Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/5, 2018 kl. 18:44, av Gardintroll

Luna och Hillevi hos rektor Vera.

18-åriga Luna har klottrat och kallas till rektorn för samtal men hennes mamma jobbar och skickar med sin kåta vän Hillevi. Hur ska det här gå?

Luna stod vid diskbänken hemma och lekte med det löddriga vattnet där det flöt runt små bitar av spaghettin hon hade ätit till lunch. Hon hörde en nyckel sättas i dörren och hennes mammas röst hördes snart ropa in i lägenheten. ”Jag är här inne”, sa Luna högt och hennes mamma kom in i det välstädade köket. ”Men, vad fint du har gjort!” utbrast hon när hon såg blommorna i mässingsvasen som stod på köksbordet. Hon kikade in i det välstädade vardagsrummet där alla sakerna låg prydligt på sina platser. Tårtan från Lunas 18-årsfest stod framdukad på soffbordet och hennes mamma upptäckte glatt att Lunas rum var fläckfritt och att tvätten var tvättad. ”Men vad har hänt här?” frågade mamman, ”har det hänt nåt?” Luna tvekade. ”Nej, då, jag ville bara göra lite fint till när Hillevi kommer imorgon...” Hillevi var en av hennes mammas bästa vänner och bodde i Karlstad. Luna hade tillbringat de flesta somrarna hos Hillevi och hon kändes som en del av familjen. De satte sig i soffan och fikade med resterna av tårtan. Luna hann knappt börja förrän telefonen ringde. Hennes mamma gick och svarade och Luna satt tyst kvar i soffan, hon visste vad saken gällde. Hennes mammas röst hördes genom dörren som hon annars aldrig stängde. Det blev tyst och Luna hörde telefonen läggas på. Hennes mamma kom inte in på direkten utan väntade ett tag innan hon öppnade dörren, kom in och satte sig bredvid Luna i soffan.

 

”Det var skolan.” Luna nickade. ”Det gällde en skadegörelse.” Luna nickade igen. ”Vi ska dit i övermorgon vid klockan två.” Luna lyfte på huvudet. ”Det är ju firande inför studenten! Jag ska ju vara i Hagaparken med klassen!” Hennes mamma suckade. ”Du har en chans att ställa det här till rätta, Luna. Ta den. Det blir ingen utflykt för din del. Gå till ditt rum.” Luna gick in till sig. Hon hade aldrig sett mamma så arg förr. Snart somnade hon och när hon vaknade körde mamma henne till skolan. ”Luna, jag har ett skift ikväll så du måste gå hem direkt. Hillevi är nog där då. Jag berättar ingenting för henne än, hon skulle nog inte gilla att du förstör och klottrar.” Luna nickade tyst. Skoldagen passerade och Lunas klasskamrater pratade om utflykten till Hagaparken under alla rasterna. Luna teg, hon ville inte berätta att hon hade åkt fast. Det kändes som om lärarinnans ögon borrade sig in i henne när hon föreläste för klassen.

 

När dagen var slut gick Luna raka vägen hem och möttes av Hillevi som satt i köket och drack kaffe. ”Hej, Luna!” sa hon glatt och sken upp när Luna kom in. Hon gick fram till Luna och kramade henne hårt. ”Det var länge sen! Ända sen i påskas!” Luna nickade. ”Ja, det var nog det... Nej, förresten, vi sågs ju på kusin Nillans konfirmation i maj.” Hillevi höll ut Luna på armlängds avstånd. ”Det har du rätt i. Det hade jag helt glömt bort. Jag har en present åt dig förresten.” Hon fiskade upp ett paket med en massa snören på ur väskan. ”Grattis i efterskott, Luna!” Luna öppnade paketet som innehöll en nyckel och en karta över Karlstads högskola. ”Jag tänkte att du har ju sökt in i Karlstad och letar efter nånstans att bo. Ifall du vill så kan du få bo hos mig.” Luna såg på nyckeln. ”Går den hem till dig?” Hillevi nickade. ”Jag hade tänkt att komma för tre dar sen på själva dagen men...” Längre hann hon inte innan Luna kastade sig om halsen på henne. Hillevi hade alltid de bästa presenterna. ”Tack! Tack! Tack!” sa Luna och kramade om Hillevi. ”Men jag kanske inte kommer in...” Hillevi satte ett finger mot munnen. ”Jag har hört att de gillade din antagningsfilm på dansfakulteten. Du ligger högst upp på deras lista och med ditt toppenbetyg behöver du bara ett rekommendationsbrev av en lärare för att komma in.” Luna såg ner i bordet. Drömmen om dansutbildningen i Karlstad flög bort när hon tänkte på morgondagens samtal med rektorn. Hillevi verkade inte märka det utan fortsatte. ”Jag har gjort i ordning ett rum åt dig. Det kommer att bli jättekul!” Luna såg på Hillevis vänliga leende och tvingade sig att le tillbaka. ”Ja, det blir det.”

 

”Jag ska bara byta om så kan vi se en film. Din mamma kommer ikväll.” Luna nickade, hennes mamma var läkare och jobbade skift. Luna satte sig och valde bland filmerna medan hon väntade och snart kom Hillevi in. Hon var klädd i en svart mysdress som kändes mycket mörk mot hennes knallröda hår och grönbågade plastiga glasögon. Hillevi var konstnär och klädde sig alltid lite annorlunda. Luna tyckte att hon var häftig för att vara i 40-årsåldern. De valde en film om en kvinna som flyttade till sydstaterna och inledde ett lesbiskt förhållande. Luna kände hur Hillevi la armen om henne under filten och drog henne närmare. Det kändes lite underligt att sitta och kramas med sin mammas väninna medan två kvinnor hade sex på tv:n men Luna kände att hon blev våt mellan benen. Snart kände hon hur Hillevis andhämtning blev underlig och hennes bröstvårtor kändes styva mot Lunas arm. Det blev mycket varmt under filten och när den var slut andades de båda ut. ”Bra film va?” sa Hillevi och Luna nickade. Hon lyfte på filten och kände hur det luktade kön. ”Vi får ta och öppna, det blev lite dålig luft här inne”, sa Hillevi och öppnade balkongdörren. Några minuter i tolv kom Lunas mamma hem och kramade om Hillevi. ”Välkommen!” sa hon och snart var tjattret igång. Luna ursäktade sig och somnade till de två väninnornas glada prat. Framåt natten vaknade hon och gick upp för att gå på toaletten. Hon gnuggade sömnen ur ögonen och tvärstannade i dörröppningen. Sin vana trogen hade hon inte tänt lampan i rummet för att inte störa sitt marsvin som kunde bli mycket buttert. Den här gången var det tur eftersom hon hade glömt att Hillevi sov över på den utdragbara bäddsoffan. Hon höll andan och gnuggade sig i ögonen igen, hon trodde knappt sina ögon. Hillevi låg på rygg i bäddsoffan och andades mycket underligt och tyst. Hon var helt naken och hennes stora bröst guppade när hon andades. Hennes ena hand smekte det ena bröstet och den andra hade hon mellan benen som hon höll högt upp i luften. ”Ååh, ja, precis där...” stönade hon tyst och det var då Luna insåg att hon inte var ensam. Mellan Hillevis ben låg hennes mamma och slickade sin bästis i fittan. Mamman var också naken och hade mycket mindre bröst än Hillevi. ”Ja, Marie, slicka mig...” stönade Hillevi och Lunas mamma Marie slickade upphetsat sin väninna. Hon arbetade sig upp mot Hillevis bröst och började att suga på dem medan hon pullade Hillevi. ”Mmmm”, stönade Hillevi och Lunas mamma tystade henne med ett finger. ”Vi måste vara tysta, Luna brukar ha dörren öppen.” Luna såg hur Hillevi såg upp mot dörröppningen och hann precis gömma sig inne i rummet. Hillevi stönade tystare men det hördes att hon var nära att komma. Luna tog en risk och kikade fram. Hillevi knep ihop ögonen när hennes orgasm kom. Luna dök in bakom dörren igen och vågade knappt andas. Hon hörde kyssar utifrån och Hillevis röst. ”Vill du att jag slickar dig nu?” Luna trodde knappt sina öron när hennes mammas röst sa ”Ja, Hillevi, jag älskar att ha din sköna tunga i fittan, det har jag alltid gjort.”

 

Luna hörde hur mammans andhämtning förändrades och hon började att stöna mycket försiktigt. ”Ja, slicka min fitta, Hillevi!” stönade hon fram och Luna kikade fram. Hennes mamma red Hillevis ansikte vänd åt andra hållet. Luna såg hennes ryggtavla och rumpa som var ovanligt välsvarvad för att vara 45. Hennes mamma böjde sig ner och hon såg Hillevis tunga glida in och ut ur mammans fitta medan Hillevi smekte sig över bröst och mus. Hon gömde sig igen och hörde hur mammans stön blev högre tills hon kom i en orgasm. Luna flämtade till och smög ner i sin säng när mamman stönade som högst. ”Vi skulle ju vara tysta”, fnissade Hillevi och mamman fnissade till hon också. Det hördes tassande steg och Luna låtsades sova. ”Jo, Luna sover som ett barn”, viskade mamman ute i vardagsrummet. Hillevis röst hördes. ”Ja, men hon är inget barn, hon är ju en ung dam nu. Hon fyllde ju 18 för några dar sen.” Mammans röst hördes. ”Jag vet, jag är så stolt. Hon har blivit en riktig läckerbit.” Hillevi fnissade till. ”Så får du väl inte säga om din dotter?” Mamman fnissade till. ”Klart jag får, det är ju sant. Jag skulle ju aldrig göra nåt med henne fattar du väl! Men hon är jättehet. Om hon inte vore min dotter så...” En kyss hördes. ”Jag vet vad du menar”, viskade Hillevi. ”Det är klart jag vet att du aldrig skulle göra nåt sånt men jävlar, den läckerbiten gjorde mig riktigt kåt när vi såg på film ikväll.” Mamman fnissade till. ”Hon är snygg och vet om det. Hon kommer att bli farlig när hon förstår vilken makt det ger.” Hillevis säng knarrade till. ”Har du berättat att du är bi och har tjejsex?” hördes Hillevi viska. ”Nej, jag vet inte hur. Tänk om hon visste att hennes mamma har tre sexpartners samtidigt.” Hillevis röst hördes efter ett tag. ”Jo, jag förstår. Det kan vara mycket mindre komplicerat med tjejsex, mindre drama...” Hennes mammas röst hördes. ”Eller mycket mer drama.” Luna hörde de två kvinnorna kyssa varandra godnatt och somnade förvirrat.

 

Dagen efter gick Luna upp och åt frukost med sin mamma och Hillevi, hon trodde nästan att hon hade drömt eftersom de betedde sig så normalt. Kanske hade hon drömt, hon visste inte säkert. När hon tänkte efter måste det ha varit en dröm, allt annat var för osannolikt. ”Jag har tagit ledigt idag”, sa Lunas mamma och sträckte på sig. ”Luna och jag ska...” Hon avbröts av att telefonen ringde och gick och svarade. ”Hallå. Ja. Vad? Inatt? Vilka är ni? Men... Jag förstår. Okej, det måste väl bli så.” Hon kom tillbaka och satte sig vid bordet. ”Luna, det var sjukhuset. En galning med kniv löpte amok på akuten och de flesta av våra läkare är skadade. Jag måste jobba idag men jag kommer så snart jag kan.” Luna såg upp och ett hopp tändes. ”Jag kan gå själv...” Hennes mamma såg på henne. ”Bra försök men det går inte för sig. Vi får boka om mötet.” Hillevi ställde ner sin kaffekopp. ”Kan jag hjälpa till?” Luna och hennes mamma såg på varann. ”Varför inte”, sa Luna, ”hon är vuxen.” Lunas mamma tvekade. ”Klarar du av att ha ett samtal om skadegörelse?” Hillevi nickade chockat. ”Skadegörelse? Självklart. Åk du.” Lunas mamma pussade Luna i pannan och sprang iväg till bilen.

 

Hillevi och Luna satt kvar vid bordet. ”Så... det blir du och jag som får fixa det här...” sa Hillevi. ”Vill du prata om det innan eller tar vi det då?” Luna funderade. ”Vi tar det då.” Hillevi nickade och förmiddagen blev mycket lång. Strax innan mötet tog Hillevi och Luna bussen till gymnasieskolan och Luna visade Hillevi fram till sitt klassrum på andra våningen. Dörren stod öppen och de gick in. Luna satte sig på sin plats och Hillevi bredvid henne. Snart kom rektorn in och såg på Luna. Luna kände igen rektorn från skolavslutningar men hade aldrig pratat med henne själv. ”Jag heter rektor Granflod men du kan kalla mig Vera”, sa hon och sträckte fram handen åt Hillevi. ”Du måste vara fru Jansson förstås.” Hillevi nickade. ”Ja, det stämmer”, sa hon och såg fundersam ut, hur kunde rektorn veta det? ”Eller fröken i så fall, jag är inte gift. Du kan kalla mig Hillevi.” ”Okej, Hillevi”, sa rektorn Vera och drog fram en stol. ”Hon tror att du är min mamma”, viskade Luna, ”vi heter ju Chancone, det låter ganska lika.” Hillevi höjde ett finger för att förklara med rektor Vera slog ner handen i bordet. ”Det är dags att tala allvar med dig, Luna!” Både Luna och Hillevi hoppade högt. ”Du har bara en vecka kvar av skolan och klottrar ner hela omklädningsrummet.” Luna hängde med huvudet. ”Det var inte bara jag. Det var Lisa och Jossan och Maja och !N'bemba och...” Rektorn såg strängt på henne. ”Trilskas inte. De var inte där när du åkte fast.” Rektor Vera slängde fram ett fotografi på bänken. ”Se här vad er änglalika dotter har målat!” Hillevi harklade sig. ”Hon är inte mi...” Rektorn lutade sig fram över bänken utan att lyssna på slutet av meningen.. ”Helt rätt, hon är inte så änglalik när allt kommer omkring!” Hillevi gav upp och kikade på bilden. Det var ett foto av duschen inne i omklädningsrummet. En stor grön snopp med ådror, ben på pungen och ett elakt flin rusade efter tre tjejer i gympakläder. Över snoppen stod det ”KUK-ALLAN JAGAR MUS”. Hillevi slog handen för munnen. ”Jösses!” Vera nickade, ”det kan man säga.” ”Den är bra gjord i alla fall”, sa Hillevi. Rektorn såg på Hillevi och Luna. ”Luna är en av våra bästa elever men det här kan jag inte acceptera. Det finns inga gröna kukar och det är inte ens likt Allan. Hon får dessutom inte klottra.” Luna satt tyst och stirrade ner i rektor Veras generösa urringning. Veras hår var snaggat och platinablont. Hon var i samma ålder som Hillevi och hade en stor byst. Hennes kjol var snäv och hennes ben slutade i ett par stövlettbeklädda fötter. ”Det här är ingen småsak, Hillevi!” sa rektorn ilsket, ”om hon börjar rita snoppar så där så kan hon få stora problem. I Karlstad vill de nog inte ha nån kukhungrig liten slampa!” Luna såg upp mot rektor Vera. ”Du har väl inte ringt dit? Snälla? Jag städar upp och gör fint igen...” Rektor Vera såg på Luna. ”Jag har inte ringt dit än, Luna, men jag kanske gör det efter samtalet om du trilskas.” Hillevi såg strängt på Luna. ”Du borde skämmas, Luna, ”rita kukar sådär.” Luna hängde med huvudet.

 

Rektor Vera suckade högt. ”Jag vill ju inte förstöra framtiden för en så duktig student men det här kan vara ett tecken på sexuell frustration. Sånt ska man inte förringa.” Hillevi nickade. ”Absolut, rektor Vera, det är jätteviktigt. Unga tjejer måste ha en fast hand som visar dem vad det hela handlar om.” Luna protesterade. ”Jag vet vad det handlar om om man inte passar sig blir man en gammal surfitta med stora silikontuttar som du, rektor Vera!” Det blev helt tyst och Hillevi drog efter andan. ”Luna!” Luna såg upp på rektor Vera som hade ställt sig upp. ”Förlåt rektor Vera, jag blev bara så arg.” Rektorn satte sig ner. ”Låt gå men passa dig, unga dam!” Luna såg på rektorn. ”Du har silikontuttar, va? De är inte stora på riktigt som de här!” Hon pekade på Hillevi och klämde demonstrativt på ena bröstet. Rektorn som trodde att Hillevi var Lunas mamma tappade nästan hakan. ”Herregud!” utbrast hon. Hillevi kom av sig och bara stirrade på Luna. ”Vad gör du, Luna?” Rektor Vera bara stirrade på Lunas hand som dröjde sig kvar på Hillevis bröst innan hon tog bort den. ”Jag ser att du kanske vet lite om kroppen i alla fall. Men det här är inte helt okej.” Hillevi såg på rektorn. ”Du, jag vet nog hur du har hållit på med avgångseleverna efter att de fyllt 18 så lyssna noga på mig. Du kommer att hålla tyst om Lunas konstverk och det som händer här inne på vårt lilla möte.” Rektorn bara gapade och såg på Hillevi som stirrade tillbaka. Till sist vek rektor Vera undan med blicken. ”Okej, jag ska göra vad jag kan.”

 

Hillevi log mot Luna. ”Luna, du har blivit en mycket vacker ung dam.” Luna log mot henne. ”Tack. Jag såg dig igår kväll och önskade att du var inne hos mig.” Hillevi log. ”I tankarna var jag det.” Hon såg på rektor Vera som bara satt och gapade. ”Vad är det med studenterna du gillar så mycket, Vera?” sa Hillevi och kysste Luna på kinden. ”Är det makten du har över dem?” Hon började att knäppa upp Lunas blus. ”Är det den sexiga doften av deras 18-åriga hud?” Hon kysste Luna på halsen och suckade belåtet när hon drog in hennes doft i näsan. Luna stönade till. ”Ja, dina läppar känns så sköna.” Hillevi kysste Luna på munnen. ”Är det smaken av deras saliv som sprids över deras läppar, som man inte kan få nog av och sväljer så mycket man kan av?” Rektor Vera såg på när Hillevi tog Lunas unga tunga i sin mun och gav henne en lång blöt kyss. ”Är det kanske deras unga bröst som är så upphetsande?” frågade Hillevi och smekte fram Lunas ena bröst ur BH:n. ”Du vet att du bara vill komma hit och sätta läpparna runt hennes vackra bröstvårta, eller hur?” Vera andades ut på ett sätt som visade att hennes upphetsning började ta överhanden.

 

Hillevi höjde ett finger. ”Är det kanske att du gillar att låta dem suga på dina bröst?” Hillevi knäppte upp sin blus och tog av sig BH:n så de stora brösten hängde fritt i luften. ”Är det kanske så att du älskar när deras munnar sluter sig och slickar på dina bröstvårtor?” Hillevi la sitt ena bröst mot Lunas ansikte och Luna tog tvekande bröstvårtan i munnen och började suga på den. Hillevi tog av Luna blusen och BH:n så hennes toppiga 18-åriga bröst stod ut från kroppen. ”Önskar du inte att det var du som fick suga och slicka på dem?” Hillevi började att slicka och suga på Lunas bröst. ”Ja, d slickar så skönt”, sa Luna och Hillevi kände sina egna bröstvårtor styvna. ”Vill du suga på hennes bröst?” frågade Hillevi. Rektor Vera nickade svagt och motvilligt. Hillevi lät Luna lägga sig på rygg på bänken. Hon böjde sig ner och drog sina stora bröst över Lunas ansikte. Lunas tunga slickade över brösten tills de glänste av saliv. Hillevi började att dofta på Lunas mage. ”Hon doftar ung ren kåthet, du skulle bara ana ur skönt hon suger på mina tuttar. ”Vill du verkligen inte slicka på hennes bröst?” Rektor Vera satt med ena handen innanför kläderna och smekte sina egna stora bröst. ”Jo, jag vill...” stammade hon och Hillevi log. ”Kom, då.” Vera gick fram och Hillevi lät henne suga på det ena bröstet medan hon räknade till fem. ”Nu vet du hur de smakar. Vill du ha mer så måste du lova att du inte kontaktar Karlstad.” Rektor Vera nickade och såg hur Hillevi smekte upp Lunas bröstvårtor till hårda toppar. ”Lägg dig på bänken på rygg, gapa och sträck ut tungan.” Rektor Vera lydde. Luna reste sig upp och Hillevi kysste henne. ”Nu ska du få se hur man använder sin makt”, viskade Hillevi till Luna. Hon tog tag om Lunas axlar och förde ner brösten tills de nästan nuddade Veras mun. Vera sträckte ut tungan och lyckades precis nudda bröstvårtan. ”Lova”, sa Hillevi och Vera lovade snällt. Hillevi böjde Luna framåt så bröstvårtan trycktes in i Veras mun. Rektor Vera stönade av upphetsning när hon fick den spetsiga 18-årsbröstet i munnen. Hon sög girigt på det och Hillevi drog över Lunas andra bröst till munnen. Vera sög som en besatt medan Hillevi knäppte upp hennes blus och blottade rektorns silikonbröst. Hillevi sög upphetsat på de stora brösten och snart kom Luna fram och sög på det andra. ”Ja, sug på mina bröst”, stönade Vera och smekte deras hår. ”Vill du smaka på hennes fitta?” frågade Hillevi och rektorn nickade förläget. Luna lät Hillevi smeka av henne kjol och trosor medan de båda kysstes hett. Luna smekte av Hillevi hennes byxor och trosor och de båda smekte varandra prövande i fittorna. ”En sån skön liten fitta du har, Luna”, sa Hillevi och Luna stönade till. Vera satte sig på bänken och Hillevi ställde Luna framför henne och böjde Luna fram så hennes ansikte begravdes mellan rektor Veras bröst. Själv satte hon sig på huk bakom Luna och började att slicka hennes fitta. Luna stönade högt mellan brösten när Hillevis tunga började leta sig allt längre in. Luna satte händerna på rektorns stora bröst och började att klämma på dem medan hon slickade och sög på bröstvårtorna. Snart reste sig Hillevi upp och hon och Vera tog för sig av Lunas tonårsbröst. De slickade och kysste dem medans deras händer trevade över hennes kropp. Luna stönade upphetsat av behandlingen och de båda mogna kvinnorna tryckte ihop sina stora bröst och tryckte upp dem i Lunas ansikte. Luna slickade de fyra stora brösten medan en hand smekte hennes rumpa. Luna lutade sig fram och tillsammans med Vera sög hon på Hillevis bröst.

 

Hillevi satte Luna på bänken och började att slicka hennes fitta medan rektor Vera klädde av sig naken. ”Om du vill slicka henne måste du lova att skriva ett bra rekommendationsbrev till Karlstad”, sa Hillevi och Vera lovade dyrt och heligt att göra det. De båda kvinnorna hjälptes åt att slicka den stönande 18-åringens våta fitta och deras tungor virvlade runt i varandras munnar. ”Slicka mig nu, Luna”, sa Hillevi och la sig på rygg på bänken. Luna började att slicka sin första fitta som hon sett sin mamma göra kvällen innan. ”Är det skönt?” frågade hon och Hillevi stönade. ”Jätteskönt, älskling!” Vera stod på huk bakom Luna och slickade henne i fittan medan hon onanerade skönt. Hillevi drog upp Luna på bänken och Vera fortsatte att slicka den härligt doftande fittan. Hillevi lät sina bröst hänga över Luna som satt lutad mot armbågarna. Luna sträckte sig upp och sög och slickade på de stora brösten som gungade nästan utom räckhåll. Hillevi retade henne med brösten och det gjorde Luna ännu kåtare. Hon sög girigt på brösten när Hillevi lät henne få tag i dem. Hillevi la sig i en 69:a med rektor Vera och Luna slickade henne skönt tillsammans med Vera som kysste henne upphetsat mellan varven. Hillevi slickade den kåta rektorn vilt och hon stönade fram en skön orgasm. Luna bytte plats med Vera och la sig ovanpå Hillevi som upphetsat slickade henne. Luna begravde tungan i Hillevis fitta och började tungknulla henne. Rektor Vera slickade Luna i stjärten och stack in den så långt att Luna började att snyfta av njutning. Hon pressades över gränsen av de kåta mogna kvinnorna och de gav henne orgasm efter orgasm.

 

När Hillevi och Luna senare gick hem hade de med sig ett fantastiskt rekommendationsbrev.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.