Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/5, 2018 kl. 19:02, av Jaca

Hennes rättighet...

Eva-Lena har för en tid sedan börjat en ny anställning på ett lokalt IT-företag..
Därmed har hon blivit erbjuden att åka på en kombinerad konferens/utbildning..

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Herr_roald

Tack Jaca fantastiskt som alltid! Sträckläser alltid dina noveller .

10/9, 2018 kl. 15:47

#3

Jaca

Jag förstår vad Du menar, Huldran..
Tack Loopslingan, jag försöker att bygga upp en stämning i textform och även variera mig lite om vad jag skriver. Även inte bara fokusera på männen, utan även på vad kvinnan vill.
Det tycker jag är viktigt att framhålla och att det behöver inte vara en tonåring som ger mannen njutning!
Kvinnan oavsett ålder ska man se som en gåva, men inte se som självklar!
Kanske kommer det en novell där kvinnan roar sig med någon, vem vet!! ;)

18/6, 2018 kl. 23:53

#2

Huldran

Stenhård, Jaca. Novellen, alltså.

8/6, 2018 kl. 21:09

#1

Loopslingan

Du är toppen Jaca på att bygga upp dina berättelser och åter berättar du hur yngre män får himmelskt skön njutning hos en mogen kvinna som som trots att hon fött barn kan bjuda på en ljuvligt stimulerande fitta samtidigt som en kuk i röven lyfter upp även henne till oanade orgasmer. Du får gärna berätta om hurhon fortsätter att tillfredsställa sin kropp genom att låta unga män få betäcka henne både framifrån och bakifrån.Skriv gärna hur hon åker på konferens med en väninna och då de båda låter en ung, viril, kåtbock få roa sig med två kvinnor samtidigt, en lång och het hotellnatt.

7/6, 2018 kl. 13:31