Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/9, 2018 kl. 15:37, av Gardintroll

Ett oanständigt förslag med knorr

Boknörden Ivan får ett oanständigt förslag av sin flickvän och sin bästis. Hans bästa vän Bea är lesbisk och ihop med den bisexuella Tina som på senare tid börjat längta efter kuk. För att hantera problemet ber de Ivan ligga med henne.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Gardintroll

Ojsan, bra att du såg det, det var nog en av de första novelerna som jag redigerade om. Jo, den är skriven med lite humor. Jag försöker att inte göra för mycket komedi av mina noveller men är man komiker så lyser väl det igenom ibland.

14/6, 2019 kl. 13:45

#4

Huldran

Gardintroll! Novellen Du skrivit är faktiskt ganska skojig.

Raka besked, knulla eller inte, hon och jag. Inga känslor, bara sex. Visst, vi två tittar på. Pang på! Riktigt så går det inte till men det är ju inget som läsaren behöver veta. Om hon eller han inte redan vet det... Men det gav åtminstone mig några skratt och mycket leende.

Sedan kommer finalen med Bea, som sent på natten står bakom hans dörr och väntar, "Jag med!" För att efter den sköna stunden skyndsamt sätta sig i en taxi för hemresan. Bara tio minuter efter orgasmen!

Mer flin från min sida. Precis som Erosvän säger, "En skön historia." Och på sitt sätt en ganska humoristisk sådan... Sett med mina ögon, förstås. Med andra ord, bra drag i texten!
-----
Jag måste nog skaffa mig en sån där grön tuppkam. Det vore nog skoj att ha på sig ibland? Reaktionen vore kul att se. Som omväxling, alltså. Även om det i verkligheten inte behövs. Det funkar som det är.
-----
Så till allvaret: Jag har sagt det tidigare, nu en gång till. I början har Du längre stycken med insprängda citat. Lite förvirrande. Bättre att börja med ny rad vid ny mening (citat). Men att Du använder dig av riktiga citattecken och funktioner som automatiskt följer med är glädjande!

Tack! // Huldran.

14/6, 2019 kl. 07:31

#3

Loopslingan

Härligt uppkåtande med bra upplägg och dialog i rätt takt. Gav mig en skön runkstund.

19/10, 2018 kl. 21:54

#2

Gardintroll

Tackar, erosvän!

17/9, 2018 kl. 11:36

#1

erosvän

En skön historia med många sköna vinklingar. Bra skrivet!

15/9, 2018 kl. 08:55