Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/1, 2009 kl. 18:29, av Hannes II

På hög höjd

Del 1 av 2 i serien På hög höjd

Första delen av två

Äntligen kände jag att det hade vänt. Den långa nerförsbacken var äntligen slut och livet kunde börja vända uppåt igen. Det senaste halvåret hade varit omskakande. Min sambo och jag hade brutit upp från varandra. Vi hade varit ihop sedan gymnasiet och över 10 år lägger man inte bakom sig så lätt.

Så här med lite distans till det hela så kunde jag se varningssignalerna och jag hade rekonstruerat förloppet och kunde konstatera att vi var lika skyldiga båda två. Den utlösande faktorn hade dock varit min sambos krav på att vi skulle skaffa barn vilket indirekt var ett krav på att jag skulle byta arbete.

Nu har jag i och för sig bytt arbete men jag älskade mitt gamla jobb. Jag är utbildad tolk och översättare och arbetade en stor del av min tid utomlands något som jag tror min sambo hade varit avundsjuk på.

Det var den huvudsakliga orsaken men under ytan fanns ett förhållande som stagnerat där ingen ansträngde sig gentemot den andra. Separationen hade varit svår och vi hade behövt anlita tredjepart för att lösa dom mest infekterade frågorna. Det hade löst sig ganska bra för min del i alla fall. Jag hade betalt största delen av vår gemensamma lägenhet i centrala Göteborg och försäljningen inbringade en nätt liten summa som räckte till alla lån samt att köpa en ny lägenhet i den lilla ort söderut där jag nu bosatt mig.

Jag älskade mitt nya arbete. Faktum är att det är ännu bättre än det jag hade tidigare och jag tror att det retar mitt ex mer än något annat. Jag hade köpt en ny tvåa centralt med utsikt över vattnet och på promenadavstånd till mitt nya jobb. Efter att jag kompletterat möblemanget med det sista av pengarna från lägenhetsförsäljningen kunde jag konstatera att jag hade det bättre än förut samtidigt som jag var helt skuldfri.

Jag kunde dessutom ägna mig åt mitt stora fritidsintresse, klättring, i den lokala klubben där jag dessutom sedan tidigare kände ett flertal. Jag hade därmed ett socialt kontaktnät fastän jag var nyinflyttad.

Jag var nere i klätterklubbens lokaler som vanligt en vardagskväll och stod och pratade med en av de andra klättrarna om den nya banan dom lagt under helgen när jag känner hur någon lägger handen på min axel.

- Hej, du måste vara Hannes som alla pratar om, hörde jag en kvinna säga bakom mig.

När jag vände mig om fick jag syn på en lång kinesiska. Hon måste ha varit i 20-års åldern och därmed drygt 10 år yngre än mig. Hon uppvisade alla typiska drag för en hankines samtidigt som det fanns en del minoritetsdrag i henne, höga kindknotor men utan det så vanliga platta kinesiska ansiktet, kolsvart rakt hår klippt i en page samt en gyllene hud.

Sammantaget är blandningen mycket lyckad för jag hade aldrig sett en så vacker kinesiska förut. Hon var klädd i en rejäl sporttopp med inbyggd behå, vilket hon för övrigt knappast behövde använda med tanke på hur fasta dom små brösten verkade, och cykelbyxor. På fötterna hade hon klättrarskor och runt midjan en säkerhetssele.

- Ni hao (god dag), hasplade jag ur mig på Mandarin.

- Tyvärr fick jag inte med mig språket när jag blev adopterad som ettåring, sa hon och log.

Jag stönade inombords av min klantighet och vecklade in mig i en lång utläggning som bara framstod som meningslös. Hon fortsatte lugnt att le och avbröt mig slutligen.

- Vi tar det från början. Hej, Jenny heter jag. Välkommen till klubben, sa hon och sen log hon sådär igen.

- Johannes, sa jag, - men kallas allmänt för Hannes och tack för välkomnandet.

När det väl blev rätt så visade det sig att Jenny var riktigt trevlig och jag slappnade av och efter ett tag så kändes det som om vi känt varandra länge. Jag fick reda på att hon var 23 år och därmed 6 år yngre än mig och att hon läste till industridesigner på universitetet.

- Klättrar din sambo också, frågade hon när vi pratat en lång stund och redan här borde varningsklockorna ha börjat ringa men jag fattade inget utan svarade:

- Jag är tyvärr nybliven singel.

Hon log lite nöjt och jag kunde se hur det liksom glittrade till i hennes ögon när jag berättade att jag var singel.

- Okey, sa hon, - sisten upp får bjuda på en krogrunda.

Hon pekade mot klätterväggen som med sitt stora överhäng såg rejält imponerande ut. Jag insåg direkt att jag skulle förlora eftersom hon förmodligen redan prövat banan några gånger och därmed visste snabbaste vägen upp så jag började slingra mig.

- Jag har inte provat den än, sa hon, - så du behöver inte oroa dig. Vi är jämspelta.

Nu kunde jag inte neka längre så mot bättre vetande accepterade jag utmaningen och hade jag varit lite mer observant så hade jag märkt hur man skrattade lite omkring oss. Senare fick jag veta att hon var en av dom bästa klättrarna i klubben så utgången var given. Jag satte på mig selen och när jag säkrade fast mig i säkerhetslinan stod Jenny redan redo och klar. På signal startade vi och redan efter ett par meter insåg jag att jag skulle förlora. När jag ansträngd hävde mig över toppen möttes jag av en mycket glad Jenny.

- Ha, du är skyldig mig en krogrunda på lördag, sa hon glatt och log stort.

Jag slipper i alla fall att sitta själv på lördag tänkte jag för mig själv medan jag firade ner mig i säkerhetslinan.

- Du kan hämta mig på lördag vid 19-tiden, kvittrade Jenny glatt och gav mig adress och mobilnummer.

Jag tackade och tog emot och så var hon borta.

*

Klockan sju prick ringde jag på dörren hemma hos Jenny. Hon måste ha väntat på mig eftersom hon öppnade direkt. Jag drog nästan lite efter andan när jag fick syn på henne. Hon var klädd i en festtopp och hon hade definitivt ingen behå under. Nertill hade hon ett par låga linnebyxor och ett par sandaletter. Jag fick en snabb liten kram och så slog hon igen dörren om oss. Hade jag varit observant här hade jag nog reflekterat över att hon inte hade någon handväska med sig och byxorna var definitivt för tajta för att dom skulle rymma något mer än hennes underbara uppenbarelse.

Taxin stod kvar utanför så vi hoppade in och hon sa namnet på någon restaurang och så bar det iväg.

- Jag tänkte att vi skulle till ett litet sushihak som inte ser mycket ut för världen men som är skitbra, sa hon, - du gillar sushi va?

Jag nickade och hon såg ganska nöjd ut och innan vi hann konversera något mer var vi framme och hon hoppade smidigt ur taxin medan jag betalade. Maten var verkligen lika bra som lokalerna var dåliga men det var inget som bekymrade mig eftersom jag hade fullt upp med sällskapet. Efter att vi ätit klart så förkunnade Jenny att ”nu skall vi vidare till ett annat ställe” och så bar det iväg till fots. Några minuter senare stannade hon upp utanför en liten pub.

När vi kom in i den lilla mysiga puben dröjde det inte lång tid innan en skitsnygg blondin dök upp och blev presenterad som ”Josefin”. Jag fick den obligatoriska lilla kramen varefter tjejerna utbyte menande blickar. Dom förde ett litet viskande samtal där jag bara hörde lösryckta fraser och ord som ”inte ikväll”, ”imorgon” och ”hos Hannes”. Hela tiden granskade Josefin mig. Tjejerna avslutade samtalet och gav varandra den obligatoriska kramen innan Josefin med en klurig blick vände sig om och försvann bort till ett annat sällskap.

Jenny och jag drack öl och pratade för oss själva större delen av kvällen med små avbrott när bekanta till Jenny dyker upp. Jag blev vänligt presenterad för alla och när dom försvunnit berättade Jenny små anekdoter om dom som man inte kan undgå att skratta till. På det hela taget trivdes jag väldigt bra i Jennys sällskap. Hon var intelligent, rapp i mun och hade alltid nära till skratt.

Framåt elvatiden så förkunnade Jenny plötsligt att det var dags att dra sig hemåt och jag misstyckte inte eftersom jag haft en ganska trevlig kväll och ovan som man var vid utelivet började jag bli lite trött.

- Visst fan! Jag har ju ingen nyckel, sa Jenny plötsligt.

Hon brukade göra sällskap med grannen som var servitris på en av krogarna i stan så hon hade en extranyckel där men eftersom grannen inte slutade förrän fyra på morgonen så hade hon ingenstans att ta vägen.

- Jag kan sova på din soffa, sa hon och så bar det iväg.

Eftersom min lägenhet låg centralt så tog det inte mer än tio minuter för oss att promenera hem. Jenny gick husesyn och kommenterade och berömde mig för min fina lägenhet. Det faktum att hon läste till designer gjorde ju inte berömmet mindre värt. Min före detta hade varit ganska dominant så det var hennes smak som hade präglat vårat hem men nu så hade jag möblerat precis som jag själv ville och jag var ganska nöjd med resultatet.

På väggarna exponerade jag delar av min grafiksamling. Min före detta hade hatat min grafik så den hade jag haft undanstoppad i garderoben. Men nu kunde jag njuta av min samling och Jenny verkade uppskatta den också, speciellt var hon imponerad av min Marilyn av Warhold som var min ögonsten jämte originalfotografiet av Depeche Mode som Anton Corbijn fotat.

- Kan jag låna duschen? undrade hon efter ett tag.

- Inga problem, sa jag och så försvann hon in i badrummet.

Hon duschade ganska fort och snart kom hon ut med vått hår iklädd min i Kina inköpta sidenmorgonrock. Jag kände mig själv lite ofräsch så jag förkunnade att jag också skulle ta en dusch. När jag precis skulle hoppa in i duschen hörde jag Jenny ropa:

- Har du något vin hemma?

- I köket, ropade jag tillbaka.

- Men va.. det är ju inlåst, ropade hon när hon hittat vinkylen i köket där jag förvarar mina dyrare flaskor.

En av mina stora passioner som jag tidigare fått dölja för min före detta var fina viner. Hon hade tyckt att det var totalt onödigt så därför hade jag varit tvungen att förvara mina viner hemma hos mina föräldrar men nu hade jag skaffat en rejäl vinkyl som verkligen prydde sin plats i köket.

- Dom rör du inte, sa jag, - dom kostar över 500 spänn flaskan. Ta en flaska i den vanliga kylen istället.

- Va, vill du inte kosta på mig nått fint vin? tjoade hon tillbaka.

- Jodå, sa jag, - men dom smakar inget vidare utan mat till.

När jag duschat färdigt gled jag ut med handduken knuten runt midjan. Jenny visslade i soffan och generad smet jag in i sovrummet. Jag drog på mig ett par surfarshorts och en t-shirt innan jag gick in till Jenny och slog mig ner i soffan. Hon hade hällt upp vin i två glas och satt och smuttade på det ena. Hon hade fått igång teven och någon musikkanal snurrar i bakgrunden när vi pratade och drack vin.

Jenny och jag pratade verkligen om allt och jag tog inte illa upp när hon frågar om min före detta. Jag berättade att hon varit fruktansvärt dominant och egentligen aldrig tänkt på någon annan än sig själv. Jenny nickade och såg förstående ut samtidigt som jag fick en liten klapp på armen. Utan att jag egentligen förstått hur det gått till hade vi halkat in på lite mer intima frågor och plötsligt kände jag mig väldigt oerfaren. När vårat sexliv varit som bäst hade jag fått komma till någon gång i månaden.

Jenny rynkade på pannan och undrade om jag drev med henne men jag var tvungen att erkänna att jag pratade sanning. Vårat sexliv hade varit väldigt enkelspårigt. Jag tror att min före detta egentligen inte var så intresserad av sex och tyvärr gick det ut över vårat samliv. Det hade varit ganska bra när vi träffats men sen hade snabbt rasat utför.

Plötsligt kände jag en mjuk hand som smekte min nacke. Lite förvånat vände jag mig mot Jenny som gav mig en kyss. Jag besvarade kyssen och Jenny drog mig närmare intill sig. Jag kunde känna värmen stråla mot mig från hennes kropp. Kyssarna blev hetsigare och hetsigare och efter ett tag klättrade Jenny upp och satte sig gränsle i mitt knä. Jag var lite besvärad över var jag skulle placera mina händer men slutligen hamnade dom på hennes höft.

Plötsligt upptäckte jag att morgonrocken glidit isär och att Jennys bröst var synliga. Som förhäxad stirrade jag på dom små vackra kullarna. Jenny märkte vad jag tittade på och gled ur rocken helt och hållet. Jag gjorde då upptäckten att hon var helt naken under. Jag kunde fortfarande inte släppa hennes bröst med blicken.

- Ser du något du tycker om? Frågade hon.

Jag förmådde mig bara att nicka och svepa lite med handen mot hennes bröst.

- Smek dom, uppmanade hon mig.

Försiktigt närmade jag mig hennes bröst med skakiga händer. Oändligt försiktigt kupade jag mina händer om dom och känslan var helt underbar. Min tidigare sambo var kortare och bredare än Jenny och hade ett par rejäla bröst som var ganska mjuka och hängiga medan Jennys bröst var små och fasta samtidigt som dom var otroligt mjuka. Jag kände hur bröstvårtorna drog ihop sig och bli hårda som små stenar under mina händer. Fortfarande fattade jag ändå inte vad som hände utan först när Jenny drog tröjan över huvudet på mig så kände jag hettan sprida sig i kroppen. Jag rodnade nog rejält eftersom Jenny sa:

- Vad söt du är när du rodnar.

Vilket inte gjorde min genans mindre utan snarare tvärt om. Däremot hade kroppen reagerat som den borde för Jenny stönade nöjt när hon gned sig mot den begynnande bulan i mina byxor. Jag slog ner blicken och fick se att hon nästan inte hade något könshår alls, bara en smal liten sträng svart hår löpte över venusberget. Min före detta bikiniansade sig knappt så bara synen av Jennys mjuka kön fick mig att andas in häftigt.

- Se mig i ögonen, viskade hon.

Jag lyfte blicken och tittade in hennes spegelblanka ögon. Hon böjde sig fram och gav mig åter en kyss. Tungorna dansade runt innan hon fortsatte ner över min hals vilket fick håren på mina armar att resa sig. Försiktigt nafsade hon mig i ena örat och viskade:

- Snälla slicka mig på brösten.

Mjukt lät jag tungspetsen glida runt de små hårda bröstvårtorna och tydligen gjorde jag rätt för Jenny slog armarna om min hals och tryckte mig närmare samtidigt som hon kastade huvudet bakåt och stönade. Hon slet sig plötsligt lös och ställde sig upp. Innan jag hann undra över det plötsliga uppbrottet tog hon min hand och sa:

- Kom, vi går till sovrummet istället.

Hon drog med mig till sovrummet och väl där slängde hon sig nästan teatraliskt med armarna utsträckta på rygg i sängen. Det svaga ljuset från en lampa i sovrumsfönstret fick skuggorna att dansa över hennes kropp och jag kunde se hur det glittrade av vätan i hennes kön och ögonen nästan brann av åtrå.

Jag gled lite generad ur shortsen och kröp upp till henne i sängen. När jag kom inom räckhåll drog hon ner mig intill sig så att jag kom att halvligga över henne. Min lem klämdes hårt mot hennes sida och vi nojsade och kelade ett tag innan hon sa:

- Jag vill att du slickar mig.

Hennes önskan kom som en ren överraskning! Jag hade ju förstått att hon var så mycket mer erfaren än mig trotts att jag var äldre. Att hon ändå trodde på min förmåga fick mig att gå igång på ett sätt som jag aldrig tidigare varit med om. Mjukt började jag att kyssa och slicka mig nerför hennes kropp och hela tiden fick jag uppmuntrande stön och utrop som kvitto på att jag gjorde rätt. När jag lyfte blicken och fick ögonkontakt med Jenny gav hon mig en blick som sa allt och sporrad fortsatte jag min väg ner mot det hägrande målet.

Doften som slog emot mig var underbar och hennes kön var så vackert. Det var första gången jag i verkligheten såg ett lent kvinnokön eftersom min före detta aldrig rakade sig. Jag såg dom släta lena blygdläpparna och hur vätan glittrade mellan vecken. Det var så lent att smeka med tungan över dom mjuka blygdläpparna och Jenny kved och rörde oroligt på sig. Jag lät tungan glida genom skåran och smaken var bara helt underbar. Jenny stönade högt och uppmuntrade mig att fortsätta mitt utforskande.

Hon var våt, skamlöst våt, och så len. Klittan stod hård och svullen och bara skrek på uppmärksamhet och Jenny skakade av njutning när jag lät tungan stryka över knoppen. Det gick fort. Det kändes inte som om jag hunnit börja förrän Jenny krökte rygg, stelnade till och skrek rakt ut när orgasmen kom i hennes kropp. Hon var så vacker. Hennes orgasm hade kommit med en kraft jag inte förväntat mig. Torrt konstaterade jag att min före detta nog aldrig fått orgasm när vi älskat.

Jag kröp upp över Jenny och la mig bredvid henne. Hon slog upp ögonen och log åt mig alltjämt medan hennes kropp fortfarande ryckte oregelbundet medan orgasmen ebbade ut. Hon kröp intill mig och gav mig en puss. Hennes ögon var fortfarande blanka och jag kunde känna vätan av hennes kön mot mitt ben.

- Vad fin du är när du kommer, sa jag.

- Tack, sa hon, - är du lika kåt som det ser ut?

Jag nickade. Förmodligen var jag nog ännu kåtare än jag såg ut för min lem var så hård att det nästan gjorde ont. Jenny greppade min lem och det kändes som en stötvåg gick genom min kropp med epicentrum vid min lem. Långsamt smekte hon min lem. Hon gled långsamt ner för min kropp och konstigt nog fattade jag inte vad hon skulle göra. Det var som att titta på som tredje person när jag såg Jenny sträcka ut tungan för att fånga upp droppen som bildats på toppen av min lem. Känslan som uppstod när Jenny tog min lem i munnen upplevde jag däremot definitivt som första person. Hennes varma sugande mun med sin sträva tunga fick mig att stöna högt och allvarligt, det var första gången någon tog mig i sin mun och jag bara älskade det. Mjukt stimulerade hon min lem med sin heta tunga och mjuka läppar och jag kunde inte annat göra än att stöna ut min njutning.

- Är du redo? Frågade hon efter ett tag.

Jag bara nickade och smidigt gränslade hon mig utan att släppa taget om lemmen. Hon drog ollonet några gånger fram och tillbaka mot sitt blöta kön innan hon förde det bakåt och sänkte sig ner. Vi var så våta båda två att jag gled in till botten i en enda rörelse. Jenny suckade till tungt när våra blygdben mötes. Hennes kön kramade hårt om min lem och känslan var helt underbar.

Långsamt började Jenny att rida mig och hon var duktig. Snabbt accelererade jag mot en utlösning men Jenny lyckades att hålla mig på gränsen genom att stanna upp i rätt ögonblick. Alltmedan hon red mig kom hennes egen orgasm allt närmare och slutligen red hon mig hårt. Jag kände hur hennes kön drog ihop sig och så skakade hennes kropp av ännu en orgasm samtidigt svartnade det för mina ögon och jag började tömma mig i Jenny. Vi red ut våra orgasmer hårt pressade mot varandra och när vi lugnat ner oss lite fnittrade Jenny till.

- Va? Undrade jag.

- Äh, sa hon och rodnade lite, - jag brukar inte vara i säng så snabbt med nån men du var som en hundvalp som man bara inte kunde motstå.

- Tack för den du, sa jag spelat förnärmad.

Jenny gled av mig och tillsammans bökade vi ner oss under täcket. Väl därunder kröp hon upp i min famn. Hon vände upp huvudet mot mig och jag tittade förvånat ner på henne.

- Blev du generad när jag bad dig att slicka mig? Frågade hon.

- Jag är nog inte van vid att tjejen tar initiativet, sa jag, - utan jag brukar få truga lite mer.

Hon fnissade lite och makade sig tillrätta i min famn igen.

- Jag skall nog överraska dig fler gånger, viskade hon.

Jag drömde en helt underbar dröm där Jenny stod på alla fyra framför mig medan jag körde lemmen ut och in i hennes heta inre. Drömmen var så intensiv att det nästan kändes som verklighet. Det svaga smackande ljudet fick mig att inse att jag var vaken och att jag låg i min säng och inte tog Jenny bakifrån. Känslan däremot var verklig och det tog ett tag innan jag kommit så mycket till sans att jag fattade att Jenny sög min lem. Hon tittade upp samtidigt som hon mjukt smekte min lem.

- Hej, sa hon.

- Vad gör du, frågade jag imbecillt fastän jag redan visste svaret.

- Leker lite, svarade hon med ett leende.

Hon kröp upp över mig och gav mig en kyss. Den salta smaken av mig själv blandades med smaken av hennes tunga och konstigt nog var den inte obehagligt. Hon la sig ner vid sidan om mig och drog lite i mig. Jag förstod vad hon ville och gled upp över henne samtidigt som hon särade på benen. Tungt låg jag mellan Jennys särade ben och jag kunde känna hur min lem trycktes hårt mot hennes venusberg. Hennes bröstvårtor stod styva mot mitt bröst och hon andades tungt.

- Snälla ta mig, viskade hon.

Jag lättade mitt tryck på henne och jag kände hur hon smet ner med handen och greppade min hårdhet. Hon styrde mig rätt och när jag tryckte på gled jag in i hennes heta inre. Jenny kved till och tryckte huvudet bakåt.

Jenny stönade och vred sig under mig och försökte hetsa mig med små snuskiga ord men kontrollen hade jag och när jag märkte att hon var på väg kunde jag utan problem få henne att komma i en orgasm. Hon stelnade till och jag kände hur hon blev trängre och hur hon kramade min lem hårt och när jag så pressade mig in hårt i henne så skrek hon till och kroppen skakade av orgasmen.

Att det kunde vara så upphetsande att se en kvinna få en orgasm trodde jag inte var möjligt. Jag låg stilla tills Jenny ridit ur sin orgasm och när hon med ett nöjt leende åter tittade upp på mig började jag arbeta i henne igen. Jag kunde se hur hon drog efter andan när njutningen på nytt tog fart i hennes kropp och hon hävde sig upp och sökte min mun med sin.

Kyssen fick det verkligen att snurra i huvudet på mig och jag måste ha stönat till förvånat för Jenny drog ner mig och fortsatte att kyssa mig med en inlevelse som jag inte trodde fanns. Jag kände hur jag närmade mig och det måste Jenny ha gjort också för hon förde ner en hand och började smeka sig hårt.

Fortfarande mun mot mun med Jenny kom jag och hårt pressad mot henne tömde jag mig långt upp i henne. När min egen orgasm var på väg att ebba ut kom Jenny igen och hon kramade min lem så hårt att det nästan gjorde ont. Tungt sjönk jag ner över en skakande och ryckande Jenny.

- Tack, tack, snyftade hon nästan i mitt öra.

Förvånat lyfte jag på huvudet och tittade in i hennes ögon.

- Det var så fantastiskt, sa hon och snyftandet övergick i ett lättat skratt.

Jag rullade av henne, drog henne intill mig och smekte henne försiktigt över huvudet och sa:

- Det är jag som skall tacka vännen för att du visat mig sådant jag inte visste fanns.

Hon slog armarna om mig och kysste mig. Än en gång kurade vi ihop oss under täcket och ganska snart sov vi båda nöjda och tillfredsställda. Att det skulle kunna bli bättre än så här fanns inte i mitt medvetande men när jag vaknade morgonen därpå upptäckte jag att så var fallet.

Jag vaknade av att Jenny rörde sig. Lång innan jag öppnade ögonen visste jag att hon inte var vaken. Hon låg på sidan med ryggen emot mig och täcket hade glidit ner så man såg hennes nakna axlar och rygg. Morgonståndet bultade mellan mina ben och jag flyttade mig närmare Jenny och la mig i sked. Lemmen lät jag glida upp mellan hennes skinkor och med handen smekte jag över hennes bröst där jag kände hur bröstvårtorna drog ihop sig och blev som små stenar.

När jag pussade henne i nacken gnydde hon till och började röra sig lite oroligt mot min lem. Hon hade fortfarande inte vaknat när jag gled ner lite och riktade in lemmen mot hennes blöta kön. Mjukt trängde jag in i Jenny bakifrån och när jag nästan var helt inne stönade hon till och jag kände hur hennes hand smekte mig upp på höften.

- God morgon vackra kvinna, sa jag och började att dra mig ur.

- God morgon, stönade Jenny och putade ut med rumpan i ett försök att förhindra att jag gled ut.

När jag vände in igen stönade hon till högt och vred sig mot mig. Hon la handen om min nacke och drog ner mig till en het kyss.

- Åh vilket underbart sätt att bli väckt på, stönade hon samtidigt som hon placerade min fria hand på sitt bröst.

- Ställ dig på alla fyra, viskade jag till henne med min heta dröm i minnet.

Vi lyckades inte att ställa oss upp utan att jag gled ur men jag var lika glad för det när jag såg Jenny stå där på alla fyra, djupt svankandes med könet glittrande av väta. Synen var helt underbar och jag stönade till av kåthet när jag såg höften och stjärtens mjuka rundning. Jag ställde mig tillrätta bakom Jenny och gled in i henne igen. Jag lät henne bestämma tempot samtidigt som jag smekte hennes slanka midja, höft och runda skinkor. Hon vände på huvudet och tittade mig i ögonen och jag kunde se hur kåtheten brann där inne.

- Snälla ta mig där bak, viskade hon.

Jag fattade ingenting! Jag tog ju henne bakifrån och förmodligen så såg hon min fråga för hon gled med handen ner över sin egen stjärt och långsamt tryckte hon in långfingret i sitt eget anus. Lite chokad stirrade jag på hennes finger som långsamt försvann in i stjärten på henne.

- Jag är nog inte redo för det än, stammade jag lite nervöst samtidigt som jag kände att jag blev rejält generad.

- Det är okey, sa Jenny, - vi gör inget du inte vill.

Hon behöll fingret intryckt i stjärten på sig själv samtidigt som hon pressade sig hårt mot mig. Chocken som kommit över mig släppte och snart var jag lika kåt som tidigare och det dröjde inte länge förrän Jenny skakade av en orgasm snabbt följd av min egen. Vi låg omslingrade om varandra och kysstes när hon frågade:

- Säkert att det är okey? jag kunde ana en svag oro i hennes röst.

- Säkert, sa jag, - jag har varit med om så mycket nytt i natt att jag måste få smälta allt först.

- Jag vill ju inte skrämma bort dig, sa hon och log lite mer säkert.

- Ingen risk vännen, sa jag och drog henne närmare mig.

- Bra, sa hon, - för det kommer mer.

Jag tittade frågande på henne men hon flinade bara lite och såg oskyldig ut. När jag skulle fråga vad hon menade med det så la hon bara fingret över min mun för att tysta mig och jag nöjde mig med det. Tids nog fick jag nog veta vad hon menade och mycket riktigt skulle jag snart bli varse vad hon menat.

Det var så skönt att ligga och känna värmen från Jennys heta kropp men så småningom pockade ändå kroppens behov på. Vi duschade tillsammans och när jag smekte Jenny gled hon mjukt undan och inget konstigt med det. Min referens var fortfarande mitt gamla förhållande och jag brukade bli avvisad betydligt mer handfast än så här så jag tog inte illa upp. Däremot kunde jag inte sätta tummen på Jennys behov av att ha koll på vad klockan var. 

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

go4it666

Underbar novell i Hannes vanliga behagligt ömsinta stil

21/7, 2023 kl. 04:00

#1

Ronneby

Vilken underbar novell.

25/2, 2012 kl. 19:08