Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/7, 2018 kl. 16:02, av Gardintroll

Sexlärarinnan från sagornas värld.

Del 1 av 2 i serien Tredje sidan

Jonna och Nettan har i hemlighet spanat in varann. Som rumskompisar har de inte vågat ta steget ut men deras mystiska granne lär dem sexiga hemligheter från mystikens värld.

Nettan tappade hakan när hon klev in genom dörren. Fru Nilsson satt i soffan och fikade med hennes rumskompis Jonna. Grannfrun var en god vän som alltid var välkommen hos dem men den här gången var det inte det som var överraskande. Det var att hon var naken. Hon gick fram till soffbordet. Jonna var också naken.

”Varför är ni nakna? Och vet herr Nilsson att du är här?”

Fru Nilsson skakade på huvudet.

”Han jobbar över och har nog ihop det med nån rödhätta på jobbet, den jävla apan.”

Nettan öppnade munnen men fick knappt ut ett ord.

”Det var starka ord att använda om sin man...” fick hon till slut fram.

 

Nettan såg på den nakna 35-åriga fru Nilsson och sin nakna rumskompis den 19-åriga Jonna.

”Men varför är ni nakna? Vad har ni hållit på med?”

Jonna reste sig upp ur soffan och kom fram till Nettan.

”Fru Nilsson har berättat om något fantastiskt, Nettan, du kommer aldrig att tro det.”

 

Nettan såg att de båda kvinnorna hade dragit ner alla rullgardinerna och tänt stearinljus inne i sovrummet.

”Du vet hur du har gnällt på mig som har öppnat fönstret i vardagsrummet varenda natt och jag har sagt att jag inte minns att jag har gjort det?”

Nettan funderade.

”Ja, men hur fasen har det med det här att göra?”

 

Fru Nilsson reste sig och ställde sig bakom Jonna. Hon smekte Jonna över armarna.

”Ni har haft besök från tredje sidan.”

Nettan såg tvivlande på fru Nilsson.

”Vad snackar du om? Du menar väl andra sidan om något?”

Fru Nilsson skrattade till.

”Nej, jag vet vad jag menar och du har ingen aning.”

 

Hon gick fram till Nettan och la sina läppar mot hennes. Nettans första tanke var att dra sig undan men någonting fick henne att låta kyssen fortsätta. Fru Nilssons mjuka läppar kysste henne ömt och hon kände en pirrande känsla sprida sig genom hela kroppen.

 

Fru Nilsson såg på de båda tjejerna.

”Kyss varandra.”

Leende gick Jonna sakta fram mot Nettan som förvånades över att hon själv gick fram för att möta sin rumskompis.

”Det ni känner är era verkliga känslor. Tro inte att jag lurar er. Jag har sett er två gå runt och försöka dölja vad ni känner i ett halvår. Ingen av er har vågat ta första steget så nu gör jag det åt er.”

 

Nettan lutade på huvudet och la armarna om Jonna. Jonna drog henne till sig och kysste henne ömt medan fru Nilsson smekte av Nettan kläderna. Nettans tunga lekte sakta med Jonnas och en glänsande sträng saliv sänkte sig mot Jonnas ena bröst. Fru Nilsson smekte tjejernas ryggar.

”Ni har aldrig varit med en tjej förr, eller hur?”

Båda skakade på huvudet. Fru Nilsson tog dem i varsin hand och ledde in dem i sovrummet. De båda tjejerna följde lydigt med och satte sig på sängkanten.

 

”Kyss henne, Jonna”, sa fru Nilsson.

Jonna log och kysste försiktigt Nettan på munnen.

”Var det okej?” frågade hon och Nettan nickade.

”Kyss henne tillbaka, Nettan”, sa fru Nilsson.

 

Nettan började låta munnen röra sig medan hon kysste Jonna. Den oskyldiga kyssen blev mer och mer som en kyss mellan två älskande och snart började Jonnas läppar nafsa i Nettans. Fru Nilsson smekte deras hår medan de kysstes och viskade uppmuntrande ord i deras öron. Nettan kände hur fru Nilsson tog tag i hennes hand och la den på Jonnas ena bröst. Jonnas varma bröst var mjukt och bröstvårtan var redan styv. Fru Nilsson la Jonnas hand på Nettans mage och bad henne smeka den. Jonnas hand började försiktigt röra sig över Nettans hud och Nettan darrade till när hon kände sin rumskompis fingrar snudda vid brösten.

”Inte så fort, Jonna”, sa fru Nilsson, ”låt henne njuta lite av din beröring, reta henne lite.”

 

Jonna lät handen smeka precis under brösten och Nettan kände hur hennes andhämtning darrade av förväntan. Hon längtade efter att känna Jonnas händer på sina bröst och smekte över Jonnas bröstvårta med fingrarna. Jonna flämtade till medan de båda tjejerna fortsatte att kyssas. Fru Nilsson pekade på Jonnas kind.

”Kyss henne här nu, fjärilslätta kyssar...”

 

Hennes finger gled ner längs Jonnas hals och Nettan kysste lätt där fru Nilsson pekade. Hon följde fingret med läpparna och kände hur fru Nilsson la Jonnas händer om hennes hals. Fru Nilsson la sina egna händer på Jonnas axlar och drog ner henne på rygg i sängen. Nettan följde med och lät munnen fortsätta att kyssa Jonna på halsen. Den förändrade vinkeln gjorde att Nettans mun hamnade på Jonnas bröst.

”Sug på hennes bröst medan hon smeker ditt hår”, sa fru Nilsson och Nettan lydde.

 

Nettan sög på Jonnas bröst och fru Nilsson böjde sig ner för att se bättre.

”Nej, Nettan, sug inte bara på bröstvårtan. Låt hela bröstet vara med.”

Nettan försökte att göra som fru Nilsson sa men fru Nilsson skakade på huvudet och gick runt på andra sidan sängen. Hon satte sig ner och böjde sig fram.

”Så här, titta noga nu, Nettan.”

Nettan såg på fru Nilsson som lät sina läppar sakta och mjukt kyssa Jonnas bröst i mindre och mindre cirklar som arbetade sig in mot bröstvårtan.

”Gör likadant nu”, sa fru Nilsson.

 

Jonna nickade och kysste Jonnas bröst långsamt och ömt innan hon lät läpparna suga in bröstvårtan i munnen. Hon såg upp och rakt in i fru Nilssons ögon. Fru Nilsson och hon sög på varsin bröstvårta medan Jonna stönade i bakgrunden. Fru Nilsson blinkade med ena ögat och Nettan såg hur hon sträckte ut sin tunga och sakta lät den glida ut över bröstet i en spiral. Nettan höll ögonkontakten med fru Nilsson medan hon lät sin tunga slicka över Jonnas bröst.

”Bra, Nettan, fortsätt så lite”, sa fru Nilsson och satte sig upp i sängen.

Hon smekte Jonnas hår.

”Är det skönt, Jonna, gumman?”

Jonna nickade medan Nettan slickade och sög på först det ena och sen det andra bröstet.

 

”Jättebra, Nettan, men ta det lugnt, ingen gillar att ha en stressad tunga på brösten.”

Fru Nilsson log mot Jonna som nickade åt kommentaren och smekte Nettan uppmuntrande över håret.

”Ställ dig nu upp, Nettan”, sa fru Nilsson och Nettan reste sig lydigt.

Jonna satte sig på sängkanten och fru Nilsson pekade på Nettans mage.

”Kyss och slicka här.”

 

Hennes finger gled över Nettans nervösa hud och Nettan kände hur Jonnas läppar ovant kysste henne över magen. Fru Nilsson satte sig bredvid Jonna och la en arm om hennes axlar.

”Det är verkligen första gången, eller hur?”

Jonna rodnade och nickade.

”Se här...” sa fru Nilsson och la läpparna mot Nettans mage, strax ovanför naveln.

 

Hon gav huden en långsam kyss, öppnade munnen och plattade ut sin tunga mot Nettans mage. Hon lät tungan glida upp några centimeter innan hon gav Nettan ännu en öm kyss och upprepade övningen. Jonna satte munnen mot Nettans mage och började kyssa den på samma sätt som fru Nilsson men mer ovant. Upphetsat kände Nettan hur Jonnas tunga gled över hennes hud och hon la ena handen på Jonnas axel och andra på fru Nilssons. Fru Nilsson kluckade till av skratt.

”Ivrig, eller hur...?”

Hon slutade kyssa och satte sig bakom Jonna i sängen. Hon smekte Jonna över håret medan hon guidade hennes kyssar upp mot Nettans bröst.

 

Jonnas tunga nådde äntligen Nettans bröst och hon slickade upp mellan brösten medan hon kysste brösten på båda sidorna av klyftan. Jonna stönade till när fru Nilsson la sina händer över hennes bröst och masserade dem medan Jonna sög på Nettans bröstvårtor.

”Gillar du det, gullet?” viskade fru Nilsson i Jonnas öra medan hon nafsade lekfullt i det.

Jonna slickade över bröstvårtorna medan Nettan kände hur det pirrade i hela kroppen.

 

Fru Nilsson reste sig från sängen och bad tjejerna sätta sig på sängkanten.

”Kändes det bra?” frågade hon och tjejerna nickade.

”Bra, ni är jätteduktiga men ni kysser ovant. Låt mig visa hur det ska göras.”

Hon böjde sig ner och kysste Nettan. Det var en öm kyss full av lidelse och passion. Nettan kände hennes tunga i sin mun och en smak ljuv som honung sipprade ner i hennes svalg.”

 

Hon kände fru Nilsson ta sina läppar från sina och börja kyssa Jonna som blundade och kysste den äldre kvinnan tillbaka. Hon log mot sin rumskamrat som girigt pressade sina läppar mot fru Nilssons och la märke till hur Jonna svalde och svalde under kyssen. En sött doftande vätska rann ur Jonnas mungipa och utan att veta varför sträckte Nettan ut tungan och slickade i sig den ur Jonnas mungipa. Fru Nilsson log och lät de två tjejerna kyssa varann och lägga sig i sängen med armarna om varann. Nettan kände hur fru Nilsson la hennes hand mellan Jonnas ben och började röra den i cirklar runt Jonnas klitoris. Snart låg Jonnas hand mot hennes egen fitta och fingrarna gled fram och tillbaka längs blygdläpparna.

 

Nettan stönade till medan hon och Jonna började onanera åt varann. De hade varsin arm om varandras axlar och deras munnar tätt hoppressade.

”Låt fingrarna utforska varann. Glöm inte att använda tungorna när ni kysser varann” , mässade fru Nilsson.

Nettan kände fru Nilsson smeka över brösten och låta handen vandra vidare till Jonna.

”När ni har en hand ledig, glöm inte att stimulera resten av kroppen också, inte bara fittan”, sa fru Nilsson och masserade deras bröst medan de kysstes.

 

Jonna och Nettan stönade allt högre medan de lärde sig vad den andra gillade och strax innan de skulle komma särade fru Nilsson på dem. Tjejerna såg frågande på henne och hon log.

”Jonna, lägg dig mitt i sängen. Glid upp mot kudden.”

Jonna la sig på rygg i sängen och särade på benen.

”Slicka hennes fitta”, sa fru Nilsson och Nettan la tungan mot Jonnas klitoris.

”Nej, inte så”, sa fru Nilsson och log, ”sakta och försiktigt. Gör efter mig.”

 

Nettan såg hur fru Nilsson började slicka Jonnas innanlår och försökte göra likadant på andra sidan. Jonna stönade medan fru Nilsson sakta slickade upp mot fittan och snart krockade hon med Nettan. Nettan och fru Nilsson kysstes hett och Nettan svalde mer av den honungsliknande substansen innan hon under fru Nilssons instruktioner började att slicka sin rumskompis i fittan. Jonnas fitta smakade ljuvligt av kåthet och en kvinnas sköna safter. Fru Nilsson samlade ihop Nettans hår i ena handen och smekte Jonnas klitoris med andra handen medan Nettans tunga gled allt längre in i Jonnas fitta.

”Slickar hon duktigt, Jonna?” frågade fru Nilsson och Jonnas stön var svar nog.

 

Nettan slickade upphetsat sin rumskompis allt djupare och snart hade hon begravt tungan i Jonnas fitta. Jonna kved av kåthet. Fru Nilsson la sig bredvid Jonna i sängen och tog henne i sin famn. Jonna la huvudet i det trygga mellanrummet mellan fru Nilssons axel och öra. Hon stönade högt medan fru Nilsson höll henne tätt intill sig.

”Nettan, jag kommer. Jag ko...mm...”

 

Nettan kände hur Jonnas kropp spändes medan hennes fitta började smaka orgasm. Nettan slickade Jonna genom hela orgasmen och kröp sen upp bredvid henne i sängen och kysste henne.

”Det var otroligt”, viskade Jonna och kramade om sin rumskompis som leende kysste henne på näsan.

Jonna smekte Nettans hår och fru Nilsson smekte tjejernas bröst medan de hånglade med varann.

”Jonna, nu är det Nettans tur att komma”, sa fru Nilsson och Jonna satte sig upp.

Nettan tog plats i sängen. ”Jonna, se noga på och gör efter mig sen”, sa fru Nilsson och böjde sig fram mellan Nettans ben.

Jonna la sig bredvid Nettan i sängen och lekte med hennes bröstvårta. Fru Nilsson la sitt ena bröst mot Nettans fitta och började låta det glida fram och tillbaka längs skåran. Snart gled bröstvårtan in mellan blygdläpparna och Nettan stönade till.

 

Jonna kysste fru Nilsson medan hon smekte Nettans fitta med brösten. Den honungsliknande substansen rann längs Jonnas hals och ner över brösten. Fru Nilsson reste sig.

”Prova du.”

 

Jonna la sig mellan Nettans ben och gned bröstet i hennes fitta. Den kladdiga honungssubstansen gneds in i Nettans fitta och hon kände hur hela hennes värld exploderade. Jonna skimrade i skenet från ljusen och fru Nilsson glödde som av en inre eld. Fru Nilsson ställde sig bakom Jonna och slickade henne i fittan. Jonna tjöt till av kåthet och började glöda hon med. Snart insåg Nettan att hon själv sken som en fyr och hon kände dofter och såg färger som hon aldrig hade sett förut. Ju kåtare hon blev desto starkare blev ljuset och dofter från en annan värld fyllde hennes näsborrar. Hon såg upp och blev medveten att hennes nya syn lät henne se vad för besök det var fru Nilsson hade pratat om. På gardinstången satt en rad små nakna kvinnor och onanerade. Deras fluglika vingar skälvde medan de smekte sina fittor till scenen.

 

Fru Nilsson la sig på rygg i sängen och Nettan la sig ovanpå henne med brösten mot hennes mage och ansiktet mellan fru Nilssons tuttar. Bakom hennes rumpa böjde Jonna sig ner och lät tungan glida i fittan. Hon slickade Nettan sakta och djupt och Nettans skimrande aura blev allt kraftigare. Hon dreglade över fru Nilssons bröst medan hon skrek ut sin orgasm och blev medveten om att de små feerna nu susade kring dem i extas. Plötsligt sköt fru Nilsson ut en hand och fångade en fe i flykten. De andra feerna flydde hals över huvud medan fru Nilsson höll fast sin fe i ena benet.

 

Hon höll upp fen, som inte var större än en löparsko av storlek 38, om midjan. Hon höll upp den mot Nettan som såg den perfekta lilla kroppen med sina härliga bröst och långa smala ben åma sig. Utan att tveka sträckte hon fram sin tunga och slickade längs fens kropp. Jonna kröp fram mot henne och slickade fen över benen. Nettan sög in fens underliv och ben i sin mun och började slicka henne mellan benen. Fen surrade något obegripligt och Jonna lät sin tunga slicka över fens relativt stora bröst. Fen surrade nu upphetsat och la sig i Nettan och Jonnas kupade händer. De båda tjejerna hjälptes åt att slicka den vackra lilla fen, hon var det sexigaste de nånsin sett och de kunde inte få nog. Fen surrade till högt och tjejerna kände hur hennes kropp smakade orgasm. Plötsligt insåg Nettan att hon förstod vad fen sa och en blick på Jonna visade att hon hade gjort samma upptäckt.

”Slicka mig med era kåta tungor!” stönade fen tyst och tjejerna lät tungorna stimulera fen tills hon kom i en skön orgasm.

 

Fru Nilsson reste sig upp och log.

”Nu är hon er fe. Hon kommer att stanna hos er livet ut. Ta väl hand om henne, genom henne kommer ni att få uppleva mycket av det som vanligt folk tror är sagor.”

 

Jonna och Nettan kysstes ömt innan de la sig i sängen för en andra omgång. Men det är en annan historia.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Gardintroll

Tack så mycket för alla fina kommentarer, det gör det kul att skriva.

22/8, 2018 kl. 10:58

#3

Mrs_Robinson

Mmmm… när det är fantasy inblandat eggar det mer än normalt. Jag blir nyfiken på vad en sådan där frispråkig fe kommer att hitta på i framtiden.

12/8, 2018 kl. 15:28

#2

Huldran

Jag undrar om inte 'Fru Nilsson' behöver en vikarie ibland? Jag känner en som skulle kunna vicka. Bra, Gardintrollet!

9/8, 2018 kl. 23:33

#1

Ellie

En riktigt bra lärare. Och även fast jag inte tänder på tjejer tänker jag att vilken man som helst kan lära sig nåt viktigt av denna lilla söta berättelse. Jag antar att det är en kvinna som skrivit den. Fint! Skriv mera sånt.

7/8, 2018 kl. 19:14