Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/8, 2018 kl. 14:36, av TheTenderPoet

Tröstad av mobbarens mamma

Del 1 av 2 i serien Mobbarnas mammor

Jag hade varit mobbad av ett gäng tjejer under många år. En dag ser en av deras mammor en mobbningsincident. Hon visar mig vad tröst kan innebära.


Jag hörde ju inte till de fränaste i klassen, var en mes helt enkelt. Det utnyttjade några av de coolare tjejerna. De älskade att retas med mig, att göra mig generad. Att komma fram när jag satt med mina klasskompisar och säga: 

- Hej Micke, ska vi knulla?

 Men de sa det med ett hånskratt som att det var det minst troliga, mest löjeväckande de någonsin kunde föreställa sig. Jag bjöd dem inte på det. Jag käftade tillbaka så gott jag kunde men det var en ojämn kamp. De var oftast 3-4 tjejer. Det började redan i sexan. Från och till under högstadiet. Tyvärr valde de samma gymnasielinje som mig. Det fortsatte där också. Då hade jag ett stort kompisgäng med många tjejkompisar både i och utanför klassen. Så jag brydde mig inte så mycket vad några i min perifera bekantskapskrets sa eller gjorde. Oftast inte. Vissa dagar kände man sig mer skör.

Det här konstanta hånet tärde ändå på min självkänsla som man attraktiv för kvinnor. Rent allmänt hade jag hyfsat bra självförtroende. Men det var det där med att gå utanför vänskapszonen med tjejer. Nu långt efteråt förstår jag att det var flera tjejer som var intresserade av mig men jag var för dålig på att ge och ta emot signaler. Så jag var den där killkompisen som tjejerna kunde prata med när de hade kärlekssorg. Jag lyssnade gärna och tröstade om jag kunde men jag längtade efter mer. Extra plågsamt var det när tjejer som jag själv varit hemligt förälskad i ville gråta ut hos mig. 

En gång i tvåan på gymnasiet skulle jag cykla hem efter skoldagen. När jag kommer fram till cykeln är båda däcken luftade, mobbartjejerna står några meter bort och hånskrattar. 

- Lika lite luft i däcken som det är stake i dig, säger Millan. 

- Du ser varm ut, du behöver nog svalkas ner, säger Anette. 

- Ja svalkas ner var ordet, säger Bettan och häller en Cola över huvudet på mig. 

De hånskrattar alla tre. Men Bettan fryser till mitt i sin rörelse. Hennes mamma Gunilla går förbi på gatan utanför. 

- Men vad är det som händer här?  frågar Gunilla bestämt. Vad har den hår unge mannen gjort för att förtjäna en sån behandling? 

De har inget bra svar på det. De mumlar och tittar ner i marken. Jag hör orden tönt och nörd. Men det är ingen större övertygelse. De vet att de betett sig illa och känner sig ertappade. De lommar iväg. Själv är jag kluven, känner mig rejält förnedrad men det var skönt att Gunilla stöttade mig. Hon är en grymt läcker kvinna dessutom. Mogen, strax över 40, mellanblond, docksöt fortfarande även om det syntes att hon var medelålders. Idag en knytblus och jeansshorts. Muskulösa ben. 

Hon går fram och ger mig en klapp på kinden. 

- Det syntes på deras reaktion att du inte hade förtjänat den behandlingen för då hade min dotter käftat mer. Jag ber om ursäkt för min dotters del i det. De där kompisarna är inte bra för varandra. Jag har försökt vad jag kan men det har inte gått så bra. 

- Jag tror dig. Hon är alltid värre de veckorna hon bor hos sin pappa. Du verkar ha ett bättre inflytande på henne. 

- Tack, det gjorde gott att höra säger hon och tar i min arm. 

Hon drar handen över min colakladdiga t-shirt och säger:
 
- Men så här kan du ju inte gå. 

- Nej det känns inte helt bra och jag glömde nycklarna hem för jag var försenad och stressad i morse och så jag kan inte byta om. Föräldrarna jobbar några timmar till. 

Båda jobbade på en annan ort och pendlade med buss så de kunde nog inte ta sig hem tidigare. 

- Eftersom det är min dotter som är orsaken så är det inte mer än rätt att jag tar hand om dig. Kom! säger hon resolut och tar mig i handen och drar iväg med mig till hennes bil. Du kan vara hos mig tills dina föräldrar kommer hem. Bara de inte tycker att jag kidnappat dig. 

- Ha ha,, säkert ingen fara. De blir nog förvånade att en sån kvinna tar hand om mig. 

- Okeeey...vad menar du med 'sån'? 

- Så attraktiv kvinna, säger jag. 

- Hi hi, min dotter går miste om en charmör ser jag. 

- Bara med rätt sällskap. 

Vi är framme och hon visar mig in i huset och tar fram ombyte, en ny t-shirt som ser ut att passa bra. Hon visar mig duschen och ger mig handduk, tvål och schampoo. 

- Du vill säkert duscha av dig kladdet. Kom ut i köket när du duschat klart. 

Det är gott att få tvätta av sig colakladdet. Förnedringen rinner av mig medan jag duschar. Försöker att inte fantisera om Gunilla medan jag tvålar in mig men jag är stenhård. Kuken står som ett spett. Det slår i ytterdörren och Bettan stormar in. De skäller på varandra. Bettan skäller för att mamman tagit med mig hem och Gunilla ger Bettan en utskällning för hur hon betett sig och säger att hon går miste om något som dissar mig. 

- Du får väl hångla upp honom själv då om han är så oemotståndlig, säger Bettan. 

Hör eller ser inte vad Gunilla svarar men Bettan flämtar till. 

- Du är inte klok, det kan du inte göra. Han är lika gammal som mig. Och han går ju för faan i min klass! 

Bettan rusar in på toan och märker att jag duschar, hon vrålar ilsket, snor mina kläder och sticker snabbt iväg. Jag hinner inte reagera förrän hon är ute. Jag kan ju inte rusa efter i bara handduk med ståkuk. Vilket dilemma! Gunilla ser hur Bettan tar med sig något och cyklar iväg. Hon ropar efter henne men ingen reaktion. Gunilla rusar in i duschrummet och ropar till: 

- Faan är det som jag tror så snodde Bettan med sig dina klädet. Jag hann inte reagera. Förlåt! 

- Du ska inte behöva be om ursäkt. Det är inte ditt fel. 

Jag hade stängt av duschen och var klar. Gunilla märkte det och frågade: 

- Är du klar där inne? Kom ut så får vi lösa det här. 

- Eh...det är lite svårt. 

- Hur då? 

- Jag har ett visst tillstånd som inte kan döljas. 

- OK men det är fullt naturligt när man duschar antar jag. Det finns en stor handduk att gömma dig i. Tänker du på alla unga tjejer i din klass och hetsar upp dig? 

- Nej inte direkt. 

- Kom ut i vilket fall som helst. 

Jag går ut ur duschen med händerna kupade framför kuken. Tar emot handduken och vänder mig om medan jag torkar mig. Snor handduken runt midjan och vet att jag nog inte kan vänta ut tills jag slaknar. 

- Du behöver inte skämmas för något som är fullständigt naturligt säger Gunilla. Du kan ju inte vänta där tills du är slak igen. Jag skräms inte av ståkukar ska du veta. 

Slappnar av och tänker: OK det är inte mycket att göra åt situationen. Här står jag med Bettans mamma och hon är bekväm med min ståkuk. Bara att följa med flödet.  Det kunde vara värre. Vänder mig om. Gunnilla kan inte låta bli utan blicken dras mot mitt tält på handduken. 

- Det här kan vi inte berätta för dina föräldrar. 

- Det kan vi verkligen inte. 

- Men du måste vara hungrig, kom med ut i köket. 

Hon har redan förberett en plåt med varma mackor redo att ställas in i ugnen. En kanna te står framme på bordet. Hon frågar om varma mackor är OK. Visst är det det. Hon ber mig slå mig ner vid bordet. Hon sätter sig och lutar sig framåt mot mig. 

- Nu är det dags. Berätta vad min dotter och hennes kompisar utsatt dig för egentligen. 

Så jag berättar, mackorna blir klara och vi äter dem. Hon ser lite chockad ut när hon börjar inse omfattningen av mobbningen. 

- Förlåt jag hade ingen aning, säger hon och stryker mig över underarmen. Hur har det här påverkat dig tror du? 

- Bättre än man kan tro. Jag har många kompisar, både killar och tjejer. Stort umgänge med bra kompisar. MEN jag tror att det gjort mig blyg, jag har svårt att komma förbi kompisstadiet. Tror kanske för lite på att jag skulle vara intressant för kvinnor. 

- Aj, det är inte klokt att de har gett dig en så sned verklighetsuppfattning. För sanningen är att du är en läcker ung man. Vi mödrar i klassen kan inte förstå hur våra döttrar kan motstå dig. 

- Oj, det var...överraskande och...framförallt riktigt gott att höra. 

- Vi önskar att vi var i din ålder och kunde hångla upp dig. 

- Wow! Du skojar inte med mig nu? 

- Min dotter tyckte att jag skulle hångla upp dig själv när jag tyckte att hon missade något som dissar dig. Hon visste ju inte att jag redan hade fantiserat om det men det är förstås omöjligt att någon så ung...

Då gjorde jag något som jag aldrig hade vågat i vanliga fall. Men det här var ingen vanlig dag. Kände mig extra modig. Säger: 

- Det är inte ett dugg osannolikt. Varför tror du jag hade ståkuk i duschen? För att jag var så nära en otroligt läcker och trevlig mogen kvinna så klart. Det var du som var orsaken. 

Det tänds något vilt i hennes ögon och jag tycker om det. 

- Det vore väl inte mer än rätt om jag gottgjorde dig för det som min dotter utsatt dig för. Vad säger du om att jag blir din sexlärarinna. Det skulle göra dig mer erfaren än vad min dotter är. 

- Va jag trodde hon var...

- Nej vad jag vet är hon fortfarande oskuld. Men hon döljer sin osäkerhet bakom kaxighet. 

- Där ser man, hade jag aldrig trott. Men tillbaka till det där med att du och jag...wow! 

- Vad säger du? Ska vi börja direkt? 

- Jag kan inte säga nej till dig helt enkelt. 

- Då är det väl lika bra att sätta igång, säger hon. 

Hon reser sig upp, går fram till mig och ber mig dra ut stolen. Hon sätter sig i mitt knä vänd mot mig. Och börjar kyssa mig. Redan där börjar min terapi. Jag svarar ovant och trevande men kommer in i det. Mjukt och sensuellt. Hon ler och säger lågt: 

- Det går bra det här, tycker eleven sköter sig alldeles utmärkt. 

- Det klart, med en sån högklassig lärarinna. 

Då hör vi dörren plötsligt, det verkar som att Bettan kommer hem. Hon går till sitt rum och slår igen dörren hårt. 

- Ok, säger Gunilla, vi får nog skjuta på lektionen. Kan du på torsdag kväll? Bettan är inte hemma då. 

- Absolut! 

Vi bestämmer tid och skiljs åt med en hård kram. Jag har fått låna kläder jag kan ha. 

Känner mig frustrerad över avbrottet men upplivad av hånglet och löftet om en fortsättning. Tycker hela verkligheten känns elektrifierad nu. Allting är klarare och mer levande. 

När jag kommer hem är föräldrarna uppstressade för att de ska iväg igen och har märkt att mina nycklar ligger kvar framme, de kan inte åka iväg utan att jag fått nycklarna. Eftersom de är så uppvarvade ser de inte att jag har andra kläder. De är ganska neutrala och lika dem jag redan har. Vi möts snabbt och säger både hej och hejdå nästan samtidigt. Tycker det är skönt att få vara själv med mina tankar på Gunilla. Vad som hände ikväll och vad som kommer hända.  

Dagarna fram till torsdag går långsamt, hasar sig fram som en hundraåring med tofflor. Jag är extremt tankspridd i skolan. Bettan och mobbarna håller sig undan. Ser att Bettan tittar argt på mig när jag möter hennes blick. Andra gånger ertappar jag henne med att se mer fundersam ut. Hon kanske fick en tankeställare av sin mamma. I vilket fall som helst är det skönt att slippa mobbningen. 

Redan torsdag morgon börjar jag förbereda mig i tanken. Så fort jag tänker på kvällen och Gunilla vispar det runt i magen och rycker till i underlivet. Efter skolan skyndar jag hem och duschar ordentligt, byter till nya kläder. Varken mina föräldrar eller syskon är hemma. Jag lämnar en lapp om att jag stuckit och tränat med en kompis och att jag ska hem till honom efteråt. 

Jag går med bultande hjärta mot Gunillas hus. Det känns som att en hammare slår mot bröstkorgen. Ikväll ska det ske. Jag är så nervös att jag är nära att vända men tänker att gör jag det kommer jag ångra mig för alltid, att jag typ skulle förråda hela manssläktet om jag ballade ur pga nervositet. 

Jag tvekar nån sekund framför hennes dörr sedan ringer jag på. Hon öppnar snabbt och drar in mig i hallen. Börjar redan där hångla. Jag blir glatt överraskad men hänger på. Efter nån minuts kyssande gör Gunilla sig lös och säger: 

- Jag är så glad att du kom. Om du visste vad jag har tänkt på det här. 

- Och du snygging! Jag har haft svårt att koncentrera mig i skolan den här veckan. 

- Hi hi, där ser man. Vi får väl fortsätta lektionen. Följ med in i sovrummet. Det är där det händer grejer, åtminstone ibland. Sätt dig på sängen. 

Hon visar mig olika erogena zoner förutom de uppenbara. Att en del är känsliga på axlarna, nacken, örona, knäna, fötterna, magen mm. Hon märker min uppenbara njutning när hon slickar mig i örat. 

- Aha där har vi alltså en av dina erogena zoner. 

- Ja det verkar så. Har inte haft tillfälle innan. Var är dina då? 

- Det kanske låter lite konstigt men knävecken och nacken. 

- Då ska vi undersöka det. 

Jag böjer milt hennes ansikte åt sidan så jag kommer åt att kyssa och smeka hennes nacke. Hon ryser av vällust. Sedan lyfter jag upp henne på sängen och ger mig på hennes knäveck. Men jag tar tid på mig. Från fötterna upp över vaderna. Sedan kysser och smeker jag hennes knäveck. Det är uppenbart att hon gillar det. Efter några minuter ber hon mig att ställa mig upp. Hon ställer sig också upp. 

- De flesta kvinnor är mer eller mindre känsliga på brösten. Men långtifrån alla. Jag och en del andra är extra känsliga på brösten. Det kan nästan gå för mig bara genom att få brösten smekta. Är du sugen att prova? 

- Om?! 

Hon tar långsamt av sig blusen och ber mig hjälpa till att knäppa upp behån. Hon har bröst som är något större än normalstora. Vackert formade. 

Jag är överväldigad och darrar i händerna medan jag fumligt knäpper upp. 

- Duger de? säger hon och väger dem i händerna. Hon ser mig i ögonen medan hon börjar smeka sig över brösten. 

- Duger?! De är fantastiska säger jag och tittar förhäxat på dem. 

- Då går vi över till nästa del i lektionen. Kom och ge tanten njutning. 

Sedan visar hon mig olika sätt att behandla bröst. Hon verkar gilla dem alla. Särskilt att bli slickad på och runtom bröstvårtorna. Det känns som en högtid att äntligen få röra en kvinnas bröst. Väga dem i händerna, smeka, känna bröstvårtorna hårdna mellan fingrarna, slicka brösten, alla sätt är en upptäcktsfärd. 

Sedan kramas vi och smeker varandra överallt där vi kommer åt. Efter ett tag klär vi av oss allt utom kalsonger och strumpor, vi lägger oss ner på sidan mot varandra, saxar benen om varandra. Blir förvånad över hur gott det känns med lår mot lår, sensuellt och upphetsande. Hon ber mig ligga still på rygg medan hon sakta smeker mig över hela kroppen. Det är lugnande på ett sätt men upprätthåller kåtheten. Hon ber mig att lägga mig på mage och fortsätter smeka, mot slutet lägger hon sig på mig, jag känner hennes nakna kropp mot min, brösten mot ryggen. Mmm. Hon kysser mig i nacken som avslutning. Sedan lägger hon sig pp rygg och ber mig smeka henne. 

Hon berättar allt om förspel eller inte medan jag smeker henne på hela framsidan av kroppen. Jag tar gärna tid på mig även om jag är ivrig att komma in i henne. Hade det varit en jämnårig tjej hade jag nog varit mer orolig och nervös. Nu känner jag mig trygg med att jag mister oskulden till en erfaren och mogen kvinna. Lite mindre nervös vill säga, fortfarande väldigt upphetsad och darrig. Jag älskar att känna en naken kvinnas hud under mina händer. Jag dyrkar henne med händerna och hoppas att hon känner det. Hon mumlar och stönar svagt så jag tror att det är njutbart för henne. 

Jag vänder mig skavfötters med henne så jag kommer åt att smeka henne från fötterna och uppåt. När jag börjar närma mig insidan av låren särar hon på dem. Hon andas tyngre och snabbare när jag närmar mig troskanten men jag hoppar över det känsligaste och fortsätter direkt på magen och uppåt. Hoppar över brösten och går direkt på axlar, innan jag smeker lätt över dem några gånger  Jag ber henne vända sig om på rygg. Hon ser på mig medan hon vänder sig om och säger: 

- Jag tror du har en ovanlig talang för ömhet. Detta med utdraget förspel och långsamt, ömsint sex kallas för vaniljsex. En del älskar det, andra skyr det, andra tycker om det ibland. Nu kan du fortsätta med baksidan min duktiga elev och loverboy. 

Känner hela min återhållna kättja löpa galopp i kroppen men ger henne all den ömhet jag har i mig. Smeker henne sakta över hela ryggen och höfter och rumpan. Vänder mig skavfötters igen och smeker och kysser vaderna. När jag kommer till baksidan av knäna minns jag hur känslig hon är där och stannar längre där med smekningar och kyssar. Hon stönar. När jag smeker baksidan av låren och kysser mig uppåt svankar hon med rumpan och ber mig dra av henne trosorna. De är blöta i mitten. Hon ber mig fortsätta smeka högre upp. Hon har en inbjudande blond päls. Jag drar försiktigt fingrarna över de breda blygdläpparna. Det är vått. Hon säger att det blir det när en kvinna är upphetsad: 

- Och du känner ju hur fuktig jag är. Då kan du ana graden av min upphetsning. Glid med finngrarna upp och ner...där ja fortsätt. Så småningom ska du få komma in där. Vill du det?

- Jo om jag vill?!! herregud vad du är sexig. 

Hon svankar lite till och ber mig stoppa in två fingrar i fittan. Det känns vått och halt, tanken på att mina fingrar ska bytas ut mot min kuk sedan gör mig galet upphetsad. 

- Fingerknulla mig nu. 

Jag sätter mig bättre tillrätta så att det är enkelt att stöta fingrarna ut och in i henne. Det är ett härligt sörplande vått läte. Hon roterar lite med underlivet och jag försöker följa med. Efter några minuter ber hon mig: 

- Åååååh vad skönt, lite snabbare...så ja...ljuvligt...aaah...du lär dig snabbt. 

Jag fortsätter i det lite högre tempot. Hon rister till lite och jag stannar till, rädd att ha gjort henne illa. 

- Nej sluta inte! 

- Jag trodde att jag gjorde dig illa när du skakade till. 

- Tvärtom, jag var nära att komma, bara fortsätt. 

Jag lyder och snart rister hon till igen. Nu är jag beredd och fortsätter, tänkter att jag ska öka takten lite till, gör det och hon stönar till: 

- Jaaa, bra...du är följsam. Fortsätt så...

Nu utstöter hon hackande läten och gnyenden. Korta skakningar kommer oftare och oftare tills hon skriker:

- Ahhhh...gud...ja...ja...jaaaaa... jag kommer! 

Hon skakar okontrollerat gång på gång tills hon sjunker ihop. Hon ligger still och hämtar andan. Jag drar försiktigt ut fingrarna. Hon vänder sig om och öppnar famnen. Jag sjunker in i den. Hon säger lågt i mitt öra: 

- Tack du gjorde det skönt för tanten. Nu ska jag ge dig något härligt tillbaka. 

Hon ber mig luta mig tillbaka. Mina kalsonger drar hon av direkt. Kuken står rakt upp. Hon drar långsamt med handen lätt kramande om den och det är himmelskt. Sedan sticker hon in fingrar i fittan och smörjer in dem och säger:

- Jag tror att jag kan göra det ännu skönare för dig med lite naturligt glidmedel. 

Hon blöter ner fingrarna flera gånger och smörjer in kuken. 

- Unga män som du brukar komma ganska fort första gången men det är ingen fara vi har gott om tid att fortsätta. Så bara låt det ske det som sker. 

Det är så magiskt skönt och jag redan så uppkåtad när hon runkar mig att jag kommer redan efter några minuter. Jag börjar blunda men hon ber mig: 

- Jag vill se dig i ögonen när du kommer gullet. 

Och som jag kommer, jag stönar till och det exploderar och flödar, hela min ungdoms uppdämda och frustrerade sexualitet. Hon riktar in sprutet mot sina bröst. Hon suger kuken ren, några sekunder efter jag kommer är jag överkänslig men det går snabbt över. 

- Ojdå. Du hann ju knappt börja slakna förrän du är hård igen, säger Gunnilla. Tror du att din kuk vill hälsa på hos min fitta nu? 

- Den har aldrig känt sig mer redo. 

Hon lutar sig tillbaka och lägger sig ner på rygg. Jag siktar in mig låter kuken glida utmed hennes päls och nosa på fittmynningen. Det är ett stort ögonblick och jag vill dra ut på det. Men Gunilla blir otålig och styr den rätt och det är mer vått, varmt och ljuvligt än jag kunnat föreställa mig. Gunilla motjuckar och tar hjälp med händerna runt mina skknkor. Det är underbart skönt att stöta in och ut ur henne. Se glöden i hennes ögon. Höra ljudet när våra kön möts. Och mitt i all njutning kan jag inte låta bli ett ögonblick av triumf. Bettan har mobbat mig i åratal men hon är oskuld. Jag mister min oskuld när jag knullar med hennes mamma. Det är som en amerikansk collegefilm, banalt men klockrent. Skitsamma, detta ögonblick är viktigare så jag säger åt mig själv: håll käften och njut! 

Vi knullar i ett långsamt stegrande tempo. Ibland försöker jag slicka hennes bröst samtidigt. Lite svårt rent tekniskt och fysiskt men jag försöker iallafall. Detta gungande mjuka tillstånd där våra kroppar möts som vågor det borde aldrig ta slut men det gör det. När jag är på väg att komma smeker hon sig snabbt tills vi är i synk och hon ber mig komma i henne, det är ingen fara för hon har skydd. Jag exploderar plötsligt utan större förvarning. Hon fortsätter motjucka några drag innan hon också kommer. Hon kramar om mig hårt medan hon orgasmkrampar. Denna närhet, wow! Hon vänder på mig och lägger sig över mig, reser upp huvudet, ser på mig lyckligt leende. 

- Vet du, jag har sett hur du mognat och växt till dig i flera år men hade nog aldrig trott att jag skulle våga detta, säger hon blygt. Men nu är jag glad att jag gjorde det. 

- Jag med. Du har varit en drömkvinna för mig flera år. Kunde inte förlorat oskulden till en läckrare kvinna, säger jag. 

- Vi kanske ska vara glad för min dotter Bettan, att hennes beteende gav oss tillfälle, säger Gunilla tvekande. 

- Definitivt, det var värt allt. 

Hon gnider sig lite mot mig. Roterar med sitt bäcken. 

- Mmm, det är det här jag älskar med en ung man. Uthålligheten. Redo igen märker jag. Har du något emot att tant Gunilla rider dig. 

- Har ju läst om det och varit nyfiken. Vill du ge mig undervisning i det med är jag din lydiga elev. 

- Helt rätt svar, säger hon och gränslar mig. 

Jag tittar nyfiket och upphetsat på medan hon trär fittan över min påle. Oh vad gott! En variation av vad jag redan upplevt. Gillar att se henne aktiv, att hon styr tempot. Åh att se hennes blonda päls låta sig spetsas av min kuk. Hennes bröst guppar över mig. Jag ser deras vackra tyngd. Hon säger att jag gärna får smeka brösten under tiden. Det gör jag så gärna. 

Kuken känns redan uppvärmd av det tidigare sexet, alert men ändå mer uthållig. Jag njuter med alla mina sinnen och är glad att känna att jag verkar hålla längre denna gång. Hon ler saligt medan hon guppar upp och ner eller när hon pausar ritten och gnider sitt kön mot mitt fram och tillbaka. Det är vått av våra safter. Vi är svettiga och andfådda. Hon gör mig till man, gång på gång denna kväll. Hon böjer sig fram och tar tag om min nacke med ena handen. Hon frågar andfått: 

- Är du nära? 

- Tror jag har några minuter kvar. 

- Bra, då får jag njuta lite till av dig. 

Hon kysser mig lite, sedan fortsätter hon. Hon trär sig på mig i en halvcirkelrörelse. Jag känner hennes fittväggar hela vägen runt min kuk på det sättet. Kåtglansen i hennes ögon, den är vild och det är underbart. Hon ökar tempot flera gånger tills hon kommer med ett djuriskt skrik. Hon orgasmkrampar runt min kuk. Jag kommer när sammandragningarna börjar ta slut. Och som jag kommer. Det svartnar för ögonen ett kort tag. Hon faller över mig och jag kramar om henne hårt. 

- Tack underbara kvinna, säger jag. 

- Tack själv. Jag är glad att det var jag och inte nån av dina jämnåriga som fick ta din oskuld. Men vi fortsätter väl lektionerna en annan dag va?! 

- Det får gärna bli en vana. 

- Vilka var det som mobbat dig mer än min dotter?
 
Jag räknar upp dem. 

- Om du inte har någonting emot det kan jag prata med deras mammor. Du ska veta att flera av dem är lika frigjorda som jag. Hon blinkar mot mig. 

- OK om du inte har något emot det så kanske det kan leda till någonting bra. 

- Nej jag är väldigt glad för allt du kan tänkas få uppleva.

Det pirrade till i magen vid tanken på eventuella äventyr och möten med flera mödrar. 

 

 

 

 

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Huldran

Kolla gästboken, Poeten!

18/8, 2018 kl. 00:45

#8

TheTenderPoet

Intressant fråga Huldran. Själv tänder jag inte ett dugg på kombinationen gubbe-ung kvinna. Men det är jag det. Det verkar vara många män och en del kvinnor som gillar det. Det handlar ju om sociala konstruktioner och vanor, vad som är acceptabelt och inte. Tror nog du är inne på ett spår där som är intressant. Det anses helt klart som mindre problematiskt och stötande om en MILF förför en ung kille än om en mogen man förför en ung kvinna. Varför?! Förutom smak. Jag har en hel del aningar om varför men jag vill höra någon annan ge sin syn på det hela. Varsågod Huldran och andra!

17/8, 2018 kl. 01:06

#7

Huldran

Intressant ämne, Ja! Så trevligt och lärorikt för den unge mannen! Men även tjejer blir mobbade.
Bara en fundering. Hur skulle läsarna reagera om det var en pappa till en kille som mobbar, som tagit sig an den mobbade tjejen på motsvarande sätt som i novellen? Mannen är också trevlig och snygg, sådant som kan attrahera äldre tonårstjejer.

Hade den mannen blivit kallad för välgörare eller kanske något annat? Bara en fråga.

16/8, 2018 kl. 16:28

#6

TheTenderPoet

Tack! Det vad roligt att höra.

11/8, 2018 kl. 16:39

#5

Mr_Solen

Hej även jag sällar mig till de som tycker det var ett spännande tema. Och när texten flyter och man känner pirret då är det härligt.

Solen

11/8, 2018 kl. 10:08

#4

TheTenderPoet

Tack Blåögd! Jo jag har några delar till...eller idéer till några delar rättare sagt. Sexual healing. Kul att du gillade denna!

10/8, 2018 kl. 01:45

#3

blåögd

Intressant upplägg som bäddar för en hel del... revansch och lärande kan man ana. Kul läsning, jag diggar temat underdog/återupprättelse så det bådar gott! Bra skrivet med!

10/8, 2018 kl. 00:16

#2

TheTenderPoet

Tack! Roligt att den uppskattas.

9/8, 2018 kl. 16:47

#1

erosvän

Underbar dröm för en kåt tonåring. Så skulle man haft det. Väl skrivet!

9/8, 2018 kl. 14:08