Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/6, 2018 kl. 15:38, av PhG

PhG: Återseendet

Under en varm sommardag i Visby stöter sextonåriga Carro och hennes kompis Milla på Carros pappa som hon inte sett på flera år.
Det blir ett möte som utvecklar sig till något som ingen av dem skulle kunnat föreställa sig.

Copyright (c) 2018, PhG. ALL Rights Reserved

This story may not be reproduced in any form for profit or on another website 
without the written permission of the author. The author may be contacted 
by writing: maximus384@hotmail.com

 

Ännu en novell med ett tema som kan vara svårsmält för vissa, som choklad för andra: pappa/dotter. Skulle DU känna att det här med vuxensagor av det här slaget inte är din grej så gör DU bäst i att sluta läsa nu, det blir inte bättre än så här. Ska också säga att den här novellen inte innehåller tvång eller våld, det som nästan alltid förekommer i mina noveller. Så kanske man ska se det den här novellen som mer vaniljsmakande choklad. Men igen, tänk på temat och om det verkligen är din grej. Är DU osäker, läs om förordet.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Fortfarande kvar?

mycket nöje önskar PhG

 

 

Carro skuggade handen ovanför ögonen, kunde det verkligen vara han?
Den sextonåriga flickans hjärta slog ett extra slag och plötsligt var det som om alla människor på den solvarma gatan med sina Gotländska korsvirkeshus försvann.
Kunde det vara pappa...?
Mannen som stod ett tiotal meter ifrån henne plockade lite med en Orreforsvas i turistshopen.
Carro svalde och kände nervösa, men förväntansfulla fjärilar i magen. 
Det var han!
Hon kände igen honom från mammas fotografier på honom, han såg äldre ut nu förstås, men han såg lika snygg ut som då, lika vältränad som han gett intryck av att vara då hon sett och tummat på bilderna. 
Han...pappa... Peter alltså... Hade försvunnit ur hennes mammas liv strax efter att Carro fötts och visst hade hennes mamma träffat andra. Men Carro hade alltid undrat vem hennes pappa var, vad tyckte han om, hur mycket av det som var Carro själv egentligen var hennes pappa?
Tyckte han om att träna, precis som hon? Ogillade han skaldjur precis som hon?
Frågorna kom nu på en gång precis som alla dom andra gånger då hon tänkt på honom. 
Och nu stod han där ett par meter ifrån henne på en gata i Visby!
- Titta här Carro vad jag...
Carro kastade e sekundsnabb blick på sin bästa kompis Milla, det var som Carro var rädd att hennes pappa skulle försvinna som en hägring om hon släppte honom med blicken.
-Titta... Där borta...det är min pappa!
Milla tystnade tvärt och hennes solbrända fräkniga ansikte fick ett häpet utryck.
-Va...här? Vardå...?
Carro pekade bort mot mannen och hennes vän följde hennes utsträckta finger med blicken och bort mot den medelålders mannen som skymtade genom folkvimlet.
-Shit! Det är han! Vad ska vi göra... Jamenar vi måste säga hej... Eller du måste säga hej...
Millas ord kom snabbt och ivrigt och Carro kunde inte undgå att höra hur hennes kompis betonade ordet “du”.
-Jag vet inte..., Carro kunde känna hur dom nervösa fjärilarna i magen blev fler. Vad skulle hon säga? “Hej jag är din dotter som du inte träffat på sexton år”, plötsligt kände hon sig osäker. Hur många gånger hade hon inte legat i sängen och tänkt på vad hon skulle säga till honom om dom skulle mötas, men nu var det som om alla inövade meningar bara försvunnit.
-Vad ska jag säga? 
-Jag vet inte, säg att du är hans dotter...
-Men tänk om han är här med sin familj! Tänk om han inte vill veta av mig...
-Lägg av Carro! Var inte så feg, du kan inte låta honom komma undan. Du kanske aldrig får se honom igen.

Milla hade en poäng, hennes pappa hade rest utomlands och tillbringat flera år där, det hade mamma berättat. Sen hade dom inte haft någon kontakt, ett vykort då och då, men tillslut hade dom också slutat att komma och det enda som Carro haft kvar var en längtan efter att få träffa sin far. Och nu när han stod här framför henne...
-Han är rätt snygg, sa Milla lite viskande.
-Milla! Det är min pappa du pratar om!
-Jamen han är snygg... Gör mig en tjänst och presentera oss...
-Du är inte klok Milla, Carro stötte till henne med armbågen, men Carros söta ansikte sprack upp i ett leende.
-Nämen titta ett leende... då var det en bra ide som jag hade!
Carro skrattade till lite och skakade lite på huvudet, hennes blonda lockar röde sig.
Nervositet släppte lite då hon skrattade, tack och lov för Milla.
Hon kastade en blick in i sin kompis blå ögon, Milla log.
-Kom igen nu blondie! Han smiter ju om vi inte slår till!
Milla hade rätt hon kunde inte bara stå här, hon skulle ju aldrig få den här chansen igen.
Plötsligt krokade Milla in sin arm i Carros.
-Kom igen, marsch nu!
-M...Milla... Vänta...jag...
-Kom igen... han sticker ju nu!
Carro kunde se hur hennes pappa betalade för Orrefors vasen och han stoppade plånboken i kavajen som hängde över armen innan han lämnade butiken och började gå genom folkvimlet.


Dom båda flickorna följde efter genom trängseln. Carro var tacksam att det bara var Milla och hon som rest till Gotland för att sola, bada och festa. Visst hade hennes mamma ogillat det, men en liten vit lögn hade fått henne att gå med på det hela.
Milla hade sagt att dom skulle bo hos hennes mormor som hade ett hus strax utanför Visby.
Det dom inte sagt var att Millas mormor låg på sjukhus och att dom skulle vara ensamma där, men Carro visste att om dom skulle ha sagt sanningen skulle hon aldrig ha fått åka, inte med Milla i varje fall. Visst hade dom växt upp tillsammans, men Carro visste att hennes mamma inte tyckte Milla var en “lämplig” kamrat.
Men tack och lov så var hennes mamma inte här... Men hennes pappa var!
-Vi hänger på så får vi se vart han ska!
Carro nickade.
-Om han träffar sin familj... Jamenar, om han träffar sin nya familj så...
Carro visste inte vad som skulle komma efter “så”, men hon kände hur Milla gav hennes brunbrända arm en kram.
-Lugn nu, vi kollar vart han går, det här är ju spännande!
Flickorna följde efter den medelålders mannen, han gick målmedvetet och Carro kände sig lite mindre nervös nu. Om hon bara vetat att hon skulle träffa sin pappa!
Vad skulle han säga då hon presenterade sig? Vad skulle han tycka om henne?
Kanske skulle hon ha tagit på sig en längre kjol och inte den här korta tajta... Inte ha ett linne som lämnade magen bar och visat upp så mycket av brösten...
Carro skakade på huvudet åt sina egen oro, varför vara nervös över det nu? 
Milla var ju klädd på samma sätt, jamenar dom hade ju åkt hit för att ha kul, Carro kunde inte ens drömma om att hon skulle träffa på sin pappa här.


-Nej, kolla...han går in genom porten..., Millas röst kom snabbt och ivrigt, det var uppenbart att hon gillade det här.
Carro såg hur hennes välklädda pappa knappade vant in portkoden och steg in genom dörren.
Dom var för långt ifrån för att hinna fram till porten som stängdes mjukt men tungt.
Vad skulle dom göra nu?
Lite villrådig stod Carro framför den stängda dörren. Det fanns porttelefoner där och hon kände igen hans efternamn, men det fanns inte en chans att hon skulle våga ringa på!
-Det verkar som han är tät, din pappa, sa Milla och kikade in genom det rökfärgade glaset i dörren.
-Ja, dom måste kosta jättemycket dom här lägenheterna. Hon tittade på dörren, tonat glas infattat i koppar.
-Vi måste in på någotvis, sa Milla och kände på den stängda dörren. Låst.
Carro tittade uppför husfasaden, på översta våningen fanns hennes pappa, men det kändes så overkligt.
-Carro... Kom...
Milla vinkade till henne och pekade mot en trädörr som ledde in till gården.
Carro kunde se hur dörren stod lite på glänt, en kvist från buske hade hindrat trädörren från att stängas helt.
Carro slängde en snabb blick omkring sig, skulle dom våga? Men Milla var redan framme vid dörren och tecknade till henne att komma. Utan att riktigt tänka efter följde hon efter sin blonda väninna.
-Oj jäklar..., andades hon då dom steg in på den lummiga gården. En sval pool skimrade inbjudande i värmen och bland dom gröna buskarna och skuggiga träden så stod bänkar och bord utplacerade.
-Vi skulle ha tagit med badkläderna..., viskade Milla.
Carro spanade bort mot gårdsporten, det fanns inget kodlås på den, kanske var den öppen.
Hon kände efter, den var öppen. Tyst smög dom in i det svala mörka trapphuset, Carro kunde känna sitt hjärta dunka i bröstet.
Vad skulle dom göra då dom kom fram till dörren, skulle hon våga ringa på?
-Här är det..., sa Milla och Carro ryckte till. Redan framme. Hon kände sig tom inombords.
-Jag... Jag tror inte jag vågar..., Carro stirrade på den stängda dörren.
Plötsligt klickade den till och öppnades, dom båda flickorna drog efter andan och tog instinktivt ett steg bakåt, Carro kände hur Milla kramade till hennes arm hårt.
Framför dom i dörren stod hennes pappa!
Han tittade på dom, en bestämd rynka fanns i hans panna.
-Jaha... Och får jag fråga varför ni två har följt efter mig? Sa han strängt och tittade på dom.
Carro svalde, nu hade hon inget val, nu måste hon säga det.

***


Carro satt i den mjuka svala vita skinnsoffan, sextonåringen hade dragit upp sina långa brunbrända ben under sig och hon läppjade lite på det svala vita vinet som hennes pappa hämtat från den stora vinkylen.
Milla stod i dörren till terrassen, hennes vinglas var redan tomt men hon höll sig lite i bakgrunden, för en gångs skull.
Mitt emot Carro satt hennes pappa och tittade på henne, han var försjunken i tankar och hon kunde se ett småleende på hans läppar.
-Otroligt, sa han och skakade lite på huvudet. Att jag skulle stöta på dig här... Min egen dotter.
Carro tog en ny klunk av vinet, det kändes bra nu, mycket bättre än hon vågat hoppats på.
Hon hade berättat vem hon var och hur dom fått syn på honom.
-Nu måste ni stanna på middag, sa han slutligen, han reste sig och fyllde på deras glas.
-Känn er som hemma..., sa han med ett leende.
Carro nickade.
-Visst... Pappa... 
Det kändes bra att säga pappa och hon drack lite mer av vinet.
-Stanna på middag, sa han, jag ska se vad jag kan ordna.
Peter reste sig och gick ut i köket.
-Gillar ni marulk? Frågade han. Milla gav Carro en frågande blick
-Visst... Det är okej, svarade Carro utan att egentligen veta hur Marulk smakade eller om hon tyckte om det.
Peter kom ut och fyllde på mer vin i deras glas innan han återvände till köket.
Milla reste sig och gick nyfiket in i ett av dom angränsande rummen. Carro lät blicken svepa över vardagsrummet. Det såg verkligen lyxigt ut, tavlorna på väggen var säkert äkta. Möblernavar såna som hon bara sett på tv eller i glassiga magasin.
Vad än hennes pappa gjorde så måste han tjäna riktigt bra.
Plötsligt hörde Carro ett väsande, hon vred på huvudet och tittade på Milla som stod i dörröppningen.
Hennes bästis ansikte var ett stort brett leende och Carro stirrade på det som Milla höll utspänt mellan sina båda pekfingrar.
Det var ett par små svarta stringtrosor, samma typ som dom själva använde.
“Lägg av”, Carro formade orden med munnen, men Milla gav henne bara ett retsamt ögonkast.
Tydligen så hade hennes pappa haft besök av någon tjej, någon ung tjej.
-Jag tänkte vi kunde ta en toast skagen till förrätt...
Milla ryckte till och gömde stringtrosorna bakom ryggen, hennes ansikte utstrålade en retsam glädje och Carro stönade lite inombords, Gud, Milla kunde förstöra allt!
Carros pappa kom ut med en nyöppnad vinflaska.
-Toast skagen blir bra, sa Carro, eller hur Milla? Du kanske ska sätta dig om vi ska äta...
Hon gav sin bästis ett ögonkast som sa att det nog var bäst för henne att uppföra sig, men hennes blonda väninna låtsades inte om Carros blick.
Då hennes pappa återvänt till köket var Milla snabbt framme vid Carro.
-Du ska kolla in sovrummet..., fnissade hon,... Dom här är bara början..., Milla viftade med trosorna framför Carro. Irriterat viftade hon undan det tunna lilla plagget. Men samtidigt kände hon en nyfikenhet i sig.
-Lägg av..., väste hon, men samtidigt var hon nyfiken nu. En pirrande känsla gick genom hennes kropp och hon sneglade förbi Milla och bort mot köket.
-Gå ut till honom... Jag vill ockå kolla...
Milla gav henne ett leende.
-Lita på mig, jag ska nog uppehålla honom... Sätt fart tjejen. Hon kastade över trosorna till Carro.
Milla försvann ut i köket , Carro svalde vinet i två djupa klunkar. Snabbt tassade hon ut till sovrummet på sina bara fötter. Det var lika sobert lyxigt som resten av huset. En stor bred säng dominerade rummet och ett par låga byråer löpte längs ena väggen, den andra väggen dominerades av garderober med spegelskivor, i taket satt infällda spotlights.
Carro svalde, var man i sängen kunde man se allt i spegeln...
Hon kastade en blick över axeln och drog ut lådan som stod lite på glänt, snabbt la hon ner trosorna där medan hon tittade ner i lådan. Carro drog efter andan, där låg ett par handbojor en oöppnad förpackning med stay-ups och ett litet fotoalbum, ett sånt man får gratis i fotoaffärerna.
Fotoquick stod det på det vita omslaget och utan att riktigt tänka tog Carro upp det lilla albumet.
Första bilden föreställde en leende flicka i hennes egen ålder, söt, med solbränt ansikte och fräknar, hon satt på terrassen, Carro kände igen husen bakom flickan. Carro vände på bladet och flämtade till. Samma flicka fast naken!
Fortfarande leende, men med sina ben särade mot kameran så att hennes rakade sköte unga tonårssköte blottades.
Carro kände hur det gick en stöt genom henne. Herregud, hennes pappa måste ha tagit bilderna... Kanske gjort något mer med flickan än att bara ta bilder på henne.

Carro slängde en blick ut i vardagsrummet, från köket kunde hon höra ett mörkt hjärtligt skratt från sin pappa och så Millas ljusare. Gud, detta var inte vad hon väntade sig, kanske hon inte väntat sig något speciellt, men definitivt inte det här!
Den blonda sextonåringen såg att det låg fler små album där bland dom skräddarsydda sidenskjortorna. Hon kunde bara inte titta på mer, det var inte rätt, det här var ju hennes egen pappas saker, hon kunde inte...
Nästa album var bilder på en asiatisk flicka, omöjligt och säga om hon var Svensk eller inte, men hon var också ung. Hennes gyllenbruna hud såg slät och glänsande ut på bilderna, flickans hår var långt, rakt och korpsvart, hennes mörka mandelformade ögon tittade in i kameran och Carro kunde inte undgå att se den nakna hungern i hennes blick.
Den okända flickans blick fick Carro att knappt märka att flickan på bilden var naken.
Det fanns fler album, men Carro visste redan vad dom innehöll. Snabbt stängde hon lådan.
Det snurrade i hennes huvud, inte bara från vinet som hon druckit utan allt som hon upptäckt och fått reda på under dom senaste två timmarna. 

Tyst tassade hon ut till vardagsrummet, marmorn sval under hennes bara fötter.
Hennes pappa hade tydligen hemligheter som hon inte kunnat drömma om.
Plötsligt så slog det Carro att hon inte hörde röster eller skratt från köket, det var tyst, bara ljuden från gatan nedanför terrassen hördes.
Carro gick tyst mot köket, hennes hjärta slog hårt i bröstet på henne, visst var Milla vild av sig, Carros mamma tyckte inte att Milla var den bästa att vara kompis med, men inte skulle väl hon...

Köket saknade dörr, bara en stor öppning som ledde in till Miele köket.
Marulken fräste i traktörpannan och Carro såg på dom, hennes pappa och hennes bästis.
Milla stod på tå för att nå upp till hennes pappa, dom kysstes!
Carro såg hur Millas slagit armarna om den äldre mannens... pappas... axlar. Carro såg hur hennes pappas ena hand slöt sig runt hennes bästis stora bh lösa bröst. Hans solbrända mörka hand kramade det stora svällande klotet genom det tunna linnet och den styva bröstvårtan avtecknade sig genom tyget. Den äldre mannens fingrar smekte den stretande lilla knoppen och Carro kunde höra sin blonda bästis flämta till då den erfarne äldre mannen smekte hennes bröstvårta.
“Min pappa...” tänkte Carro, men det kändes inte som hennes pappa, och plötsligt kände Carro svartsjuka välla upp inom henne och känslan chockade henne. Svartsjuk, men Milla gjorde något som Carro aldrig skulle kunna göra...
Hon såg sin pappas hand kupa sig runt Millas fasta spänstiga stjärt genom den tunna lilla kjolen, Carro kunde höra sin bästis flämta fram en svag protest, men gjorde inget för att hindra den äldre mannen. Tvärtom, det var som hennes bästis vred överkroppen mot hans hand för att få mera, känna hur han smekte henne med erfarna fingrar. Millas ena hand gled nerför hans rygg, smekte honom över baken, hennes mun öppen mot hans.
Carro kände hur det pirrade till igen i hennes kropp, starkare den här gången och hon kunde känna hur hennes andhämtning kom snabbare nu.
Det kunde inte vara sant! Hon blev upphetsad!
Carro tassade tillbaks till soffan, vinglaset var tomt men hon fyllde snabbt på från den halvtomma vinflaskan. Ett par snabba klunkar innan hon ropade ut till köket.
-Vill ni ha hjälp?
Carro fnissade nästan till då hon kom på hur det kunde tolkas.
Hon kunde höra hur det började att slamras ute i köket.
-Visst, kom du..., hörde hon sin pappas röst, lite spänd kanske.


Middagen var underbart god och dom pratade och hade trevligt. Carro kunde inte undgå att se Millas blickar på sin pappa. Under det rökfärgade glasbordet kunde hon se sin bästis nakna fot snudda vid sin pappas byxben. Hon kunde se hur Milla strök sin fot mot hans ben och hon kunde se hur hennes far log lite snett då den unga flickan flörtade med honom.
Carro kände svartsjukan igen i sig.
Jäkla Milla! Det var hennes pappa!
Trots det så hade dom trevligt, det var så mycket som Carro ville veta om sin pappa.
Han hade varit utomlands i många år nu, men kommit hem till Sverige, han hade mycket pengar nu, tillräckligt mycket för att klara sig och leva gott för resten av livet.
Visst hade han tänkt på Carro, sin dotter, men tiden hade gått så fort och han visste inte om han skulle vågat kontakt med henne, han var inte säker att hon ville det.


Efter maten frågade Peter om dom inte skulle bada i badtunnan som fanns på terrassen.
Carro och Milla tittade på varandra.
-Vi har inga badkläder..., sa Carro och tittade bort mot sin pappa som just hade blandat till tre drinkar.
Sommarnatten var ljus och sval, från terrassen kunde dom se ljusen från Visby och längre ut havet som låg därborta som mörkt sammet. Carro kunde se hur hennes pappa log mot dom, hans ögon var vackra och det var som om Carro sögs in i dom.
-Äsch, ni kan bada i trosorna, sa han och Carro visste vad Milla skulle säga innan hennes blonda väninna ens öppnat munnen.
-Toppen ide, jag är inte blyg... kom igen Carro!
-Visst, självklart, hörde Carro sig själv säga. Herregud, det är inte klokt det här! tänkte den unga flickan. Men strax stod hon tillsammans med Milla bredvid den höga badtunnan.
Milla hade redan fått av sig sitt linne och sin kjol, Carro kunde inte undgå att se hur hennes pappa tittade på Millas kurviga kropp, den unga flickans spänstiga stjärt var vänd mot Carros pappa. Millas stringstrosor fick hennes bak att se naken ut.
Den blonda unga flickan steg ner i vattnet, hennes bröst gungade till då hon satte sig ner och det mörka svala vattnet steg upp till hennes axlar då hon satte sig ner i tunnan.
Carro klädde av sig, i ögonvrån kunde hon se hur hennes pappa tittade på henne och det kändes bra. Carro fick av sig linnet och hon kände sin fars blickar på sina bröst, dom var större än Millas och dom gungade till lite då hon krängde av sig linnet. Den unga flickan drog av sig kjolen och kände den svala luften mot sin hud.
Försiktigt klev hon ner i vattnet, det var svalt, inte kallt, men tillräckligt för att Carro kände hur bröstvårtorna styvnade. Vattnet kändes skönt mot kroppen och hon stänkte lite i ansiktet.
Så såg hon hur hennes pappa klev ner i badtunnan, hans kropp var solbränd och hon kunde inte låta bli att beundra hans muskler. Han verkade träna en hel del, hans mage var som en tvättbräda och hans biceps svällde under huden.
-Här tjejer..., sa han och räckte Carro och Milla drinkarna.
Carro drack och hon njöt av vattnet, den ljumma luften. Trots att dom var mitt i Visby kändes det som om dom var någon helt annanstans.
Hon slöt ögonen och njöt av situationen.
Hon kunde känna hur hennes pappa satte sig bredvid henne, hans kropp kändes maskulint hård med sina muskler, varm... Oh någonting annat som hon inte ville riktigt erkänna för sig själv, men hon makade sig lite närmare mot honom.
“Undra om han tittar på mina bröst...” tänkte hon, Carro visste att vattnet inte dolde henne för hans blickar.
Hon kunde höra hur Milla flyttade sig närmare hennes pappa hon kunde höra det svaga plaskandet från deras rörelser. Carro höll ögonen slutna, men hon visste vad som hände, dom kysstes igen!
Hon kände hur det pirrade i kroppen, fjärilar, sockerdricka...
Utan att först riktigt fatta vad hon gjorde smekte hon sin pappas starka lår under vattnet, hans ben var hårt av muskler, starkt.
Hon kände hans badbyxor och genom tyget kunde hon känna rörelser, utan att titta visste hon att det var Milla som smekte honom.
Det är vansinne! tänkte hon, det här händer bara inte...
Hon öppnade ögonen och sneglade på Milla och sin pappa.
Det gick som en stöt i henne, dom kysstes!
Hon kunde se hur hennes pappas ena hand smekte Millas nakna bröst, hennes bästis bröstvårtor var hårda och styva, som trubbiga små hallon på hennes solbrända vattenblänkande huden.
Under vattnet kunde hon se sin egen hand sakta glida uppåt över sin pappas badbyxor, mot Millas hand som redan smekte och kramade den hårda putningen på badbyxorna.
Som i en dröm gled Carros hand över badbyxorna, hon kunde känna den hårda stora kuken under det glatta materialet, hennes pappas kuk!
Dom satt tätt ihop alla tre nu, Carro kunde se hur hennes bästis läppar gled nerför hennes fars hals och kysste honom, hennes skära tungspets gled över hans våta hud.
Carro smekte det stora ståndet genom badbyxorna och hon kunde känna Millas hand som letade sig in över resårkanten. Under det glatta tyget kunde hon känna sin kompis hand röra sig, med en van rörelse så lirkade Milla fram den tjocka hårda kuken. Carro kunde känna sin egen hand sluta sig runt den tjocka manslemmen. Den unga flickans huvud snurrade, det var inte klokt, det här var hennes pappa! Hon kunde inte! Men som i en dröm så började hon att röra sin hand upp och ner, hon kunde känna hur Millas hand följde med i mjuka jämna rörelser. Tysta satt dom där, badet brusade och nere på gatan kunde dom höra stojet från människorna. Ingen anade vad som hände uppe på terrassen.

Carro och Millas ögon mötts, Millas bröst glänste av vattnet och hennes bröstvårtor såg hårda ut, precis som hennes egna kändes. Plötsligt snuddade hennes egna läppar vid Millas bröst, Carro lät sin tunga vandra över det mjuka bröstet och hon fångade in en styv bröstvårta. Carro kunde höra sin bästis flämta till. Hennes tunga gled över den våta lena huden, upp från det mjukt rundade bröstet, upp över sin bästa kompis hals. Carro kunde känna hur millas hud knottrade sig under tungspetsen. Carro hade hånglat med tjejer förut, kysst mjuka läppar och lekt med våta tungor, men inte så här, inte med Milla. Deras läppar möttes, och carro kände sin bästis tunga mot sin, dom virvlade runt, hennes huvud snurrade. Hon kunde känna en smekande hand mot sitt ena bröst. Inte Millas, handen smekte henne, kramade och vägde det mjuka böljande klotet. Carro flämtade till då fingrar smekte och nöp i bröstvårtan, den var styv och hård, det kittlade i hela hennes kropp och hon kände hur det hettade i ansiktet av kåthet.

Det plaskade till i vattnet och mjuka svalkande vågor guppade mot flickornas unga kroppar. Carro och Milla tittade på Peter, han hade satt sig på badtunnan kant och de båda tonårsflickorna tittade på hans stora mörkt ådriga kuk som pekade snett uppåt mellan hans ben. Den var tjock och massiv, Millas hand slöt sig runt kuken och hon drog några tag innan hon böjde sig framåt, rödflammig i ansiktet av upphetsning och med en våt hårslinga som hon drog undan från pannan. Hennes skära fylliga läppar gav det blanka ollonet en våt lång kyss med sina skära mjuka läppar. Carro kunde se hur hon kysste igen, nu med lite särade läppar innan hon sakta lät ollonet glida in i hennes mun.

Carro kände hur hennes far tog tag om hennes huvud och makade henne framåt. Milla tittade på henne, hennes blick var glasartad av upphetsning och med ett stadigt tag om kuken drog hon ut den från sin mun och riktade den mot Carro som om kuken var en klubba att suga och slicka på. Carro öppnade munnen och utan att tänka på vem kuken egentligen tillhörde lät hon den stora lemen tränga in i munnen. Hon rörde tungan mot den hårda kuken, över det lena glatta ollonet, fortfarande halt efter Millas mun. Hon slickade och sög på kuken och hon hörde sin pappa dra efter andan. Millas blonda huvud makade sig bredvid hennes och dom båda flickorna delade på den stora kuken. Deras tungor smekte och retade den pulserande hårda kuken. Carros tunga gled över den hårda kuken, den var så stor! Hon kunde känna värmen från Millas våta tunga, hennes andedräkt. Carrol kunde känna sin bästis saliv mot sin fars hud under sin tungspetts. En bild blixtrade till i hennes huvud, fotografierna av andra unga flickor... Hade dom också gjort så här med honom? Antagligen. 

Hennes tunga utforskade den stora hårda kuken, hon kunde känna Milas andedräkt och hur hennes bästis tunga och läppar retade och smekte den hårda tjocka kuken. Ovanför sig kunde Carro höra hur mannen, hennes pappa, njöt av vad dom gjorde. Hon tittade upp mot honom, hans kuk inne i munnen och hon gav honom ett långt ögonkast. Alla tvivel om rätt eller fel var borta nu. Det enda som fanns var den hårda tjocka kuken och den dunkande heta pulsen i hennes kropp. Utan ett ljud drog hon ut lemmen från munnen, milla tog tag i den och rörde handen upp och ner, carro kunde se att hennes bästis hand inte nådde helt runt den tjocka pålen. Kvällsluften var sval mot hennes blöta, heta kropp och hon kunde känna din fars varma händer på sina höfter då hon ställde sig grensle över honom. Långsamt satte hon sig ner och hon kände hur Milla höll den feta kuken upprätt. Den var så stor! Carro kände hans stora ollon mot sitt rakade kön, sakta delade kuken på hennes svullna blygdläppar och långsamt satte hon sig ner på den. Det stack till lite då den grova lemmen sakta trängde in och tänjde ut hennes tonårsfitta. Det kändes skönt, upphetsande... Med ett stön rörde sig carros höfter då hon sakta lät den stora kuken komma in i hennes innersta. Hon la handerna på hans axlar och hon kände hur hans grepp hårdnade runt hennes höfter. Sakta tvingade han ner henne på sin uppresta lem och Carro stönade till lite i smärta då han pressade på.
-Åh Gud..., stönade hon fram och slöt ogonen, det illade i henne av njutning och upphetsningen sjöd som lava i hennes ådror. Sakta började hon att rida, den tjocka kuken skickade vågor av njutning genom hennes kropp och hon kunde känna hur ett par mjuka läppar och händer smekte hennes bröst och styva bröstvårtor. Carro visste att det var hennes bästis och den unga tonårsflickan flämtade till. Det var så skönt!
Stönande rörde hon sig fortare nu, kuken gled fram och åter i hennes fitta, Millas tunga skickade vågor av njutning genom hennes kropp och utan att riktigt veta varför drog hon upp sin bästis huvud. Flickornas mjuka skära läppar fann varandra och Carro rörde sin tunga mjukt men hetsigt mot Millas. Flickan smakade underbart, det var något som var så olikt mot att kyssa anda och Carro smekte Millas stora tunga bröst, varma och våta av vattnet.

Den stora kuken gled djupt in i henne för att sedan dra sig tillbaka, hennes kropp skrek efter mer, och med hesa stönanden red hon sin papa allt hetsigare. Vattnet skvalpade ner på terrassen, men det var inget som trion i badet brydde sig om. Carro kände njutningen stiga alltmer i hennes kropp och hennes orgasm kom lika snabbt som plötsligt. Hon flämtade till, nästan förvånad över styrkan i den innan hon med ett dämpat skrik lät sig svepas med i den.

Länge flöt hon behagligt i efterdyningarna och det var först då Milla puffade på henne som hon tittade upp. Carro strök undan vått hår från pannan och tittade trött på sin vän. Millas ansikte var rödflammigt.
-Flytta på dig, sa hon, hennes röst hes av upphetsning och carro gled av den fortfarande hårda kuken. Milla följde hennes rörelser med glansig het blick. Carro rörde sig lite åt sidan i det varma vattnet medan Milla grenslade hennes pappa, hon kunde se den koncentrerade rynkan i sin väns ansikte då hennesfars stora kuk trängde in i fittan. Carro rös till av vällust då hon såg musklerna på Millas rygg röra sig då hon sakta började rida. Hon kunde höra deras flämtanden och stönanden. Carro reste sig upp ur vattnet medan paret rörde sig i takt. Deras kroppar glänste. Carro kände hur törstig hon var och motvilligt lämnande hon badtunnan. Sommarnatten var ljum och behaglig, snabbt tassade hon på bara fötter i i köket. Hon öppnade vinylens rökfärgade glasdörr och hon tittade på flaskorna. Hon visste inget om vin, vitt brukade hon dricka, men här fanns massor av olika med namn hon inte kunde utala. Så bestämde hon sig för en champagne och lite ovant skalade hon av stanniolenl. Hennes fingrar skruvade en stund på grimman. Så med en småll flög korken iväg och en tjock vit skummande stråle av bubblande champagne vällde ur flaskan. Carro pep till förvånat innan strålen la sig. Snabbt tog hon ner tre vinglas och hällde upp. Försiktigt gick hon ut till badtunnan igen. 
Där låg dom båda stilla och Carro förstod att det gått för dom båda. Ett sting av svartsjuka stack till henne och hon blinkade förvånat åt sin egen reaktion, men det kändes som om hennes pappa skulle komma med henne och inte med Milla, nåja nästa gång..., Igen blev hon förvånad. “Nästa gång” ? Tänkte hon redan på deras nästa gång? 
Hennes pappa titta upp mot henne och gav henne ett leende. 
-Gud så sexig och vacker du är, sa han, du har en så underbar kropp, som ett timglas...
Tacksamt toh han emot glaset och Carro räckte Millan det andra. Dom drack och hennes pappa smakade efter och skrattade till.
-Ett bra val, skrattade han och skakade lite på huvudet, ...Bollinger 89..., fortsatte han.
Carro kände hur hon rodnade lite.
-Jag tog första bästa flaska...
-Du tog den bästa, och det var du värd, log han. Milla gled av honom och lutade sig tillbaka i vattnet. Bortom räcket glittrade Visbys alla ljus och dom kune höra dunkande musik på avstånd. Carro kände vinden mot sin nakna kropp och hon kunde känna hur hettan återvände.
-Kan vi inte gå in...? Frågade hon och den unga flickan kunde höra hur hes hennes röst lät, sensuell. Hennes pappa kunde inte undgå att missa tonfallet.

Dom låg i sängen alla tre, carro kysste Milla och hon kunde känna sin bästis händer smeka fittan, lena flickfingrar som gled mellan svullna blygdläppar. Carro stönande rätt in i den söta flickans mun, deras skära våta tungor lekte med varandra, snart visste Carro att hon skulle slicka en fitta för första gången, och hon kunde knappt vänta. Sommarlovet på Gotland skulle bli det mest spännande som hon varit med om! Livet kunde inte bli bättre.

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Vad glad jag blev av att hitta denna godbiten igen.

28/12, 2023 kl. 10:40

#1

Hailey

Hmmmm......jättefin berättelse....****

26/5, 2020 kl. 08:52