Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/5, 2018 kl. 11:12, av Ia

En bra dag

Intensiv och kort om passion

Hans tyngd över mig, värmen av hans kropp. Len och bultande mot mina lår. Mörka ögon som intensivt ser på mig, hans mun halvöppen och andetagens om slår mot min hals i varma vågor. Kyssarna är djupa, han smakar mint, hans tunga fångar upp min och vi virvlar runt tillsammans. Hettan ökar, det immar på rutorna och min hand lämnar ett avtryck när jag spjärnar emot för att ta emot honom. Bilsätet är trångt, jag känner det kalla skinnet mot min bara rygg, men hans händer runt mina bröst värmer mig. Hans ser på mig med glöd, han kysser mina bröst hårt, fortsätter att kyssa min mage, insidan av mina lår, mitt underliv, som bultande väntar på honom. Hans mun sluter sig om mig och när hans tunga slickar mig öppnar jag upp helt för honom, pressar mitt sköte mot honom, vill att han ska ta emot all min värme och allt mitt våta. Och han gör det. Jag har en hand i hans hår, håller honom mot mig, sluta inte, sluta inte. Jag känner hur jag vibrerar, skakar, hur hela min kropp uppfylls av ett klimax så kraftigt att jag håller på att sprängas. Jag böjer mig bakåt, öppnar munnen, stönar högt, nästan skriker ut min lust. Känner hur han kommer upp mot mig, känner hans stånd hårt mot min mynning, han vill in och jag släpper in honom. Han ser på mig när han tränger in i mig, djupt in, jag håller honom hårt, kysser honom hårt, är uppfylld av hela honom. Han rör sig fram och tillbaka, jag följer med, mina höfter rullar i takt med honom, han känns varm inuti mig och han kysser min nacke. Så vänder han på mig, jag hamnar med ansiktet mot fönstret, ser hur solen snart kommer upp vid horisonten. Jag lyfter min rumpa mot honom, han håller mina höfter med sina varma stora händer, håller mig hårt, kommer in i mig djupt. Hans mörka stön i mitt öra, han viskar hur skön jag är, att han aldrig har varit med någon så här skön förut, att jag är fantastisk, han andas häftigt och jag ler. Han rör sig snabbare nu, min mage gnids mot skinnsätet, min hand letar sig ner mot klitoris, smeker mig själv samtidigt som jag känner hela honom i mig, rör sig i mig, pressar sig mot mina sidor, jag känner en spänning som sprider sig i hela mitt underliv och när jag smeker mig själv så kommer jag snabbt igen. Och igen. Han ställer sig på knä, drar med mig upp och stöter in i mig gång på gång, på gång. Jag skriker nu. Ett djupt stönande skrik, all min lust kommer fram och passionen som ligger i luften går att ta på. Han kommer och jag sätter mig upp på knä, med honom kvar i mig, tar tag om hans nacke, vänder ansiktet mot honom och kysser honom. Han håller mina bröst i händerna, kramar de lätt, smeker mig ner över magen, försiktigt ner till mitt sköte där vi är båda två. Jag lägger min hand ovanpå och vi ser hur solen går upp och de första solstrålarna värmer våra nakna kroppar. Det blir en bra dag.  

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Sixten

En underbar novell. Välskriven. Det du berättar måste vara självupplevt. När jag läste fick jag en obändig önskan att ha dig framför mig och bli mottagen av dig. Ja, du förstår mig rätt. Jag fick stånd när jag läste.

Jag ger dig högsta betyg för din novell
Sixten

20/6, 2018 kl. 18:28

#3

Huldran

Yes, helt riktigt, Tina. Men jag var så "uppe i betraktelsen", att jag helt enkelt bara såg vad som hände i bilen.

Så, Ia. Följ Tinas råd. Det blir bättre då.

15/5, 2018 kl. 23:46

#2

WAMPyrellagirls

Kort o intensivt, men skall jag klaga på något, så är det att allt blir som en stor ordmatta. Lite uppdelning i olika stycken gör det mer lättläst. Men annars bra.
Tina W

15/5, 2018 kl. 21:14

#1

Huldran

WOW!! Kort men intensivt, utan att för den skull vara påklistrat eller konstgjort. Här var det försommarens känsla av att hastigt vilja ha varandra i lidelsefull sex. Just NU, inte om en timme eller när vi kommer hem. NU!

Problemet är bara att utrymmet i en bil är inte det största. Platt näsa mot en ruta kan jag ana. Men detta är en bisak, en egen reflektion av erfarenhet. Bra! Ia Klintberg.

15/5, 2018 kl. 14:48