Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/6, 2018 kl. 11:02, av Delilaninja

Oväntat kvällsnöje

- Är du villig idag? står det i messet jag får när jag kliver ur duschen på kvällen.
- Javisst, när kan du komma?
- Om 10 minuter är jag där!

Jag hinner precis klä mig, korsett och klackar under morgonrocken, när det ringer på dörren. Vi kramas och jag känner genom byxorna att han är hård. Jag drar med honom in i sovrummet, tar av mig morgonrocken och han vänder mig mot väggen, drar ner sina byxor, räcker mig min lilla vibrator och ställer sig bakom mig. Han smeker mina bröst samtidigt som han klär av sig själv, klämmer på mina skinkor, för in fingret i mig. Jag hör hans andhämtning, jag flämtar själv av lust, är på gång. Känner hans lust, hör hans stönanden, känner hans fingrar, hans kropp mot mig. Han kommer in i mig där jag står lutad mot väggen och har vibratorn mot mig och jag kommer nästan på en gång, benen bär mig knappt där jag står med höga klackar, men han håller upp mig och fortsätter.

Han lägger sig på sängen och jag får honom i munnen, jag leker med hans kuk med min mun, med min tunga. Jag känner hur min lust stiger igen, jag hör honom, jag känner hans doft, hans smak och jag vänder mig så jag sitter på hans ansikte. Jag känner hans tunga, hans mun medan jag har honom i munnen. Känner att han är nära, plötsligt kommer han i min mun - jag känner den första hårda strålen och min mun fylls av sött och gott - och min lust bara stiger. Han fortsätter med sin tunga, sina fingrar och vibrator och jag kommer en gång till, med smaken av honom kvar i munnen.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Ja, det här var en verkligt komprimerad kortis. Dessvärre han jag inte med.

13/6, 2018 kl. 21:52