Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/7, 2018 kl. 16:58, av lilleman

De storas klubb

Del 1 av 1 i serien De storas klubb

Sara sitter i bilen på väg till pappans stuga efter sin separation ifrån pojkvännen. Men hennes besök kommer ta en vändning hon inte kunde föreställa sig.

Allting i novellen är inget som har hänt i verkligheten.

Sitter i bilen på väg till pappas stuga i Hälsingland och bara önskar att man vore framme, för det är en underbar varm ljuvlig junidag. Är nog framme sent i eftermiddag men det är skönt att få lämna Uppsala. Det var mammas ide som tyckte att jag skulle hälsa på pappa uppe i stugan, men även jag tyckte att det var en mycket bra ide. Gillar pappa jättemycket för han har alltid funnits där för mig, det har väl mamma också men hennes jobb har väl hindrat henne.

Sitter och funderar när jag kör på E4:an för nu är jag singel men det har jag varit ett tag. Min före detta pojkvän och jag gled ifrån varandra då han studerade i Umeå. När vi träffades hade vi det jättebra men gnistan bara försvann.Saknar honom och det var väl mest närheten och tryggheten som vi hade.

Under den här perioden har min vän Lena varit ett stort stöd och hon är väl lite mer vildare än mig när det gäller sex. Tycker jag väl man är ganska erfaren och testat en del men det är nog mer min vän Lenas förtjänst. Vart tjejsex med henne som bara hände en gång när vi vart fulla men efter det har vi gjort det utan alkohol. Även trekant med en äldre man som hon har kontakt med och det kändes pirrigt men otroligt upphetsande. Fanns något där som gjorde det mer spännande men jag kan inte komma på vad det är. Hennes senaste ide var att vaxa oss istället för att raka, så nu är man alldeles kal. Lena tyckte att det kändes som hon var ett litet barn igen, och det var ju sant men när hon sa det kändes det väldigt udda.

Men nu när jag sitter i bilen i ganska kort kjol känns det skönt och det blir ett litet pirr men bilkörningen kommer först. Nästan skrattar åt mig själv, att tänka att sådant får man glömma nu när jag ska hälsa på pappa.

Stannade i Gävle för en liten paus och tittar på mobilen. Lena har skickat ett sms.

- Förlåt Sara att jag missade din födelsedag men jag följde med några utomlands. Kram din vän Lena.
Svara lite snabbt, det gör inget och ha det så trevligt. In i bilen för att köra sista biten med bara ett litet stopp till där vi alltid brukar stanna.Trafiken minskade men några långtradare och husvagnar gjorde så att det gick lite långsammare.

Var en sådan där fin dag så jag vill komma fram i någorlunda tid. Svänger av den lite större vägen och kör bara en liten bit, till vår speciella rastplats som vi alltid har stannat vid så länge jag kan minnas. Stänger av bilen tar min loka och går ut.

Känner hur värmen sveper in över min kropp som är kyld av AC’n i bilen. Går fram till bänken och tittar ut över Ljusnan som rinner sakta fram nedanför mig med trädbeklädda bergen som bakgrund.
Älskar denna plats och tänker på alla raster vi har tagit här.
Pappa med sin fikakorg med allt som jag tyckte om men ibland vara det bara han och jag som åkte hit.
Ler för mig själv när jag minns tillbaka.

För mamma jobbar på ett stort företag och reser mycket som t.ex. London och New York är mest besökta för där har de en lägenhet. Mamma är lång och vältränad med svart långt hår och vi är väl inte så lika varandra. Mamma och pappa är gifta men lever inte ihop, tänker att det är kanske lite som jag och min före detta pojkvän. Men har valt leva på varsitt håll men de träffas så ofta de kan. De verkar vara nöjda att ha det så. Pappa trivs bäst hemma i Sverige och i stugan i Hälsingland där han har sina rötter.

Han är ganska kort och smal så jag är lika honom, förutom det smala då. Jag är det enda barnet för mamma ville satsa på karriären. Pappa har många vänner som han umgås med, och även reser tillsammans med.
Har träffat dem flera gånger men hans bästa vän är Lennart som är en nära vän till oss alla. De brukar även vara tillsammans här i pappas stuga ganska ofta men nu tror jag att det är bara pappa där.
Längtar efter honom och att bara vara han och jag, känner att jag behöver träffa honom.

Är dags att åka igen men måste kissa först. Går bort en bit drar ner mina trosor och bestämmer mig för att ta av dem helt. Sätter mig ner på huk och var det var skönt känna luften emot min kala mus.
Tittar runt mig utifall det skulle komma någon, men det gör det inte.Tar trosorna i handen och går emot bänken, sätter mig ner och det känns så skönt. Undra hur det skulle kännas att vara naken senare när jag är framme vid stugan?
Nej, det är kanske inte någon bra ide. Vara naken när pappa är i närheten har inte hänt så ofta mer med mamma.Tar på mig trosorna igen och går till bilen och kör sista biten.

Nu har jag svängt av vägen och kört in grusvägen för att snart närma mig stugan som ligger sist på hela vägen. Sen är det bara skog. Stugan ligger avskilt vid en skogsjö i en vik med en lite sandstrand.
Stugan har en öppen lösning med kök och vardagsrum där sovrummen finns i varsin ände frånskilt med varandra.Båda sovrummen har dubbelsäng numera, före det var mitt sovrum två delade sängar så kunde ha med någon kompis. Nere vid vattnet ligger bastun och vildmarkbadet. Där har jag solat många gånger på det stora trädäcket oftast topless. Har även sett mamma och pappa badat nakna när de har bastat eller badat men aldrig när jag har varit med. Mamma har jag sett ofta naken både hemma och här. Har skett naturligt så jag vet att även hon är rakad. Pappa har jag bara sett på håll och har aldrig varit nyfiken heller.

Men när vi hade haft sex med den äldre mannen jag och Lena så har jag funderat hur pappa ser ut.
Men har skämts lite för mina tankar.Kommer fram till stugan där jag ser pappas bil men även en bil till samt en husbil. Stannar bilen och börjar ta upp min packning samt mat och dryck.
Pappa kommer och möter mig, får genast en härlig kram och han är så glad att se mig får nu var det ett tag sen vi sågs.Frågar vilka som är här och det är hans gamla vän Lennart som du känner men två till som heter Bo och Åke.
- Vi fyra brukar träffas lite då och då för umgås, vi har även rest utomlands tillsammas.
- Du kommer nog att tycka de är trevliga.

Men jag såg på pappa att han kände sig obekväm med att jag har kommit hit, men jag tänkte att jag kunde klara mig själv och inte störa. Pappa hjälpte mig in med packningen och när vi kom in i stugan tyckte han att det var kanske bäst att vi skulle dela rum och med det alltså samma säng.

Svarade att det var ok men genast kom att tänka på när jag och Lena låg och pratade om fantasier.
Lena frågade mig om jag hade fantiserat om min pappa någon gång, och det måste jag erkänna att det hade hänt, efter vår trekant med den äldre mannen. Kände hur jag rodnade men Lena sa direkt att det hade hon också gjort. Lena visste ju inte att jag hade tänkt mest hur pappa såg ut.
Men direkt fortsatte hon att berätta om en gång när hon hade varit hemma så hade de bastat tillsammans. Hon hade blivit upphetsad och visade sig mer eller mindre upp sig för sin pappa som fick stånd.
Efter bastun hade hon gått in på sitt gamla flickrum och lagt sig i sängen med särade ben, och smekt sig själv. Efter en stund stod hennes pappa där och tittade hur hon smekte sig, men innan hon kom gick han in på sitt rum.Typiskt Lena, tänkte jag.

Ska jag dela säng med pappa tänk om, men jag skingra dessa tankar snabbt för det är ju helknäppt att tänka så. Pappa sa att det finns potatissallad och rostbiff för att de hade ätit nyss och nu satt de nere vi bastun för att ta några öl innan bastun har blivit varm. Du kan komma ner och hälsa på de andra sen. Det vart skönt att sitta själv och äta lite samt dricka rosévin. Njuter av utsikten från altanen och det var så härligt varmt i solen.
Hör hur de sitter och pratar därnere som avbröts med skratt ibland. Funder om jag ska våga basta med dem men det skall inte vara så farligt för pappa är ju med.

Plockar undan och går ner.

Men hej Sara, säger Lennart och reser sig upp för att ge mig en kram.
Lennart är en jätte så han böjer sig ner och kramar mig. Lennart är nästan två meter lång och välbyggd samt rakat huvud. Han har idrottat och håller på än. Vet att pappa har talat om att han har hållit på med brottning och friidrott. Lennart brukar vara mycket hos oss, och ännu mer när hans fru omkom i en trafikolycka så jag känner honom väl. Sen kom Bo och Åke fram men vi hälsar kort bara på varandra. De var inte som Lennart men längre och mer välbyggd är pappa men ungefär lika grått hår.

Nu satt vi där och prata hur min resa hade gått och lite mer allmänt bara när pappa reser sig upp och kollar om bastun är tillräckligt varm. Och det var den.
Pappa frågade om jag ville basta och jag funderade en stund för det skulle vara skönt även om det var varmt och skönt ute. Innan jag hann svara säger pappa att tanken var nog att de hade tänkt basta nakna.
Och jag vet inte vad som flög i mig när jag svarade att de var ok men att jag vill gärna ha handduk på mig.
– det är ok, sa pappa.Undrade hur pappa skulle göra, ska han ha handduk eller skall han också vara naken?

Reste mig upp och gick till stugan där jag klädde av mig och tog fram en handduk.
Stod där och såg mig själv i spegeln naken och blicken sökte sig ner emot min helt kala mus.Tänkte igen på Lenas ord, att vara som ett barn igen. Gick ut och begav mig ner emot stranden och jag hörde hur de pratade i bastun, ville ta mig ett dopp först. Slängde handduken upp över en stol och slängde mig ner i vattnet, vad skönt det var och äntligen svalka av sig. Kliver upp ur vattnet och hör hur tyst det var i bastun och då kom jag på att de har ju utsikt mot stranden och sjön. De ser mig helt naken nu och mina bröstvårtor var hårda av det kalla vattnet. Går upp och tar min handduk och lindar den runt mig. Vad pinsamt men nu var det för sent.

Tittar på mig själv, mina små toppiga bröst och jag är lite mullig utan att vara tjock. Vet inte om det beror att jag är ganska kort men har aldrig skämts för min kropp. Torkar mitt kortklippta bruna hår.
Tar ett djupt andetag och samlar kraft för att gå in. Gud vad nervös jag är, så här hade jag inte tänkte att det skulle bli. Ville ju bara umgås med pappa. Öppnar dörren och kliver in när Lennart frågar mig om det var skönt med ett dopp?
– Ja, det var det. Riktigt skönt.
Sätter mig på nedersta laven som också pappa satt på medan de andra satt den översta.
Men alla hade en handduk liggande löst i knät som täckte deras kukar. Jaha, tänkte jag de tog handduk ändå. Men gud vad varmt det var och ganska snart tyckte de att var dags att doppa sig. De reser sig upp och handdukarna kvar för att dölja deras kukar, men de sista jag ser är deras rumpor som försvinner ut genom dörren. Nu är det min tur att se dem bada och nakna för den delen.

En sak slår mig att deras kukar verkar vara av det större måttet men hann inte se riktigt. Var spännande att sitta där och kika i smyg. De kommer in men en varsin öl och pappa sticker in huvudet och frågar om jag vill ha en cider.
– Ok, det kan jag ta.
– Men vi har bara sådana av den starkare sorten.
– Det är ok, kan ta en sådan.

Men jag och starka saker brukar inte vara så bra men en går väl bra. Nu var diskussionen i full gång i bastun och jag kände av cidern när Lennart avbröt alla med att det var dags med ett dopp igen.
Och jag som precis hade tänkt gått ut själv men det var som Lennart kunde läsa mina tankar.
– Kom du också Sara?
– Vi har sett dig och du har sett oss.
Och så reste han sig upp men nu tog han bort sin handduk, och jag fick se en enorm kuk framför mig och då var den ändå slak. Men han försvann ut genom dörren och de gjorde de andra med.
Jag reste mig upp och gick ut, slängde av mig handuken på en solstol för att slänga mig ner i vattnet.
Nu var alla nere i vattnet och simma runt och alla sa, hur skönt det var. Lennart gick först upp och jag kunde inte sluta titta på honom tills han försvann in i bastun men nu utan handduk.
Hann inte fundera något mer på det när Bo och Åke kliver upp och de verkar också ha riktigt stora men inte som Lennart. De lämna också sina utanför. Nu är det bara jag och pappa kvar.
– Sara, går det bra det här? Frågade pappa
– Ja det är ok, vi bastar ju bara.
Kliver upp stranden och vänder mig om emot pappa.
– Kom du med?
Och jag ser hur han tittar på mig noga och är på väg att säga något.
 Men. Jag avbryter honom direkt med att säga.
– Pappa, nu bastar vi.
Innan jag går in tar jag en till cider och nu sitter alla tre nakna så jag tar av mig också, och lägger den på bänken. Dörren öppnas och nu har jag pappas kuk precis framför mig.
Den är inte så stor dom andras men verkar grov.Pappa sätter sig bredvid mig när Lennart säger till pappa.
– Har du inte något att säga till Sara?
Pappa tittar ner i golvet och tar en djup suck.Blir alldeles tyst, det enda som hörs lite knaster från den eld som har blivit mindre och det är lite svalare i bastun.
Pappa tar en djup suck och reser sig upp och lägger in lite mer ved, precis som han behöver vinna lite tid.
Han sätter sig ner igen och han tittar bara ner i golvet.
– Sara, vi har en klubb, inte bara vi fyra här utan vi är flera.
– Som du kanske har märkt har vi ganska stora.
Och han blir tyst, så Lennart fyller i.
– Han menar den här, och pekar på sin kuk.
– Ja Sara, det är dem jag menar.

Jag kände hur jag rodnade men samtidigt hur ett pirr spred sig mellan mina ben.Tog en klunk av cidern.
– Det är så här att vi kallar oss för ”De storas klubb”, och det är din mamma som har sammanfört oss förutom Lennart men vi är fler och att vi kallar oss är just för att vi har stora.
– Att du är här nu måste jag tala om för mamma.
Då kom jag på att den var mammas ide att jag skulle hälsa på, nu snurrade tankarna.Men hann inte fundera så mycket förrän Lennart avbröt igen.
– Måste hjälpa din pappa lite, vi har träffas länge och har haft många galna upptåg som oftast din mamma och min fru hittade på.
– Men det är din mamma som hittat alla även Bo och Åke, och nu såg de också lite besvärade ut.
– Vi brukar träffas lite då och då men då med andra kvinnor för att ha det lite mysigt, ja du förstår säkert.
– Vi har sex och det är för det är kvinnor eller tjejer som vill testa lite större saker.
– I morgon kommer det en äldre kvinna och en yngre tjej hit, så du vet men jag tror din pappa får berätta mer om det senare för dig. Så vi lämnar det nu.

Jag tog en klunk till och nu tittade mer noga på deras kukar som fortfarande var slaka och tankarna bara runt i mitt huvud. Vad är det som händer och vad har de gjort men Lennarts röst avbröt mina funderingar.
– Sara, är du nyfiken på att veta hur stor de kan bli.
Jag sitter ju med ryggen emot Lennart som sitter bakom mig, jag vänder mig om lite mer och har hans kuk precis i ansiktshöjd. De hänger ju ner efter bänken och han särar lite på sina ben.
– Sara, det är ok att bara titta, eller hur Lars. Säger han till pappa som bara mumlar ett ja.
Då tar Lennart tag i sin kuk och lyfter upp den och börjar sakta runka sig.
– Sara, det är fritt att gå. Säger Lennart.
– Du gör precis som du vill.
Men jag är som förstenad, jag vill bara se hur stor de kan bli.Sakta blir Lennart större, men det är lite jobbigt att sitta som jag gör. Ändrar min sittställning med att ta fötterna på bänken och ha ryggen emot vägen.
Så nu sitter jag vänd emot pappa som direkt tittar på min fitta.Vad är det som håller att hända här men jag kan inte resa mig upp och gå iväg.

Tänker på Lena att hon skulle gilla att vara här nu men nu är jag här själv med fyra män som alla är över 50 år och en av dem är min pappa. Känner att jag vill ta på mig men vågar jag det.
Känner något vid mitt hår och det är Lennarts kuk som nu är enorm och ser hans hand som går fram och tillbaka. Och nu är den precis framför mitt ansikte, vill ta på den men vågar inte.
Då ser jag pappas i ögonvrån, men gud vilken grov och tänker hur mamma kan klara av den.
Nu sker allt automatiskt och min hand drar sig ner och jag känner på min fitta som är alldeles blöt.
Pappa har hur sett hur min fitta har svullnat och öppna sig sakta, går en stöt genom mig när mina fingrar nuddar min klitta. Det tänder mig enormt att pappa ser min fitta.
Tar ner min andra hand och för direkt in två fingrar, åh vad kåt jag är och vilka kukar jag har runt mig som alla är renrakade. Nu känns det så skönt och att se Lennart, Bo och Åke runka sina kukar men pappa gör det inte utan bara tittar på mig. Men ser hur hård den är och halvt hängande utav sin tyngd.
Åter igen är det Lennart som bryter tystnaden.
– Åh Sara jag kommer snart, får jag spruta över dig.
Mumlar ett ja.
Han riktar sin stora rakt emot mitt ansikte och han sprutar på mig.
Blundar men känner hur han sprutar flera gånger och nu hör jag någon resa sig upp.
Tittar upp och ser bara ryggen på min pappa när han lämnar bastun men jag är för kåt att bry mig och jag är så nära själv.
– Sara, lägg dig ner på rygg. Säger Lennart.
Och nu flyttar sig Bo och Åke ner stående bredvid mig.
Jag gör som han säger och nu har jag en kuk alldeles vid mitt ansikte och en emot mina bröst.
Smeker min fitta och samtidigt pullar mig.Hör Lennart säga,
– Åke spruta över hennes fitta så har vi täckt henne.
Han flyttar sig upp på samma bänk som mig nere vid mina ben. Lägger ett ben ner på golvet och det andra upp mot den övre bänken, tittar ner och ser Åkes långa ådriga kuk inte alls långt ifrån min nu blöta fitta.
Lennart tar tag i mitt ben och så jag ligger ännu mer öppen för Åke. Han runkar sin kuk ganska lugnt och fick känslan att de är vana med detta. Ser hans stora ollon bara centimetrar ifrån mitt allra heligaste.
Tittar åt sidan där Bo’s kuk nästan gnider emot mitt ena toppiga bröst. Ser ett ansikte som är ansträngt och förstår att han är nära. Flyttar min hand som jag pullar mig med upp emot mitt bröst och smeker min känsliga bröstvårta som står rakt upp. Ser hur Bo grimaserar och riktar sin kuk mot bröst och säger,
– nu kommer jag.
Han träffar mitt bröst med en stråle som följs av flera till och snart är jag alldeles kladdig av hans sperma.
Min uppmärksamhet går åter ner i mellan mina ben där Åke runkar hårdare och han är riktig nära mig. Egentligen skulle jag vilja ha den i mig men även att han skall spruta på mig.
Sträcker mig ner och särar på mina blygdläppar, ser hur han tittar på min fitta och så kommer han.
Det sista han gör är att rikta sin kuk rakt emot min fitta och det nära. Känner hur han kommer på mig och hur han stönar. Blir tyst i bastun bara våra ansträngda andetag hörs men jag är så kåt och jag har inte kommit än. Lennart släpper mitt ben och jag reser mig upp lite. Ser hur hela min bröstkorg är kladdig och hur Åkes sperma ligger på min fitta. Kan inte hålla mig utan börjar smeka min fitta med hans sperma.
Upp över min klitta och tittar jag på dem som nu tittar intresserat på mig och jag för in två fingrar som är kladdiga med Åkes sperma. Börjar pulla mig hårdare och smeker min klitta, med en sådan frenesi som jag aldrig gjort förut. Känns så underbart med min egen fuktighet blandat med Åkes.
Känner hettan i mig och jag kan inte hålla mig utan jag kommer så kraftigt för att sedan och försvinna bort i ett drömlikt tillstånd.

Ligger på bänken och bara andas ut sakta efter min intensiva orgasm när Lennart kommer med en Loka.
– Tack, säger jag.
– Varsågod, och det är väl kanske vi som skall tacka.
Jag blir tyst och faller in i mina egna tankar. Vet inte hur jag skall tänka om det här som har hänt, har varit med om något som är så konstigt men samtidigt så otroligt upphetsande. Men Lennart avbryter min tankar.
– Sara jag förstår att du funderar mycket på vad som har hänt här just nu, och vad vi har sysslat med.
– Men du skall veta att vi är otroligt bra vänner jag och din pappa som ställer upp för varandra.
– Det är din mamma och min fru som har startat upp allt och vet inte hur det är med att du kommer hit just nu och hälsar på. För vi har inte vetat om att du skulle komma hit.
Ok, tänker jag för mig själv. Säger inget om att det var mammas ide att jag skulle hälsa på.
Men hur har hon tänkt med att jag skulle vara här med pappa och tre äldre män.
– Sara, din pappa är uppe stugan och det kanske är bra att ni pratar.
– Ok, det ska jag göra.

Det slår mig att jag ligger där helt naken helt nedkladdad och Lennart står där också helt naken.
Granskar honom och beundrar hans vältränade kropp.

– Lennart, måste säga att du verkligen vältränad.
– Tack Sara, att sluta träna kommer jag nog aldrig att göra.
– Är väldigt aktiv med att träna brottning, löpning och simning för idrotten har varit en viktig del i mitt liv.
– Nu är jag med som ledare både i brottning, simning och fridrott.

Nu föll min blick ner emot hans numera slaka kuk och frågade hur stor den är?
– Jag har faktiskt aldrig mätt för det tycker jag är oväsentligt.
– Får jag känna?
– Ja, självklart om du vill det.
Sätter mig upp och min hand greppar den, min hand ser ju liten ut och mina fingrar räcker inte runt.
Känner hur den styvnar och den blir sakta längre och större.
Flyttar in min hand längre in och greppar med min andra hand där jag nyss hade min första.Lennarts kuk är så stor och tänk att det är lilla jag som håller i den, Lennart som jag har känt sen jag har varit liten.
Flyttar min hand lite så jag sakta drar av hans förhud och hans glansiga ollon blir synligt.
Stort och fuktigt liknar nästan som ett stort plommon. Kan inte hålla mig utan böjer mig ner och lägger mina läppar emot den. Känner smaken av honom och låter den glida förbi mina läppar och in min mun.
Får gapa ordentligt och håller honom så en liten stund i min mun för att sedan dra tillbaks mitt huvud så det blir nästan ett ploppljud.
– Nej Lennart, nu måste jag göra mig ren innan allt det här stelnar och gå och prata med pappa.
– Ja gör du det.Går ut och tar en tvål med mig, går ner till vattnet och blöter ner mig.

Men nu var det mycket kallare och ser hur mina bröstvårtor blir hårda av det kalla vattnet.
Känns skönt att bli ren igen och vänder mig om, och där uppe på verandan ser jag pappa, Bo och Åke sitta i en varsin stol men det gjorde mig inget.
Virade en handduk om mig och gick upp emot stugan där pappa sträckte fram en cider som jag öppnade. Så störde tystnaden av Lennarts röst nerifrån bastun.
– Åke och Bo, kom ner så städar vi undan här nere men ta med en varsin öl.
Jag anade att det var meningen för vi skulle få vara ifred.
Så nu sitter vi själva där och ser hur de andra plockar nere därnere vid bastun medan de pratar och emellanåt bröts av med skratt.Jag bryter tystnaden.
– Pappa jag förstår att det känns konstigt och det gör det för mig med men det var så skönt och upphetsande.
– Så för mig gör det inget att detta har hänt. När jag säger detta blir jag själv förvånad, varför säger jag så?

Men det är sant för det jag upplevde var fantastiskt upphetsande och skönt.

– Sara, jag blir glad när du känner så för att det är så mycket du behöver veta men det kan vi ta sen.
– Om du tycker så, kan vi vara nakna fortsättningsvis?
– Javisst kan vi det.

Kvällen fortlöpte och det var en sådan avslappnad stämning och jag kände mig berusad av de cidrar jag hade druckit.Kom på att jag glömt bort min mobil så naken gick jag in i sovrummet och hämtade den.
Flera meddelanden från Lena som jag snabbt svarade på att jag var och hälsa på pappa i stugan. Mer jag avslöjade inte något för annars kommer hon ringa direkt. Fick ett snabbt svar att hon var och myste hos sin äldre vän, hon avlutade med en puss.
Jaså, det var kompisen tänkte jag men skrev hon inte att de var fler. En snabb koll på hennes tidigare sms.
Jo, så stod det. Vad har hon hittat på nu.
Men lämnade det för nu kom de andra upp till stugan.

Nu satt vi i stugan för solen hade försvunnit även om det fortfarande var ljust. Där vi satt och pratade alldeles nakna.Kändes så naturligt och så avslappnat, jag riktigt njöt av att sitta och lyssna dem när de pratade.
Ingen gjorde något som kändes som ett närmande eller att de tittade på min kropp.

– Nej, nu är det dags att lägga oss så vi är pigga i morgon, och jag gör frukost.
Säger Lennart, och alla samtyckte så Bo och Åke gick ut till husbilen.
Lennart försvann in det andra sovrummet och kom ut med sin tandborste. Alla gjorde sina kvällsbestyr och jag gick i sovrummet före pappa. Hörde pappa och Lennart prata ute på altanen utan att höra vad de pratade om.Jag låg i sängen när pappa kom in utan något täcke på mig för det var varmt i rummet.
Pappa la sina saker på en byrå. Han vände sig om och han tittade på mig.
– Vad vacker du är min älskade dotter.
– Det är du med, men så här har du aldrig sett eller hur?
– Nej, det har jag inte.
– Gillar du ser?
– Ja, Sara det gör jag men det känns så konstigt.
När han sa så flög en liten djävul i mig och jag började sakta sära på mina ben.
– Men Sara.
Jag gjorde inget och sa inget.Nu var mina ben isär och ha kunde se mig helt och hållet.
Han var inte opåverkad för hans kuk börja sakta svälla och resa sig tills den stod helt.Herregud vad grov den är.
Det endast som hördes var vår andhämtning.Tankarna flög omkring i mitt huvud, vad är det som händer och jag ville inte stoppa det.
Jag drar upp mina knän och särar ännu mera så min fitta öppnas lite mera.
Han bara tittar på mig växelvis på mig och min fitta. Flyttar mina händer till mina bröst som jag smeker och känner hur mina hårda bröstvårtor är hårda. Ser hur han tittar på mig men samtidigt har han ser plågad.
– Sara, vi kan inte, vi får inte.
Mina tankar går runt i mitt huvud men samtidigt låter jag min hand åter igen glida ner mellan mina ben och min fitta.Känner hur fittan är så fuktig och ett finger glider emellan min skåra.
Men när jag gör det, ser jag hur pappa skakar på huvudet.
– Sara. Säger han till mig.
– Du får gärna ha det skönt en stund men jag går ner till sjön, så kommer jag tillbaka sen.
Jag bara tittade på honom och min kåthet var alldeles för stor.
– Ok, gör du det, men då går jag in till Lennart.

Han tittade på mig och med ledsam blick sträckte han sig efter sin mobil och gick ut.
Såg hur han gick ut men tittade på hans kuk som stod rakt ut.Då slog det mig, men hur tänkte jag egentligen men samtidigt en vilja och lust som är så starkt. Men min kåthet fanns kvar, ska jag gå in till Lennart?
Ja, jag måste och med darriga ben stiger jag upp ur sängen och börjar gå emot Lennarts rum.
Tittar ut genom det stora fönstret ner emot sjön och ser pappa prata i sin mobil och samtidigt runkar sin kuk. Stannar upp en stund och tittar. Undrar vem han pratar med och om vad.
Under tiden har jag flyttat ner min hand igen ner till mig fitta och det gick som en elektrisk stöt genom min kropp.Vad är det som händer med mig, har inte känt mig så här upphetsad och kåt någon gång tidigare.
Jag kan inte stoppa detta och jag vill inte det heller. Vill bara njuta och känna tillfredställelse.Titta ner emot pappa en gång till men nu såg jag honom inte.

Då börja jag gå emot Lennarts rum. Tar tag i handtaget och öppnar.
Ser hur Lennart ligger naken på rygg och läser en bok.
Han lägger ifrån sig boken och tittar på mig.
– Vad är det Sara?
Men jag kunde inte svara.
– Jag hörde att ni pratade, vart du kåt på din pappa?
Jag bara nickade till svar.
– jag förstår det, det är många kvinnor som har blivit det, när de har känt hans stora eller sett honom.
– Men nu vill du ha mig och min kuk? Samtidigt tar han tag i sin slaka kuk och lyfter den.
– Hmmm, mumlade jag till svar.
– Kom och gör den stor och hård.

Med skakiga ben gick jag emot sängen och upp i den. Kryper upp på och emot Lennart som fortfarande håller i sin slaka kuk. Men även om den är slak är det den största jag sett.
Sträcker fram min hand och tar tag i den och håller i den, känner hur den sakta reser sig och blir hård.
Nu rör jag min hand upp och ner på honom samtidigt som jag lägger min hand på min fitta igen.
För in ett finger i mig och jag stönar till.
Tittar upp på Lennart som blundar.

Vad är det som händer med mig, en sådan här lust och kåthet har jag aldrig känt förut.
Men jag vill, jag vill verkligen detta och ingen ska hindra mig.
Tittade på mig själv och sen på Lennart.

Vad kommer att hända här?

  • Del 1: De storas klubb.

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

Plutten1

Hej där,
Jag tänker också hoppa över det här med stycken etc, och fokusera på berättelsen. Den var intressant och hoppas på en del 2.

Vet av erfarenhet att det inte alltid är så enkelt att "spotta" fram en del till. Men jag hoppas

//Plutten

9/1 kl. 20:16

#10

jagkommer

När kommer del 2 ? väntar med spänning.

21/4, 2022 kl. 14:26

#9

roljoh

Hej kille från Hälsingland.
Jag vill hoppa över detta med stycken och grammatik och fokusera på berättelsen.
"De storas klubb"
Vilket bra ämne. Storleken har alltid varit intressant för oss män. Mini, medel och stor.
Kan 17 centimeter bedömas som medel?? Och ändå önskar jag 20 - 23.
Tänk att få vara med i de storas klubb.
Men den ska ju användas också.
Nu till berättelsen ..... Sara, den unga flickan ..... nu är vi på moralens yttersta kant.
Kan det få hända?
Dessa tre äldre män som tillfredsställt så många kvinnor. Är det meningen att de ska "sätta på" och betäcka Sara? Ja,ja jag menar att spruta i hennes trånga fitta.
Detta är novellens frihet, att få vandra vidare dit vinden blåser.
Jag, min usling mitt moraliska vrak, hoppas att du skriver del två.
Tonen är mycket "vänlig och försiktig" från männens sida så jag hoppas att de får tränga in och ge Sara tre underbara upplevelser som hon kan berätta för Lena.
Ja, så var det "faren"
Kärlek mellan far och dotter kan nog även innefatta samlag.
Hoppas att vistelsen i sommarstugan varar några dagar så jag får läsa om det och glädjas och bli upprymd med dem.

13/10, 2018 kl. 22:39

#8

blåögd

Stor skillnad! Bra! Och nu minsann läste jag och det med stor behållning! Vilken laddad stämning!

15/8, 2018 kl. 09:11

#7

Huldran

Bra, Lilleman. Läs i din gästbok!

27/7, 2018 kl. 21:16

#6

lilleman

Hej

Nu har jag lyckats redigera den.
Hoppas ni får en trevlig läsning i denna sommarvärme.

25/7, 2018 kl. 11:16

#5

lilleman

Jag ger upp. Jag förstår inte varför min redigering inte fungerar.

25/7, 2018 kl. 09:57

#4

lilleman

Hej

Jag vet om att allt i enda röra.
Har försökt redigera men det går inte.
Har fått ett tips och ska testa det.

25/7, 2018 kl. 07:51

#3

Huldran

Mellan punkt och ny mening är det väldigt vanligt med ett mellanslag också. Annars blir meningarna väldigt långa.
Samma här, inget jag själv hittat på. Oavsett hur många kukar och fittor novellen innehåller.

14/7, 2018 kl. 14:26

#2

blåögd

Det är väldigt mycket mer lätt att läsa en novell om det finns lite styckeindelningar. Dialoger brukar påbörjas på ny rad.
Varför säger jag detta? För att jag, helt ärligt, inte orkade läsa på grund av att det bara var en tjock massa med text. Inget illa ment, tvärt om! Det är dessutom inget jag själv hittat på.

14/7, 2018 kl. 11:54

Läs in fler