Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/7, 2018 kl. 09:54, av Gardintroll

Lillasyster Annelis lömska plan

Del 3 av 4 i serien Min flickväns lillasyster Anneli

Niklas fortsätter sin resa med sin flickvän och hennes lillasyster, den förföriska Anneli. Hur ska han kunna motstå henne när hon sätter sin plan i verket?

Jag slängde upp ryggsäcken på ryggen och log åt Lotta, min tjej, som i sin flanellskjorta, jeansshorts och flätor stod lite längre fram på stigen och vinkade åt mig att inte ge upp. Lotta var en underbar flickvän, smart, vänlig och vacker. Hennes lillasyster var dock något av en plåga. Hon hade en nonchalant attityd och hennes goth-period hade inte gjort saken bättre. Hennes svartfärgade hår hade växt ut så mycket att man såg fem centimeter blont längst in och hennes enorma kängor passade inte alls hennes späda kropp. Eller, jo, det var precis det som fick dem att vara så lockande. De gav en en känsla av att det här var en skönt störd 16-åring. Det var inte en felaktig känsla. Anneli var något rubbad, som hennes storasyster Lotta brukade säga. Jag var själv 24 och hade lämnat tonårens vilda liv bakom mig för flera år sen men jag mindes själv att jag också hade varit rubbad på den tiden då jag sökte mitt sanna jag.

 

”Kom nu, Niklas!” ropade Lotta och jag skyndade mig fram längs vandringsleden för att hinna ikapp de två systrarna som naturligtvis var mycket lättare lastade än jag själv. Egentligen var det en vacker dag. Vinden spelade i trädkronorna och solen spelade bland löven. Det var bara min värkande rygg och mina ömma muskler som gjorde mig på dåligt humör. Jag bet ihop och vandrade på. Lotta gav mig en uppmuntrande puss när jag gick förbi systrarna och tog täten.

 

På vägen mötte vi en hel del andra vandrare som kom från andra hållet. De försäkrade mig om att vi nästan var framme och snart nådde vi verkligen byn vi skulle till. ”Äntligen”, utbrast Lotta och satte sig på en bänk på busshållsplatsen. Anneli läste på tidtabellen. ”Bussen kommer vid fem, det är om tre timmar! Herreguuuuud!” Jag såg på henne. ”Men vi kan väl äta nåt under tiden?” Anneli såg på mig. ”Du, Niklas, det finns en korvmoj här! Vet du vad de har i sina korvar. Typ E20015 och färg så man inte ser vad det är för kött och smiskade grisar och så!” Lotta skrattade till. ”Smiskade grisar? Eller hur? Skulle de stå och smiska grisarna innan de slaktar dem?” Anneli blängde på sin storasyster. ”Du, det är sant! De smiskar grisarna så de ska gå på stora bilar och kör iväg dem till dödscentraler.” Jag valde att luta mig tillbaka och stänga ut systrarnas käbbel. Anneli klagade högljutt över att det inte fanns något att göra och tog en promenad i byn medan jag och Lotta satt kvar och pratade. Lotta var några år yngre än jag och hade en skön syn på livet. Hon lät inte saker stressa upp henne utan tog det mesta med en klackspark. ”Det mesta är inte så farligt när allt kommer omkring”, brukade hon säga. Anneli ropade till oss från andra sidan torget där bussarna stannade. ”Fan, jag går och klipper mig, de har i alla fall tidningar att läsa!” Lotta såg upp. ”Svär inte och bussen kommer om 2,5 timmar!” Anneli gick utan att svara in genom dörren till frisersalongen och kom ut två timmar senare med en ny look.

 

”Herregud!” utbrast Lotta, ”du ser ju inte klok ut!” Jag bet mig i läppen för att inte kommentera Annelis nya frisyr. Hon hade en svartfärgad lugg som gick ner så långt att den täckte ögonen. Hon hade rakat sidorna av huvudet och hennes hår satt uppsatt i två tofsar som stod snett upp på baksidan av huvudet. Hennes svartfärgade hår hade varvats med dreadlocks som färgats blå, gröna och rosa. ”Herregud!” sa Lotta igen. Jag såg att Anneli även blivit sminkad och hade enorma mängder svart färg runt ögonen och ett svart läppstift. ”Jag tycker att det blev bra”, sa Anneli och Lotta skakade förskräckt på huvudet. ”Jag kan inte ta med dig hem till mamma såhär. Hon kommer att strypa mig. Vi måste gå tillbaka och be dem fixa till det här. Vad fan, var det en praoelev som klippte?” Anneli såg ner i marken och det bekräftade att det var precis som Lotta misstänkte. Hon såg upp på Lotta med oskyldiga ögon och lät sina svart-blå-grön-rosa tofsar dingla oskyldigt. Jag måste erkänna att den vilsna överdrivna 16-åringen väckte något inom mig och jag mindes med ens våra sex-lekar på vandringsleden. Jag visste dock att chansen att det skulle hända igen var små nu när vi var tillbaka i civilisationen. Åtminstone hade inte Lotta märkt nåt av våra övningar. Lotta tog Anneli i handen och började dra iväg med henne mot frisören när bussen kom körande runt en kurva. Hon gav Anneli en blick som betydde att de skulle prata om det här senare.

 

Vi klev på bussen och la upp väskorna på hyllan ovanför oss. Vi satte oss längst bak och Lotta tog fönsterplatsen. Jag satte mig bredvid henne och Anneli bredde ut sig över resten av sätena på raden. Längre fram i bussen satt det andra vandrare som gått på vid en tidigare station. Jag och Lotta pratade lite medan Anneli försökte få en signal med sin mobil. ”Fan vad segt...” stönade Anneli uttråkat. ”Svär inte”, sa Lotta och Anneli kontrade. ”Vaddå svär inte? Du svär ju själv.” Lotta suckade. ”Ja, men jag är äldre och fattar mer när det passar.” Anneli såg på mig. ”Niklas, vem svär mest?” Nu såg även Lotta på mig. Jag såg från den ena systern till den andra. ”Ni svär båda två, lite då och då...” De båda systrarna blängde på mig. ”Fegis”, muttrade de tillsammans och Lotta knölade ihop sin jacka och la mot fönstret. Hon lutade sig mot det och började snart dra sömnens tunga andetag. Hon var förstås utmattad efter förmiddagens vandring.

 

Det dröjde inte länge förrän Anneli la sig över sätena med huvudet i mitt knä. Hon såg på Lotta som sov mycket djupt. ”Nu håller du käften, Niklas, fattar du?” Hennes röst var hotfull och jag nickade. Anneli knäppte upp mina byxor och drog fram kuken. ”Nu ska du få spruta i en riktig liten tonårshoras sköna mun”, viskade hon och gjorde sig så söt hon kunde. ”Tro inte att jag inte ser hur kåt du blir av min goth-stil.” Jag nickade tyst, hon hade helt rätt. Den lilla 16-åriga rebelltjejen var så förbjudet porrig med sina nitarmband och översminkade ögon. Att hon var min flickväns lillasyster gjorde bara saken ännu mer förbjuden. Lotta sov gott bredvid mig och jag kände Annelis läppar sluta sig om min kuk. Hon nafsade i förhuden med framtänderna och jag kände hur ståndet växte. Anneli sög inte i ordets vanliga bemärkelse. Om hon hade låtit läpparna glida fram och tillbaka längs skaftet hade det nog kunnat väcka Lotta. Istället sög hon in hela kuken i munnen och pressade läpparna om roten medan hon lät tungan spela över skaft och ollon. Sakta kände jag hur kuken växte och letade sig allt längre in i Annelis mun. Jag smekte hennes porriga färgade tofsar medan min 16-åringa porrstjärna lät min kuk tränga allt längre in i hennes svalg. Jag kände hur hennes gom rörde sig över kuken och hur tänderna nafsade. Hennes tunga smekte mig över skaftet och jag kände hur hon arbetade med olika tryck och sugkrafter för att stimulera mig. Bredvid mig satt Lotta och sov medan hennes 16-åriga lillasyster lät kuken växa ända ner i halsen. Hon bet hårt tag om kuken och bussens skakningar blev för mycket för mig. Jag sprutade min sats långt in i min tjejs lillasysters mun och hon svalde satsen girigt. Jag slappnade av men Anneli fortsatte att låta tungan glida runt kuken. Medan jag slaknade slickade Anneli i sig all sperma jag kunde pressa fram och reste sig upp i sitt säte. Hon tog utan ett ord på sig sina hörlurar och lutade sig mot fönstret på andra sidan sätesraden. Jag knäppte gylfen och såg på Anneli som lyckats suga i sig all sperman utan att spilla en droppe.

 

Efter några timmar var bussen framme och vi skulle åka sovtåg resten av vägen. Jag och Lotta fick som tur var en egen kupé och Anneli den vägg i vägg. Vi sa godnatt åt Anneli som försvann in till sig. Jag och Lotta satt uppe ett tag och spelade kort tills vi var säkra på att Anneli sov. ”Hej”, sa Lotta och såg på mig. ”Hej”, sa jag och log. ”Ska vi...? frågade hon och jag nickade. Vi la oss i en av sängarna och började hångla. ”Jag älskar dig”, viskade Lotta. ”Jag älskar dig ännu mer”, viskade jag medan vi kysstes. Sakta började vi smeka av varandra kläderna. ”Förlåt att det inte riktigt har blivit nån sex under vandringen”, sa Lotta, ”du vet ur det är. Anneli är ju med och så. Det känns jätteskumt att tänka sig att hon skulle märka nåt.” Jag tänkte på vad jag hade upplevt under resan och kysste Lotta. ”Jag förstår”, sa jag, ”det gör ingenting. Nu är vi ju ensamma i alla fall.” Lotta nickade och kysste mig. Jag tog ett av hennes härliga bröst i handen och smekte det medan jag runkade upp kuken i stånd. ”Du vet vad du vill”, sa Lotta förföriskt och började onanera. Jag lät henne ta tag om kuken och föra den rätt. Med en mild stöt lät jag kuken glida in i min älskade Lottas härligt våta fitta. Hon stönade till och jag började knulla henne medan jag klämde på hennes stora bröst. ”Knulla mig!” stönade Lotta och jag stötte kuken i henne. Hon stönade högre. ”Du gillar mina härliga stora tuttar, va? Inte alls små och värdelösa som Annelis.” Jag såg Lotta i ögonen, livrädd för att det skulle vara en pik. Hade hon kommit på oss? Jag beredde mig på det värsta. ”Förlåt”, sa Lotta, ”jag borde inte ha sagt nåt. Det är en grej vi tjafsar om men det kunde inte du veta... Det var inte alls meningen att ta upp det.” Jag fortsatte att knulla min flickvän och la munnen mot hennes bröst. Jag sög in bröstvårtan i munnen och kände hur kuken bottnade i Lottas våta fitta. När jag låg där och försökte knulla min tjej dök Annelis små bröst upp för mitt inre. För mitt inre öga var det Anneli jag knullade och hennes små 16-åriga bröst jag hade i munnen. Lotta stönade högt och genom väggen hörde vi en ilsken knackning. Lotta himlade med ögonen och jag försökte fortsätta att knulla henne men kuken slaknade. Jag hade trots allt redan sprutat för några timmar sen.

 

”Fan”, sa Lotta, ”där rök den stämningen.” Jag nickade. ”Det känns lite konstigt nu...” Lotta kysste mig. ”Förlåt att jag började prata om Annelis bröst innan, jag fattar att det kan vara svårt för dig att få stånd om du måste tänka på dem.” Jag höll om Lotta och vi satte oss i sängen. ”Det var inte så farligt men det är klart att det blir lite konstigt...” Lotta knackade surt i väggen. ”Och så stör hon oss när vi just har kommit över det. Jag måste snacka med henne om det här imorgon.” Jag kramade om min vackra Lotta. ”Det behövs inte.” Lotta såg på mig. ”Är det säkert? Det är ju en vecka sen vi hade sex, du måste vara helt galen vid det här laget. När vi kommer hem kan vi ha jättemycket sex, okej?” Jag nickade. ”Jo, det låter jätteskönt.” För mitt inre såg jag Annelis 16-åriga små bröst och hennes kåta mun. Jag kände hur kuken reste sig och fattade ett beslut. ”Jag går på toa och så går vi och lägger oss”, sa jag till Lotta. ”Det fanns en två vagnar bort”, sa hon. ”Jag orkar inte gå med, jag borstar tänderna här.” Jag tog tag i min handduk och kysste Lotta. ”Jag älskar dig.” Lotta såg ursäktande på mig. ”Förlåt att jag sabbade vår stund. Jag älskar dig också.”

 

Jag gick iväg mot toaletten och upptäckte att det låg en toalett i samma vagn. Jag kände på dörren. Det var låst. ”Niklas?” hörde jag en röst inifrån. ”Ja”, svarade jag och dörren låstes upp. Där stod Anneli med tandborsten i handen och pyjamasen på sig. ”Din jävel!” väste jag och tog tag om hennes nackskinn. ”Du förstörde min och Lottas stund.” Jag tryckte henne mot mig och kysste henne ursinnigt på munnen medan jag drog fram kuken ur pyjamasbyxorna och började runka den! Anneli kysste tillbaka våldsamt och jag kände hur hon bet mig i tungan. Hennes ögon var som ett brunstigt vilddjurs och jag tryckte ner henne på toasitsen. ”Din kåta jävla tonårsslyna! Du bara drar runt och tror att du får vara hur porrig som helst!” Jag runkade kuken framför hennes ansikte och den var stenhård. Jag daskade till henne i ansiktet med ollonet och drog upp hennes pyjamas. Hennes små toppiga bröst syntes och jag gned ollonet mot dem medan jag ursinnigt runkade kuken. Jag höll ett fast tag om Annelis hals och gned kuken mot hennes bröstkorg. Hennes bröst var på tok för små för att bröstknulla men de gjorde mig så otroligt kåt. ”Men, Lotta?” sa Anneli listigt. ”Skit i Lotta!” morrade jag och stönade till medan jag sprutade en jättesats över min flickväns 16-åriga lillasysters små pattar. Hon tog min kuk i munnen och sög den ren. ”Så där ja, nu vet du vem som bestämmer”, sa jag och gick ut ur toaletten och bort mot min kupé. Anneli satt leende kvar på toaletten. ”Det har jag vetat hela tiden, stackars Niklas, och det är inte du”, sa hon för sig själv och log för sig själv. Hennes plan hade lyckats.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Vilken underbar lillasyster, hon kommer att bestämma över Niklas hela hans liv.

1/2 kl. 22:16