Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/8, 2018 kl. 19:24, av Gardintroll

Fast i fjällen 1 - födelsedagen

Del 1 av 5 i serien Sexklubben Snöflingan

Det här är en spinoff på min serie "Insnöade" på en annan sida. En grupp människor har under ett snöoväder bildat en hemlig grupp där sex är fritt och vackert. Här fastnar sex av tjejerna i en stuga i fjällen.

Viktoria manövrerade försiktigt upp folkabussen längs bergsstigen i den täta skogen. Tjejerna i baksätet sjöng flerstämmigt vilket efter nästan ett år på musikhögskolan lät underbart. Jossan älskade schlager medan Rebecka älskade visor vilket gjorde att de hade haft sångtävling hela vägen upp till fjällstugan. Lina G såg ut genom fönstret.

”Där är det”, ropade hon och pekade upp mot en stuga.

De parkerade utanför huset och Yolanda och Lina A hoppade ur bilen och knackade på dörren. En man öppnade.

”Det är ni som är hyresgästerna, eller hur? Jag måste tyvärr iväg ett ärende och är inte tillbaka förrän om en vecka men kylskåpet är fullt och det finns vatten i kranen.”

Tjejerna log och började packa ur bilen medan Yolanda fick gå husesyn. Hon nickade åt gubben när hon tog emot nyckeln, allt verkade vara i sin ordning.

 

Lina A och Jossan bar in den hemliga påsen och smusslade undan den innan Viktoria skulle se den. Tjejerna blinkade åt varann och började stoppa kylen full av viner och annat gott till kvällen. Yolanda började att packa upp sin väska.

”Det här blir skönt, en hel vecka i fjällen, en hel vecka utan att behöva stressa.”

Jossan nickade, ”ska vi kolla vandringslederna nu eller sen?”

”Sen!” ropade de andra i kör, ”skärp dig.”

Lina A och Lina G började med att köra ut Viktoria ur köket och snart satte de igång med att baka hennes födelsedagstårta. Rebecka tog tag i Viktoria.

”Kom så går vi ut och kollar omgivningarna.”

Viktoria kastade ett nyfiket öga inåt huset men Rebecka drog med henne ut. Motvilligt följde Viktoria med, stugan var ovanligt stor och de hade alla varsin skön säng att sova i och det fanns även en andra våning som de inte hade hunnit kolla än.

 

Rebecka var en vältränad tjej och Viktoria måste anstränga sig för att hålla jämna steg med henne. Tillslut vandrade de ut i en glänta på en kulle och såg ut över skogen. I horisonten såg man närmsta by men till fots skulle det nog ta flera dagar att vandra dit, de fick hoppas att vinet inte tog slut för det var långt till nästa system.

”Vackert”, sa Rebecka och Viktoria nickade.

”Väldigt vackert.”

Rebecka lutade sig mot en stor sten.

”Vad var det du ville fråga om förresten? Det där du sa innan vi hämtade bilen...”

Viktoria skruvade på sig.

”Jag har gjort en sak som kanske inte är helt bra”, sa hon, ”jag har legat med en tjej som är ihop med en av mina vänner.”

Rebecka log ivrigt, ”berätta!”

Viktoria nickade.

”Jag undrar nog mest om jag har gjort fel... Det var Maria från bussen, du vet när vi blev insnöade.”

Rebecka log och nickade.

”Ja, hon som är ihop med Ulrika, det är väl inget? Vi får ju ha sex hur vi vill inom gruppen.”

Viktoria nickade, jo, och du vet hur mycket jag älskar stora tuttar och Marias är enorma... men Ulrika kom hem precis när vi höll på och knulla...”

Rebecka log, ”och vad gjorde hon?”

Viktoria nickade, ”alltså, det var Ulrikas och min idé. Jag skulle förföra Maria så att vi skulle kunna bli ihop...”

Rebecka satte handen för pannan.

”Vänta, ville Ulrika att du förförde Maria?”

Viktoria nickade.

”Ja, jag är kär i Maria och i Ulrika och nu är de båda kära i mig och i varann.”

Rebecka nickade, ”men då är väl allt bra?”

Viktoria ryckte på axlarna.

”Jo, men är det okej att klampa in i deras förhållande sådär?”

 

Rebecka kysste Viktoria.

”Ja, du har ju sex med andra du med och de gör likadant.”

Viktoria kysste Rebecka tillbaka.

”Hur vet du det?”

Rebecka knäppte upp sin blus och lät brösten hänga fritt. De var täckta av sugmärken och medan hon knäppte upp Viktorias blus viskade Rebecka:

”Det är Marias sugmärken.”

Viktoria lät sig villigt kläs av och läggas på rygg på marken medan Rebecka strippade för henne.

”Viktoria, jag har varit kåt på dina stora bröst i flera timmar nu, hela dagen faktiskt.”

Rebecka lät sina egna stora bröst hänga över Viktorias ansikte. Viktoria satte munnen till ena bröstvårtan och slickade och sög upphetsat på sin väninnas härliga tutte. Rebecka lät Viktoria slicka brösten ett tag innan hon själv dök ner och tog sin kompis tuttar i munnen.

”Ja, sug på mina härliga tuttar”, stönade Viktoria medan hon onanerade.

Rebecka skrattade och lydde.

”Smek mig”, bad hon och Viktoria började att onanera åt Rebecka medan Rebecka täckte hennes bröst med saliv.

 

”Jag älskar att ha sex med dig”, stönade Viktoria, ”du är den enda som är lika kinky som jag.”

Hon log mot Rebecka och reste sig upp så hon låg stödd på armbågarna.

Rebecka flinade.

”Jag tror jag vet vad du vill ha”, sa hon och kysste sin kompis på munnen.

Rebecka ställde sig bredbent över Viktorias stora bröst som gungade inbjudande. Hon hukade sig ner och slappnade av. Viktoria stönade upphetsat när Rebecka började onanera över brösten och snart började det rinna ur hennes fitta. Viktoria log brett.

”Ja, kom igen, jag älskar när du är snuskig, riktigt snuskig.”

Rebecka stönade till och lät en stråle urin spruta ur henne och ner över Viktorias bröst. Viktoria smekte sina stora bröst medan Rebecka kissade på dem och så snart Rebeckas flöde avtog satte Viktoria munnen mot hennes fitta och slickade den ren. Hon njöt när hon kände att Rebecka lyckades klämma ur sig några skvättar i hennes mun. Viktoria svalde kisset och la sig på marken. Rebecka såg upphetsat på den nerkissade Viktoria och började girigt att slicka över hennes blöta tuttar. Viktoria stönade högt medan hon smekte sin fitta till orgasm medan Rebecka slickade i sig sitt eget kiss från Viktorias tuttar. Rebecka kysste Viktoria.

”Min tur”, morrade hon upphetsat och la sig på rygg.

Viktoria ställde sig över Rebecka som masserade sina generöst tilltagna bröst medan Viktoria kissade över dem. Rebecka gapade snart stort och Viktoria satte sig i hennes ansikte och tömde blåsan i Rebeckas mun. Kisset forsade snart ur Rebeckas desperata mun som svalde så fort den kunde. Viktoria slickade och sög på Rebeckas våta mage och bröst medan Rebecka onanerade både sig och Viktoria till en skön orgasm. Viktoria tog den kladdiga Rebecka i sina armar och de slog armarna om varann och njöt av att känna varandras kissvåta kroppar gnidas mot varann medan de hånglade intensivt.

 

Viktoria och Rebecka smög försiktigt tillbaka mot stugan och in i annexet där det fanns både extrasängar och dusch. De stod länge och hånglade i duschen medan de smekte varandra över brösten. Rebecka la sig naken i sängen och särade på benen. Viktoria kom ut ur duschen helt naken och började att leta igenom annexet medan Rebecka såg på. Viktoria såg frågande på Rebecka som sakta onanerade medan hon såg sin nakna kompis gå runt naken i annexet och rota bland sakerna.

”Gillar du vad du ser, Rebecka?” frågade Viktoria och log.

Rebecka fortsatte att onanera medan hon gav Viktoria en slängkyss.

”Jag älskar din porriga kropp, Vickan, det gör dig väl inte något att jag onanerar till dig? Du gör mig alltid så sjukt kåt.”

Viktoria skakade på huvudet.

”Nej, jag tänder på det. Vet du, Freddy, på skolan, han brukar få runka till mina bröst i bibblan. Jag låter honom spruta över dem ibland men han har aldrig fått vidröra dem.”

Rebecka stack ett finger i fittan medan hon lyssnade på Viktorias kåta bekännelse. Viktoria hade hittat en trave sällskapsspel i en hylla och ställde dem i en trave på ett litet bord. Hon såg på Rebecka som nu bet sig i läppen medan hon onanerade. Viktoria ställde sig i en sexig pose framför henne och såg upphetsat på medan Rebeckas fingrar gled in och ut ur fittan.

”Lilla söta Rebecka”, spann Viktoria och Rebecka som var huvudet kortare än de övriga tjejerna räckte ut tungan åt henne.

”Du blir verkligen jättekåt av min kåta kropp och mina jättetuttar”, retades Viktoria.

Hon böjde sig fram och lät sitt ena bröst lägga sig mot Rebeckas fitta. Hon lät bröstvårtan glida in mellan blygdläpparna och gned den mot klitoris. Rebecka stönade till och gned sig mot bröstet medan hon lät orgasmen komma. Viktoria kände hur Rebeckas varma kön kom över bröstvårtan och klättrade upp i sängen så fort Rebecka hade slutat stöna. Hon log och satte bröstet mot Rebeckas mun. Rebecka tog Viktorias bröstvårta i munnen och började suga på den. Viktoria smekte hennes hår medan hon diade tutten och slickade i sig sina egna fittsafter.

 

När de kom tillbaka in i huvudstugan stod en tårta på bordet och leveropen fick fönstren att skaka i sina ramar. Glatt såg sig Viktoria om i stugan. Hennes vänner hade pyntat och gjort fint och på bordet stod en ishink med en flaska champagne i. Jossan såg på Rebecka och log.

”Bra gjort, hur lyckades du få henne att stanna borta så länge att vi hann klart med tårtan?”

Rebecka blinkade åt henne och Yolanda suckade.

”Herregud, måste du ens fråga, Jossan? De har knullat, fattar du väl?”

Lina G ställde fram glas och tallrikar på bordet och snart satt de med varsin tårtbit framför sig. Lina A korkade upp flaskan.

”Vickan, det här är äkta champagne, inget vanligt skit. Drick med andakt, alla har lagt ihop en massa pengar för det.”

Viktoria höll fram sitt glas och lät vännerna fylla det med dyrbara droppar. Hon höll upp det och väntade på att de andra skulle få de också.

”Skål för födelsedagsbarnet”, ropade Rebecka och de andra jublade och tog varsin klunk av vinet.

”Herregud!” utbrast Viktoria som aldrig hade smakat äkta champagne förr, ”är det så här det ska smaka? Det är ju underbart!”

Lina G kysste Viktoria på munnen.

”Grattis på 20-årsdagen!”

Viktoria kysste henne ömt tillbaka. Deras tungor virvlade runt i munnarna och de andades upphetsat medan de hånglade länge.

”Det är min tur nu”, sa Yolanda och stack sin tunga i Viktorias mun.

De båda tjejerna började att kyssas hett och Lina A fnissade när hon såg att Yolanda smekte Viktorias stora bröst genom tröjan.

”Grattis, Vickan”, sa Yolanda tillslut och lämnade plats åt Lina G.

En efter en kysste tjejerna Viktoria och önskade henne en glad födelsedag. Viktoria log åt sina vänner, det var så skönt att de hade blivit insnöade i vintras och brutit alla sexuella gränser mellan varann. Alla som varit med i bussen hade haft sex med varandra och hade det fortfarande så fort de kom åt. Gruppen hade tagit ett beslut om att sex bör vara fritt och någonting vackert. Viktoria och de andra tjejerna i stugan hade haft sex med varandra ett flertal gånger eftersom de gick på samma musikhögskola och spenderade mycket tid tillsammans.

 

De skrattade och pratade medan tårtan började närma sig den sista fjärdedelen och champagnen sedan länge var uppdrucken. Lina A korkade upp den andra flaskan bubbel och fyllde på de andras glas medan hon satte igång cd-spelaren och valde en festskiva. Det började dansas medan vinnivån i flaskan sjönk. Tjejerna log mot varann och hånglade med varann på dansgolvet medan de klädde av varann. Elden i öppna spisen gav en skön värme och snart dansade alla sex omkring helt nakna medan de kysste och smekte varann i en härlig dans. Viktoria log berusat åt de andra.

”Nu är jag 20, precis som ni, Yolanda och Rebecka!” skrek hon och tog tag i soffans armstöd för att inte tappa balansen.

Tjejerna jublade och Lina G såg lite ledsen ut. Hon var den enda som ännu inte hade hunnit fylla 19 och när folk nu började fylla 20 kände hon sig som minstingen i gruppen. Jossan la armen om Lina G:s axlar och kysste henne på halsen.

”Var inte ledsen, du fyller ju om en månad.”

Lina G log och kysste Jossan som la armarna om henne. De fnissade till när de såg hur Viktoria hade glidit ner på golvet och satt med ryggen mot en fåtölj. Yolanda försökte hjälpa henne upp men Viktoria bara skrattade och det slutade med att Yolanda hamnade på golvet bredvid Viktoria.

”Shit, du är ju full”, skrattade Jossan och Viktoria ryckte på axlarna.

De hörde ett jubel från Lina A och de vände sig om. Rebecka dansade utmanande sexigt till musiken och hade redan två fingrar i fittan. Hon onanerade medan hon dansade till den härliga skivan och hon stönade medan hon smekte sina stora bröst. Lina G gav henne en slängkyss och började smeka sina egna bröst medan hon såg sig om i rummet. Viktoria låg bredvid Yolanda och de onanerade båda två medan de såg på den sexiga Rebeckas härliga dans. Yolanda la ena benet över Viktorias och de kysstes medan de onanerade. Deras fingrar gled in och ut ur fittorna medan de började stöna högt rakt ut i rummet. Jossan la sig på rygg på golvet vid Yolandas och Viktorias fotände och särade på benen. Hon lät sin ena hand glida ner mellan benen och började onanera hon också.

 

Lina A la sig ner med huvudet på Jossans mage och snart onanerade hon också medan Viktoria och Yolandas kyssar blev allt blötare. Lina G ställde sig på alla fyra och lät två fingrar glida upp i fittan medan hon kysste Lina A:s bröst. Rebecka som hade startat allt satte sig i fåtöljen ovanför Yolanda och Viktoria. Hon la upp fötterna på armstöden och började smeka sin fitta medan hon nöjt såg ut över de fem onanerande tjejerna. Jossan smekte Yolandas ben medan hon pullade och stönade högt när Lina A började smeka hennes bröst. Lina G kysste Jossans mun och kände hur hennes första orgasm närmade sig. Rebecka gled ner i fåtöljen och lät sina fötter vila mot Viktorias bröst. Hon knep tag om bröstvårtorna med tårna och hörde ett upphetsat stön från Viktoria vars fitta nu lät mycket våt. Lina G reste sig och la sig bredvid Lina A. De såg varandra i ögonen och onanerade skönt. Lina G skrek till när hon såg kåtheten i Lina A:s ögon och hon exploderade i en skön orgasm. Lina A började pulla snabbare och när Lina G stack sina våta fingrar i hennes mun kunde hon inte hålla emot längre. Hon sög på sin väninnas fittvåta fingrar medan hon fick en härlig orgasm hon med. Viktoria njöt av Rebeckas tår som masserade hennes bröstvårtor och Yolanda som slickade henne på halsen medan hon onanerade.

 

Jossan la sig på rygg och tog tag i Yolandas ena fot med ena handen och började slicka den medan hon smekte sin fitta med andra handen. Viktoria som visste att Jossan älskade fötter la sin ena fot i hennes ansikte och Jossan sög och slickade på Yolandas och Vickans fötter medan hon pullade sig till orgasm. Rebecka stönade till och smekte sig allt snabbare och när Lina A och Lina G kom fram och sög på varsitt bröst blev stönet ett tjut. Hon fick en av sina berömda fontänorgasmer som regnade ner över Yolanda och Viktoria som hånglande onanerade till varsin orgasm.

 

Tjejerna låg helt utslagna på golvet och såg på varann.

”Det där var riktigt skönt!” sa Yolanda och de andra nickade.

”Det hade aldrig gått om vi hade haft killar här”, sa Jossan, ”de ska bara köra ut och in. Ingen känsla för att andra lekar kan vara skönt ibland.”

Lina A kröp fram till cd-spelaren och bytte skiva.

”Fan, är det all musik vi har? Har de ingen wifi här?”

Viktoria skakade trött på huvudet.

”Nej, så vi har bara den musiken.”

Plötsligt hördes ett brak och lampan i taket slocknade.

”Och vi har visst ingen ström heller”, sa Rebecka och hennes oroliga ansikte badades av ljuset från brasan.

 

Lina G reste sig upp och kikade ut genom fönstret.

”Tjejer... det är vårt minsta problem.”

De andra skyndade upp och fram till fönstret. Ett stort träd hade vält rakt över deras bil som nu var mest bara glassplitter och böjd metall.

”Obra”, sa Yolanda när hon insåg att de inte hade någon mobiltäckning.

”Verkligen”, sa Viktoria och höll upp en kartong.

”Brädspel, någon?” frågade hon och försökte att inte se för rädd ut.

 

Hur ska de gå för de sex sexiga sexpositiva tjejerna? Kommer de att klara sig? Det är klart de gör! Fortsättning följer...

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.