Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/6, 2018 kl. 15:09, av PhG

PhG: Miriams bröllopsnatt

Unga Miriam lever i en strikt religiös och fundamentalistisk sekt där mannens roll är att befalla och kvinnans att lyda. Det gäller inte minst i äktenskapet och på bröllopsnatten så får den tonåriga flickan lära sig vad det innebär att vara hustru.

Copyright (c) 2018, PhG. ALL Rights Reserved

This story may not be reproduced in any form for profit or on another website 
without the written permission of the author. The author may be contacted 
by writing at: maximus384@hotmail.com.



I sagans värld så är allt möjligt, så även i den här novellen. Den handlar om tvång, våld och utnyttjande i en strängt religiös kristen sekt. Den här novellen finns på andra sidor på nätet men återges här i lätt redigerad och nedtonad version jämfört med originalversion som publicerades back in the days på den nu nedlagda sidan hard.nu.
Skulle DU känna att det här med fiktiva våldtäkter, tvång och utnyttjande inte är din kopp med té, ja då ska DU verkligen välja att läsa något annat. Är DU osäker, läs om förordet och ta en funderare på om DU vill fortsätta.
.
.
.
.
.
.
.
.

Fortfarande kvar?
Mycket nöje säger PhG




Miriam tittade sig skyggt omkring i sovrummet, det var lika enkelt som alla de andra rummen i den stora gården. Inga blommor framme, inga gardiner. Allt var spartanskt, inget som kunde tyda på vare sig ogudaktig flärd eller syndig högfärd.

Borta vid den vitmålade väggen fanns ett svartmålat träkrucifix.
Ensamt hängde den där som en påminnelse om Herren Guds närvaro i Svartsjön. Här i den lilla byn fanns de enda riktiga kristna, Guds utvalda som ensamma skulle få träda in i Himlen då tiden var mogen medan resten av de ogudaktiga skulle förgås i den brinnande svavelsjön på domens dag, precis som det förutspåtts i bibeln. Ingen nåd skulle visas de andra, de syndiga, med sitt ogudaktiga leverne. Tv, radio, internet… allt var syndigt och en styggelse i herren Guds ögon. 
Och församlingen lydde Gud i det att en troende måste hålla sig borta från det syndiga samhället för att inte frestas att förledas i synd. 


Miriam svalde, den femtonåriga flickan kände rädslan krypa i kroppen inför det som skulle komma. Hon var bortgift nu, precis som alla unga flickor som fått sin första blödning. De äldstas råd i församlingen hade utsett en make till henne, Torsten, en man som var ett par år äldre en hennes far. Torsten var en av de mest betydelsefulla i församlingen. Han var skattmästare och hade ansvaret för att bidragen som man fick från de ogudaktiga kom till församlingen. Dessutom skötte han en del av hemundervisningen i Svartsjön. Att åka till en skola full av syndiga gick inte, men Gud hade i sin vishet funnit svaret genom att församlingen sökt och fått rätten till en egen skola.

Miriam föste undan en blond hårslinga som fallit ner över hennes panna. Snart skulle han komma, hennes make.
Ett nytt stick av rädsla sköljde genom hennes kropp. 
Hon visste han hennes herre och man var sträng, mycket sträng. Dessutom hade han två hustrur sedan tidigare, nu var Miriam hans tredje. De mest betydelsefulla männen i församlingen hade Guds tillåtelse att ta flera hustrur. Den unga flickan visste han hon borde tacka Gud för att han gett henne som hustru till en så gudsfruktig man som Torsten, men samtidigt kände hon rädsla och skräck inför äktenskapet med mannen som var gammal nog att vara hennes pappa.

Hon hade sett märkena på hans andra två fruar. Dessutom var han den som var snabbast med rotting, skärp och spö i skolan. 
Många gånger hade han agat någon olydig flicka eller pojke i klassen. Miriam ryste till då hon mindes alla de gånger som Torsten svingat ett brett läderskärp och ljudet då skärpet landade över en naken stjärt. Hon mindes hans högröda ansiktsfärg och hur han flåsat och svettats medan han skrek fram att synden måste slås ur kroppen på olydiga barn. Ett par gånger hade han särat upp baken på någon flicka och visat upp hennes hårlösa sköte medan han skrikit och spottat, att flickor förledde pojkar, män, ja till och med djur till synd med sina kroppar och sitt utmanande sätt och att bara genom ånger och botgöring kunde man rädda sig från skärselden.

Den unga flickan bet sig i sin skära läpp. Hon hade bett att Gud skulle ge henne styrka att vara en god hustru till en så gudsfruktig och renlärig man som Torsten, men gud hade inte hört hennes framsnyftande böner. Han hade inte gjort henne stark. Hon visste att det var hennes fel, det hade prästerna predikat från predikstolen. Att kvinnan var svag, underordnad mannen, ett syndigt väsen som måste styras av en fast hand för att inte förledas eller förleda till synd varifrån det inte fanns någon frälsning. Utan frälsning så skulle hon vara evigt fördömd, precis som de andra som levde ute i den syndiga världen bortom Svartsjön.

Dörren knarrade till och Miriam snodde runt. Det var Torsten, hennes herre och man!

Den unga flickan neg djupt i sin svarta höghalsade klänning och den äldre mannen nickade nådigt till den blonda femtonåriga flickan som nu var hans brud.

Han gick emot henne och han kunde se fruktan i hennes blå ögon. Det var gott, ett tecken på att hon fruktade och lydde den kristna lagen så som den predikades i det gamla testamentet, församlingens rättesnöre. Torsten gick långsamt ett varv runt den darrande unga flickan. Han kände en berusande makt inom sig samtidigt som hans penis pulserade otåligt i hans svarta byxor. 
Snart, snart…

– Ta av dig, beordrade han kort och han kunde se hur den unga flickan stelnade till, svalde. 
Hennes blick irrade för ett kort ögonblick runt i rummet precis som om hon sökte efter en flyktväg. Men det fanns ingen stans att fly.
Nöjt såg Torsten hur hennes fingrar fumlade med knapparna på den långa svarta klänningen och långsamt började hon att knäppa upp knapparna en efter en. 

Miriam drog av klänningen från axlarna och lät den falla i en hög vid hennes fötter. Den unga flickan steg ur klänningen och kastade en skygg blick på sin nyblivne man som tornade upp sig framför henne. Hon kunde se hans blick och hon snyftade till av rädsla, han menade allt! 

Alla kläder, han ville se henne naken. 
Miriam drog av sig de grova underkläderna, skorna och tillsist strumporna, utan att se honom kunde hon känna hans blickar på hennes nakna kropp. Den unga flickan kände sig som ett fångat rådjur som bara kunde vänta på att vargen slutligen skulle sätta käftarna i det. 

Golv tiljorna knarrade till då han närmade sig henne bakifrån, hans andedräkt var varm mot hennes nacke.

– Du är så vacker, sa han med grötig röst och den unga flickan ryckte till då hon kände hans stora händer smeka hennes axel. 
Hans hand följde konturerna och ner till hennes fasta bröst, inte större än en grapefrukt. Han slöt handen runt det lilla kloten och Miriam drog efter andan. 
Det var Guds mening att hon skulle vara hans hustru och han hade rätt att ta på henne som han ville, hon var en åker som han kunde bruka efter behag och så sin säd i. 
Men trots det så kändes det fel, äckligt, avskyvärt. 
Men den unga flickan visste bättre än att protestera. Varje försök till att visa sig uppstudsig mot guds heliga ordning bestraffades hårt. Det kunde vara så att en kvinna eller flicka som inte visade sig ödmjuk inför församlingen eller Gud kunde få sitta i stocken. Miriam hade själv sett det, hur flickor och kvinnor sates fast så att de övriga kunde håna och spotta på dem. Miriam mindes hur hennes vän, Sara en gång satts i stocken för att hon brutit mot en av de många regler som fanns. 

Miriam kände sin nyblivne makes fingrar rulla och massera hennes bröstvårtor. Den unga flickan svalde, snart skulle hon inte vara oskuld längre, vare sig hon ville det eller inte!
Hon stönade till då han klämde lite extra hårt, men Miriam visste att foga sig, trots sin rädsla. Herren Gud hade sagt i Bibeln att kvinnan måste foga sig inför mannen, speciellt en hustru inför sin man. Miriam slöt ögonen, hon kunde känna den äldre mannen andedräkt mot sin nakna hud, hon hade aldrig varit naken inför någon och hon kände sig mer sårbar än någonsin tidigare. 

Plötsligt kände hon hur Torsten slöt läpparna runt hennes ena bröstvårta. Hon flämtade till, men tvingade sig att stå passiv medan den äldre mannen slickade och sög på den stretande lilla knoppen. 
Han fyllde munnen med så mycket av hennes bröst han kunde och han verkade njuta av det. Den unga flickan kunde känna hans händer glida nerför hennes kropp. Hur han girigt slöt dom runt hennes nakna stjärt. Hon kved till då han kramade dem frestande halvkloten hårt och hon pep till i smärta då hans fingrar sjönk in i hennes mjuka lena hud.
Flåsande lösgjorde han sig ifrån henne och han höll henne på en armlängds avstånd. 

– Nu ska jag ta av mig…, stönade han fram, hans blick var glasartad och den skrämde den unga flickan. 
– Lägg dig i sängen, nu!

Miriam spratt till vid hans häftiga tonfall och snabbt kilade hon över till den stora sängen med sina vita lakan och täcken. Torsten fick snabbt av sig kläderna och Miriam kunde inte slita blicken från hans vita kropp med en begynnande gubbmage och… 
Miriam flämtade till. Hans ”sak” var hård och stor, väldigt stor!
Hur skulle den få plats i henne? 
Det skulle aldrig gå!
Torsten såg hennes blick och han log, han var större än dem flesta andra och han skulle verkliga njuta av att ta sin nya unga hustru. Han gick emot henne och han såg hur den unga flickan ryggade tillbaka inför honom. Han kunde se skräcken i hennes klarblå ögon Med en snabb rörelse fångade han in henne, hennes rågblonda hår i ett fast grepp. Torsten drog till och den unga flickan skrek till i smärta.

– Aj! Snälla! Nej… försiktigt jag…

Men Torsten var inte intresserad av att ta det försiktigt, snarare tvärtom. Han njöt av att göra det mot hjälplösa unga flickor och kvinnor. Mer än en gång så hade han tvingat någon av sina hustrur till sex, eller så hade han tagit någon ung flicka mot hennes vilja ute i församlingen. Ofta kunde han ta någon av sina fruar analt bara för sitt eget höga nöjes skulle, eller som straff eller bara för att visa vart dem hörde hemma någonstans. 
Och hans nya lilla fru var inget undantag.

Han drog den kämpande, nakna unga flickan mot sig. Hans stora vippande kuk hotfullt nära hennes ansikte. Han kunde känna hennes andedräkt mot sin kuk då hon flämtade fram sin skräck.
– Ta den i munnen! Beordrade han flickan. 
Miriam snyftade till och stirrade i fasa på den enorma ådriga kuken som reste sig hotfull framför henne. 
– Hur…? Jag har aldrig…? Fick hon fram. 
Torsten ryckte till i hennes hår och den unga flickan skrek till av smärta.
-Ta den i munnen och sug, ditt syndiga stycke! Röt han.

Miriam gnällde till som ett fångat djur, försiktigt särade hon på sin mun och kämpade emot en våg av äckel. 
Hon var tvungen att göra det! 
Hon kom inte undan!
Osäker på hur hon skulle göra det gav honom den stora ådriga kuken en försiktig kyss medan hon oroligt tittade upp på sin rasande man som tornade hotfull och brutal upp sig framför henne. 
Hans grepp om hennes mjuka hår slappnade av för ett ögonblick och Miriam förstod att han var nöjd med henne. Blygt och oerfaret drog hon tungan längs den varma huden och upp till det blålila ollonet som läckte klar försats. 

Som ett skyggt rådjur tittade hon hela tiden på sin make. Han verkade tycka att hon gjorde rätt och hon ville desperat göra honom till lags. Hon hade hört det framviskade skvallret om honom, hur han slog sina fruar, tvingade dem till att göra hemska sker för att tillfredställa hans omätliga begär. 
Den unga flickan ryste till och bad till Gud att historierna inte var sanna. Men hon började frukta att de var det!

Torsten tryckte plötsligt in sin stora kuk i flickans mun. 
Miriam hostade till och satte sina händer mot sin makes höfter i ett försök att hindra honom från att trycka ner sin tjocka kuk i hennes hals. Miriam kämpade tillbaka en kväljning och för en sekund kände hon att hon inte fick någon luft! 

Den unga flickan hostade till, pressade med händerna mot den äldre mannens höfter i ett desperat försök att hålla honom tillbaka. Men Torsten tvingade henne att ta emot hans tjocka svullna kuk som dunkade i upphetsning. Han såg hur tårar rullade nerför flickans blossande röda kinder och med ett sadistsikt flin drog han sig ur hennes saliv våta mun. Han hörde hur hon drog in luft i sina syresvultna lungor och han såg hur tjocka strängar av segt saliv hängde mellan hans glänsande kuk och flickans flämtande öppna mun. Med hennes blonda silkesmjuka hår i ett fast grepp gav han den oskyldiga flickan en hård örfil. Ljudet ekade i det spartanskt möblerade sovrummet och hade han inte hållit i hennes hår så hade hon kastats ner på sidan i bröllopsängen.

-Din slyna! Det är minsann inte första gången som du suger en kuk! Röt han. Han hörde hur hon jämrade sig.
-N… nej…s…snälla, jag har aldrig… jag ä… är jungfru…
Hennes patetiska bedyranden fick honom bara mer rasande, mer upphetsad.
-Hora! Sköka! Du ljuger! Men jag ska lära dig!

Han kastade henne bakåt på sängen och den unga flickan skrek till.
Torsten stirrade lystet ner på hennes nakna kropp som låg framför honom på det knöliga täcket. De knoppande brösten, dem mjukt rundade höfterna, hennes lockande sköte med små blonda fjun som inte täckte den släta mörka skåran mellan hennes ben. Han höjde handen och smiskade till hennes fasta, spänstiga stjärt och han njöt av hennes förvånade, skräckslagna tjut.

-Ligg still nu din lilla hora, annars tar jag bältet och piskar dig! Hans röst ekade i rummet och Miriam stelnade till på sängen. 
Hennes kind värkte efter örfilen och hon kände skräcken pulsera i hennes kropp. Han kunde göra vad han ville med henne! 

Sängen gungade till och Miriam slöt ögonen. 
Snart skulle han tränga in i henne! 
Ta henne med våld! 
Den unga flickan snyftade till då hon kände hans grova händer på sina höfter. Han vred henne runt tills hon låg på mage. Den unga blonda flickan stönade svagt då hon kände hur den äldre mannen drog isär hennes stjärt. En våg av skam sköljde över henne då hon kände den svala luften mot sin kropp. 
Han tittade på hennes stjärthål!

Torsten stirrade lystet ner på flickans hårlösa, rynkiga anus. 
Var det något han njöt av var det att ta någon av sina fruar analt. 
Det gav honom outsäglig njutning att veta att han kunde göra dem illa samtidigt som han njöt själv utan att dem fick samma njutning tillbaka. 
Det var bra för en kvinna eller flicka att få den i det hålet. Det avhöll dem från njutning och syndiga tankar samtidigt som han kunde njuta och straffa dem på samma gång. 
Mer än en gång hade han tvingat en flicka till det, ibland kunde han välja ut någon ung flicka som han fattat intresse för och ta henne analt. På så vis hade hon fortfarande kvar sin oskuld att ge till sin utvalda man på bröllopsnatten, även om det hade hänt att han tagit deras mödom då hans lust var speciellt retad. Det var trots allt flickans fel som lockat och retat honom tills han sett sig tvungen att ta henne, med eller mot hennes vilja. 

Torsten makade sig närmare den unga snyftande flickan. Han lät en loska falla ner över hennes skära, rynkiga anus. Med ett grymtande satte han sitt glänsande ollon mot hennes analöppning och med ett djuriskt grymtande hävde han sig upp på den darrande blonda flickan samtidigt som han pressade sin feta kuk mot hennes stjärthål.

Han kunde känna hur flickan stelnade till, hur hennes kropp blev hård av spända muskler och hur ett skrik av smärta tvingade sig upp ur hennes hals. 
Torsten stönade till i sadistisk njutning medan han fortsatte att trycka, pressa, tvinga sig in och igenom flickans motspänstiga muskelring. Segt gav den med sig och utan att bry sig om att han skadade henne, gjorde henne illa tvingade han sig inåt i hennes kropp. Med sin kroppsvikt höll han henne fast under sig så att hon inte kunde fly undan och han tyngde ner henne tills han hörd hennes ömkliga skrik bli till ett väsande efter luft som hon inte fick.

Torsten pressade på tills hans feta kuk trängt in i hennes stjärt helt och hållet. Den äldre mannen stödde sig på armarna och tittade ner på henne. Hans blick föll på sin tjocka kuk som var inborrad i hennes unga kropp som glänste av svett. Han stönande till nöjt då han såg sin kuk som tänjt ut hennes lilla hål till en ring. Herregud så trång hon var! Det var knappt så han trodde att han skulle kunna få n den igen om han drog sig ur helt och hållet. Han gav henne ett par prövande stötar och fick smärtfyllda jämmer till svar. Nöjd började han att knulla den undergivna flickan i långa smärtsamma stötar. Han kunde höra hur hennes små skrik kom i takt med hans stötar och han njöt.

Miriam hade aldrig trott att det kunde göra så ont. Den unga flickan låg hjälplös under honom och kände den brinnande smärtan från sin stjärt sprida sig i kroppen som glödande knivar. 
Hon var vagt medveten om hur hennes nyblivne man stönande i njutning medan han tog henne igen och igen. Ibland var hans kropp stor och tung på hennes egen kropp och luften pressades ur hennes lungor. Miriam kände hur hennes tårar och saliv vätte lakanet under henne och hur sängen gungade i takt med den äldre mannens brutala stötar. 

Den unga söta flickan förstod att han njöt av hennes smärta och förnedring och hon visste att detta skulle bli en vardaglig del av hennes liv framöver. Tanken fyllde henne med fasa och hon hörde honom grymta som en gris då han stötte och körde in i hennes plågade unga kropp.

Efter vad som verkade vara en evighet så drog han ur sin feta svullna kuk ur hennes torterade bak. Miriam snyftade till och hon kände hur han rullade av henne. Luften kylde hennes svettiga heta hud och matt lyfte hon huvudet från sängen. 
Var det över nu? 
Skulle han lämna henne ifred?

Men så kände hon hans händer på sin smidiga unga kropp. Han vände henne över på rygg och Miriam stönande hjälplöst då han särade på hennes darrande ben. Hon stirrade ner mellan sina små bröst, förbi sin platta mage och ner mellan sina ben där Torsten stora ådriga kuk pekade mot hennes fitta som en tredje arm. Hon flämtade till då hon kände ett trubbigt lent tryck mot sin oskuldsfitta och utan att vänta eller förbereda henne mer så tryckte han sig inåt i hennes fitta. Miriam kastade huvudet bakåt och skrek rätt ut då Torsten stötte sig inåt i hennes trånga fitta.

Flickan reagerade instinktivt. Hennes höfter sköt upp i ett försök att undkomma den svullna angriparen men hennes rörelse bara underlättade för den äldre mannen. Hans feta kuk pressade sig inåt och Miriam kunde känna genom den intensiva smärtan hur någonting i henne brast, gav vika och hur Torsten med ett stön sjönk djupt in i henne. Miriam skrek till då hon kände den feta kuken fylla hennes fitta till bristningsgränsen. Han började stöta fram och tillbaka, stönande i njutning och den unga våldtagna flickan kunde bara ligga under honom och gnälla fram sin smärta i djuriska stön.
Torsten knullade sin unga brud utan att bry sig om hennes stön. Han kunde känna den unga flickans mjuka lockande kropp under sin, så len, så vacker och han njöt av varje brutal stöt in och ut ur hennes trånga unga tonårsfitta. Han kände hur han närmade sig utlösning och han ökade styrkan i sina stötar utan att bry sig om att han skadade den unga flicka. Så flämtade han till och kände hur en första stråle med sperma sköt ut från hans kuk och n i den oskyddade unga flickfittan. Så ännu en stråle och ännu en. 
Han flämtade och stönande medan njutningen tog honom i besittning.

Efteråt så rullade han av den halvt medvetslösa flickan. Han kunde se hur blodblandad sperma rann ur hennes sargade kön och sölade ner lakanen. Torsten stödde sig på armbågen medan han hämtade andan. Snart så skulle han börja om med henne, för bröllopsnatten hade bara börjat. Han skulle binda henne, använda bältet på henne som han hotat med tidigare och han skulle ta henne i alla hennes hål igen och igen.

Miriam kände hur sängen gungade till igen då hennes man steg upp. 
Var det över nu?
Skulle mardrömmen ta slut? 
Hon vågade inte titta upp, men hon bad till Gud om styrka och att det skulle vara slut nu.
Men så kände hon värmen från hans kropp och hon slog upp sina ögon. Genom tårarna kunde hon se hans enorma kul hade rest sig igen och pekade hungrigt mot hennes mun. Miriam kunde också se hur Torsten höll i ett bälte, spännet glimmade i hotfull metall och den unga flickan visste att han skulle använda det på hennes kropp. 
Snyftande i skräck öppnade hon munnen för att ta emot hans kladdiga kuk samtidigt som Torsten höjde bältet.

Miriams liv som hustru hade bara börjat.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.