Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/2, 2009 kl. 12:38, av Hannes II

Big Brother vecka 10

Del 10 av 14 i serien Big Brother

Det var det vanliga flödet av mail och beundrarpost som hade inkommit den senaste veckan. Nea hade även hon skickat den vanliga skörden av kärleksförklaringar och den fick mig som vanligt att bli förvånad. Vad var det som drev henne att så till den milda grad uttrycka sina känslor för en människa som hon aldrig träffat tidigare utan bara lärt känna via en hårt vinklad medebild?
- Jaha, sa Adam, - då var det slut för denna gång och nästa veckas uppdrag ligger i brevlådan som vanligt. Hej då huset!
Huset hälsade unisont och Klara reste sig för att hämta kuvertet med veckans uppdrag. Hon sprättade snabbt upp det och ögnade igenom det innan hon började fnittra. Intresset steg brant från de andra deltagarna inklusive mig och omedvetet lutade vi oss närmare Klara för att om möjligt få en skymt av vad som stod i brevet.
"Husets uppdrag vecka 10 är som följer: Karaoke! Alla deltagarna skall välja en sång som de skall framföra nästa vecka. Deltagarna får öva i bikten under veckan. Accessoarer och kläder kommer att finnas i festrummet. Karaokemaskin och låtlista finns i festrummet."
- Yes! Sa jag, - Viva Las Vegas!
- Du är ju inte riktigt klok, sa Linda.
- Vadå? Frågade jag.
- Att så där sjukt digga Elvis är ju onormalt, svarade hon.
- Äh, sa jag, - Elvis är kung. Speciellt med Las Vegas kostymen!
- Fick du aldrig klä ut dig på dagis? Frågade Cornelia.
- Just därför jag fick som det är så sjukt kul, sa jag.
- Men Elvis, stönade Linda.
- Har du aldrig sett "3000 miles to Graceland"? Frågade jag.
- Va! Sa Linda.
- Då fattar du inte vad det handlar om, sa jag.
- Kurt Russel är grym, sa Anton.
- För att inte snacka om Costners sideburns! Skrattade jag.
Linda tittade på oss som om vi vore idioter men det förvånade mig inte ett dugg.
- Nä lite käk skulle sitta bra nu, sa jag och reste mig.
- Kurrar lite hos mig med, sa Cornelia.
En stund senare så flödade alkoholen i takt med musiken i festrummet och för en gång skull så kunde jag slappna av och trivas med sällskapet. Det var bara Linda som jag hade lite svårt för men de övriga fungerade väldigt bra. En kort stund så funderade jag på hur det hade varit utanför huset. Hade Cornelia, Klara, Nelly och alla andra tjejer slängt sig över mig på samma sätt som de gjort här inne i huset? Förmodligen, eller snarare ganska säkert inte!
Jag tittade lite förstrött på Cornelia som gestikulerade vilt när hon diskuterade något med Anton. Förälskelsen hade för länge sedan runnit ut i sanden men ersatts av en annan djup känsla av vänskap! På något sätt så hade vi något gemensamt även om vi alla var väldigt olika som personer.
- Kom så dansar vi, sa Klara och drog i mig.
Glatt hoppade jag upp och efter en stund så gjorde Linda oss sällskap när vi hoppade runt i takt till musiken. Efter en stund så drog jag mig lite åt sidan för att pusta ut och dricka lite cider. Linda och Anton gjorde mig sällskap efter en stund.
- Fan Linda, sa Anton, - Fattaru va tittarsiffrorna har gått ner sedan Robin lämnade huset.
- Vadå? Sa Linda och svajade lite.
Jag fnissade till när jag insåg hur onyktra Anton och Linda var. Min reaktion fick mig även att inse att jag var ganska onykter själv så jag drog ett djupt andetag och väntade nyfiket på Antons vidare inlägg.
- Ja nu måste de ju hyra porrfilm för att få se sex, skrattade han.
- Ge dig, sa Linda, - förresten så knullar ju Hannes som en kanin härinne.
- Ja men han är ju så jäkla pryd och visar inget naket, sa Anton.
- Japp, sa jag, - göka utan att synas! Det är jag det.
- Är han så liten att man måste ha pincett och en sockerbit eller? Sa Linda.
- Här finns det rediga doningar, sa Klara som smugit upp bakom mig.
Hennes skamgrepp fick mig att knäa ihop samtidigt som alla skrattade omkring mig.
- Hur mycket? Frågade Linda.
- Tja, sa Klara, - du kommer väll ihåg docktävlingen.
Jag hade hamnat i samma lag som Klara och Cornelia och de bestämde att använda mig som förebild för dockan. Under förevändning att de var tvungna att avbilda min lem korrekt så hade de sugit av mig! Se så hade de ändå gjort dockans lem rejält större än förebilden. Jag kunde se hur Linda ryckte till och långt inne i hennes ögon kunde jag se hur det glittrade till trots mitt onyktra tillstånd.
- Säkert? Frågade hon.
- Du får väl kolla själv, sa Klara.
- Glöm det, sa jag och gjorde en ansatts att ta mig därifrån.
- Pryd Hannes, fnissade Klara.
Alla tre skrattade bakom min rygg när jag förnärmad gick därifrån för att lägga mig.
*
Jag vaknade av att någon kröp ner i sängen hos mig! Det var kolsvart och dödstyst i huset så jag antog att festen slutat för länge sedan.
- Du har missunnat mig, viskade Cornelia.
- Va? Frågade jag sömndrucket.
- Du har knullat med alla i huset utom mig den senaste tiden.
Jag var för trött för att orka argumentera med henne så jag hummade bara lite.
- Du får kompensera mig nu, viskade hon.
- Ge dig, stönade jag.
- Krånglar du så river jag av oss täcket!
- Fan Cornelia! Suckade jag.
- Jag skall ha kuk och det är bara du som kör med tjejer av killarna här inne.
Utan att vänta på mitt svar så kröp hon närmare intill mig och gled ner med en hand i mina kalsonger. Hon fnissade lite förnöjt när hon märkte att jag började bli hård.
- Snacka går ju, fnissade hon, - men jag litar mer på den här kompisen.
Smidigt dök hon ner under täcket och upphetsat lyfte jag på höften för att underlätta när hon drog ner byxorna. Jag kunde bara stöna till när hon tog min lem i munnen och alla mina betänkligheter var därmed borta. Utan att bry mig om vad som skulle kunna filmas, eller snarare så visste jag att allt filmades, så hängav jag mig åt att njuta av Cornelias varma mun och sträva tunga.
Plötsligt så dök hennes huvud upp intill mitt. Jag kunde tydligt känna smaken av mig själv när hon kysste mig men det var något som jag kommit att uppskatta. Smidigt gränslade hon mig och det var först nu som jag upptäckte att hon var helt naken. Jag kunde känna vätan av hennes kön mot min mage när hon sakta gned sig mot mig.
Cornelia var tydligt upphetsad och min stenhårda lem gled mellan hennes skinkor och jag kunde känna hur kladdigt det blev av försatsen. Till slut så kunde hon inte behärska sig längre utan med ett ljudligt stön så satte hon sig på min lem och med ett förvånat litet stön så gled jag djupt in i henne!
Cornelia var het, våt och hennes kön kramade min lem hårt. Långsamt började hon att rida mig och jag följde hennes rörelser för att maximera min njutning. Cornelias andhämtning var snabb och ytlig och hon signalerade tydligt att hon närmade sig klimax.
När jag kände att utlösningen tog fart så satte sig Cornelia hårt på mig samtidigt som hennes kropp började skaka av orgasmens extas. Den heta varma kvinnokroppen krängde i min famn och hennes flämtanden fick kraften i min egen utlösning bara att bli mer intensiv.
*
Det var perfekt att vi disponerade bikten för att öva på veckans uppdrag eftersom det innebar en möjlighet att vara för sig själv. Veckorna inne i huset hade tagit på krafterna och jag kände att jag höll på att bli något jag inte tyckte om.
- Jag börjar tröttna på det här, sa jag, - att hela tiden spela något spel. Vete fan om det är värt pengarna.
Jag tittade mig lite om i det lilla rummet som utgjorde bikten samtidigt som jag var medveten om att jag inte skulle gå lottlös ur mitt lilla vad med Jens nere på nationen. Frågan var bara vad priset skulle bli för mitt sociala liv?
- Och sen allt detta jagande av tjejerna! Att aldrig få vara i fred. Ja jag vet att det är ett i-landsproblem och att jag skulle ha tänkt annorlunda utanför huset men….
Jag suckade samtidigt som jag såg Cornelia framför mig. Förälskelsen hade klingat ut i takt med att den dokusåpa verklighet som vi befann oss i trängde sig på.
- Men fan var det tar på psyket all hela tiden försöka värja sig. Jag skall aldrig jaga något fruntimmer när jag kommer ut. Jag lovar! Sa jag samtidigt som jag höll upp högra handen som om jag svor en ed.
Jag var naivt övertygad om att allt skulle vara som vanligt när det gällde tjejer när jag väl kom utanför huset. Inga tjejer skulle stå på kö för att kasta sig om halsen på mig! Jag plockade fram CD-skivan med det karaokespår som jag skulle använda och laddade karaokemaskinen. De nu välkända musikaliska slingorna i "Viva Las Vegas" började strömma ut samtidigt som jag i mitt mentala inre blev "The King".
*
Jag hade övat som en besatt hela veckan, både med och utan Vegas-kostymen och jag var grymt taggad när det var min tur att framträda. Jag uppträdde som näst sist och alla de andra hade varit riktigt duktiga förutom Erik som helt klart tagit en för svår låt. En Idol-jury hade kapat honom längsmed fotknölarna för sin brist på insikt och det var så dåligt att skrattet nästan fastnade i halsen på mig.
Mitt framförande gick helt i enlighet med slogan "Hellre än bra"! Sjunga hade jag aldrig kunnat med det kompenserade jag med entusiasm och genom att bjuda på mig själv! De andra deltagarna tjöt av skratt när jag rockade hårt till "Viva Las Vegas". Jag hade övat som en galning på att få till höftrullningarna och Klara låg dubbelvikt i soffan av skratt och jag hade fullt upp att kunna hålla mig för skratt själv.
- Tack Hannes för det underbara framträdandet, snyftade nästan Adam fram mellan skrattattackerna.
- Underbart! Fnittrade Klara och gav mig en puss på kinden när jag slog mig ner i soffan.
- Och sist ut då i denna karaoketävling, sa Adam mellan skrattattackerna, - är Linda.
Jag tjöt av skratt när Linda kom in föreställande Marilyn Monroe. Med plutande mun började hon att sjunga "happy birthday mr president". Det var så jäkla bra och jag hade aldrig förväntat mig att Linda kunde ha en sådan självdistans att hon skulle ha kommit på idén.
Jublet som släpptes lös när hon var klar gick inte att beskriva! Alla tjöt och visslade och det var ganska uppenbart i mina ögon vem som skulle vinna veckans uppdrag. Linda var så lik Marilyn att det var läskigt och Linda visade verkligen upp en sida som hon aldrig visat tidigare!
- Hur fick du idén? Viskade jag när hon slog sig ner bredvid mig i soffan.
- Din Elvis, svarade hon, - föresten så har jag faktiskt sett filmen med Kurtan och Costner.
Det fanns mer under Lindas korkade yta och jag bannade mig själv för att jag dömt henne efter hennes utseende. Hon var sexig som Marilyn där hon satt bredvid mig och även hon hade tagits för en korkad blondin. Jag var inte ett dugg bättre än alla andra som snabbt dömde mina medmänniskor efter ytan.
- Så fort telefonröstningen är avslutad så skall vi dra resultatet, sa Adam.
Adam visade lite repriser av våra framträdanden samtidigt som vi kommenterade och skrattade åt våra insatser. För en gång skull var jag helt säker på att jag inte skulle få immunitet men samtidigt så var jag helt övertygad om att Erik skulle åka ut.
- Som väntat så är veckans vinnare LINDA! Tjoade Adam i rutan.
Jag trodde att Linda skulle börja gråta! Hon var så förvånad att det nästan gjorde ont i mig eftersom hon inte förstod hur bra hennes uppträdande varit. Hennes gapiga och självsäkra uppträdande till trots så kanske Linda inte var så självsäker som hon verkade! Mina nya insikter om Linda fick mig i alla fall att se henne i ett helt annat ljus. Alla tjejerna kramade om Linda samtidigt som de skrek som besatta. Linda hade verkligen börjat gråta och glädjetårarna trillade ner för hennes kinder.
- Den som åker ut denna veckan är Erik, sa Adam torrt.
Jag beklagade och kramade om Erik samtidigt som jag inte var förvånad. Besvikelsen lös i hans ansikte och jag kunde se hur Anton sympatiserade med honom. De hade blivit mer än bara vänner vilket deras sex i badrummet bara bekräftade.
Efter att alla kramat till avsked och Erik lämnat huset så återsamlades vi i soffan framför Adam.
- Veckans resultat ligger även som grund för nästa veckas uppdrag, sa Adam.
Det gick ett sus genom deltagarna och alla tittade mycket uppmärksamt på Adam.
- Nästa veckas uppdrag kommer att vara the Eliminator, sa Adam.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Blyerts

Hannes!
Förmodligen är det någon som aldrig skrivit en novell!
En som inte vet hur man sliter på "delete" knappen för att få till någor som man känner är rimligt bra.
Personligen är jag inte så förtjust i " Big brother", men den är välskriven och väl formulerad!

Fjantigt, är ett bra ord.

/Blyerts/

8/9, 2009 kl. 23:46

#1

Hannes II

Fjantigt att sätta en etta i betyg och sen inte kommentera varför./Hannes

8/9, 2009 kl. 17:04