Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/5, 2018 kl. 18:40, av Sixten

Sittknull på biograf

Jag älskade Mona. Hon älskade mig. Vi var unga och kåta. Vi tog till vara på varje tillfälle att knulla och ofta skedde det på udda och offentliga platser. Det blev till slut en sport att knulla på platser där vår älskog kunde ses av andra människor


Monas och mitt  första möte slutade med hångel och kel och ett gudagott samlag. Jag låg över hennne med mitt högra ben instucket mellan hennes ben. Vi kysstes häftigt med djupa kyssar. Jag tryckte mitt ben längre och längre upp mot hennes fitta. Jag började märka att Mona var redo för en förening mellan oss och tänkte just byta ut mitt påträngande knä mot mina fingrar då Mona gick till attack.

Monas hand fattade tag i dragkedjan på mina byxor och vips var kedjan nerdragen och hennnes hand trevade under mina kalsonger. Kuken reste sig och blev styv och hård med en gång

Vårt samlag blev underbart. Jag fick tre utlösningar och Mona fyra eller fler.

Det tillfälle jag nu ska berätta om inträffade några veckor efter vårt första samlag där Mona varit så flink  med att få tag i min kuk. Vi var ute och strövade på storstdens gator framåt kvällen då vi på en mindre sidogata upptäckte en porrbiograf. Vi tog ett snabbt beslut, köpte  biljetter och gick in i biosalongen. Den var halvbesatt.  Vi fann en bra plats i bakre delen av salen och började se på  filmen som visades..

En hel del fina och upphetsande scener dök upp. Just när Monas hand drog ner min dragkedja slickade mannen på duken kvinnas fitta med sin tunga.i långa svepande drag

- Ska jag göra som han gör, viskade Mona till mig.
- Kanske om en stund. Se på filmen nu!

Mona såg på filmen men inte bara på den. Hon såg hur en kvinna ett par  stolar vid sidan om oss satt i knät på en karl och rörde sig upp och ner. Då och då höjde hon sig så högt att jag kunde se en bit av mannens kuk. Upp och ner guppade hon. I höjdläget sågs mannens stora kuk gång på gång. Kvinnan hade kommit in i rytminska och kraftfulla rörelser. Paret  tycktes ha det gott tillsammans. Ibland stönade de.

Jag kunde inte ta ögonen från dem. Jag var strax riktigt rejält kåt och började kavla ner mina byxor och kalsonger. Det var ordnat ungefär samtidigt som paret strax intill fick sina orgasmer interfolierat med  höga orgasmskrik. Många ansikten vändes mot dem.  Vad de då fick se var också hur Mona sänkte sig ner över mitt stånd och började guppa.

Jag vet inte hur många som såg vad Mona och jag gjorde men det var nog rätt många. Mona och jag hade nu så skönt att vi inte ett ögonblick kände rädsla för att vara iakttagna.  För oss var kukens glid in och ut i Monas våta fitta det enda vi brydde oss om.

Vi fick ganska snart våra utlösningar. Monas fittsaft och min sperma blandades och rann ner på biografstolen.

Vi gav varandra en djup kyss.

Mona förde sin mun till mitt öra och viskade:

- Du Sixten, kunde vi inte byta med dem? Du tar henne och han får ta mig.

Faktiskt kände jag som Mona. Det vore spännande med ett byte. Tjejen till vänster om mig hade
gjort bra ifrån sig. Det hade jag ju sett med egna ögon. Och vacker var hon. Jag kände mig starkt
attraherad. Nog ville jag bli knullad av henne. Kåt var jag som bara den.

- Är du säker på att du vill Mona?
- Jag vill om du vill Sixten. Det vore väl skönt för dig att en stund få känna på en annan fitta.
- Ja det måste jag erkänna. Särskiklt med henne. Hon kunde sin sak..
- Förutsättningen är att de kan hålla oss med kondom.

Mona klev i väg till paret som vi nyss sett knulla. Hon satte sig i stolen bredvid dem
och de börjadesamtala.

Efter en stund kom grannkvinnan över till mig. I handen höll hon en kondom. Hon satte sig bredvid mig, drog ner sina trosor, tog tag i min styva kuk, drog några drag och log mot mig. Så satte hon på mig kondomen snabbt och skickligt. Hon hade utan tvekan vanan inne.

Nu var hon strax uppe i mitt knä. Jag sneglade bort mog Mona och hennes nya partner. Mona gled ner på partnerns kuk men gjorde det med ryggen vänd mot honom

- Jag heter Vera och är kåt på dig.
- Jag heter Sixten och är kåt på dig.

Vera gled ner med sin fitta mot min kuk samtidigt som som styrde  kuken med  fast handgrepp mot sin fittöppning..

Det kändes på en gånd underbart skönt. Vera log mot mig, jag log mot henne.
Nu följde en ritt som var absolut lika skön som den Mona nyss gjort på min stake.

Två par,  jag och min nya partner och Mona med sin nya parnter,  knullade nu strax intill varandra i en biografsal.  Många av biobesökarna hade upptäckt vad vi ägnade oss åt och vi fick mångas blickar riktade mot oss.

Jag upplevde inte att någon av dem som såg oss tog illa upp av att vi för några korta stunder avlänkat deras uppmärksamhet från filmduken.  Beskräftelse på  det fick jag av ett äldre par som lämnade salongen samtidigt med Mona och mig. Båda bedyrade att vårt uppträdande varit både intressantare och bättre än det som utspelats på filmduken.

Hur slutade det hela? Jo det gick för Vera och mig samtidigt och strax därefter hörde jag hur Mona och hennes nye vän fick sina utlösningar.

Efter filmen bjöds Mona och jag hem till Vera och hennes  man Torbjörn. I deras sovrum blev det sköna samlag med täta partnerbytenl

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.