Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/6, 2018 kl. 18:34, av Huldran

Lagen delar säng med sportiga Marie.

Del 2 av 2 i serien En midsommar.

Midsommaraftonen var trevlig men avslutades i moll. Skulle nästa dag bli bättre?
Detta är en direkt fortsättning på föregående del.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Tack, RuterEss!
Det var verkligen en fin recension. Du sammanfattade de två delarna på ett fint sätt. Speciellt med hänvisningen på den sista raden! Tack igen, //Huldran.

23/8, 2020 kl. 23:58

#6

RuterEss

Läst båda delarna om Sportiga Marie. Fullkomligt lysande. Sökandet efter närhet. Jakten på, och viljan att ge, tillfredsställelse som medel att nå närheten, hitta en livskamrat. Tron att man skall få den av den ene, hitta den hos den hos den andre men bli besviken igen. Och konstaterandet att världen alltid är mindre än man tror.

Det var som att läsa en pjäs av Lars Molin. Bara lite kryddigare och mörkare.

20/8, 2020 kl. 07:49

#5

Huldran

Just det, Smajlis. Livet kom, livet fortsatte med en upplevelse. Och midsommaren gav till slut en överraskning. Men livet pågår fortfarande.

31/5, 2019 kl. 22:36

#4

Smajlis

Hett och med en helt oväntad sötsorglig avrundning. Livet spelar en spratt ibland.

31/5, 2019 kl. 17:18

#3

Huldran

Återigen TACK för era kommentarer. De värmer mitt hjärta mer än ni förstår. Kanske?

5/7, 2018 kl. 23:53

#2

hunken07

Finns egentligen bara ett passande uttryck: Lysande!

3/7, 2018 kl. 00:16

#1

Huldran

TACK, mina herrar för de vänliga orden. Egentligen skulle de två kapitlen stå under rubriken 'Ungdomssynder' men jag väljer i stället gör så som gjort.

28/6, 2018 kl. 00:47