lite till så hon kommer åt. Jag hjälper henne av med dem. Slänger byxorna i passagerarsätet. 


Smeker hennes ben ordentligt sedan ber jag henne lägga sina ben på mina axlar medan jag lyfter hennes underliv mot mitt ansikte. Andas varmt mot fittan utanpå trosorna. 


- Vet inte vad du gör men det är skönt, säger hon. 


Med ett snabbt ryck sliter jag isär hennes trosor. Jag ser girigt på härligheten. En lurvig svartlockig buske som är lagom ansad. Det glänser några droppar i pälsen redan. Doften är kvinnlig, varm och enormt upphetsande. Tvättspolarna utanför bilen går över oss. 


Jag känner mig fram på utsidan av de yttre blygdläpparna med tungan. Hon verkar ivrig så jag går snabbt vidare inåt. På insidan av de yttre blygdläpparna, de inte blygdläpparna, runt clittan och på den. Suger lätt i den. Hon skakar nästan hela tiden. Jag hör läten från henne som inte minskar min egen upphetsning. När jag slickat långsamt ett tag börjar jag fladdra intensivare med tungan. Det har gått ofattbart fort att få henne nära krönet. Jag ökar frekvensen lite till på fladdrandet medan jag smeker hennes skinkor. Plötsligt skakar hon till kraftigt och nästan krampar med benen runt mitt ansikte. För några korta sekunder får jag ingen luft. Hon märker nog det för hon slappnar av. 


- Åh Gud jag kom redan säger hon. Hur kåt var jag inte då?! Men vad skönt. 
Jag buffar runt med nosen i hennes härlighet innan hon sätter sig i mitt knä igen. 
 


 
Nu känner jag att min egen kuk är granithård i byxorna. Hon kysser mig och tar tag i mitt ansikte med båda händerna och frågar: 


- Hur kinky är du?


- Tja jag vet inte egentligen men med dig är jag beredd att ta reda på det. 


- Kom säger hon och vi krånglar oss ur bilen. 


Tvätten är fortfarande igång så vi blir lite blöta medan vi skyndar ut ur tvätten. Hon är helt naken och jag fortfarande helt påklädd. 


- Blunda säger hon och tar mig i handen. 


Jag följer med henne. Hör hur hon stannar till och det låter metalliskt när hon verkar ta något från en hylla. Hon för mig bort till bilverkstadsdelen. Stannar till. 


- Fortsätt blunda säger hon.


Hon tar av mig plagg efter plagg smekande och girigt. Jag känner något runt mina handleder och hon för händerna uppåt och låser dem i ett metallrör. Oj, men varför inte tänker jag. 


- Det här är min lilla grej. Nu har du bara att lyda, säger hon. 


- Bara kör, säger jag. 


Hon fäster en ögonbindel på mig. Jag litar på henne men helt säker kan jag ju inte vara. Det gör det lite spännande. Hon smeker mig över olika ställen, ganska kort på varje ställe och eftersom jag inte ser blir det större hudsensationer när jag inte vet i förväg. Jag blir väldigt laddad. Sedan börjar hon slicka mig över hela kroppen. T o m ännu skönare än smekningarna. Kuken är ett hårt spett rakt upp men hon har inte rört den än. 
Att jag är helt utlämnad åt henne är upphetsande. Känner hennes läppar mot mina. Kysslekar igen men nu är det hon som styr helt. Jag svarar så gott jag kan. När jag kan. Det luktar olja, bensin och metaller runtomkring oss. Så oväntat med den här utvecklingen på kvällen. Har inga andra tankar än det som händer i detta ögonblick. Allt är nu och ren lust. Efter några minuters kyssande från och till går hon neråt. Kysser sig snabbt neråt, hoppas att det är vart jag tror. Nej hon fortsätter ner på låren och hoppar över kuken. Vänder igen uppåt, ljumskarna, magen och bröstet. Sedan ingenting på en halv minut. 


Oj! Vad var det? en väldigt lätt touch på kuken med något mjukt. Sedan fler snabba beröringar, korta och varierade. Jag undrar om hon har någon fjäder eller något liknande som hon smeker med. Varje gång det sker ilar det till och fortplantar sig ut i kroppen. Hela jag är spänd och superkänslig nu. Hon försvinner igen och kommer tillbaka. Känner värmen från hennes kropp nära. Aaah vad skönt, kuken är omsluten av varmt, vått och mjukt. Hennes mun förmodligen. Jo definitivt, hör sörplande och smackande ljud. Oh hon kan suga. Efter två minuter stoppar hon. Retas lite med mig tror jag. Jodå nu är hon där igen. Den här gången fortsätter hon tills jag stegras till en exploderande orgasm. Jag vrålar. Tror faktiskt hon sväljer. 


- Var det skönt vännen, säger hon alldeles intill mig. 


- Om! Stönar jag. 


- Du gjorde det så skönt för mig så jag tyckte du också skulle få lite njutning. Hade du väntat dig det här? 


- Nej verkligen inte. Fantastisk överraskning! 


- Det gläder mig. Och inte är det slut än, säger hon. 


Hon slickar mig i öronen, det är bland det skönaste jag vet. Jag suckar lyckligt. Efter ett tag går hon iväg och jag hör ett skrapande ljud. Låter som att hon släpar en stol eller bänk eller nåt närmare mot mig. 


- Behöver bara lite stöd vännen för nu ska vi ha det skönt igen, säger hon.

 
Hör att hon slutar släpa vad det än är hon släpar på. Bara några korta skrap som att hon måttar in exakt läge. Sedan känner jag hennes fingrar som griper tag i kuken och för den rakt in i hennes fitta. Eller hon trär sig på mig. Av hur det känns måste hon vara bortvänd och stå framåtlutad och skjuta upp baken mot mig. Vilket som så känns det ljuvligt. Hon är lite trång men mycket blöt. Jag kan inte göra så mycket mer än att följa med så gott det går. Då kommer vi snabbt i osynk, svårt när man inte ser. Hon säger åt mig att vara still så sköter hon jobbet. Lite ovant att inte motjucka men det är inte läge att vara kräsen när man får uppleva lite småkinky sex med en het kvinna. 


Hon njuter ljudligt av varje långsamt juck så jag släpper också loss. Att någon skulle kunna komma på oss i macken gör det också lite mer spännande. Känner slidväggarna krama kuken vid varje drag, det är gudomligt skönt. Våg efter våg av varma ilningar genom kuken som sprids vidare genom kroppen. Har varit utan sex några månader. Jag är en uppdämd vulkan. 


Hon ökar takten, ibland stannar hon till och bara cirklar runt med bäckenet, kort stund, sedan är hon igång igen. Tempot börjar fortplanta sig ut i det hon tar stöd mot. Det rister och gnisslar i något. Känns helt rätt i den här lokalen. Eftersom jag redan kommit håller jag ett tag. Tror bindeln och handklovarna förhöjer upplevelsen. Jag är bara brinnande begär och kättja. Varmt i magen, eld i underlivet. In och ut. Det är så enkelt och basic och så stort och underbart. Samtidigt. Maggan har så underbara kåtljud, låter ursprungligt och äkta, djuriskt hett och väldigt upphetsande. 


Plötsligt hör vi rop: 


- Hallå är det någon där? 


- Aj shit, det låter som Ulla, min kollega, säger Maggan lågt.

 
Hon kan ändå inte låta bli att fortsätta försiktigt, hon rullar lite med höfterna. Fittan kramar så skönt omkring kuken. Det är svårt att vara tyst. Den förmodade Ulla ropar till igen: 


- Hallå...hallåååå...finns det någon här? 


Då stöter Maggan plötsligt till bakåt med ett snabbt juck efter att ha varit stilla flera sekunder. Jag kan inte hejda ett stön, det bara kommer. 


- Vem är det som är här? Frågar Maggans kollega igen, närmare den här gången. 


Vi hör ett handtag öppnas Ulla flämtar till, förvånat och chockat först och sedan med ett lätt roat skratt: 


- Maggan din...din...gottegris. Förlåt men det här trodde jag inte om dig. Har trott att du var mer...tja...pryd. Men det här, hm, din stygging, sa hon retfullt. Missförstå mig inte, jag unnar dig verkligen att ha lite kul. Hej förresten vem du än är, säger hon, till mig antar jag. Känner mig lite utlämnad. Jag skrattar generat till och säger hej jag med. Maggan säger:

 
- Lite pinsamt och genant kanske men jag skäms inte för mina behov. 


Hon står fortfarande framåtlutad med min kuk i sig. Jag spänner och slappnar av den för att hålla den hård. 


- Nej herregud, skämmas ska du absolut inte, jag är mer avundssjuk. Men jag ska lämna er ifred nu. Ses imorgon! säger Ulla och slår igen dörren försiktigt. 


Maggan kör några juck innan hon avbryter och vänder sig om. Tar mig om huvudet och kysser mig innan hon säger: 


- Ja det där var inte planerat. Hoppas du inte blev alltför chockad av att Ulla upptäckte oss. Hade det inte varit första gången för oss tillsammans kunde vi bjudit in henne också. Blir du chockad när jag säger så? 


- Nej mer överraskad än chockad. Jo precis, hade det inte varit första gången...nu vill jag ha dig för mig själv. Det var lite pinsamt att bli upptäckta och jag fick ju inte ens se henne men hon såg hela mig. Vad säger du? Ska vi fortsätta nu? 


- Om vi ska säger hon?! Jag vill ha dig framifrån stående när vi kommer men du är lite längre än mig. Vi ska se...


Hör hur hon knäpper något runt sig, bälte eller sele, kör fram en travers och häktar i sig. Hon tar fram en fjärrkontroll och hissar upp sig. Provar hissa sig upp och ner några gånger innan hon hamnar rätt. Hon tar tag om kuken och styr den rätt. Aaaaah så skönt. Varmt och trångt. Hon tar ett stadigt tag om mina skinkor och höfter och drar oss till och från varandra. Detta är också vansinnigt skönt. Kan knappt fatta vad jag är med om, att detta är Maggan som jag dejtat och varit så långsamt försiktig med. Hon var verkligen värd att vänta på. Vilket vilddjur hon är när hon släpper loss. Nu har vi väntat länge nog och har en vildsint, djuriskt rå och snabbt stegrad lust. Hon nafsar på mitt bröst och hals. Hon andas fort och högt, flämtar och stönar, det blandar sig med min stegrade puls och andning. Vi är varma och svettiga, riktiga kåtdjur. Hon börjar skaka och skrika några gånger, med tätare och tätare intervaller. Det är OK om du kommer i mig jag har skydd, flämtar hon. 
Hon kommer med ett utdraget hackigt skri och okontrollerbara skakningar. Det är nog för att jag ska explodera rakt upp i henne. Aaaah vad skönt! Våg efter våg av min laddning sprutar in i henne. Hon hänger runt mig och kramar mig någon minut innan hon hissar ner sig själv och sedan släpper loss mig. Tar av mig ögonbindeln. 
Jag tar ett steg tillbaka så jag äntligen får se på henne ordentligt. Hon hade en het men lättad glöd i ögonen. Fina nätta former. 


- Wow vilken drömkvinna, och dig har jag haft sex med. Knappt jag tror det är sant. Jag sa ju att jag gillade överraskningar men det här hade jag inte väntat mig.

 
- Ja jag tänkte att du kanske är så pass blyg eller överdrivet respektfull så...om det ska hända något får jag vara aktiv. 


- Ja jag var nog det, vilken tur att du tog initiativet.


- Larmet går här snart men vi kan väl fortsätta hemma hos mig. Jag har barnfritt. Om du inte är mätt nu? 


- Mätt på dig?! Inte så lätt. 


Det hade hunnit mörkna ute. Vi gick ute i den friska luften. Andades in stjärnhimlen och hämtade ny energi för mer aktiviteter. Vi sov inte mycket den natten. Och det var så värt att vara lite sömnig på jobbet dagen efter. 

  • Del 1: Maggan på macken.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TheTenderPoet

Tack! Det är inte för sent än:-)

31/5, 2019 kl. 17:34

#1

Wingman1969

Kul novell, varför hände inte detta mig när jag jobbade på mack i mina ungdomsår!

2/3, 2019 kl. 22:44