Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/7, 2018 kl. 16:03, av Mollegubben

Utom all kontroll

Del 4 av 4 i serien Fotbollstjejen

Jag försökte inte ens stå emot längre. När chansen till bus med Frida gavs så tog jag den. Tills jag insåg

Jag satt på fotbollsklubbens kansli en sen söndagseftermiddag veckan efter händelsen i kiosken med Frida. Fullt koncentrerad jobbade jag på att förbereda ett styrelsemöte som skulle ske två veckor senare. Ju fortare jag klarade av detta desto fortare fick jag komma hem till min familj. 

Stegen ute i korridoren väckte mig ur min koncentration och jag sneglade automatisk på datorns klocka. 19:24. Jag visste att det inte hade varit några aktiviter på anläggningen efter 17:00, så det borde inte vara någon kvar. Inte ens någon långsam eftersläntrare. Det sög till i magen på mig. Av fåfäng förväntan. Kunde det vara hon. Jag hade inte kunnat släppa tanken på henne på hela veckan. Nej, nu fick jag lägga av. Det var säkert bara någon annan i styrelsen som hade ett ärende till kansliet eller något. 

Men det var hon! Plötsligt stod Frida där i dörröppningen och jag drog efter andan. Hennes vanliga träningsoutfit var utbytt mot en kort kjol, höga strumpor upp till knäna och ett rosa, tajt linne. Håret var uppsatt och hon var mer sminkad än normalt. Det här var något helt annat än den sporttjej som jag normalt sett stötte på. Frida gick in och stängde dörren efter sig. Låste. Vände sig om och log ett busigt leende som fick min lem att resa sig direkt. 

Hon sa inget. Jag sa inget. Hennes blick sa vad hon ville. Bulan i mina byxor sa vad jag ville. Långsamt drog hon med händerna över sin mage och upp över brösten. Under de få stegen som hon behövde ta för att komma fram till mig där jag satt i kontorsstolen hann min åtrå nå nivåer som gjorde att jag var nära att tappa kontrollen. När jag betraktade den slanka kroppen, de runda brösten som avteckandes perfekt under bh:n och linnet så kände jag en brinnande lust att bara ställa mig upp, slita av henne kläderna och knulla henne hårt och besinningslöst. 

Med viljestyrka satt jag kvar när hon kom fram till mig och gränslade mig där jag satt. Hon satte sig över mig med benen på vardera sida över mig och stolen. Jag fick vända huvudet uppåt något för att se hennes ansikte. Hennes lätt särade läppar glänste diskret i en rosa nyans. Ögonfransarna var svarta och långa och tyckes vinka till mig lockande när hon blinkade. Kindbenen markerades av ett lätt ljusbrun nyans. Huden verkade slät som en bebisrumpa, utan finnar, leverfläckar eller andra märken. Det var bara några fräknar på näsryggen som bröt av, vilket bara bidrog till hur otroligt söt hon var. 

När hon böjde sig fram och kysste mig så inså jag att det var första gången. Hon hade sugit av mig. Jag hade slickat henne. Vi hade knullat. Jag hade sprutat min säd på henne och i henne flera gånger. Men vi hade aldrig kyssts. På något sätt så var det mer intimt än allt annat. 

Min kuk pressades mot hennes gungande underliv när hennes spetsiga lilla tunga sökte sig in i min mun. Jag mötte den med min egen tunga. Hon smakade fräscht med en svag smak av jordgubb och mint. Jag undersökte hennes kropp. Tog tag om den fasta rumpan och klämde. Sedan upp längs med höfterna, den smala midjan och vidare upp på framsidan till brösten där jag stannade en stund och klämde genom tyglagren på de mjuka kullarna. 

Kuken spände hårt i byxorna och det började bli obekvämt och frustrerande med alla kläder emellan oss. Hånglandet var upphetsande, men det kändes på något sätt fel, som om det var otrohet över gränsen. En helt orationell tanke, jag vet. Så jag tryckte bort henne. 

”Vill du knulla nu?”, frågade Frida rättframt.
”Det kan du ge dig fan på att vi ska!” väste jag fram. 
”Vänta lite bara. En sak först.”
Hon satt kvar i mitt knä och vände sig mot datorskärmen. 
”Förbereder du mötet den 16:e?”
”Ja, men vad har det med saken att göra?”
”Uttagningen”, sa Frida och vände blicken mot mig igen. 

Ett ord. Uttagningen. Tusen tankar for genom mitt huvud på några få sekunder. Uttagningen var en av punkterna på nästa styrelsemöte. Uttagningen av de två tjejer som skulle få åka med damlaget på träningslägret till Spanien under sommaruppehållet i serien. Det var en tradition i klubben att damlaget åkte på detta varje år, och det var en tradition att två tjejer från ungdomslagen fick åka med. Man valde ut de som ansågs vara lovande och som skulle kunna ta en plats i A-laget inom ett par år. De skulle åka med för att lära. Självklart var det något som de flesta unga tjejer i föreningen siktade på. 

”Jag tror nämligen att du ska argumentera för och rösta på att både jag och Lina ska tas ut till lägret.” Hon klämde samtidigt på den hårda bulan i mina byxor. ”Håller du inte med?”
Ilsket for jag upp och kastade av mig Frida. 
”Om du tror att du ska kunna knulla dig till en plats så tror du jävligt fel”, sa jag upprört och viftade med ett finger framför den leende tjejen. 

Det var inte så att Frida inte var aktuell att få åka med. Hon var absolut en fullt rimlig kandidat, om än inte helt självklar. Min upprördhet kom sig inte bara av att hon försökte fuska sig till en plats. Jag var även besviken och förbannad på mig själv. Besviken för att jag gått på hennes inviter och fallit för frestelsen. Förbannad för att jag någonstans blivit smickrad och inbillat mig själv att en ung tjej ville ha sex med mig utan några baktankar. 

”Fast jag tror att jag redan har gjort det, faktiskt”, flinade hon. Hon fipplade fram sin mobil och knappade fram en film. Den var tagen genom ett öppet fönster som satt högt upp och filmade snett neråt. På en massagebänk såg jag mig själv ligga mellan Fridas slanka ben och knulla. Det var dock inte så tydligt att det var just jag tänkte jag förhoppningsfullt i några sekunder tills jag såg hur vi bytte plats. Då gick det inte att missta sig på vilka två personer det var på filmen. Jag vände bort blicken från telefonen och stirrade in i väggen. 

”Och så den här”, sa Frida och fångade min uppmärksamhet igen.
Jag vände blicken mot skärmen igen. 
”De där vita fläckarna där kommer från dig när jag hjälpe dig i kiosken förra veckan”, sa hon och såg menande på ett foto på ett par svarta träningsbyxor. 

Jag visste inte vad jag skulle säga. Massor med tankar och alternativ snurrade runt i huvudet. Förneka? Hota? Böna och be? 

”Som jag ser det så är det så här. Då går med på vad jag vill och allt är frid och fröjd. Jag raderar filmen och bilden. Eller du gör inte som jag vill och då måste jag ju berätta vad du gjort med mig. Det kanske blir svårt att hävda våldtäkt. Jag ser ju inte direkt missnöjd ut på filmen, hihi. Men att jag är i beroendeställning till dig kan ju inte vara så bra. Och även om inte åker dit på det hos polisen, så lär ju din tid i klubben vara slut. För att inte tala om vad din fru skulle säga. Eller är hon okej med att du sätter på småtjejer?” 

Hon tystnade och betraktade mig.

”Så vad säger du? Har vi en deal?”

Min hjärna hade bearbetat och kommit ikapp. Jag visste att jag var fast och att det inte fanns någon rimlig väg ut. Men det fanns luckor i Fridas ambition att komma till Spanien. 

”En sak bara. Det räcker inte att jag röstar på dig…”
”Och Lina!”, avbröt hon mig.
”Okej. Och Lina. Det räcker inte med mig. Ni måste ha minst två röster till eftersom vi är fem stycken som röstar om det här.”
”Jag vet. Därför har Lina sett till att Lasse röstar på oss också.”
”Vadå ’sett till’. Vad menar du?” 
”Man kan väl säga att jag och Lina har pratat ihop oss om vilken spelplan vi skulle ha, som ni tränare brukar säga.” Hon log lurigt mot mig.
”Vadå? Menar du att Lina och Lasse har…?”
”Vill du se? Jag är faktiskt ganska nöjd med filmen.”

Jag var torr i munnen när jag nickade stumt. Ville jag verkligen se? Lasse som var 1.95 lång var föreningens målvaktsansvarige och själv gammal div 1-målvakt. Numer nära 50 år gammal, tunnhårig och med en liten begynnande kulmage. 

Fönstret ut i korridoren bredvid dörren till kansliet där vi nu satt var precis som nu vanligtvis fördraget med persienner. Men vid tillfället för den film som Frida nu visade mig så var de uppdragna tillräckligt mycket för att en mobiltelefon kunde filma in i rummet. 

Lasse satt tillbakalutad i samma stol som jag suttit i nyss. Hans blick var riktad ner på den tjej som satt på knä på golvet framför honom och sög hans kuk. Hon hade byxorna och trosorna neddragna på låren och hennes tröja var uppdragen över hennes bröst som dock fortfarande var iklädda bh. Uppenbarligen så hade han åtminstone tafsat rejält innan han stack kuken i munnen på henne.

Hennes hår hängde ner över ansiktet och handen var lindad om Lasses lem så jag såg inte så mycket i detalj. Det tog dock inte så lång tid innan han puttade undan tjejen och ställde sig upp. En rejäl kuk pekade rakt ut från Lasses skrev. Den stod i väl proportion till hans stora kropp, och var både grov och lång.

Även om jag redan vetat om det, så var det först nu som jag såg att det var Lina, den unga lovande målvakten. Att hon skulle bli utvald till lägret var inte heller främmande. Det var däremot alltid svårt för målvakter att slå sig in med tanke på att det redan fanns både andra och tredjemålvakt i truppen. Men att hon var duktig och talangfull nog rådde det ingen tvekan om. Trots sin längd och lite grövre kroppsbyggnad så var hon snabb, smidig och spänstig. 

På filmen såg jag hur Lasse slet av henne kläderna helt och den vackra unga kroppen kom i dager. Hon hade stora runda bröst som tack vare hennes unga ålder fortfarande trotsade gravitationen och stod nästan rakt ut. Hennes höfter var breda och låren kraftiga, och midjan svängde mjukt in. Kroppsformen var mer av den en fullblodskvinnna än den unga 17-åriga flicka som hon var.

Lasse lyfte upp Lina på skrivbordet och tog plats mellan hennes ben. Det var svårt att se, men han tycktes böka med kuken i handen mot hennes sköte. Lina spände sig plötsligt och stirrade rakt upp i taket. Lasse släppte sin kuk och tog tag om de breda höfterna på henne. Uppenbarligen så hade han trängt in i henne, men förmodligen bara lite grand för han började röra sig försiktigt fram och tillbaka. Lite längre fram för varje försiktiga stöt. 

Lina tittade ner mellan sina ben, munnen halvt öppen och ansiktet i en grimas av… Fascination? Njutning? Smärta? 
”Lina berättade att han var väldigt stor”, viskade Frida i mitt öra. ”Mycket större än hennes pojkvän.”
På filmen var de snart igång med knullandet även om Lasse fortfarande tog det lugnt. Han var högröd i ansiktet och glodde hela tiden lystet ner på Linas kropp. Jag visste vad han tänkte och kände. Han tackade sin lyckliga stjärna över att få sticka kuken i en ung villig tjej och tänkte njuta av varje sekund. 

Lina halvsatt på skrivbordet bakåtlutad med armbågarna och underarmarna som stöd. Lasse smekte och fingrade på hennes kropp. Klämde på brösten och pillade på bröstvårtorna. Det tog dock inte så lång tid innan han inte klarade mer. Desperat slet han ut kuken och så fort han fick tag i sin kuk och greppade den så tömde han sig över Lina. Jag kunde inte undgå att imponeras av kraften och storleken på hans sats. Flera långa strålar sperma sköts ut på Linas mage och ända upp på brösten.

Jag såg överraskningen i Linas ansikte och sedan hur hon började fnittra. Precis efter det försvann vreds kameran undan och sedan blev bilden svart.
”Det var allt jag fick med.”
”Vadå allt? Fanns det mer?” Min mun var alldeles snustorr nu, och min röst knastrade som steg på en grusgång. 
”Ja, jag trodde ju att de var klara så för att inte bli upptäckt så stack jag efter det där. Men Lina berättade att Lasse hade fått henne att suga honom igen och sedan hade de knullat en gång till.”
”Hur…? Men… Varför…? Det…Ni kan ju inte… för fan. Vad fan tror ni att ni håller på med?”
”Vi vill väldigt gärna åka på det där lägret. Väldigt, väldigt gärna. Och att ha lite sex för att få göra det är så värt det tyckte vi. Till och med med en gubbe. Även om jag drog vinstlotten, hihi!”

”Vad? Vadå vinstlotten?”
”Jo, när vi bestämt vad vi skulle göra så lottade vi om vem som skulle få vem. Och jag fick dig. Du var ju mycket svårare förstås. Lasse var ju enkelt för Lina. Han är ju känd för att gilla oss unga tjejer. Passar alltid på att visa övningarna noggrant om du fattar vad jag menar. Han är ju duktig och så, men man kanske inte alltid måste hålla på och ta och hålla på kroppen för att visa. Alla vet att han är en snuskgubbe. Så det var busenkelt egentligen för Lina. Det där som var på filmen hände för ett tag sedan eftersom de hade sex mindre än en vecka efter att vi bestämt oss. Och att få honom att lova att rösta på oss var lika enkelt. Hon behövde bara ha sex med honom en gång till och sen lova en avsugning efter att vi blivit uttagna så var det klart.”

Jag kunde bara skaka på huvudet åt det jag hörde. 

”Men du var ju lite svårare. Och när det väl funkade så kom det lite oväntat. Vi var inte beredda på det där i bollboden, så där fick vi ingen film. Så vi fick göra om det där i omklädningsrummet.”
”Men kiosken då? Varför kiosken om du redan hade en film?”
”Vi tänkte lite att eftersom du var liksom svår så behövde lite mer. Och det är ju så mycket snack om dna och så där, så lite sperma på mina kläder tänkte vi skulle hjälpa till. Sen var det mest en cool grej. Att se om det skulle funka, och vad du skulle göra och så.”

Jag fick fortfarande inte fram ett ord. Hur kunde så unga tjejer vara så beräknande och lömska? Att de så där utan vidare använde sina kroppar för att få vad de ville. 

”Men som jag sa. Jag drog vinstlotten. Den där första gången i bollboden var häftig. Och andra gången i omklädningsrummet var ännu bättre. Det verkar stämma vad dom säger om erfarna män, att dom vet vad dom gör och är bättre i sängen. Du är i alla fall mycket bättre än min pojkvän.”
”Har du pojkvän?” Varför var jag förvånad?
”Självklart. Visste du inte det? Jag är ju ihop med Pontus i juniorlaget. Han är ju snygg och så, men du vet i sängen så… ja det går ganska snabbt. Och när han väl slickar mig, vilket inte är så ofta förstås, så verkar han tro att hastighet och hårt tryck med tungan är tricket. Sen blir det några minuters hetsigt sex innan han kommer. Men du har ju sett till att jag också kommit varje varje gång, vilket är mer än man kan säga om han.”

”Jag har ju inget val”, sa jag tyst och återhållsamt trots att ilskan brann inom mig. 
”Nej det ser inte ut så.”

Plötsligt brast det för mig. Nu fick det räcka. Jag visste att jag var fast. Frida och Lina hade snärjt in mig i något som jag inte kunde komma ur. Jag skulle vara tvungen att rösta på dem, det förstod jag. Men om det nu skulle vara så, nu när allt redan var för sent, så tänkte jag minsann ta för mig och återta lite kontroll. 

Med ett långt steg så var jag över henne. Vände henne om och tryckte ner henne med ansiktet först ner i skrivbordsskivan. Hon flämtade till och gnydde. Var det av upphetsning?
”Nu ska du bara vara tyst och ta emot!” väste jag. ”Jag kommer att rösta på dig och Lina, det lovar jag. Men då ska jag fan knulla dig här och nu. Och du ska bara göra som jag vill. Förstått!”
”Jaaa”, suckade hon nöjt och blickade bak på mig med ett nöjt förföriskt uttryck i ansiktet. 

Jag lyfte upp den korta kjolen och möttes av synen av en nästan naken rumpa. Det var bara en liten nätt stringtrosa som dolde över delen av stjärtskåran, resten av stringen låg inborrad mellan de runda, tajta skinkorna. Oavsett hur sexigt det var, så skulle de av. Jag var desperat nu. Den här gången tänkte jag inte bry mig om hennes njutning. Det här var enbart för min skull. Så jag slet ner trosorna så att de hamnade runt hennes anklar. Under tiden som jag knäppte upp byxorna och hasade ner dem och kalsongerna så trampade hon av sig trosorna och delade sedan inbjudande på benen något. 

Den rosa skåran blottades vackert framför mig, men jag ägnade ingen större uppmärksamhet åt den. I normala fall skulle jag gått ner och smakat på henne en stund. Men det här var inget normalt läge. Jag lyfte upp hennes ena ben så att knäet hamnade på skrivbordet och därmed öppnade upp henne ännu mer. 

Med några drag över kuken så bekräftade jag det stålhårda ståndet. Mitt blottade ollon mötte hennes blygdläppar och jag kände hur våt hon var. I en enda lång stöt så trängde jag in i henne. Hon gnydde till lite när jag inte gav henne tid att anpassa sig. Och jag stönade ansträngt av den hårt kramande känslan om min lem. Jag lade mina händer på skinkorna framför mig och kramade dem samtidigt som jag började knulla henne lugnt och metodiskt. Långa, ganska lugna stötar hela vägen in och hela vägen ut så att ollonet bara precis låg i henne. Det skulle bli svårt att hålla igen och motstå impulsen att köra på hårt och snabbt. 

Egentligen ville jag ge henne ett rejält hårt knull för att visa att jag bestämde för en stund, men jag visste samtidigt att jag då skulle spruta inom en minut. Och jag ville njuta längre än så. För det var obeskrivligt skönt. Och det jag tittade ner på var obeskrivligt vackert och sexigt. Nedanför kjolen som låg korvad runt hennes midja en rund fast rumpa och slanka brunbrända ben. Och så den muskulösa nedre delen av ryggen och midjans mjuka rundning som syntes där linnet var uppdraget en bit.

Den initiala akuta känslan av hotande orgasm lade sig, och jag kunde trycka på lite mer. Ökade takten något. Ökade styrkan i mina stötar. Jag kom in ett skönt tempo, kunde hålla mig på rätt sida gränsen och ändå känna de sköna pirrningarna spridas från pungen och ut i kroppen. Mina höfter mötte Fridas rumpa med ett litet klatschande ljud. Pungen gungade samtidigt fram och slog in mot hennes sköte.

Ju hårdare jag tryckte på, desto mer stönade Frida. Som om hon njöt mer ju hårdare jag knullade henne. Vad fan! Hon hade lurat in mig i det här. Lagt upp sig och använt sin kropp för att få vad hon ville. Det var väl inte meningen att hon skulle njuta av det. Det var ju jag som skulle få njuta som betalning för min röst. Hon fick ju åka till Spanien.

Fast samtidigt så var det väldigt upphetsande att höra hennes kåta gnyenden. En tjej som uppenbarligen älskade sex är förmodligen det sexigaste som finns. Och när detta dessutom är en ung sexig tjej, med tajt kropp och trång fitta, så kan det snabbare än önskat bli vad som krävs för att spruta. 

Jag satte in fem-sex riktigt hårda stötar och hörde hur hon kved till. Sedan slet jag ur kuken ur henne innan jag kom.
”Ner på knä”, morrade jag och drog samtidigt ner henne på golvet. 
Hon tittade upp på mig med glansiga kåta rådjursögon. Jag tänkte göra något som jag bara sett på åtskilliga porrfilmer, men aldrig testat själv. 
”Öppna munnen och ut med tungan!”
Hon löd direkt och log skälmskt. 

Med några vana runkdrag på kuken så tog jag mig snabbt till orgasm. Med lilla söta 17-åriga Frida på golvet framför mig så var det inte svårt. Jag lade ollonet på tungan precis innan första strålen sperma lämnade mig och fyllde hennes mun. Nästa stråle träffade henne på näsan och överläppen. Och sedan ytterligare ett på kinden innan jag fick in kuken i hennes mun igen där hon sög i sig de sista avslutande spruten.

Efteråt så stod jag bara och njöt en stund av efterdyningarna av min kraftiga orgasm medan Frida fortsatt lekte med tungan runt mitt ollon som fortfarande var begravt i hennes mun. Men till slut var jag tvungen att sätta mig ner. 

Frida torkade av sig i ansiktet med en hand och såg allmänt nöjd ut. Min kuk var fortfarande hård trots vad den nyss varit med om. Hela situationen var absurd och upphetsande. En ny tanke hann knappt ta form i mitt huvud innan den kom ut i form av ord.
”Ta av dig kläderna och sug upp mig igen. Jag är inte färdig med dig!”

Inget ifrågasättande. Ingen protest eller spydig kommentar. Hon bara drog av sig linnet, knäppte upp bh:n och lät den falla, innan även kjolen åkte av. Hon stod framför mig helt naken och såg mig rakt in i ögonen. Jag insåg att hon var kåt och bara glad över att få fortsätta. Hon hade blivit knullad men inte fått komma. Återigen föll hon ner på knä framför mig och tog min kuk i handen och började runka. Hon sög mig i någon minut, men verkade sedan nöjd och klev upp. Det var inget jag hade något emot, eftersom jag visste vad som väntade. Hennes underbara lilla fitta! Vig som ett katt klev hon upp och gränslade hon mig i stolen. Vi hjälptes åt att hitta rätt och sedan gled hon ner på mig. Hennes ögon var slutna och ansiktet utstrålade koncentration och njutning. Jag tog tag om hennes skinkor och drog henne mot mig. Hennes höfter rörde sig mot mig i en rullande rörelse samtidigt som jag gjorde mitt bästa för att stöta uppåt. 

Min kuk var helt omsluten av denna fantastiska fitta där den liksom tuggade på mitt ollon längst in när det stötte mot något. Efter att hon ridit mig en stund så började hon skaka i min famn. När hon hastigt drog efter andan och sedan liksom spände kroppen i en både så förstod jag att hon kom. Dessutom kände jag hennes fitta krama hårdare om mitt stånd, och om jag inte själv kommit så snart innan så hade jag säkerligen gjort gemensam sak med henne just då.

När det var över föll hon ihop flämtandes i min famn. Kroppen som nyss varit så spänd var nu avslappnad och mjuk. Hon verkade tillfredsställd och nöjd, men det var inte jag. Mitt begär var väckt igen med full kraft. Jag lyfte av henne och mer eller mindre bar henne till skrivbordet igen där jag satte henne på kanten. Utan att vänta längre än nödvändigt så tryckte jag mig in i henne igen ståendes på golvet framför skrivbordet. Frida verkade ha tappat kraften för hon föll ner på rygg och låg bara och tog emot. Hennes ögon slutna och med en nöjt ansiktsuttryck. De fasta brösten svallade mjukt i takt med mina stötar. 

Jag höll ett hårt tag om hennes lår. Drog henne mot mig vid varje stöt. Knullade henne hårt. Knullade henne hårdare än jag någonsin knullat någon. Ville verkligen straffknulla den lilla slampan som lurat mig. Jag kom på mig själv med att tänka på henne som slampa. Ett ord som jag normalt sett hatade och aldrig skulle använda. Ett förnedrande ord som inte ska användas mot någon, speciellt inte unga tjejer. Men nu tände det mig istället. Frida mumlade något ohörbart och jag väste åt henne.
”Håll tyst och bara ta emot!”
”Mmmm, knulla mig hårdare då”, flämtade hon fram. 

Med en ursinnig kraft gjorde jag några kraftiga stötar och Frida gnydde ynkligt och greppade sina egna bröst. Hon nöp sig i bröstvårtorna och låste sin blick i min. En utmanande blick som sa ’ge mig, knulla mig, visa vad du kan’. Med ett morrande vrål så kom jag och tömde mig djupt inne i den 17-åriga fittan. 

Mina knän höll på att vika sig men jag ville inte dra mig ur henne ännu. Ville njuta av efterdyningarna av den kraftiga orgasmen med kuken kvar i henne en stund. Men till slut orkade jag inte mer utan tog ett långsamt steg tillbaka. Såg hur min svullna kuk långsamt gled ur henne tillsammans med den mjölkvita säden. Blygdläpparna var svullet röda och glänste av hennes safter och min säd. 

Utmattad föll jag ner i kontorsstolen. Under någon minut så betraktade jag Frida som låg kvar på skrivbordet. Hennes ben hängde ner från kanten, lätt särade. Där jag satt i stolen så låg hennes kropp bara strax under min ögonhöjd. Jag såg upp över den vackra slanka tonårskroppen. Den platta bruna magen, med en söt navel. Bröstkorgen som höjdes och sänktes i takt med hennes alltmer lugna andetag och som pryddes av de runda, mjuka brösten vilka toppades av ärtstora bröstvårtor i en vårtgård stor som en femkrona. 

Det var Frida som rörde på sig först. Hon tog sig ner från skrivbordet och ställde sig på golvet framför mig. Herregud, vad sexig hon var!
”Fan, vad du kan knulla!” utbrast hon i ett glatt fnitter. ”Där har Pontus en del att lära.”

Passivt och tyst så betraktade jag henne när hon klädde på sig. Jag kände mig både fysiskt och mentalt utmattad. Orkade inte säga något. Orkade inte göra något. Min kuk låg vilandes slak snett åt sidan, hopkrympt och fuktig och såg ungefär lika pigg ut som jag kände mig. 

”Okej, men då har vi en deal då!” sa och såg frågande på mig.
Jag bara nickade tyst och viftade bort henne. 
”Grymt!”

Efter att hon gått så satt jag handlingsförlamat kvar i stolen i säkert en kvart. Vad hade jag gjort? Så jävla dumt! Riskera mitt äktenskap, mitt rykte, och min ställning i samhället för att knulla en 17-årig tjej. Några minuters njutning. Var det värt det? Förmodligen inte. Men skulle jag ha gjort något annorlunda om jag visste vad jag visste idag? Skulle jag sagt nej? Skulle jag vilja ha missat mitt livs mest fantastiska knull? Och de underbara avsugningarna? Skulle jag ha tackat nej till att leka med den sexigaste unga kvinna man kan tänka sig? Svaret var för mig inte helt självklart.

Och hennes sista ord innan hon gick både skrämde och lockade mig.
”Vi kanske kan ses igen framöver…”

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.